Opinie o Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik w Katowice

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz obecnych pracowników o pracodawcy Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik w Katowice

Były okradziony pracownik
Były pracownik

Omijajcie tą "firmę" szerokim łukiem!! To jest firma zarządzana przez ludzi N U (usunięte przez administratora)i żadna normalna osoba tam długo nie wytrzyma. Szukają głupich do pracy w sklepie żeby móc ich (usunięte przez administratora) z wypłat, bo o dziwo każdy remanent wychodzi bardzo źle i ktoś musi za to zapłacić, oczywiście nie te ku*wy z biura. One siedzą za biurkiem na grubych dupskach i wysługują się pracownikami sklepów. Ogólnie polityka firmy jest nastawiona na okradanie pracowników sklepów a (usunięte przez administratora) z biura nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błędy i wypłatę mają zawsze w całości. W tej pracy człowiek czuje się jak (usunięte przez administratora) o umowę na cały etat trzeba się prosić w nieskończoność, ciągle ktoś się zwalnia brakuje ludzi do pracy, przez co często trzeba pracować 7 dni w tygodniu albo i miesiąc bez wolnego. Dają do podpisu lewe listy obecności na których ładnie jest wypisane że pracujesz 5 dni w tygodniu po 4 godziny a tak naprawdę zapiepszasz na cały etat i masz w cholerę nadgodzin które powinny być płacone x150% a nie są. Co chwilę uwalają za coś z wypłaty, to się nadaje do kryminału!!! (usunięte przez administratora) na 200%

n
Inne

Co się dzieje na DELIKATESACH KUBIK ze coraz mniej towaru i zero wyboru w towarze

Beatrycze
Były pracownik
@Aga

Długi to mało powiedziane... Kubik tonie w długach. Nagminnie przychodzą koperty z BIKu, a i przedstawiciele też co chwilę pytają o pieniądze za towar. Na (usunięte przez administratora) w Będzinie ponoć sklep zadlużony na 100 tysięcy.

Andrzej z Zabrze Rokitnicy
Inne

Chciałem zwrócić uwagę na jedną bardzo ważną sprawę a raczej problem . Mieszkam przy ul Budowlanej w Rokitnicy , często korzystam ze Waszych usług ale... to co rzuca się niekorzystnie dla Waszej opinii to (usunięte przez administratora) wokół sklepu , na przodzie posprzątane ogrodzone ale wystarczy przejść z boku ...butelki, kapsle , plastiki , pety ....po prostu (usunięte przez administratora) . Opnie buduje się latami , ale zepsuć sobie ją można w sekundę . Drodzy właściciele , PROSZĘ NAS KLIENTÓW SZANOWAĆ ... bo przyjdzie czas ,że ten klient będzie wymagał więcej niż tylko sprzedanie taniego wina czy piwa, aż w końcu będziecie szukać klientów tak jak teraz taksówkarze szukają a My pamiętamy jak Nas lekceważono . Proszę dbać wokół sklepu i posprzątać ten (usunięte przez administratora) , bo te (usunięte przez administratora) nie są z apteki czy zakładu fryzjerskiego. Proszę zrobić porządek . Pozdrawiam

1
Testoviron
Inne
@On Co Gni To :)

Odpowiedź tak kompetentna jak wasi "pracownicy" niekompetentni. Walicie klientów na pieniądz nie zdejmując na czas starych nieobowiązujących cen, zatrudniacie strasznie chamskie i wulgarne osoby, które oczywiście od pół roku twierdzą "Ja tutaj nowa jestem..." xD. Wasza sieć sklepów nadaję się tylko i wyłącznie do kryminału. Nie pozdrawiam.

anonim Nowy wpis
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Jolanta Nowy wpis
Pracownik

Jeśli chodzi o wzrost cen. Od stycznia wzrosła akcyza na alkohole, od kwietnia zlikwidowano vat 0%. Ani jedna, ani druga podwyżka nie jest zyskiem Kubika, lecz Państwa Polskiego :) Jeśli zdarzają się nieścisłości między cenówką, a ceną na kasie, prosimy o wyrozumiałość. W związku ze zmianą VAT, comiesięczną zmianą towarów w promocji, musimy wymienić metki na bardzo wielu towarach. Na zmianie jest tylko jedna ekspedientka, która w międzyczasie obsługuje klientów, musi przyjmować dostawy, wprowadzić je na komputer, wystawiać towar na półki, robić zamówienia, rozmawiać z dostawcami,sprzątać, pilnować dat ważności i wymienić te nieszczęsne cenówki. Dodatkowo na wielu sklepach mamy jeszcze punkty lotto i pyszne pl. To wszystko na głowie jednej osoby. W nawale obowiązków zdarzają nam się błędy, czy niedopatrzenia, za co przepraszamy. Nie jest to wynik naszej złej woli, czy chęci oszukania kogoś. Najzwyczajniej w świecie czasem nie wyrabiamy :)

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Wiecie może, czy w Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik szukają chętnych na staż?

Odyn Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Tak mają również stażystów (ale pełnoletnich)

MARGOT 895
Inne

gdzie skargę na kierownika Kubika na Iłłakowiczówny pan sobie za ladę przyjmuje róznych gośći towar nie wyłożony np ziemniaki dzis a jak pojawiła sie młoda kobieta to kierownik wyniósł z zaplecza worek ziemniaków za sp.kierowniczki było lepiej .tylko na telefonie cały czas i nie uprzejmy jest .

Jad
Inne
@MARGOT 895

Informacje z Kubika wypływają do osób trzecich robiłam tam zakupy i wypadł mi towar strzaskała mi się butelka , Pani ekspedientka przekazała zdażenie dla osób trzecich , to było w Łaziskach Górnych , ja pracowałam jako ekspedientka i takie żeczy nie powinne mieć miejsca. Proszę uczulić personel na to że nie ma prawa udostępniać takich informacji ja z tego powodu jestem pokrzywdzona.

Beti
Pracownik
@Jad

Cały personel już nowy nyślę że takie rzeczy nie bedą się już zdążyły

Klient
Pracownik
@Beti

Nowy personel też nie dba o klienta bo niestety na sklepie bardzo brudno, brak towaru i ogólnie sklep upada. Kiedyś ten sklep był super zaopatrzony i było czysto a teraz niestety strach tam wejść.

Danio Danio
Inne

@pracodawca proszę przejrzeć kamery w wewnątrz jak i na zewnątrz sklepu na Miarki w Mikołowie , od jakiegoś czasu sklep jest ciągle obstawiony w środku jak i na zewnątrz przez osoby trzecie . Nie można wejść do sklepu , przy ladzie też prawie zawsze jest więcej niż jedna osoba i to nie pracownik sklepu. Mimo że sklep ładny w środku , półki są prawie zawsze puste , ciągle czegoś brakuje pracownice tłumacząc się brakiem czasu , a także bałaganem na magazynie nie donoszą towaru. Przydałby się również alkomat dla przynajmniej jednej z Pań. Wystąpiłem z prośbą o numer do szefa nie otrzymałem go , dzwoniąc natomiast do Kierowniczki chyba zbyła temat bo od miesięcy jedno i to samo.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna w firmie Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik? Czy przeprowadzana jest w formie online, czy stacjonarnie w siedzibie firmy? Jak oceniasz podejście rekruterów do kandydata?
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Katowice
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Katowice
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Andrzej z Zabrze Rokitnicy
Inne

Chciałem zwrócić uwagę na jedną bardzo ważną sprawę a raczej problem . Mieszkam przy ul Budowlanej w Rokitnicy , często korzystam ze Waszych usług ale... to co rzuca się niekorzystnie dla Waszej opinii to (usunięte przez administratora) wokół sklepu , na przodzie posprzątane ogrodzone ale wystarczy przejść z boku ...butelki, kapsle , plastiki , pety ....po prostu (usunięte przez administratora) . Opnie buduje się latami , ale zepsuć sobie ją można w sekundę . Drodzy właściciele , PROSZĘ NAS KLIENTÓW SZANOWAĆ ... bo przyjdzie czas ,że ten klient będzie wymagał więcej niż tylko sprzedanie taniego wina czy piwa, aż w końcu będziecie szukać klientów tak jak teraz taksówkarze szukają a My pamiętamy jak Nas lekceważono . Proszę dbać wokół sklepu i posprzątać ten (usunięte przez administratora) , bo te (usunięte przez administratora) nie są z apteki czy zakładu fryzjerskiego. Proszę zrobić porządek . Pozdrawiam

1
On Co Gni To :)
Kandydat
 Pytanie
@Andrzej z Zabrze Rokitnicy

Korzysta Pan z naszych usług???? No niebywałe ????My nie służące. W umowie jest kasjer, sprzedawca, magazynier. A usługi to w (usunięte przez administratora) Jeśli przeszkadza Panu bałagan to może Pan sam posprzątać po swoich patologicznych sąsiadach. Nasze każde zwrócenie uwagi nic nie daje ale za to narażamy się na hamskie zachowania u wyzwiska. Więc mamy super etat dla Pana: pilnowaczo - sprzątacz. CV proszę zostawić w sklepie

2
Marta
Pracownik
@On Co Gni To :)

Dokładnie .. U nas to samo. Potrafią nawet butelki po wódce pod drzwiami zostawić. My możemy dbać o odpowiednią ekspozycję, zatowarowanie, ład, porzadek NA SKLEPIE a nie za sklepem.

Viola
Pracownik
 Pytanie
@Andrzej z Zabrze Rokitnicy

Panie Andrzeju a któż robi ten (usunięte przez administratora) dookoła, jeśli nie klienci? Uprzątnięcie tego (usunięte przez administratora)nie leży w zakresie obowiązków ekspedientki. Niektóre to robią z poczucia obowiązku, estetyki, ale na pewno bez wynagrodzenia. Szacunek dla drugiego człowieka powinien działać w obie strony :)

Testoviron
Inne
@On Co Gni To :)

Odpowiedź tak kompetentna jak wasi "pracownicy" niekompetentni. Walicie klientów na pieniądz nie zdejmując na czas starych nieobowiązujących cen, zatrudniacie strasznie chamskie i wulgarne osoby, które oczywiście od pół roku twierdzą "Ja tutaj nowa jestem..." xD. Wasza sieć sklepów nadaję się tylko i wyłącznie do kryminału. Nie pozdrawiam.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik? Chętnie zatrudniają?

Szofer1116
Inne

Po przeczytaniu komentarzy, jako klient postanowiłem napisać komentarz. W sklepie w Łaziskach Górnych generalnie mi się podoba, aczkolwiek jedynie starsza pani powinna przejść na przeszkolenie w obsłudze klienta (zachowania poprzedniej epoki PRL-u). Młode dziewczyny na plus bardzo się starają i lubię kiedy mnie obsługują.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik można ubiegać się o podwyżkę?

Matka Teresa
Były pracownik

Praca w tej firmie doprowadza człowieka do ruiny psychicznej i finansowej. W sklepie jesteś sama na zmianie i musisz wszystko ogarnąć, trzeba odbierać telefony podczas gdy co chwilę chodzą klienci, zamawianie towaru, wprowadzanie faktur do komputera, załatwianie korekt, rozmowy z biurem w sprawie poprawy faktur. Co chwilę okazuje się że czegoś nie można mieć na sklepie albo coś przyjechało w złej cenie. Non stop jakieś problemy. Do tego (usunięte przez administratora) regionalne, które stosują(usunięte przez administratora), panie z biura które się wywyższają, (usunięte przez administratora) gruba niechlujna Monisia-specjalista od kamer, jak siądzie tym swoim wrednym (usunięte przez administratora) to nie ma jak przejść na zapleczu. Do tego co 3 miesiące remanent w "przemiłym" towarzystwie(usunięte przez administratora)z biura, które wyglądają na niedorozwinięte intelektualnie. Słuchając ich rozmów miedzy sobą i naśmiewania się z pracowników sklepów żyć się odechciewa. Do tego magicznie znikająca wódka i papierosy, za które sprzedawcy muszą płacić po tych uczciwych remanentach prowadzonych przez te(usunięte przez administratora) z biura. Karma wraca....

Były okradziony pracownik
Były pracownik

Omijajcie tą "firmę" szerokim łukiem!! To jest firma zarządzana przez ludzi N U (usunięte przez administratora)i żadna normalna osoba tam długo nie wytrzyma. Szukają głupich do pracy w sklepie żeby móc ich (usunięte przez administratora) z wypłat, bo o dziwo każdy remanent wychodzi bardzo źle i ktoś musi za to zapłacić, oczywiście nie te ku*wy z biura. One siedzą za biurkiem na grubych dupskach i wysługują się pracownikami sklepów. Ogólnie polityka firmy jest nastawiona na okradanie pracowników sklepów a (usunięte przez administratora) z biura nie ponoszą odpowiedzialności za swoje błędy i wypłatę mają zawsze w całości. W tej pracy człowiek czuje się jak (usunięte przez administratora) o umowę na cały etat trzeba się prosić w nieskończoność, ciągle ktoś się zwalnia brakuje ludzi do pracy, przez co często trzeba pracować 7 dni w tygodniu albo i miesiąc bez wolnego. Dają do podpisu lewe listy obecności na których ładnie jest wypisane że pracujesz 5 dni w tygodniu po 4 godziny a tak naprawdę zapiepszasz na cały etat i masz w cholerę nadgodzin które powinny być płacone x150% a nie są. Co chwilę uwalają za coś z wypłaty, to się nadaje do kryminału!!! (usunięte przez administratora) na 200%

n
Inne

Co się dzieje na DELIKATESACH KUBIK ze coraz mniej towaru i zero wyboru w towarze

Aga
Były pracownik
@n

Bo mają długo za towar i są zablokowani w hurtowniach

Miśka
Były pracownik
@n

Nie ma kasy na zamawianie towaru bo sklepy są zadłużone. Nagminnie Eurocash, Gozdawa czy Bzomex upomina się o pieniądze.

Beatrycze
Były pracownik
@Aga

Długi to mało powiedziane... Kubik tonie w długach. Nagminnie przychodzą koperty z BIKu, a i przedstawiciele też co chwilę pytają o pieniądze za towar. Na (usunięte przez administratora) w Będzinie ponoć sklep zadlużony na 100 tysięcy.

Bobo
Inne

Proszę kierownika sieci sklepów kubik który znajduje się na Iłłakowiczówny Katowice, o wydalenie ze stanowiska tego zasrańca bezczelnego, chama, (usunięte przez administratora) 0 kultury do klienta na poziomie, zwraca się per ty... (usunięte przez administratora) w wydawaniu pieniędzy paragony wywala nie daje klientom, sklep rano zamknięty, butelek nie przyjmuje. Dupny pon kierownik przy klientach zastrasza ekspedientki, na sklepie głośno słucha radia co to dyskoteka, prosimy o usunięcie tego typa z tego sklepu będą wnioski o zamknięcie tego sklepu. Jak go stąd nie usunięcie.

Klient
Inne
 Pytanie

Zastanawia mnie na jakich zasadach przyjmowany jest kierownik sklepu. Jestem klientem w katowicach strzelców Bytomskich 21E od dziecka, byli tam różni właściciele i obsługa, ale to co się tu dzieje od paru miesięcy to kpina, która przechodzi ludzkie pojęcia. Nowa kierowniczka zadufana w sobie, bardzo niemiła, wręcz arogancka. Sklep ciągle zamknięty bo ona ma dostawę i proszę wyjść lub przyjść sobie później, butelek nie przyjmuje bo to nie punkt skupu, do kasy nie podejdzie bo układa towar, a to nie piekarnia i można sobie poczekać, towaru nie sprzeda bo jeszcze go nie obrobiła, cena nie ta co na półce to albo kupujesz po tej co mówi albo wogóle, nie pasuje Ci to droga wolna idź do biedronki albo do społem. Nam lokatorom jest ten sklep bardzo potrzebny, ale przez taki zarząd jesteśmy zmuszeni omijać sklep szerokim łukiem. Nie jestem w tej opinii osamotniony, lecz większość społeczności osiedla zgadza się zemną. Tej kobiety poprostu nie da się znieść. Czy nikt tego z właścicieli nie zauważa, że już nie ma klientów, którzy przychodzili tu na naprawdę porządne zakupy? Sam zaopatrywałem się tu każdego dnia w produkty codziennego użytku, lecz na chwilę obecną z ogromną przykrością idę tylko w pilnej potrzebie np po bilet bo biegnę na autobus, a i tak zdarza się, że pocałuję klamkę albo pani kierownik powie przez drzwi, że mam przyjść później bo ma dostawę. Ludzie, czy nad tym nie ma kontroli, czy tylko my mieszkańcy widzimy ogromny problem i mamy nadzieję, że zmieni się właściciel jak już nie raz było i zrobi z tym porządek. Nam potrzebny jest sklep przyjazny dla klienta, dla osób starszych którzy otrzymają wsparcie podczas zakupów(teraz słyszą,, ale tu jest samoobsługa"). Nie do pomyślenia jest to, że klient zamiast szanowany jest tu poniżany!. Od jakiegoś czasu co chwilę nowy pracownik, który biedny skarży się klientą, że jest tu jak mięcho do pracy na południe i do dostaw, że ma już dosyć. I wcale się nie dziwimy, bo jak tak można postępować z ludźmi. Wcześniej pracowały naprawdę zgrane i porządne Panie, człowiek przychodził uśmiechnięty po jedną rzecz, a wychodził z pełnymi rękami. zawsze otrzymał pomoc, drzwi były szeroko otwarte, a towar najwyższej jakości. Czego człowiek potrzebował poprosił, zapisywaliśmy się na towar na święta itp. Kolejki były często ale nie było problemu w niej czekać, bo człowiek wiedział, że i tak wyjdzie zadowolony. Teraz z przykrością (bo mamy potrzebę mieć sklep pod ręką) jesteśmy zmuszeni go omijać i robić zakupy gdzie indziej. Mam starszych rodziców, ci ludzie żałują najbardziej ponieważ ogromną pomocą była możliwość zejść sobie samemu do sklepu pod domem. W tej chwili niestety się nie da, bo sklep nie jest przyjazny ludziom. Panowie Kubik, to wasza firma zainteresujcie się opiniami klientów, bo to dzięki nim można osiągać sukcesy.

11
Megan65467
Inne

Gdzie można złożyć skargę na panią Krótkie blond włosy ze sklepu na Iłłakowiczówny co przychodzę do sklepu pani ciagle niezadowolona rozmawia z druga panią przez telefon gdy pali papierosa na zewnątrz mówi można chwileczkę poczekać już kończę raz gdy weszłam do sklepu coś koło godziny 22:50 to pani miała już umytą podłogę kupiłam tylko papierosy a jej mina i mruczenie pod nosem nie wyglądało zachęcająco

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

A czy ktoś pracował w Łagiszy?Jakieś opinie?

BiBi
Były pracownik
@Zainteresowana

Ja pracowałam. Uciekaj kobieto najdalej od tego sklepu. Inwentaryzacje co 3 miesiące na których MUSISZ być 16h!!! Nie ważne czy masz dom , rodzinę, dzieci.... To się nie liczy... .masz być. A na drugi dzień na rano. Mało tego, inwentaryzacje wiecznie na minusie po kilka tysięcy. Oczywiście mega braki w papierosach i alkoholu, za co płacą pracownicy. Hrabianki z biura mają dostęp do naszych systemów komputerowych i wiecznie coś mieszają w fv (,widać to na monitorze co robią) a potem ..ojej...brakuje 20 skrzynek piwa, 2 wagony fajek, kilka butelek whisky i kilkanaście wódki A ty płać, bo to towar za kasowy i za niego odpowiadasz. Wiecznie przychodziły listy z BIK. Ponaglenia o płatnościach i o zadluzeniach. Kubik tonie w długach a ostatnio podjechał piękna furką prosto z salonu pod sklep. Żyją kosztem (usunięte przez administratora) Żeby było śmieszniej to w Bytomiu organizuje takie imprezy (,nazwijmy to Vipowskie). Ty szarak jak Ty się tam nie zalapie, ale damy z biura, pani z US, PIP i sanepidu to goście honorowi. A komornicy ciążę pisma wysyłają.... Jest te ofert pracy od normalnych, uczciwych pracodawców. Polecam poszukać a Kubika na (usunięte przez administratora) (i nie tylko) radzę omijać szerokim łukiem..

Zainteresowana
Kandydat
@BiBi

Dzięki za info. Po negatywnych opiniach jednak nie podjęłam tam pracy.

Niezle
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda remanent na koniec roku w kubikach? Ktoś cos wie?

Klient
Inne

Nie polecam sklepu na strzelców bytomskich 20 nie mam pojęcia kto takiego kierownika dał na stanowisko p D nawet nie potrafi uzupełnić sklepu wieczne braki tłumaczy się tym że szef nie chce płacić faktur pracownikom widać że jest wstyd mówić wiecznie że czegoś nie ma .. załoga co do pracowników jest wyjątkowo super dziewczyny uśmiechnięte i porozmawiają i się pojsmieja widać że pani Klaudia lubi pracę z ludźmi jak i pani Kasia

Aga
Były pracownik
 Pytanie
@Klient

Tak jest. Szef nie płaci faktur inne sklepy brakuje Nip bo są nie opłacone faktury stąd brak towarów. Tak się zastanawiam po kij mu tyle sklepów z długami? Niech podliczy faktury które są nie opłacone...przecież on na tym nic nie zarabia porażka

Balbinka
Kandydat

Delikatesy Kubik 1 maja 23 wykorzystują ludzi nie wypłacają pieniędzy na czas ludzie zapierdalają po 12 godzin

2
Noname
Były pracownik

Pracowałam niecałe pół roku u jednego z braci Kubik, a dokładniej u pana A. , pracodawca z niego beznadziejny, przyjmuje ludzi na czarno, po okresie próbnym obiecuję umowę o której można sobie jedynie pomarzyć. (usunięte przez administratora) na kółkach, ciągle zadluzenia, braki w asortymencie, porażka. Panie A., zajmij ty się lepiej czym innym bo nie masz zielonego pojęcia jak prowadzic sklep. To co się działo w sklepie na ulicy Legionów to czysta kpina, śmiech na sali. A pracowników ma dosłownie ZA NIC!!!!

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik?

Pracownik
Pracownik
@Pytanie

Każdy sklep jest indywidualny, ja pracuję już parę lat z tymi samymi dziewczynami i jesteśmy zgraną ekipą nawet jak czasem się posprzeczamy???? ale to wszystko zależy od ludzi i podejścia do pracy.

Zostaw merytoryczną opinię o Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik?

    Zobacz opinie na temat firmy Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Delikatesy S.C. Sławomir Kubik Tomasz Kubik
Przejdź do nowych opinii