Atmosfera w miejscu pracy odgrywa kluczową rolę w osiąganiu wyników. Jak wygląda ten aspekt w Kaufland?
Ludzie jak kupujecie w Kauflandzie to sprawdzajcie czy towar nie jest otwarty i czy jest dobra data ważności. Ja już po raz kolejny kupiłam towar po terminie najpierw był zepsuty czajnik później otwarte słoiki a teraz kupiłam czekalodki z datą do 22.12.2022 roku. Nigdy się nie zawiodłam na Kauflandzie ale teraz już za każdym razem będę sprawdzać. Nie pozdrawiam.
Dzień dobry. W sobotę 29.10.22 byłam na zakupach w Kaufland, nie zależnie w jakim jestem miescie , zawsze zagladam do Kaufland! Zrobiłam zakupy szybko i sprawnie , byłam zadowolona z obslugi na mięsnym i przy serach rowniez . Nastepnie kasa! I tu się zaczeło. Przy płaceniu odrzcono mi płatność ! Bylam zaskoczona ale poprosilam panią na kasie , abym mogla powtozyc operacje! Sytuacja sie powtóżyła. Pani z bardzo brzydką miną i z bardzo nie miłym glosem zapytała mnie czy oby na pewno mam pieniądze na karcie! Tak głośno że wszyscy patrzyli na mnie jak bym chciala te zakupy ukraść! Odpowiedzialam że oczywiscie że tak . Zapytałam czy moge szybciutko wybrać pieniązki z bankomatu, który jest w pobliżu! I tu pada odpowiedź: Blokuje mi pani kase ! Ale skoro pani musi to niech pani idzie. Wracam po 3 minutach bez pieniędzy . Mówie do męża ze niestety nie wybralam pieniązkow. Słyszę jak pani obok z kasy komentuje do mojej kasjerki: Co.... znowu problem z kartą Santander? Ta odpowiada : No znowu... Pytam czy mogę zapłacic kartą zagraniczną . Odpowiada pani ze tak. Płace. Odycham ze spokojem ale w środku mało mnie krew nie zalała . Jak można byc tak nie miłym. Sama mina tej pani, zniechęca już do podejscia do kasy. Ja nie wiem czy ta pani jest swiadoma że karta ma wiele przyczyn żeby nie zadziałała! 1. Nie zawsze problemem jest brak środków na karcie! Zresztą normalny człowiek jeśli wie , że nie ma pieniążkow na karcie to nie idzie na zakupy ! 2. Chce zobaczyć tę panią jak chce zaplacić za zakupy i jej karta nie zadziala i wtrafia na taką bezszczelną kasjerkę , która pyta o twoje pieniążki! Proszę uświadomić personel na czym polega praca z klientem! I że pomimo złego dnia czeba być miłym! Nie wiem czy pani kasierka miała zły dzień po wizycie u fryzjera? Czarne krótkie włosy z obcietą grzywką na , , zaczarowanego ołówka , , Nastepnym razem omijać bedę tę panią. Dodam jeszcze że , w tym dniu jak się później dowiedziałam Bank Santander miał awarie ! I wiem również że nie byłam jedyną klientką z Banku Santander!
No to skoro tak to dlaczego ta opinia nie jest gdzieś na forum banku? Szkoda, bo to faktycznie mogło być niezręczne z drugiej strony widać po tej sytuacji, że te Panie mogły mieć z tym wcześniej jeszcze jakiś większy problem?
W dniu 9.02.22 o godzinie 19 na informacji pani blondynka w okularach bardzo nie miła arogancka do klienta cena tylko się nie zgadzała to miny i pyskówki do klienta robi . Proszę zastanowić się czy warto takiego pracownika trzymać bo przecież pracuje tam za kare ,byłam w wielu kauflandach i z taką osobą nie kompetentna i działająca na szkodę firmy nie widziałam .Mam nadzieję że dotrze to do Dyrekcji sklepu i wyciągną konsekwencje wobec tej niemiłej pani.
Byłem dziś na zakupach na stoisku mięsnym i doznałem szoku jak kierownik , Pani w berecie i brudnej koszuli krzyczy na swoje pracownice . Kobieta w ogóle nie zwracała uwagi ze stoją obok klienci i wszystko słyszą . Moim zdanie brak kultury osobistej i szacunku to tych pracujących tam pań. Zawsze byłem zadowolony z obsług w tym sklepie , Panie zawsze miłe pomocne dobrze wykonujące swoje obowiązki .Widać że coś nie dobrego dzieje się na tym dziale , Panie pracują ponad swoje siły mając tylko dwie ręce, ewidentnie widać ze brak tam ludzi do pracy , dwie osoby jak na tak dużą ladę to stanowczo za mało .Dodam jeszcze że nie pierwszy raz byłem świadkiem złego traktowania pracowników przez tą Panią , podobna sytuacja miałam miejsce na stoisku z warzywami , i znów kobieta krzyczy na chłopaka wykładającego tam warzywa .Apeluję do dyrekcji , traktujcie ludzi z szacunkiem bo widać że pracują ciężko a są tak nie sprawiedliwie traktowani i poniżani przez takie osoby jak ta kierowniczka .Ludzie to nie są niewolnicy a kij ma zawsze dwa końce.
Czy to kierowniczka z mięsnego , ja jak ją widzę to odechciewa mi się robienia tam zakupów . Chodzi o jej wygląd zewnętrzny , zawsze w brudnej ciasnej koszuli gdzie widać cały brzuch na wierzchu a jak się schyli to całe pośladki na wierzchu , to na prawdę nie zachęca do zakupów a wręcz odwrotnie odstrasza . Osoba na takim stanowisku powinna być w miarę schludna bo pracuje z ludzmi i żywnością .
Byłem wczoraj w tym markecie kupiłem min brzoskwinie pakowane, które miały być przecenione, przy płaceniu okazało się, że kasjerka nic na ten temat nie wie i brzoskwinie sa w cenie ponad 5zł zamiast ponad 3zł. Mimo wszystko 1 paczkę kupiłem. W domu okazało sie że cały ten koszyk brzoskwiń wyrzuciłem, bo w środku jeden twardy że tak powiem gnój nie do zjedzenia. Nie chodzi tu o moje 5zł, ale dlaczego w ogóle takie coś się sprzedaje i nabija ludzi w butelkę. Ciekawy jestem, czy ten towar dzisiaj został wycofany z handlu.