Benhauer

2 Dodaj merytoryczną opinię
Benhauer
counter
2 378 359 5 1

Opinie o Benhauer

Aniela

Ja tam pracowałam i chwaliłam sobie. Benhauer ma dużą rotację pracowników bo mają bardzo dobry system: hire fast, fire fast, który sprawdza się w najlepiej rozwijających się firmach. A doświadczenie, które się zdobywa jest bezcenne. Z tego co zaobserwowałam pracownicy rzadko sami odchodzili, więc nie rozumiem skąd te wnioski powyżej. To że firma robi duży nabór to nie znaczy, że coś jest z nią nie tak, tylko wręcz przeciwnie: że się szybko rozwija. Haters gonna hate. Sukces zawsze mnoży wrogów

Pomocna?
Tak7Nie43
Zgłoś11
Prosto

Praca w tej firmie nie jest dla każdego, tak jak praca w policji, straży pożarnej etc. Niektórym się wydaje że ich pierwsza czy druga praca bez żadnego doświadczenia będzie sielanka. Ludzie są zwalniani z tej firmy bo albo nie myślą albo im się nie chce pracować, albo się do tego nie nadają. Najlepsi odchodzą sami takie są fakty i robią to w momencie kiedy hajs który w tej firmie jest naprawdę duży nie jest już priorytetem. Co kto lubi.. W życiu do wszystkiego trzeba mieć charakter i siłę, jak jej się nie ma to albo pracuje się za średnia krajowa albo tam gdzie Cie nikt nie widzi lub nie chce sprawdzać. Co kto lubi.

Pomocna?
Tak11Nie26
Zgłoś10
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
4 zaawansowane funkcje Workflow, które ożywią Twój marketing

Czy wiesz, że do 2022 r. codziennie będzie wysyłanych prawie 350 miliardów e-maili? E-mail marketing rośnie w siłę – prawie 92% użytkowników poczty e-mail sprawdza swoje skrzynki każdego dnia. Koordynacja skutecznej kampanii masowej może być jednak karkołomna. Dzięki naszej funkcji Workflow twoja firma może zautomatyzować większość powtarzalnych czynności, a tym samym znacznie zwiększyć swoje dochody kierując do klientów regularne i spersonalizowane mailingi. Odkryj cztery funkcje SALESmanago Workflow, które pomogą ci poprawić doświadczenia twoich klientów i zmaksymalizować potencjał sprzedażowy.


Zaoferuj swoim klientom możliwość uzupełnienia produktu

 
Jeśli Twoja firma sprzedaje produkty, które można kupić wielokrotnie ze względu na ograniczoną liczbę użyć, na przykład kosmetyki lub artykuły spożywcze, nie pozwól swoim klientom zapomnieć o możliwości dokonania ponownego zamówienia. Dzięki naszemu panelowi Procesy Automatyzacji możesz ustawić przypomnienie wysyłane do swoich klientów w odpowiednim momencie tak, aby otrzymywali informację, gdy ich produkt będzie się powoli kończył. Przypominajka ułatwi twoim klientom decyzję o ponownym zakupie produktu, a być może zachęci nawet do kupienia czegoś więcej. 

 
Przejdźmy więc przez ustawienia Workflow. Cykl rozpoczyna się zdarzeniem „ZAKUP”, kiedy klient kupuje produkt o ograniczonym czasie konsumpcji. Po określonej liczbie dni system sprawdza, czy klient ponownie zamówił ten sam produkt. Jeśli drugi zakup nie został dokonany, system wysyła klientowi e-mail i dodaje go do grupy Custom Audience. Cykl zapętla się od tego momentu, jeśli zakup nadal nie zostanie dokonany po kolejnych dniach system wysyła SMS-a. Wreszcie, jeśli klient nie dokonał drugiego zakupu po ustalonym czasie, system przypisuje mu tag „BRAK_DOKUPIENIA_PRODUKTÓW”. W przypadku, gdy faktycznie nastąpi drugi zakup, system usuwa kontakt z grupy Custom Audience.




Odzyskaj klientów poprzez retargeting po wizycie

 

Niestety, część potencjalnych klientów na stałe pozostaje “potencjalna”. Mogą oni odwiedzić twoją witrynę, nawet przez chwilę ją przeglądać, ale ostatecznie nie podjąć jakichkolwiek dodatkowych działań. Czy jest coś, co możesz zrobić, aby odzyskać tych klientów? Dzięki Workflow – tak! Przekonaj ich, żeby wrócili na twoją stronę i dokonali zakupu, wyświetlając niestandardową wiadomość lub pop-up na dowolnej stronie lub urządzeniu. Poprzez użycie atrakcyjnego banera możesz zachęcić takich klientów do ponownego zapoznania się z ofertą sklepu, a tym samym zwiększyć prawdopodobieństwo dokonania zakupu.

 

Spójrzmy na ustawienia poniższego Workflow. Pierwsza akcja zostanie podjęta po godzinie od momentu, w którym klient wszedł na stronę pod warunkiem, że nie nastąpił żaden zakup ani żadne wydarzenie związane z koszykiem. Do klienta wysyłane jest powiadomienie Web Push, aby zachęcić go do powrotu na stronę. Następna czynność zostaje podjęta po następnych 24 godzinach. Jeśli kontakt spełnia dwa ustalone warunki, wysyłana jest do niego wiadomość e-mail z ostatnio przeglądanymi produktami, a dodatkowo wyświetlany jest spersonalizowany baner.

 

Jeśli zakup nie został dokonany, cykl powtarza się po kolejnych 48 godzinach. Od tego momentu system kontaktuje się z kontaktem różnymi kanałami – poprzez aplikację mobilną, baner lub kolejny e-mail. Niezwykle ważne jest ustawienie zasady wyłączającej wyświetlanie reklam i banerów jak tylko klient dokona zakupu.



Reklamuj produkty uzupełniające pierwsze zamówienie

 

Dodatkowa promocja komplementarnego produktu może skutecznie zachęcić klientów do kolejnego zakupu. Taka strategia okazuje się bardzo skuteczna, ponieważ znacznie łatwiej jest złapać klienta, który już zna twoją ofertę i przekonać go do zakupu produktu, który będzie dla niego przydatny, a w dodatku będzie pasował do tego kupionego wcześniej. 

 

Przeanalizujmy poniższy przykład. Po dokonaniu zakupu kontakt jest dodawany do Facebook Custom Audience, dzięki czemu zostaje mu wyświetlony spersonalizowany baner. Po określonej liczbie dni wysyłany jest e-mail z rekomendowanymi produktami. Następna akcja następuje po dodatkowych 7 dniach pod warunkiem, że nie wystąpiło zdarzenie zakupu. Jeśli kontakt spełnia ten warunek, wysyłane jest powiadomienie w aplikacji, Web Push lub SMS. Następna akcja jest wykonywana po kolejnych 14 dniach, jeśli klient nadal nie złożył zamówienia. Może to być kolejny e-mail wysłany z rekomendowanym produktem, lub z ofertą specjalną.



Przypomnij swoim klientom o odnowieniu subskrypcji

 

Pokaż klientowi, że Ci na nim zależy i, że o nim pamiętasz, wysyłając przypomnienie, gdy kończy się jego umowa lub abonament. Ten Workflow jest niezastąpiony w tworzeniu znaczących relacji z klientami. Zapobiegnie również zmniejszeniu bazy klientów, tworząc znaczną szansę na większą liczbę odnowień.

 

Workflow zaczyna się ponownie od zdarzenia zakupu, gdy klient rozpoczyna swoją umowę. Załóżmy, że kontakt kupił miesięczną subskrypcję. Na dzień przed jej zakończeniem system sprawdza, czy zostało zamówione przedłużenie. Jeśli nie, kontakt zostanie dodany do grupy Custom Audience, tak jak w poprzednich scenariuszach.

 

Od tego momentu Workflow wykorzystuje wiele kanałów, aby przypomnieć kontaktowi o kończącej się umowie, ostatecznie kończąc finalnym przypomnieniem. Podobnie jak w poprzednich przypadkach, ważne jest, aby wycofać kontakt z grupy Custom Audience jak tylko klient przedłuży subskrypcję, aby niepotrzebnie go nie spamować.




[ENGLISH]


Pomocna?
TakNie
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Black Friday – poradnik maksymalizacji zysku i wykorzystania potencjału tego dnia



Czy wiesz, że przeciętny Polak nabywa w Black Friday cztery produkty wydając średnio 663 zł a globalna sprzedaż rośnie ponad sześciokrotnie? Czarny Piątek, tym roku wypadający 27 listopada, powinien być zapisany w kalendarzu każdego handlowca pogrubioną czcionką. Bez wątpliwości warto rzetelnie się przygotować i maksymalnie wykorzystać jego potencjał. Poniżej zebraliśmy garść informacji, które pomogą w tym naszym klientom!

 
Przygotuj się na zwiększony ruch – automatyzacja to klucz

 
W tym dniu Twoja strona może zmienić się w marketingową autostradę. Przygotuj się na znacznie większy ruch dzięki maksymalnej automatyzacji już istniejących procesów. Niedziałająca i przeciążona strona może niestety szybko zniechęcić klientów i przegonić ich do konkurencji, dlatego przetestuj swoje serwery i nie daj się tym zaskoczyć. Zadbaj również o większą ilość produktów przygotowanych do wysyłki w magazynie i o płynny proces sprzedażowy. Nowy, zadowolony klient  może wrócić do Ciebie w przyszłości.

 
Dbanie o swoich stałych klientów zawsze się opłaca, i to dosłownie! Zwróć uwagę na swój website marketing pokazując im produkty dobrane pod ich wcześniejsze zainteresowania. Wykorzystaj w tym celu dostępne treści dynamiczne takie jak spersonalizowane ramki rekomendacji, banery i pop upy.  Niech znajomy produkt przykuje uwagę klienta w chaosie tego dnia. 

 
Pamiętaj, że Czarny Piątek niesie też za sobą pewne oczekiwania. Jak wynika z badań, większość klientów oczekuje przecen na poziomie 50%. Konsumenci są bombardowani ofertami z każdej strony, warto więc również zadbać o stworzenie konkurencyjnej oferty i przedstawienie jej w atrakcyjny wizualnie sposób. Grafiki, kolory i czcionki to nie wszystko. W obecnych czasach wielu ludzi wyświetla treści nie tylko na komputerach ale głównie na urządzeniach mobilnych. Koniecznie upewnij się, że Twoja strona działa nienagannie na telefonie czy tablecie.

 
Przypomnij o sobie w kampanii mailingowej!

 
Gdy masz już przygotowaną ofertę warto zastanowić się nad wyglądem kampanii mailingowej. Dotrze ona do klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie od Ciebie treści marketingowych, a niektórzy z nich są już stałymi klientami. Każdy lubi czuć się wyjątkowy, warto więc zaoferować im coś extra. Może darmowa dostawa albo jakiś dodatek? Gratisowa wysyłka zachęca do zakupu aż 49% potencjalnych klientów! Tak naprawdę nawet mała rzecz zmieni odbiór Twojego sklepu w oczach klienta, dlatego wybierz rzecz korzystną dla obu stron i nie wahaj się jej wykorzystać!

 
W następnej kolejności przygotuj treść maila. Krótki, chwytliwy tekst może okazać się znacznie lepszy od dłuższej wiadomości. Pamiętaj, że w tym dniu będziesz dla swoich odbiorców jednym z co najmniej kilku, jak nie kilkunastu maili, a więc… TEMAT! Przykuj wzrok do swojej wiadomości, użyj maksymalnie 65 znaków i pomijaj sztampowe słowa takie jak “okazja” czy “promocja”. Myśl kreatywnie i przygotuj wiadomość równie wyjątkową jak Twój produkt. 

 
Jak w przypadku strony, również w wiadomości warto zadbać o atrakcyjną grafikę. Zwróć uwagę na dopasowanie kolorystyki maila do swojej strony. Na tym etapie przyjdzie Ci z pomocą nasz kreator Drag&Drop, w którym możesz stworzyć maila od zera lub wesprzeć się jednym z wielu gotowych już układów wiadomości. 

 
Na koniec określ swoją grupę odbiorców i zaplanuj termin wysyłki. Świetnym krokiem będzie zrobienie tego z wyprzedzeniem. Jeśli zaplanujesz wiadomości co najmniej dzień wcześniej, to do piątku maile będa już przefiltrowane i gotowe do wysyłki o wybranej przez Ciebie godzinie – już my o to zadbamy!

 
Bądź wyjątkowy i nie daj o sobie zapomnieć!

 
W dobie masowego zalewania internetu treściami średniej jakości, pokaż, że się starasz, zwłaszcza w dniu takim jak Czarny Piątek. Niech Twoje treści będą przemyślane, poprawne i spójne. Zadbaj o content marketing na poziomie – może warto przygotować kilka wpisów z zestawem produktów polecanych przez eksperta?  Daj się zapamiętać i ułatw swojemu klientowi powrót do Ciebie w przyszłości. 

 
Promuj się w Social Mediach nawet z dwutygodniowym wyprzedzeniem – używaj treści ogólnych i nie pojawiaj się zbyt często, warto jednak dać sygnał, że coś się zbliża. Działaj wielokanałowo, im więcej dróg prowadzi klienta do Ciebie, tym większa szansa, że dotrze do celu!

 
Czarny Piątek może też być dobrym pretekstem do zrobienia czegoś więcej. Może to dobry czas na premierę produktu, który w tym dniu rzuci się w oczy większej ilości konsumentów? A może  chcesz poświęcić część dochodu na cele charytatywne i ocieplić wizerunek swojej firmy w momencie, w którym widzi ją więcej osób niż zwykle? Możliwości jest wiele, myśl, planuj, bądź kreatywny i nie daj się ograniczyć wyrobionym schematom!



[ENG]

Pomocna?
TakNie
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność
Nowe leady nie kupują twoich produktów? Czas ulepszyć proces kwalifikacji sprzedażowej


Aż 79% leadów nigdy nie konwertuje na sprzedaż. Jednym z powodów może być zły proces ich kwalifikacji, co oznacza, że 79 razy na 100 możesz marnować swój czas i pieniądze, próbując zdobyć klientów, którzy od początku nie są gotowi na zakup. Według MarketingSherpa 61% marketerów przekazuje leada do sprzedaży natychmiast po zebraniu jego danych, bez żadnej ich weryfikacji. Przedstawiamy narzędzia, które pomogą ci podnieść ich jakość.

 
Zidentyfikuj swoje kontakty – poznaj swojego potencjalnego klienta od samego początku

 
Dzięki SALESmanago wszystkie leady pozyskiwane na twojej stronie, są uzupełniane o informacje o ich zachowaniu. To pomoże ci zrozumieć, jakie produkty lub usługi w twojej ofercie zwróciły ich uwagę. Zachowanie na stronie można śledzić dzięki technologii cookies, co oznacza, że wystarczy tylko raz zidentyfikować leada i od tej pory wszystkie jego wizyty na twojej stronie będą powiązane z jego 360 stopniowym profilem. Jeśli potencjalny klient przeglądał twoją witrynę wcześniej, zanim został zidentyfikowany, ta informacja również zostanie uwzględniona, ponieważ SALESmanago przechowuje historię wizyt anonimowych gości, aby przedstawić ci pełny obraz ich zainteresowań.



Poznaj ich potrzeby – stosuj segmentację behawioralną

 

Gdy już wiesz, kto przegląda twoją witrynę, musisz wiedzieć, czego chce i czego szukał. Takimi informacjami można zarządzać, tworząc odpowiednią Macierz Segmentacji, w której definiujesz listę adresów URL w twojej witrynie, powiązanych z różnymi produktami w ofercie. W efekcie, odwiedzający przeglądając różne podstrony i czytając artykuły opisujące twoją ofertę zostaje otagowany nazwą tego produktu, co daje ci szybki wgląd w to, co potencjalnie może kupić.

 

Powiedzmy, że pracujesz dla firmy zajmującej się handlem samochodami i chcesz segmentować potencjalnych klientów, którzy mogą być zainteresowani różnymi opcjami finansowania. Jeśli odwiedzą podstronę z opisem usługi leasingu, zostanie im przypisany odpowiedni tag (np. FINANSOWANIE_LEASING). Dzięki temu wiesz, że taki lead ma szansę na konwersję i możesz podjąć odpowiednie działania.


Mierz poziom zainteresowania – używaj tagów i scoringu kontaktów

 

Musisz pamiętać, że chociaż segmentacja behawioralna dostarcza informacji, które mogą pomóc w zainicjowaniu bezpośredniego kontaktu, może to nie wystarczyć – każdy lead może oglądać inne produkty w twojej ofercie. Da ci to wiedzę o tym, jaką część twojej oferty zobaczyli, ale nie o tym, którą interesują się najbardziej. Rozwiązaniem jest funkcja scoringu tagów, który pokazuje, ile razy kontakt został oznaczony jako zainteresowany określonym produktem.

 

Wracając do przykładu handlu samochodami. Możesz ustawić wartość scoringu, która będzie dla ciebie oznaczać, że klient nie tylko przeglądał dostępne opcje, ale chciał dowiedzieć się więcej o opcji leasingu. W takim przypadku, jeśli dana osoba odwiedzi trzy podstrony z informacją o leasingu, nie tylko zostanie otagowana FINANSOWANIE_LEASING, ale po nazwie tagu system pokaże, ile razy to zrobiła –  zobaczysz pozycję FINANSOWANIE_LEASING (3) na liście segmentów behawioralnych. Do sprzedaży możesz kwalifikować leady, które przekroczyły określoną wartość scoringu tagu, aby upewnić się, że rozmawiasz z osobami o konkretnym zainteresowaniu twoją ofertą.


Innym sposobem na rozróżnienie dobrych jakościowo leadów jest zastosowanie scoringu kontaktów. Zwiększa się on za każdym razem, gdy lead jest aktywny – otwierając e-maile lub przeglądając witrynę. Powiedzmy, że w ciągu jednego dnia otrzymujesz 100 nowych leadów. Możliwości sprzedaży może być wśród nich wiele, ale jak już ustaliliśmy, około 79 z tych 100 nie dokona konwersji. Rozwiązaniem jest wybranie tych, które są najbardziej aktywne i przez to mają najwyższy scoring. W przypadku leada, który odwiedził twoją witrynę wiele razy i uzyskał scoring 100, konwersja będzie o wiele bardziej prawdopodobna, niż w przypadku nowego, ze scoringiem 5. Chcesz więc zacząć kontaktować się z nowymi leadami, wybierając w pierwszej kolejności te z najwyższym scoringiem kontaktu.

 

Upewnij się, że rozumieją twój produkt – używaj lead nurturingu

 

Nawet leady z dużym scoringiem kontaktu lub scoringiem tagów mogą nie być jeszcze gotowe do zakupu, ponieważ może brakować im ważnych informacji o produkcie, przez co większość z nich zrezygnuje po pierwszej rozmowie z przedstawicielami handlowymi. Spróbuj przekazać im te informacje za pomocą automatycznego cyklu wiadomości edukacyjnych. Dzięki Lead Nurturing możesz uzyskać o 50% więcej potencjalnych klientów gotowych do zakupu. Badania pokazują, że e-maile wspierające potencjalnych klientów mają 10 razy wyższy wskaźnik odpowiedzi w porównaniu ze zwykłymi e-mailami.

 

W kreatorze Lead Nurturing w SALESmanago lub w funkcji Workflow możesz tworzyć zestawy wiadomości, których wysyłka rozpocznie się po spełnieniu przez wybranego leada wymagań, np. przypisaniu do kontaktu konkretnego tagu lub dodaniu go do konkretnego lejka sprzedażowego. Po wybraniu zdarzenia, które rozpocznie kampanię komunikacyjną, możesz wybrać wiadomość, która zostanie wysłana, a także czas jej wysłania (czas po aktywacji kampanii).


Zamień dobre leady w sprzedaż – skorzystaj z alertów sprzedażowych i pomóż swoim handlowcom

 

Na koniec, gdy masz dobrej jakości lead (po segmentacji, z wysokim scoringiem, i po nurturingu), musisz mieć sposób na poinformowanie o tym twoich handlowców. Alert sprzedażowy to prosta automatyzacja, która wysyła powiadomienie do twojego przedstawiciela handlowego, o tym, że powinien skontaktować się z określonym leadem.


Możesz wybrać zachowanie, które powinno spowodować wysłanie tego powiadomienia. Najczęściej klienci, którzy zostali już przez ciebie zakwalifikowani do sprzedaży, przekazywani są do sprzedaży po każdej wizycie na stronie. Leady te udowodniły już, że są zainteresowane (stąd ich kwalifikacja). Jeśli widzisz, że ponownie szukają informacji, to najlepszy czas, aby się z nimi skontaktować.

 

Wszystko to daje większą szansę na odniesienie sukcesu podczas docierania do nowych potencjalnych klientów, ponieważ wybierasz leady o wysokiej wartości.


[ENGLISH]

Pomocna?
TakNie
Nowy wpis

Pracodawca

 Aktualność

[Nowa funkcjonalność] Hiperpersonalizuj swoje kampanie Google Ads i Adform na podstawie danych real-time i predykcji AI



 
Wykorzystaj dane zgromadzone w SALESmanago Customer Data Platform aby ulepszyć personalizację swoich kampanii i dostarczyć swoim klientom oferty perfekcyjnie dopasowane do ich oczekiwań i zachowań zakupowych, kiedykolwiek korzystają z internetu. Przedstawiamy integracje z przewodnimi systemami reklamowymi – Google Ads i Adforms.
 
Google Ads i Adform umożliwiają targetowanie określonych odbiorców na podstawie ich danych lub historii przeglądania oraz generowanie płatnego ruchu w witrynie. Dobre targetowanie i personalizacja reklam to klucze do generowania większej liczby wizyt w Twojej witrynie, co przekłada się na wyższą konwersję twojego sklepu.
 
Dzięki integracji tych platform z SALESmanago możesz teraz wykorzystywać szczegółowe informacje zebrane o każdym z twoich klientów do tworzenia odbiorców i wyświetlania reklam w dowolnej witrynie w ich sieci reklamowej w ramach swoich wielokanałowych kampanii marketingowych lub w procesach automatyzacji.
 
Integracje z Google Ads i Adforms pozwalają na:
 

  • Wykorzystaj dane behawioralne i transakcyjne twoich klientów, zapisane w ich profilach 360º, do tworzenia i zarządzania grupami odbiorców reklam w Google Ads i platformie Adform.

  • Twórz zaawansowane grupy odbiorców reklam, dzięki możliwości wyboru konkretnych cech kontaktów, takich jak predykcja zakupu, CLV i churnu, tagi i szczegóły kontaktu, segmenty behawioralne i wielu innych opcji.

  • Prowadź remarketing lub kampanie typu win-back dla indywidualnych klientów, którzy odwiedzili twoją stronę i spełnili warunki określone w workflow i regułach automatyzacji. 

  • Uzupełnij swoją wielokanałową strategię komunikacji o dodatkowe kanały, w celu dostarczenia spersonalizowanych ofert na różnych etapach cyklu życia Klienta.


 Zacznij wyświetlać idealnie dopasowane reklamy


Proces integracji jest naprawdę prosty. Wystarczy znaleźć odpowiednią platformę w zakładce Social Media w SALESmanago i podać dane do logowania do konta Google Ads lub Adform.


Dzięki temu w SALESmanago wyświetlą się wszyscy istniejący odbiorcy zdefiniowani na danej platformie i będziesz mógł ich teraz edytować lub dodawać nowe kontakty.


Podczas dodawania nowych odbiorców możesz wybrać, czy chcesz ręcznie wybierać kontakty z bazy danych, ze wszystkimi opcjami filtrowania, takimi jak tagi, dane kontaktowe, dynamiczne segmenty, przewidywania AI itp., Czy też chcesz zarządzać tą grupą za pomocą automatyzacji procesy. W tym przypadku masz teraz dostępne nowe działanie w regułach automatyzacji i funkcjach przepływów pracy, które umożliwiają dodawanie lub usuwanie kontaktów z określonej grupy odbiorców w Google Ads lub Adform, podobnie jak było to już możliwe w przypadku integracji Facebook Custom Audience .


W obu przypadkach kontakty SALESmanago są dopasowywane do programów reklamowych na podstawie ich adresu e-mail lub numeru telefonu.


Jak możesz wykorzystać integrację z Google Ads i Adform w swoich kampaniach?


Istnieje wiele przypadków użycia, w których wdrożenie tego dodatkowego kanału komunikacji może stać się znaczące w zwiększaniu przychodów od obecnych klientów.


Możesz utworzyć nowych odbiorców w dowolnym momencie, gdy chcesz przeprowadzić pojedynczą kampanię obsługującą wielokanałowe ręczne kampanie:


  • ogłaszanie premier nowych produktów na podstawie historii zakupów klientów

  • aktywacja klientów o wysokiej wartości predykcyjnej rezygnacji

  • kierowanie na klientów, którzy nie otworzyli e-maili z ofertami specjalnymi

  • kampanie sprzedaży krzyżowej oparte na historii transakcji klienta



Możesz także użyć procesy automatyzacji, aby zdecydować, kiedy reklamy mają być wyświetlane, w zależności od różnych działań klientów na ich drodze:


  • kampanie odzyskiwania porzuconych koszyków dla klientów, którzy nie wyrazili zgody na otrzymywanie e-maili

  • przeprowadzenie procesu onboardingu dla nowego klienta z reklamami przypominającymi o czynnościach jakie musi podjąć, aby w pełni wykorzystać zakupiony produkt

  • retargetowanie klienta reklamami edukującymi o produktach, o które prosił klient na czacie na żywo lub przez telefon

  • kampanie win-back oparte na segmentacji RFM, oferujące inne wartości dodane do następnego zakupu klientom o innej wartości.



[ENG]

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność

Roadmapa Q3 SALESmanago: Treści Warunkowe, Custom Modal Designer i współdzielenie zasobów marketingowych pomiędzy kontami dla dużych klientów Enterprise.




 
Dzięki funkcji Treści Warunkowych określisz jakie warianty ofert zostaną wyświetlone różnym grupom odbiorców tej samej kampanii email, a w nowym kreatorze pop-up stworzysz dowolne komunikaty wyświetlane osobom odwiedzającym twoją stronę WWW. Poznaj wszystkie nowości które pojawiły się w SALESmanago w trzecim kwartale 2020 roku. 
Trzeci kwartał roku możemy zaliczyć do bardzo udanych – kolejny raz dostarczamy naszym klientom sporą dawkę bardzo użytecznych narzędzi w ramach platformy SALESmanago. Znaczna część z nich powstała specjalnie w odpowiedzi na życzenie naszych klientów.
 
Treści warunkowe – personalizuj wybrane widżety i sekcje wiadomości e-mail do określonych segmentów kontaktów lub konkretnych osób.
 


Ciągle rosnąca grupa naszych klientów jest doskonałym źródłem inspiracji do rozwoju naszego produktu. W tym kwartale wprowadziliśmy w życie jeden z pomysłów przewijający się w propozycjach otrzymanych w ramach Rady Doradczej Klientów (Customer Advisory Board) – treści warunkowe w mailach – dzięki którym zaawansowana personalizacja maila stała się banalnie prosta. 
Treści warunkowe pozwalają na zróżnicowanie ofert i całych części wiadomości tak, aby pasowały do zainteresowań wybranych grup odbiorców pojedynczej kampanii e-mailowej. Oszczędzisz również czas tworząc i wysyłając pojedynczą wiadomość z wieloma wariantami treści zamiast szeregu różnych szablonów.
 
Z łatwością twórz piękne pop-upy, prezentuj dedykowane oferty na stronie i zachęcaj anonimowych użytkowników do pozostawienia swoich danych, z pomocą Custom Modal Designera.
 


W systemie pojawił się również nowy, zaawansowany kreator “wyskakujących” okienek (pop-up). Pozwala on dowolnie tworzyć rozbudowane wizualnie kreacje, które doskonale wpasują się w wygląd strony docelowej i typ urządzenia, na którym komunikat ma zostać wyświetlony.
Dzięki Custom Modal Designerowi zachęcisz potencjalnych klientów do pozostawienia swoich danych osobowych lub poinformujesz o specjalnych ofertach, wyświetlając piękne pop-upy, które możesz z łatwością stworzyć samemu bez znajomości HTML.
 
Nowy dashboard i analityka bazy CRM – więcej danych o sprzedaży eCommerce.
 
 
Na bieżąco również odświeżamy i rozwijamy analitykę – najnowszym zmodernizowanym dashboardem w systemie SALESmanago jest analityka CRM, która przeszła gruntowne zmiany i została wzbogacona o nowe ciekawe dane na temat bazy kontaktów.
Do już znanych statystyk dodaliśmy Lejek eCommerce – pokazujący jak wygląda zaangażowanie kontaktów i jak to zaangażowanie przekłada się na liczbę koszyków i transakcji w sklepie. 
Dodaliśmy zupełnie nową sekcję analizy aktywności zakupowej kontaktów w czasie oraz liczby kupujących w bazie kontaktów. 
 
Przyspiesz wdrażanie nowych procesów dla wielu rynków i marek dzięki możliwości współdzielenia zasobów pomiędzy różnymi kontami SALESmanago.
 
Jeśli korzystasz z wielu kont SALESmanago do prowadzenia marketingu dla różnych marek lub na różnych rynkach, możesz teraz łatwo kopiować istniejące szablony wiadomości e-mail i procesy automatyzacji z konta głównego na inne, ułatwiając i przyspieszając ich wdrożenie w całej firmie. Ta opcja jest dostępna dla klientów Enterprise korzystających z SALESmanago w modelu Private Cloud.
 
Nowa mechanika doboru kontaktów do wysyłki e-mail tuż przed jej realizacją.
 
Na koniec kolejna zmiana będąca odpowiedzią na propozycje naszych klientów – pozornie mała, jednak dająca bardzo duże możliwości.
Od kilku tygodni w systemie w momencie wysyłki można wybrać opcję, która spowoduje, że kontakty do wysyłki zostaną wybrane tuż przed jej realizacją – więc planowanie korespondencji odległych w czasie pozwoli od teraz dynamicznie dobrać grupę odbiorców w momencie wysyłania.


[ENG]
Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność

[Nowa funkcjonalność] Konwertuj i pozyskuj więcej nowych klientów dzięki rozbudowanym możliwościom Custom Modal Designera, pozwalającym na hiperpersonalizację strony www poprzez zaawansowane i wysoce konfigurowalne pop-upy

 

 
Klienci zwykle opuszczają sklep, jeśli nie są w stanie znaleźć odpowiednich ofert i informacji. Jeśli nie jesteś w stanie przyciągnąć ich uwagi, jest bardzo prawdopodobne, że ich stracisz. Mając to na uwadze, opracowaliśmy nową, zaawansowaną funkcję, która pozwoli Ci tworzyć niestandardowe, spersonalizowane popupy, które z pewnością przyciągną uwagę każdego odwiedzającego twoją witrynę.

Custom Modal Designer pozwala spersonalizować wrażenia odwiedzających twoją witrynę internetową, wyświetlając odpowiednie oferty i formularze z odpowiednimi zachętami, które skuteczniej przekonają ich do pozostawienia swoich danych. Pozwala także na dostosowanie treści pop-upów oraz wybór kiedy i gdzie mają być wyświetlane wybranym grupom kontaktów na podstawie ich segmentacji i zachowania na stronie.

Nie musisz już tworzyć nijakich popupów dla całej publiczności, ani tworzyć wielu szablonów dla określonych kontaktów i grup kontaktów. Dzięki Custom Modal Designerowi, możesz utworzyć komunikaty, które będą wyświetlały różne treści – na przykład zawierające specjalne, spersonalizowane oferty wyselekcjonowanym segmentom twojej bazy użytkowników. Możesz także dostosować czas wyświetlania i miejsce, w którym się pojawia, oraz ustawić tygodniowy harmonogram wyświetlania wyskakujących okienek. Ponadto ich wizualną stronę można również dostosować, aby można je było poprawnie wyświetlać na dowolnym urządzeniu, mobilnym lub stacjonarnym, a także upewnić się, że przyciągają wzrok i są odpowiednio dopasowane do twojej witryny. Możesz dodać dowolny element graficzny, zmienić kolor, ustawić przezroczystość, a nawet zmienić najdrobniejsze szczegóły tekstu, takie jak dostosowanie wysokości i szerokości linii w formularzach podręcznych.
 
Z pomocą Custom Modal Designera:

  • Wyświetlaj wybranym grupom klientów pop-upy zawierające specjalne oferty na podstawie ich zachowania na stronie internetowej i danych CRM. Kontroluj, gdzie, kiedy, komu i jaka oferta ma być wyświetlana.

  • Pozyskaj więcej potencjalnych klientów i subskrypcji newslettera dzięki atrakcyjnym formularzom wyświetlanym w odpowiednim momencie.

  • Skorzystaj z szerokich możliwości customizacji, aby tworzyć komunikaty idealnie pasujące do wyglądu strony internetowej zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i na urządzeniach mobilnych. 


Jak korzystać z Custom Modal Designera
 
Aby stworzyć atrakcyjny popup, nie musisz prosić działu IT o pomoc. Jest w pełni konfigurowalny z poziomu konta SALESmanago. Aby z niego skorzystać, wykonaj następujące kroki:


  • Wybierz urządzenia, na których chcesz wyświetlać wyskakujące okienko (możesz wybrać komputer stacjonarny, telefon komórkowy lub oba typy). Jeśli wybierzesz oba urządzenia, będziesz mógł utworzyć popup osobno dla każdego z nich.

  • W kreatorze drag & drop możesz dostosować popup za pomocą listy responsywnych widżetów, które będą wypełniać jego zawartość, w tym tekst, obrazy, przyciski lub linki. Tutaj możesz wybrać, czy chcesz, aby wyskakujące okienko zbierało dane kontaktowe od odwiedzających witrynę, czy po prostu informowało ich o ofertach specjalnych, które dla nich przygotowałeś.

  • Kiedy skończysz, będziesz mógł zmienić estetyczną stronę popupu i  miejsce jego wyświetlenia w swojej witrynie. Wybierz, czy ma się pojawiać na środku ekranu, jako pasek u dołu strony, czy w jej rogu.

  • Określ, kiedy i w jakich częściach witryny mają się pojawiać popupy.

  • I wreszcie, będziesz mógł wybrać ustawienia, w tym czas wyświetlania i tygodniowy harmonogram, w którym możesz określić dokładne dni i godziny, w których popup będzie się pojawiać w twojej witrynie. Możesz także zdecydować, kiedy i na podstawie jakich warunków powinien on wyświetlać się temu samemu użytkownikowi.


I to wszystko. Po wykonaniu tych prostych czynności popup jest gotowy do pracy

 
Zastosuj hiperpersonalizację w swoich popupach
 
Hiperpersonalizacja to znak rozpoznawczy SALESmanago i chcemy, aby nasi klienci potrafili zastosować ją w każdej działalności marketingowej. Popupy są jedną z podstaw w generowaniu leadów nie bez powodu – są wyświetlane odwiedzającym twoją witrynę, więc nie można ich łatwo przeoczyć. Dzięki personalizacji wyskakujące okienka mogą być używane do prezentowania niestandardowych formularzy, które mogą zachęcić klientów do:


  • zapisu się do newslettera

  • oferowania gated contentu

  • pozyskania danych osobowych dzięki obietnicy bezpośredniego kontaktu ze swoimi przedstawicielami

  • pokazania banerów z informacjami o specjalnych, ograniczonych czasowo ofertach


W ten sposób spersonalizowane popupy pozwalają generować leady i tworzyć zaangażowanych klientów. Jedną z ich największych zalet jest to, że można je wyświetlać anonimowym użytkownikom, ale nadal można je spersonalizować pod kątem ich zainteresowań.



[ENG]

Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność

3 zaawansowane funkcje bazujące na automatyzacji, które pozwolą Ci zwiększyć retencję



Wiele firm buduje swoją strategię rozwoju koncentrując się na pozyskiwaniu nowych klientów. Badania pokazują jednak, że nawet 65% całości przychodów pochodzi od obecnych klientów. Ponadto, lojalni klienci, którzy już znają i cenią to, co oferujesz, potrafią wydać nawet o 33% więcej niż ci nowo pozyskani. Utrzymanie starego klienta jest również pięciokrotnie tańsze w porównaniu z pozyskaniem nowego. Wszystko to pokazuje, że rosnąca retencja klientów powinna być jednym z twoich priorytetów. Ten artykuł pokaże Ci, jak możesz to zrobić dzięki automatyzacji komunikacji.
 
Kluczem do wysokiej retencji klientów jest oczywiście ich zadowolenie z twoich produktów lub usług, co możesz osiągnąć także dzięki dobrze zaplanowanej, spersonalizowanej komunikacji, prowadzonej z dbałością o preferencje klientów na każdym etapie ich życia. Jednak czasami to nie wystarczy – klienci mogą przestać czytać twoje e-maile, odwiedzać twoją witrynę internetową, kupować twoje produkty i w końcu, po prostu ich stracisz. Istnieje wiele różnych podejść, które możesz zastosować, aby przekonać ich do pozostania z tobą i ponownego zakupu. Możesz skorzystać z różnych zachęt, takich jak dostęp do ofert specjalnych, kodów rabatowych, opcji darmowej dostawy itp. Głównym problemem jest wiedza o tym, kiedy należy dostarczać takie oferty. Tutaj pojawia się automatyzacja. Zobacz, jak SALESmanago może pomóc Ci zatrzymać klientów, dzięki kilku dedykowanym funkcjom.
 
Odzyskaj ich – reguła win-back
 
Kampanie win-back oparte na regule win-back, to podstawowy sposób na zwiększenie retencji klientów. Załóżmy, że wcześniej aktywny klient nie odwiedzał twojej witryny przez 60 dni. Możesz ustawić ostatnią wizytę jako uruchamiającą regułę i dodać warunek, że klient nie odwiedzi strony w ciągu następnych 60 dni. W rezultacie system rozpocznie skonfigurowane akcje.
 

W oparciu o regułę win-back możesz wysłać np. dynamiczne powiadomienia Web Push (a dla użytkowników Google Chrome – nawet powiadomienia Rich Web Push), prezentujące nowości w twojej ofercie, czy e-mail z rabatem do następnego zakupu. Kampanie typu win-back można mocno spersonalizować, dzięki zastosowaniu rekomendacji Machine Learning i AI. Korzystając z zebranych danych behawioralnych, możesz podejść do klienta w sposób indywidualny i skorzystać z jednego z dostępnych scenariuszy AI, aby np. wysłać rekomendacje produktowe na podstawie zakupów danych produktów, dokonanych przez użytkowników podobnych do tego, którego chcesz ponownie przyciągnąć.
 
Podnieś poziom swojej gry – użyj automatyzacji RFM
 
Reguła automatyzacji win-back może być świetnym sposobem na rozpoczęcie angażowania nieaktywnych użytkowników. Nie jest to jednak narzędzie idealne, nie uwzględnia bowiem różnic między klientami. Każdy z nich ma inne nawyki zakupowe – kupuje z różną częstotliwością, wydaje różne kwoty. Jeśli chcesz reaktywować użytkownika, który kupił wiele razy, wydał dużo i nie był aktywny przez 180 dni, możesz zainwestować więcej niż w przypadku reaktywacji klienta jednorazowego, który kupił jeden produkt 30 dni temu.
 
RFM Marketing Automation umożliwia wykorzystanie informacji o historii poszczególnych zakupów i segmentację klientów na podstawie czasu, który minął od ostatniego zakupu (Recency) oraz częstotliwości zakupów (Frequency) i ich wartości (Monetary). Te dodatkowe wymiary dają ci przestrzeń do stworzenia całej strategii utrzymania klienta, w której możesz określić różne zachęty, wartości kodów rabatowych oferowanych lojalnym klientom, którzy wydają dużo, lub tym kupującym jednorazowo.
 

RFM umożliwia wysyłanie treści marketingowych odpowiednio dopasowanych do zachowania klienta. Załóżmy, że jest w segmencie Premium. Wcześniej kupował dużo i często, aż nagle przestał być aktywny i został przeniesiony do segmentu klientów o długim czasie od ostatniego zakupu. Na tej podstawie możesz uruchomić specjalne akcje, którymi chcesz zachęcić tego klienta do ponownego zakupu. Jeśli zdecydujesz się sięgnąć po kupon, wiesz, jaka powinna być jego wartość (wyższa dla klientów premium niż tych o przeciętnej wartości). RFM pokazuje ci, ile dany klient zwykle wydaje, dzięki czemu możesz podjąć odpowiednie działania.
 
Wejdź na poziom indywidualny, dzięki opartej o AI predykcji churnu
 
Podczas gdy RFM działa na z góry określonych warunkach i grupach kontaktów, predykcja churnu wykorzystuje dane o aktywności i nawykach określonych klientów, informując cię, czy ich zachowanie powinno wywołać jakieś działania po twojej stronie, czy nie. Przewiduje, jak duże jest prawdopodobieństwo utraty przez ciebie konkretnego klienta i rozróżnia między tymi, dla których długie przerwy są normą i częścią ich nawyków zakupowych, a tymi, dla których tak nie jest.
 
Powiedzmy, że ktoś kupuje drogie urządzenie kuchenne. Nie ma powodu, by martwić się, że po miesiącu nie wraca, by kupić ich więcej, ponieważ jest to rodzaj zakupu, który zdarza się tylko raz na dłuższy czas. Załóżmy jednak, że inny klient kupował filtry do wody co 30 dni, ale w ciągu ostatnich 60 dni nie kupił niczego, co może już być niepokojące. W takiej sytuacji poziom predykcji churnu rośnie z niskiego do wysokiego. Dzięki automatyzacji, możesz dostosować swoją ofertę i wykonać pierwszy ruch, na przykład wysyłając dynamicznego e-maila z kuponem o odpowiedniej wartości.
 

Co więcej, dzięki połączeniu predykcji churnu z RFM, wiesz dokładnie, jakie działania podjąć i kiedy. Możesz tworzyć kampanie win-back, łącząc obie te funkcjonalności w Workflow. Na przykład, jeśli klient został przeniesiony do innego segmentu, a wskaźnik churnu wzrósł, może to spowodować wygenerowanie kuponu, a dzięki RFM i predykcji churnu możesz wyłowić tych klientów, którzy potrzebują twojej natychmiastowej uwagi, i odpowiednio spersonalizować treść marketingową, zwiększając efektywność kampanii.

[ENG]
Pomocna?
TakNie

Pracodawca

 Aktualność
4 sposoby na ulepszenie Twoich kampanii emailowych, dzięki użyciu rozbudowanych danych analitycznych.

55% marketerów widzi najwyższy zwrot z inwestycji spośród wszystkich kanałów w wiadomościach email. Jest to możliwe, między innymi, dzięki stale rozwijającym się możliwościom optymalizacji mailingów, w oparciu o zaawansowane dane analityczne, dostarczane w coraz bardziej przystępny sposób. Dowiedz się, jak wykorzystać dane z nowego panelu Email Marketingu w SALESmanago i zwiększyć dostarczalność oraz skuteczność twoich kampanii emailowych.

Dowiedz się, jaki jest najlepszy moment na wysłanie kampanii emailowych

 
Skuteczność kampanii mailingowych w ecommerce, jest ściśle uzależniona od tego, kiedy klienci otrzymają twoje wiadomości. Czy uwierzyłbyś, że wysyłając mailing w odpowiednim dniu tygodnia możesz podnieść wartość zakupów nawet o 89%? Tak wygląda różnica między przychodami generowanymi z kampanii emailowych wysyłanych w czwartki, a tymi wysyłanymi w soboty, jak wynika z badania Online Consumer Trends 2019 przeprowadzonego na 500 europejskich ecommercach. 

Dobrze jest znać trendy, ale jeszcze lepiej jest móc dostosować strategię komunikacji odpowiednio do swoich klientów. W SALESmanago zawsze możesz sprawdzić ich zachowanie na wykresie Aktywności kontaktów, który pokazuje dni i godziny największej aktywności twoich klientów. Wysyłanie emaili w tym czasie drastycznie zwiększy twój OR, ponieważ klienci są wtedy bardziej skłonni do otwierania wiadomości email.


Oceń jakość swoich emaili, dzięki analizie Zaangażowania

To oczywiste, że obserwowanie OR i CTR jest koniecznością dla każdego marketera, jeśli chce mieć możliwość śledzenia skuteczności swoich kampanii. Jednak jednym z mierników, o którym często się zapomina, jest atrakcyjność treści wiadomości email, którą można zmierzyć za pomocą wskaźnika CTOR (Click To Open Rate). Pokazuje on, ilu odbiorców, którzy otworzyli twoje emaile, również kliknęło dołączony link, aby uzyskać więcej informacji.

Dzięki wykresowi Zaangażowania w wysyłane wiadomości, w panelu Email Marketingu, możesz łatwo sprawdzić, jaki procent twoich odbiorców otwiera emaile, a jaki procent z tych, którzy je otworzyli, również kliknął zawarte w nich linki. Jeśli chcesz mieć kontrolę nad jakością treści swoich wiadomości, możesz łatwo zweryfikować te liczby i zobaczyć, jak zmieniają się w czasie.


Dowiedz się, czego unikać, aby zwiększyć retencję subskrybentów

Może być wiele powodów, dla których twoje kontakty rezygnują z dostawania wiadomości email – określenie dlaczego tak się dzieje to dobry pomysł, jeśli chcesz zmniejszyć liczbę rezygnacji i zwiększyć wskaźnik retencji. Podczas rezygnacji użytkownicy mają możliwość podania powodów, dla których to zrobili. Możesz po prostu wyświetlić podgląd tych liczb i dowiedzieć się, co musisz zrobić, aby w przyszłości zatrzymać więcej subskrybentów.


Dbaj o swoją reputację i dostarczaj więcej emaili

Dostarczalność wiadomości email opiera się przede wszystkim na technicznej konfiguracji wysyłki, a nie tylko na tym, jak kreatywny jesteś w zakresie treści i projektowania maila. 85% wiadomości nigdy nie jest otwieranych, bardzo często dlatego, że w ogóle nie są dostarczane. Przyczyną może być źle skonfigurowana domena nadawcy. Konfiguracja rekordów SPF i DKIM jest kluczowa dla dostawców usług skrzynki emailowej, takich jak Gmail, Yahoo itp., ponieważ potwierdza, że SALESmanago może wysyłać emaile z adresu w twojej domenie. Możesz teraz sprawdzić, czy są poprawnie skonfigurowane, a także łatwo śledzić aktualną reputację domeny nadawcy, co umożliwia natychmiastową reakcję, jeśli jej poziom spadnie po jednej z kampanii. Masz możliwość sprawdzenia, co mogło spowodować, że użytkownicy oznaczyli twoje wiadomości email jako spam.

Istnieją inne istotne aspekty, które mogą wpłynąć na twój poziom Reputacji w dobry lub zły sposób. Wszystkie zostały szczegółowo opisane w ebooku „Kamasutra Dostarczalności w eMail Marketingu”.


[ENG]

Pomocna?
TakNie
anonim
Klient
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Szefostwo
Pracownik

Jeśli to co piszesz to prawda. To masz też do nas kontakt. Chętnie porozmawiamy.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 100 dni.
 Pytanie

Jak długo czekaliście na odzew z Benhauer? Oddzwaniają zawsze?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik

Do pracy podchodziłam z dystansem, biorąc pod uwagę przeczytane tutaj opinie. Początkowo byłam zadowolona, pomyślałam - szansa na rozwój, doświadczenie. Jednak od razu zastanawiająca była atmosfera panująca w firmie. Nikt nie wydawał się być zadowolony, większość osób ponura, smutna, zmęczona, wyczerpana. Pierwsze dwa tygodnie w zasadzie minęły pozytywnie, aż do pewnego incydentu, który miał miejsce ze strony mojego przełożonego. Bardzo szybko okazano mi gdzie moje miejsce oraz w upokarzający sposób próbowano podważyć moje kompetencje oraz inteligencję. Szybko zauważyłam, że takie zachowanie praktykowane jest również w stosunku do pracowników z długim stażem w firmie, niezależnie od ich wieku oraz stanowiska. Niejednokrotnie byłam świadkiem publicznego upokarzania oraz znieważania pracownika o wiele starszego niż stosunkowo młody przełożony. W firmie panuje zupełny brak szacunku do pracowników, obarczanie odpowiedzialnością za błędy niewinnych członków zespołu, wymaganie od pracowników wykonywania zadań zupełnie wykraczających poza ich obowiązki, które i tak często nie są doceniane, wręcz przeciwnie.. Ponadto, groźby oraz znieważanie pracowników są na porządku dziennym... Nie polecam! Chore warunki i traktowanie, które nie są normą! Pracując w innej firmie zdałam sobie sprawę jakie patologie miały tam miejsce oraz, że może być normalnie!

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś2
A.
Były pracownik

Moje nastawienie od początku było raczej neutralne, jednak czytając opinie spodziewałam się najgoszego. W pierwszym miesiącu pracy byłam pozytywnie zaskoczona i uznałam, że opinie wystawione na portalu są jedynie wyrazem żalu oraz frustracji byłych pracowników, niemające wiele wspólnego z prawdą. Szybko jednak przekonałam się, że to prawda. Schody zaczęły się zaraz po miesiącu pracy, nagle przestało być już tak miło, brak szacunku do pracowników, traktowanie ich jak śmieci, obciążanie winą za błędy oraz niedociągnięcia innych, niewinnych pracowników. Można by tak długo wymieniać, jednak tak na prawdę zdałam sobie sprawę z tego, jak toksyczna atmosfera oraz chore warunki i nieludzkie traktowanie panują w tek firmie, po zaczęciu pracy w zupełnie normalnym środowisku. Dotarło do mnie jaki (usunięte przez administratora)” doświadczyłam oraz to, że może być normalnie, a warunki, które tam panowały, są patologią. Nie jest to tylko moje zdanie, doskonale zdają sobie z tego sprawę również pracownicy z długim stażem, którzy jednak z różnych powodów nie mogą sobie pozwolić na odejście. Nie polecam, jeśli chce się pozostać zdrowym psychicznie i pracować w dobrej atmosferze!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
Przenieś komunikację z klientami na Live Chacie na zupełnie nowy poziom - wprowadziliśmy nowe funkcje, które zwiększą satysfakcję klienta i ułatwią życie konsultantów. W pełni wykorzystuj zautomatyzowane procesy SALESmanago.

Sprawdź sam w nowym wpisie na blogu :) =>  

#marketingautomation#cdp#ai#salesmanago#livechat





[ENG]
Take the communication on Live Chat to a whole new level - we implemented new functions that will improve your clients' satisfaction and make life easier for the consultants. Use SALESmanago automation processes fully.

Check out our new post on the SALESmanago blog =>  
#marketingautomation #salesmanago #cdp #ai #livechat
Pomocna?
TakNie7

Pracodawca

 Aktualność
Nowy raport G2Crowd z SALESmanago na pozycji lidera w kategoriach Zarządzanie Danymi i Personalizacja. Co więcej, zostaliśmy również sklasyfikowani wśród rozwiązań osiągających najlepsze wyniki w Europie w kategorii analiz marketingowych. Jesteśmy dumni z naszej pozycji w raporcie i serdecznie dziękujemy naszym klientom za doskonałe opinie!!!
 
G2 to wiodąca platforma business review, za pomocą której można porównać oprogramowania biznesowe. Co kwartał ukazuje się ich raport o najlepszych rozwiązaniach dla firm, w wybranych kategoriach, w oparciu o doświadczenia użytkowników. Jesteśmy szczególnie dumni z naszej pozycji w raporcie, ponieważ zadowolenie klienta jest najlepszym miernikiem jakości naszego produktu.
 
Kolejny świetny wynik w zestawieniu G2 potwierdza, że SALESmanago to kompleksowa platforma pozwalająca sprawnie zarządzać procesami marketingowymi oraz sprzedażowymi, a także zapewniająca wsparcie klienta na etapie wdrożenia jak i zaawansowanych działań w obszarze marketing automation.

English below:

SALESmanago named a leader in Account Data Management & Personalization categories in the latest G2Crowd rankings. Moreover. We’ve been also ranked among the high performing Europe solutions in the Marketing Analytics category. Customer satisfaction is the best measure of our product quality. Thanks to all of our customers for great reviews!!!


G2 is a leading business review platform for comparing business software. Every quarter their report on the best solutions for companies, in selected categories, is published, based on user experience. We are particularly proud of our position in the report, because customer satisfaction is the best measure of our product quality.

 
Another great result in the G2 ranking confirms that SALESmanago is a comprehensive platform that allows for efficient management of marketing and sales processes, as well as providing customer support at every stage of using the tool.


Pomocna?
Tak2Nie9
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Marko

Witam Pracowałem w tej firmie kilka miesięcy, jakiś czas temu, ale z opisu widzę że nic nie poszli do przodu. Jeśli chodzi o IT to firma może zaoferować tylko i wyłącznie młodego nauczenia złych praktyk które później ciężko będzie odrzucić. Zdecydowanie nie polecam nawet na początek kariery w IT

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Wamdzia

Najbardziej żenująca rozmowa rekrutacyjna w jakiej kiedykolwiek brałam udział. Podejście kierownika na zasadzie „nic nie wiesz i nic nie umiesz, bądź wdzięczna ze w ogóle z tobą rozmawiam”. Cały czas aluzje co do braku wykształcenia czy doświadczenia, mimo absolutnego braku podstaw do tej opinii. Mimo że mam certyfikat językowy i płynnie mówię po angielsku to prowadzący rozmowę stwierdził, że na pewno mój angielski kuleje i nie ma sensu prowadzić rozmowy w innym języku. Czyżby sam miał jakieś problemy w komunikacji? Najlepsze ze po 40 minutach nieprzyjemnej i poniżającej mnie rozmowy otrzymałam super pozytywny feedback - czegos tu nie rozumiem xd Nie spotkałam się jeszcze z firmą, w której przerwa obiadowa jest do odpracowania, to w ogóle legalne? Strata czasu. Jeśli tak traktujecie pracownika jak podczas rozmowy to sami robicie sobie najlepszą antyreklamę.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Aniela

Ja tam pracowałam i chwaliłam sobie. Benhauer ma dużą rotację pracowników bo mają bardzo dobry system: hire fast, fire fast, który sprawdza się w najlepiej rozwijających się firmach. A doświadczenie, które się zdobywa jest bezcenne. Z tego co zaobserwowałam pracownicy rzadko sami odchodzili, więc nie rozumiem skąd te wnioski powyżej. To że firma robi duży nabór to nie znaczy, że coś jest z nią nie tak, tylko wręcz przeciwnie: że się szybko rozwija. Haters gonna hate. Sukces zawsze mnoży wrogów

Pomocna?
Tak7Nie43
Zgłoś11
Johny
@Aniela

Rzadko sami odchodzili bo najczęściej ich nagle zwalniali.

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
Murphy

Moje wnioski po rozmowie kwalifikacyjnej ? -Rozmowa techniczna (40 minutowa) prowadzona poprzez telefon w dość staromodnym jak na obecne czay stylu, kierownik działu nawet nie wie o istnieniu takich rzeczy jak Webex a to juz wiele mówi o tej firmie. -Władczy ton wyżej wspomnianego kierownika, odpychająca osobobość, chec pokazania kim to on nie jest. - Atmosfera podczas tej rozmowy była średnia, więc nie chce wiedzieć jaka atmosfera była by w zespole juz podczas pracy. -Średniowieczne praktyki odpracowywania" pół godzinnej przerwy -Wynagrodzenie w przedziale 3-3,5 brutto co przy obecnych cenach jak za taka pracę, dyżury, stres jest niczym. Ogólnie aplikowanie tam to strata czasu.

Pomocna?
Tak25Nie
Zgłoś1
nieee

Moje wnioski po rozmowie kwalifikacyjnej: -Słabe warunki: zatrudnienie na umowę zlecenie, pensja mała (3k brutto za pracę w języku obcym i nie, wcale nie chodzi tu o angielski), obowiązkowo 8,5h pracy, bo przerwa się do tego nie wlicza... Dla mnie żenada.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Nowy

Pracuję w firmie od ponad miesiąca i mogę jasno stwierdzić - większość tych wypocin, które można tutaj przeczytać to stek rozwydrzonych bachorów. Praca z klientem nie jest prosta. Jeśli idzie się na stanowisko sprzedawcy lub do BOK'u a nie wyrabia się danych targetów, na które się umówiliśmy to słabo, później trzeba napisać opinię w internecie, że firma zwalnia ludzi codziennie, że taki śmaki i owaki nastrój tam panuję. Zgodzę się z dwoma opiniami - są dwie umowy oraz pracują tutaj fajni ludzie. To teraz napiszę coś ode mnie - przychodząc do firmy, każdy z mojego działu miło mnie przywitał. Dziewczyny z rekrutacji pokazały wszystko oraz jasno przedstawiły jak trzeba tu pracować. Co miesiąc 10 pracowników dostaje pewne benefity. Kawa - ekstra. Przerwy w pracy? Jasne, nikogo się nie pytasz. Stanowisko pracy? Zależy od działu ale jeśli potrzebujesz lepszy sprzęt to ci go zapewnią. Wypłaty? Regularne, na tyle, na ile się umówiłeś. Lokalizacja? Bardzo dobra, rondo grzegórzeckie to świetna lokalizacja. Ludzie? Bardzo fajni, pomagają jak trzeba, nikt na nikogo nie patrzy z góry. Pracuję tutaj się bardzo dobrze.

Pomocna?
Tak10Nie37
Zgłoś12
Ktoś
@Nowy

Buahaha nie rozsmieszaj mnie człowieku. Pracujesz ponad miesiąc? Przepracuj min. pół roku to pogadamy... Człowieku nie masz pojęcia gdzie się zatrudniles.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy
@Ktoś

Nie martw się mną. Jak będzie źle po pół roku to nie zapomnę napisać stosownej opinii ????

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pyto
@Nowy

Chcialbym odniesc sie do twojego komentarza - pracujesz miesiac, popracuj jeszcze pare i daj znac jak tam jest :) tez po miesiacu mialem pozytwne wrazenie, dopoki nie powiedzieli jednej dziewczynie w tej firmie nie ma czasu na samorealizacje tylko na ciezkie harowanie. Word-life balance jest slabe, nie wiem jak inne dzialy ale ogolnie kulawo.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nowy
@pyto

edit po długim czasie: nie polecam, wszystko co napisałem bylo po miesiącu pracy, firma to jeden wielki bubel, wypłaty na czas jedynie. Co do przełożonych - korpo korpo korpo. Nie polecam.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Benhauer - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Benhauer