Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o. Kalisz? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o. Kalisz, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Big Star Limited Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Mila
Pracownik
 Pytanie

Jak dajecie radę wdrożyć nową instrukcję dotyczącą ułożenia zaplecza jeśli macie pojedyncze zmiany?

Kiero
Pracownik
@Mila

Nie zamierzam, u nas jest porządek na magazynie, jest ułożony jak nam wygodnie na nim pracować. Nie będę zamieniać np bluz z koszulkami tylko dlatego że ktoś tak wymyślił.

Prawda
Pracownik
@Kiero

No to jest bez sensu. Zaplecze jest dla nas i powinno być ułożone pod nas, żeby nam było łatwiej asortyment szukać, a nie jakiś wymysł osoby, która z niego nie korzysta.

Gabi
Pracownik
@Prawda

Te zaplecza to tak po to abyśmy za bardzo się nie nudzili i stali bezczynnie .Zaplecze jest dla nas a nie dla firmy czy klienta szkoda jeszcze ze nie każą nam układać we własnych szafkach (usunięte przez administratora).Sorry centralo ale wasz pomysł z zapleczem utargów nie zwiększy.

:)
Pracownik
@Mila

Jak się ma porządek na zapleczu to nie ma roboty,jak dbacie tak macie :))

Prawda
Pracownik
 Pytanie
@:)

No dbamy i mamy , dlatego nie widzę sensu wprowadzania tych zmian. Co za różnica czy buty będą ułożone tak jak my miałyśmy od góry do dołu i orientowałyśmy się gdzie się znajdują i gdzie jaki rozmiar się znajduje, a teraz buty mają znajdować się na samych górnych półkach. Tak samo kolejność ułożenia. Na co niby wpływa? Na porządek? Bo jak spodnie były na końcu ułożone modelami to było źle, więc teraz mają być na początku zaplecza. Zero logiki.. Tak samo oklejanie wszystkiego , że tu leża t-shirty? Dzisiaj leżą, jutro już, nie jak się sklep dotowaruje.. I w to miejsce położy się coś innego...

xyz
Pracownik
@Prawda

Właśnie, nie rozumiem po co wsuwki z nazwami skoro doskonale widać czy to są koszulki czy bluzy XD Jeszcze przy spodniach rozumiem. Na naszym zapleczu zawsze był porządek, same z siebie układałyśmy jak były spokojniejsze dni a teraz żadna się nie połapie gdzie co jest. Tak jak ktoś wcześniej napisał - zaplecze jest dla nas a nie dla ludzi którzy sobie tylko grzeją krzesło, utargów też to nie zwiększy. Nie mieli co wymyślić bo VM dopiero było robione to zrobili takie bzdety.

BS
Pracownik
@:)

My miałyśmy porządek i jakoś trzeba ułożyć pod wytyczne czy nam się to podoba czy nie i nie widzę wgl sensu tego zdania bo tak jak mówię mam porządek na zapleczu ułożone pod nas, a zrobić trzeba pod widzimisię kogoś z góry, a to nie on sprzedaje i lata na zaplecze tylko my i to pod nas jak i pod to co nam najlepiej schodzi jest ułożony, ale nie bo komuś się nudzi i trza dołożyć roboty szarym mróweczką...

Asystent
Pracownik
 Pytanie

Czy są już osoby, które otrzymały stanowisko asystenta kierownika?

Clara
Pracownik
 Pytanie

I jak wygląda zakres obowiązków i kto może się o takie stanowisko ubiegać?

winona
Pracownik
@Clara

takie same jak zastepca. musisz miec dluzszy staz pracy i dobre wyniki

winona
Pracownik

taka sama jak sprzedawca, dodatkowo na karte lunchową dostajesz tak jak doradca

Sara
Pracownik
 Pytanie
@winona

To było na zasadzie awansu, że z niższego stanowiska na asystenta, czy w drugą stronę? Z zastępcy na asystenta? Dobre wyniki czyli nierealne wyrabianie planu przez okres 8/12 miesięcy?

winona
Pracownik
@Sara

z zastepcy na asystenta, czasami poprostu jak ktos jest sprzedawca a odchodzi asystent to mozna zlozyc cv na asystenta. napewno je wezma pod uwage

pracownik
Pracownik
 Pytanie
@winona

Ale jak to możliwe? Z tego co wiem, to firma nie może zdegradować pracownika bez jego zgody. Więc nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić.

Patty
Pracownik
 Pytanie

A czemu nigdzie nie ma oficjalnej wiadomości, że takie stanowisko otworzyli? Na maila kierowniczego przyszło tylko info na temat ścieżek kariery dla dwóch stanowisk z rozpisanym zakresem obowiązków: starszy sprzedawca i doradca klienta..

perpaar
Pracownik
 Pytanie
@winona

a jaką miałaś umowę ? na stałe czy na czas określony /

winona
Pracownik
@pracownik

Może się zgodzili lub mieli okres próbny jako zastepca, wtedy mogą nie przedłuzac umowy na zastepce a zaproponowac asystenta

abcd
Kandydat
 Pytanie

Jaki jest zakres obowiązków na stanowisku „sprzedawca” i jakie stawki firma oferuje ?

abcd
Kandydat
 Pytanie

W takim razie co robią inni na wyższych stanowiskach ?

Beata
Inne

Jest możliwość nadgodzin, żeby dorobić coś do tej najniższej krajowej? Albo nie wiem, możliwość premii za wyniki, czy podwyżka za staz pracy? Jestem w sytuacji, gdzie średnio mogę wybrzydzać co do stanowiska, więc szukam jakichś plusów :( Co z umową o pracę? Ma się ją od początku?

Harper
Pracownik
 Pytanie
@Beata

Na nadgodziny raczej nie ma szans. Premia za wyniki - owszem jest, tylko trudno ją wypracować - budżety wysokie, brak towaru na sklepie przez co nie masz czym handlować. Podwyżka za staż pracy? Tylko dodatek do karty lunchowej, którą i tak zapłacisz tylko w wybranych sklepach. Umowa o pracę na szczęście od początku (pierwsza na trzy miesiące)

Martin
Były pracownik

Zakres obowiązków dostajesz razem z umową. Poza tym na rozmowie rekrutacyjnej możesz zapytać o szczegóły pracy. System premiowy jest uzależniony od wyników, czasami jest ciężko ją wyrobić.

Jeffray
Pracownik

A jak macie pojedyncze zmiany to kierownik przychodzi i robi konwój oraz dekadę czy sprzedawca wychodzi poza zakres swoich obowiązków

Kier
Pracownik
@Jeffray

Jeśli chodzi o dekadę to tak jest ułożony grafik,żeby był kierownik albo zastępca. Konwój też robi sprzedawca.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Koszulki
Pracownik
 Pytanie

To samo...koszulek męskich już nie ma gdzie wciskać na sklep, a spodnie? Wielu klientom nie możemy zaoferować rozmiaru jakiego potrzebują, mimo wielu próśb o dosyłanie modeli.

VM
Pracownik
 Pytanie

A jak radzicie sobie z rozgraniczaniem tych linii?? Bo nam dosłownie brakuje miejsca. Osobna strefa dla authentic, osobna dla younga, osobna dla besica i jeszcze każda linia ma się znajdować na osobnym meblu albo fragmencie ściany. Jak to wszystko upchać, żeby miało ręce i nogi. Do tej pory jest już 8 różnych linii, na osobnych meblach wyprzedaż i tak jak wcześniej youn i authentic osobno. Przecież na to miejsca nie ma i wszystko priorytetem. Szorty wyeksponować w widocznym miejscu, długie ciągnące się po ziemi sukienki wyeksponować w widocznym miejsu na ścianach, teraz doszły chinosy i też widoczne mają być, ale jak??Wieszaki mega przepchane, nie ma gdzie nowości dopychać, a co dopiero tworzyć dla nich osobne meble.

x
Pracownik
@VM

Podziału na linie u nas już prawie brak, Sorry, zapraszam vm niech sam to zrobi, ale tak żeby nie chować towaru na zaplecze i tak aby cała rozmiarówka była dostępna na sklepie... Z niektórych linii zostały po 3 rzeczy w niepełnej rozmiarówce, spodni brak, t-shirtów męskich nie ma gdzie kłaść, bo o wieszaniu już nie wspomnę... DRODZY REGIONALNI, O BRAK SPRZEDAŻY SPODNI ZAPYTAJCIE DZIAŁ ALOKACJI I ZAOPATRZENIA SKLEPÓW STACJONARNYCH, a nie nas, sprzedawców, którzy pracują w sklepie z jeansami bez jeansów. KPINA!

questionable
Pracownik
 Pytanie
@x

Ale wiecie, że nie musicie mieć całej rozmiarówki na sklepie? xD Tak samo jak rzeczy które nie są na daną aure pogodową możecie zostawić na magazynie na jakiś czas. Jest dużo towaru ale da się ogarnąć jak się jest chociaż kreatywnym. Również możęcie prosić o odtowarowanie i uargumentowac to.

xy
Pracownik
@questionable

Jak jest się często samej na zmianie to lepiej mieć całą rozmiarówkę na sklepie, niż wychodzić na zaplecze i czekać aż coś ukradną. A co do proszenia to robimy to co kilka dni, argumentując oczywiście odpowiednio.....i nic. A potem tłumacz się dlaczego spodni tak mało sprzedajemy jak nie ma wyboru.

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@x

W punkt! Jesteśmy marką utożsamiająca się z denimem a na sklepie spodni brak! Odbije się to utratą klientów... Czyżby firma zamiast kupować spodnie, chciała się dorobić na tshirtach kupionych za dolara w Bangladeszu?

Kiero
Pracownik
 Pytanie
@questionable

A wiesz że jak jest zmiana pojedyncza to ci ktoś może coś ukraść w tym czasie jak pojedziesz po rozmiar na magazyn?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
JK
Pracownik
 Pytanie

Zamknęli OU we Wrocławiu? Co z pracownikami?

Karta
Pracownik
 Pytanie

Czy orientujecie się w jakich kwotach doładowywane są kary dla kierowników, zastępców, doradców i sprzedawców?

XYZ
Pracownik

Nie do końca regulamin karty mówi jeszcze o stażu pracy do roku jest to 100 zł zatrudnienie powyżej roku 200 zł. Doradca ma 300 zł

Petunia
Pracownik
 Pytanie

Cześć, jak podchodzicie do standardów obsługi klienta wyznaczonych przez firmę? Atakujecie każdego klienta po minucie/dwóch od wejścia czy jednak dajecie wolną rękę, żeby sam coś wybrał i ewentualnie jak potrzebuje wsparcia to wtedy pomagacie w wyborze?

pp
Pracownik
@Petunia

Nie atakujemy, a podchodzimy do każdego klienta. Jest to też dla nas wygoda, bo przynajmniej klient nie porozwala np. spodni, a zawsze jak dobrze doradzimy to i dobre paragony mamy i klient zadowolony z obsługi. :)

Malta
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już poznał nowego RKS K.K? Czy zaczął już objazd po sklepach? Od 01 oficjalnie ruszył

Terry
Pracownik
 Pytanie

Hej słyszał ktoś o dodatkowej przerwie jeśli pracuje się więcej niż 9 godzin.

Kier
Pracownik
@Terry

Tak. Przysługuje Ci drugie 15 min. Do tej pory po każdych przepracowanych 6 godz było 15 min przerwy. O tym nie trzeba słuchać wystarczy przeczytać jakie są zmiany w KP

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czy możemy otrzymać informację dlaczego sklepy mają tak mało spodni damskich? Czym mamy robić utarg skoro firma nie dostarcza nam spodni damskich w rozmiarach 24 25 26 27. Brak spodni damskich z prostymi nogawkami. Na obecny moment 90% kobiet wychodzi bez zakupu ponieważ nie ma rozmiarów. Nogawki z długością 34 36 brak.

melinda
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie. Spodnie damskie biedą piszczą jeśli chodzi o mniejsze rozmiary.. i co z tego że są dostępne internetowo jak klientki chcą przymierzyć na miejscu a nie w ciemno wydawać 300 zł..

Adelka
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Zgadzam się na sklepie mamy puste półki na stronie damskiej, stałe klientki które kiedyś przychodząc brały po 4 sztuki spodni teraz wychodzą bez niczego z pretensjami dlaczego nie mają co kupić.. Firmo jak się tłumaczyć ? ?

@123
Pracownik
@Adelka

Tak, i co 2-3 dni musimy się tłumaczyć dlaczego tak mało spodni sprzedajemy. Nie sprzedajemy bo nie mamy co sprzedawać. Wysyłajcie sobie te zapytania do alokacji, rzygać się chce widząc kolejnego maila z tym pytaniem. Odpowiadamy jak jest a wy nic z tym nie robicie. Szukajcie winy na górze.

maremi
Pracownik
 Pytanie

czy doradca ma większą pensje nuż starszy sprzedawca?

Helena
Pracownik
@maremi

O 100 zł więcej doładowaną kartę lunchową.

Slim
Pracownik
 Pytanie

Piszecie że rezygnują z zastępców kierownika. Czyli zastępcy zostają zdegradowani na doradcę/asystenta? Czy chodzi o nowe sklepy ze po prostu nie zatrudniaja/awansują pracowników na to stanowisko?

ADELA
Pracownik
@Slim

Nie wiem czy obecni zostają zdegradowani, ale sklepy, które aktualnie nie miały zastępców będą miały osobę DORADCA KLIENTA/ASYSTENT KIEROWNIKA. Z zerową podwyżką, jedynie 300 zł na kartę lunchową plus ewentualnie za wskaźniki, a wiadomo jak to teraz z nimi jest.

Big Wyzysk
Pracownik
 Pytanie
@ADELA

U nas nie ma ani doradcy, ani asystenta, ani zastępcy. Kierownik i sprzedawcy. Nikt nie zasługuje ani na awans, ani na podwyżkę. Kiero zarabia dokładnie 300 brutto więcej niż sprzedawca i przejmuje wszystkie obowiązki bez wsparcia. Wiadomo, że nie ogarnie wszystkich zmian to część sprzedawców przejęła obowiązki zastępcy. Każdy czuje się poszkodowany. I te nierealne wymagania. Wskaźniki na które nie mamy wpływu i nierealne plany, które blokują możliwość awansu. Wyrabiaj plan przez 12 miesięcy na poziomie 95%, żeby dostać awans, czyli 100 zł więcej na kartę lunchową. Nie dość, że nierealne, to za taką nagrodę nie chce się starać. My może w przeciągu pół roku z 3 razy plan wyrobiliśmy. Każdy pracownik bez kompetencji, ale jak trwoga to do Boga.. Tacy nieudolni pracownicy, ale jak w jedną czy dwie osoby sklep trzeba pociągnąć, żeby funkcjonował, otwierał się i zamykał to wtedy pracownicy są super i ciągną po 3 dwunastki pod rząd na pojedynczych zmianach. Podciągnijcie CPT, AVB. Przecież nie mamy na to wpływu. Już bardziej firma ma wpływ na te wskaźniki niż taki Kowalski, sprzedawca. Mamy wywiesić kartkę na witrynę ,,Tylko oglądasz to nie wchodź, albo schyl się?". Firma ma wpływ na ceny i promocje, jeżeli obniży nam ceny produktów promocjami, to z automatu obniży nam AVB, ale jest szansa, że zwiększy nam się CPT, bo może więcej osób będzie w stanie coś kupić, jeżeli t-shirt będzie za 30/40 zł, a nie 100/120. Nie wmawiajcie nam, że to nasza wina i mamy słabą skuteczność. To nie nasza wina. Jeżeli naprawdę chcecie sprawdzić nasze umiejętności i faktycznie chcecie, żebyśmy podnieśli wskaźniki to dajcie nam wolną rękę z rabatami. Pozwólcie nabijać rabaty ręczne na produkty. Wtedy klient będzie zadowolony, bo kupi za tą cenę i nie będzie nam płakać, że za drogo i on jednak podziękuje. Zobaczycie jak CPT wzrośnie i jak każdy klient będzie opuszczał nas sklep z paragonem.

Milena
Pracownik
 Pytanie
@Big Wyzysk

Z takim podejściem to nie dziwne, że nie wyrabiacie planów. Samo się nie sprzeda. Trzeba się zaangażować i nastawić na zrealizowanie celu, a nie tylko narzekać jak to jest źle i drogo. To akurat wszyscy wiedzą ale dobry sprzedawca potrafi tak rozmawiać o obiekcjach klienta, że klient wychodzi z zakupem zadowolony. Nieznajomość struktur w firmie, procedur i podstawowych technik sprzedażowych wśród sprzedawców jest przerażająca. I za to chcecie te podwyżki? Pracuje w firmie od 5 lat i owszem uważam, że cięcia etatów do 3.5 osoby to strzał w kolano ale do wszystkiego można się dostosować tylko trzeba być elastycznym i dawać od siebie coś więcej niż tylko odbębnianie zmian. Kwestia priorytetów i zaangażowania. A jak komuś przeszkadza, że musi wykonywać obowiązki to może czas pomyśleć nad zmianą pracy?

Big Wyzysk
Pracownik
 Pytanie
@Milena

Przeczytałaś ze zrozumieniem? Bo raczej wątpię. Wykonywać obowiązki owszem, ale te, które zostały nam wręczone przy podpisywaniu umowy. Cięcia etatów i przerzucenie wszystkiego na jednego kierownika nazywasz sprawiedliwym podziałem, który wiadomo będzie szukał wsparcia w swoich sprzedawcach z braku zastępcy..? Nikomu nie przeszkadza to, że POSIADA OBOWIĄZKI wynikające ze stosunku pracy, ale obowiązki wykraczające poza jego kompetencje już tak, a wypłacanie pensji najniższej krajowej. Choćbyśmy się nastawiły, że każdy klient, który do nas wchodzi to milioner nie zmieni to faktu, że jednak tak nie jest i ludzi nie stać na tak wygórowane ceny. Jeżeli masz złoty środek na sprzedaż i podniesienie wskaźników, to proszę podziel się. Chętnie wykorzystamy Twoje sposoby, bo jesteśmy nastawione na ciągły rozwój i bardzo chętne do pracy. Proszę powiedz nam jak uzyskać sprzedaż na poziomie około 7 tysięcy dziennie, żeby wyrobić 100% planu sklepowego i przy tym mieć każdy wskaźnik zrealizowany na 100%. Naprawdę chciałybyśmy poznać ten magiczny środek, bo zależy nam na tym, żeby zarabiać więcej niż najniższa krajowa i mieć swoją premię , jak również żeby nasz kierownik uzyskał premię za wskaźniki. Pozdrawiam :)

Milena
Pracownik
@Big Wyzysk

Nie wiem jak jest u Was ale u nas kierownik jedyne co robi więcej to dekadę i odsyłkę reklamacji. Pozostałe rzeczy robią wszyscy i nie ma problemu z podziałem obowiązków. U nas działa traktowanie klienta jak partnera, podchodzenie do każdego i budowanie relacji z klientem. Nie traktujemy klienta jak zło konieczne, atmosfera w sklepie jest fajna i na luzie. A wiem, że w wielu sklepach nie mówi się nawet dzień dobry (nie mówię, że w Waszym sklepie - moja wcześniejszą odpowiedź nie była personalna lecz do ogółu negatywnych wypowiedzi). Oprócz szkoleń z soku stosujemy wszelkie możliwe dostępne techniki sprzedażowe bo chcemy się rozwijać same dla siebie przede wszystkim. Mamy super kierownika, który motywuje nas do działania swoją postawą i zaangażowaniem. Podpowiada co i jak można zrobić, jak rozmawiać z klientem, jak sobie radzić w sytuacjach stresujących więc nie są dla nas straszne pojedyncze zmiany i natłok pracy.

pscyhoewka
Pracownik
@Slim

Obecnych zastepcow robia na doradce/asystenta. Zastepca jest tylko mozliwe jesli ma stanowisko kierownik/koordynator czyli jest kierownikiem na dwa sklepy.

psychoewka
Pracownik
@pscyhoewka

zastepca jest tylko mozliwy jesli w sklepie jest kierownik/koordynator

ABC
Pracownik
 Pytanie
@ADELA

O Boże..Ale oni mieszają. Po co te zmiany. Był kierownik, zastępca i reszta pracowników i było okej. Teraz jakieś kombinowanie.. Dalej o pieniądze chodzi? I ten asystent/ doradca czy kto tam tylko z nazwy będzie się różnił? Bo dalej takie obowiązki jak dla zastępcy. BEZSENS.

Yol
Pracownik
 Pytanie

Ale jak konkretnie, zastępcy z trwającą umową "proponują" niższe stanowisko? W oparciu o co do tego zmuszają

Kaja
Pracownik
@Slim

Nie będzie Zastępców, to są koszty dla nich. Będą tylko sprzedawcy. Najniższa krajów jako pensja, odpowiedzialność do podpisu żeby jeszcze z tego mogli zabrać.

Kinga
Pracownik
@Yol

Zawsze coś znajdą, żeby zdegradować. Zawsze wykonujesz plan sprzedaży..

Stefa
Pracownik
 Pytanie
@Kaja

A wiadomo od kiedy to ma wejść w życie?

Destiny
Pracownik
 Pytanie
@Slim

A na jakiej zasadzie decydują kto zostanie zdegradowany na doradcę, a kto na asystenta kierownika?

Derim
Były pracownik
@Destiny

Firma rezygnuje z zastępców wracasz na poprzednie stanowisko tyle i masz to co miałaś wcześniej większy plan mniejsze pieniądze tak to wygląda

O.N.
Pracownik
 Pytanie
@Derim

A to ciekawe jak to zrobią, bo z pensji nie mogą zejść. Wiem że sporo zależy od miasta, starań kierownika o podwyżkę itp.ale ja jako zastępca mam o 600zl więcej niżeli doradca więc ? Co zmienią w tej kwestii ?

...
Były pracownik
@O.N.

Oni to robią jak zastępcy kończy się umowa na czas określony w mniejszych miastach degradują na stanowisko które miałeś wcześniej

TEDD
Pracownik
 Pytanie

Jak u was wyrobienie planów sprzedażowych ?

Ala
Pracownik
@TEDD

Porażka firma dopięła swego plany z kosmosu po to żeby nie wyrobić planów i nie dostać premii przykre to ale przysłowie mówi: chytry traci dwa razy

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Karina
Pracownik
 Pytanie

Żałosne.Niebawem za minimalną trzeba będzie robić coś jeszcze...czy tam u góry ktoś kontroluje tych rksów ? Pytanie w drugiej części, powyżej - retoryczne. Nie dość, że wymagań ponad normę, okrojone zespoły, cyrki i wymysły , ubrania tragiczne - są straszne , to jeszcze to ????

Ktoś
Pracownik

Popieram. U nas też wypytywał o nasze związki i rodziny, a to przecież prywatne sprawy. Plotkuje strasznie, zero taktu. Może za mało dla niego tych kilka ou więc zajmuje się życiem prywatnym pracowników.

Zast
Pracownik
 Pytanie
@Ktoś

No co Wy? Takie zachowanie jest niedopuszczalne. U nas nigdy taka sytuacja nie miała miejsca. No, ale mamy innego RKSa. Trzeba to zgłosić do Centrali. Nie pozwólcie sobie na takie bezczelne zachowanie.

Andy
Pracownik
 Pytanie

Czyli nie trzeba się już starać na starszego albo doradcę skoro każdy ma taka sama kase?

Brunona
Pracownik
@Andy

Bliżej Ci będzie do awansu na z-cę kierownika xd Tak mi powiedzieli, staraj się wyrabiać plan, żeby ze starszego awansować na doradcę, a wtedy już prosta droga do zastania zastępcą xd

Harper
Pracownik
@Brunona

Ale jak wyrabiać plany, jeśli są takie że nie da się ich wyrobić.

...
Pracownik
@Brunona

W mniejszych miejscowościach rezygnują z zastępców więc starać się nie ma po co i tak was nie doceniają pff

Hektor
Pracownik
@...

Kolejny plan jeden kierownik i sami sprzedawcy

Basiaaaa
Pracownik
@...

W jakich miejscowościach, bo pierwsze słyszę :))

Miki
Pracownik
@...

Nie tylko mniejsze większe też bez zastępców i dają radę

Kamila
Pracownik
@Basiaaaa

Oszczędności, wystarczy kierownik i sprzedawca i tez można funkcjonować przykre to ale prawdziwe

Prawda
Pracownik
 Pytanie
@Basiaaaa

U nas nie ma ani zastępcy ani kierownika i sklep funkcjonuje. Da się? Da się xddd Firma jest w trakcie szukania dla nas kierownika.

nick
Pracownik
@Andy

Nie ma co, roznice pomiedzy awansami sa zadne

Nelka
Pracownik
 Pytanie
@Prawda

Czyli zastępcy nie będziecie mieć ?

Prawda
Pracownik
@Nelka

Nie wiadomo jakie plany ma firma. We wrześniu odszedł zastępca. Od września szukali nam zastępcy, ale nikogo nie znaleźli, awansować też nie chcieli, więc jako wsparcie dali nam sprzedawcę na umowę zlecenie. A od niedawna kierownik na l4, nie będzie go gdzieś z 1,5 roku więc teraz szukają kogoś na zastępstwo za niego.Od połowy stycznia funkcjonujemy st. sprzedawca pełen etat (staż ponad 3 lata), sprzedawca 1/2 etatu (staż 4/5 miesięcy) i sprzedawca zlecenie pełen etat (drugi miesiąc pracy). Możliwe, że z kierownika na zastępstwo zrobią zastępcę, a że oszczędzają na etatach to zrezygnują ze zlecenia.

Tommy
Pracownik
@Brunona

Awanse wg ścieżek kariery też już nie funkcjonują. Nie ma co się starać. Wolą wziąć kogoś z zewnątrz kogo trzeba przyuczyć niż swoich awansować..

Nikt wazny
Pracownik
@Nelka

Firma chce zrezygnować z zastępców, wola dać doradca klienta/asystent kierownika i zero podwyżki jedynie karta lunchowa na 300zl….

Adela
Pracownik
@Nikt wazny

Już zrezygnowała z zastępcy. Teraz tylko tak jak napisałaś doradca klienta/asystent kierownika. I tak. Zero podwyżki. Jedynie 300 zł na kartę lunchową. Asystent kiero ale pod jego nieobecność zastępuję go. Zakres obowiązków o tym mówi.

Earth
Inne
@Prawda

No to i tak mieliście dobrze na początku mojej kariery zostałam zatrudniona na drugi dzień po mnie kolejna nowa dziewczyna byliśmy równo trzy dni z zastępcą kierownika następnie zastępca na urlop dwutygodniowy i dalej radź se sam I tak oto się stało że po trzech dniach pracy Same na sklepie Z jednej strony dobrze bo człowiek szybko się nauczył Ale z drugiej No nie powiem bo trochę (usunięte przez administratora) z bomby na głęboką wodę I mało tego jeszcze (usunięte przez administratora) od wielce wspaniałego rks-a bo coś tam nie było zrobione.

Beata
Inne
@Earth

Jeju, no to faktycznie rzucili cię na głęboką wodę. Pracujesz w firmie dalej? Jak tam, co sądzisz o warunkach? Polecasz aplikowanie na stanowisko sprzedawcy/doradcy klienta?

Aga
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest, że po dzisiejszych wynikach KPI tylko trzy sklepy z naszego regionu mają szansę na wyrobienie planu. Dla sklepów powyżej 90% kluczowy będzie weekend, jednak będą musieli sporo się nagimnastykować. Sklepy poniżej mają raczej marne szanse - czy to bunt pracowników przeciwko firmie? Nie powiedziałabym - chciałabym, żeby mój sklep wyrobił wreszcie premię i żebyśmy mogli dostać premię, ale od bardzo dawna nasze plany są z kosmosu (u innych pewnie też, stąd takie wyniki KPI). Na AVB mamy wpływ i to widać, bo w tym wskaźniku większość sklepów jest zielona jak wiosna ;) CPT? Co mam powiedzieć klientowi, który kupi spodnie, ale zawoła do sklepu czterech znajomych i jeszcze sam pięć razy się zastanowi nad zakupem? Zdarzają się klienci zdecydowani, ale są też tacy, którzy chcą po prostu pochodzić po galerii, pooglądać - mają do tego święte prawo. % spodni? Jak ma być wysoki, skoro magazyn dysponuje chyba tylko t-shirtami basic, a na spodniach są puste półki i handlujemy wszystkim, tylko nie nimi XD Jesteśmy otwarci, staramy się doradzić klientom, ale jak - jeśli brakuje nam rozmiarów? Fajnie byłoby dysponować dodatkowymi rabatami dla klientów z kartami - niewielkimi, ale jednak. Myślę, że klienci bardziej ucieszyliby się z rabatów 5, 10, 15% przy zakupach powyżej określonej kwoty, niż z tych punktów, z których i tak jest ch wielki.... I pewnie wzrosłaby ilość naszych klubowiczów, gdyby korzyści z posiadania karty były "tu i teraz" PS co z dużymi torbami bawełnianymi (bo na papierowe nie ma co liczyć)? Duże papierowe już się skończyły, a niektórzy klienci biorą po dwie pary butów, które do jednej torby niestety nie wejdą ;) może to już czas, żeby rozdawać kartoniki authentic przy większych zakupach? Big Starze, czekamy....

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Kierownicy do Was pytanie, czy będąc na urlopie wchodzicie na e-mail kierowniczy bądź swoj prywatny podany do korespondencji z firmą?

1
xyz
Pracownik
 Pytanie

Dziwisz się? Kierownicy i reszta pracowników harują cały rok na urlop, w tym czasie należy im się święty spokój od jakże cudownego Big Stara.

Szok
Pracownik
 Pytanie

Jak poczuwa się Dyrektorka Personalna czytając te wszystkie komentarze? Dziwne że jeszcze jej nie zwolnili!

3
M
Były pracownik
 Pytanie

Po ponad 5,5 latach pracy napiszę parę słów o tej firmie. Nadmienię, że tak długo wytrzymałam w tej lipnej sieci bo miałam dość zgrany zespół i elastyczny grafik dzięki mojej kierowniczce i było przez to mi łatwiej ogarnąć szkolne dziecko. Kiedy mikro zobaczyła co wyczynia centrala z naszego dość małego sklepu(zamieniając go w magazyn!!!!) też wyluzowała. Sklep w stosunkowo małym mieście z licznikami na wysokości pasa- co za tym idzie duża ilość "pustych" wejść. Czy to nabijane przez dzieci biegające czy przy samym wejściu do sklepu pracowników czy przy zmianie witryny. Potem należało pisać śmieszne wyjaśnienia dlaczego niskie CPT. Klienci w tym miejscu specyficzni- i tu UWAGA Big Starze: nie, te ciuchy, drogie (usunięte przez administratora) i spodnie NIE SPRZEDAJĄ SIĘ SAME. Sprzedają je pracownicy, których nie doceniacie. Żeby dopasować klientowi w krótkim czasie model, fason i rozmiar trzeba mieć wiedzę i umiejętności- tego nie da się nauczyć w miesiąc. Płacąc takie śmieszne pieniądze pozbędziecie się tych najlepszych i zostaniecie z samymi rocznikami 2000 i zobaczymy jak utargi spadną. Utargi jak na taką dziurę porównywalne z większymi miastami ale podstawy i pensje znacznie mniejsze. Jest to strasznie niesprawiedliwe gdzie w okrojonym składzie robi się pracę we dwie a pracy jest na 4 osoby. Nie wiem skąd ta polityka sklepu ale nie wyjdzie na tym dobrze. Znowu zaczną się rotacje w sieci. Sklep przetowarowany starymi rzeczami sprzed dwóch lat plus wyprzedaż, kolekcja dziecięca i nowa kolekcja. Tam na górze nikt ze sobą nie współpracuje- wstyd. Ciągle tylko e-maile zakrawające o (usunięte przez administratora) żeby się tłumaczyć dlaczego wody perfumowane się nie sprzedają choć nie ma do nich dostępnych testerów. Dlaczego brzydkie i drogie skarpety się nie sprzedają. Dlaczego latem przy 30 stopniach spodnie się nie sprzedają- WY SERIO NIE WIECIE DLACZEGO?? Wymagacie od pracowników płacąc grosze a sami macie (usunięte przez administratora) u siebie. Jak na 100m sklep można wymagać żeby wszystko sobie wisiało luźno i po parę sztuk jak w ekskluzywnym butiku nasyłając tyle towaru? Jak można wymagać żeby wszystko było idealnie skoro sami nie przysyłacie w terminie potrzebnych akcesoriów? Jak można wymagać żeby wszystko było ze standardami skoro żadnego nowego szkolenia z vm nie ma i nie ma nikogo do pomocy w układaniu tego? Nikt nie kontroluje głównego pana od vm. Pochować ciuchy na zapleczu każdy potrafi i rozwiesić sobie 10 sztuk na wieszaku a rzeczywistość jest zupełnie inna. To ze sobą nie współgra i nie ma w tym żadnej logiki. To wygląda jak w lumpeksie i najlepiej jeszcze zwalić winę na pracownika. Mamy sprzedawać, ma być obrót czy to ma być muzeum bo bluzeczka troszeczkę krzywo leży na zdjęciu... i jeszcze te instrukcje, które są pisane jakby szyfrem, zupełnie nieskładne, no koleś się wysłowić nie potrafi a wymaga. Nikt nie kontroluje tego pana i przede wszystkim nie są spójne ilości szmat w sklepie z jego wyobrażeniem o wyglądzie sklepów. Zacznijcie dobrze traktować pracowników- jedna zniżka na miesiąc przy tak drogich ciuchach- wstyd. Brak przez 2 lata co półrocznego bonusa: 20zł spodnie, 15zł góra a do managerów centrów można wysłać darmowe gifty? Akcje reklamowe Lady Pank- nadmienię tylko, że lubiłam ten zespół ale mężczyźni grający taką muzykę w tych kiepskich trampkach wyglądają przekomicznie i tandetnie. Ale Big Stara na to stać- na normalne pensje NIE. Ponadto ta cała sytuacja z godzinami przez covida- ponad PÓŁTORAMILIONOWE wsparcie od Państwa a wy kazaliście chodzić pracownikom po 200h miesięcznie żeby godziny się zgadzały. Powinniście za to ponieść konsekwencje. I nie- TO NIE BYŁO ZGODNE Z PRAWEM. Przesyłki kontrolowane: karton 80sztuk koszulek a tam gratisowy classic komisyjnie dołożony aby sprawdzać pracowników. Ruch na sklepie, dwie osoby na zmianie, nie masz jak iść do łazienki, zmiana cen, zmiana vm i wyłap tą jedna sztukę lub zamieniony rozmiar a kolejne 8 kartonów dostawy czeka. Wszystko za najniższą krajową :-) i nie możesz się pomylić choć magazyn może słać 3 pary za dużo spodni czy skarpet. Wtedy cisza w eterze. Ale jak sprzedawca się pomyli to tłumacz się w 100 e-mailach i czytaj od wszystkich, że się pomyliłeś. Także NIE POLECAM :-) Mogłabym dużo pisać ale już zakończę temat Big Stara w swoim życiu. Bardzo się cieszę, że w końcu mogłam się zwolnić czego i Wam wszystkim pracownikom życzę- dobrej pracy za godziwe i adekwatne pieniądze w stosunku do wymagań pracy.

2
Kiero
Były pracownik
@M

Też tam niestety długo pracowałam. Jeszcze za mało opisałaś. Cyrk tak można to opisać . Nikt nad niczym nie panował.Każdy ważny od ważniejszego. Najlepsze były maile czasami i 19 w ciągu jednego dnia. Każdy ważniejszy od poprzedniego. Każdy na już z odpowiedzią. Jeden komputer do tabelek, maili i sprzedaży, wszystko na stojąco. Dopchać się do komputera czasami przy dobrej sprzedaży graniczyło z cudem. A czas z mailami tykał. I ta słynna tabelka z 10 pod tabelkami tz. kultura mailowa jak zmęczyć kogoś kogo się nie lubi. Target 2 razy tyle co sklepy identyczne , a premii brak bo zawsze coś nie tak. Brak słów. Zero szacunku za super pracę zespołu.

Ala
Pracownik
@M

Zgadzam się w 100% z powyższym wypisem. Firmo! Ogarnij się! Ryba psuje się od głowy. Jeśli coś nie hula, to może warto poszukać problemu w centrali. Chyba ktoś tu zapomniał, że to my pracujemy na Wasze wypłaty. Zacznijcie być fair wobec nas i traktujcie nas z szacunkiem, bo bez nas kaski nie będzie. To dzięki nam macie co miesiąc pieniążki na koncie. A nikt z Was nie bierze tego w ogóle pod uwagę.

Była
Były pracownik
@M

Sama prawda - popieram ????????????????

P
Pracownik
@M

Dawno nie było tu tak racjonalnej mądrej i zgodnej z faktami wypowiedzi. Brawo, wszystko zgadza się co do słowa, a nawet jest i gorzej.

M
Były pracownik
 Pytanie
@Kiero

Tam gdzie pracowałam były dwa stanowiska na komputer i kasę ale oczywiście pieniędzy żal żeby uruchomić drugie stanowisko... jeden komputer i weź zrób wszystko czego wymagają... aa i telefon służbowy staroć- pamięć mieszcząca UWAGA-JEDNO ZDJĘCIE! Potem trzeba kasować i robić kolejne :-) a zdjęcia, które chcieli na szybko? Trzeba było korzystać ze swojego prywatnego internetu i telefonu bo firma nie ma pieniędzy na sprzęt do pracy. A pieniądze na blogi, sponsorowane posty, reklamy, eventy, gifty reklamowe oczywiście są. WSTD po prostu.

Były kiero
Pracownik
@M

Pogubili się tam na górze. Dzieci we mgle. Tak zdjęcia były najlepsze. Telefon lat 7 jeszcze na przyciski, a zdjęcia na juuuuż. Jak powiedziałam, że nie mam internetu w swoim to chłopczyk od VM zabrał mi premie za audyt. Bo zdjęcia stołow nie było a to najważniejsze w handlu. A potem walczyłam z 5 dni , setki maili bo na stanie był kilkuletni aparat , który raz działał a raz nie. Potem setki procedur, mail szedł jeden za drugim, każdy oddelegowywał zadanie na mnie.potem kupienie baterii bo może jednak zadziała. Ale to ja jeszcze musiałam kupować baterie na KW. A na koniec umęczenia wiadomo aparat nie zadziałał ,robiłam ze swojego. Ależ to była porażka życia. A sklep ma sprzedawać bo to on robi kase na wszystko. To że zdjęcie poszłoby za pół godziny myślę, że nikogo by nie uratowało. Ale najważniejsze, żeby robić wrażenie że coś się robi????

Pracownik
Pracownik
@M

Nasz firmowy telefon nawet aparatu nie ma ????????????????

Ronald
Pracownik
@Pracownik

Ha ha ja

M
Były pracownik
@Pracownik

I to jest poważna ekskluzywna firma chcąca porównywać się do Levisa czy Lee... zenada.

Pracownik
Pracownik
@M

Najbardziej to na tych bluzach do pępka z kapturem może skakać w tany z Levisem.Model jeszcze z 90 lat. Ile przyszło tyle wróciło. 2 sezony bym zobaczyła, że nie schodzi i dała sobie na wstrzymanie. A tu 7 lat te same modele. Czasami miałam wrażenie , że przebarwiają je na inny super kolor-ha ha ha

Beka
Pracownik
@M

To obok ekskluzywnej firmy nawet nigdy nie stało XD

M
Były pracownik
@Beka

Oni chcą się kreować na ekskluzywna firmę, która nigdy nie będą... Firma, która płaci uczciwe pieniądze za pracę, ktora dba o pracowników nie musi ich ciągle kontrolować, martwić się czy wszystko jest jak należy... Jak ludzie wiedzą za co pracują to robią co należy. Żeby nawet żadnego bonusa na swięta nie dać pracownikom, nie wyposażyć w odpowiedni sprzęt do wymaganej pracy to już mówi samo za siebie.

Cudak
Inne
 Pytanie
@M

Ja właśnie zastanawiam się nad pracą w sklepie tej firmy jako sprzedawca ( ale kobietą nie jestem), bo jest ogłoszenie na sklepie od dawna, ale u nas w tej galerii handlowej prawie na wszystkich sklepach odzieżowych są ogłoszenia :) A galeria jest w Świnoujściu. Praca wydaje się miła i spokojna tak z boku patrząc. Nie ma tłoku, jeśli klient przychodzi to kupuje konkretnie zapewne, Ale skoro mówisz, ze jest strasznie, to nie zachęciłaś mnie. Czyli jeśli z boku wydaje się, że jest normalnie, to jak wskoczę w buty pracownika, może sie okazać, że jest nieźle popierniczone ? Hm ciekawe jak jest w innych sieciówkach odzieżowych.

michał
Pracownik
 Pytanie
@M

Coś sie zmieniło teraz w tej firmie ?

B
Pracownik
@michał

nie, coraz gorzej tylko

Kinga
Były pracownik
@M

Wszystko co byś im zarzuciła każdy Sąd w Rzeczypospolitej im przyzna racje, mają znajomości w sądach. Uczciwy człowiek niema szans na wygraną. Ważna informacja dla pracowników tej firmy. Całe szczęście że się zwolniłam z tego (usunięte przez administratora)

Rose
Pracownik
 Pytanie

jesteśmy właśnie po inwentaryzacji jakie braki miały w przeszłości wasze sklepy ?

Issac
Pracownik

Odciagnac ci procent , który masz w umowie o odp materialnej i z premii Ci uwalą. Znajoma oddawała 6tysi jak hej brakowało towaru.

Renata Glisz
Były pracownik
@Issac

Jeżeli są tak duże braku należy opisać całą sytuacje i wysłać do Centrali pismo,, że braku powstały z kradzieży oraz z nie przystosowanego salonu do zabezpieczenia mienia firmy. Mocne uzasadnienie, pamiętajcie że oni mają to ubezpieczone więc kasę zabierają od pracowników w pseldo odpowiedzialności i jeszcze ubezpieczyciel im wypłaca.

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii