Zakupiona pralka 6.05.2022 przyszła uszkodzona , co więcej ,z węża pralki wylała się woda . Moim zdaniem pralka przyszła z oddana lub zwrotu od innego klienta ,na dodatek używana. Na pytanie jakim cudem,trochę wody było w pralce , "nowej ".,czego nie powinno mieć miejsca abolutnie.Powiedziano mi że ona była testowana czy jest ok. Pierwszy raz w życiu słyszałem o takich praktykach jak żyje!!! Dla mnie to była próba znalezienia jelenia. Chwała Bogu że oddali mi kasę.Skuislem się konkurencyjna ceną pralki. Nie polecam ,brak zaufania absolutny do tego sklepu. Kupiłem pralkę Candy slim mała ,bo taka niestety mi do chaty wejdzie w Neonet prosti z siedziby magazynu ,i powiedziano mi że nigdy w życiu z nowo zakupionej pralki nie ma prawa woda wylatywać ot co. Nigdy więcej ,nie polecam .
Co do samego sklepu nie wyrażam opinii ale sam Sprzęt AGD jest testowany. Wszelkie pralki suszarki i zmywarki przychodzą z resztkami wody. Jesteś głupi jak but i nie potrafisz przeczytać instrukcji.
Chcę dowiedzieć się od was więcej o pracy jako e-commerce manager. Mają na swojej stronie napisane, że miejsce pracy to zamienie. Nie wiem, co to oznacza, chodziło o zamiennie? Ale to też mało mi mówi. To praca stacjonarna, zdalna, hybrydowa, mobilna, czy jaka? Opiszcie, o co chodzi.
Firma Sferis Pl to najgorsza firma z jaka miałam doczynienia. Komputer zepsuł się w 11 miesiącu, wysłałam reklamacje, czekałam miesiąc i wrócił noe naprawiony, wysłałam jeszxs raz to napisali ze działa dobrze. A ja na ekranie same paski. Odradzam!
Opowie ktoś o pracy tutaj jako E-commerce Manager?? Jednym z obowiązków jest podane, że trzeba robić analitykę internetową. Wiecie z jakich narzędzi się korzysta i jak wygląda przeszkolenie z nich? Jest z tego szkolenie wgl czy trzeba umieć jak się podejmuje pracę?
Jakie są mocne strony pracodawcy Sferis Sp. z o.o.?
Rekrutacja odbyła się punktualnie w siedzibie firmy. Osobą prowadzącą rekrutacje wydawała się osoba będąca przełożonym - dokładnie nie wiem, gdyż nie przedstawiła się z pełnionej funkcji w strukturze firmy. Sama rozmowa przebiegała spokojnie na sali konferencyjnej, bez zakłóceń i niepotrzebnych napięć. Jedynie co dało się zauważyć to bardzo mocna autorytatywna postawa osoby prowadzącej rekrutacje na zasadzie "to ja tu żądzę", po za tym trochę błądzenia w pytaniach, nadmierne skupianie się nad tym co było u kandydata w poprzedniej pracy, a dlaczego odszedł i trochę gdybania. Prezentacja firmy, miejsca pracy, ogólnych warunków pracy odbyła się dość pobieżnie, a przy zakresie obowiązków duży nacisk został położony na metody, sposób i sprzedaż produktów dodatkowych jak abonamenty na telefon, gwarancje itd. Odniosłem wrażenie, że dla firmy sprzedaż docelowych produktów komputerowych nie jest chyba aż tak istotna jak sprzedaż produktów wirtualnych. Ogólne wrażenia raczej pozytywne, choć trochę poirytowany wyszedłem, gdyż zostałem jak gówniarz odpytany z nowinek technicznych, które chyba były wykładnikiem tego czy ktoś jest techniczny czy nie i nie ważne, że przez x lat ktoś pracował w branży gdzie wiedza techniczna odgrywała kluczową rolę. Pisząc to z perspektywy czasu należy dodać iż firma Sferis pozostawiła po sobie jedynie wspomnienie firmy mało poważnej i nieprofesjonalnej jeśli chodzi o rekrutacje, gdyż w ciągu dwóch tygodni miałem otrzymać odpowiedź pozytywną lub mailem negatywną, a nie otrzymałem żadnej.
- dlaczego zmienia Pan pracę - jakie ma Pan wady - czy interesuje się Pan nowinkami technicznymi - jak podzieliłby Pan plan sklepu między pracowników - na jakiej zasadzie przydzielałby Pan obowiązki i je kontrolował - jak zarządzał Pan sklepem - czy sprzedaż dodatkowych usług stanowi problem - jak podzieliłby Pan premie sklepu na pracowników itp.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Zakupiona pralka 6.05.2022 przyszła uszkodzona , co więcej ,z węża pralki wylała się woda . Moim zdaniem pralka przyszła z oddana lub zwrotu od innego klienta ,na dodatek używana. Na pytanie jakim cudem,trochę wody było w pralce , "nowej ".,czego nie powinno mieć miejsca abolutnie.Powiedziano mi że ona była testowana czy jest ok. Pierwszy raz w życiu słyszałem o takich praktykach jak żyje!!! Dla mnie to była próba znalezienia jelenia. Chwała Bogu że oddali mi kasę.Skuislem się konkurencyjna ceną pralki. Nie polecam ,brak zaufania absolutny do tego sklepu. Kupiłem pralkę Candy slim mała ,bo taka niestety mi do chaty wejdzie w Neonet prosti z siedziby magazynu ,i powiedziano mi że nigdy w życiu z nowo zakupionej pralki nie ma prawa woda wylatywać ot co. Nigdy więcej ,nie polecam .
Nie no faktycznie jeśli woda się lała to coś nie tak. Co do testowania to myślę, że jednak przydałoby się ale chyba to nie oni to robią tylko producent jak już? Ciekawe w sumie jak naprawdę z tym było.
Mam podobną sytuację. Czekam prawie miesiąc na rozpatrzenie reklamacji. Ponoć sprzęt jest w porządku ale zwrotu tableta brak nadal. Brak kontaktu telefonicznego a na e-maile lakoniczne odpowiedzi z tygodniowym poślizgiem. Omijajcie jak możecie najszerszym łukiem.
Pralka jest testowana w firmie produkcyjnej. Więc wiele rzeczy nie wiesz i się nie znasz i odrazu negatywny komentarz. I zawsze wody trochę będzie w pralce lub w zmywarce.
Co do samego sklepu nie wyrażam opinii ale sam Sprzęt AGD jest testowany. Wszelkie pralki suszarki i zmywarki przychodzą z resztkami wody. Jesteś głupi jak but i nie potrafisz przeczytać instrukcji.
To ogłoszenie na E-commerce menadżera, jest już chyba nieaktualne? Zresztą i tak, jakbym aplikował, to do działu obsługi klienta. Wiem, że firma ma doradców, bo to w sieci widać, po wpisach w CV. Pytanie tylko, ile taki doradca ma pracy, ile telefonów dziennie odbiera i jakie są choćby godziny pracy? No i czy zdarza się zostać w pracy dłużej? Podany na stronie nr. tel. nie ma zaznaczonych godzin funkcjonowania. Kolejna kwestia, to jak się jest za tę pracę wynagradzanym. Czy zaglądają tu osoby, które znają choć część odpowiedzi?
Zamówiony okap po wyciągnięciu z pudełka okazał się uszkodzony, a mimo szerokiego materiału video i fotograficznego sklep uznał to za uszkodzenie mechaniczne, gdyż pudełko było nienaruszone. Odesłany do reklamacji z tytułu rękojmi okap wrócił do mnie ponownie, z informacją serwisu o odmowie uznania roszczenia i co ciekawe wyglądając jakby ktoś uderzył go kilkukrotnie młotkiem. Podsumowując, po dwóch miesiącach bardzo nieprzyjemnej korespondencji mailowej (brak możliwości kontaktu telefonicznego), w ktorą zaangażowani byli po mojej stronie radca prawny i rzecznik ochrony konsumentów, sprzedawca zwrócił w końcu pieniądze, ale chyba tylko i wyłącznie dlatego, że wiedział iż sprawa skończy się w sądzie.
Jestem zainteresowana ogłoszeniem E-commerce Manager, proszę o wasze opinie o firmie. Jakie są alternatywy dla umowy o pracę, bo dokładnie nie wspomnieli, poza tym że są? Można się umówić na pracę w bardziej elastycznych godzinach?
Po prostu dramat. Nowy telefon przyszedł używany (m.in. sprasowana plomba, folie na telefonie krzywo naklejone i z bąblami), ponadto z dystrybucji koreańskiej, a więc brak kompletnie gwarancji producenta. Kontaktowałem się z producentem i potwierdza, że jest to dystrybucja azjatycka oraz że telefon jest używany - tj. aktywowany miesiąc przed zakupem. Sklep wymiguje się od przyznania się do winy. Trudny kontakt z tym sklepem.
W wątku ktoś napisał, że zarobki sprzedawców w 2022r to było ok 2700zł na rękę. Orientuje się ktoś ile teraz oferuje firma? Wiadomo inflacja równała się podwyżkami w wielu firmach... Można dostać umowę o pracę na tym stanowisku?
Czytam właśnie na ich stronie, że szukają e-commerce manager'a, ale nie piszą ile proponują kasy, a to jedna z ważniejszych kwestii. Firma oferuje podnoszenie kwalifikacji, jak to wygląda na początek zatrudnienia, jakie szkolenia można odhaczyć?
Tragedia, kazali nam sprzedawac uzywane telefony jako nowe. Na szkoleniach uczyli zeby zdenerowowanych klientow informowac, ze przypisy EU nakazuja otwarcie opakowania i sprawdzenie numeru IMEI co oczywiscie jest nieprawda. Telefony byly albo powystawowe albo poserwisowe. Same zarobki za uczestnictwo w tym precederze smieszne male, zarabialem 2700 zł na reke.
No wiesz co... Bo jeśli serio z tymi telefonami tak było, że padła deklaracja że są nowe a masz świadomość, że niestety tak nie jest to czy nie odpowiadasz również prawnie podczas zatajania prawdy podczas sprzedaży?
Tragedia, nie polecam. Przysłali niesprawny komputer. Od miesiąca czekam na naprawę/zwrot cokolwiek. Kontakt z klientem tragiczny, nikt nic nie wie, cały czas informacja, że sprawę przekazano do serwisu.
Sferis to (usunięte przez administratora) Problemy z reklamacja komputera za ponad 10.000zl. Przysłany komputer z uszkodzona karta graficzna. Twierdzą teraz ze powinnam byla wymontować karte i wyslac ja osobno. Sprawa trafi do sądu. Nie polecam tam zakupów!!!! Inne opinie świadczą o tym samym
Sprawa z jakiego tytułu? Rażących zaniedbań? Pytam bo jako klient jestem ciekawa jak się załatwia takie rzeczy, a jeszcze nie byłam w takiej sytuacji.
Ale was musi boleć, że rozprawiacie o firmie,której nie ma.
dbam o dobro. departament ds dobrego pr w sieci. myślę, że Ty musisz wreszcie zapomnieć, że cie wywalili. zostawić przeszłość za sobą i zrobić krok do przodu. poszukać specjalisty,który ci w tym pomoże. pozwoli zapomnieć
Ludzie, liczcie się ze słowami. Czyta to wiele osób, weźcie to pod uwagę i sprawy załatwiajcie między sobą. Nikt tu nie chce czytać obelg.
Własnie ostatnie dwa salony na dniach zostaną zamknięte Łodz i Warszawa Firma jest na wykończeniu x-kom nas wykończył
Szkoda, bo x-kom średnio na przykładzie kart graficznych dał radę a po 3 zwrocie za piszczące cewki niczego nie chcą mi już sprzedać (wywnioskowałem po kilku rozmowach na czacie apropo zakupu sprzętu apple), ze sferisu w 2016 kupiłem kartę jako jedyna nie piszczała była też nieco inaczej zapakowana jak by była z innej beczki opakowanie było oryginalne na 100%. Karta działa do dziś i do dziś nie piszczy. Może to przypadek że na 5 kart które miałem tylko ta nie piszczy?
Generalnie nie polecam. Najgorsza firma jaką znam, a całe ACTION S.A (siedziba w Piasecznie) to totalne dno.
Jolka Ty chorągiewko na wietrze. Zatańczysz jak Ci zagrają. Na co dzień wysmarowana wazeliną żeby można było gładko wejść komuś w (usunięte przez administratora)
Uważajcie na sklep Sferis sa problemy z reklamacjami. Kupiliśmy w Sferis Iphone po 13 miesiącach powstała usterka clik-screen (odkleił się ekran )odesłaliśmy na reklamacje niestety okazało się że telefon pochodzi z Czech i nie ma gwarancji Sferis odrzucił reklamację pojadając powód ingerencje użytkownika. ta firma to jakiś żart. Nie polecam omijać szerokim łukiem.
ty jesteś żartem i przy okazji totalnie żałosny. daj jeszcze ogłoszenie do gazety (usunięte przez administratora)
Ooo witamy osobistość z firmy Action ;) Już po samej wypowiedzi widać że jesteś z kółeczka wzajemnego opierdalania gały.
Jaki rodzaj umowy preferowany jest w firmie Sferis Sp. z o.o.?
Ostatnio pojawiają się same wpisy od osób robiących zakupy w Sferis. Czy nikt z obecnych pracowników tu nie zagląda? Chętnie poczytałabym Wasze opinie o pracy w firmie. Napiszcie coś.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Sferis Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Sferis Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Sferis Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Sferis Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Sferis Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.