Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o. Kalisz? Zadaj pytanie

Niżej możesz napisać pytanie o to jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o. Kalisz, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Big Star Limited Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze pytania nt. pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Nick
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie lub słyszał pogłoski jak są premiowani regionalni?

Pomoc na innych sklepach
Pracownik
 Pytanie

Jak to jest z wspieranie innych sklepów? Trzeba jeździć czy nie

ADELA
Pracownik
@Pomoc na innych sklepach

Oczywiście, że trzeba pomagać. Kierownicy i zastępcy muszą być dyspozycyjni.

nick
Pracownik
@Pomoc na innych sklepach

Nie trzeba jeździź, nikt cie do tego nie przymusi, ale czasami fajnie sobie pojechac poznac nowych ludzi lub miec wiekszy utarg niz u siebie w sklepie. No i dostajesz diete xd

Melinda
Pracownik
 Pytanie

Droga Firmo! Czy naprawdę nie stać Was na wybór Kierowników Regionalnych na odpowiednim poziomie? To co się dzieje zaczyna być śmieszne i żenujące zarazem, nawet dla pracowników najniższego szczebla - sprzedawców. Nowa KS/RKS z małopolskiego wykazuje poziom i umiejętności katastrofalne. Być może potrzebne jest tej Pani dodatkowe szkolenie managerskie lub badanie kompetencji? Czy jest Pani świadoma tego, że motywowanie pracowników to bardzo ważny element zarządzania? Powinna nam Pani pomagać we wspólnym osiąganiu pozytywnych rezultatów a na razie działa Pani na szkodę i niekorzyść. W efekcie pracownicy mają dosyć i planują zwolnienia. Kolejnym zatrważającym faktem jest totalny brak umiejętności analitycznych u tej Pani. Czy analizuje dane i rozumie liczby o których pisze? Wątpliwe. Czy pisanie przez Panią maili polega na kopiowaniu treści i zmianie adresata bez zwrócenia uwagi na indywidualne wyniki sklepu? Jeśli tak to życzę powodzenia w budowaniu pozytywnych relacji z zespołami. Przestań krytykować, zacznij chwalić i zauważać ciężką pracę. Nie tylko setki dobrze pracują a przez to co wyczyniasz wszystkiego się odechciewa!

bls
Pracownik
@Melinda

to prawda, dramaat z nią. jeszcze niedawno też robiła w sklepie a komuś tutaj soduwa odwaliła. ma beke z niej, i zgłaszam jej zachowania jak mam okazje xD

Pracuje
Pracownik
 Pytanie
@bls

Czy rozmawialiście z nią o problemie? Zawsze rozmowa może wszystko naprawić.

Terry
Pracownik
 Pytanie
@Pracuje

Ale pracownicy nie są od tego żeby udzielać informacji RKS czy dobrze pracuje czy źle. On po prostu ma dobrze pracować i być na odpowiednim poziomie, ponieważ samo stanowisko tego wymaga. Dziewczyna chciała iść na awans, więc powinna mieć wymagane kompetencje a jeśli jej brakuje to musi szybko nadrobić. Problem polega na tym, że w sklepach nie pracują sami (usunięte przez administratora) Na stanowiskach sprzedawców są mądre i wykształcone osoby. I co w takiej sytuacji kiedy jesteś o wiele niżej w strukturze a śmiejesz się z osoby która reprezentuje Firmę na kilka województw?

Colson
Pracownik
@Melinda

Marnujemy czas, który powinniśmy poświęcić klientom na pisanie tłumaczeń mimo że wskaźniki na dobrym poziomie. Maile pisze dosyć niezrozumiale a potem zdziwienie. Droga firmo potrzebujemy pomocy w postaci nowych modeli spodni a nie wiecznie to samo w innych kolorach, brak reklamówek robienie z siebie (usunięte przez administratora) przed klientem a potem tłumacz się dlaczego wyniki są tylko na poziomie 90% Każdy regionalny na wysokiem poziomie opuszcza firmę :(

adela
Pracownik
@Colson

RKS nie ma wpływu na reklamówki i modele jeansów które mamy w ofercie.

Clara
Pracownik
@Melinda

Zgadzam się oczywiście to co się dzieje to nieporozumienie!Ileż razy dziennie można się tłumaczyć z wyników!Pisać wytłumaczenia które w niczym nie pomagają tylko demotywują i zniechęcają do pracy! Zdaje się że nasza regionalna awansowała powinna wiedzieć jak wygląda praca w firmie ale jednak nie wie i teraz zamiast z nami współpracować i motywować to totalnie demotywuje!

Amela
Pracownik
 Pytanie

Czy Wam też ta wspaniała promocja nie wchodzi na kasie? PS problem zgłoszony ale cisza...

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Maggie
Pracownik

Zapowiedzieli test kompetencji dla osób funkcyjnych, szkoda ze od siebie nic nie dają nawet szkolenie wyrażającego na dane stanowisko

Maggie202
Pracownik
 Pytanie

Jak myślicie jakie mogą być pytania?

Kama
Pracownik

Jak im nie szkoda czasu na bzdetne testy po cholere to i tak to w żadnym stopniu nie przełoży się na lepszą sprzedaż czy funkcjonowanie sklepu kiedy oni w końcu przejrzą na oczy co za (usunięte przez administratora).

Plan naprawczy
Pracownik
 Pytanie

W zasadzie na czym polega ten cały plan naprawczy? Jakie są skutki tego, że ten nic nie dał?

Belka
Inne
@Plan naprawczy

Nic to nie da jeśli oni nie zrozumieją ze ludzie odczuwają brak pieniędzy w portfelach i nie stac ich na te ubrania z Bangladeszu które nie są wart tej ceny która znajduje się na ich metkach regionalna wysyła te maile nie wiem po co gdyż sama pracowała w bs i wie jak to jest a tu wymaga jakby była nowa w tej firmie i nie wiedziała jak to się wogle kreci. Z tego stołka szybko się spada jak wiele innych osób przed nią ciekawe ile czasu będzie na tym miejscu

Tak jest
Pracownik
@Belka

To jest oczywiste, że spowiadanie się z każdego elementu pracy nic nie da. Tu problem jest przede wszystkim w firmie, ich chorych wymaganiach wobec pracowników i wyobrażeniu, że każdy rzuci się na kurtkę za 500 zł z poliestru. To nie od nas zależy w 100% utrag sklepu, jednak widzę, że ludzie z góry nie zdają sobie z tego sprawy, dlatego jestem ciekawa co w przypadku, gdy ich super plan naprawczy nie wypali, jakie są konsekwencje dla sklepu i pracowników

Wnerwiona
Pracownik
 Pytanie

Czy was tam (usunięte przez administratora) w tej firmie już całkiem??? Ile można przenosić ciuchy ze stołu na wieszak i odwrotnie, co drugi dzień zmieniać trampki na wysokie czy na niskie... I 10razy zmieniać spodnie?!!! Myślicie że nie ma co robić tylko realizować durne pomysły M.D i jego kiepskiej drużyny marzeń??? Ludzi na sklepie nie pracuje dziesiecioro! Ale zdarza się że jest JEDNA osoba na zmianie!!! Jeśli czytacie to RKS to tak cierpi na tym sprzedaż! Ale człowiek ma tylko dwie ręce i im więcej durnych pomysłów - chaos komunikacyjny, 100zmian decyzji na minutę to niestety.. ale nie da się wszystkiego zrobić dobrze.. Ps. O zmianie zadrukow każdego dnia na inne nie wspomnę... Tak firma właśnie oszczędza...kpina!

????????????????
Pracownik
@Wnerwiona

Dokładnie !!! Jeszcze tysiąc tabelek i tłumaczeń !! A to wszystko w pojedynczych zmianach !!!!

Xyz
Były pracownik
 Pytanie
@Wnerwiona

Dokładnie!! Codziennie zmiany vm ile można, a za chwilę meil żeby zostawić tak jak jest serio ? Nie da się ogarnąć wszystkiego w pojedynkę tym bardziej jak się ma nowego pracownika który jeszcze nic nie kuma. Zapomniałam między czasie lataj do klientów tłumacz się ze wszystkiego. Nowa kolekcja z której będzie jednorazowo bo nie ma na tyle tego i będą wisiev pojedyncze rozmiary .

Zoe
Pracownik
@Wnerwiona

(usunięte przez administratora)Masakra. Już się odechciewa przychodzić do pracy. Na końcu i tak nie wiem co zrobić bo co chwilę zmieniają zdanie. Milion instrukcji vm, co chwilę coś innego na manekiny. Ludzie one swoje ważą, już nie raz oberwałam ręką albo nogą w twarz. Oczywiście wszystko musimy robić same bo zawsze mamy pojedyncze zmiany. Ta firma to jedno wielkie (usunięte przez administratora)

Adela
Kandydat
 Pytanie

Czy jakiś sklep miał tak zwany "projekt" i na czym on polegał? Co jeśli to nie wypaliło, kierownik ponosi jakieś konsekwencje z tego

Były pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Adela

Nazywaja to projekt by nie nazwac tego planem naprawczym. Lepiej brzmi. I nikt się nie zorientuje że zależy im by projekt się nie udał bo jest wtedy podstawa do zwolnienia. Pytanie na kogo polują.??? W każdej firmie tak robią.

Pracuje
Pracownik
@Adela

Jak był czas "koordynatorów" to takie plany naprawcze były robione. Obecnie nowi RKSi byli koordynatorami więc może wracają do tego.

Aleksandra
Inne
@Pracuje

Cześć, bo ja chyba nie rozumiem, i na czym polegają te plany naprawcze? Czemu ma to służyć? Jaki to ma wpływ na pracę tutaj w firmie?

Adela
Były pracownik
@Były pracownik

Każdy nazywa to inaczej tu się prawdy nie dowiemy, mial być projekt i obiecana pomoc taka wielka ze strony powiedzmy firmy i do tej pory tylko tłumaczenia dlaczego tak słabo jest. Polują moze na kierownika aby zmienić bo myślą że osoba zewnątrz coś innego wniesie

Harper
Pracownik
 Pytanie

Ile zarabia asystent kierownika ?

Majki
Pracownik
@Harper

Ktoś wcześniej napisał że tyle ile sprzedawca

nick
Pracownik
@Harper

100zł więcej w podstawie i na karcie

Miki
Pracownik
@nick

Podstawa taka jak sprzedawca ale 100 zł od każdego wskaźnika zrobionego

Tomy
Inne
 Pytanie

Czy dostaliście wcześniej informacje, że będą zamykać Wasz sklep czy dowiedzieliscie się z dnia na dzień?

Witka
Pracownik
@Tomy

Z dnia na dzień. W jeden dzień telefon, na drugi pakowanie sklepu. Nic nie uprzedzali, poprzenosili do innych sklepów, a jak się nie podoba to do widzenia. To było ponad 2 lata temu. Z tego co wiem to nikt już z tamtych ludzi nie pracuje w BS.

1
MYRRA
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś was miał już kontrole inspekcji handlowej?

Bg
Pracownik
 Pytanie
@MYRRA

nie,a na czym to polega ?

KATE
Kandydat
@Bg

Pewnie sprawdzają ceny i weryfikują wydawanie paragonów klientom, nawet przy zakupie jednej torby papierowej.

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Po 4 latach współpracy z firmą wreszcie miałam ogromną przyjemność ją zakończyć. Trwało to i tak zdecydowanie zbyt długo. Zarówno pracownicy "z góry" jak i kierownicy czy tzw. teraz 'koordynatorzy' nie mają za grosz szacunku do szeregowych pracowników, dzięki którym istnieją. Ogrom obowiązków, odpowiedzialność materialna, dbanie o wizerunek sklepu, obsługa klienta - wszystko za najniższą krajową. Ciągła gonitwa, plany i targety z kosmosu - nakładane zapewne specjalnie żeby nie wypłacać premii. Redukcja etatów, pojedyncze zmiany, kilka dużych kartonów dostawy towaru, z samego rana pełna lista zadań a w trakcie dnia i tak milion meili z przesunięciami, zmiana VM albo zmiana ceny kilka razy do roku na te same produkty - raz na niższa, miesiąc później znów na wyższa. Awans? Owszem, możliwy - zmiana stanowiska na papierze, wieksza lista zobowiązań, wyższa odpowiedzialność materialna a na umowie wziąć najniższa krajowa... Stworzenie aktualnie kierownika na dwa sklepy - totalna głupota. Jeden z dwóch sklepów zawsze na tym cierpi, wszystko spoczywa na barkach zastępcy kierownika którym właśnie byłam, później zero wdzięczności i zero odpowiedniego wynagrodzenia.A koordynator informowany o problemach na sklepie rozkłada ręce. Do pewnego czasu było względnie dobrze - niestety późniejsza zmiana RKS, kierowników i koordyntorow sklepów zaczęła prowadzić do totalnej destrukcji i chaosu. Wieczny stres, praca w 3 soboty miesiącu i czasem wypadająca niedziele. Dawniej sobotami można było pomoc sobie w wypracowaniu premii, teraz to zwykle marnowanie czasu na spędzenie 12h w pracy w sobotę bez większych korzyści. Naprawdę żałuje zmarnowanego czasu, jednak człowiek zawsze łudzi się ze może zaraz będzie lepiej, niestety nie w tym przypadku. Chyba ze zmieni się postawa z góry a na kierownictwo będa wybierane kompetentne i przede wszystkim pracowite osoby, a nie takie które posiadają dwie lewe ręce i boja się odrobiny cięższej pracy, której powinny mieć świadomość przyjmując dane stanowisko. Mimo żalów do HR i RKS kierownictwo nadal pozostaje na swoim miejscu a pracownicy odchodzą - u nas w jednym momencie posypała się cala ekipa, starzy pracownicy odchodzą, nowi popracują miesiąc bo od razu widza co się dzieje... Halo, dyrektorzy, kadry, osoby zarządzające gdzie jesteście? Dlatego każdemu kto ma szacunek do samego siebie odradzam - omijajcie firmę BS z daleka. Jest więcej uczciwych i doceniających pracownikow firm za godne pieniądze.

rose
Pracownik
 Pytanie

czy wasi kierownicy sklepu tez tak szaleja w ostatni dzien miesiaca ? bo on ona musi wyrobic plan i nie daje wam obsluzyc klientow ? demotywuje mnie to strasznie a pracuje dosyć krótko i już mi się odechciewa :)

;0
Pracownik
@rose

tak..

Xyz
Pracownik
@rose

Wiesz co to działa zawsze w dwie strony, jak sprzedawcy brakuje do wyrobienia a ja już mam to tez odstąpię więc nie wiem w czym problem :) ale tego już nikt nie dopisze;))

BS
Pracownik
@rose

Nie miałam takiej sytuacji ani razu. Nasza kierowniczka jest super zawsze dzielimy się klientami jeżeli już zdarzy się być we dwie na zmianie. Współczuję wam takich kierowników :/

Hla
Pracownik
 Pytanie
@Xyz

Kolejka powinna iść po równo, a nie ze kierownik sobie powie ze brakuje mu do planu i zakazuje sprzedawcy sprzedawać. Jeżeli sprzedawca oddaje dobrowolnie sprzedaż to ok. Co to za jakiś tekst ze jak kierownik zrobi swoj plan do oddaje sprzedaż???(to jakaś laska ) Ja tez oddaje sprzedaż jak zrobię 100 % W życiu bym nie pracowała z takim kierownikiem. U nas na sklepie nigdy takie czegoś nie było. Kierownik zawsze sprzedaje po równo z sprzedawca

Adela 358
Pracownik
@Hla

U nas też jest taka zasada, że każdy ciśnie i pracuje na siebie, ale jak ktoś szybciej skończy swój plan to nie bije dalej na siebie, żeby mieć 150% swojego, tylko pomogą osobom, z którymi jest na zmianie, a którym brakuje, żeby każdy miał swoje 100%. Nie raz są takie założenia, że wiadomo, że każdy nie wyrobi to wtedy też każdy ciśnie na siebie i pomaga się jednej czy dwum osobom, żeby chociaż one wyrobiły i miały swoje 100%, a za miesiąc np zmiana i dwie inne wyrabiają swój plan.

Amanda
Były pracownik
 Pytanie
@rose

Współczuję takiego kierownika. A gdzie była cały miesiąc, że na ostatni moment nadgania zeby dostać premie? Pracowałam w Bs jakiś czas temu również na stanowisku kierownika i nigdy w życiu bym się tak nie zachowała. Zawsze obsługa klienta była w naszym salonie podzielona na równo. Wielokrotnie miałam wyrobiony swój plan z wyprzedzeniem i zawsze pomagałam reszcie ekipy, aby każdy mógł otrzymać premie. Gdyby nie marna płaca zapewne nadal bym pracowała , bo mój zespół był wspaniały i ciężko mi było się z nimi rozstać. Niestety im dłużej pracujesz tym zarabiasz mniej także trzeba było powiedzieć adios.

Nick
Pracownik
@rose

Tak dokładnie tak jest ,mimo że Ty obsługujesz klienta kasę na siebie nabija kierownik,i jeszcze nie masz prawa się odezwać.

Umowy na czas nieokreślony
Pracownik
 Pytanie

Czy firma daje jeszcze umowy na czas nieokreślony?

Merci
Inne
@Umowy na czas nieokreślony

Tak po przepracowanych 33mc dopiero a tak będą cię czołgać po roku na umowach

Antośka
Inne
@Merci

Ale z tego co wiem dużo firm tak robi, przynajmniej ja u swojego poprzedniego pracodawcy spotkałam się też z czymś takim. No ale jeśli co roku przedłużają umowy to zmienia się przy tym też stawka wynagrodzenia?

Melinda
Pracownik
@Umowy na czas nieokreślony

Pracownik zatrudniony u danego pracodawcy co najmniej 6 miesięcy może raz w roku kalendarzowym wystąpić do pracodawcy z wnioskiem, złożonym w postaci papierowej lub elektronicznej, o: zmianę rodzaju umowy o pracę na umowę o pracę na czas nieokreślony lub bardziej przewidywalne i bezpieczne warunki pracy, w tym polegające na: – zmianie rodzaju pracy lub – zatrudnieniu w pełnym wymiarze czasu pracy.

KPI
Pracownik
 Pytanie

Jak tam KPI w waszych sklepach? Z tego co widzę po sklepach z naszego regionu to nie jest za ciekawie hahah Ciekawe co tam nasza centrala wymyśliła na sierpień - pewnie astronomiczne liczby Drogi Big Starze, jak mamy się czuć zmotywowani do pracy, skoro nawet większość z nas nie jest w stanie zbliżyć się do premii minimalnej? Rok temu plany były wysokie, ale realne do zrobienia, a teraz? Pomaganie klientom jest fajne - bo miło jest widzieć uśmiech zadowolonych z zakupu ludzi, ale coraz bardziej się tego odechciewa

Monika
Pracownik
@KPI

Trzeba będzie się z tym pogodzić że już nigdy nikt nie zobaczy premii.Przeciez to wszystko przez wzrost najniższej krajowej .Nasza biedna firma specjalnie daje kosmiczne plany żeby nikt ich nie wyrobił żeby nie płacić premii.Tyle że na pracownika działa to jak płachta na byka i juz na samym początku miesiąca każdy ma wywalone pozatym co to jest za premia no może niektórzy zrobią 90 % swojego planu są to śmieszne pieniądze.

Ola
Pracownik
@Monika

Każdy plan nawet nierealny da się zrobić ale trzeba mieć towar. Obecnie plany są podwyższane do roku poprzedniego a towaru bardzo mało. Do tego spodnie nowe modele damskie są w takich krojach że nasze klientki nie mają 20lat tylko 45+ więc ciężko będzie je sprzedać. Brak towaru, brak targetu, brak premii proste.

;p
Pracownik
@KPI

Brak towaru na sklepie = brak utargu Później to i tak Ty będziesz musiał się tłumaczyć dlaczego KPI takie słabe ;p Coś mamy w fajnej cenie na drugi dzień wszystko pakujemy na sklep internetowy ,a u nas wieszaki puste po 6 koszulek ;p śmieszne ;p

Monika
Pracownik
@Ola

No nie koniecznie przy obecnych cenach ciężko jest sprzedać taka ilość towaru żeby wyrobić plan i nie każdy da się wyrobić skoro powiększają go o ponad 30 % więcej w stosunku do poprzedniego roku. Niestety ta firma jest podła i będzie tak robić każdego miesiąca ,a co do fasonów damskich spodni to się zgadzam większość z nich to dla nastolatek które nie ubierają się w naszych sklepach wolą sieciowki bo tam kupią spodnie o połowę tańsze i wcale nie gorsze.

Monika
Pracownik
 Pytanie

Cześć, pytanie do kierownikow, którzy starają/starali się o podwyżkę. Jak długo czekaliście na odpowiedź?

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Geri
Pracownik
 Pytanie

Jakie owocowe wtorki? Pierwszy raz słyszę o czymś takim w BS.

Szok
Pracownik

Chyba obowiązują Cię inne standardy. Wtorek bez dress codu polega na pracy w innej odzieży Big Star, niż ta BHP. Taka była oficjalna informacja.

Odzież
Pracownik
@Szok

U nas ciągle było mówione, że w owocowe wtorki można ubrać coś innego niż odzież BHP, ale dalej to jest odzież z logiem Big Stara, nie dowolne ubranie z innych sieciówek. Tak samo, że szortów nie można nosić we wtorki, bo musi być długość odzieży zakrywającej kolana. Jestem w szoku, że wszędzie rozbieżne informacje.

k
Pracownik
 Pytanie
@Szok

Owocowe wtorki to u nas "Luźne wtorki", co prawda polega to na tym, że możesz ubrać co chcesz ale z logo firmy ale ja chodzę w czym chce na co dzień i nie mam żadnych problemów. Bo niby jakie mogę ponieść konsekwencje? hahah

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

ALICJA
Pracownik

Wątpię, żeby przedłużyli. Chroniona jesteś tylko w trakcie ciąży. Jeżeli masz umowę na czas określony i kończy Ci się, to z automatu masz przedłużoną do czasu rozwiązania..

Rose
Pracownik
 Pytanie

Do osób funkcyjnych. Jak sobie radzicie z tym, że osoby zatrudnione na umowę zlecenie na cały etat, które są studentami poniżej 26 roku życia zarabiają więcej od Was? Ja jako Kierownik nie mogę się pogodzić z tym, że taki Sprzedawca zarabia więcej ode mnie.

Funkcyjna
Pracownik
@Rose

I to jeszcze za nic nie odpowiada, nic go nie interesuje (bo tak jest u nas), tylko kasuje a resztę palcem pokazać trzeba, żeby cokolwiek zrobił. A pensja większa i to nie mało. Żenada.

end
Pracownik
@Rose

No ale sama sobie odpowiedziałaś xD jest na zleceniu więc ma płacone za godzinę a ty masz za etat. Więc jest to logiczne, że ma więcej kasy, Musiałabyś mieć chyba z 6000 lub 7000 tys. na umowie żebyś nie czuła się urażona. Nie rozumiem tego bulwersu

Anna
Pracownik

Studiuje się dla siebie a nie dla innych. Dla własnej ambicji i możliwości na przyszłość. Nie wyobrażam sobie pracować w galerii jak już skończę studia. Fajnie jest sobie dorobić mimo ze mogłabym brać pieniądze od rodziców. Mam tez fajny zespół dlatego lepiej się pracuje. Klienci to dramat xd ale można przynamniej się pośmiać. Mój chłopak po skończeniu studiów dostał prace w swoim kierunku bez mniejszego problemu. Doświadczenie w pracy w BS w niczym mi się nie przyda jeśli chodzi o moje studia i kierunek. Ja jestem niezależna i dlatego złożyłam tu Cv i dostałam prace. Wole mieć swoje pieniądze i nie prosić się o 400 zł na nowe buty czy na wakacje. Ale nie traktuje tej pracy poważnie z przekonaniem ze tam zostanę bo to jest śmieszne ze mogłabym się utrzymać z takich zarobków. Jak zarobię za 100/120 h jakieś 2700 zł czasami 3000 tys to jest to spoko na czas studiów. No ale żeby serio żyć później za takie pieniądze i to się nie da! Czytaj ze zrozumieniem moja droga.

Anna
Pracownik

Ja się o to nie martwię xd Z takim przekonaniem jak twoje to faktycznie ta praca jest dla ciebie. Ja nie lubię owijać w bawełnę i mówię jak jest. Co do klasy to chyba ty jej nie masz. Nie będę mówiła super o BS bo niestety jest bardzo zle Moje koleżanki maja ciężko z zarobkami i to jest przykre Popracuj nad sobą i twoim brakiem pewności siebie Może i ty kiedyś postarasz się zmienić coś na lepsze

1
Clara
Pracownik
@Anna

Nie powiedziałabym, że jest to praca dla studentów. Sama studiowałam zaocznie pracując tutaj i to wcale takie łatwe nie było. Gdyby nie moja ekipa z pracy, która brała za mnie weekendy żebym ja miala wolne i mogła isc na zajęcia to pewnie nie skończyłabym ich z tak dobrymi wynikami:) a zdaje sobie sprawe, że nie każdy ma tak życzliwy zespół więc nie wiem jak ludzie mają mieć czas na studia pracując od 9-20, z max 3 etatami na sklepie. I niestety nie zawsze skończone studia gwarantują ci pracę. Trzeba brać pod uwagę tez to ze sa tu osoby z różnych miast i nie zawsze w tych małych jest duży wybór w pracy, nawet po studiach:)

Studentka
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Żebyś się nie przeliczyła z tymi studiami.. Znam wielu magistrów, którzy za@waniają teraz na produkcji, w sklepach albo na budowie i nie mówię tutaj o takich kierunkach jak socjologia czy inny badziew.. Teraz studia ani wykształcenie wyższe to nic specjalnego. Papierkiem mogłaś się chwalić X lat temu, za czasów naszych babć jak edukacja była utrudniona i były czasy powojenne. A nie teraz kiedy to jest na wyciągnięcie ręki dla każdego.. Właśnie teraz jest duży odsetek osób po studiach, z papierkiem, a za mało miejsc pracy. Bo na jedno miejsce na wysokim stanowisku jest 10 studencików, którzy szukają pracy :D tak samo CV do nas ludzie wykształceni wysyłali.. Magistrowie ekonomii, zarządzania.. To gdzie te miejsca pracy i praca w zawodzie po studiach? Życie wszystko weryfikuje. Ale życzę powodzenia i więcej pokory :)

Studentka
Pracownik
 Pytanie

Że niby ja? Zaskoczę Cię..Też jestem w trakcie studiów, ale nie podniecam się i nie wywyższam jak co niektórzy. Tym bardziej nikomu nie ubliżam. Czy to po studiach czy nie, bo teraz tylu "specjalistów" jest po studiach zaocznych, tym bardziej w czasach covidowych, którzy przepękali studia zdalnie, którzy teraz innym ubliżają i wyśmiewają się z tych co za 2700 żyją.. Tak wyglądają realia dzisiejszego świata..

Adelka
Pracownik
 Pytanie

Co uważacie o tym, że zabierane są pieniądze z kart lunchowej? Wygląda to tak jakby malo kto wyrabiał premie więc trzeba zabrać z kart...

Szok
Pracownik
 Pytanie

@Amela Skąd taka informacja, że są potrącenia na inwentaryzację z karty lunchowej?

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii