Do tej pory zamówiłam tylko buty, doszły dość szybko, ładne i tanie,z pewnością szybciej niż przez Aliexpress
Firma jest Ok. Po złożeniu reklamacji otrzymałam zwrot pieniążków. Bardzo Dziękuję Moje sugestie dla Vova.com: Zdjęcia towaru są zbyt dalekie od rzeczywistości Lubię atmosferę w Vova.com za: Szybkie załatwienie sprawy
Do tej pory kupowalam dosyc fajne produkty teraz nie moge zrobic zadnego zamowienia jak biore zeby kupic wyskakuje mi komunikat odmowa ze wzgledu na ryzyko zamowienia. Z kinsultantem tez sie nie moge polaczyc bo niby nie mam polaczenia z internetem gdzie wchodzac na strone korzystam z internetu. To jakies zarty.
Lubię atmosferę w Vova.com za: Bogata oferta.Szybkie dsotawy.Zwrot pieniędzy,gdy przesyłka nie dotarła
Już kilka razy zamawiałam różne rzeczy. Wszystko dotarło,chociaż czas oczekiwania długi ale kupujący jest o tym uprzedzony.Zawsze dostawałam przesyłki przed upływem terminu. Nie wszystkie rzeczy wyglądają tak jak na zdjęciu ale sporo przydatnych gadżetów można kupić za niewielkie pieniądze. Do tej pory zażądałam tylko zwrotu za pomadkę(przysłali nie taki kolor). Po kilku dniach miałam zwrot na koncie. Całkiem fajny sklepik dla niezbyt wymagających.
zamowiona torebka 13.09.2018 dotarła do mnie 9.12.2018 jest jeszcze fa=jniejsza niz na foto
Po 1,5 miesiąca czekania na towar - zwrócili pieniądze. Dobre i to ale już więcej u nich nie kupię.
Sklep: lemonbest Data dostarczenia: nie później niż w dniu 13 wrzesień (Pełen zwrot w przypadku, gdy klient nie otrzyma zamówienia) Nr. przesyłki: AB428031406YN Kurier Yanwen Express AM Czy mam szanse na towar lub zwrot kasy?
Zeni, Przykro nam jeśli towary nie doszły w przewidzianym terminie, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
Witam, zamawiałam parę produktów, ale nie wszystkie dotarły lub nie dotarły w ilości zamówionej chciałam złożyć reklamacje i zgodnie z instrukcja napisałam e-mail, ale nikt nie raczył odpowiedzieć. Więc zamawiając dobrze trzeba zastanowić się, bo nie ma możliwości zwrotu.
Tereso, Przykro nam jeśli towary nie doszły w przewidzianym terminie, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
gdzie odesłać towar adres adres nigdzie go nie podają
basia68, jeśli nie dostałaś informacji o zwrocie towaru znaczy to, że nie trzeba odsyłać przedmiotów. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni roboczych po zatwierdzeniu przez dział reklamacji. Pozdrawiamy, zespół Vova.
Firma dostarczyła towar w terminie, jednak niezgodny z opisem, jak można to zareklamować i czy przyślą nowy zgodny czy już nie ma szans.
Hana, przykro nam jeśli towary nie zgadzają się z zamówieniem, tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Zakupu nowego produktu należy dokonać z poziomu swojego konta. Pozdrawiamy, zespół Vova.
(usunięte przez administratora)
Anett, sugerujemy poczekać do 30 października, czyli do ostatecznego czasu na dostarczenie przesyłki. Czasami firmy przewozowe mylą numery przewozowe, stąd status "dostarczone". Prosimy poczekać do końca terminu. Czat działa w godzinach 10.00-16.00 od poniedziałku do piątku.
Moje sugestie dla Vova.com: tandeta...towar nie zgodny z opisem i zdjęciami
acha14@op.pl, Przykro nam jeśli towar się spełnia Twoich wymagań. W tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
Jest wszystko OK zrobilem zakupy wszystko przyszlo zgodnie z zamowieniem -POLECAM GORACO Taniej niz na innych stronach w dodatku bez kosztow dostawy....nastepne zamowienia zrobione :-) Moje sugestie dla Vova.com: Jest OK Lubię atmosferę w Vova.com za: Towar zgodny z zamowieniem
Proszę o pomoc zamówiłam kilka rzeczy z vova.com ale narazie nie przelałam pieniędzy status płatności oczekujący. Chciałabym usunąć te zamówienie z zakładki zamówienia ale nie wiem jak. Nie ma tam żadnej opcji typu usuń zamówienie czy coś takiego. Chcę również usunąć swoje dane z konta. Proszę o pomoc.
Złożyłem zamówienie nr : 0418ec6c8b6259db w dniu 23 sierpnia 2018r. na platformie VOVA.com Zapłaciłem przez PayPal tego samego dnia. Przewidywany czas dostarczenia to : 02 września - 07 października. Przesyłki nie otrzymałem mimo upłynięcia od momentu zapłaty 45 dni !!!. Jestem zarejestrowany i zalogowany na platformie VOVA,com - więc znacie mój e-mail, bo przecież przysyłacie newslettery. Proszę odszukać numer zamówienia i odpowiedzieć, kiedy otrzymam towar ze sklepu Anchang - jeżeli zamówienie gdzieś zginęło , to proszę wysłać drugie identyczne - zwrotu pieniędzy nie chcę, chcę zamówiony towar za który zapłaciłem półtora miesiąca temu. Nie rozumiem dlaczego są kłopoty przy tym zamówieniu, bo zamawiałem u Was kilka razy, i wszystko dochodziło na czas ( może to wina sklepu Anchang lub dostawcy, proponuję przysłać przez DHL ) P.s dlaczego nigdzie nie podajecie numeru telefonu lub e-maila, do Biura Obsługi Klienta - nigdzie tego nie można znaleźć !. Pozdrawiam i czekam na szybką odpowiedź przez e-mail - klient.
witam , wczoraj zrobiłam 4 już zamówienie w tej firmie i każdą przesyłkę otrzymałam z wyjątkiem jednej z 2 zamówienia i po terminie który miałam z tej partii dostać wnioskowałam o zwrot pieniędzy za niedostarczony towar który był w historii zamówienia od 2 września w polsce i do 8 pażdziernika nie dotarł do mnie , w krótkim opisie sytuacji napisano że pieniądze będę od 7 do 14 dni roboczych , a ja te pieniądze dostałam wczoraj więc nie czekałam do 7 dni .
DLACZEGO w żadnej odpowiedzi do poszkodowanych klientów nie ma informacji, CO ZROBIĆ, kiedy instrukcja wnioskowania o zwrot (regularnie powtarzana jak mantra!) zwyczajnie jest NIE DO ZREALIZOWANIA, bo system NIE PRZESYŁA wniosku o zwrot? Czy sposób załatwienie tej kwestii jest jakąś wielką tajemnicą? Kupiłam bubel i nie wiem, co z nim zrobić. Czy ktoś może coś zrobić, aby "to coś" zaczęło działać?
W maju 2018 r.zamawiałam kilka rzeczy z Vova na kwotę ok.70.00 zł ,do tej pory przysłano mi dwie rzeczy na kwotę ok.7,00 zł,reszty nie otrzymałam,ani też zwrotu pieniędzy,jest mi przykro i nie skorzystam już z usług tej firmy-pozdrawiam.
Witamy, Czy samodzielnie wnioskowała pani o zwrot pieniędzy ze swojego konta? Jeśli nie, to prosimy tak zrobić. Jeśli wnioskowała pani i nie może odnaleźć zwrotu na koncie z którego dokonany był zakup to prosimy o numer zamówienia i email, sprawdzimy to i wyślemy potwierdzenie wpłaty środków z naszej strony. Pozdrawiamy, zespół Vova.
Był to przelew 05.06.18 na kwotę 64,82 zł tytuł operacj i-APID=M78126030M7812-6030 VOVA Order 0416caaa31f6a5ef
Złożyłam zamówienie 042339f29bab28ed data zamówienia 2018-08-09 17:02:22 i do dnia dzisiejszego nie otrzymałam przesyłki.Chciałam jeszcze złozyć zamówienia ale mam wątplowości. Poprzednie 2 zamówienia zostały zrealizowane ....z co się z tym stało??????
Z zamówienia 042339f29bab28ed doszły dwie przesyłki a ostatnia jest w drodze. Przykro nam, że termin otrzymania przesyłki został przekroczony. Żeby otrzymać zwrot pieniędzy proszę się zalogować, wejść w "Moje Zamówienia">"Szczegóły" i nacisnąć przycisk "Wnioskuj o zwrot" tak jak na załączonym obrazku > https://prnt.sc/k8edv9. Pozdrawiamy, zespół Vova.
ale ja nie chce pieniedzy....chcę towar bo to dla mojego wnuka....mam jeszcze inne zamówienia ...ale czekam na odbiór tej przesyłki....no rzeczywiscie termin został barrrrrrrdzo przekroczony....proszę o przesyłkę, jesli zaginęław grodze to już wasz problem. Pozdrawiam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vova.com?
Zobacz opinie na temat firmy Vova.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vova.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!