Jedynym pozytywem pracy w BSL była zgrana, pomocna, kompetentna, doświadczona i pozytywnie nastawiona ekipa w sklepie. To dzięki nim i dla nich chciało się w tym cyrku tkwić z nadzieją na powrót lepszych czasów. I tak trwałam 4 lata z przerwą, ale czara goryczy się przelała. Kobiety w biurze - ja osobiście złego słowa na nie powiedzieć nie mogę i nie powiem. Katarzyna Janik jest królową-w dobrym tego słowa znaczeniu-bardzo dziękuję za każda rozmowę i za pomoc przy załatwianiu spraw. Zresztą wszystkie „biurowe” robią co mogą, zawsze serdeczne i starają się pomóc - tak samo informatycy, Pan od napraw w sklepach i dziewczyny na infolinii SI. Aleksandra ;) Mogłabym popsioczyć, ale wiem, że zawsze robiła to co jej zlecał przełożony, a do posłańców się nie strzela. Doceniam za ludzkie podejście, za pomoc na tyle ile mogła, za znoszenie moich telefonów i wysłuchiwanie mnie kiedy była przed HR.Życzę Ci sukcesów osobistych, zawodowych i możliwości rozwoju w pracy. Zdobywaj szczyty, bo wiem, że skończyłaś przygodę z BSL, BRAWO! Szanowny BSL jeśli myśleliście, że będzie słodko, bo nie anonimowo, to teraz polecam wypić melisę. W Waszych ogłoszeniach o prace zawsze piszecie: *Elastyczny czas pracy- Kiedyś, a i owszem. Teraz okłamujecie ludzi na starcie, bo przecież poucinane etataty i wasze cudowne matryce grafikowe nie umożliwiają elastycznego systemu pracy. *Premia- Jak sklep ma wyrobić plan jeśli nie ma czym handlować? Jak sprzedawać jeansy nie mając w sklepie jeansów? Gdzie podziały się modele spodni, po które klientki wracały, gdzie jest rozmiarówka spodni? A No tak w SI. Czy wy zatrudniliście ludzi do SI czy sklepów stacjonarnych? Nie każdy klient gotowy jest kupić w ciemno jeansy za prawie 400zł, kiedy w sklepie stacjonarnym nie ma możliwości przymierzenia z danego fasonu obojętnie w jakim kolorze swojego rozmiaru. W SI z nowych spodni macie zawsze pełną rozmiarówkę, a do sklepów stacjonarnych przysyłajcie okrojona rozmiarówkę i tak w każdym kolorze. No hit! Niby to co sprzedasz ze swoim kodem w SI dolicza się do twojego utargu, ale czy ktoś kiedykolwiek dostał rozliczenie swoich wykorzystanych kodów, tak byś mógł faktycznie doliczyć się ile tej premii powinieneś dostać?! Otrzymanie premii w firmie BSL za wyrobienie planów jest jak odnalezienie Złotego pociągu. *Stabilność pracy- Największym chamstwem ze strony BSL jest ucinanie etatów, później ich przywracanie, a po kilku miesiącach znowu ucinanie i tak w kółko. Aż stwierdzili, że utną tyle, że w sklepie zostanie 3 i 3/4 etatu. Największym hitem jest 2,5 etatu w sklepie. Podziwiam osoby, które tak pracują i szczerze mówiąc jak będziecie potrzebowały psychiatry w Trójmieście, to mogę polecić. I złote lekarstwo BSL na to wszystko to delegowanie pracowników do innych sklepów-sami powinniście jeździć na te sklepy, których często i gęsto jest taki bałaganierro, że nie wiesz w co w ręce włożyć, żeby się tam samotnie odnaleźć. Gratuluje tez polityki zostawiania nowych pracowników samych na sklepie na cały dzień. Później taki pracownik ładnie okłamuje klientów, że system mu nie działa i nie może zrobić zwrotu, reklamacji itd. O kradzieżach w wykonaniu takich pracowników już nie wspomnę, bo przecież później inni pracownicy przy inwentaryzacji oddadzą, wiec BSL ma to gdzieś. Kabaret i cyrk w jednym. Gratuluje, naprawdę szczerze gratuluje traktowania wieloletnich pracowników jak jednorazowe ścierki do kurzu. Broń borze zielony, żeby pracownik zachorował, bo zabiorą Ci wszystkie Twoje bonusy, które należą Ci się za stażowe. Ja rozumiem, ucięcie premii za obecność, ale stażowe to już jest buractwo z Waszej strony. Założenie monitoringu to był dobry ruch, naprawdę szczerze tak uważam, bo troszkę odstraszyło złodziei, ale to co wyprawiała nieobecna już Katarzyna Czerwińska, to był czysty mobbing. Przy podpisywaniu umowy pracownicy podpisują pismo dot. monitoringu, w którym jasno jest napisane do czego monitoring służy i ma służyć podczas twojej pracy. W kodeksie pracy również znajduje się jasno napisane do czego monitoring w miejscu pracy ma służyć, a do jakich celów nie można go wykorzystywać. Haniebne jest to, że BSL pozwalał na to (a z tego co wiem, to wręcz zachęca RKSów do przeglądania monitoringu by zobaczyć co robią pracownicy) RKS dzwonił do sklepu i żądał np. wyjaśnień czemu klient nic nie kupił, i co mu powiedziałaś. Słabe jest również to, że RKS jeżdżąc po sklepach opowiada co dzieje się w innych sklepach na podstawie monitoringu. Jeżu kolczasty, my-pracownicy z innych sklepów mamy ze sobą stałe kontakty. VM- Tu będzie krótko i na temat. Ogarnijcie się tam wszyscy, od głowy aż po same koniuszki kończyn tej struktury BSL. Raz tak, raz jednak nie tak, a na koniec może jednak tak. Ale co tam, ludzie w sklepie zarabiający na Wasze wypłaty to przecież maszyny.
Zatowarowanie- Wiecie, że w sklepach nie pracują już na zmianie 3-4 osoby na raz, a wy dalej popełniacie to samo. Jak nie ma dostawy to nie ma, a jak jest to wszystko na raz i tu jeszcze wyskakuje VM z kapelusza, albo moje ulubione TŁUMACZENIE SIĘ ZE WSKAŹNIKÓW, albo drugie ulubione- (usunięte przez administratora) ANKIET: a to ilość klipsów, a to ocenianie rzeczy z kolekcji-oczywiście najczęściej tych, którmi klienci nie są nawet zainteresowani. Gratisy do zakupów. Jak chcecie dawać gratisy od jakiejś kwoty na paragonie, to warto zatowarować sklep w dany asortyment, a nie zostawić sklep z wybrakowanym towarem sprzed kilku sezonów i oczekiwać, że sklep wyda klientowi szmaciane serduszko. I tu apropo serduszek wchodzi kolekcja Young. Miało być pięknie, a wyszło jak wyszło, a doskonale wszyscy wiemy, że wyszła żenada już przy drugim sezonie kolekcji. Czy wy naprawdę bierzecie swoich klientów za niepełnosprytnych z zanikami pamięci, którzy nie widzą, że nową kolekcje tworzą ubranka z poprzednich sezonów chowane na zaplecze, a później wysyłane na zwrot?! A jaka bogata rozmiarówka przyszła przy trzeciej serii younga, no czapki z głów drogi BSL. Karty BSPC, czyli karta stałego klienta, a członkowie rodziny pracowników. Kpina, tu kłania się nic innego jak prawa konsumenta. Oszczędności. Wiecie gdzie ich poszukajcie? W wymienianiu ciągłym kolorze karteczek do drukowania, w upominkach dla influencerów, na bogato wyprawianych imprezach w Waszym showroomie, zagranicznych modelach w kampaniach reklamowych. Zacznijcie doceniać finansowo osoby funkcyjne w sklepach, bo to dzięki nim ten cyrk jedzie, a często macie na tych stanowiskach naprawdę ogarnięte, doświadczone osoby i przykro się patrzy kiedy zarabiają ciut więcej niż sprzedawca. Doceńcie WSZYSTKICH pracowników w sklepach, bo to dzięki nim macie największe przychody w firmie! (usunięte przez administratora) Przez kilka lat mojej zawodowej drogi miałam przyjemność pracować z kilkoma osobami na tym samym stanowisku co Pani, ale nigdy przenigdy nikt nie był tak bezczelny jak Pani. Myśle, że więcej nie trzeba pisać. Miłego i do zobaczenia gdzieś po drodze!
Zgadzam się w stu procentach, szczególnie z (usunięte przez administratora)ze strony byłej regionalnej. Boże chroń ludzi przed taką osobą. Wieczne pretensje o nic, poniżanie i zastraszanie na porządku dziennym. Wymogi jakby płacili co najmniej grube tysiące. Nie choruj, wciskaj wszystko wszystkim, jednocześnie sprzątaj i stój 12 godzin bez przerwy. Najlepiej to nie wychodz do kibla bo nie daj Boże odstraszysz klienta, który chce tylko pomacać koszulki, a i tak wyjdzie bez niczego bo za drogo. Premia tak jak napisane wyżej, złoty pociąg. Kierownicy kasują wszystko na siebie jak pazerne hieny. Szkoda nerwów i zdrowia na pracę w takiej firmie za takie grosze.
Jest to moja pierwsza i ostatnia opinia o tym pracodawcy i powiem tylko tyle - pierwszy i mam nadzieję, że ostatni raz spotkałam się z takim Zarządem w centrali. Brak słów i komentarza na reakcje, a w zasadzie ich brak, w stosunku do opinii i wielu próśb pracowników, którzy odwalają kawał dobrej roboty z poziomu sklepów. Mówię tu zarówno o sprzedawcach jak i kierownikach. Do końca października pracowałam jako kierownik w jednym ze sklepów w sieci w Zachodniopomorskim. Byłyśmy zespołem, który dość często plasował się na czołowych miejscach w rankingach odnośnie KPI, wykorzystywaniu promocji itp. Bardzo przykrym faktem jest to, że dopóki robiłyśmy kasę i nie prosiłyśmy o nic centralę/naszą "cudowną" RKS to wszystko było w porządku. Sytuacja zmieniła się, kiedy parę miesięcy po nowym roku zaczęłyśmy wnioskować o proste, przyziemne a zarazem ważne dla nas sprawy, wtedy to mam wrażenie zaczęłyśmy przeszkadzać naszej RKS, która poprzestała na wizytach czy odpowiadaniu na maile. Krótko mówiąc, wymagane od nas było wiele, wiele też było zabierane czy też ukrócane brakowało natomiast wsparcia i przychylności w stronę pracowników. Nie będę wspominać już o absurdach, o których pisane było we wcześniejszych postach, natomiast powiem tylko że w 100% się w nimi zgadzam, nie jest to w żaden sposób nadmuchane. Smutnym faktem jest również to, że firma nie jest elastyczna co do osób uczących się. Tak też było w moim przypadku. Jak można (mam na myśli tutaj osobę, której podlega kilkanaście jak nie kilkadziesiąt sklepów, która powinna brać pod uwagę wiele aspektów i próbować chociaż znaleźć wyjście z sytuacji) zasugerować komuś ultimatum, dając do zrozumienia, że albo szkoła wyższa wekendowa, albo praca - BO PRZECIEŻ WYMYŚLONE ZOSTAŁY MATRYCE. Uważam, że od takich osób powinno oczekiwać się odrobinę sensownej argumentacji, bo wydaje mi się, że wygospodarowanie w grafiku dwóch wolnych sobót w miesiącu na rozwój osobisty nie powinno być problemem. Opanujcie się, bo tracicie na prawdę wielu dobrych pracowników. Niestety, moim zdaniem są w tej firmie czarne owce, które psują całą atmosferę i cenzurują wiele rzeczy. Mam porównanie, ponieważ pracowałam w firmie jeszcze zanim cała struktura firmy się zmieniła i zanim pojawiły się nowe twarze w centrali i RKS. Serdecznie za to dziękuję Paniom z kadr, które zawsze udzielały pomocy w postaci merytorycznych odpowiedzi, bez pretensji, czego nie mogę powiedzieć o samych przełożonych. Jednym z niewielu plusów są dziewczyny z mojego zespołu, które okazały się cudownymi i sumiennymi współpracownikami. Jest wiele rzeczy o których mogłabym tutaj wspomnieć, ale daruję sobie wypominanie komuś braku kultury. Bez pozdrowień.
I bardzo wielka szkoda, że nikt z działu HR nie zadzwonił zapytać jaki jest powód wypowiedzenia umowy kierownika z pracodawcą.
Bo oni nie lubią ludzi mądrych- i zaradnych, poprostu się ich boją. Wolą tak zwanych słupów, ludzi z (usunięte przez administratora) którzy nic nie widzieli, nic nie mieli i za 5 zł więcej będą niszczyć innych, będą robić co im karzą. Bo takimi można rządzić , a mądrymi nie. Pozdrawiam moje RKS
Też pracowałam w tej firmie kilka dobrych lat było super do pewnego czasu jest co wspominać(czasy Marty G., Dawida B i Kamili). Ale krótko mówiąc, gdy pojawili się koordynatorzy za dużo mieszali w zespołach i doprowadzili do rozpadu i nienawidzę się (gdzie było ok),ale nagrodę dostali od życia, że wrócili na salę sprzedaży. Hahahaha ???? ???? ????. My teraz wspominając, niektóre super czasy z BS śmiejemy się z ich. Pozdrawiam ???? ???? ????
To co się dzieje ostatnio to jakiś dramat . Nie dość ze pojedyncze zmiany no urlopy to milion dwieście tabelek do robienia i wciskanie na siłę żeby coś sprzedać i tłumaczenie czemu się tego nie sprzedało . Dramat wymyślanie … oczekują nie wiadomo jakich cudów
Drodzy czytelnicy, czy Wam jest gorzej? Podejmując się pracy w sieciówce odzieżowej napewno było się świadomym, że są wyprzedaże, są nowe kolekcje, jest mniejszy czy większy ruch. Na urlopy każdy idzie, ty też słońce pójdziesz i nie będziesz się przejmować czy ktoś będzie sam czy nie na zmianie. Wypisujecie, użalacie się nad sobą jakbyście byli zdziwieni, że trzeba w pracy pracować. Na ogół jeśli są słabe wyniki, to da się to zauważyć i trzeba trzymać rękę na pulsie aby hajs się zgadzał. To chyba logiczne, że każda firma chce jak największe zarobki, dobre wyniki i dobry feedback od swoich pracowników. Niech pierwszy podniesie rękę ten który mając swój biznes nie dbałby o rentowność własnego biznesu. Przykro mi, że w dzisiejszych czasach ludzie chcą tylko zarabiać najlepiej nic nie robiąc, a i tak będą się wykłucać o podwyżkę.
Zgadza się ,ale ludzi trzeba szanować i zmotywować, a ta firma tylko wymaga i nic nie daje od siebie
A co takiego robi firma, że czujecie się nie szanowani? Nie daje Wam takich prezentów jakich byście chcieli? Plan za duży? Motywowanie zespołu jest obowiązkiem kierownika placówki a nie centrali. To my tutaj rządzimy. Centrala tylko jest machiną i dba o to żeby funkcjonowała.
To że pracować trzeba to każdy o tym wie ;). Ale to że człowiek narzeka prowadząc pojedyncze zmiany jest rzeczą normalną, dlaczego ? A dlatego że prowadząc pojedynczą zmianę pracujesz od rana do wieczora i nawet nie masz chwili na oddech. Człowiek jest zmęczony na maxa i musi przyjść lub nie na drugi dzień i znowu jest to samo. Dlaczego pracownic twierdzą że big Star nie szanuje pracowników? A dlatego że każdy pracownik na tym samym stanowisku ma inne zarobki. Dlaczego asystent kierownika ma najniższą a robi to co zastępca i to co kierownik??? Dlaczego kierownik na sklepie np w Poznaniu ma 5500 a taki kierownik z innego miasta ma 4900??? I ty się dziwisz że ludzie narzekają ? Ja się wcale nie dziwię. Ludzie chcą walczyć o to żeby było po równo i sprawiedliwie. I zamiast się tu wspierać i szanować to po sobie jeździcie jak dzieciaki w przedszkolu ;) Tu innego nie przeczytasz że jak cię się coś nie podoba to zmień pracę … to właśnie mi się nie podoba i będę zmieniać pracę i mam nadzieję że to będzie bardzo szybko :)
Drogi czytelniku, Pamiętaj, że przecież masz 2 przerwy po 15min gdzie mozesz zamknac sklep, i sobie zjesc. Przy podwojnych zmianach mozesz sobie robic przerw do woli. Asystent kierownika ma najniższą krajową ponieważ wystarczająca jest nagroda za wyrobienie planu sklepu jak i wskaźniki +100zł do lunch karty. Nie bez powodu są wyższe i niższe stanowiska bo każdy ma znać swoje miejsce. Sprzedawcy nie mają dodatkowych premii jak asystent więc zarabiasz więcej niż sprzedawca. Rozbieżność wynagrodzeń kierownika wynika z grupy sklepu, obrotów, wielkosci miasta oraz wielkosci sklepu. Dziwne gdyby kierownik w małym miescie w malym sklepie zarabial tyle co kierownik w duzym sklepie w warszawie xD GET A LIFE
A co firma daje? Poucinane etaty do minimum, jednoosobowe zmiany cały rok,200 zł na kartę, najniższa krajowa, plany wywalone w kosmos żeby nie dostać premii, po 15 @ z wyjaśnieniami jak nie idzie, po 15 kartonów na przesunięcie do SI lub SR, dostawy po 10 kartonów na raz albo wcale, vm 1 dzień taki za 2 dni inny, śmieszny chat wymyślony jakbyśmy mieli czas to czytać. Mogę dłużej wymieniać. Osoba, która siedzi na (usunięte przez administratora) przy biurku nigdy nie zrozumie nas tu na samym dole.
Są i tacy co mają i 6000 a nawet 7000, walczcie bo robią z Was tanią siłę roboczą. Jak powiesz ze odchodzisz coś Ci dołożą. Gwarantuję
Zastępca, czy kierownik to tak samo zasuwasz na mopie, w kartonach a mimo wszystko zostajesz później w domu i zastanawiasz się jak tłumaczyć braki w wejściach, jak spełnić avb gdzie koszulki kosztują 19,99 i co z tym zrobić? A co gdy chcesz się rozwijać? Nie ma opcji, sprzedawca będzie wiecznie sprzedawca, zastępca zastępca- chyba że któraś w innym mieście zaciąży i będzie problem.
Aaa każdy ma znać swoje miejsce hahahahaahahahahahahaahahh ;) po pierwsze są przypadki gdzie jest małe miasto i mały sklep i kierownik ma 5500 na umowie, po drugie mój drogi czytelniku jak to mówisz ;) kierownik też dostaje za wskaźniki tak jak zastępca… wiec daruj sobie te gadki szmatki bo nie masz racji :) każdy zarabia inaczej i to jest niesprawiedliwe . Miłego dnia drogi czytelniku :)
Wiem , bo znam taki przypadek gdzie zagroziła że odejdzie i nagle podwyzka… wolę stąd odejść i znaleźć takiego pracodawcę który mnie dobrze wynagrodzi za dobrze wykonaną pracę :)
no niestety jednoosobowe zmiany mamy cały rok nie tylko jak są urlopy bo mamy etatyzację 2,5 na sklep. Wyjątkiem są piątki i soboty bo wg matryc muszą być 2 osoby. To nic że się wtedy nic nie dzieje,w piątki już przeważnie dostaw nie ma. Ale 2 osoby muszą być i koniec a ta co pracuje w poniedziałki i wtorki ma się zajechać. Mówisz awansować?? hahaha dobre sobie... na które stanowisko przy etacie 2,5?? 2 kierowników,2 z-c kierownika nie może być na sklepie. Zastanów się najpierw co piszesz
Rozumiem, że nie byłeś przeszkolony lub nie wyraziłeś chęci nawet doinformowania się. Ze stanowiska sprzedawca mozesz awansowac na starszego sprzedawce oraz doradce klienta. Pozdrawiam cieplutko.
To co napisałaś nie ma ładu i składu. Nie napisałam nigdzie, że kierownik czegoś nie dostaje xD W przypadku gdy kierownik jest na małym sklepie i w małym mieście a dostał 5500 może wynikać z doświadczenie jak i zaangażowania. Także nie musze sobie w sumie czego darować :/ Każdy zarabia inaczej i to jest sprawiedliwe. A ty zamiast zazdrościć, wykaż się, pokaż że się starasz i daj coś od siebie i może wtedy w końcu będziesz miała co wpisać we wniosku o podwyżkę.
moim zdaniem ryba psuje się od głowy, długo pracuje w tej firmie i mam porównanie , jak było kiedyś , a jak jest w chwili obecnej i jest to przepaść niesamowita. Przykro patrzeć , jak firma się kurczy
To co ty piszesz nie ma ładu ani składu … o jakim wykazaniu tu mówisz ??? O tym że kierownik zadzwoni i powie że jak niedostanie podwyżki to odejdzie ?? To jest to wykazywanie się twoim zdaniem ?? Big Star nie jest wart wykazywania się bo nawet słowo dziękuję nie usłyszysz… Ty się wykazujesz trzymają rękę (usunięte przez administratora)
U nas nic nowego się nie pojawiło tzn tylko plan dnia ale przynajmniej mogliśmy zrezygnować z wszystkich innych tabelek, więc to raczej na plus, bo teraz można zrobić wszystko w jednej tabeli i tyle
Praca w Big Starze jest super! Współpraca z przełożonymi TOP! Zaangażowanie i wsparcie na każdym kroku.
Hej, co to za testy tworzenia grafików? Może ktoś przybliżyć temat na czym polega?
Nie polecam pracy w stolicy Lubelszczyzny, kierownictwo to jakiś nieśmieszny żart, musisz być na każde zawołanie. Jeśli wyrażasz swoją opinię licz się z tym, że będziesz skreślony/a i będą ci robić pod górkę. Zmiana grafiku z dnia na dzień i postawienie cię przed faktem dokonanym? Nie ma sprawy. Nigdy nie wiesz w jakim humorze zastaniesz przełożonych. Jeśli mają dobry humor to praca znośna a jeśli nie to i tobie muszą popsuć dzień. Rotacja pracowników na podobnym poziomie niczym w niejednym (usunięte przez administratora) Nic dziwnego, że pracownicy odchodzą, nie mogą wytrzymać presji, a jeśli podpadniesz to licz się z tym, że będą robić wszystko, byś się zwolnił. Tylko pupilki mają ,,łatwiej”, aczkolwiek również są wykorzystywani tylko w delikatny sposób. Elastyczny grafik? Śmiechu warte, kierownictwo robi grafik tylko i wyłącznie pod siebie, cytując ,,grafik jest dla mnie nie dla was” :))) Jeszcze raz nie polecam pracy tam, nie będę pisać konkretnej lokalizacji, samo słowo ROTACJA powinna dać centrali do wiadomości, które sklepy warto zbadać pod tym kątem. Zdarzało się, że pracownicy płakali przez przełożonych. Bo praca tam sama w sobie była okej, dostawy dostawami, jako pracownika nigdy się regionalni nie czepiali, klienci zdarzali się różni, zadania wykonane w miarę na czas były, zmiana ceny jak w każdej sieciówce raz większa raz mniejsza. Wypłata nie powalała, ale jak plan się wyrobiło to była w miarę sensowna. Szanowna firmo, wiemy że czytacie i usuwacie niewygodne komentarze, ale może warto się zainteresować niektórymi kwestiami? Na szczęście moja praca tam sie zakończyła w odpowiednim czasie a daje sobie rękę uciąć, że gdyby nie kierownictwo, trwałaby ona jeszcze jakiś dłuższy czas. Bo z takimi HIENAMI i manipulatorami nie da się długo pracować. Nie pozdrawiam..:
Byłam w takiej samej sytuacji co Ty, nic z tym nie zrobią. Zgłaszane było do koordynatora bo akurat jak pracowałam takie stanowisko mieli. Pani Marta i Klaudia zachowywały się okropnie, rotacja co miesiąc, tyle człowiek wytrzymywał. Jak kierowniczka była sama to jakoś dzień przeleciał ale te 2 panie razem to koszmar. Z tego co widzę chyba już nie pracują i całe szczęście. Pracowałam w małym mieście i opinię mają okropną. Nie pozdrawiam tych pan.
My to mamy zieje z całej obecnej patostruktury. Wypowiedzi ekSSpertów są dramatyczne, gramatyczny błąd za błędem. Nic dziwnego skoro na czele stoi nie lepszy Guru. Czytanie czatu i wpisów to najlepsza rozrywka ostatnimi czasy, nic tylko popcorn otworzyć. Wszystko schodzi na (usunięte przez administratora) bo firma ma gdzieś swój wizerunek, najważniejsze jest przytakiwanie temu co mówi góra i wykonywanie zadań. Marna kopia pierwowzoru A. P. gdzie kobieta miała klasę samą w sobie, wyglądała, a przede wszystkim miała jakość wypowiedzi. Tu nic nie idzie za tym co było, wręcz przeciwnie. Od poziomu intelektualnego do nawet samego wizerunku... a nie oszukujmy się... na takim stanowisku trzeba jakoś się prezentować. A opowieści na ten temat są słabe.
Zgadzam się. A.P. klasa sama w sobie.Nie pozwoliłaby sobie na takie zachowania.Cóż można wymagać jednak od osoby wybranej z przypadku.Robi co powiedzą, bez swojego zdania. A co właściwie robią teraz eksperci, oprócz siedzenia na kamerach?
W punkt napisane a ja napomknę jeszcze, że obrażanie się za zwolnienia lekarskie, które się niestety zdarzają to norma w Lbn. Chyba nikt nie lubi tracić edenreda, a tu traciło się jeszcze chęci do życia, bo wiedziałeś/as co cię czeka jak wrócisz do pracy. Żenada. Przynajmniej nikt nie kombinował z logowaniem i korzystał tylko ze swojego prawa do zwolnienia bez konsekwencji. Mimo to i tak odbierane to było jako robienie kierownictwu po złości, bo wymyślasz i na pewno udajesz.
Mogłoby się zmienić na powrót RKS takich którzy imponują wiedzą, doświadczeniem. Od których możnaby się czegoś nauczyć, bo teraz masz wrażenie że rządzi banda (usunięte przez administratora). Czy robią coś poza oglądaniem kamer? Na pewno nie robią niczego co mogłoby zachęcić nas do pracy. My już nawet na wyniki nie zwracamy uwagi tak jak kiedyś. Teraz jest skupienie maksymalne na głupotach które odciągają nas wręcz od tego co wcześniej było najważniejsze czyli sprzedaż.
Wiecie co wam powiem cieszę się bardzo że niedługo daje wypowiedzenie… jak mi by kierownik powiedział że grafik jest dla niego to bym go wyśmiała :) ale też wiem że np w jeden sklepie kierownik zakazuje sprzedaży sprzedawcom do momentu aż nie zrobi kierownik planu … masakra w życiu bym nie pracował w takich warunkach…
Może dlatego , że dzwonią i pytają np dlaczego rozmowa z klientem była taka krótka , a co jak klientka nie chce pomocy mam nad nią stać i błagać , żeby pozwoliła mi coś jej poszukać. Melodramaty w tym bigstarze
Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Byłam niedawno na rozmowie kwalifikacyjnej do salonu w Łodzi. Rozmowa wyglądała jak egzamin, dosłownie tak się czułam, do tego zastrzeżenia co do CV aby kandydat tłumaczył się z zawodowej przeszłości. Miałam ochotę wstać i wyjść, dodam że rozmowa nie przeprowadzana w salonie tylko na zewnątrz. To jest tylko praca w sklepie a oni rekrutują jak do wojska na zagraniczną służbę. Kandydat siedzi zestresowany jak na szpilkach zastanawiając się jakie pytanie padnie tym razem. Jeszcze raz nie polecam .
Na rozmowie o pracę ktoś miał czelność spytać o Twoją przeszłość zawodową, która dla rekrutera jest jedynym źródłem informacji na temat Twojego doświadczenia zawodowego?! No to już przesada… >:(
W tej firmie stawia się na wiedzę ze względu na aktywną sprzedaż. Jak chce Pani dostać pracę od ręki bez wymagań zapraszam do żabki.
Jakie kolory trampek wchodzą w odzież BHP?
Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.
Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Jak tam wasze utargi w październiku? Wyrobicie plany ?
(usunięte przez administratora)
Tak chyba że są w praniu
Nie chodzę zawsze w ubraniach BHP. Czasem po prostu czarna góra, szczególnie teraz gdy za zimno na krótki rękaw a za ciepło na nasze bluzy. Przydałaby się bluzka z długim rękawem na BHP np. SUPIMA. A co do wtorków to góra obojętnie jaki kolor, ale Big Star.
Ile więcej od podstawy zarabia tutaj kierownik ?
Wstyd żeby kierownik musiał się prosić o podwyżkę . Sami powinni wiedzieć , ze stanowisko kierownicze nie należy do łatwiejszych a kierownik w big starzę ma max 200 zł więcej niż zwykły sprzedawca . Kpina omijacie szerokim łukiem w innych firmach na stanowisku kierowniczym płacą 6 na rękę a nie 3500 chore . Zero doceniania pracownika tylko wymagania . Gdyby zapłacili więcej byłaby motywacja dla pracownika
Ja mogę cie pocieszyć tym że mam najniższą i nie mam możliwości podwyżki i robię to co kierownik. Chcesz podwyżkę zadzwoń i powiedz że odchodzisz na drugi dzień masz podwyżkę uwierzcie mi działa…
Wtf skad macie zalosne info. Nie, kierownik nie zarabia 200zl wiecej tylko o wiele wiecej
Kierownik zarabia 5500 tyle zabrała i niektórzy jeszcze więcej a asystent który robi to co on najniższą śmiech na sali
Każdy asystent powinien wystąpić o podwyżkę bo to tragedia żeby zarabiać tyle ile zwykły sprzedawca, a robić o wiele więcej rzeczy na sklepie i mieć większą odpowiedzialność na sobie.
Ktoś już miał szkolenie z tymi trenerami? Jak wrażenia ??
Podbijam pytanie bo jestem przed szkoleniem i też jestem ciekawa. Jakie są Wasze wrażenia i na co się nastawiać?
szczerze, jeśli szukasz pracy i wyskoczyło ci, że poszukują do Big Stara to nie zgłaszaj się, chyba że chcesz się codziennie wkurzać:) praca tutaj to okropieństwo, co z tego że fajny zespół, jeśli kierownik jest okropny, chamski. Jeśli firma za najniższą krajową wymaga od ciebie żebyś przez 12 godzin najlepiej nie poszła na przerwę i chodziła jak robot. Czepienie się o najmniejszą drobnostkę. Co chwilę wysyłane maile na temat CPT (liczba wejść do paragonów) ale co my mamy zrobić? Zabronić ludziom wchodzić do sklepu? To nie nasza wina że nie chcą nic kupować widząc ceny niektórych ciuchów z poliestrowym składem. Tak samo czepianie się dlaczego nie wcisnął nikt perfumetki do zakupów???? mówimy o tym, ale jak klient odmawia to co mam zrobić przepraszam bardzo, wciskać na siłę??? Ta firma pozostawia wiele do życzenia, najgorsza z jaką współpracowałam. Jak dobrze że jestem na wypowiedzeniu
Ale ci zazdroszczę, też czekam aż dam wypowiedzenie bo tu nie da się pracować
Czy ktoś już z kierowników robił test? Są to pytania opisowe czy,a,b,c ?
Jak u was sytuacja z dojazdem jutro do pracy? Jakieś info od firmy ?
(usunięte przez administratora)
To chyba Twoja pierwsza praca skoro uważasz, że wszystkie informacje powinny trafiać do każdego pracownika. Nie bez powodu jest poczta kierownicza.
(usunięte przez administratora)
Ja pamiętam jak wchodziły te karty i było napisane w umowie że będzie doładowywana do 10-tego każdego miesiąca a nie po 10-tym… ciekawe co się dzieje że są takie cyrki….
Zastanawiam się czy jak będziemy robić screen z kamer z mycia witryny to osoba która to robi nie powinna być o tym poinformowana ??? Przecież rodo jest. Ja bym sobie nie życzyła żeby ktoś udostępniał firmie moj wizerunek
Nie jestem specjalistką w tym temacie, ale karalne jest chyba tylko upublicznienie czyjegoś wizerunku bez jego zgody. Nie można rozpowszechniać zdjęć w sieci. Możesz przecież zrobić fotkę jak pan myje witrynę i jest obrócony tyłem. Za to kara nie grozi. Kolejny problem wyssany z palca.
Problemy wyssany z palca… to problem robi firma która zachowuje się tak jakbyśmy my zabierali te pieniądze albo dawali osobie która myje witrynę bez wykonania usługi … ja się pytam gdzie ja pracuję ??? Przecież to jest chore … szczęście od bagna że niedługo stąd odchodzę bo to śmieszne jest co się dzieje w tej firmie… nigdzie takiego czegoś nie ma.. tylko big Star mógł na to wpaść… żałosne… ciekawe czy w swoich biurach w Kaliszu też robią zdj jak panie sprzątają i myją okna.. wstyd !!!!!
Hej. Pytanie do sklepów SA. Jak jest z odzieżą BHP- co jaki czas dostajecie? Czy jeansy wchodzą w BHP? A co z obuwiem na BHP?
To nie do końca BHP, tylko tak nazwane :) Te szmaciane trampki czy cienkie spodnie nie uchronią Cię przed wypadkiem przy pracy :) Odzież "służbową" dostajesz tylko po to, by na sklepie się identyfikować z marką i nie wyróżniać się innym logo np. na t-shircie :) W sklepie agencyjnym nie musisz wcale dostawać takiej odzieży, kwestia decyzji właściciela sklepu :)
Zależy o jakim ekwiwalencie mówisz, bo za pranie odzieży służbowej muszą Ci wypłacić
Jak wygląda powrót z macierzyńskiego jeśli macie umowę na czas nieokreślony ? Czy zdarzyły się przypadki, że kobiety zostają zwalniane ?
Nie mogą Cię zwolnić po macierzyńskim, prędzej zwolnią osobę, która jest aktualnie na sklepie i ma umowę na czas określony żeby wyrównać etaty jak wrócisz.
Jak oceniacie współpracę z nową Ekspertką?
Muszę przyznać, że nas inspiruje, już teraz mówimy, że jesteśmy nowe na stanowisku albo że jesteśmy po macierzyńskim- dlatego za wiele to nie ogarniamy. Więcej tak kompetentych ludzi na stanowiskach w tej firmie.
(usunięte przez administratora)
Jest bo już nie raz było mówione o Katowicach a dokładnie Silesii. Kiedyś ten sklep funkcjonował inaczej pod względem obsługi . Moi znajomi którzy tam chodzili wolą inne salony niestety.
No i niech chodzą do których chcą. Żyjemy w wolnym kraju. Ale takie wypisywanie o tym na forum jest słabe. Niech każdy zajmie się swoim sklepem, a nie rozlicza inne z jakości obsługi. Nie trawię takiej konfy.
Ewidentnie jest to opinia nie klienta tylko osoby która pracowała w BS. Słabe ale to internet więc można napisać wszystko. Karma wraca pamiętaj o tym :)
Czytam i trochę " w kieszeń wkładam"Pracowałam prawie 9 lat w województwie zachodniopomorskim, a dokładniej w Koszalinie... Jestem zarówno wieloletnim pracownikiem,l( doradcą klienta)jak i niegdyś kierownikiem sklepu. Tę " przypadłość" nadał mi Szef w porozumieniu z Synem i resztą zespołu... Miał tzw. " czują ". Moja praca przez 9 lat bywała ciężka i trudna ale nigdy z w / w osób nie odmówił mi pomocy a wręcz przeciwnie❤️ To była jedna z najzdrowszych relacji i wspaniałej, rodzinnej atmosfery.Super praca , super Szef i ludzie wokół. Praca w tym miejscu i z Tymi Ludźmi otworzyła mi Świat na to , co jest ważne! Praca w towarze , z klientem zawsze jest trudna ale jest też szansą na Więcej ..fajnie szanować przeszłość, zrozumienie, i tą wiarę.......M
Szef? W porozumieniu z synem? Pracowałaś na sklepie franczyzowym? To oczywiste, że na takim sklepie pracuje się inaczej, od tych półgłówków z centrali masz tylko instrukcje o VM czy informacje o wynikach, Twoim przełożonym jest osoba spoza tego kółka wzajemnej adoracji, więc logiczne, że i relacje były zdrowsze :))))))))))))
Cześć. Ktoś z was próbował wywalczyć od firmy krzesło za kasą dla pracownika? Przy pojedynczych zmianach po 12h, na koniec dnia nie czuję już nóg. Przecież to jest chore, żeby człowiek przez tyle godzin nie mógł usiąść.
Nie.. i wiem że firma na to się nie zgodzi bo to jest (usunięte przez administratora)
Zastanów się 10x za nim wrzucasz taki wpis, za chwilę wszyscy będą musieli układać grafiki po 6h, żeby pracownik nie czuł się zmęczony. Parę lat temu była już taka akcja przez co grafiki były totalnie rozwalone i mało dni wolnych
No tak, lepiej na żaden temat się nie odzywać, siedzieć cicho jak mysz pod miotłą, bo może byc gorzej. Gratuluję podejścia. Może jednak przez takie wpisy, osoby z góry dostaną nieco oleju do głowy i przemyślą tą kwestię, ponieważ nieustanne stanie przez 12h jest zwyczajnie chore. Nie trzeba zmian po 6 godzin. Wystarczy głupie siedzisko, na którym pracownik będzie mógł chwilę odetchnąć w przerwie, gdy klientów nie ma na sklepie. Żeby człowiek w tych czasach nie miał prawa usiąść to jest nieśmieszny żart XD
Nie będzie krzeseł itp temat był przerabiany. Wystarczająco długo walczyliśmy o zmiany po 12h żeby móc pracować w takim systemie. Jeżeli komuś taka praca nie odpowiada, to praca w galerii nie jest dla niego i zawsze możne ją zmienić. A tak jak już wyżej pisałam za chwilę dojdą do wniosku, ze trzeba skrócić zmiany i będziemy pracować 5dni w tygodniu po 8h a jest wiele osób które decyduje się na pracę w galerii i właśnie dzięki 12 godzinnym zmianom.
To prawda, Nie wiem jak w innych sklepach, ale w tym gdzie pracuje mamy tyle pracy, że nawet nie jesteśmy w stanie pomyśleć żeby sobie posiedzieć. Wchodzisz o 10 robisz jak robot i pyk 20 wybija. Mam wrażenie, że oni tyle pracy wymyślają specjalnie żebyśmy nie usiadły. Nasze zespoły są okrojone i naprawdę mamy co robić żeby się z wszystkim wyrobić. Kiedyś pracowało 5-6 osób a teraz ledwo 3. Już nie wspomnę o targecie jaki mamy do zrobienia. Kto ma to robić ?!?!
Racja! Co prawda nie pracuję już tam dłuższy czas, ale lubię tu wracać, czytać i wiedzieć, że nic się nie zmieniło, co utwierdza mnie w przekonaniu, że odejście z tego (usunięte przez administratora) było trafioną decyzją :D A co do Waszych opinii, to wiem, że sprawdzają wpisy tutaj (niektórzy pracownicy wyższej rangi mają ustawione nawet powiadomienia o nowym wpisie na tej platformie), także have fun guys! Nie dajcie się!
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Zostań Sygnalistą w Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Dziękujemy za zgłoszenie nieprawidłowości w Big Star Limited Sp. z o.o.
Zgłoszenie sygnału wymaga weryfikacji. Prosimy o zapoznanie się z treścią przesłanej wiadomości na Twój adres e-mail i potwierdzenie. Po poprawnej weryfikacji poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
POTWIERDŹ EMAIL
Aby zarejestrować darmowe konto Compliance Officera, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 929.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 879, z czego 55 to opinie pozytywne, 278 to opinie negatywne, a 546 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Al. Wojska Polskiego 21/21 A
62-800 Kalisz - NIP: 6180031613 REGON: 250433768 KRS: 0000101463
- Oddziały Big Star Limited Sp. z o.o. »
- Bełchatów - Big Star
- Biała Podlaska - Big Star
- Biała Podlaska - Big Star
- Bojanowo Stare - Big Star
- Bolesławiec - Big Star
- Bydgoszcz - Big Star
- Bytom - Big Star
- Chełm - Big Star
- Cieszyn - Big Star
- Dąbrowa Górnicza - Big Star
- Elbląg - Big Star
- Gorzów Wielkopolski - Big Star
- Jastrzębie-Zdrój - Big Star
- Jelenia Góra - Big star jg sudecka
- Kalisz - Big Star
- Katowice - Big Star w SCC
- Kąty Wrocławskie - Big Star
- Krosno - Big Star
- Kutno - Big Star
- Leszno - Big Star
- Leszno - Big Star
- Lubin - Big Star
- Łódź - Big Star
- Mysłowice - Big Star
- Nowy Dwór Mazowiecki - Big Star
- Olsztyn - Big Star Aura
- Ostrowiec nad Kamienną - Big Star
- Ostrów Wielkopolski - Big Star
- Oświęcim - Big Star
- Piła - Big Star
- Poznań - Big Star
- Poznań - Big Star
- Poznań - Big Star
- Racibórz - Big Star
- Radom - Big Star
- Radom - Big Star
- Ruszowice - Big Star
- Rzeszów - Big Star
- Sosnowiec - Big Star
- Stargard Szczeciński - Big Star
- Staszów - Big Star
- Suwałki - Big Star
- Szamotuły - Big Star
- Szczecin - Big Star
- Szczecin - Big Star
- Środa Wielkopolska - Big Star
- Świdnica - Big Star
- Świnoujście - Big Star
- Tomaszów Mazowiecki - Big Star
- Turek - Big Star
- Warszawa - Big Star
- Warszawa - Big Star
- Warszawa - BIG star
- Wodzisław Śląski - Big Star
- Wodzisław Śląski - Big Star
- Wrocław - Big Star
- Zgorzelec - Big Star
- Żary - Big Star
- Żywiec - Big Star
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 sierpnia do 31 sierpnia 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 047 220
- Pracuj.pl 2 781 864
- Olx.pl 2 460 294
- Jooble.org 1 734 372
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Odzież, galanteria, biżuteria - pozostała działalność - Kalisz
- Big Star Limited Sp. z o.o.
- Anna Bonusiak Anar
- M 2 M Marcin Marcinkowski
- Wojciech Pilarczyk Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Pilwex
- Wielobranżowy Sklep Alan Włodzimierz Kędzierski
- Konfex Ola Żulicka
- Sandra Krystek
- FH Styl Dorota Mańkowska
- Dola Małgorzata Dyderska
- Miro-Mach Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mirosław Machnik
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |