Jak się pracuje w Studio Props Joanna Gacek-Sroka Poznań? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytanie o to jak się pracuje w Studio Props Joanna Gacek-Sroka Poznań, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w Studio Props Joanna Gacek-Sroka jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Studio Props Joanna Gacek-Sroka w Poznań

J Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 46 dni.
Inne
 Pytanie

Na usunięcie opinii z google pieniądze są, na pensje, spłacenie klientek i podwykonawców nie... Pozwolę sobie zatem skopiować opinię z wizytówki (chciałam zauważyć, że usunięcie wizytówki i masy negatywnych opinii to nie są małe koszty. Tyle tego jest, że nie wiem od czego zacząć :( 1. Torebki może i ładne, ale moja się rozpruła po pierwszym użyciu. Reklamacja? Nie polecam, zostaniesz najpewniej bez kasy i bez torebki. 2. Realizacja - nawet ponad rok, ale pamiętaj - nie dopytuj, bo zablokują Cię na wszystkich mediach społecznościowy za hejt, a na wiadomości prywatne i tak nie odpiszą. 3. Nieoddawanie pieniędzy za niezrealizowane zamówienia - włos się jeży na głowie, można poczytać na grupach modowych jakie to kwoty i od kiedy dziewczyny czekają. 4. Usuwanie komentarzy (i to 24 godziny na dobę!) właścicielka tłumaczy tym, że nie ma czasu, aby na nie odpowiadać. A wystarczyłby oddać przywłaszczone pieniądze. So simple as that! 5. Kiedyś właścicielka mówiła, że uszycie torebki (chyba doktorki) kosztuje 100 zł. Aktualnie, na grupie można kupić torebki nawet za 40 zł. Ktoś wierzy, że one w ogóle powstaną? Za co? Oczywiście, płatność blikiem. Zbieranie kasy w pośpiechu - może na postępowanie upadłościowe albo zaległe pensje? 6. I tu przechodzimy do kwestii pracowników. Zachęcam do lektury.. 7. Manipulacja na najwyższym poziomie. Najlepiej zwolnić pracowników (lub swoim zachowaniem zmusić do odejścia), a potem zmobilizować klientki do darmowej pracy na rzecz firmy. 8. Kontakt - telefon wyłączony, na maile nikt nie odpisuje, na messengerze tylko automatyczna odpowiedź. Przepraszam, odpisali mi po 2,5 miesiąca (tylko dlatego, że komentowałam każdy możliwy post - jak macie na to czas to spoko :)) 9.(usunięte przez administratora) A to wszystko to tylko wierzchołek góry lodowej :(

Pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Czytam te wszystkie opinie i nie wierzę. Jak mawiają jak jest dobrze to jest dobrze, jak się wali to po całości. Kto jak kto, ale nie można oskarżać o złe traktowanie osoby, która tyle robiła dla swoich ludzi, którzy teraz w ramach kryzysu i powiniętej nogi nagle przypomnieli sobie jaka straszna była. Nie przypominam sobie firmy, a pracowałam już w różnych miejscach żeby ktokolwiek podarował mi dodatkowe dni urlopu, abym mogła sobie odpocząć... i to nie 2 dni, tylko kilkanaście... Kilkanaście dodatkowych dni urlopu, dokładnie 12 dni dodatkowego urlopu w roku? W trakcie pandemii opieka dla dzieci, aby można było iść do roboty... O tygodniowych wczasach w Holiday Park tez zapomnieliście? Każdy z nas dostał voucher na tygodniowe wczasy, mało?????!! Czy wy juz na głowę upadliście wszyscy? Opóźnienia w wypłatach, wiadomo, że nie jestem zachwycona, trzeba z czegoś żyć, otrzymałam 2 zaległe części, pozostała jedna. Nie jest mi to na rękę, ale na pewno nie nazwę Asi złym pracodawcą.

4
Bomba
Inne
 Pytanie
@Pracownik

Aaa ok czyli zamowienia na ktore czeka sie rok to ok bo dostałaś dni wolne?

Anna Nowy wpis
Inne
@Pracownik

Widocznie cos zle robila skoro jest tyle niezadowolonych ludzi-pracownikow, klientow jak i tych ktorzy z firma wspolpracowali.Czekam na swoje pieniadze bo tez mam.kryzys

Ona Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Pracownik

I zobacz co właśnie napisałaś :).. jak firma może mieć się dobrze, jak pracownikom daje wolne dodatkowe. Jak może mieć się dobrze, nie budując tzw poduszki finansowej tylko zabierając pracowników na wczasy. Jak może mieć się dobrze, jak przyznajesz że opóźnienia w wynagrodzeniach są.. a teraz postaw się na miejscu osób, które np na świecie są same i zostają bez środków do życia. Spróbuj dostawcom mediów powiedzieć że opłacisz rachunki za kilka miesięcy, a właścicielowi mieszkania że nie masz. Masz świadomość jak takie coś by się skończyło? Bo z tych kocopolow co piszesz to na siłę próbujesz usprawiedliwiać kogos, kto (usunięte przez administratora) setki osób i robi to po dziś dzień. Jaki pracodawca, nie mając środków, organizuje kolację dla ledwo poznanych ludzi? Skąd ma na to pieniądze? Klienci miesiącami na odpowiedź czekają, a zwrocie kasy czy towarze to pewnie można już pomarzyć. Piszą gdzie się da. A co robi props? Ładuje gruby hajs by zniknąć z wyszukiwarki Google. Ja mam świadomość że klientów za (usunięte przez administratora) macie a Ciebie podziwiam, że tak klaszczesz szefowej, która łamie do dziś kodeks karny. Bo teraz uważaj, to co zrobiła to (usunięte przez administratora) A jeśli Ty chcesz pracować dla kogoś takiego, broniąc go, to Twoja sprawa. Obyś nie skończyła jak byli pracownicy.

Monia
Pracownik
 Pytanie

Zastanawia mnie fakt, co ma Gowork do opinii klientów? Rozumiem, że wielu osobom nie jest już z Marką po drodze, tak niektóre zamówienia mają ogromne opóźnienia. Zwroty wychodzą później. Walczymy z kryzysem. Natomiast nikt nie zostanie bez kasy, czy zamówienia. Niezrozumiałym jest dla mnie fakt kręcenia nagonki, tracenia własnej energii na szerzenie często nieprawdy i manipulowanie faktami. Jako pracownik firmy, który nie musiał, a chciałby tutaj pracować- wierzę, że uda nam się pokonać obecną sytuację. Naprawdę nie rozumiem, co to ma do portalu gowork. To jest portal dla pracowników, byłych pracowników. I naprawdę mega dziwię się, że nagle niektórzy zapomnieli, jak dobrze było im pracować zdalnie, jeździć na fajne eventy, korzystać z udogodnień, etc. To nie są rzetelne opinie. Przed kryzysową sytuacją to była najlepsza praca, jaką miałam. I zawsze fajnych ludzi obok. Niestety, nierzetelność niektórych spowodowała, ze jesteśmy teraz, gdzie jesteśmy. Dziwne, że ludzie, którzy nie mają pojęcia o czym mowa, tak ochoczo wypowiadają swoje zdanie. A ja wierzę, ze prawda ujrzy niebawem światło dzienne.Teraz jest trudno, ale zostało parę osób, którym zależy, żeby Props przetrwał. I mimo tych wszystkich trudności, damy radę.

1
Anna
Inne
@Monia

Jesteśmy wszedzie poblokowane.Na maile nie odpowiadaja,tel nie odbieraja,na mess przychodzi automatyczna odpowiedz ze zycza Szczescia w Nowym Roku wiec próbujemy zlapac kontakt z firma gdziekolwiek.Zaplacilysmy za towar,ktorego nie ma wiec nalezaloby oddac pieniadze i nikt nie mialby pretensji.Kryzys mamy wszyscy co nie oznacza ze bedzie pobierac oplate za cos czego nie mamy

Obserwator
Inne
 Pytanie
@Monia

@Monia opinie klientów też są ważne dla potencjalnego pracownika. Nie każdy ma ochotę pracować w firmie, która niewywiazuje się z terminowym wysłaniem towaru, w której klienci mają problemy z odzyskaniem swoich pieniedzy po anulowaniu zamówień. A w przypadku gdy dopytują o swoje zamówienia i pieniądze są blokowane i usuwane z grupy ambasadorek. Czy tak się rozwiązuje problemy? Czy to jest ta slynna transparentność? W jaki sposób blokowanie klientów ma pomóc w rozwiazaniu problemu, bo czego tu nie rozumiem. O postępowaniu w stosunku do klientów i pracowników można przeczytać setki komentarzy i nie tylko tutaj a onne stanowią cenna informację przy wyborze pracy.

Anka
Inne
@Monia

Ogromne opóźnienia (i nie "niektóre" a całkiem duża grupa) = rok obracania cudzymi pieniędzmi Walczymy z kryzysem = łamiemy polskie prawo nie przestrzegając zapisów o zwrocie i rezygnacji z zamówienia Manipulowanie faktami = wrzucanie informacji o braku zwrotu pieniędzy (idzie to w tysiącach a nie kilkuset złotych) Nieprawda = blokowanie kontaktu, brak prawdziwych informacji, zastraszanie prawnikami Chciałabym wiedzieć jako potencjalny kandydat że firma jest w takim kryzysie finansowym jak i PR. A praca zdalna to nie jest jakiś złoty gral; eventy nie powinny zastępować uczciwego traktowania klientów

Dżołana Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Monia

Dla mnie niezrozumiałe jest: - blokowanie gdzie się da klientów, którzy pytają o zamówienia - braku komunikacji - kłamstw: mam wiadomości, że za 2-3 dni torebka do mnie będzie wysłana, a dwa tygodnie później okazuje się że ona dopiero będzie szyta, a potem kolejne kilkanaście dni że dopiero czekają na materiał - nie interesują mnie benefity pracowników. Ani w tej, ani w innej firmie. Oczekuje produktu który zamówiłam i komunikacji jeśli są opóźnienia. Rzetelnej komunikacji Mega fanklub tylko ratuje, że propos nie popłynął. "Nagonka", "hejt" och jakie mocne słowa, żeby pokazać, że klienci nie mają prawa domagać się towaru. Bo tracą czas i energię. Zwróć uwagę, że do tej pory tracili czas na kontakt z Proposem i pieniądze w Propsie na te benefity pracowników. Jak nie wstyd brać voucher na wakacje wiedząc, że ludzie po kilka tygodni czekają na swoje pieniądze i zamówienia?

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Praca w tej firmie zapowiadała się super, obiecywanie złotych gór, wyjazdów, szkoleń i rozwoju. Ostatecznie? Łamanie praw pracownika, zwlekanie (do dzisiaj) z wypłaceniem pięniędzy za kilka miesięcy pracy, wyrzucenie z pracy za dopominanie się, wyrzucenie z grupy Ambasadorzy, wyrzucenie ze znajomych i blokowanie. Obiecywanie miliona terminów, z których żaden nie był prawdziwy a pieniędzy nadal nie ma (od zeszłego roku). Niestety ale sprawa kończy się w sądzie. Absolutnie nie polecam współpracy z Joanną Gacek - Sroka. Nie nabierajcie się na ckliwe historyjki o hejcie, otyłości i depresji. Najważniejsze, że właścicielce udały się wakacje w Hiszpanii podczas gdy tyle osób czeka na swoje pieniądze.

Dawna klientka
Inne
@Były pracownik

Jestem zszokowana tym co piszesz. Obserwuję firmę od dawna (nawet mam kilka torebek jeszcze z czasów świetności) i ewidentnie jest tam coś nie tak. Kosmicznie długi termin realizacji jeszcze jestem w stanie zrozumieć, chociaż mnie osobiście totalnie zniechęcił. Natomiast kwesia braku zamówień, braku kontaktu, to, że ludzie nie potrafią doprosić się o własne pieniądze z anulacji zamówień i wiele innych kwestii w relacji firma-klient jest nie do przyjęcia. Myślałam, że mimo wszystko, chociaż pracownicy są w lepszej sytuacji, ale to i czym piszesz jest szokujące... Zastanawiam się o co chodzi i z czego to wynika. Trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej odzyskała pieniądze! W ostatnim czasie zauważyłam, że kilka osób (pracowników) zniknęło z social mediów z dnia na dzień, więc jeśli byłaś jedną z tych, o których myślę, to na pewno robiłaś świetną robotę...

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy rozmowa kwalifikacyjna w Studio Props Joanna Gacek-Sroka spełniła Twoje oczekiwania? Jak oceniasz spotkanie z rekruterem?
logo firmy Opiekunka seniorki w Niemczech
Poznań
Ethicus Care Premium Sp. z o.o.
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik obiektu/Brydadzista
Poznań
Koloryt Sp. z o.o.
(112 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz
Poznań
Dextron Personeel B.V.
(83 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Praca dla studentów w charakterze kierowcy
Poznań
Centrum Kierowców Sp. z o.o.
(91 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert

Zostaw merytoryczną opinię o Studio Props Joanna Gacek-Sroka - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Studio Props Joanna Gacek-Sroka
2.3/5 Na podstawie 3 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Jana Henryka Dąbrowskiego 241
    60-406 Poznań
  • NIP: 6060069547 REGON: 302020948
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Studio Props Joanna Gacek-Sroka
Przejdź do nowych opinii