Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

1.8/5
Na podstawie 551 ocen.

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Big Star Limited Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Big Star Limited Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Agata
Były pracownik
 Pytanie

Jedynym pozytywem pracy w BSL była zgrana, pomocna, kompetentna, doświadczona i pozytywnie nastawiona ekipa w sklepie. To dzięki nim i dla nich chciało się w tym cyrku tkwić z nadzieją na powrót lepszych czasów. I tak trwałam 4 lata z przerwą, ale czara goryczy się przelała. Kobiety w biurze - ja osobiście złego słowa na nie powiedzieć nie mogę i nie powiem. Katarzyna Janik jest królową-w dobrym tego słowa znaczeniu-bardzo dziękuję za każda rozmowę i za pomoc przy załatwianiu spraw. Zresztą wszystkie „biurowe” robią co mogą, zawsze serdeczne i starają się pomóc - tak samo informatycy, Pan od napraw w sklepach i dziewczyny na infolinii SI. Aleksandra ;) Mogłabym popsioczyć, ale wiem, że zawsze robiła to co jej zlecał przełożony, a do posłańców się nie strzela. Doceniam za ludzkie podejście, za pomoc na tyle ile mogła, za znoszenie moich telefonów i wysłuchiwanie mnie kiedy była przed HR.Życzę Ci sukcesów osobistych, zawodowych i możliwości rozwoju w pracy. Zdobywaj szczyty, bo wiem, że skończyłaś przygodę z BSL, BRAWO! Szanowny BSL jeśli myśleliście, że będzie słodko, bo nie anonimowo, to teraz polecam wypić melisę. W Waszych ogłoszeniach o prace zawsze piszecie: *Elastyczny czas pracy- Kiedyś, a i owszem. Teraz okłamujecie ludzi na starcie, bo przecież poucinane etataty i wasze cudowne matryce grafikowe nie umożliwiają elastycznego systemu pracy. *Premia- Jak sklep ma wyrobić plan jeśli nie ma czym handlować? Jak sprzedawać jeansy nie mając w sklepie jeansów? Gdzie podziały się modele spodni, po które klientki wracały, gdzie jest rozmiarówka spodni? A No tak w SI. Czy wy zatrudniliście ludzi do SI czy sklepów stacjonarnych? Nie każdy klient gotowy jest kupić w ciemno jeansy za prawie 400zł, kiedy w sklepie stacjonarnym nie ma możliwości przymierzenia z danego fasonu obojętnie w jakim kolorze swojego rozmiaru. W SI z nowych spodni macie zawsze pełną rozmiarówkę, a do sklepów stacjonarnych przysyłajcie okrojona rozmiarówkę i tak w każdym kolorze. No hit! Niby to co sprzedasz ze swoim kodem w SI dolicza się do twojego utargu, ale czy ktoś kiedykolwiek dostał rozliczenie swoich wykorzystanych kodów, tak byś mógł faktycznie doliczyć się ile tej premii powinieneś dostać?! Otrzymanie premii w firmie BSL za wyrobienie planów jest jak odnalezienie Złotego pociągu. *Stabilność pracy- Największym chamstwem ze strony BSL jest ucinanie etatów, później ich przywracanie, a po kilku miesiącach znowu ucinanie i tak w kółko. Aż stwierdzili, że utną tyle, że w sklepie zostanie 3 i 3/4 etatu. Największym hitem jest 2,5 etatu w sklepie. Podziwiam osoby, które tak pracują i szczerze mówiąc jak będziecie potrzebowały psychiatry w Trójmieście, to mogę polecić. I złote lekarstwo BSL na to wszystko to delegowanie pracowników do innych sklepów-sami powinniście jeździć na te sklepy, których często i gęsto jest taki bałaganierro, że nie wiesz w co w ręce włożyć, żeby się tam samotnie odnaleźć. Gratuluje tez polityki zostawiania nowych pracowników samych na sklepie na cały dzień. Później taki pracownik ładnie okłamuje klientów, że system mu nie działa i nie może zrobić zwrotu, reklamacji itd. O kradzieżach w wykonaniu takich pracowników już nie wspomnę, bo przecież później inni pracownicy przy inwentaryzacji oddadzą, wiec BSL ma to gdzieś. Kabaret i cyrk w jednym. Gratuluje, naprawdę szczerze gratuluje traktowania wieloletnich pracowników jak jednorazowe ścierki do kurzu. Broń borze zielony, żeby pracownik zachorował, bo zabiorą Ci wszystkie Twoje bonusy, które należą Ci się za stażowe. Ja rozumiem, ucięcie premii za obecność, ale stażowe to już jest buractwo z Waszej strony. Założenie monitoringu to był dobry ruch, naprawdę szczerze tak uważam, bo troszkę odstraszyło złodziei, ale to co wyprawiała nieobecna już Katarzyna Czerwińska, to był czysty mobbing. Przy podpisywaniu umowy pracownicy podpisują pismo dot. monitoringu, w którym jasno jest napisane do czego monitoring służy i ma służyć podczas twojej pracy. W kodeksie pracy również znajduje się jasno napisane do czego monitoring w miejscu pracy ma służyć, a do jakich celów nie można go wykorzystywać. Haniebne jest to, że BSL pozwalał na to (a z tego co wiem, to wręcz zachęca RKSów do przeglądania monitoringu by zobaczyć co robią pracownicy) RKS dzwonił do sklepu i żądał np. wyjaśnień czemu klient nic nie kupił, i co mu powiedziałaś. Słabe jest również to, że RKS jeżdżąc po sklepach opowiada co dzieje się w innych sklepach na podstawie monitoringu. Jeżu kolczasty, my-pracownicy z innych sklepów mamy ze sobą stałe kontakty. VM- Tu będzie krótko i na temat. Ogarnijcie się tam wszyscy, od głowy aż po same koniuszki kończyn tej struktury BSL. Raz tak, raz jednak nie tak, a na koniec może jednak tak. Ale co tam, ludzie w sklepie zarabiający na Wasze wypłaty to przecież maszyny.

D.G.
Były pracownik
@CIĄG DALSZY…

Zgadzam się w stu procentach, szczególnie z (usunięte przez administratora)ze strony byłej regionalnej. Boże chroń ludzi przed taką osobą. Wieczne pretensje o nic, poniżanie i zastraszanie na porządku dziennym. Wymogi jakby płacili co najmniej grube tysiące. Nie choruj, wciskaj wszystko wszystkim, jednocześnie sprzątaj i stój 12 godzin bez przerwy. Najlepiej to nie wychodz do kibla bo nie daj Boże odstraszysz klienta, który chce tylko pomacać koszulki, a i tak wyjdzie bez niczego bo za drogo. Premia tak jak napisane wyżej, złoty pociąg. Kierownicy kasują wszystko na siebie jak pazerne hieny. Szkoda nerwów i zdrowia na pracę w takiej firmie za takie grosze.

M.S.
Były pracownik

Jest to moja pierwsza i ostatnia opinia o tym pracodawcy i powiem tylko tyle - pierwszy i mam nadzieję, że ostatni raz spotkałam się z takim Zarządem w centrali. Brak słów i komentarza na reakcje, a w zasadzie ich brak, w stosunku do opinii i wielu próśb pracowników, którzy odwalają kawał dobrej roboty z poziomu sklepów. Mówię tu zarówno o sprzedawcach jak i kierownikach. Do końca października pracowałam jako kierownik w jednym ze sklepów w sieci w Zachodniopomorskim. Byłyśmy zespołem, który dość często plasował się na czołowych miejscach w rankingach odnośnie KPI, wykorzystywaniu promocji itp. Bardzo przykrym faktem jest to, że dopóki robiłyśmy kasę i nie prosiłyśmy o nic centralę/naszą "cudowną" RKS to wszystko było w porządku. Sytuacja zmieniła się, kiedy parę miesięcy po nowym roku zaczęłyśmy wnioskować o proste, przyziemne a zarazem ważne dla nas sprawy, wtedy to mam wrażenie zaczęłyśmy przeszkadzać naszej RKS, która poprzestała na wizytach czy odpowiadaniu na maile. Krótko mówiąc, wymagane od nas było wiele, wiele też było zabierane czy też ukrócane brakowało natomiast wsparcia i przychylności w stronę pracowników. Nie będę wspominać już o absurdach, o których pisane było we wcześniejszych postach, natomiast powiem tylko że w 100% się w nimi zgadzam, nie jest to w żaden sposób nadmuchane. Smutnym faktem jest również to, że firma nie jest elastyczna co do osób uczących się. Tak też było w moim przypadku. Jak można (mam na myśli tutaj osobę, której podlega kilkanaście jak nie kilkadziesiąt sklepów, która powinna brać pod uwagę wiele aspektów i próbować chociaż znaleźć wyjście z sytuacji) zasugerować komuś ultimatum, dając do zrozumienia, że albo szkoła wyższa wekendowa, albo praca - BO PRZECIEŻ WYMYŚLONE ZOSTAŁY MATRYCE. Uważam, że od takich osób powinno oczekiwać się odrobinę sensownej argumentacji, bo wydaje mi się, że wygospodarowanie w grafiku dwóch wolnych sobót w miesiącu na rozwój osobisty nie powinno być problemem. Opanujcie się, bo tracicie na prawdę wielu dobrych pracowników. Niestety, moim zdaniem są w tej firmie czarne owce, które psują całą atmosferę i cenzurują wiele rzeczy. Mam porównanie, ponieważ pracowałam w firmie jeszcze zanim cała struktura firmy się zmieniła i zanim pojawiły się nowe twarze w centrali i RKS. Serdecznie za to dziękuję Paniom z kadr, które zawsze udzielały pomocy w postaci merytorycznych odpowiedzi, bez pretensji, czego nie mogę powiedzieć o samych przełożonych. Jednym z niewielu plusów są dziewczyny z mojego zespołu, które okazały się cudownymi i sumiennymi współpracownikami. Jest wiele rzeczy o których mogłabym tutaj wspomnieć, ale daruję sobie wypominanie komuś braku kultury. Bez pozdrowień.

Luka
Pracownik
@M.S.

Też pracowałam w tej firmie kilka dobrych lat było super do pewnego czasu jest co wspominać(czasy Marty G., Dawida B i Kamili). Ale krótko mówiąc, gdy pojawili się koordynatorzy za dużo mieszali w zespołach i doprowadzili do rozpadu i nienawidzę się (gdzie było ok),ale nagrodę dostali od życia, że wrócili na salę sprzedaży. Hahahaha ???? ???? ????. My teraz wspominając, niektóre super czasy z BS śmiejemy się z ich. Pozdrawiam ???? ???? ????

Elo
Inne

To co się dzieje ostatnio to jakiś dramat . Nie dość ze pojedyncze zmiany no urlopy to milion dwieście tabelek do robienia i wciskanie na siłę żeby coś sprzedać i tłumaczenie czemu się tego nie sprzedało . Dramat wymyślanie … oczekują nie wiadomo jakich cudów

Nick
Pracownik
@Elo

U nas nic nowego się nie pojawiło tzn tylko plan dnia ale przynajmniej mogliśmy zrezygnować z wszystkich innych tabelek, więc to raczej na plus, bo teraz można zrobić wszystko w jednej tabeli i tyle

Sonia
Pracownik

Praca w Big Starze jest super! Współpraca z przełożonymi TOP! Zaangażowanie i wsparcie na każdym kroku.

Testy grafików Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Pracownik
 Pytanie

Hej, co to za testy tworzenia grafików? Może ktoś przybliżyć temat na czym polega?

Tobias
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w stolicy Lubelszczyzny, kierownictwo to jakiś nieśmieszny żart, musisz być na każde zawołanie. Jeśli wyrażasz swoją opinię licz się z tym, że będziesz skreślony/a i będą ci robić pod górkę. Zmiana grafiku z dnia na dzień i postawienie cię przed faktem dokonanym? Nie ma sprawy. Nigdy nie wiesz w jakim humorze zastaniesz przełożonych. Jeśli mają dobry humor to praca znośna a jeśli nie to i tobie muszą popsuć dzień. Rotacja pracowników na podobnym poziomie niczym w niejednym (usunięte przez administratora) Nic dziwnego, że pracownicy odchodzą, nie mogą wytrzymać presji, a jeśli podpadniesz to licz się z tym, że będą robić wszystko, byś się zwolnił. Tylko pupilki mają ,,łatwiej”, aczkolwiek również są wykorzystywani tylko w delikatny sposób. Elastyczny grafik? Śmiechu warte, kierownictwo robi grafik tylko i wyłącznie pod siebie, cytując ,,grafik jest dla mnie nie dla was” :))) Jeszcze raz nie polecam pracy tam, nie będę pisać konkretnej lokalizacji, samo słowo ROTACJA powinna dać centrali do wiadomości, które sklepy warto zbadać pod tym kątem. Zdarzało się, że pracownicy płakali przez przełożonych. Bo praca tam sama w sobie była okej, dostawy dostawami, jako pracownika nigdy się regionalni nie czepiali, klienci zdarzali się różni, zadania wykonane w miarę na czas były, zmiana ceny jak w każdej sieciówce raz większa raz mniejsza. Wypłata nie powalała, ale jak plan się wyrobiło to była w miarę sensowna. Szanowna firmo, wiemy że czytacie i usuwacie niewygodne komentarze, ale może warto się zainteresować niektórymi kwestiami? Na szczęście moja praca tam sie zakończyła w odpowiednim czasie a daje sobie rękę uciąć, że gdyby nie kierownictwo, trwałaby ona jeszcze jakiś dłuższy czas. Bo z takimi HIENAMI i manipulatorami nie da się długo pracować. Nie pozdrawiam..:

Kosa
Pracownik
@Tobias

Byłam w takiej samej sytuacji co Ty, nic z tym nie zrobią. Zgłaszane było do koordynatora bo akurat jak pracowałam takie stanowisko mieli. Pani Marta i Klaudia zachowywały się okropnie, rotacja co miesiąc, tyle człowiek wytrzymywał. Jak kierowniczka była sama to jakoś dzień przeleciał ale te 2 panie razem to koszmar. Z tego co widzę chyba już nie pracują i całe szczęście. Pracowałam w małym mieście i opinię mają okropną. Nie pozdrawiam tych pan.

Chat bsl
Pracownik
@Kosa

My to mamy zieje z całej obecnej patostruktury. Wypowiedzi ekSSpertów są dramatyczne, gramatyczny błąd za błędem. Nic dziwnego skoro na czele stoi nie lepszy Guru. Czytanie czatu i wpisów to najlepsza rozrywka ostatnimi czasy, nic tylko popcorn otworzyć. Wszystko schodzi na (usunięte przez administratora) bo firma ma gdzieś swój wizerunek, najważniejsze jest przytakiwanie temu co mówi góra i wykonywanie zadań. Marna kopia pierwowzoru A. P. gdzie kobieta miała klasę samą w sobie, wyglądała, a przede wszystkim miała jakość wypowiedzi. Tu nic nie idzie za tym co było, wręcz przeciwnie. Od poziomu intelektualnego do nawet samego wizerunku... a nie oszukujmy się... na takim stanowisku trzeba jakoś się prezentować. A opowieści na ten temat są słabe.

@ Chat bsl
Pracownik
 Pytanie
@Chat bsl

Zgadzam się. A.P. klasa sama w sobie.Nie pozwoliłaby sobie na takie zachowania.Cóż można wymagać jednak od osoby wybranej z przypadku.Robi co powiedzą, bez swojego zdania. A co właściwie robią teraz eksperci, oprócz siedzenia na kamerach?

Melinda
Były pracownik
@Tobias

W punkt napisane a ja napomknę jeszcze, że obrażanie się za zwolnienia lekarskie, które się niestety zdarzają to norma w Lbn. Chyba nikt nie lubi tracić edenreda, a tu traciło się jeszcze chęci do życia, bo wiedziałeś/as co cię czeka jak wrócisz do pracy. Żenada. Przynajmniej nikt nie kombinował z logowaniem i korzystał tylko ze swojego prawa do zwolnienia bez konsekwencji. Mimo to i tak odbierane to było jako robienie kierownictwu po złości, bo wymyślasz i na pewno udajesz.

Terry
Pracownik
 Pytanie
@@ Chat bsl

Mogłoby się zmienić na powrót RKS takich którzy imponują wiedzą, doświadczeniem. Od których możnaby się czegoś nauczyć, bo teraz masz wrażenie że rządzi banda (usunięte przez administratora). Czy robią coś poza oglądaniem kamer? Na pewno nie robią niczego co mogłoby zachęcić nas do pracy. My już nawet na wyniki nie zwracamy uwagi tak jak kiedyś. Teraz jest skupienie maksymalne na głupotach które odciągają nas wręcz od tego co wcześniej było najważniejsze czyli sprzedaż.

Melinda
Pracownik
@Terry

Wiecie co wam powiem cieszę się bardzo że niedługo daje wypowiedzenie… jak mi by kierownik powiedział że grafik jest dla niego to bym go wyśmiała :) ale też wiem że np w jeden sklepie kierownik zakazuje sprzedaży sprzedawcom do momentu aż nie zrobi kierownik planu … masakra w życiu bym nie pracował w takich warunkach…

hh Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Terry

skąd takie przekonanie że siedzą na kamerach ?

Asystent Nowy wpis
Inne
@hh

Może dlatego , że dzwonią i pytają np dlaczego rozmowa z klientem była taka krótka , a co jak klientka nie chce pomocy mam nad nią stać i błagać , żeby pozwoliła mi coś jej poszukać. Melodramaty w tym bigstarze

Wiśniowa
Kandydat

Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Byłam niedawno na rozmowie kwalifikacyjnej do salonu w Łodzi. Rozmowa wyglądała jak egzamin, dosłownie tak się czułam, do tego zastrzeżenia co do CV aby kandydat tłumaczył się z zawodowej przeszłości. Miałam ochotę wstać i wyjść, dodam że rozmowa nie przeprowadzana w salonie tylko na zewnątrz. To jest tylko praca w sklepie a oni rekrutują jak do wojska na zagraniczną służbę. Kandydat siedzi zestresowany jak na szpilkach zastanawiając się jakie pytanie padnie tym razem. Jeszcze raz nie polecam .

mirinda
Kandydat
 Pytanie
@Wiśniowa

Na rozmowie o pracę ktoś miał czelność spytać o Twoją przeszłość zawodową, która dla rekrutera jest jedynym źródłem informacji na temat Twojego doświadczenia zawodowego?! No to już przesada… >:(

Karola
Pracownik
@Wiśniowa

W tej firmie stawia się na wiedzę ze względu na aktywną sprzedaż. Jak chce Pani dostać pracę od ręki bez wymagań zapraszam do żabki.

Bez komentarza
Pracownik
 Pytanie
@Karola

A gdzie jest napisane że w big Star chcą sprzedawce z doświadczeniem sprzedażowym ??? Gdzie się pytam

&&& Nowy wpis
Pracownik
@mirinda

Oczywiście, że ma prawo spytać. Mało tego nawet możemy poprosić z poprzednich zatrudnień referencje.

Adela
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jakie kolory trampek wchodzą w odzież BHP?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
K
Użytkownicy czekają na odpowiedź 29 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak tam wasze utargi w październiku? Wyrobicie plany ?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Melon 2
Pracownik

Tak chyba że są w praniu

BHP
Pracownik

Nie chodzę zawsze w ubraniach BHP. Czasem po prostu czarna góra, szczególnie teraz gdy za zimno na krótki rękaw a za ciepło na nasze bluzy. Przydałaby się bluzka z długim rękawem na BHP np. SUPIMA. A co do wtorków to góra obojętnie jaki kolor, ale Big Star.

MZ
Pracownik
 Pytanie

Ile więcej od podstawy zarabia tutaj kierownik ?

klara
Pracownik
@MZ

200 zł więcej, o które trzeba się prosić.

Kiero
Inne
@MZ

Wstyd żeby kierownik musiał się prosić o podwyżkę . Sami powinni wiedzieć , ze stanowisko kierownicze nie należy do łatwiejszych a kierownik w big starzę ma max 200 zł więcej niż zwykły sprzedawca . Kpina omijacie szerokim łukiem w innych firmach na stanowisku kierowniczym płacą 6 na rękę a nie 3500 chore . Zero doceniania pracownika tylko wymagania . Gdyby zapłacili więcej byłaby motywacja dla pracownika

Asystent
Pracownik
@Kiero

Ja mogę cie pocieszyć tym że mam najniższą i nie mam możliwości podwyżki i robię to co kierownik. Chcesz podwyżkę zadzwoń i powiedz że odchodzisz na drugi dzień masz podwyżkę uwierzcie mi działa…

Taker
Pracownik
@klara

Wtf skad macie zalosne info. Nie, kierownik nie zarabia 200zl wiecej tylko o wiele wiecej

On
Pracownik
 Pytanie
@Taker

To ile więcej mniej więcej jeśli można wiedzieć ?

Kiero
Pracownik
@On

Kierownik zarabia 5500 tyle zabrała i niektórzy jeszcze więcej a asystent który robi to co on najniższą śmiech na sali

XD
Pracownik
@Kiero

Każdy asystent powinien wystąpić o podwyżkę bo to tragedia żeby zarabiać tyle ile zwykły sprzedawca, a robić o wiele więcej rzeczy na sklepie i mieć większą odpowiedzialność na sobie.

Deric
Pracownik
 Pytanie

Ktoś już miał szkolenie z tymi trenerami? Jak wrażenia ??

Kaja
Pracownik
 Pytanie
@Deric

Podbijam pytanie bo jestem przed szkoleniem i też jestem ciekawa. Jakie są Wasze wrażenia i na co się nastawiać?

Katrina
Pracownik
 Pytanie
@Kaja

Nikt nie był na szkoleniu ?

Dddddd
Pracownik
@Kaja

Będziesz miała takie fajne szkolenie jak w komentarzu na kampanii :) ciekawe dlaczego usuwają wiadomości xd

@Big Star
Pracownik
 Pytanie

szczerze, jeśli szukasz pracy i wyskoczyło ci, że poszukują do Big Stara to nie zgłaszaj się, chyba że chcesz się codziennie wkurzać:) praca tutaj to okropieństwo, co z tego że fajny zespół, jeśli kierownik jest okropny, chamski. Jeśli firma za najniższą krajową wymaga od ciebie żebyś przez 12 godzin najlepiej nie poszła na przerwę i chodziła jak robot. Czepienie się o najmniejszą drobnostkę. Co chwilę wysyłane maile na temat CPT (liczba wejść do paragonów) ale co my mamy zrobić? Zabronić ludziom wchodzić do sklepu? To nie nasza wina że nie chcą nic kupować widząc ceny niektórych ciuchów z poliestrowym składem. Tak samo czepianie się dlaczego nie wcisnął nikt perfumetki do zakupów???? mówimy o tym, ale jak klient odmawia to co mam zrobić przepraszam bardzo, wciskać na siłę??? Ta firma pozostawia wiele do życzenia, najgorsza z jaką współpracowałam. Jak dobrze że jestem na wypowiedzeniu

Ja też chce
Pracownik
@@Big Star

Ale ci zazdroszczę, też czekam aż dam wypowiedzenie bo tu nie da się pracować

Kiero
Użytkownicy czekają na odpowiedź 57 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już z kierowników robił test? Są to pytania opisowe czy,a,b,c ?

Basia
Użytkownicy czekają na odpowiedź 60 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jak u was sytuacja z dojazdem jutro do pracy? Jakieś info od firmy ?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Xd
Pracownik

To chyba Twoja pierwsza praca skoro uważasz, że wszystkie informacje powinny trafiać do każdego pracownika. Nie bez powodu jest poczta kierownicza.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Karta
Pracownik

Ja pamiętam jak wchodziły te karty i było napisane w umowie że będzie doładowywana do 10-tego każdego miesiąca a nie po 10-tym… ciekawe co się dzieje że są takie cyrki….

Witryna
Pracownik
 Pytanie

Zastanawiam się czy jak będziemy robić screen z kamer z mycia witryny to osoba która to robi nie powinna być o tym poinformowana ??? Przecież rodo jest. Ja bym sobie nie życzyła żeby ktoś udostępniał firmie moj wizerunek

Benia
Pracownik
@Witryna

Nie jestem specjalistką w tym temacie, ale karalne jest chyba tylko upublicznienie czyjegoś wizerunku bez jego zgody. Nie można rozpowszechniać zdjęć w sieci. Możesz przecież zrobić fotkę jak pan myje witrynę i jest obrócony tyłem. Za to kara nie grozi. Kolejny problem wyssany z palca.

nick
Były pracownik
 Pytanie
@Witryna

a w jakim celu te zdjecia? nie wierza wam ze myjecie witryny?

Witryna
Pracownik
 Pytanie
@Benia

Problemy wyssany z palca… to problem robi firma która zachowuje się tak jakbyśmy my zabierali te pieniądze albo dawali osobie która myje witrynę bez wykonania usługi … ja się pytam gdzie ja pracuję ??? Przecież to jest chore … szczęście od bagna że niedługo stąd odchodzę bo to śmieszne jest co się dzieje w tej firmie… nigdzie takiego czegoś nie ma.. tylko big Star mógł na to wpaść… żałosne… ciekawe czy w swoich biurach w Kaliszu też robią zdj jak panie sprzątają i myją okna.. wstyd !!!!!

ATREA
Pracownik
 Pytanie

Hej. Pytanie do sklepów SA. Jak jest z odzieżą BHP- co jaki czas dostajecie? Czy jeansy wchodzą w BHP? A co z obuwiem na BHP?

peppa
Były pracownik
@ATREA

To nie do końca BHP, tylko tak nazwane :) Te szmaciane trampki czy cienkie spodnie nie uchronią Cię przed wypadkiem przy pracy :) Odzież "służbową" dostajesz tylko po to, by na sklepie się identyfikować z marką i nie wyróżniać się innym logo np. na t-shircie :) W sklepie agencyjnym nie musisz wcale dostawać takiej odzieży, kwestia decyzji właściciela sklepu :)

peppa
Były pracownik

Zależy o jakim ekwiwalencie mówisz, bo za pranie odzieży służbowej muszą Ci wypłacić

Melinda
Pracownik
 Pytanie

Jak wygląda powrót z macierzyńskiego jeśli macie umowę na czas nieokreślony ? Czy zdarzyły się przypadki, że kobiety zostają zwalniane ?

sara
Pracownik
@Melinda

Nie mogą Cię zwolnić po macierzyńskim, prędzej zwolnią osobę, która jest aktualnie na sklepie i ma umowę na czas określony żeby wyrównać etaty jak wrócisz.

Destiny
Pracownik
 Pytanie

Jak oceniacie współpracę z nową Ekspertką?

Ria
Pracownik
@Destiny

Muszę przyznać, że nas inspiruje, już teraz mówimy, że jesteśmy nowe na stanowisku albo że jesteśmy po macierzyńskim- dlatego za wiele to nie ogarniamy. Więcej tak kompetentych ludzi na stanowiskach w tej firmie.

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

Joanna
Inne

Jest bo już nie raz było mówione o Katowicach a dokładnie Silesii. Kiedyś ten sklep funkcjonował inaczej pod względem obsługi . Moi znajomi którzy tam chodzili wolą inne salony niestety.

Mela
Pracownik
@Joanna

No i niech chodzą do których chcą. Żyjemy w wolnym kraju. Ale takie wypisywanie o tym na forum jest słabe. Niech każdy zajmie się swoim sklepem, a nie rozlicza inne z jakości obsługi. Nie trawię takiej konfy.

Martin
Inne

Ewidentnie jest to opinia nie klienta tylko osoby która pracowała w BS. Słabe ale to internet więc można napisać wszystko. Karma wraca pamiętaj o tym :)

Joanna
Inne
@Martin

Muszę zapewnić ze nie jestem byłym pracownikiem bo wiek nie ten

Marcjanna
Były pracownik

Czytam i trochę " w kieszeń wkładam"Pracowałam prawie 9 lat w województwie zachodniopomorskim, a dokładniej w Koszalinie... Jestem zarówno wieloletnim pracownikiem,l( doradcą klienta)jak i niegdyś kierownikiem sklepu. Tę " przypadłość" nadał mi Szef w porozumieniu z Synem i resztą zespołu... Miał tzw. " czują ". Moja praca przez 9 lat bywała ciężka i trudna ale nigdy z w / w osób nie odmówił mi pomocy a wręcz przeciwnie❤️ To była jedna z najzdrowszych relacji i wspaniałej, rodzinnej atmosfery.Super praca , super Szef i ludzie wokół. Praca w tym miejscu i z Tymi Ludźmi otworzyła mi Świat na to , co jest ważne! Praca w towarze , z klientem zawsze jest trudna ale jest też szansą na Więcej ..fajnie szanować przeszłość, zrozumienie, i tą wiarę.......M

DX
Były pracownik
 Pytanie
@Marcjanna

Szef? W porozumieniu z synem? Pracowałaś na sklepie franczyzowym? To oczywiste, że na takim sklepie pracuje się inaczej, od tych półgłówków z centrali masz tylko instrukcje o VM czy informacje o wynikach, Twoim przełożonym jest osoba spoza tego kółka wzajemnej adoracji, więc logiczne, że i relacje były zdrowsze :))))))))))))

Krzesło
Pracownik
 Pytanie

Cześć. Ktoś z was próbował wywalczyć od firmy krzesło za kasą dla pracownika? Przy pojedynczych zmianach po 12h, na koniec dnia nie czuję już nóg. Przecież to jest chore, żeby człowiek przez tyle godzin nie mógł usiąść.

Krzesło
Pracownik
@Krzesło

Nie.. i wiem że firma na to się nie zgodzi bo to jest (usunięte przez administratora)

Nat
Pracownik
@Krzesło

Zastanów się 10x za nim wrzucasz taki wpis, za chwilę wszyscy będą musieli układać grafiki po 6h, żeby pracownik nie czuł się zmęczony. Parę lat temu była już taka akcja przez co grafiki były totalnie rozwalone i mało dni wolnych

XD
Pracownik
@Nat

No tak, lepiej na żaden temat się nie odzywać, siedzieć cicho jak mysz pod miotłą, bo może byc gorzej. Gratuluję podejścia. Może jednak przez takie wpisy, osoby z góry dostaną nieco oleju do głowy i przemyślą tą kwestię, ponieważ nieustanne stanie przez 12h jest zwyczajnie chore. Nie trzeba zmian po 6 godzin. Wystarczy głupie siedzisko, na którym pracownik będzie mógł chwilę odetchnąć w przerwie, gdy klientów nie ma na sklepie. Żeby człowiek w tych czasach nie miał prawa usiąść to jest nieśmieszny żart XD

Nat
Pracownik
@XD

Nie będzie krzeseł itp temat był przerabiany. Wystarczająco długo walczyliśmy o zmiany po 12h żeby móc pracować w takim systemie. Jeżeli komuś taka praca nie odpowiada, to praca w galerii nie jest dla niego i zawsze możne ją zmienić. A tak jak już wyżej pisałam za chwilę dojdą do wniosku, ze trzeba skrócić zmiany i będziemy pracować 5dni w tygodniu po 8h a jest wiele osób które decyduje się na pracę w galerii i właśnie dzięki 12 godzinnym zmianom.

Tosia
Pracownik
 Pytanie

To prawda, Nie wiem jak w innych sklepach, ale w tym gdzie pracuje mamy tyle pracy, że nawet nie jesteśmy w stanie pomyśleć żeby sobie posiedzieć. Wchodzisz o 10 robisz jak robot i pyk 20 wybija. Mam wrażenie, że oni tyle pracy wymyślają specjalnie żebyśmy nie usiadły. Nasze zespoły są okrojone i naprawdę mamy co robić żeby się z wszystkim wyrobić. Kiedyś pracowało 5-6 osób a teraz ledwo 3. Już nie wspomnę o targecie jaki mamy do zrobienia. Kto ma to robić ?!?!

DX
Były pracownik
@XD

Racja! Co prawda nie pracuję już tam dłuższy czas, ale lubię tu wracać, czytać i wiedzieć, że nic się nie zmieniło, co utwierdza mnie w przekonaniu, że odejście z tego (usunięte przez administratora) było trafioną decyzją :D A co do Waszych opinii, to wiem, że sprawdzają wpisy tutaj (niektórzy pracownicy wyższej rangi mają ustawione nawet powiadomienia o nowym wpisie na tej platformie), także have fun guys! Nie dajcie się!

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 929.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 879, z czego 55 to opinie pozytywne, 278 to opinie negatywne, a 546 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Big Star Limited Sp. z o.o.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 047 220
  2. Pracuj.pl 2 781 864
  3. Olx.pl 2 460 294
  4. Jooble.org 1 734 372
Przejdź do nowych opinii