Opinie o Arteria w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Arteria. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Arteria na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Arteria w Warszawa

byledopiatku

Nie jest tak źle, jak sie przychodzi i robi wynik to i jest premia za obecność i za wyniki wiec w skali pelnego miesiaca nie wychodzi najgorzej. Ludzie calkiem spoko nie ma jakiejs makabrycznej spiny bo superwajzorki też nawet wyluzowane. Mogliby tylko okna umyć :P

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lamnion

ciekawe szkolenie z produktu, nie wiem jak koordynatorze... Macie może jakies doświadczenie?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
lolekkkkk3

polecam dla nowych projekt eduself i google, najlepiej płaca!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pseudoja

jaśka - 2013-10-04 14:57:16 Dzwonili do mnie ostatnio z propozycją zatrudnienia. Pani bardzo miła, kulturalna, ale stawka, którą proponują to jakaś kpina. Uwaga! 8 zł brutto/h. Dodam, że w ogłoszeniu podana była stawka 14...jaśka a mi zaproponowali 10.40netto, to chyba zależy od projektu... a to nie było netto?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Standardowa HR-ówka, 30 minut rozmowy telefonicznej z rekruterką, godzinna rozmowa rekrutacyjna z osobą z HR i z TL.

Pytania

Dlaczego to stanowisko, dlaczego ich firma, rozmowa z TL w języku obcym, dotychczasowe doświadczenie.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
logo firmy Koordynator projektów marketingowych
Warszawa
DOTCOM Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager
Gdańsk
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Recruitment and Employer Branding Specialist
Jankowo Gdańskie
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
misiulka

jestem po szkoleniu, miła Pani prowadziła. zobacze jak bedzie jutro już na stanowisku pracy. Widziałam gdzie będę siedzieć, ładne maja biurka i mili konsultanci.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jaśka

Dzwonili do mnie ostatnio z propozycją zatrudnienia. Pani bardzo miła, kulturalna, ale stawka, którą proponują to jakaś kpina. Uwaga! 8 zł brutto/h. Dodam, że w ogłoszeniu podana była stawka 14...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
premia ?

Wyskoczyli z ogłoszeniem 14 zł/godz + Premie hehe . Co na to powie reszta pracowników pracująca za 10 zł/brutto ? http://www.gumtree.pl/cp-telemarketing-call-center/ursynow/konsultant-telefoniczny-14zl-h-brutto-premie-od-zaraz-481981945

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
PKBFB

Witam, Na wstępie powiem tak. Przepracowałem w tej firmie prawie rok na słuchawkach i to jeszcze nie tak dawno temu. Nie żałuje. Część z Was która się tutaj wypowiada pracowała miesiąc, dwa? i co? nie spodobało się to trzeba napisać jak najgorszą opinie. Jeżeli chodzi o samą pracę wiadomo że szczyt marzeń to nie jest, ale jeżeli chodzi o pensję, premie, wszystko jest wyjaśnione na szkoleniach i wszystko się sprawdza. Szkolenia nie są płatne, to jesteśmy poinformowani na początku. Komuś się nie podoba? OK. Nikt na siłę go nie trzyma. Jeżeli chodzi o egzaminy wstępne fakt są czasami dziwne, ale to ze względu na jednego egzaminatora. Ale niestety to wydawnictwo przeprowadza egzaminy nie arteria, więc dyskutować z tym ciężko. Ale takich przypadków egzaminów tzw. 'dziwnych' jest 1 na 100. Jednak jeżeli osoba będzie się nadawała do tej pracy, to po prostu dostanie drugą szansę, gdzie już na pewno przechodzi. Nikt mi nie powie, że osoba która dobrze radziła sobie na szkoleniu, została odrzucona od widzi mi się jakiegoś egzaminatora. Jeżeli ktoś wykazywał jakieś zaangażowanie w szkolenie to śmiało można powiedzieć że do pracy zostaje dopuszczony. Teraz kwestia pensji. Piszecie że oszuści, kradną każdą złotówkę, zegarki przestawiają. Jak macie tak zmyślać to lepiej się nie wypowiadać. Czasami milczenie jest złotem. Zegarki chodzą dokładnie z zegarkiem który jest w metrze. Czyli co? metro tez sobie do przodu zegarki przestawiło? Wredni przełożeni. Że niby kto? Supervisor który stara się pomóc nowym osobom? A jak nic to nie daje, odsyłany jest do rozmowy z kierownikiem? Proszę Was. Oni i tak są cierpliwi. 40% osób która tam pracuje na słuchawkach podchodzi olewczo do tej pracy, siedzą aby im zapłacili. A jak jest brak wyników to ich to nie interesuje, najwyżej zdejmą z projektu pójdę na inny. Wśród supervisorów fakt, nie wszyscy się nadają. Ale jak ktoś pracuje, robi wynik, stara się, to tak na prawdę z tym supervisorem nie musi mieć kontaktu. Robi swoje, to niech robi. Nie wiem czy staranniej objaśniłem kwestię pieniędzy, to napiszę. Jeżeli ktoś był cały miesiąc to za ten cały miesiąc dostanie. Jeżeli się komuś nie zgadza pensja, idzie normalnie do kierownika, przedstawia sytuacje. Jeżeli tak jest, dostaje on wyrównanie przy następnej wypłacie. Sam miałem taką sytuacje, że supervisor zapomniał mi wpisać raz godzin, przez co nie dostałem 100 zł za obecność. Zostało sprawdzone i dostałem wyrównanie w następnym miesiącu. Więc, jeżeli ktoś określa firmę, że okrada konsultantów, to chyba nie pracował w innych call center, gdzie za brak wyników czy innych wskaźników, konsultantom obcinają pensje. To call center jest akurat bardzo uczciwe pod tym względem. Warunki? Fakt z krzesłami to różnie bywało że się rozpadały. Teraz są powoli naprawiane, ale wiadomo że przydałyby się nowe. To jest mały problem. Zostały też wymienione słuchawki dla konsultantów. Awans: Awans tylko dla tych co ekstra sprzedaja? Z tego co widzialem, to supervisorow nie brali tylko za zajebista sprzedaz. Tak sie składa ze z częscia z nich dzwonilem i zajebisci nie byli, ale byli ogarnieci, pracowali uczciwie i sie wykazali w jakis sposob. Mowicie ze burdel, smierdzi? Sorry, ale nikt nikogo nie zmusi zeby sie mył, bo jak smierdzi to glownie z tego powodu. Słuchawki sa wymieniane i w pojedynczych boksach moga byc zepsute. Wykladzina byla wymieniana w calej firmie wiec nie wiem, gdzie Ty ja brudna widziales. Jedyne co mi przeszkadzalo to krzesla, aplikacja zacinajaca sie i nie umyci konsultanci. Podsumowując. Jeżeli ktoś podchodzi do pracy na poważnie i nie boi się wyzwań którymi czasami są klienci tzw. trudniejsi. spokojnie sobie w tej pracy poradzi. PS. Ta praca wiadomo, że nie rozwija ale na prawdę daje możliwość awansu. Nawet obecny dyrektor call center, zaczynał w tej firmie na słuchawkach, kierownik,supervisor itp. Kasa 10.40 za godzinę złą nie jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Struś Pędziwiatr

Zgadzam się z przedmówczynią, miałem wątpliwa przyjemność tam pracować. Z mojej około 10 osobowej, grupy wytrzymałem najdłużej bo około 2,5 miesiąca. (usunięte przez administratora). Nie polecam.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolo

Witam, Jak teraz wygladaja stawki? Dalej jest premia za frekwencje? Czyli dodatkowa kasa za obecnosc oprocz stawki godzinowej i premi od sprzedarzy?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Śnięty Mikołaj

Wrogowi najgorszemu bym nie polecił. Trzymajcie się z daleka!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dniówka

Za dwudniowe szkolenie nic nie płacą , za darmo tam siedzicie no ale jak ktoś nic nie umie ...to i takie darmowe szkolenie , egzaminy , pogadanki z szefem i rygor szefostwa przydadzą się do późniejszego ściemniania w CV że się czegoś nauczyło w pracy hehe

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
egzamin wewnętrzny

Dwudniowe szkolenie po którym jest egzamin na słuchawce , kto nie zda ten nie dostanie pracy więc 2 dni stracone ;) Podobno jest kilka podejść ...do tego egzaminu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kiepsko

8 zł/h + premia lub jej brak. śmierdzi w budynku , po korytarzach krzątają się zaniedbane i wychudzone osoby , wygląda na (usunięte przez administratora) . Zarobki 1000-2000 zł w zależności od projektu. Na dużo nie liczcie . Rozmowa indywidualna podczas rekrutacji (być może nikt inny nie przyszedł) ale to ma swoje plusy.Są również indywidualne pogadanki z szefową jak nie idzie sprzedaż czego wam nie życzę żeby musieć słuchać tych bzdur.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mała misia

Krótko zwięźle i na temat - SYF!!!!! [usunięte przez administratora] pracy, zero szacunku, wymagania kosmiczne, bazy danych i projekty tragiczne. Ciągłe zmiany projektów, wysyłanie do domu i przerwy w pracy - żenada. Stanowczo odradzam, pracowałam w kilku call center ale to jest najtragiczniejsze z możliwych. O kompetencji supervisorów nawet nie będę pisać. Podsumowując omijajcie z daleka!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
prac

Jeżeli ktoś chce współpracować jako wlaścicciel punktu, OK polecam tylko niech liczy się z tym że musi tam praocwac przez przynajmniej 3 miesiace dokladając doś spore pieniadze do interesu a wynagrodzenia i tak nie zobaczy, Wielka firma, majaca duzo prawnikow ktorzy wymyślaja podstepne umowy by nie wyplacic wynagrodzenia ;) Arteria to wielkie (usunięte przez administratora) .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
huhuhuh

czy po przepracowaniu w arterii tygodnia i zlozeniu wypowiedzenia otrzymam pieniadze za przepracowane godziny? podpisalam umowe-zlecenie, jestem zwyklym konsultantem.dziekuje

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byłominęło

Niestety potwierdzam powyższe stwierdzenia. Ludzi sympatyczni (pracownicy na słuchawkach). Oprócz tego mega stres, koniec rozmowy i wpada ci następne połączenie nawet się nie można napić. Masz mówić idealnie jak jest w skrypcie, bo inaczej będzie wezwanie na dywanik. Spóźnienie kilka minut odliczają ci już, przerwy wyliczane co do sekundy prawie, wychodzenie do WC i krzywe spojrzenie gdzie i na jak długi idziesz. Nie możesz normalnie zakończyć rozmowy jeżeli mówi nie, klient musi ci rzucić słuchawką, inaczej pretensja góry. Wszystkie retreningi odbywają się po godzinach pracy i nikt za to nie płaci. Podsłuch kilka razy dziennie. Stres stres i jeszcze raz stres. Nie polecam tego miejsca kompletnie nikomu. Kogo nie znam znikał stamtąd w ciągu tygodnia do dwóch. A o premiach można zapomnieć na wstępie. Nie możliwe do zrealizowania targety. Produkty kiepskie, skrypty bez sensu i nie można ich zmienić pod siebie trzeba lecieć jak osioł zgodnie z tym co napisane. Najgorsze miejsce do jakiego kiedykolwiek było mi dane trafić.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Obserwator projektów obcojęzycznych

abrakadabra - 2012-04-25 19:43:05 Nie polecam nikomu, nawet największemu wrogowi. Nie wytrzymałam tam miesiąca. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem szacunku do podwładnego ze strony przełożonych. Pomijając to, że stanowiska pracy aż się lepią z brudu... Harówa, marne pieniądze, bo premia jest nieosiągalna w praktyce.Też nie polecam! Teraz inzerują język czeski. Opis ich zachowań: Trzy podróże (36 Zł), trzy długie rozmowy, żadna odpowiedź przez dwa tygodnie, po dwu tygodniach od ostatniej niegatywna odpowiedź aniżeli by podziękowali kandydatowi czy przeprosili za zmarnowany czas. W rozmowach kilkakrotnie powtarzane pytania na jedno a to samo, jak nauczone z jakiegoś podręcznika menedżmentu, nie podano konkretnych odpowiedzi na strukturę i ksztalt projektu - a to wskazuje niestaty brak profesjonalizmu. Nie warto z nimi w ogóle tracić czas!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrakadabra

Nie polecam nikomu, nawet największemu wrogowi. Nie wytrzymałam tam miesiąca. Pierwszy raz spotkałam się z takim brakiem szacunku do podwładnego ze strony przełożonych. Pomijając to, że stanowiska pracy aż się lepią z brudu... Harówa, marne pieniądze, bo premia jest nieosiągalna w praktyce.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Arteria - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Arteria?

    Zobacz opinie na temat firmy Arteria tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Arteria?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 21, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Arteria?

    Kandydaci do pracy w Arteria napisali 8 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Arteria
Przejdź do nowych opinii