Z doradców zrobiono rozkładaczy towaru i zakładaczy kart lojalnosciowych. Niewazna jest obsługa klienta tylko ile kart założyłes i czemu towar nie jest w półce bo pozwalniali logistyków i zostawili tych co się obijają. Nie jest doceniona tam wiedza i obsluga klienta tylko podliz do kierowników. pracownicy z doswiadczeniem zarabiaja niewiele wiecej niz poczatkujacy prcownik ktory przychodzi na kilka miesiecy i ma wszystko gdzies. A ktos za niego odwala robote i nic z tego nie ma. Na dodatek praca do 22. konkurencja sie smieje.. cel chyba jeden by ludzie sie sami zwalniali. Ta krótkowzrocznosc i głupota biznesowa. Na dodatek ostatnia ankieta... o polaczeniu pracy z rodzicielstwem... 'wspaniale' jest pracowac do 22 i wracac o ok polnocy do domu, bo autobusy już żadko jezdza a przy tych zarobkach nie każdego stać na własne auto. Dlaczego dyrektorzy, kierownicy (kilku poza dyżurnym) i pomyslodawcy takich głupot nie popracuja przynajmniej do 21...? Zdecydowanie odradzam prace tutaj. Szukam już nowej.
Przygotujcie się na ciągłą inwigilację, czytanie prywatnych korespondencji mailowych czy sms’owych przez zarząd z centrali i nie tylko jak przypuszczam, śmieciowe maile o innych filiach na telefonie i męczące szkolenia on-line. Jeśli trafisz na dobry dział i koordynatora to na tym plusy się kończczą. Zagrożenie popsucia wzroku z powodu odbijających się na ekranie telefonu ledów z oświetlenia sklepu oraz oświetlenia które razi mimo że się nie patrzy do góry oraz duża ilość czasu pracy z telefonem, wytężanie wzroku. Kamerę przednią proponuję zakleić, po co ktoś ma wam patrzeć w twarz za każdym razem gdy go używacie? Śmieszna polityka zwracania się po imieniu zamiast per Pan/Pani. To jest brak szacunku do siebie bo spróbuj to rozwinąć do swobodnej rozmowy, to zaraz usłyszysz że to nie na miejscu i tym podobne bzdury. Nie człowiek jest najważniejszy w tej firmie tylko widzimisię i chore jazdy zakompleksionych ludzi. Żal mi tych dobrych ludzi tam pracujących, to wszystko co mam do powiedzenia.
Totalna bzdura osoby która nie wie co pisze nie będąc w organizacji ani dnia. A jeśli była...to zwyczajnie szkaluje firmę - pytanie czemu?
Robiłam dziś zakupy w Leroy Merlin Gdańsk szczęśliwa na dziale ogród. Porażka totalna, strasznie napchane wszystkiego że nic nie widać i jednocześnie nie ma odpowiedniego towaru, pracownik rozgania klientów że wszystko na zewnątrz i tam kupujcie . Na zewnętrznej części ogrodu nie ma żadnych cen, towar już 3-4 kategorii, ale cena pierwotna. Pani kasjerki na ogrodowej kasie to wielka porażka tego sklepu. Nie wiem po co oni przyszli do pracy???? Tak powolnie robią że szok i brak wiedzy towaru.Napewno już nie zrobię zakupów u was i nie polecam znajomym. Brak organizacji pracy ? Czy jaka płacą taka praca u was? Składała u was CV aż 2 razy ale zostało odrzucone, to pracownika że stażem i dużą wiedzą nie przyjęli. Pozdrawiam.
Ile na rękę dostaje logistyk? Jestem zainteresowana ofertą ale chciała bym się jakoś zapoznać z zarobkami, na żadnej stronie gdzie są oferty pracy nie ma podanego wynagrodzenia...
Cześć, swój wpis dodałaś już prawie rok temu. Zastanawiam się czy może już pracujesz w Leroy Merlin jako logistyk? Niestety tu na forum nikt nie odpowiedział na Twoje pytanie i może już sama jesteś w stanie innym podpowiedzieć jak wygląda kwestia wynagrodzenia w firmie? Napisz co i jak, proszę.
Czy Wigilia jest dniem wolnym od pracy w firmie Leroy Merlin sklep Gdańsk Oliwa? Jeśli nie, to jak to wygląda, są skrócone godziny pracy?