Jak się pracuje w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Wrocław? Zadaj pytanie

Poniżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Wrocław, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Sprawdź czy praca w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Pozostałe - sprzedaż detaliczna

Najnowsze pytania nt. pracy w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. w Wrocław

Wędliniarnia
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam nikomu pracy w wędlinach. Przełożona przenosi swoje frustracje na zespół. Zero zarządzania, tylko rozkazy i rozliczenia. W takiej atmosferze nie da się wytrzymać. Czy ktoś to zatrzyma?!

Były pracownik
Pracownik
@Wędliniarnia

Potwierdzam. Mialam nieprzyjemność pracować z tą Panią. Odradzam, trzymajcie się z daleka.

Henio
Pracownik
@Wędliniarnia

Powinno się taka osobę usunąć ze stanowiska lub z pracy

IK
Kandydat
 Pytanie
@Wędliniarnia

...a sami coś z tym robicie, czy nic? Zgłaszacie to może do personalnego lub wyżej? Możesz coś więcej napisać? Może do tej pory personalny z tym nic nie zrobił, bo nie wiedział - zero zgłoszeń od pracowników?

...
Były pracownik
@IK

Zgłoszenia w tej firmie nic nie dają. Co z tego że zorganizują jakieś spotkania z przełożonymi, albo zebrania. To niby po to, by zweryfikować jak jest naprawdę. W rezultacie się słyszy że "pracownikom się chyba nudzi, bo wymyślają głupoty i plotki sieją.

IK
Kandydat
 Pytanie

ale chyba jest jakaś różnica w tym, że cała firma wie, a oficjalne zgłoszenia do personalnego. Jak takich oficjalnych zgłoszeń nie ma to jak mają coś z tym zrobić ?

Aga
Były pracownik
 Pytanie
@IK

A co pojdzie sie ktos poskarżyć zeby miec jeszcze gorsze pieklo?

cccc
Były pracownik
 Pytanie
@IK

Dział personalny o tym wie. Inne działy o tym wiedzą. Czemu nie ma zdecydowanych kroków? Tego nie wie nikt.

IK
Inne
 Pytanie
@cccc

Czyli mimo oficjalnych zgłoszeń o złe traktowanie pracownika/pracowników personalny nic nie reaguje? Czy dobrze rozumiem, że na takie zachowania jest przyzwolenie i ta osoba jeszcze jest wynagradzana? A jaka to jest skala problemu w tej firmie?

KKDP
Pracownik
@IK

@IK jest właśnie tak jak myslisz i na zgłoszenia nikt nie reaguje. Nie ma zadnych konsekwencji tak jakby nic się nie działo szkoda tylko że pracownicy ciagle się zwalniaja i chodza na zwolnienia od psychiatry. Nikt nie widzi problemu z rotacja, nie ty, to przyjdzie inny którego można wykonczyc. Zapytaj w zakupie, tam na palcach jednej ręki policzysz przelozonych ktorzy szanuja pracowników

Kinga
Były pracownik
@KKDP

A HR zamiast zaprosic osoba ktora odchodzi na rozmowe to woli wyslac anonimowa ankiete w ktorej nie mozesz uzywac nazwisk, brawo to na pewno rozwiaze problemy w zakupie.

Uciekaj, kto może
Były pracownik
 Pytanie

Praca w dziale zakupu jest jedną wielką porażką. Zaczynasz od braku przeszkolenia. Nikt nie ma dla Ciebie czasu. Wszyscy ratują się jak mogą, ale i tak to nic nie daje, bo pracy jest za dużo. Receptą na to wg dyrektorów są kolejne zwolnienia lub przenoszenie ludzi do innych działów i ograniczanie liczby pracowników w zespole. Większość menadżerów nie ma pojęcia o zarządzaniu ludźmi. Dla nich mobbing jest na porządku dziennym. Potrafią jedynie niszczyć zdrowie psychiczne pracowników nakładając na nich ogromną presję i całą masę obowiązków. Oczywiście zostawiając Cię bez pomocy. Zresztą widzicie sami jak ludzie oceniają tych dyrektorów. Myślicie, że coś się zmienia? Ależ skąd, nadal mają swoje ciepłe posadki i piękne samochody. Jeżeli jakimś cudem trafisz na dobrego przełożonego, to nie zdziw się jak za chwilę go zwolnią - skoro rozumie twoje obawy, to nie wpisuje się w myśl przedsiębiorstwa czyli skuteczne tuszowanie wszystkich problemów i udawanie, że wszystko jest w porządku. Firma nie ma żadnego szacunku do pracownika. Dookoła słyszy się wiele przypadków, gdzie ludzie psychicznie nie dają rady i zgłaszają to. A co na to dział relacji pracowniczych? Nic nie widzę, nic nie słyszę. Może trochę to wszystko by inaczej wyglądało, gdyby zarobki były imponujące. Ale za tak ciężką pracę, oferowane tam zarobki to kpina. O premiach zapomnijcie. Podwyżka? A co to takiego? Panie Areczku, dla Pana jest milion maili dziennie i brak szacunku do Pana pracy.

Aga
Były pracownik
@Uciekaj, kto może

Dokładnie, zero szacunku do pracy, tylko dokładanie obowiązków a zero podwyżek. Pracujac w zakupie musisz byc i specjalista i sekretarka swojego przełożonego, bo przecież jest zbyt ambitny żeby odbierać telefony od swoich dostawców.

klient
Inne
 Pytanie

Kaufland dał promocję teraz to znaczy sobota niedziela na piwo harnaś przyjechałem około 7 rano i już śladu po piwie nie było co jest grane kufland robi promocję fikcyjną aby przyciągnąć klientów jest tego zdania że jak przyjedzie zawsze coś kupi żenada!!!!!!!!!!!!!!! to szwabski wymysł?????????????? albo pachołków Polaków!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! zakrawa na bezczelność i jeszcze operują danymi klientów miedzy sobą to znaczy sklep - centrala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Taka ja
Były pracownik
@klient

Potwierdzam, niejednokrotnie promocyjne artykuły są w ilościach bliskie zeru

Dział Świeży -
Pracownik
 Pytanie

Czemu każdy udaje, że nic się tam nie dzieje? Pracownicy średnio pracują miesiąc, a później uciekają. "Dyrektorki" zwalają winę na pracowników, nie widząc, że to one psują atmosferę i nie potrafią zarządzać ludźmi. Wszyscy wiedzą, wszyscy mówią, nikt nic z tym nie robi...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Podziel się swoimi wrażeniami z rozmowy kwalifikacyjnej w firmie Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.. Jakich pytań powinien spodziewać się kandydat na stanowisko Roznoszenie Gazetek z AUTEM do 100zł/dzień !!! - PABIANCE?
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(180 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik w Centrum Napraw
Nadarzyn
Diebold Nixdorf
(166 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik biura – EV Academy Manager
Piaseczno
NRF Poland Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier SUR
Łódź
Albéa Poland Sp. z o.o.
(106 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Totalne dno
Były pracownik
 Pytanie

Firma ogolnie dno totalne, czasami pytaja czy sie ma kogos z polecenia do pracy na dzial zakupu, najgorszemu wrogowi bym tej pracy nie poleciła. Dostajesz stanowisko i wszystkiego musisz uczyc sie samemu, nie ma nikogo kto byc Cie mial szkolic a pozniej sa tylko pretensje ze czegos nie robisz, jak masz robic skoro nie wiesz jak? HR doskonale wie jakie sa problemy z jednym dzialem (zakup, artykuly świeże) KKDP i jakos niz tym nie robia. Na tym dziale nawet nie opalca sie konczyc rekrutacji, bo co kogos znajda to ktos inny daje wypowiedzenie i tak ciągle. Przez to z dnia na dzien obowiazki jednej osoby sa spychane na kolejna, a pozniej szok i niedowierzanie ze kolejna osoba nie jest w stanie sprostowac chorym wymaganiom dyrki. Ludzie uciekają z dnia na dzień.

Ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Na portalu z ogłoszeniami o pracę pojawila się oferta na stanowisko specjalisty ds zakupi w dziale kosmetyków. Chce aplikować ale czytam komentarze i mną wątpliwości. Warto? Jak wyglądają warunki?

WK
Były pracownik
@Ciekawa

Trzymaj się jak najdalej od działu zakupów w Kauflandzie. Dobrze Ci radzę. Pracowałem rok i uważam to za najgorszy czas w moim życiu.

Honorata
Inne
@WK

A możesz powiedzieć dlaczego tak było? Co się dzieje w tym dziale?

N.P.O.
Kandydat
 Pytanie

A czy możecie cos więcej powiedzieć na temat działu przetargów i kontroli jakości? Obecnie widzę ze szukają (ciągle widzę te oferty) specjalisty ds. kosztorysowania. Warto? Czy to samo co piszecie o innym dziale np. zakupów? Widziałam ze w ofercie napisane jest o pracy hybrydowej. Rzeczywiście tak jest czy to sciema zeby przyciagnac potencjalnego kandydata?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad zmianą pracy, może mi ktoś powiedzieć jaka jest pensja lidera food ? Czy warto ?

Schnabeldoktor
Inne
 Pytanie

Moje pytanie - będzie zarazem opinią - jak i wyrażeniem niepokoju i niezrozumienia panującego wśród innych pracowników - mianowicie - szefowie grup kupieckich - dlaczego pomimo waszych zapewnień - czy temu co "statuujecie" w ogłoszeniach o pracę - UTRUDNIACIE lub wręcz UNIEMOŻLIWIACIE pracę w trybie "home office" waszym biurowym podwładnym?? Czy już kompletnie nie interesuje was zdrowie nasze i naszych bliskich osób - oraz w szerszej perspektywie dalszą redystrybucję i zwiększania wskaźnika zaraźliwości? Po niedawnych przypadkach zachorowań w biurze - wasza reakcja powinna być zgoła inna.. Czy to celowe gorsze traktowanie pracowników działów zakupów czy wręcz pracowników polskiego oddziału? - czy jednak wasza "niezbyt lotna" inicjatywa? Trochę przykro patrzeć na tak wąskie horyzonty myślowe ludzi, którzy jako zakupowcy powinni skanować otaczającą rzeczywistość możliwe jak najszerzej i wielowymiarowo.

Praktyki
Kandydat
 Pytanie

Witam. Mam możliwość podjęcia praktyk letnich w firmie Kaufland ale kiedy czytam komentarze mam wątpliwości. Warto czy lepiej trzymać się z daleka? Jak z atmosferą i traktowaniem praktykantów?

Gunar
Były pracownik
@Praktyki

Zdecydowanie Ci odradzam. Nic nie tracisz.

Nicky
Były pracownik
@Praktyki

Lepiej na sezon iść sprzątać w hotelach albo kebaby kręcić niż tam tyrać za takie grosze na sklepie nanosisz się wszystko ręcznie .... Warte

Jeden_z_Anonimowych
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w dziale IT ? Jeśli chodzi o młodszego specjalistę (Support)? Opinie mieszane i chciałbym uzyskać odpowiedź kogoś kto tam pracuje/pracował. Czy jest możliwy rozwój, jak wygląda praca z zespołem, jak wyglądają relacje z przełożonym? Lokalizacja: Centrala Wrocław.

Gunar
Były pracownik
 Pytanie
@Jeden_z_Anonimowych

Cześć. Przestrzegam przed pracą. Po pierwsze pracy nie przerobisz, po drugie będziesz siedział po godzinach. Po trzecie jakby było super to uwierz mi, że nie byłoby miejsca i rekrutacji. Awans? Pewnie tak za jakieś 8 lat, musisz umieć niemiecki, bez tego ani rusz. Zarobki słabe, inne firmy we Wrocławiu płacą więcej. Szkoda Twojego czasu, bo za kilka miesięcy będziesz szukał czegoś nowego.

Jeden_z_Anonimowych
Kandydat
 Pytanie
@Gunar

Cześć, @Gunar, dziękuje za odpowiedź. Chciałbym się tylko upewnić, że Twoja opinia dotyczy sektoru IT. Czy rotacja pracowników jest duża? Czy te "ciekawe" oferty mają jakiekolwiek odzwierciedlenie w rzeczywistości?

Gunar
Były pracownik
@Jeden_z_Anonimowych

Cześć. Tak - praca dotyczy zarówno pracy IT lub też pracy w supporcie sklepów lub centrali czyli tzw Hotline. Nie pchaj się w to, bo będziesz żałował. Ciekawą pracę znajdziesz w innym miejscu ale nie tutaj. Tu zostaniesz numerkiem i będziesz klepał codziennie to samo bez jakichkolwiek szans na awans. W końcu sam stwierdzisz, że nie warto tutaj tracić czasu. Rotacja w całej centrali jest duża do wszystkich działów. Zatrudnienie odbywa się od 1 lub 15 dnia miesiąca. Wystarczy wtedy wchodzić do pracy i co "first day" widzisz na do od 10 -20 nowych osób. A nie tworzy się nowych stanowisk, więc odpowiedź sobie sam.

KIJJENT
Inne
 Pytanie

Witam po raz kolejny zawsze mam problem z oddaniem butelek i skrzynek po piwie zakupionym w waszym sklepie pani mnie informuje że nie może dać kaucji w formie pieniędzy tylko w formie paragonu na zakupy pytam się dlaczego jest taka procedura i tylko mogę oddać 1 skrzynkę z butelkami to się dzieje w 58-100 Świdnica w markecie kaufland proszę o interwencję w tej chwili jadę oddać w skrzynki z butelkam i napewno będą problemy nadmieniam że posiadam paragony zakupów Ryszard mail rych8@poczta.onet.pl proszę mi na maila wysłać pismo od was jaka jest procedura oddawania butelek zakupionych w waszym sklepie czekam wydrukuję i z tym pismem pojadę do waszego sklepu ,zobaczymy co panie na to?????????????/

1
Specjalista sprzedaż
Kandydat
 Pytanie

Hej, natknąłem się na ogłoszenie "specjalista w dziale zakupu". Czy ktoś coś może powiedzieć o tej pracy? Jak praca wygląda w biurowcu? Jacy ludzie tam pracują?

Loise
Pracownik
@Specjalista sprzedaż

Wszystko zależy od tego do jakiego działu trafisz. Część osib nigdy nie pomoże, patrzą tylko na siebie i zeby ich dostrzeżono mimo braku kompetencji. Są też ludzie mający bardzo duża wiedzę i umiejętności którzy zawsze pomogą i wesprą, ale to mniejszość. Wszystko zależy od zespołu jak w każdej pracy. praca w biurowcu jest ok, jest restauracja i dobre warunki. Praca w dziale zakupu jest ciężka, sa nadgodziny i duzy stres. Chyba jeden z trudniejszych działow w firmie

Grażyna
Inne
@Loise

Czy na tym dziale zakupu jest bardzo dużo nadgodzin? Po ile godzin się tam dziennie pracuje w takim razie? I czy nadgodziny są wypłacane jakiś ekstra, czy dni wolne za to? Czym się najbardziej człowiek tam stresuje?

Loise
Pracownik
@Grażyna

Jest dużo. Niektorzy pracują i po 11h a to jak jest za to płacone czy odebrane zalezy od stanowiska. Jest b. Dużo wymagan, zmian i obowiązków przez co jest stres i nadgodziny. Jeżeli nie robisz nadgodzin to sie niewyrabiasz i jesteś ten zły a jak masz za dużo nadgodzin też jest źle bo sobie tego nie życza. Nieznam nikogo kto nie robi nadgodzin.

Pracownik
Pracownik
@Loise

Nie wiem jak w waszym dziale, ale w moim jest zakaz nadgodzin od zeszłego miesiąca.

Loise
Pracownik
@Pracownik

U mnie jak wyzej. Nie ma zakazu, wszyscy robią nadgodziny. Tyle jest pracy ze bez nadgodzin nie da rady

Pracownik
Pracownik
@Loise

Musicie mieć spoko kierownika. My dostaliśmy zakaz i musimy się tłumaczyć z nadgodzin. Pracy nie da się wykonać w trakcie 8H, a później są pretensje dlaczego coś nie jest zrobione.

Loise
Pracownik
@Pracownik

Prawda że pracy nie da się wykonać w 8H dlatego sa nadgodziny. Brakuje ludzi no i jest b.duza zwolnien a nowe osoby nie potrafią wszystkiego a szkolenie trwa dlugo i nikt nie ma czasu. Uwazam że zakup to trudne miejsce do pracy i ciezko tu dlugo wytrzymac

Justyna
Inne
@Loise

a powiedzcie mi wszyscy, jak ktos nie chce wykonywac nadgodzin mimo braku zakazu to sa jakies problemy z tego ? po prostu po 8h do domu i tyle, nie potrzebuje nadrabiac ?

Pracownik
Pracownik
@Justyna

Nie za bardzo rozumiem. Pracodawca nie może kogoś zmusić do nadgodzin.

Loise
Pracownik
@Justyna

Nikt nie jest oficjalnie zmuszany ale ilosc pracy jest taka ze bez nadgodzin się nie da. Każdy ma swoje obowiązki i jak praca nie jest zrobiona to sie za to ,obrywa,

Kasua
Kandydat
 Pytanie

Dlaczego firma przyjmuje na 7 miesięcy zwalnia i ponownie są gloszenia, znów wysyłam CV idę do marketu się dowiedzieć bo widzę ofertę a ono mówią że nie ma pezyhec jak 5 etatów odeszło. Było nas na styk odeszły 2 osoby same, 2 dysypulnarnie , mi nie przedłużyli umowy i mojej koleżance też . O co tu chodzi????!!!

Bartosz
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry. Rozglądam się za nową robotą, dlatego przeczesuję opinie o pracodawcach. Czuję, że dowiem się więcej o firmach z Wrocławia. Pomóżcie mi i opiszcie jaka jest atmosfera w firmie Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.? Czy firma dobrze traktuje pracownika? A może jest stołówka z obiadami pracowniczymi? W SokPolu gdzie pracowałem codziennie zamawiałem obiadek - który na mnie czekał przed przerwą. Pozdrawiam Bartosz

Hania
Były pracownik
@Bartosz

Dzień dobry Bartoszu. Złego słowa nie napiszę na pracodawcę na publicznym forum. Ale benefitów mogłoby być więcej. W temacie organizacji obiadów pracowniczych to zwracam uwagę na firmę Comex z Wrocławia. Pracownicy (wiem to od koleżanki, która jest tam zatrudniona) zamawiają codziennie posiłki przez apkę, a firma dopłaca im do każdego obiadu. To wygodne rozwiązanie, dzięki temu pracownicy nie tracą czasu na spacery do kantyny albo stanie w kolejce. Powodzenia w nowym miejscu pracy. Hania.

Robert
Były pracownik
@Hania

Szanowna Pani Hanno. Zainteresowała mnie powyższa wymiana zdań więc dodam coś od siebie. Firma Comex, o której Pani wspomina używa platformy SmartLunch. Znam dostawcę ponieważ brałem udział we wdrożeniu. Wiele firm postanowiło zainwestować w dożywianie pracowników bo wpływa to na zadowolenie załogi. Pozdrawiam Robert

Nn
Pracownik
@Bartosz

W centrali pracuje ponad 10 lat i co tu mówić. Jedno wielkie szczurówisko. Ludzie tracą godność Podlizuj scenie się przełożonym otwarcie nie kryjąc się z tym. Obowiązuje zasada jak cię widzą tak cię piszą. Dlatego pełna jest pseudo intelektualistów w okularach z czarnymi oprawkami :) wiadomo o co chodzi.. Jsk będziesz wszystkich miał w (usunięte przez administratora) .. To zrobisz karierę.

Zawiedziona
Były pracownik
@Bartosz

odradzam bardzo ! brak szacunku i kolesiostwo ! dramat !

Sprawiedliwy
Pracownik
 Pytanie

Witam, niestety, piękny budynek, piękne zapewnienia, dział do relacji pracowniczych chyba tylko korzysta z samochodów w celach prywatnych bo jakoś nie widza co się dzieje na marketach w całej Polsce. Przypadek pana W.B z ulicy Legnickiej. Osoba, która była już oskarżona o zachowania poddawane pod wątpliwość w POLO ( można znaleźć na forum), w firme Kaufland robi to samo, pracownicy bezczelni, cwani maja u ''Bubusia'' bo tak go nazywają Ci pracownicy ''premium''. Pan Bubus ich odwozi do domu w czasie pracy, pozwala pod siebie tworzyć grafik dla CALEGO MARKETU!! Oni nie musza pracować lub dostają zadania, które wykluczają ich z codziennego życia marketu. I tu przykład: Pan Bubus obiecał swojemu ulubieńcowi, ze on tak zrobi ze ten studiujący logistykę trafi do centrali i co ? Udało sie!! Pan Waldemar młody człowiek, który dużo by zrobił by Panu Bubusiowi było dobrze np. kanapeczki na śniadanie i to UWAGA SAM JE ROBI !! ( Oczywiście nie jedyny bo Pani Ka. tez swoje zakręciła, tak btw. są razem z Bubusiem wiec tu awans szybko wleciał ) ale wracając do ulubieńca. Przywileje oczywiście na najwyższym poziomie, samowolka urlopy wspólnie z liderem kas bo to przyjaciele. Zmiany tego Pana tylko od 3 lub 4 lub nocki. Ogólnie chłopak odpowiedzialny za przyjęcie towaru i robienie nocek, rozkładanie towaru. Ustawianie MAX-ow ? Na papierosku z listy !!! ZAWSZE !!!! Ale nic nie można z tym zrobić, ponieważ jak Bubus powiedział '' Grzegorz i ja się przyjaźnimy wiec jestem nie do ruszenia'' ( Grzegorz- Regionalny) i w sumie, ten alkohol w lodowce u Pana dyrektora jest zasadny, ponoć nie raz nie dwa długo pracowali. Pan W.K wykończył dużo dobrych ludzi, dużo MM na wdrożeniu, którzy byli zastraszani i pracowali w panice. Manipulacja to jego mocna strona, obiecał Panu W. ( kanpeczka), ze załatwi mu prace w centrali i proszę. Uważajcie bo jak w centrali Pan Wald zacznie latać z kanapkami do dyrektora to może szybko wam się ten dyrektor zmienić. Mam propozycje niech ma ksywke ''Pan Kanapka'' - typ mega grzeczny i niby okey ale gra w swoja grę, która jest nieuczciwa. AKTOR !! ( ja niewinny, ja nic nie wiem ) Szkoda pracowników, którzy są wykańczani i ponizani. Czas ruszyć ten temat, wiec polecam podawać dalej. Czekać teraz aż kierowniczka kas pani E. trafi do centrali bo tez z Bubusiem bardzo dobrze się dogadują. A i pracownicy ''premium'' nie noszą ciuchów Kauflandu tylko prywatne bo przecież mogą więcej. Ilość nadużyć w tym sklepie jest ogromna. A już o wybijaniu się nie wspomnę. Można napisać książkę !! Tutaj Gazeta Wroclawska i nie tylko podejmie temat.

RunForrestRun
Były pracownik
@Sprawiedliwy

Dział relacji pracowniczych jest od tego, żeby był i żeby można się było w internecie pochwalić, że jest. Przerost formy nad treścią. Jak wszystko w tej firmie

Nn
Pracownik
 Pytanie
@Sprawiedliwy

Panie Gregorkiewicz z brackiej. Mam pytanie kiedy na markecie w końcu przestanie walić szczochem? Nie da się jakoś odseparować WC?

Prośba o informację
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy jesteście w stanie udzielić mi informacji ile zarabia (chociaż przybliżona kwota) osoba zatrudniona na stanowisku menedżera? Z góry dziękuję.

Zamyślona
Inne
 Pytanie

Czy kaufland jest jakoś ugodowy jeśli chodzi o grafik?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?

Zatrudniony
Pracownik
@Pytanie

Adam Madeja robi czystki więc nikt nie chce awansować, widząc co się dzieje

Ruda
Pracownik
@Zatrudniony

I bardzo dobrze. (usunięte przez administratora) gosciu nie ma opier...lania sie menagerów. Tak powinno byc. Dosc (usunięte przez administratora) i poniewieraniu pracowników

lenda
Były pracownik
@Pytanie

Nie ma żadnych rekrutacji wewnętrznych jest zatrudnianie po znajomościach bez wiedzy o handlu dlatego też między innymi jest coraz gorzej w kauflandach

Psiapsia
Były pracownik
@Zatrudniony

Kolejny który nie ma pojęcia o orce w tym miejscu. Ksieciunio od boleści ...

Henryk
Inne
 Pytanie

sobota, 18 września 2021, godz. 11.15 przyjechałem z zamiarem kupna piwa, przy wejściu w punkcie obsługi klienta zapytałem o możliwość oddania butelek na wymianę, usłyszałem, ze przy wyjściu mam pokazać paragon i oddać butelki. Tak zrobiłem i otrzymałem bon rabatowy do wykorzystania w kasie. Taki bon powinienem otrzymać przy wejściu, żeby od razu wykorzystać go w kasie. Wyraziłem swoje niezadowolenie w sposób głośny i wyraźny. Doszła druga pani i nakrzyczała na mnie jeszcze głośniej ! Wściekła jak lwica z oczami jak pięciozłotówki darła się jak opętana. Zadziwiające ! Czy tak powinna wyglądać obsługa klienta ? Ja jako klient mogę i mam prawo wyrazić niezadowolenie ale pani w punkcie obsługi nie może krzyczeć na klienta. Spodziewałem się spokojnego wyjaśnienia sprawy, a nie takiego zachowania. Tacy ludzie nie powinni pracować w punkcie obsługo klienta.

Inny klient
Inne
@Henryk

‚ (…) mogę i mam prawo (…) , oraz , Wyraziłem swoje niezadowolenie w sposób głośny (…) , Proponuję zacząć od siebie, bo Pan chyba trochę się ‚zagalopował’ w tym wpisie i osądzaniu…

Klient t
Inne
@Henryk

Nic nie możesz i nie masz prawa Głośno to na swoją starą Bon jest ważny 3 miesiące od wydania Jeśli nie masz zamiaru przez ten czas przychodzić do Kauflandu to cóż - całe szczęście Mniej buców mniej zdartych gardeł Pań z punktu obsługi

XY
Inne
@Klient t

Sz. P. Henryku proszę powyższe niezadowolenie z jakości obsługi dokładnie opisać na 'profilu jakość obsługi klienta Kauflandu'.Ten profil, to profil pracowniczy. Przedstawiciele firmy tu nie zaglądają.

Nika
Pracownik
@Henryk

Drogi Panie jeśli Pan może podnieść głos to o czym to świadczy ja nie pisze tu czy dobrze zrobiono z wydaniem paragonu za butelki po zakupach pisze o zachowaniu jesteśmy równi choć klienci traktują nas jak najgorsze zło niezrozumiałe dlaczego tak jest, np.wykładam towar mając w rękach karton muszę się usunąć bo akurat jakiś klient chce przejść beż słowa przepraszam stoi i czuje ze zaraz mimo braku przejścia wpycha się we mnie lub wózek byle przejść oczywiście bez słowa LUDZIE jesteśmy tacy sami jak każdy z was mamy rodziny dzięki nam macie gdzie zrobic zakupy a traktujecie nas jak najgorszy sort.Jesli Pan podnosi głos to nie rozumiem dlaczego druga strona nie zrobi tego samego dwa razy gloscniej (wiem że to nieprofesjonalne było zachowanie)jestem ciekawa jak Pan by się zachował zamieniając się miejscami .Jest pandemia szanujmy się!

xxx
Pracownik
@Nika

"dzięki nam macie gdzie zrobić zakupy " a dzięki nam macie pracę ,szanujmy się na wzajem

Maral
Inne
@Henryk

To, ze płacisz za usługę nie oznacza, ze możesz w taki sposób odzywać się do obsługi to też ludzie. Płacenie za coś nie daje Ci takiego prawa.

Marzenka
Pracownik
@Henryk

No tak pani w punkcie ma milczeć a klient (usunięte przez administratora) na głowę , ta pani to tez człowiek jak każdy i należy jej się szacunek , jeżeli nie umiesz trzymac buzi na kłódke i masz ludzi za nic rób zakupy przez internet pozatym zapraszam do pracy w markecie zobaczysz jak to fajnie jak klienci cie poniżają, głupie prawo klient Pan pracownik (usunięte przez administratora) masakra.

WANDA
Pracownik
@xxx

czy uważacie że praca za 3100brutto to .......... jest ok my wam dziękujemy ,gorszej i mniej opłacanej pracy na rynku pracy nie ma

Mila7677
Pracownik
@WANDA

Bo to prawda. Ciężka praca a zarobek byle jaki. W moim mieście kaufland omijany z daleka jako pracodawca.

Psiapsia
Kandydat
@Marzenka

Bo się społeczeństwo nauczyło że jak w domu źle pójdzie albow pracy to przylaza .... Nie powiem co... I po ludziach jeżdżą jakby każdy człowiek nie miał uczuć. Przyjdź dziadu do marketu na jeden dzień, na następny jako klient przyjdziesz już na kolanach i z pokłonem dla tamtych pracowników.

Zostaw merytoryczną opinię o Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 238 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii