Big Star Limited Sp. z o.o.

2 Dodaj opinię
Big Star Limited Sp. z o.o.
2 365 5 1

Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

MMM
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) Po kilku latach niestety będę musiała się pożegnać???? a szkoda , włożyłam mnóstwo serca ,siły i zaangażowania....

Pomocna?
Tak3Nie
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@MMM 03.04.2019 00:45

Widocznie nie spelniales oczekiwań zespołu. Nikt przecież nie gwarantuje pracy do końca życia w firmie. To jakie było twoje zaangażowanie trzeba by zapytać osób z którymi pracowałeś.

Pomocna?
Tak1Nie4
M
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pracownik 04.04.2019 16:48

Przecież równie dobrze mogła sama odejść i po prostu jest zawiedziona tym jak działa firma (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
JA
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pracownik 04.04.2019 16:48

Ooooo...Iława chyba tu mędrkuje. Zapytaj lepiej czy sam spełniasz oczekiwania(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
JA
 Opinia
@JA 23.05.2019 23:27

To do @MMM

Pomocna?
TakNie
Pracownicy
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Czy bon na zakupy otrzymać sklepy mogą na dzień dziecka?

Pomocna?
Tak1Nie
Kierownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) Każdy sklep ma rodziców którym układami grafik by mogli wszystko ogarnąć a teraz co

Pomocna?
TakNie
....
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Big Star (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie3
ddddddd
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora)RKS to jakieś nieporozumienie. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tak niekompetentą osobą. Współczuję bardzo sklepom (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie1
Szok
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora)niewygodne wpisy na temat niektórych galerii i sklepu w nich są kasowane?

Pomocna?
TakNie1
nunu
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

nie polecam pracy w BS w toruniu.(usunięte przez administratora). omijac to miejsce.

Pomocna?
Tak1Nie
Szok
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@nunu 15.05.2019 08:34

(usunięte przez administratora)która galeria?

Pomocna?
TakNie
Klientka
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Jestem (usunięte przez administratora) Ostatnio (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie1
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora)dostaliście podwyżki?

Pomocna?
TakNie2
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Czy firma daje jakiś dodatek dla kobiet w ciąży?

Pomocna?
TakNie
Ludwik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) byłem świadkiem dziwnej sytuacji a mianowicie: bodajże Pani kierownik sklepu podchodzi do młodej dziewczyny która mnie obsługuje i w mojej obecności wytyka jej wszystkie błędy,(usunięte przez administratora) Tak chyba nie powinno być

Pomocna?
Tak2Nie2
?
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Ludwik 09.05.2019 12:15

Gdzie to bylo dokladnie?

Pomocna?
TakNie
Klient
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Sklep (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Klient
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Klient 16.04.2019 21:34

(usunięte przez administratora) Prawda w oczy kole (usunięte przez administratora) Trzeba prawdę wziąść na klatę (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Klient
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Klient 17.04.2019 10:04

Żenada

Pomocna?
Tak1Nie
Pracownicy
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) RKS (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Julaiszpula
 Opinia

Z kąd wytrzasnęli nową regionalną ?(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Pracuje
 Opinia
@Julaiszpula 11.10.2018 10:37

w jakim regionie jest nowy rks?

Pomocna?
TakNie
Pracownik
 Opinia
@Julaiszpula 11.10.2018 10:37

Zanim zadasz pytanie proponuje zapoznać się z poprawną polszczyzną, „z kąd”- skąd. Co to znaczy „wytrzasnęli”?

Pomocna?
Tak1Nie
zuzanna
 Opinia
@Pracownik 12.10.2018 21:39

A co to za wielkie znaczenie skąd czy z kad,o kontekst chodzi? (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zuzia
 Opinia
@Julaiszpula 11.10.2018 10:37

Napewno nie z twojego słownika

Pomocna?
TakNie
pracownica
 Opinia
@Julaiszpula 11.10.2018 10:37

mowisz o tej calej agacie? fakt porazka

Pomocna?
Tak1Nie1
klient
 Opinia

bylem ostatnio (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Super firma jeżeli chodzi o możliwość przyjścia z dzieckiem do pracy podczas strajku nauczycieli.

Pomocna?
Tak4Nie
Kier
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Pracownik 08.04.2019 18:17

Większość firm zrobiła to udogodnienie, żeby pracownicy nie brali uż, l4 itp :) także dwie pieczenie na jednym ogniu

Pomocna?
TakNie
Kilkuletni pracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) DRAMAT !!!!

Pomocna?
Tak1Nie
jagoda
 Opinia

Brak wigilii, brak prezentów na św, brak premii

Pomocna?
Tak9Nie
hanka
 Opinia
@jagoda 14.12.2018 19:55

Mało tego,jeszcze do prezentów doplata 20 lub 15zl .śmiech

Pomocna?
Tak7Nie
Ooo
 Opinia
@hanka 17.12.2018 18:59

Mnie cieszy, jeśli mogę kupić spodnie za 20 zł, a nie za 270, ale wiem, że są ludzie i ludziska, nie każdemu się dogodzi, a firma równie dobrze mogłaby nic nie dać ????

Pomocna?
Tak4Nie
jolka
 Opinia
@Ooo 23.01.2019 22:23

Ale mogla by dać pieniądze,i mogłabym kupic sobie piekna bieliznę,a nie kolejne spodnie. Wiec już tak nie dziękuj za te 20zl. Bo mało w życiu widze widziałaś

Pomocna?
Tak13Nie
PssyDstryr69
 Opinia
@Ooo 23.01.2019 22:23

To super, że Cię cieszy, tylko szkoda, że żeby dostać taki "prezent" nie mogę być na L4 dłużej niż 5 dni w ciągu 6 miesięcy... Śmiech na sali... Może za krótko żyje, albo za mało się interesowałem, ale nigdy z czymś takim się jeszcze nie spotkałem. Imo prezenty chyba jednak powinny być bezinteresowne, nawet jeśli wymagałyby jakiegoś stażu pracy, ale nie powinny motywować do zakatowywania się w pracy będąc chorym.

Pomocna?
Tak12Nie
sprzedawca
 Opinia
@PssyDstryr69 25.01.2019 15:54

Dokładnie,dobrze piszesz. Zeby dostać 20zł trzeba być non stop w pracy. Nie może Ci dziecko zachorować,ty też nie możesz zachorować. A my sprzedawcy mamy najczęstszy kontakt z klientem. To my narażeni jestesmy na choroby,ktore zanosimy do domu. Ile razy klientowi woda cieknie z nosa kiedy stoi prz kasie,kaszle na nas,nie raz ścierałam smarki z lady bo pocieklo z noska,czy kichnął klient na ladę. To nie biuro,ze jest minimalny kontakt z klientem. Proszę sobie przeliczyć,niech tylko z 400 klientów co 10ty kicha,jakie jest prawdopodobieństwo zachorowania?! A tu pół roku mobilnym trzeba być aby można było dostać spodnie za 20zł- żart

Pomocna?
Tak13Nie
PapaBanks
 Opinia
@sprzedawca 26.01.2019 09:30

(usunięte przez administratora) Po co sie męczyć

Pomocna?
TakNie
NN
 Opinia

Ubrania marnej jakości, za wysoką cenę, pochodzące z chin, nie polecam tej marki ani pracy w big star, zarobki marne, a wymagania ogromne, znajomość wskaźników, które i tak nie są potrzebne,ponieważ są dostępne w sklepie na wyciągniecie ręki, targety wysokie, nie do wyrobienia. Trzeba potrafić wymienić, znać w 100% każdy nawet zbędny detal co do spodni czy innych produktów, co nie ma nic wspólnego z normalną znajomością sprzedawanych produktów, codzienne bezcelowe układanie ubrań, które i tak klient rozwali, a po drugie codzienne dokładne sprzątanie, które demotywuje do dalszej pracy na sklepie i sprzedawania, co nie ma kompletnie nic wspólnego z porządkiem w miejscu pracy, zero premii za takie prace, które nie są obowiązkiem sprzedawcy tylko osoby sprzątającej, której zresztą firma nie posiada. Firma nie zapewnia NICZEGO nawet wody do picia, a o mikrofali do podgrzewania posiłków czy lodówce należy zapomnieć. Ocena negatywna, to na pewno.

Pomocna?
Tak16Nie
klientka
 Opinia
@NN 13.02.2019 22:59

No właśnie jeśli chodzi o classici pytanie z czego to (usunięte przez administratora) Jest??. Kupiłam i o zgrozo, uciąga sie do kolan,szeleści przy każdym ruchu. I ten dziwny dyskomfort który towarzyszył mi cały dzień. Ludzie rozumie ze cos jest sztucznego,ale to przeszło samo siebie.to takie zgrzebło na konia ,taka bezksztaltna masa. Te classici za 39,99zł miały swoja forme,jak się je założyło to człowiek wyglądał,te za 69,99zl to coś co znieksztalca sylwetkę i masz jakiś taki dyskomfort.

Pomocna?
Tak5Nie
PapaBanks
 Opinia
@NN 13.02.2019 22:59

Hahaha... (usunięte przez administratora) Jak chcesz jeść i pić i nic nie robić to na kocyk i leżeć. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie1
Kier
 Opinia

Przy obecnym "nowym-lepszym" systemie premiowym najbardziej cierpią kierownicy i zastępcy... Sprzedawca chociaż dostał wyrównanie w podstawie, a kadra kierownicza? (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak17Nie1
K
 Opinia
@Kier 28.02.2019 00:21

Fakt, ja też czywiście cieszę się, że mój skład dostał podwyżki, ale wiadomo coś za coś i to wyszło z systemem premii. Jednak za wszystko odpowiedzialne są te dwie osoby: kierownik i zastępca, oni pilnują sklepu, planują pracę i dzięki nim to funkcjonuje. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak12Nie
Anonik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kier 28.02.2019 00:21

Zastępca i (usunięte przez administratora)też dostaną podwyżki, tylko najpierw zaczynają od tych najniższych stanowisk.

Pomocna?
Tak1Nie
Kiero
 Opinia
@Kier 28.02.2019 00:21

Pracując w tej firmie wyniosłam same - oprócz fajnej załogi której mi mega szkoda. Odnośnie premii obcięli ją50% szok przykład zrobisz plan indywidualny na 93% to masz zapłacone (usunięte przez administratora) zł brutto śmiech na sali (strzał w kolano dla firmy bo nikomu nie będzie się chciało pracować tylko odbębnią prace i tyle) (usunięte przez administratora)Zarobki kierownika są żałosne wręcz @#)) netto na klawiaturze komputerowej rozszyfrujecie. Zarobki pracowników fakt poszły w górę ale premie w dół i plany do tego w górę - są zawyżane i głupio tłumaczone. Wszystkie cenny poszły w górę jakość w dół tyle dobrze ze reklamacje są wszystkie uznawane jedyny +. Firmę nawet nie stać na wodę dla pracowników a o mikrofali zapomnijcie „kupcie sobie za swoje” żenada. Rotacja masakryczna bo każdy po 2-3 miesiącach widzi ze bez premii to żaden zarobek. Jeśli macie rozmowę z kimś z HR to nagrywacie ja bo później na umówię jest co innego i mega kłamią. Wymaganie nieadekwatne do zarobków. Ogólnie nie polecam. Sklepy ogólnie pozostawione samym sobie robisz co chcesz i tak cię nikt nie kontroluje..

Pomocna?
Tak12Nie
Zły
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kiero 02.03.2019 08:05

Jeżeli chodzi o reklamacje, to now do końca jest to dobre. Po pierwsze : klienci to wykorzystują, po drugie: zwroty z reklamacji odliczane są od utargu miesiecznego. Czy to jest Nasza wina, ze Towar jest kiepskiej jakosci?

Pomocna?
Tak6Nie
Kierownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Anonik 01.03.2019 10:51

To kiedy te podwyżki, bo czekam i czekam i nic.

Pomocna?
Tak3Nie
Kier
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Kierownik 01.04.2019 00:43

Właśnie tak będą (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
habibi
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

dostalam oferte pracy (usunięte przez administratora) opinie?

Pomocna?
TakNie
xbmp
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora)Premie marne, człowiek wręcz musi się prosić klientów żeby coś (usunięte przez administratora) kupili (usunięte przez administratora) Pozdrawiam wytrwałych pracowników(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
nieporozumienie
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Bardzo proszę firmę o zwrócenie uwagi na traktowanie pracowników przez kierownictwo (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie1
eDd
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@nieporozumienie 28.03.2019 14:14

Prawda !! Liczne emaile do regionalnych nic i tak nie dają ????

Pomocna?
Tak4Nie1
ZimnaDama
 Opinia

(usunięte przez administratora)BIG STAR BONARKA KRAKÓW Byłam wczoraj (usunięte przez administratora) musieliśmy wyjść bo było tak bardzo zimno (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie3
Pingwin
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@ZimnaDama 13.03.2019 08:10

Mamy wiosne a w sklepie wciąż zima.Śmiało wchodzić można z lodami mają tam wyśmienite warunki, lepsze niż w lodówce.

Pomocna?
Tak9Nie2
Zły
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@ZimnaDama 13.03.2019 08:10

Nam(pracownikom) tez jest zimno, Ale to są wymogi firmy.... Chory system.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zawiedzionypracownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

(usunięte przez administratora) największym hitem są skarpetki za 19,99 za parę. Pozdrawiam. Moje sugestie dla Big Star Limited Sp. z o.o.: Zamiast ciąć na pracownikach to poucinanajcie w Kaliszu na dyrektorach

Pomocna?
Tak15Nie
1
PssyDstryr69
 Opinia
@Zawiedzionypracownik 08.03.2019 15:41

Zgadzam się, polać koledze zawiedzionemu . P(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie
Zły
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Zawiedzionypracownik 08.03.2019 15:41

Ceny idą w górę, a wypłaty.... Każdy wie jakie są :/ Bardzo mi przykro, jestem rozczarowana... Już nie wspomnę o braku ludzi do pracy.

Pomocna?
Tak2Nie1
pracownik
 Opinia

W bonarce kierowniczka nabija wszystkie paragony pracownikow (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak11Nie
Dziadek mróz
 Opinia

Pójdę i zobacze

Pomocna?
TakNie
kierownik m.
Nazwa działu: Sprzedaż
 Opinia

Witajcie, dla mnie praca w Big Star jest naprawdę ok zarówno pod względem dobrych kontaktów z przełożoną RKS śląsk A. jak i warunków płacy. Pracuję już kilka ładnych lat w tej firmie i Ci którzy tak narzekają (usunięte przez administratora) Mam pracownika, który odszedł i ponownie wrócił do naszego sklepu, także sama sytuacja mówi za siebie jak jest w naszej sieciówce ;-) (usunięte przez administratora) CI CO TAK TU NARZEKAJĄ ZAPEWNE POWINNI WYMIENIĆ SWÓJ ZESPÓŁ KTÓRY SIĘ NAKRĘCA ,ŻE WSZYSTKO JEST ŹLE- CZASEM TO BYWA JEDNA OSOBA CO NAKRĘCA CAŁĄ EKIPĘ ALE TO JUŻ ZADANIE DLA KIEROWNIKA LUB RKS

Pomocna?
Tak8Nie3
K
 Opinia
@kierownik m. 06.03.2019 18:30

No to ciekawe, pierwsza osoba zadowolona, że mniej będzie zarabiać... Ja też mam super atmosferę na sklepie, ale nowy system demotywuje. Po wypłacie pewnie zrozumiecid

Pomocna?
Tak6Nie
pracownik
 Opinia
@kierownik m. 06.03.2019 18:30

A ile zarabiasz?

Pomocna?
Tak1Nie
Kierownik K
 Opinia
@kierownik m. 06.03.2019 18:30

Zgadzam się z Tobą, sama mam doświadczenie w dwóch sieciówkach i w bigstarowej rzeczywistości odnajduje się najlepiej! Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma, a na BigStar nie ma co narzekać. Przede wszystkim szacunek przełożonego, wsparcie w każdym momencie, rozmowa i wyrozumiałość, a tego brakuje u wielu pracodawcow i przełożonych, a w big Star mam, to na co dzien

Pomocna?
Tak6Nie1
Mee To
 Opinia
@kierownik m. 06.03.2019 18:30

(usunięte przez administratora) nawet jeśli się znajdzie osoba negująca, która wbrew pozorom pełni bardzo ważną rolę i tylko świadomy, kompetentny kierownik jest w stanie pozytywnie wykorzystać potencjał takiej osoby. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
kierownik
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@kierownik m. 06.03.2019 18:30

A skąd mądry kierowniku wziąć chętnych do pracy. Moze u ciebie jest duzo osób chętnych. Bo u mnie znaleźć kilka osób to graniczy z cudem. Nie no moge wziąć osobę z przypadku i za miesiac szukać na nowo. Ale chyba nie oto chodzi,zeby co chwila mieć rotacje. No chyba ze nie którzy to kochają.

Pomocna?
Tak1Nie
ZasmuconyPolaczek
 Opinia

Według mnie śmieszne jest to że zaległy urlop trzeba wybrać do wyznaczonego terminu przez regionalnego (usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
z-ca
 Opinia

Każdy chce więcej i więcej...(usunięte przez administratora) znajdźcie firmę która da więcej za pełnienie owych obowiązków. Kierownik owszem sporo na głowie ma, ale nigdy nie będziesz zadowolona/y z pracy jeśli ciągle są szukane jakieś "ale", a sprzedawca...proszę was! Mało który chce wiedzieć więcej prócz tego jak dobrze handlować więc zarobki adekwatne do obowiązków. Tyle z mojej strony :D Czekam na negatywne odpowiedzi bo tutaj chyba tylko firmę się neguje :D pozdro! Zastępca kierownika :D

Pomocna?
Tak4Nie1

Zostaw opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Big Star Limited Sp. z o.o.

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny