Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o. Kalisz? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o. Kalisz, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Big Star Limited Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Myrra
Pracownik
 Pytanie

Jak u was z handlem? Odczuwacie że jest mniej towaru co za tym idzie mniej klientów i zainteresowania bo brak rozmiaru,fasonu?

Kama
Pracownik
@Myrra

Lipiec zaczął się kiepsko utargi mizerne towar przebrany do tego wyprzedaż kiepska.

@Geri
Pracownik
 Pytanie

Czy firma oferuje coś takiego jak dofinansowanie do wypoczynku bądź wczasy pod grusza??

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie

Dostałem awans na doradce /asystenta a następnie aneks o zmniejszeniu wymiaru etatu na 0.5 czy gdzieś jeszcze takie cyrki?

Brak słów
Pracownik
@Niezadowolony

Źle się dzieje. Jest dużo kolejnych redukcji. Podobno sporo sklepie to dotknęło.

Jeden
Pracownik

Nie tylko Big Star tak robi, praktycznie w każdej branży i firmie redukują ludzi/ etaty po tych podwyżkach

TRAGEDIA
Pracownik
 Pytanie
@Niezadowolony

U nas już 0,5 etatu wywalili. Niedługo będziemy tu w każdą sobotę, bo przecież nie mamy życia towarzyskiego. Czy u was tez chodzicie po 2 osoby w każdą sobotę po 12h?

star
Pracownik
@TRAGEDIA

niestety tak , u nas też redukcja etatu i to dali znać pare dni przed końcem umowy , tak się nie robi

Ala
Pracownik
@Jeden

To ciekawe co wymyślą jak najniższa krajowa od 2024 znacznie wzrośnie,przepadną będzie stała jedna osoba na zmianie

TRAGEDIA
Pracownik
@star

u nas też tydzień przed końcem, skoro wymagają miesiąca wypowiedzenia od nas to czemu nie są fair i nie powiedzą nam miesiąc przed końcem, każdy by sobie ogarnął jakąś pracę, a tak to szok

Melinda
Pracownik
@TRAGEDIA

Dwie po 12h to rarytas, u nas jedna 12 druga 12-19, sklep duży ponad 180m, na zaplecze trzeba biegać po buty, ludzi mnóstwo, połowa wychodzi nieobsługiwana. Dramat, jak zrobić plan

Monika
Pracownik
@Melinda

U nas ta sama sytuacja tyle że sklep ponad 250 metrów czasmi cały dzień jedna osoba stoi 12 h sama .Do czego to wszystko doprowadzi bo długo tak się nie da

Psycholog
Pracownik
@Monika

Może to doprowadzić do wszelkich schorzeń jak i uszczerbków na tle psychicznym, potem zaś na tle fizycznym. Nadwrażliwość, nerwowość, wypadanie włosów, pogorszenie się stanu skóry i paznokci, sucha skóra a nawet problemy stomatologiczne. Zalecałbym postawienie siebie na pierwszym miejscu i zmienić pracę. Nic nie jest tego warte. Pokochaj siebie.

Melinda
Pracownik
@Niezadowolony

No niestety u nas dokladnie to samo dostałem awans a następnie smutne wieści o przejsciu na pół etatu Oczekują od pracownika dokładności, chcą aby każdy klient został obsłużony, VM mini inwentaryzacje, zmiany ceny i inne (usunięte przez administratora) Jakim prawm pracownik ma być produktywny skoro robi niczym osioł wszyatko sam Dramat

Aaa
Pracownik
 Pytanie
@Melinda

Ale jak to tak? To ile u was było etatów i dlaczego akurat tobie ucięli etat?

W innej firmie
Były pracownik
@Jeden

Bzdury.Jak sklep dobrze funkcjonuje ( nie BS oczywiście) , to dokładane są etaty. Takie cyrki jak praca w pojedynkę, cięcia etatów i minimalna przy tym wszystkim tylko w BS. Polecam poszukać innego pracodawcy. P.s. za chwilę będą zamykać sklepy.

Premie
Pracownik
 Pytanie

Wam też się wydają te premie sprzedażowe śmieszne xd Za ponad 30 koła wyrobionego planu 200zł brutto co to jest?? Akurat żeby pokryć kwotę zaliczki na podatek, bo jestem osobą po 26 roku życia i zaliczki na PPK i po premii, dalej sama podstawa najniższej krajowej na konto. Człowiek cały miesiąc się zarzyna i po co? Za te grosze?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Dina
Pracownik
 Pytanie

Czy was tez tak męczą te pojedyncze zmiany?

Destiny
Pracownik
@Dina

My już przyzwyczajeni do pojedynczych zmian, jakoś tak się pracę rozkłada na cały dzień, że wszystko jest ogarnięte. Najgorsze jest tylko te zamykanie bramy i robienie wszystkiego w pośpiechu. Bo szybko trzeba zjeść, szybko do toalety, a jeszcze jakby ktoś chciał zapalić. Masakra. Co jakiś cza trzeba by było się zamknąć i człowiek wszystko robi pod presją.

Lidzia
Inne
@Destiny

Wynagrodzenie jest adekwatne do tej ciągłej pracy pod presją? :) Jak tam atmosfera? Gdy jest na plus, wtedy jakoś lepiej się pracuje, nawet w pośpiechu :P Ciekawi mnie czy często szukają dodatkowych rąk do pracy? Warto podesłać swoje CV?

TERRY
Pracownik
 Pytanie

Jak u was ze stanem urządzeń typu parownica? Nasza mimo kilkukrotnej naprawy wciąż się psuje

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

NN
Pracownik

Myslalam ze to też jakiś żart czy co cpt tak wysokie ze to jest nierealne do wyrobienia, a o spodniach nie wspomnę klienci szukają cienkich jasnych spodni z cienkiego jeansu. Co robi nasza firma wysyla grube rzeczy przy takiej pogodzie Ledwo uda się sprzedać 1 parę dziennie bo albo nie ma rozmiarów lub nie ma cienkich i jak tu wyrabiać plany. Ludzi do południa nie ma stoimi i się patrzymy na siebie bo przecież zaraz jest weryfikacja z kamer

Zgadzam się
Pracownik
 Pytanie

Fakt, nawet w tamtym roku te konkursy były fajniejsze - można było wygrać kasę na integrację. A teraz? Jak wygrasz, to nie możesz sobie nawet KUPIĆ (to też jest zabawne, żeby nagrodę w wygranym konkursie trzeba było kupić) jeansów, bo przekraczają wartość 300 zł

Paw
Pracownik
@Zgadzam się

Prawda to! I ledwo skończył się jeden konkurs a zaczęli drugi taki sam. Jakby mało pomysłów było na różne konkursy :)

1122
Pracownik
 Pytanie

Hej, Pytanie do zastępców którzy mają stawkę najnizszą krajową wysyłaliście wnioski o podwyżkę ?czy dostaliście tylko aneks na 100zl?

są tacy
Pracownik

Niestety są tacy. Jeśli wniosek o podwyżkę nic nie da to żegnam się z tą firmą. (usunięte przez administratora) bardziej niż zwykły pracownik a zarabiam mniej od młodych pracujących na zleceniu. Śmiech na sali. Trzeba zacząć się szanować.

1122
Pracownik
@są tacy

Dokładnie ,kwestia wynagrodzenia i ewentualnych podwyżek jest żenujaca w tej firmie. Jeden zastępca dostanie podwyżkę a kolejnych trzech już nie:)No loteria..

??
Pracownik
 Pytanie

Co robicie w przypadku złej ceny na metce, gdy klient chce coś kupić, a jest zła cena? I oczywiście, że w tą drugą stronę, rzecz kosztuje więcej, a na metce niższa kwota? Oddajecie ze swojej kieszeni?

głupie pytanie
Pracownik
@??

za złe ceny odpowiada pracownik. więc jeśli nie idzie się dogadać z klientem to wykładamy z własnej kieszeni. to oczywiste, dlatego ceny zawsze się dokładnie sprawdza.

Słowo
Pracownik
@??

Zmieniam cenę ręcznie i sprzedaje w cenie jakiej jest na metce, takie prawo klienta. Możesz również poinformować o tej sytuacji RKS lub odrazu wydać ze swoich. Tak jak napisało ktoś wyżej jest to nasza wina, na bieżąco jesteśmy informowani o zmianach cen. I z racji, że mamy UOM musimy ponosić konsekwencje. Pozdrawiam Twoja stara

??
Pracownik
 Pytanie
@Słowo

A jak zmienisz cenę ręcznie na niższą, na taką jaką na metce, to potem komu tą różnicę zwracasz? Bo jeżeli spodnie kosztowały 299.99, a na metce było 249.00 i zrobisz zmianę ręczną to te 50 zł z wypłaty odciągną po poinformowaniu RKSa? Nie zawsze każdy ma pieniądze przy sobie, żeby dołożyć klientowi tą różnicę w przypadku braku zmiany ceny na kasie, a można tak w ogóle dowolnie robić sobie zmianę ceny na kasie?

??
Pracownik
@głupie pytanie

Czemu głupie pytanie ;) Pomyłki się zdarzają. Krótko tu pracuje, a ciekawi mnie co w takiej sytuacji się robi. Bo przy dużych zmianach ceny można gdzieś popełnić błąd, jak w każdej pracy.. Ja bym odmówiła po prostu sprzedaży. Dlaczego pracownik, który miał pecha i akurat kasuje produkt z błędem ma płacić za coś, czego nawet on mógł nie zmieniać, bo to zmiana mogła miec miejsce wcześniej i ktoś inny popełnił błąd prze metkowaniu towaru.

słowo
Pracownik
@??

Możesz: - zmienić cenę ręcznie, poinformować rks o zaistniałej sytuacji wtedy albo przymkną oko albo poinformują cię o tym, że różnica zostanie zabrana z twojej premii. -poinformować klienta, że towar zostanie sprzedany w cenie jakiej jest na metce ale możliwość tylko gotówką. Wtedy wpisujesz w kasie, że dał ci tyle gotówki ile kosztowały na starej cenie, on płąci tyle ile chce i dajesz mu paragon. Resztę dorzucasz do kasy potem a nie przy kliencie:) Sugerowałbym jednak abyś skorzystała z 1 opcji, druga jest za bardzo przekombinowana

słowo
Pracownik
@??

Pamiętaj, że nie możesz odmówić klientowi sprzedaży chyba, że np. towar jest uszkodzony.Zaś jeśli była by taka sytuacja z ceną klient mógłby się uprzeć, że chce je kupić, wtedy już musisz, taki masz obowiązek.

PPK
Pracownik
 Pytanie

Czy jest może ktoś biorący udział w PPK, który uzbierał jakąś sumę i ją sobie wypłacił, dokonał zwrotu środków, bo słyszałam, że jest taka możliwość? Jakie dokumenty należy złożyć i do kogo?

Wiedza to potęga
Pracownik
@PPK

Zacznijmy od tego że na ppk odkładane są środki przez 3 podmioty: pracownik, pracodawca i państwo dorzuca co roku coś od siebie. Pełna kwota so wypłaty jest w momencie gdy przechodzimy na emeryturę. Jeśli wypłacacie wcześniej to oczywiste jest ze tracicie środki które dostajecie od pracodawcy i od państwa. Nie wiem czy też nie jest płacony podatek. Informacje o tym jak działa ppk dostępne są na GO. A środki można wypłacić w banku PKO BP. Trochę to trwa.

PPK
Pracownik
@Wiedza to potęga

Tak, miałam na myśli swoje środki zebrane. :) trochę jak takie mini oszczędzanie. 70 zł przez 12 miesięcy to się uzbiera lekka sumka 800zl. A takie pieniądze już piechotą nie chodzą :)

Albert
Pracownik
 Pytanie
@Wiedza to potęga

"Co zrobić, by przeprowadzić zwrot środków PPK? Wystarczy zalogować się na swój rachunek PPK i złożyć odpowiednią dyspozycję, podając numer rachunku, na który mają być przelane pieniądze. Uczestnik PPK otrzyma wówczas w całości pieniądze, które pochodziły z wpłat z jego pensji, natomiast pieniądze, które dołożył mu na konto zakład pracy, będą podzielone. Zdecydowana większość, 70 proc., zostanie zwrócona uczestnikowi PPK, czyli trafi na wskazany przez niego rachunek bankowy; pozostałe 30 proc. trafi zaś do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych jako składka emerytalna. W takiej sytuacji uczestnik nie otrzyma pieniędzy, które dołożyło państwo z Funduszu Pracy."

Braki towaru
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego mamy tak mało towaru? Magazyn też nie ma aby nam dosłać, czym mamy robić target? Skoro firma nie ma produktu to zamknąć część sklepów i dotowarowac inne. Płacimy czynsze a żeby zarobić na opłaty musimy mieć pełna rozmiarówkę. Sklep z miesiąca na miesiąc na coraz mniej towaru, nie mówiąc już porównując do poprzedniego roku (z 6tys.sztuk zejście na 4tys.) Co się dzieje?

Chino
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy nasza firma właśnie upada? Nasi klienci dostają takie informacje i sami się nas pytają a my nic nie wiemy. Co myślicie?

Charlie
Pracownik
@Chino

Nas nikt się o takie rzeczy nie pyta z klientów. Czemu miała by upaść. To duże przedsiębiorstwo działające z zasięgiem na całą Polskę,a nie osiedlowy sklepik, który nie umie się podnieść przez inflację.

Ola
Pracownik
@Chino

U nas też chodzą takie słuchy ,nawet jeśli to plotki to jeszcze kilka miesięcy i sami do tego doprowadzą .Wszyscy uciekają regionalni pracownicy ale oni w tym swojej winy nie widzą

Charlie
Pracownik
 Pytanie

Tak jak piszecie poucinali etaty. Teraz po 3/3,5 etatu pracuje się na sklepie, były też zwolnienia, degradacje, pomysły ze zmniejszeniem liczby kierowników na sklepie. Myślę, że to po części powinno ich poratować. Aż tak źle im się wiedzie? To co, następny krok zamknięcie części sklepów w Polsce?

Waldi
Pracownik
@Charlie

Być może a na cholere po kilka sklepów w jednym mieście gdzie czynsze galeryjne są wysokie to im się nie opłaca wolą sklepy wolnostojące.Do tego załoga zarządzająca tam jest do bani nie radzą sobie przez ich głupie pomysły.

Mona
Pracownik
 Pytanie
@Charlie

A jaki metraż sklepów? Słyszałam,że ucinają nawet do 2,5 etatu. Czy Oni myślisz,że jesteśmy robotami i własnego życia nie mamy.jednego dni jest vm,zmiana cen,przesunięcie,zmiana witryny, obsługa klienta i jak mamy cały czas pracować na 1 osobie na zmianach,a jak ktoś zachoruje? To co w tedy?Przyjdą ludzie z innych sklepów,gdzie jest mała załoga.Jak mamy przerwę to nim zamknę mija kolejny czas bo klienci przychodzą i nie zdąży się kraty obniżyć.Jak tu odpocząć jak tyle pracy. trzeba szybko zjeść i wyjść, żeby skorzystać z toalety.Coraz gorzej się robi.

Towaru brak
Pracownik
@Mona

Najbardziej zastanawiajace jest brak rozmiarów i to od kilku miesięcy. Teraz mamy po 1, 2 szt. z danego produktu (nowa kolekcja) i złap klienta który akurat ten rozmiar nosi. Brak dosyłania rozmiarów plus przesunięcia na sklep internetowy. Sprzedaż przez sklep internetowy (zamówisz 1 rzecz dla klienta a sklep otrzyma @ ze ma zrobić cały karton przesunięcia do SI) - ktoś chyba robi z nas żarty. Po co sklep internetowy ma cała rozmiarówka na www skoro my mamy oddawać ten towar i nie mamy czym robić utargu.

KLOp
Pracownik
@Chino

Ciekawe, nic nie słyszałem. Ale raczej nie bez powodu będą dodatkowi regionalni, którzy również będą musieli być opłaceni.

JL
Pracownik
@Mona

Ja to nawet usłyszałam od pewnej osoby z góry, że chcą zrobić po 2 etaty na sklep, tragedia . Szczerze to niewiem kto ma takie pomysły ale może warto zacząć od ucinania etatów które są naprawdę zbędne. To my na sklepach robimy największa robotę to my na to wszystko zarabiamy a oni nam podcinają skrzydła. Słabe

Daro
Pracownik
@JL

Szczera prawda niech sobie w centrali zrobią porządek i zlikwidują zbędne etaty a nie na sklepach gdzie pracuje ludzie dzięki którym ten bajzel jeszcze się kręci. Pamiętam czasy 10 lat wstecz osoby które tam zarządzały to było lux a teraz dwie gwiazdy plus chłoptaś który przeszedł ze sklepu internetowego nie mają pojęcia o prowadzeniu takiej firmy .Niech w końcu za nich ktoś się weźmie.

Haha
Pracownik
@Daro

Mnie to bardziej zastanawia kiedy przestanie oszczędzać na pracownikach Mamy chodzić jak łachmany w ich odzieży bhp. Nie zbawiło by nikogo gdyby pozwolili wybrać jakiekoliek spodnie, a Nie te z ich listy

Charlie
Pracownik
@Mona

U nas jest sklep 200 mkw i 3,5 etatu. Roboty dużo, sklep duży, za to pracowników niewiele.

M
Pracownik
@Charlie

U nas 250m i 3 etaty. Totalna tragedia, wymagań i pracy jak na 5-6 etatów. Mają zmniejszać do 2 etatów. Życzę powodzenia, jak tak zrobią to wszystkie 3 żegnamy się z szanowną firmą. Robotami nie jesteśmy

Stefan
Pracownik
 Pytanie

Czy są kierownicy, którzy zarabiają chociaż 4 tysiące netto?

Oven
Pracownik
@Stefan

Oczywiście, jak zrobią plan na 100% oraz otrzymają zwrot za inwentaryzację.

Pati :)
Pracownik
 Pytanie
@Oven

Jaki otrzymaliście zwrot za inwentaryzacje i ile trzeba było czekać ? Jakie braki mieliście na sklepie ?

Authentic
Pracownik
 Pytanie

A w jaki sposób to wywalczyć? U nas był składany wniosek o podwyżkę i odzew, że nie będzie podwyżki póki wskaźniki nie pójdą do góry. I teraz kierownik zarabia tylko 200 zł brutto więcej od sprzedawcy, bo żadnej podwyżki, nawet minimalnej inflacyjnej nie chcą dać. Czy tylko to jest brane pod uwagę przy podwyżce (wskaźniki)? Sklep wyrabia plan sprzedażowy, ale wskaźniki słabe i nie ma podwyżki.. A to, że kierownik zaiwania w ograniczonym składzie, co chwilę ktoś się wykrusza z ekipy, brak zastępcy i wszystko spoczywa na kierowniku.. To nie ma znaczenia?

Ona
Pracownik
@Stefan

Jak sobie wyśnimy chyba :-/ nie rozumiem, jak można na stanowisku kierowniczym dawać tak niskie stawki finansowe...

zgredek
Pracownik
@Authentic

Podwyżka jest wtedy jeśli masz dobre wyniki indywidualne jak i sklepowe. Wiadome jest to, że wskaźniki są ważne dla firmy a najbardziej cpt. Pracowników trzeba dobierać z głową, kogoś kto ma doświadczenie wieloletnie, nie zmienia co chwile miejsca pracy jak i mowic otwarcie na rozmowie jak jest naprawde.

Kwiat
Pracownik
@Stefan

Są tacy którzy mają 5000/5500

1
BS
Pracownik
 Pytanie
@Kwiat

Masz na myśli na rękę ? Bo w to nie uwierzę hahah no chyba że w Warszawie. BS nie daje nam wgl dobrze zarobić i nie daje adekwatnych stawek na dane stanowiska.

XY
Pracownik

Są zastępcy, którzy mają 4500 netto. Natomiast obecnie zastępcy, którzy nazywają się doradca klienta/asystent kierownika mają 3500 netto.

Deneris
Pracownik
@XY

Chyba z premią i karta lunchową te 3500

xy
Pracownik
@Deneris

Pomyliłam się... 3500 brutto miało być.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@XY

W jakim mieście ? Ja jestem kierownikiem i mam 2800 netto ( bez wskaźników i premii ) to są śmieszne pieniądze

xy
Pracownik
@Ja

3500 BRUTTO to jeszcze mniej niż 2800 NETTO.

Abcd
Pracownik
 Pytanie
@zgredek

Ale jak te wskaźniki wypracować, jeżeli plany nierealne? Takie obiecanki, a głupiemu radość.. To tak jakby ktoś wam powiedział, że jeżeli przez trzy miesiące dzienny obrót będzie na poziomie 7 tysięcy to będzie podwyżka czy tam awans, a Ty na starcie wiesz, że to nierealne. Demotywują na każdym kroku. Te wskaźniki jak i plany to ściema.. Trochę trąci zakładowymi obozami pracy. Wyrobisz normę raz, drugi , trzeci to tak podniosą, żebyś w końcu jej nie wyrobił, bo trzeba oszczędzać na premiach. O ile w zakładasz masz wpływ na ilość wypracowanych sztuk, tak w sklepie nie masz wpływu na ilość wejść.

BS
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Masz mniej jak sprzedawca ?! Ale dałaś/eś się (usunięte przez administratora) Straszne jest to jak bardzo różnią się stawki na danym stanowisku, ale firma zastrzega sobie prawo o nie mówieniu ile kto zarabia bo właśnie każdy ma inną stawkę jakby każdy spiął (usunięte przez administratora) i napisał, że w danym mieście zastępca czy kierownik ma więcej to obudziłaby się firma żeby dawać takie same pieniądze, ale tu każdy boi się odezwać każdy z nas potrzebuje pracy, a na horyzoncie innej brak. Takie są realia niestety ...

Witold
Inne
@Abcd

Czyli robią wszystko żeby pracownik nie zrobił normy i nie dostał dodatkowych pieniędzy? Awans też tylko wtedy jak się ma wysokie wyniki? Przełożony musi się zgodzić żeby aplikować na lepsze stanowisko jak jest rekrutacja? Częściej biorą z ludzi którzy już pracują czy z zewnętrznej rekrutacji?

Vm
Pracownik
 Pytanie

Jak sobie dajecie radę z VM? Znowu wszystko na raz.. Przesunięcia, zwrot na magazyn, zmiana ceny, dostawy i zmiany pojedyncze. Wczoraj ułożyliśmy sklep wg wytycznych, przełożyliśmy wyprzedaż na środek sklepu, ale po co jak dzisiaj od nowa trzeba sklep układać, bo zmiana ceny i pogłębienie i to co wczoraj było jeszcze nową kolekcją na stołach i ścianach dzisiaj jest już wyprzedażą. A do jutra zdjęcia trzeba wysłać. Tragedia, zero logiki. Jak tyle pracy z wdrażaniem VM to po co mamy marnować czas na inwentaryzacje spodni, jakby to bylo najważniejsze w tym tygodniu.

VM
Pracownik

Właśnie nie mogliśmy na pojedynczych zmianach, gdzie co chwilę jakieś nowe przesunięcie przychodziło z dopiskiem pilne. Człowiek najpierw zajął się tym, bo po co przekładać (usunięte przez administratora) i układać na wieszaki, które i tak się później spakuje do kartona i odeśle. Jak skończył się bawić z odsylkami i inwentura to zajął VM, przebraniem manekinów na wyspie. Dzień jest krótki przy pracy w pojedynkę. Wszystko się wolniej robi, a zmiana ceny nie przyszła od samego rana, na dodatek kto by się spodziewał, że 3/4 sklepu stanie się nagle wyprzedażą. Cały praktycznie dzieciak poszedł na wyprzedaż. I sama ich VM jest nie logiczna jakby ktoś nie zauważył, bo napisane jest w VM, że na stołach mają się znajdować rzeczy nie przecenione, z nowej kolekcji, również są załączone zdjęcia, szkoda tylko, że te rzeczy które u nich się znajdują na zdjęciach są wyprzedażowe..

VM
Pracownik
 Pytanie

I w jaki sposób naszykowac? Powiesić na przymierzalni gdzie to jest zabronione i dokładać w dniu zmiany ceny? Czy od razu wieszać do wyprzedaży i tłumaczyć klientom, że wieszaki oznaczone promocją nie są do końca przecenione, bo część rzeczy na nich jest przeceniona, a część będzie od jutra? Kto to kupi, wiedząc, że jutro będzie taniej?

Alicja :)
Pracownik

Jak się nie chce robić i od razu narzekanie to wiadomo ,że nic nie wychodzi. My zmiany pojedyńcze wszystko na czas gotowe,rozplanowałyśmy kto co robi danego dnia i się da. Listy były dużo wcześniej co wchodzi wystarczyło zebrać na wieszaki powiesić bez żadnego zadruku i po problemie. Zmiana ceny zajęła nam rano 1,5 h. ;)

1
Halo
Pracownik
@VM

Przecież to logiczne ze gospodarujesz rzeczy, które wchodzą w promocje na sklepie na osobym meblu Chociaż by asortymentowo. Nic się nie stanie, jak jeden dzień będziesz miała ścianę lub mebel zrobiony z tych rzeczy, a na drugi dzień tylko zamianka. Więcej czasu zaoszczędzone.. Dla chcącego nic trudnego :)

VM
Pracownik
 Pytanie
@Alicja :)

Nikt nie napisał, że nie chce tego zrobić, bo o dziwo się wyrobiliśmy w terminie, ale jak zwykle za#ierdol i wszystko na raz, na już. Jak tak to wymyślanie zadań na siłę, bo nie ma co robić przez 12h, a jak nagle wpadną na jakiś pomysł to zapieprzasz jak mały motorek, bo wszystko pilne. W pojedynkę w 2h zrobiliście zmianę ceny z przeniesieniem pogłębionych produktów do wieszaków Sale? Witryna też wam szybko poszła w pojedynkę? My jesteśmy dumni z naszej pracy i z tego ile zrobiliśmy.. Tyle w temacie :)

raty
Pracownik
 Pytanie

Cześć, czy macie już jakieś info odnośne sprzedaży ratalnej w Big Starze?

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@raty

O co chodzi z tą sprzedażą ratalną?

1
LISA
Pracownik
 Pytanie

Czy któryś ze sklepów dostał już zwrot za inwentaryzację?

maggie
Pracownik
@LISA

nie , czekamy i czekamy , a wiecie może ile się niby czeka , bo nie doczekałyśmy się odpowiedzi

Lisa
Pracownik
@maggie

My też czekamy na jakąkolwiek odpowiedź ale się chyba niedoczekamy..

ZWROT
Pracownik
@LISA

Tak. Od razu w pierwszej wypłacie po inwentaryzacji.

.
Były pracownik
@LISA

Ta firma, tylko potrafi zabierać, a tak o wszystko trzeba się upominać

BS
Pracownik
@LISA

Kiedyś już to pytanie tu padło. Miałyśmy inwenture w kwietniu 4go i na 10tego mają dostałyśmy zwrot ponieważ braki były na chyba 700zl więc zwrot się należy i tak też było. Jeżeli nie dostaliście pytajcie swoich RKS bądź opiekunów księgowości czy coś wiedzą i wrazie czego kogo dopytywać. Nie bójcie się pytać bezpośrednio wyżej

Anonim
Pracownik
 Pytanie

Cześć sklepy agencyjne macie już kamery założone od centrali czy wiecie coś czy to był wymóg od Big stara?My mamy od szefostwa kamery a teraz jeszcze od Big stara.Jak wyglada to u was jeśli chodzi o kamery dalej sprawdzają i dzwonią ?

Adelka
Pracownik
 Pytanie

A prasujecie na zapleczu czy na sklepie towar z dostaw? Czy jak macie pojedyncze zmiany to zostawiacie na kolejny dzień.

Ktoś
Pracownik
@Adelka

Zawsze prasujemy na sklepie. Czy jesteśmy w pojedynkę czy też nie.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

BS
Pracownik

Totalnie nie jest ułożony chronologicznie ale nie jest zły. Rano zaznaczam wszytko na tak i robię po kolei co do mnie należy . Nie ma towaru daje nie i po sprawie ale owszem zgadzam się z tym że jest bez sensu tylko dodanie nam innej czynności nie mającej nic na celu haha

Young
Inne
 Pytanie

Kolejny durny pomysł ze strony znudzonych ludzi znających działanie sklepu jedynie zza ekranu laptopa. Czasami są dni, gdzie nie wiesz, gdzie ręce włożyć, ale masz kilka razy dziennie dokładać towar, latać w ciągu dnia ze ścierą lub odkurzaczem, dodatkowo zrobić wiecznie pilne przesunięcia no i nie zapomnijmy o podchodzeniu do każdego klienta, któremu masz wcisnąć co tylko leci, by wyrobić wygórowane plany sprzedażowe. Rozumiem, że mógł być jakiś problem na sklepach, ale takie tabeleczki i wymyślanie na siłę pracownikom codziennych zajęć jest śmieszne i żałosne. Co jak do godziny 11 czegoś nie zrobię i szczerze zaznaczę NIE? Zapewne za chwilę będę się tłumaczyć w mailach co jest powodem mojego wielkiego lenistwa, że nie robię kilku rzeczy jednocześnie. Albo skupiamy się przede wszystkim na kliencie albo wymyślamy sobie na siłę zajęcia, wybór należy do firmy co jest dla was ważniejsze:))

Clara
Pracownik
 Pytanie

Hej. Czy ktoś z was korzysta z PPK w naszej firmie? Jeśli tak to czy jest to dla Was korzystne?

Ala
Pracownik
@Clara

Ja zapomniałam zrezygnować i pobierają mi składkę około 70 zł na poczet tego PPK, ale ponoć w dowolnym momencie można wypłacić zgromadzone pieniądze, tak słyszałam od znajomych, co z tego też korzystali.

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii