Reklama

Kongres handlowy GoWork: podsumowanie osiągnięć i nowe perspektywy

W dniach 5 i 6 października odbył się kongres sprzedaży GoWork dla naszego działu handlowego. Był to czas na podsumowanie pracy z ostatnich kwartałów, nakreślenie nowych ścieżek rozwoju firmy, a także edukację i wspólną zabawę. Co działo się podczas spotkania? Jakie tematy zostały omówione? Zapraszamy do lektury. 

Kongres handlowy GoWork - kolaż ze zdjęć z wydarzenia

Pierwszy kongres handlowy GoWork już za nami. Dwa owocne dni pozwoliły wspólnie podsumować dotychczasowe osiągnięcia oraz omówić strategię na przyszłość. Tematyka koncentrowała się w szczególności na sprzedaży. Oceniliśmy efektywność dotychczas wprowadzonych zmian, wspólnie omówiliśmy te nadchodzące. W kongresie udział wzięli wszyscy pracownicy działu handlowego, Team Liderzy, Team Managerowie, Dział Customer Relations, a także nasz najnowszy Dział Komunikacji. W trakcie spotkania niektórzy zostali nagrodzeni za swoje osiągnięcia. Jak dokładnie wyglądały dwa intensywne dni? 

Inspirujące przemowy w części oficjalnej kongresu

Wydarzenie rozpoczęło się w czwartek, w samo południe. Pierwszy z dwóch dni stanowił część oficjalną, złożoną w szczególności z inspirujących przemówień z dużą dawką wiedzy i motywacji. Pierwszy panel na temat strategii działania firmy poprowadził Michał Szymański, COO GoWork. W trakcie panelu słuchacze mieli okazję dowiedzieć się o najważniejszych zmianach w GoWork. Jedną z nich jest powołanie nowego Działu Komunikacji, który ma za zadanie zadać o zewnętrzną i wewnętrzną komunikację oraz poprawę wizerunku firmy m.in. poprzez działania w Social Mediach, na eventach, czy edukowanie na temat EB. Nie zabrakło także pytań do prowadzącego. Słuchaczy interesowała kwestia wizerunku firmy, wizji zmian i radzenia sobie z hejterami. 

Jaką rolę GoWork.pl odgrywa w procesie tworzenia EB firmy? 

Na to pytanie obszernej odpowiedzi udzieliła przedstawicielka nowego działu, specjalistka od EB, Iza Kowalska-Ślusarz. W trakcie swojego wystąpienia oprowadziła słuchaczy przez najważniejsze zagadnienia związane z employer brandingiem. Wyjaśniła rolę i sposób tworzenia EB. Wszystko na przykładach strategii znanych marek pracodawcy, m.in. światowych liderów gastronomii, jak McDonald’s, czy KFC. 

kongres GoWork - zdj 4

Czy wiedzieliście, że EB także jest podatny na trendy? Pracodawca, który chce być konkurencyjny, musi za nimi nadążać. W trakcie wystąpienia ekspertka zaprezentowała kilka przykładowych filmów, rozjaśniających tę kwestię. Iza wyjaśniła słuchaczom, dlaczego nie należy mylić HR z EB, różnice między EB a marketingiem oraz wprowadziła uczestników w świat narzędzi employer brandingu. 

Power Speech – jak zbudować motywację? 

Po przerwie na lunch zapoznaliśmy się z panelem Grzegorza Gospodarca. W Mistrzowskim Power Meetingu wytłumaczył, jak zbudować motywację, mając już za sobą liczne osiągnięcia. Czy aby na pewno dajemy się z siebie wszystko? To pytanie powinny zadać sobie osoby poszukujące impulsu do dalszych działań. Grzegorz pokazał, jakie wnioski można wyciągnąć z liczb. Potężny motywacyjny przekaz powiązał z odpowiedzią na pytania:

  • Co zrobić, by być najlepszym?
  • Jakie jest znaczenie ambicji i determinacji? Co je wyróżnia, jak je postrzegać? 
  • Czy ważniejszy jest talent, czy ciężka praca? 
  • Dlaczego droga na szczyt nie jest usłana różami? 

kongres GoWork - zdj 5

Nowa rozmowa sprzedażowa Ani Nowakowskiej 

Po chwili przerwy słuchacze mieli możliwość dowiedzieć się wiele na temat szkodliwości popadania w schematy. Ania przeprowadziła ich także przez proces budowania zaufania. Głównym punktem panelu był temat przeprowadzania partnerskiej rozmowy. Ania Nowakowska przedstawiła rewolucyjny pomysł na tzw. Mapę Rozmowy. To pomysł na przeprowadzenie rozmowy będącej gwarancją sukcesu w 9 krokach. Każdy z kroków rozłożyła na czynniki pierwsze. Tylko uczestnicy kongresu mieli okazję poznać tajniki nowej strategii. Teraz mają szansę ocenić jej efektywność, wdrażając metodę w swojej codziennej pracy. 

Nasi Mistrzowie Sprzedaży 

Kongres stanowił także okazję do nagrodzenia pracy pojedynczych osób, ale i całych teamów. Nasi Mistrzowie Sprzedaży zostali docenieni w kilku kategoriach. 

  • W kategorii Kadra Menedżerska 1 miejsce zajęła Aneta Parzych.
  • W kategorii Zespół Liderski zwyciężył zespół Martyny Olejnik (za czas od stycznia do listopada 2023 r.) oraz zespół Piotra Szynala (za 3 kwartał roku). 
  • Pierwszą nagrodę za Najwyższą Sprzedaż Indywidualną zdobył Kuba Paź.
  • W kategorii Mistrzowie Customer Relations nagrodę otrzymał Konrad Hardej – Team Manager Zespołu CR. Za najwyższą wartość umów w kategorii nagrodę przyznano Aleksandrze Sobczak, a za największą liczbę szkoleń w Q3 doceniono Sebastiana Kowalczyka.

kongres gowork - zdj 1

Nie samą pracą człowiek żyje, trzeba także znaleźć czas na relaks. Po dniu pełnym emocji przyszła więc pora na wspólną zabawę. O godzinie 20 rozpoczęła się impreza integracyjna na X piętrze w klubie Aviator. 

kongres gowork - zdj 2

Piątkowe warsztaty z Mapy Rozmowy

W czwartek uczestnicy kongresu zyskali obszerną dawkę wiedzy. W piątek mieli okazję wykorzystać ją w praktyce. Po wspólnym śniadaniu, w biurze GoWork odbyły się warsztaty z nowej Mapy Rozmowy dla handlowców i działu CR. W ciągu 3-godzinnych warsztatów uczestnicy przestudiowali dokładnie wszystkie kroki nowej strategii. Przećwiczyli wspólnie nowe sposoby przeprowadzania rozmowy. Dostosowali strategię do własnych potrzeb, wprowadzając pewne usprawnienia. W trakcie warsztatów był także czas na zadawanie pytań i ostatnią integrację w biurze. 

kongres GoWork - zdj 6

Kongres odbył się w pozytywnej atmosferze i w duchu motywacji. Uczestnicy zyskali nową strategię, zostali docenieni za swoją pracę, poznali plany dalszego rozwoju firmy. To nie tylko wydarzenie formalne, ale godziny spędzone wśród wspaniałych ludzi, których łączy wspólny cel. 

Oceń artykuł
2.1/5 (7)