Na jakie wsparcie w Kaufland mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
Zakupiłem piwo Pilsner Urgel jest przeterminowane 6 miesięcy ok. Niemiec Polakowi sprzeda wszystko oprócz germanowi Polak.
to dobrze że Ci sprzedali piwo po 6 miesiącach a nie ACE bo jeden z ochraniarzy co pracuje w Mysłowicach w kauflandzie to mówił że naklejke z mleka ekspedientka nakleiła na butelkę ACE i podobno klient kupił i się troche napił i nie wiadomo co jest z tym gosćiem co napił się ACE
To najgorszy kaufland w Mysłowicach jaki widziałem obsługa chamska a pseudodyrektorek tym im doruwnuje widziałem jak kasjerki obsługują swoich co drugi towar idzie w pieriot
Nie przesadzajcie z takimi oskarżeniami. Mamy dobrego pracodawce, może ktoś wybrał sobie złą prace bo handel nie jest lekki
Nie jest lekka bo też pracuje w handlu. Pracodawca może jest spoko ale powinien szkolić ludzi a nie mieć to w (usunięte przez administratora) Też by Ci się nie podobało jak chcesz z swoim mężczyzna spędzić wieczór a co dzień dzwoni jedna i ta sama pracownica bo nie umie czegoś zrobić lub znalez. Szef ma to w (usunięte przez administratora) jedzie do domu i ma czas dla rodziny a pracownicy mają się martwić.
Może główny pracodawca tak ale szef sklepu nie radzi sobie z pracownikami, każdy robi co chce i nie przykładają się do pracy ani szkoleń.
No ale mają przecież zakres obowiązków. Czy to znaczy że się z niego nie wywiązują? Powinny się tym zainteresować odpowiednie osoby.
Dziwią mnie opinie pozostałych . Bardzo ładny sklep , widać, że pracownikom zalezy. Potrafią pomóc. Dyrektor bardzo pomocny, nie boi się pracy . Chętnie wracam do tego sklepu choć jestem z Sosnowca .
Nie ma osoby pracującej, która będzie chciała się podzielić swoim doświadczeniem? Jak obecnie wygląda praca w firmie Kaufland w miejscowości Mysłowice? Wiecie co się dzieje? Czekamy na nowe opinie od pracujących na temat Kaufland. Dajcie znać jak sytuacja wygląda teraz.
Praca?? To nie praca!! Jeśli pracownik kończy zmianę i idzie do domu i nie może w spokoju spędzić czasu z rodziną bo co chwilę telefony. Pracownicy na działach są nie przeszkoleni mimo wielu lat pracy nie wiedzą jak obsługiwać sprzęt ani gdzie ich towar się znajduje. Jestem klientka tego sklepu ale już coraz rzadziej tam bywam o godzinie 16 na warzywach i owocach pustki lub splesniale, ceny nie zgadzają się z produktem. Moim zdaniem tam trzeba mocnej ręki żeby sklep odzyskał część klientów. Sama namawiam męża nad zmianą pracy bo to jest chore aby człowiek nie mógł po pracy zaplanować wolnego czasu. Ale firma nic z tym nie robi!!!
Widzę, że bardzo negatywnie postrzegasz to miejsce pracy, dlatego też wypowiadając się z poziomu klienta masz sporo informacji na temat tego pracodawcy. Będziesz tak uprzejma i napiszesz skąd wiesz, że pracownicy dostają po pracy telefony od firmy? Bo tak nie bardzo wiem skąd masz informację w tym zakresie?
Mój narzeczony tam pracuje. Nie możemy spędzić żadnego dnia wolnego bez telefonów od jednej pracownicy która ciągle ma problemy nic nie umie zrobić. Szef jakoś ma to gdzieś dla niego to jest na rękę bo jemu nikt nie przeszkadza.
Drogie koleżanki proszę napiszcie coś na temat pracy w Kauflandzie w Mysłowicach ,możecie to zrobić anonimowo. Chciałam wiedzieć jak się pracuje i jakie kierownictwo. Wiem że praca jest ciężka ,ale jakie kierownictwo. to jest ważne
Ja się mogę wypowiedzieć tylko w kwestii tego jeśli nie chcesz mieć życia prywatnego to praca idealna dla ciebie. Pracownica która pracuje już kilka lat notorycznie nie ogarnia nic. Wydzwania do innych pracowników szef udaje że tego nie widzi. Grafik zmienia się z minuty na minutę nigdy nie wiesz kiedy ściągną cie do pracy.
Witam, Chce podzielić się moimi spostrzeżeniami na temat obecnej nieuprzejmości pracowników sklepu KAUFLAND w Mysłowicach, robię zakupy od lat, ale z tak nieuprzejma obsługa klienta, na która napotykam się co raz częściej , jest od momentu wprowadzenia obostrzeń. Rozumiem, iż obecna sytuacja ma wpływ na każdego z Nas, ale to nie znaczy, ze robiąc zakupy, muszę być narażoną na kontakt z niezadowolona obsługa i niemiłymi odpowiedziami z ich strony. Oczywiście nie dotyczy to każdego pracownika, ale są szczególnie ciągłe te same Panie, których obsługa ma wiele do życzenia. Przepraszam za sugestie, ale być może niektóre Panie powinny zmienić otoczenie, ponieważ obsługa klienta nie należny do najłatwiejszych i nie każda osoba nadaje się do takiej pracy. Proszę kierownictwo Kauflandu o polepszenie jakości obsługi.