Świetna atmosfera, niezłe zarobki lecz na awans bez znajomości bez szans...
Co do pensji. Minimum na słuchawce ma się 12 a maksymalnie 18. Zależy od wyniku, ale nie jest jakoś strasznie to wyrobić. 14 zł wpada za samo przychodzenie do pracy zgodnie z grafikiem. Kasa jest na czas, a my na umowie zlecenie dostajemy ciut później niż ci o pracę. Zazwyczaj ok. 20 każdego miesiąca. Co do samej pracy na początku jest ciężko, ale jeśli ktoś przychodzi na szkolenie by faktycznie sie czegoś nauczyć,a nie odbębnić 8h to sobie poradzi. Kierownicy czasem pomogą, a czasem nie. Wiadomo, jak ktoś przychodzi z głupotą co chwile to mają prawo sie wkurzyc. Przynajmniej ja to rozumiem. I jak w każdym call center odsyłają do bazy wiedzy. Ja pracuje od sieprnia i mogę jedynie powiedzieć, ze atmosfera jest w porządku, ale jak zawsze znajdą się jacyś ludzie co atmosfere psują. Póki co to zdecydowanie najlepsze call center w jakim pracowałem. Zobaczymy co będzie później :). Co do kary od UOKIK to za niesłusznie aktywowanie grania na czekanie. Aktywowanie automatycznie przy podpisywaniu umowy, niby bez wiedzy klienta . Co do braku wypłaty. To są jakieś kompletne bzdury. Gdyby tak sie stało to chyba pół firmy by się zwolniło. Ponadto rada na przyszlosć. Nie wierzcie we wszystkie komentarze. Część jest pisania na zlecenie i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością :)
To ze Ty dostajesz wyplate na czas i Twoj koledzy z pracy nie znaczy ze wszyscy maja taki luksus ;) W moim przypadku tylko pierwsza wyplata byla zgodnie z umowa, kazda kolejna przychodzila ze znacznym opoznieniem. Nie tylko w moim przypadku tak bylo ale akurat tak sie sklada ze pracuje z ludkami po maturze ktorym wisi to kiedy kase dostana, wazne zeby byla na koncie ;) Kierownicy pomoga? Ale bzdura ;) Najwiekszym pomocnikiem w tej robocie jest wujek google bo tylko tam mozna znalezc odpowiedzi na wiekszosc pytan. Zreszta skoro pracujesz od sierpnia to mysle ze masz zbyt krotki staz zeby sie wypowiadac, wiec masz prawo byc zachwycony, ja pracuje tam znacznie dluzej a z opisu wynika ze pracujemy w tym samym dziale. Przekonasz sie ze wcale nie jest tak magentowo ;)
Napisałem tylko to co zauważyłem przez ten krótki okres. Chyba miałem prawo się wypowiedzieć ;). I wcale nie jestem zachwycony, ale jak na taką pracę to calkiem spoko. Są gorsze miejsca. Gdyby nie studia raczej bym tu nie pracował i nie użerał się z średnio inteligentnymi klientami, którzy nie umieją odczytać faktury. A i mój nick nie ma nic wspólnego z pracą :D. Uzywam tego nicku nie tylko tu na forum. I pamiętajcie, żebyscie nie oczekiwali nie wiadomo czego. To jest zwykle, szare, szeregowe stanowisko, gdzie nie trzeba jakichś większych kwalifikacji. Ciebie zwolnią to przyjmą zaraz kogoś z ulicy. Dla mnie nie ma większych różnic między pracą przy linii montażowej, a na słuchawce. Komfort taki, ze mogę sobie kawkę zaparzyć i fizycznie się nie napracuje. Pokażcie mi zresztą pracę gdzie nie ma osoby niezadowolonej. Czasem są w ogóle ludzie oburzeni, że idą do pracy i muszą pracować.
(usunięte przez administratora)
A mozna poprosic o jakies szczegoly :)
Hej mam pytanie czy ktos wie jakie sa realne zarobki w punkcie daelarskim ( tzw. Aps). Wiem ze podstawa najnizsza krajowa plus premia od kierownika plus bonus od T- mobile. Prosze o porade
Do zleceniowców !! Jaka jest stawka na godzinę, czy wzrasta od czego jest uzależniona ? Raz słyszę 12 raz 15, pogubić się można. Czy można na zlecenie pracować cały etat a nie np 80 godzin, czy są problemy z wypłatą pensji (czy jest regularna ) ?, czy cele są możliwe do realizacji ?? Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
Za zajebista sprzedaz
(usunięte przez administratora)
Na sprzedazy, kolo 500zł dodatku do dniowki mozna wyciagnac
(usunięte przez administratora)
Fakt, czasami można więcej wyciągnąć.
(usunięte przez administratora)
To zalezy od dzialu, na sprzedazy mozesz wyciagnac kolo 15k, na hotline znacznie mniej. Nie ma zmian nocnych, praca w przedziale 7-23 i brak dodatkow za swieta.
podbijam pytanie, wie ktoś może?
Niech mi ktoś powie, czy szkolenie w t-mobile jest płatne? czy przez dwa tygodnie chodzi sie tam za darmo? pytam bo w playu są trzy dni szkolenia za free, a nie wyobrazam sobie przez dwa tygodnie nie zarabiac
(usunięte przez administratora)
Jak ktos chce pracowac w T-Mobile to powinien szukac na ich stronie a nie na innych.
(usunięte przez administratora)
To chyba źle szukasz bo na ich stronie jest w tej chwili 85 ofert pracy. Na samą Łódź jest 10 ogłoszeń, do każdego z działów na chwilę obecność ma być zatrudnione po około 30 osób.
(usunięte przez administratora)
12zl/h
(usunięte przez administratora)
A czy ja mówię że nie płacą? Płacą, ale się z tym nie spieszą.
Jeśli ktoś pracuje w punkcie franczyzowym to nie powinien wypowiadać się na temat firmy T-mobile polska s.a. bo to dwie różne firmy jedna wypłatę daje przed czasem i jest to dobra wypłata a Franki od swoich pracodawców dostają po głowie więc powinno się to rozdzielić np. Na takim forum jak to.
Pracuję na stanowisku konsultanta do obsługi klientów abonamentowych. Szkoda, że obowiązki nie pokrywają się z nazwą stanowiska. Zaczęło się od szkolenia które trwało przez dwa tygodnie, praktycznie codziennie osoby które je prowadziły powtarzały "jak ja przychodziłem do pracy to szkolenie trwało miesiąc-dwa więc wam współczuję" (nie ma to jak genialny motywator). Od razu też uprzedzono nas, że jak już zaczniemy rozmawiać z klientami to nie mamy co liczyć na pomoc, bo inne osoby będą zajęte swoimi obowiązkami a kierownicy są niemili i nie mają czasu na pierdoły. Po szkoleniu siadamy i odbieramy rozmowy, na początku tragedia, bo w ogóle nie szkolili nas z rzeczy o które pytają abonenci, ale spoko, mijają tygodnie, w końcu wycieczki do kierowników (którzy często na zadawane im pytania odpowiadają "spadaj, nie mam czasu"!!!!)się kończą i można powiedzieć że już nie ma pytania na które się nie zna odpowiedzi. I tutaj kolejna niespodzianka! Kierownicy komunikują nam, że już lada moment będziemy odbierać prepaidy! Co z tego, że mieliśmy zajmować się TYLKO abonamentem, kogo to obchodzi, teraz będą karty i koniec. Przychodzi dzień szkolenia (całe 8 godzin). Na szkoleniu powtarza się sytuacja z poprzedniego szkolenia (teksty osoby prowadzącej, że nam współczuje, bo normalnie to takie szkolenie trwa dwa tygodnie). Po kilku godzinach wpada jedna z kierowniczek i robi nam egzamin ustny z tego czego się dowiedzieliśmy, oczywiście wypada kiepsko. Ale co tam, od kolejnego dnia odbieramy rozmowy od osób z telefonami na kartę. Totalnie tego nie ogarniamy, ale kierownictwo nic sobie z tego nie robi. Zwiększyli nam ilość obowiązków dwukrotnie mimo, że zatrudnialiśmy się na inne stanowisko. Stawka godzinowa pozostała bez zmian. Pojawiły się plotki, że może będą umowy o pracę- uwaga, za rok!!! Atmosfera tragiczna, brak jakiegokolwiek wsparcia. A z wypłatami to prawda, niektórzy pensję za czerwiec dostali w sierpniu więc nie rozumiem oburzenia.
Pracuje w T-M ładnych parę lat i zawsze pensja jest na czas. Nie wiem skąd takie informacje...
(usunięte przez administratora)
mylisz sie :)
(usunięte przez administratora)
Co chwile ktos sie zwalnia a dzwoniacych klientow coraz wiecej ;)
(usunięte przez administratora)
Tylko jakos od dwoch miesiecy pensji nikt nie dostal
Nie bierz narkotyków. Nikt nie dostał pensji od miesiąca?! Nigdy od początku istnienia tej firmy nie było takiej sytuacji żeby ktoś nie dostał wypłaty później niż kilka dni wcześniej!
takie plastikowe cos jak umieścisz w bankomacie i wpiszesz pin to wyjdzie wypłata :) ogarnij to.
(usunięte przez administratora)
Teoretycznie od 12zl. W praktyce pensji nie zobaczysz na oczy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 74.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 59, z czego 1 to opinie pozytywne, 49 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.