Jest to jedna z firm z którymi się wiąże przyszłość, jeśli już się tutaj zatrudnicie to prawdopodobnie podejmiecie decyzję o pozostaniu tu na lata. • TDJ reklamuje się jako firma rodzinna i tu faktycznie firmę budują ludzie, a nie bezosobowe procedury. Pracownicy są uśmiechnięci, przyjaźnie nastawieni, nieprzepracowani i zawsze chętni do udzielenia pomocy. • Firma oferuje wysokie zarobki i umowę o pracę na rok co pozwala się odpowiednio wdrożyć. Nowi nie są wymieniani na nowszy model po 3 miesiącach jak to bywa w korporacyjnych molochach. Jest możliwa też umowa B2B. • Po pozytywnej ocenie przełożonego podwładni mają możliwość otrzymać bardzo wysoką premię roczną. Ponadto firma organizuje co rok konkurs w którym za indywidualne/projektowe osiągnięcia otrzymuje się statuetkę wraz z nagrodą pieniężną. • Na wyższych stanowiskach do dyspozycji jest osobisty samochód służbowy. • Firma korzysta z systemu mybenefit i udostępnia dużą ilość punktów. Minusem jest fakt, że opłaca się opiekę medyczną z tych punktów, więc można wyjść na zero w porównaniu z firmami gdzie ten pakiet jest darmowy. • Osoby bez doświadczenia mogą liczyć na praktyki lub płatne staże. • Każdy pracownik ma własne biurko, laptopa i telefon służbowy. Praca z domu jest możliwa. • Praca trwa 8 godzin, nie pracuje się tutaj na L4, urlopie, po nocach. Praca zostaje w biurze. • Działy są łatwodostępne na miejscu, więc można podejść i się skonsultować zamiast wysyłać e-maile/listy. Pracuje się w bliskiej „odległości” od prezesów, dość niespotykane w wielkich korporacjach gdzie drabinka ma wiele szczebli, a prezes jest jedynie „gadającą głową” w telewizji. • Biuro jest w dobrej lokalizacji obok spodka, więc dojazd komunikacją nie powinien sprawiać problemu, natomiast dojazd samochodem wiąże się z poniesieniem opłat parkingowych. • Kuchnie są zaopatrzone w zmywarki, mikrofalówki i ekspresy do kawy. • W biurze znajdują się „ciche pomieszczenia” umożliwiające rozmowy telefoniczne na osobności. • Firma organizuje wyjazdy integracyjne, podczas których alkohol nie jest jedyną rozrywką, współpracuje się z osobami które faktycznie mają na celu zintegrować zespół podczas wspólne aktywności. Dodatkowo są organizowane imprezy firmowe jak wigilia czy biurówka na których jest poczęstunek.
Firma rodzinna, a nie klasyczne korpo. Fajni ludzie, super atmosfera. Jest szacunek do człowieka. Dobre benefity. Biuro na bardzo wysokim poziomie. Polecam
To firma, w której zostaje się na długo, bo klimat, ludzie i wzajemny szacunek są zdecydowanie powyżej średniej krajowej. Zarobki to rzecz względna - w różnych działach i na różnych etapach kariery może być super albo całkiem OK. Ale to chyba nie zarobki wyróżniają to miejsce, tylko charakter firmy, podejście do biznesu, fajne projekty. Warunki pracy są świetne (biura w Katowicach i Warszawie), benefity też bardzo dobre (premia, punkty w kafeterii, kursy językowe, szkolenia, owocowe czwartki itp.). Super są działania fundacji, która oferuje fantastyczne programy rozwojowe i wakacyjne dla dzieci pracowników. Natomiast nie ma co oceniać firmy ze względu na sam przebieg rekrutacji (bo to nie ocena firmy tylko rekrutera) tylko trzeba tu trochę pobyć...
To co obiecują na rozmowie rekrutacyjnej to jest. Fajna atmosfera i ludzie. To na pewno nie jest korpo. Bardzo polecam!
Nie zdążyłam aplikować na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży ale następnej rekrutacji przegapić nie zamierzam. Co z tą nauką angielskiego, jest to normalnie wliczone w godziny pracy, czy jakoś po? Ktoś tu pisał o sporych możliwościach rozwoju, nie ukrywam, że taki angielski to fajna sprawa.
Proces wdrożenia do zawiłości struktury całej grupy nieco trwa, ale tutaj raczej nikt nie przychodzi popracować przez rok. Coraz więcej wdraża się elementów rozwoju pracownika. Jeśli firma daje ciała na jakimś polu jako pracodawca szybko stara się naprawić swoje błędy, choć te zdarzają się rzadko, bo organizacja jest naprawdę dobrze przemyślana. Inspirujący właściciel ma świetny wpływ na dowództwo i potrafi rozprzestrzeniać swoją aurę. Dobrze się tu pracuje. Wynagrodzenie w porządku + jest premia roczna. Jeśli potrzebujesz home office, bo masz coś do załatwienia, gorzej się czujesz, dziecko ci choruje itp. to nigdy nie ma z tym problemu. No i samo biuro i w Katowicach, i w Warszawie prezentuje się wyjątkowo.
Pracuję w TDJ od ponad roku - mam superfajny zespół. Spory nacisk kładzie się na rozwój (branżowe szkolenia, warsztaty, etc.), co dla mnie jest dużym plusem, bo nie każdy pracodawca ma wolę, by wspierać tak pracowników. Doczekałam się też awansu.
Stawki niegdyś podobno nie były za wysokie, tak wnioskuje z komentarzy. A zna ktoś bardziej aktualne realia? Mam jeszcze trochę czasu, aby aplikować na młodszego analityka. Wg oferty wymagają znajomości excela, co w sumie jest oczywiste na takim stanowisku. W jaki sposób to sprawdzają? Przed rozmową trzeba się spodziewać zadania? Ponadto firma pracuje w trybie hybrydowym, ile dni w miesiącu trzeba się pojawić w biurze?
Jest to jedna z firm z którymi się wiąże przyszłość, jeśli już się tutaj zatrudnicie to prawdopodobnie podejmiecie decyzję o pozostaniu tu na lata. • TDJ reklamuje się jako firma rodzinna i tu faktycznie firmę budują ludzie, a nie bezosobowe procedury. Pracownicy są uśmiechnięci, przyjaźnie nastawieni, nieprzepracowani i zawsze chętni do udzielenia pomocy. • Firma oferuje wysokie zarobki i umowę o pracę na rok co pozwala się odpowiednio wdrożyć. Nowi nie są wymieniani na nowszy model po 3 miesiącach jak to bywa w korporacyjnych molochach. Jest możliwa też umowa B2B. • Po pozytywnej ocenie przełożonego podwładni mają możliwość otrzymać bardzo wysoką premię roczną. Ponadto firma organizuje co rok konkurs w którym za indywidualne/projektowe osiągnięcia otrzymuje się statuetkę wraz z nagrodą pieniężną. • Na wyższych stanowiskach do dyspozycji jest osobisty samochód służbowy. • Firma korzysta z systemu mybenefit i udostępnia dużą ilość punktów. Minusem jest fakt, że opłaca się opiekę medyczną z tych punktów, więc można wyjść na zero w porównaniu z firmami gdzie ten pakiet jest darmowy. • Osoby bez doświadczenia mogą liczyć na praktyki lub płatne staże. • Każdy pracownik ma własne biurko, laptopa i telefon służbowy. Praca z domu jest możliwa. • Praca trwa 8 godzin, nie pracuje się tutaj na L4, urlopie, po nocach. Praca zostaje w biurze. • Działy są łatwodostępne na miejscu, więc można podejść i się skonsultować zamiast wysyłać e-maile/listy. Pracuje się w bliskiej „odległości” od prezesów, dość niespotykane w wielkich korporacjach gdzie drabinka ma wiele szczebli, a prezes jest jedynie „gadającą głową” w telewizji. • Biuro jest w dobrej lokalizacji obok spodka, więc dojazd komunikacją nie powinien sprawiać problemu, natomiast dojazd samochodem wiąże się z poniesieniem opłat parkingowych. • Kuchnie są zaopatrzone w zmywarki, mikrofalówki i ekspresy do kawy. • W biurze znajdują się „ciche pomieszczenia” umożliwiające rozmowy telefoniczne na osobności. • Firma organizuje wyjazdy integracyjne, podczas których alkohol nie jest jedyną rozrywką, współpracuje się z osobami które faktycznie mają na celu zintegrować zespół podczas wspólne aktywności. Dodatkowo są organizowane imprezy firmowe jak wigilia czy biurówka na których jest poczęstunek.
Do kogoś się odezwali w sprawie ogłoszenia Social Media & PR Manager? Może ktoś się dowiedział czegoś więcej niż to co w ogłoszeniu, o warunkach tam za dużo nie napisali. Jakie godziny pracy? Jest zasadnicze wynagrodzenie czy tylko jakaś prowizja?
Brałam udział w procesie rekrutacji i otrzymałam propozycję pracy. Firma bez mojej zgody i wiedzy sprawdziła mnie u ówczesnego pracodawcy. Rekruterka popełniła w trakcie rozmowy masę faux pas. Propozycja finansowa co najmniej śmieszna... Rozmawiałyśmy o kwocie 7k netto, zaangażowane 10osob w sam proces a na koniec, znając moje oczekiwania proponują połowę tego ale brutto. Dobre miejsce pracy to nie tylko piękny budynek i znakomita lokalizacja. To także odpowiedzialni ludzie na każdym etapie kontaktu z firmą. Mam mieszane uczucia.
Czy możesz napisać jakie faux pas popełniła rekruterka podczas twojej rozmowy rekrutacyjnej? Może warto jeszcze raz przemyśleć swoją decyzję, być może firma oferuje wysokie premie lub ciekawe dodatki, które zrekompensują różnicę w proponowanym wynagrodzeniu.
Do którego działu to była rekrutacja? Widziałam, że szukają teraz kogos na staż do marketingu i się zastanawiam czy aplikować, ale różnica w wynagrodzeniu faktycznie bardzo duża...
7000 netto to około 10000 brutto. Znając twoje oczekiwania 10000 zł zaproponowali 3500? Nie rozumiem po co w takim razie marnowali twoj czas. A kontakt z twoim ówczesnym pracodawcą bez twojej wiedzy to juz nawet nie komentuje. Masakra.
A jaka stawka twoim zdaniem byłoby w porządku? I w ogóle chętnie bym się dowiedziała, jak aktualnie tam płacą, bo nie widzę tutaj tak naprawdę nic na ten temat.
dziewczyna powyżej pisze o 3500 brutto (wpis sprzed paru lat) to są okolice przyszłorocznego krajowego wynagrodzenia MINIMALNEGO
Słaba firma, która nie umie zarządzać potencjałem swoich pracowników. Zwalniają używając żenujących argumentów. Nie polecam.
To co potwierdzasz to z własnego doświadczenia? Jakiego działu to niby dotyczy?
Pracuję w TDJ od ponad roku. Fajni ludzie nastawieni na współpracę i wymianę doświadczeń, ciekawe projekty i niezłe warunki pracy. ps. Biuro w KTW jest extra. Świetne miejsce do pracy. Moje sugestie dla TDJ S.A.: Tak trzymać ! Lubię atmosferę w TDJ S.A. za: Lużna atmosfera, daleko od korpo.
Na stronie internetowej firmy zauważyłam, że oferuje ona swoim pracownikom program kafeteryjny, w którym mają oni dostęp do różnorodnej oferty benefitów, dostępnych na dedykowanej platformie internetowej oraz opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe na życie, a także kartę Multisport. Czy mógłbyś proszę napisać, jak to wygląda w praktyce oraz czy każdy ma do niego dostęp?
Wszyscy mamy dostęp do tej oferty, a także do tego co proponuję fundacja, mająca dedykowane programy dla naszych dzieci
W takim razie to wspaniale! Na pewno w firmie TDJ pracujesz już od jakiegoś czasu. Powiesz nam, jaką konkretnie funkcję w niej sprawujesz? Wiemy już, iż każdy pracownik tego przedsiębiorstwa ma dostęp do wspomnianej powyżej oferty. A jak przedstawia się kwestia związana z premiami? Czy ten pracodawca oferuje je wszystkim pracownikom?
Pod jakim kątem biuro w .KTW jest super? Pracuje w jednej z firm, która ma tam "siedzibę". Podstawowy problem to brak parkingu dla pracowników! Parkingi wokół niedostępne, albo bardzo drogie! Zatem lokalizacja w centrum jest na minus a nie na plus. Co do budynku to są i wiele ładniejsze, szału nie ma. Wolałabym bardziej kameralne miejsce z parkingiem dla pracowników
No wiesz, może on nie pracuje na tym parkingu, to jakoś uwagi na niego nie zwraca czy coś? ;p A tak serio możliwe, że czymś innym dojeżdża. A pomijając aspekty wizualne to jak sytuacja z wyposażeniem biura?
Są osoby, które dojeżdżają do pracy spoza Katowic, niejednokrotnie po kilkadziesiąt kilometrów. Takich osób jest naprawdę sporo i dla nich jedynym możliwym środkiem lokomocji do pracy jest samochód. Zapewnienie parkingu dla pracowników jest dla nich kwestią kluczową. Obiektywnie pracownicy KTW nie mają zapewnionej możliwości zaparkowania samochodu na czas pracy i fakt, że nie mają gdzie bezpiecznie pozostawić samochodu stanowi sporą niedogodność. Myślę, że jest to istotna kwestia przy podejmowaniu decyzji o zatrudnieniu.
Widzę sprzeczne informacje. Jedna osoba napisała ze pandemia nie sprawiła zwolnień i obniżki wynagrodzeń a druga ze były te zwolnienia?? No i na ten moment czy firma już stabilnie sobie radzi na rynku pracy jak już najgorsze z tej pandemii za nami?
Pytanie czy TDJ oferuje swoim pracownikom możliwość przystąpienia do PPE oraz czy posiada takie benefity jak dofinansowanie do wczasów lub dofinansowanie zakupu okularów?
Czy jest możliwość pracy biurowej z domu?
Chwalicie pracodawcę za wysokie zarobki, rozbudowaną ofertę benefitów, możliwość szkoleń, atmosferę pracy. Fajnie. A wyjątkowo zaangażowani pracownicy mogą liczyć na premię? Jesteście również zadowoleni z biura, ciekawa jestem, co wyróżnia ten budynek, może jest jakaś strefa odpoczynku?
TDJ oferuje płatne staże. Czy ktoś orientuje się na jakie wynagrodzenie można liczyć podczas takiego stażu? I czy jest szansa na dalszą współpracę po jego zakończeniu?
W TDJ pracuję 3 lata i nie mam na co narzekać. Stawki są dobre, można liczyć na szkolenia, informuje się pracowników o tym, co dzieje się w firmie, a w trakcie pandemii udało się utrzymać nasze zarobki na stałym poziomie. Nie ma co mylić TDJ z Famurem, zupełnie inne osoby stoja na czele, inna atmosfera, inne warunki. Wszyscy są zaangażowani, ale jednocześnie nikt Cię nie ściga, jeśli musisz wyjść wcześniej i załatwić swoje sprawy, czy w trakcie pracy przejechać się na wizytę do lekarza.
@nick to firma się zamyka powoli?
miliarder kase z tarczy wzial i ludzi zwalnia zamykajac kolejne oddzialy (ryfama, pioma)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TDJ S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy TDJ S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TDJ S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 6 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!