Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Big Star Limited Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Big Star Limited Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Nowy
Pracownik
 Pytanie

Czy kartą lunch można płacić za catering w restauracji ?

Zapytanie
Pracownik
 Pytanie

Dostał juz ktoś umowę z podwyżka?

Ticktack
Pracownik
@Zapytanie

Aneksy beda wysylane w styczniu. Pozdrawiam

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Pracownik
Inne
 Pytanie

Nie zgadam się z twoja ocena co do Michała. Michał to naprawdę fajny RKS. Pomyślałeś o tym, że on musi wysyłać te (usunięte przez administratora)maila , tabelki i inne (usunięte przez administratora) ??? To mu każe robić firmą. Co do Emilki rozmawiałam z Emilką może 2 razy w życiu i też nie sądzę żeby taka była. Tu raczej bym polecała obrażać tych w firmie, których rządzą i wymyślają też wszystkie (usunięte przez administratora) tabelki (usunięte przez administratora) , tłumaczenia (usunięte przez administratora).

Pzn
Inne
@Pracownik

U Nas w regio też, zawsze można na nich liczyć. Też się nie zgadzam z tym wpisem.

Adel
Inne

ja tak samo się nie zgadzam z wpisem. Z Emilią nie miałam styczności, ale co do Michała zawsze można na niego liczyć,nie wiesz coś dzwonisz zawsze stara się pomóc,więc nie wiem skąd taka opinia z Twojej strony. Może jednak ty się tylko z nimi nie dogadywałeś

Janka
Inne
@Adel

W pełni zgadzam się z opinia Patryka, ciężko aby Michał zamykał Procesy do końca i słabo z jego wsparciem.

Patryk
Pracownik
@Pracownik

Opinia dotyczy oceny współpracy z poszczególnymi osobami, z którymi przede wszystkim kierownik ma kontakt, a nie obrażania. Wystawiając ją oceniam MOJĄ współpracę z tymi osobami i przedstawiam swoje uwagi dotyczące ich pracy ze mną.

Marta
Inne
 Pytanie
@Pracownik

....tylko jeżeli jest coś bzdurne to od tego są ludzie by zgłaszać takie uwagi i zmieniać firmę na lepszą a nie jak muł wykonywać wszystko bez własnego zdania...takie kokosy wszyscy w tej firmie zarabiają, że nikogo nie stać by firma zaczęła własnych pracowników traktować jak ludzi a nie tylko uskuteczniać włażenie w (usunięte przez administratora) klientom? Toż to wstyd argumentować, że to Polska firma...dżem na święta był dobry 10 lat temu a nie gdy jest inflacja i o wszystko trzeba się prosić.

Patryk
Inne
 Pytanie

Dodam jeszcze, ze rozmawiały ze mną 3 sklepy z całej firmy. Z resztą sklepów nawet nie kontaktowałem się mailowo, wiec dziwne jest to, że ktoś mi pisze, ze huczy o mnie w firmie. Wydaje mi się, ze pracownicy mają ważniejsze rzeczy na głowie niż rozmawianie o jakimś kierowniku ze sklepu. Poza tym pokazuje to tylko, ze wszystko przeszło przez osobę, której nie przedłużyłem umowy. Przypadek? Nie sądzę. Nie pozwolę sobie również na zarzucanie mi jakiś (usunięte przez administratora), bo od tej oceny byli moi przełożeni, którzy faktycznie ze mną pracowali i widzieli moją pracę oraz jej wyniki.

Ona
Pracownik
 Pytanie

Tak zajrzałam po 4 latach od zakończenia pracy w tym (usunięte przez administratora) tak dokład(usunięte przez administratora) Czytając widzę, że to dalej funkcjonuje. 2 osoby na zmianie 16 kartonów szmelcu z kilku sezonów. 6 kartonów przesunięć, VM, zmiana cen, 1000 maili czemu?, dlaczego? . Podkładanie jednego tshirtu do dostawy może ktoś połakomi się na clasica z poliestru, tabelki jabłko do jabłka. Cele nie do wyrobienia, o premiach zapomnij. Pensja najniższa z najniższych. I ten brak szacunku od Uwaga (usunięte przez administratora) a jakże prostackich Regionalnych- nie mówię o wszystkich bo były osoby bardzo mądre , które coś sobą reprezentowały. Piszę o tych dzieciach co dorwały się awansu i według ich małego mózgu były kimś. O górze nie wspomnę. Brak szacunku do ludzi. Nie polecam- omijać szerokim łukiem. Jest tyle fajnych sklepów gdzie docenia się pracowników. Jednym słowem porażka.

Ona
Pracownik
 Pytanie

Uuuu teraz Kiero ma 5 tysi.? Jeszcze 4 lata temu była to pensja 2,5 etatu????????????????????????????

Marta
Były pracownik

Byłam do września kierownikiem na Wielkopolsce i miałam 7 tysięcy brutto.

Patryk
Były pracownik

Dokładnie. 5 tysięcy to miałem samej premii.

Żart
Pracownik
 Pytanie
@Marta

Od razu 20.000 ;) Nie rozumiem po co siać taki zamęt, sprawia Ci to przyjemność?

EWA
Kandydat
 Pytanie

Ja się pytam gdzie są prezenty na święta? Czyżby firma w tym roku nic dla nas nie miała

Clara
Pracownik
@EWA

Myślę, że będą. Mają czas do 24 grudnia.

Njk
Pracownik
@Clara

Jest informacja już ???? coś tam będzie , mam nadzieję że super słodycze dostaniemy

Adela
Pracownik
@EWA

No już jest info odnośnie prezentów ,będą w najbliższej dostawie wysyłać

bjsadb
Pracownik

Myślę, że każdy by sie bardziej ucieszył z bonu sodexo niż z czegoś co i tak pójdzie do kosza

Ii
Inne

Maskra normalnie bonów sadexo to my się nie doczekamy Pewnie góra dostała a pracownikom już tak dobrze że nie trzeba hahaahah żałosne

Dokładnie
Pracownik
@bjsadb

Dokładnie po co inwestować w słodycze, jeśli każdy potrzebuje więcej gotówki. Bardziej zadawalajacy byłby bon sodexo w kwocie tego giftu.. Bo o premii jak zwykle można tylko pomarzyć

Katja
Pracownik
 Pytanie

Ludzie, kultury osobistej brak. Odejdź z firmy, skoro pracujesz w tak żałosnym otoczeniu, że takie prezenty Cię bolą. Karta przedpłacona co miesiąc to co? Kij w zęby? Jak już tak bredzicie o innych firmach, to zróbcie przysługę ludziom tutaj i idźcie gdzieś indziej, wtedy będziecie mogli narzekać na 0 benefitów, premii :)

Prezent
Pracownik
 Pytanie

Jezu ludzie weźcie się w garść, zamiast się ucieszyć że się starają i dają jakiś prezent, to wy jescze go nie zobaczyliście a już narzekacie że jest (usunięte przez administratora), nigdy nie zrozumiem takiego podejścia, wiecznie niezadowoleni pracownicy, zawsze mogliśmy nie dostać nic, wtedy byłoby lepiej? Cieszcie się że firma w jakikolwiek sposób próbuje nas docenić, też bym wolała dostać pieniądze ale w taki sposób narzekać jeszcze jak nawet nie wiemy co to za prezent dokładnie będzie to jest przesada.. wolę dostać ładnie zapakowany i spersonalizowany prezent w postaci słodyczy niż 100 zł na kartę lunchowa jak rok temu, przynajmniej element niespodzianki jest./ a jak chcecie dostawać niezwykłe premie na święta i w innych firmach jest tak dużo lepiej to czemu się tam nie zatrudnicie? Naprawdę pracownicy tej firmy są zepsuci jak i klienci …

Prezent
Inne
@Prezent

Właśnie o to chodzi. Pracuje w firmie na tyle długo, że pamiętam lata gdzie nie było prezentów wcale albo był notes i pojemnik na żywność więc cieszę się, że są takie prezenty w ostatnim czasie bo moglibyśmy dostać nic. Chodzi o sam bardzo miły gest przecież, a nie co to jest.

YYYYY
Inne

Ja chciałem dopytać czy prócz prezentów dla pracowników jest organizowana impreza gwiazdkowa albo chociaż wigilia pracownicza? Firma to finansuje?

Grażka
Inne
@Prezent

...właśnie dobrzy i wartościowi pracownicy odeszli, chociaż firma chciała by pozostali nie mieli nawet złamanego grosza by ich zatrzymać. To nie jest Pepco czy Sinsay, gdzie (usunięte przez administratora) są po 20 zł tylko po 400 i by się nie ośmieszali brakiem funduszy. Już rzadko gdzie można spotkać firmę, która nie ma socjalu, dotacji itp rzeczy.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Grażka
Były pracownik
 Pytanie

Jaką premię?! 120 zl brutto na trzy osoby lub cztery.... żenada. Ludzie miejcie trochę godności i napiszcie by firma zostawiła sobie te pieniądze na opłaty rekrutacyjne na portalach...za śmieszne 30 złoty naprawdę tak walczycie. Ta firma tak samo jak Zara powinna zostać zbojkotowana....i tego Wam życzę, lepszego pracodawcy i więcej siły do zmian.

Daniel
Pracownik
@Grażka

A jakbyś nic nie dostała to byś też darła (usunięte przez administratora). Premie są uznaniowe, jesli nia gardzisz to napisz maila do RKS aby ci jej nie przyznawali. (usunięte przez administratora)

Hh
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś już dostal nowy aneks ? Zaraz się rok kończy w kadrach pewnie wolne a tu nic nie wiadomo

Yola
Pracownik
@Hh

Nie trzeba dawać aneksu, był mail o tym. Po to jest sformułowanie na umowie "najnizsza krajowa", żeby przy takiej zmianie państwowej szło z automatu. Jak zwykle tylko sianie fermentu...

DERIC
Pracownik
 Pytanie

Jak dzielicie premię z konkursu grudniowego. według realizacji indywidualnych planów pracowników czy według procentowego udziału sprzedaży spodni ?

Kierownik
Pracownik
@DERIC

Konkurs był na ilość sztuk a nie na udział %, więc rozliczam według ilości sprzedanych indywidualnie sztuk.

Trw
Pracownik
 Pytanie

???? Problem z podziałem 200-300zł na całą ekipę?:) Poważny problem:)

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Ja
Pracownik

Dramat , na dodatek paczka przyszła rozwalona ,cytryny wszystko zalały .Od razu do kosza

Ppraca
Pracownik

Na strefie to przynajmniej dostają super premie świąteczne (jak pół naszej wypłaty) a o zarobkach nie wspomnę ile wyższe są ;) Przynajmniej wiedzą za co robia

AMELA
Pracownik
 Pytanie
@Ppraca

Zarabiają? XD chyba wtedy jak staż maja min. 5 lat, doinformuj się(usunięte przez administratora)

Meliska
Pracownik
@AMELA

Narzeczony pracuje 2 lata premie świąteczna dostal na strefie nie małą Widocznie ty musisz się doinformować:))))

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Zoe
Pracownik

Masz rację nikt nie chcę tego robić. Tylko discord jest jak mesenger. Nie trzeba tam siedzieć 24/7

Chloe
Były pracownik
 Pytanie

W Big Starze nie pracuję już od ponad pół roku i decyzja o rzuceniu pracy była jak najbardziej słuszna. Początki wydawały się spoko, super i kolorowo. Im dalej w las tym gorzej. Po pierwsze relacje. Niby jest fajnie ale coś wisi w powietrzu. Jak najbardziej rozumiem sytuacje losowe, kiedy nagle coś wypada i nie da rady przyjść do pracy i potrzebne jest zastępstwo. Zawsze więc pomagałam jednak o ironio jak nagle "sytuacji losowych" zdarzało się co raz częściej i jakoś nie było ostatecznie chęci odwdzięczenia się albo jak już to tylko na zasadach drugiej strony. ;) Podsłuchiwanie rozmów i kontrolowanie na kamerach żeby potem na wspólnej grupie dostać wiadomość, że "pamiętajcie, że wszystko słychać o czym rozmawiacie :)". Bardzo ciekawe, że osoba, która tego samego dnia pisze, że ledwo daje rade wstać z łóżka i potrzebuję zastępstwa ma siłę siedzieć i obserwować co się dzieję w sklepie. Przez zmiany 9/12h trzeba dostosowywać życie pod pracę i prośby o wolne niby są ale nie do końca. Grafik mam wrażenie jakby robiony na złość. W miejscu dyspo gdzie nie mogłam być w pracy akurat zostawałam wpisana na zmianę, a inne dni wolne. Przez co trzeba było przekładać plany. Kolejna sprawa to sama praca. Jak to w odzieżówce - totalny (usunięte przez administratora) Raz dni gdzie nie ma totalnie nic do roboty, aby następnego dnia dostać dostawę 10 paczek, nowy VM i zmianę cen. Dodatkowo gdy już myślisz, że wszystko co miałaś zrobić jest gotowe to się grubo mylisz. Następnego dnia przychodzi mail o zmianę VM i przemeblowanie pół sklepu więc robisz wszystko od nowa. A tylko zrób coś nie na czas to mail od kogoś wyżej, że dlaczego jeszcze nie zrobione? Kolejną i chyba już ostatnią sprawą są sami klienci i podejście biura do obsługi. Są klienci mili i bezproblemowi ale chyba to rzadkość w tym sklepie. Obleśne buce, podrywające wszystko co się rusza albo opryskliwi klienci przychodzący wyładować swoją frustrację na doradcy. I ani się waż takiemu odpyskować bo jak to tak do klienta. Masz być mieszany z błotem byle coś kupił prawda? :D Dodatkowo napomknę, że przez większość mojej przygody w BS byłam na franczyzie. (usunięte przez administratora) na porządku dziennym. Codziennie telefony, wyzywanie i przekleństwa w moją stronę bo "niczego nie potrafimy zrobić", "jak zwykle nie staramy się", "jesteśmy głupie". Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność. Nie wspomnę o codziennym obserwowaniu nas na sklepie. Kamera oczywiście z dźwiękiem. I te słodkie telefony, że "będę dzisiaj z wami, będą was obserwował". Na samą myśl chce mi się (usunięte przez administratora). Wypłaty w gotówce "do łapy" też dają wiele do myślenia. ;) Zastanówcie się nad pracą w tej firmie jak szanujecie swoje zdrowie psychiczne i przede wszystkim siebie. W nowej pracy mogę liczyć na wsparcie ludzi z biura, moja praca i zaangażowanie jest doceniane super systemem premiowym o czym tutaj mogłam tylko pomarzyć. Są miejsca gdzie chodzenie do pracy będzie sprawiało wam przyjemność ale takim miejscem na pewno nie jest Big Star.

pgup
Pracownik
 Pytanie
@Chloe

Asiu, zawsze stroń od pracy u Agentów, niestety w większości franczyzobiorców nie są odpowiednimi ludźmi do prowadzenia takich biznesów. Przykro mi, że miałaś tak fałszywy i zakłamany personel. Ja takiego problemu nie mam. Są momenty gdzie jest dużo do zrobienia w krótkim okresie czasu ale zawsze można skontaktować się z danym działem, że coś nie będzie zrobione na czas, wystarczy im krótka informacja. Każdy tak wyolbrzymia, ale czy ktokolwiek i cokolwiek zrobiliście żeby poprawić komfort pracy? Ogarnijcie się proszę :(

Chloe
Były pracownik
 Pytanie

@Edek Dlaczego mam nie porównywać? Na franczyzie mogę już być mieszana z (usunięte przez administratora)? To Big Star jako firma powinien wiedzieć jakich ludzi zatrudnia jako franczyzobiorcę i w jaki sposób oni wypełniają swoją pracę. Opisywałam przede wszystkim pracę w samym sklepie. Na franczyzie obowiązują te same zasady co w sklepie firmowym. Tyle, że tutaj jeszcze siedzi nad tobą (usunięte przez administratora) dziad i dopuszcza się (usunięte przez administratora). Co do samych klientów. Wszędzie są "lepsi i gorsi". Porównując klientów z mojej obecnej pracy do klientów z BS, uważam, że większość klientów z BS "wyżej (usunięte przez administratora) niż (usunięte przez administratora) mają". Czują się wyżej nad doradcą. Jest to częsty problem ogólnie w sklepach aczkolwiek w BS to była większość. Mam na tyle przyjemność pracować obecnie w firmie z ciekawym produktem i większością sympatycznych klientów. Oczywiście zdarzają się opryskliwi klienci. Tego nie unikniemy. Uroki pracy w handlu. Wspominając o bucowatych klientach mam na myśli przede wszystkim podejście firmy "klient nasz pan". Ktoś jest chamski i opryskliwy w moją stronę, a ja z uśmiechem na twarzy mam z nim dalej rozmawiać. Za bardzo szanuję siebie, żeby być traktowana w pracy jak śmieć. A komentarz o tym, że pewnie mnie nikt nie podrywał i mam z tym problem jest co najmniej żenujący i nawet nie będę go dalej komentować.

Chloe
Były pracownik
 Pytanie
@pgup

Nie wiem kim jest Asia ale mniejsza. Oczywiście jak najbardziej można się dogadać. Ja osobiście tego nie doświadczyłam. Nie chodzi stricte o brak czasu a przede wszystkim o nagłe zmiany. Przykład z życia: spędzam cała zmianę na przygotowywanie nowego VM, robię przemeblowanie połowy sklepu itp. a następnego dnia dostaję kolejnego maila, że jednak mamy jednak układać wszystko korytarzami i trzeba znowu zrobić rotację całego sklepu. Po co to? Wygląda jak szukanie na siłę zajęcia pracownikowi. I to się zdarzało notorycznie. W międzyczasie oczywiście dostawa i obsługa klienta. Pomijam fakt, że często robiłam te rzeczy sama bo np kierowniczce się nie chciało albo ja robiłam 3/4 zadań byle to po prostu skończyć i mieć spokój. Co do pracy u agentów. Była to moja pierwsza praca więc nie miałam wcześniej doświadczenia. W ogłoszeniu też nie było napisane praca na franczyzie, a szef wyżywa się na pracownikach. Skąd miałam wiedzieć, że to tak wygląda? Początkowo ja miałam odbierać telefony od szefa bo "dla mnie będzie miły". Jakie było moje zdziwienie jak za drugim telefonem zostałam zbluzgana bo za mały utarg i co to ma być. Wytrzymałam tam ponad pół roku i żałuję, że nie zrezygnowałam wcześniej. Jednak brak ofert pracy w mieście zmusił mnie do dalszej pracy. Po jakimś czasie po zwróceniu uwagi kierowniczce otrzymałam wiadomość "jak mi się coś nie podoba to nie muszę tu pracować". Tak też zrobiłam i w ciągu miesiąca się zwolniłam. Dodatkowo jeszcze wspomnę, że szkolenia dla nowych osób prowadziłam przede wszystkim ja bo kierowniczka np. nie lubi nowego pracownika. Kolesiostwo w robieniu grafików też na porządku dziennym. Nowy pracownik? Nie lubimy go? Wpiszemy ze mną bo one nie chcą, one nie lubią nowego pracownika.

DELA
Inne
 Pytanie

Cześć kierownicy i zastępcy macie jakieś informacje na temat podwyżek czy pisaliście juz jakoes maile czy czekacie do stycznia??

Maggie
Pracownik
@DELA

My już teraz pisaliśmy wnioski o podwyżkę. Pozdrawiam

Radio
Pracownik
 Pytanie
@Maggie

A skąd macie wzór takiego wniosku?

Maggie
Pracownik
@Radio

Z internetu ;) + do tego rekomendacja i wyniki z ostatnich 6 m-cy.

rr
Pracownik

aneksy muszą wysłać do 1 stycznia,dużo kierowników i zastępców będzie miało mniej niż najniższa krajowa wzrasta

1
klis
Pracownik
@rr

angaże muszą wysłać sprzedawcom do 1 stycznia.kierownikom nie. angaże/aneksy mogą ci wysłać nawet w połowie stycznia z datą 1 stycznia

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Kiki
Pracownik

Jak w zeszłym roku dostaniesz całe 0zl bo my nie mamy wydatków na święta inne firmy mają dodatki na święta a tu widzą tylko czubek własnego nosa najlepiej jakbyś tylko ryrała kasa kasa kasa tylko to się liczy dla nich

Pracownik
Pracownik
@Kiki

Jak masz wydatki to odkładaj cały rok do skarbonki i w grudniu będzie jak znalazł. Nie pojmuję tak roszczeniowego podejścia. Sama jako pracownik z niecierpliwością czekam na informację czy będzie jakaś dodatkowa kasa na Święta ale gdyby to ode mnie zależało to pracownicy z takim podejściem jak Ty nie dostaliby ani grosza.

blus
Pracownik
@Kiki

jo, co chwile byc w pracy, zeby byl plan do zrobienia, firmie kilka milionow wplynie za grudzien a nam 3k na konto.

Premia za wskaźniki
Pracownik
 Pytanie

Czy to prawda że w outletach sprzedawcy dostają premie za wskaźniki? Dlaczego my w sklepach jedynkowych, gdzie dbałość o Klienta jest na dużo wyższym poziomie jesteśmy pomijani? Dlaczego zawsze musimy płacić za wasze błędy i brak mądrych decyzji. Uważacie że tak łatwo sprzedaje się kurtkę za 500 zł a do tego spodnie za 300? Powinno się dbać o wszystkich pracowników i traktować ich w równy sposób. Wystarczy już to, że mają wyższe podstawy, gdzie to u nas przypada więcej pracy na jednego pracownika. W większości sklepów sprzedawcy pracują bo mają fajny zespół, atmosferę i dobrego kierownika. Tylko tego szkoda.

Ou
Pracownik
@Premia za wskaźniki

Standardy obsługi klienta są takie same dla całej sieci i dbałość o klienta w ou wcale nie jest niższa niż w jedynkach :)

melinda
Pracownik
@Premia za wskaźniki

Racja, ale osoby funkcyjne i tak wypłatą mało co różnią się od zwykłego sprzedawcy, więc ta premia(oczywiście jak się uda któryś wskaźnik wyrobić) powinna być tylko dla nich.

XD
Pracownik
 Pytanie
@melinda

Ale dlaczego tylko dla nich? Tylko osoby funkcyjne pracują do wyrabianie wyników? Nie, jest to całomiesięczna praca WSZYSTKICH pracowników. Dlaczego cały zespół ma pracować na dodatek dla jednej/dwóch osób? XD

joe
Pracownik
@Premia za wskaźniki

sprzedawcy maja wieksze plany wiec tez wieksze premie. kierownicy mniejszy plan i mniejsza premia wiec te wskazniki tylko wyrownuja zebysmy mieli taka sama premie jak wy. A wieksza podstawa jest chyba zasadna :) i uwierzcie ona nie jest wcale taka duza,

Beata
Pracownik

Ja pracuję w outlet i udało mi się wynegocjować 4100 netto podstawy ale jest dużo obowiązków i większy ruch. Często widzę jak pracownicy siedzą sobie na pufach w przymierzalni w sklepach regularnych i śmieszkają. Zawsze można przyjąć się do outlet i przekonać się jak jest lekko i przyjemnie

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Beata

Na jakim stanowisku pracujesz? Kiedy negocjowałaś stawkę? Przy podniesieniu najniższej krajowej?

Magda
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

ja pracuję jako doradca, również w outlet i mam 4150 netto. negocjowałam przy zatrudnieniu a pracuje już 7 miesiąc. czy to dużo ? nie wiem. W tych czasach drożyzny ciężko byłoby się utrzymać za mnie niż 4000 tys zł netto. zwłaszcza że premie rzędu 500 zł nie powalają....

1
anonim
Inne
@Magda

A miałaś już doświadczenie? Bo zastanawiam się czy osobie bez doświadczenia udałoby się wynegocjować taką kwotę. Wspominali coś może o ewentualnych podwyżkach po jakimś konkretnym czasie pracy?

Magda
Pracownik
@anonim

tak, pracowałam w salonie odzieżowym ale niestety marka wycofała się z polski.

Evoe
Pracownik
@Magda

Nie wierzę że masz tyle netto jako doradca. Pewnie mylisz z brutto

Ulka
Pracownik
 Pytanie

Mam pytanie odnośnie doliczania zamówień z Si do osoby która zrobiła dane zamówienie, faktycznie są te kwoty doliczane ?! Mam zrobione zamówienia na ok 450zl . Brakuje mi do wyrobienia całości ok 1700zl , czy oni mi to dolicza do sprzedaży?

1
X
Pracownik
@Ulka

Zawsze można wziąć udział w rekrutacji na zastępcę lub kierownika i mieć wypłacane za wskaźniki

Myrra
Inne
 Pytanie

Czy wy jaki sprzedawcy ,robicie np. podsumowania tygodnia ?

pracownik
Pracownik
@Myrra

my jako sprzedawcy robimy wszystko,podsumowania,ankiety i wiele innych :)

Alivia
Pracownik
@pracownik

U nas podsumowanie tygodnia, zamknięcie miesiąca, odsylka reklamacji itp zajmuje się kierownik lub zastępca. Tak jest układany grafik, aby ktoś z nich był wtedy na zmianie.

Big Star-sklepy
Pracownik
 Pytanie

Ktoś wie jakie jeszcze salony zostaną zamknięte do końca roku? W jakich miastach?

Melinda
Pracownik
 Pytanie
@Big Star-sklepy

A ktore zostaną zamknięte? Jaką Ty masz informacje i jaki jest powód zamkniecia? Galerie nie przedłużają umowy?

Xyz
Były pracownik
@Melinda

Zamykają sklepy, które nie są rentowne

My
Pracownik

Pani RKS K.S bardzo przesadza. Pracowala na sklepie powinna znac specyfikę. O wszystko wieczne wytlumaczenia my mamy sporo innych zajęć niz stały monitoring wskaźników wieczne wytłumaczenia się. Wielka pani.

Adela
Pracownik
@My

Zdajecie sobie sprawę , ze nad Pania RKS tez ktoś jest i tez musi sie tłumaczyć

anonim
Inne
@Adela

O co chodzi z tymi tłumaczeniami? W sensie, że trzeba się tłumaczyć z tych wskaźników, jeśli są za niskie czy coś w tym stylu? A jakieś premie za dobre wyniki to są?

anonim
Inne

(usunięte przez administratora)

XD
Pracownik

Proszę się doinformować, w Big Starze są kurtki XXXL, tak samo jak koszulki. A i tu pewnie zadziwię ale niektóre modele występują nawet do 5XL ????

Damskie
Pracownik
 Pytanie
@XD

A damskie? Starsze Panie które przychodzą nie maja możliwości zakupu, w żadna XL sie nie mieszczą, nie wspomnę ze niektóre kurtki kończą się na L.

Męskie
Pracownik
@Damskie

Nie wiem jak jest u was w sklepie, ale u nas pytania są tylko o męskie większe rozmiary, jeżeli byłyby pytania również o damskie to można zwrócić taka prośbę do alokacji.

Melinda
Pracownik

Big Star to firma która w pierwszej kolejności skupia się na jeansach, dzianina to tylko dodatek. W rzadko której sieciówce zdarzają się większe rozmiary niż XXL. Jeżeli jest się plus size to trzeba chodzić do sklepów które zajmują się sprzedażą dużych ubrań, a jeżeli przeszkadza komuś brak takich rozmiarów w sieciówce (usunięte przez administratora)

Katrina
Inne
@Melinda

@Melinda trochę empatii, większość ludzi z otyłością, ma ten problem ze względów zdrowotnych… Radzę czasami coś przemilczeć, żeby nie zrobić z siebie debila. Co do spodni, to z tego co wiem, tez jest problem w rozmiarówce, a klienci stali, którzy potrzebują większych rozmiarów nie będą całe życie chodzić w jednym kolorze i modelu spodni, w koszulkach również nie ma dużego wyboru, No bo ile można kupować w kółko quado albo bruno… Kurtki co niby są XXXL to tez tak naprawdę nie jest XXXL, od kiedy kurtkę w takim rozmiarze robi się wytaliowana ???????????? firma porażka

Maggie
Inne
 Pytanie

Cześć , wiecie jakie stawki od stycznia mają dostać kierownicy ?

anka
Pracownik
@Maggie

4500 brutto

Jutek
Inne

Są tacy co od dawna mają 5 brutto, więc chyba to nie jest wiarygodna informacja????

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 886.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 840, z czego 53 to opinie pozytywne, 265 to opinie negatywne, a 522 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii