Czy ktoś w ogóle dokonywał już zwrotu towaru?Nigdzie nie ma informacji jak dokonywać zwrotów
Beti, oto cała strona zatytułowana "Polityka zwrotów" :) https://www.vova.com/pl/return-policy.html Pozdrawiamy, zespół Vova
Nie chodzi mi o zwrot pieniędzy bo to wiem co trzeba zrobić. Chodzi mi czy muszę odesłać to coś co miało być zimową kurtką.I dlaczego w statusie mam Otrzymane (zwrot pieniędzy)A pieniędzy nie ma spowrotem na koncie
Ja towar dostałam tylko całkowicie nie taki jaki był na zdjęciu. Towar kazali zatrzymać i zwrot pieniędzy też mi przyznali. Poczekamy zobaczymy w ciągu 7-14 dni zwrot ma być na koncie. Już raz mi zwrócili kasę za towar ale to było niecałe 15zł A teraz czekam na 95zł zwrotu.
Nie musiałam odsyłać wadliwego sprzętu .wystarczyło podkleić zdjęcie towaru który reklamowałam i zwrot był w kilka dni na tym samym koncie z którego dokonałaś płatności. należy wejść w swoją ofertę zakupu i kliknąć SZCZEGÓŁY po prawej stronie ekranu przy wybranym produkcie. / prawie na marginesie ekranu - też go nie zauważyłam / mam nadzieję że byłam pomocna - powodzenia
A ja muszę powiedzieć że dzisiaj dostałam zwrot pieniędzy w kwocie 95,11zł.Czekałam chyba 4 dni na zwrot. A do tego dostałam e-maila że towar mogę zatrzymać.
Witam. Dlaczego po 1 transakcji zapisaliscie moja karte platnicza i dlaczego nie mam dostepu do jej ustawien. Zrobilem 2 zakup i nawet nie musialem wpisywac kodu bezpieczenstwa. Nie chce zeby takie dane byly zapisywane w aplikacji
nie kupowac powyzej 20 zl , gdyz drozsze przesylki nie wysylaja . nalepiej do 10 zl to jest mala strata, ja kupilem nawigacje do czekam juz drugi miesiac , zazadalem zwrotu pieniedzy , to rozpaczono negatywnie , odsylaja mnie do jakaś lite zyczen ktura wogle nie dziala uciekac od tych pzakupow Moje sugestie dla Vova.com: NIE KUPOWAC W VOVA. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: NIECH WYSYLA PRZESYLKI
Baca, prosimy o numer zamówienia lub o zgłoszenie się na czat na stronie Vova, sprawdzimy dlaczego wniosek o zwrot został rozpatrzony negatywnie. Być może wnioskowałeś przed upływem 45 dni , wtedy trzeba poczekać do końcowego terminu. Pozdrawiamy, zespół Vova.
Co za głupoty baca czy jak Ci tam.bzdury wyssane z palca.może'napisz od razu jaką stronę reklamujesz a nie oczerniasz porządną firmę!ja kupowałem za 900zł łącznie i wszystko otrzymałem w dodatku jedna rzecz nie pasowała i oddali pieniądze i jeszcze płaszcz mam dla siebie więc mogę sprzedać lub komuś podarować!
mam email z odpowiedzia ze reklamacji nie uwzglednia mimo nie dosterczenia towaru ,170 zl sa mi winni za nie dostarczony towar, moge wkazdej chwili , wyslac tresc email a oto numer zamówienia 04133d3f842d99c3 09/12 12:53 OPŁACONE
Krzysztof, od razu widać, że nie jesteś klientem tylko osobą związana z Vova. Polityka zwrotu tak ładnie napisana, a w rzeczywistości same schody. Po wystąpieniu o zwrot, otrzymałem odpowiedź :"brakuje zdjęcia obrazującego problem z zamówionym przedmiotem". Nadmienię, że zdjęcie towaru musiałem dołączyć, gdyż w przeciwnym wypadku nie ma możliwości zatwierdzenia zwrotu. Pytam się jaki problem. Otrzymałem towar i po prostu mi nie pasuje, mam 30 dni na odstąpienie od umowy. Firma VoVa nie powinna działać na polskim rynku.
(usunięte przez administratora) tyle w temacie! Zamówiłam bluzę, 2 zegarki i jedną parę butów. Bluza doszła, jednak buty i zegarki nie. Ponadto status przesyłki zmienił się, na otrzymane, gdzie zamówień na oczy nie widziałam! Wnioskowałam o zwrot pieniędzy, jednak moje żądanie zostało odrzucone, gdyż zdaniem firmy towar otrzymałam. Jakim cudem ja się pytam???
Ja dostaję każdy produkt osobno w różnych odstępach czasowych . Gdy otrzymałam jakiś towar w ów czas klikałam na okienko otrzymano, do wyboru jest tak lub nie. można napisać jeszcze swoją opinię. w przypadku gdy czegoś nie otrzymałam a ubiegł już końcowy termin realizacji zamówień napisałam że nie otrzymałam i otrzymałam zwrot w ciągu paru dni. Trzeba przesunąć mocno ekran żeby dojrzeć okienka po prawej stronie zamówionego produktu.
totalna porazka wszystko chinskie i tandetne szkoda kasy i zachodu bo nie oddaja pieniedzy
Firma nie dotrzymuje terminów zwrotu pieniędzy lub nie chce uznać zwrotów
23 wrzesnia zlozylam zamowienie i nic wciaz nie ma przesylki niestety nie wiarygodna firma
Alka i Beta, Przykro nam jeśli towary nie doszły w przewidzianym terminie, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
O zwrot pieniędzy ubiegamy się przez stronę internetową; https://www.vova.com/pl/account/orders.php Proszę kliknąć "Szczegóły" i odnaleźć wybrakowany towar i poprosić o zwrot. Oto przykładowe zdjęcie gdzie znajduje się przycisk zwrotu: https://prnt.sc/k8edv9. Najpier ukazuje się pytanie, czy się otrzymało produkt . Pozdrawiamy, zespół Vova.
Dostałam e maila od Vova że towar mogę zatrzymać. Teraz czekam na zwrot pieniędzy.
Odebrałam towar w ogóle nie zgodny z opisem. Czy po odzyskaniu pieniędzy muszę to odesłać. Chodzi konkurs o kurtkę
W dniu 31.08. złożyłam zamówienie wielu produktów za łączną kwotę 93,68 zł.Otrzymałam wszystko oprócz wałka do szlifowania stóp na 4 baterie za kwotę 15,18 zł. W dniu 19.09. złożyłam następne zamówienie i też otrzymałam wszystko oprócz foremek 3 szt 6 cm do formowania ryżu lub sałatki za kwotę 11,38 zł. Wolałabym otrzymać te produkty zamiast zwrotu pieniędzy.Mogę dosłac potw wpłaty. Lubię atmosferę w Vova.com za: produkty
Zrealizowano tylko część mojego zamówienia nr.040ef9dd700c9fc6.W jednej z przesyłek zamiast butów przysłano bezwartościowy pierścionek.Wniosek o zwrot odrzucono ponieważ nie nie minął ostateczny termin dostawy/30.10.2018/, wyłączając jednocześnie funkcję wniosku o zwrot z adnotacją "skasowano przez klient".Od tej chwili zapadła cisza.Po co te numery ze zdjęciami reklamowanych towarów skoro nikt tego nie ogląda.I gdzie znależć kontakt z przywoływaną "Obsługą klienta"?
Witam nie otrzymałam dwóch zamówień od vova.com. wnioskowałam o zwrot początkiem października do dzisiaj nie dostałam zwrotu pieniędzy trochę to niepoważne. Niby wszystko przyjęliście a zwrotu jak niema tak niema
A ja polecam z całego serca.firma wiarygodna(nie mylić ze sklepami które obsługuje) wszystko doszło na czas z zamówienia na 30sztuk z różnych sklepów przy czym jedna rzecz nie pasowała na mnie.złożyłem wniosek o zwrot i z ciągu 7(słownie siedmiu dni!) dostałem pieniądze z powrotem i napisali że towar można sobie zostawić.gdzie będzie lepiej?
Witam chciałabym usunąć metodę płatności ale nie ma takiej opcji co mam zrobić i jak usunąć konto? Proszę o info jak ktoś wie
Zamówiłam kurtkę ponad miesiąc temu, i nie przyszła, nawet o zwrot pieniędzy nie można napisać. Najgorsza strona, nie polecam nikomu kupować na tej stronie. Sami (usunięte przez administratora)
Zawiedziona, napisałaś, że zamawiałaś ponad miesiąc temu, prosimy poczekać aż minie 45 dni. O zwrot pieniędzy ubiegamy się przez stronę internetową; https://www.vova.com/pl/account/orders.php Proszę kliknąć "Szczegóły" i odnaleźć wybrakowany towar i poprosić o zwrot. Oto przykładowe zdjęcie gdzie znajduje się przycisk zwrotu: https://prnt.sc/k8edv9. Najpier ukazuje się pytanie, czy się otrzymało produkt . Pozdrawiamy, zespół Vova.
Przysyłają niekompletne zamówienia np.radiotelefon zamiast 2 dostałem jeden,zamiast uniwersalnego multimetra dostałem tylko przewody !!!!
jtyl, przykro nam jeśli towar się spełnia Twoich wymagań. W tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
Jedna wielka pomyłka na pewno nic już nie zamówię buty zamiast w kartonie przyszły w folii całe pogniecione getry zamiast z futerkiem to inaczej ocieplane .Więc uważajcie jak zamawiacie nie polecam Moje sugestie dla Vova.com: Niech będą zdjęcia prawdziwe Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zdjęcia prawdziwe
Zniechęcona, przykro nam jeśli towar się spełnia Twoich wymagań. W tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
Moje sugestie dla Vova.com: Bardzo prosze o informacje na jaki Andres powinny być odsyłane produkty w przypadku zwrotu!
Witam ,chciałam podzielić sie pozytywną opinią na temat Vova. com.Zamówiłam płaszcz który otrzymałam,ale okazał się troche inny niż na zdjęciu w dodatku wymiary nie zgadzały sie.Poprosilam o zwrot pieniedzy i za 2 dni je otrzymałam na konto i jestem b. pozytywnie zaskoczona.Nie zamierzam rezygnowac z zakupów na Vova i często zamawiam różne rzeczy. Moje sugestie dla Vova.com: Pozytywne ,można kupić rzeczy po okazyjnych cenach. Lubię atmosferę w Vova.com za: Jak wielu,obniżki fajnych rzeczy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vova.com?
Zobacz opinie na temat firmy Vova.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vova.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!