Chcię odesłać zakupiony towar. Nie spełnia moich oczekiwań . Wystapiłam o zwrot pieniędzy. Niestety nie mogę go odesłać, gdyż nie znam adresu sprzedającego, o który poprosiłam. Czy ktoś miał taki przypadek i posiada wiedzę jak z tym postąpić?
Zamowiłam to towar i niestety do 3.12 miałam otrzymac najpózniej ale nietety nie wszysko dotarło,ale z towary ktory dotarł jestem zadowolona
elunnia232@wp.pl , Dziękujemy za miłe słowa i przykro nam jeśli któreś towary nie doszły w przewidzianym terminie. W tym przypadku sugerujemy poczekać 14 dni dni gdyż paczki przychodzą czasem opóźnione a jak nie dojdą to wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Pozdrawiamy, zespół Vova
Zapłaciłam dwukrotnie za towar ponieważ była informacja że płatność nie przeszła więc powtórzyłam i okazało się że informacja była nieprawdziwa to pieniązki weszły na konto. Piszę na Wasz adres lecz niestety nie mam żadnej odpowiedzi. Jestem powoli zniechęcona zakupami na Waszej stronie. Proszę o kontakt. Brak jakiejkolwiek informacji o numerze telefonu Waszej firmy. Dlaczego nie podajecie nr telefonu?
Otrzymałam dzisiaj towar który nie był zamówiony,to jakiś żart?
Wczoraj zamawiałam towar.Podczas płatności pokazało mi aby powtórzyć płatność ,powturzylem i okazało się że zostały mi zamowione dwa identyczne towary .Jak mam zlikwidować to zamówienie.Płatności zostały pobrane.
Prosimy o kontakt na czacie w tej sprawie (okienko czatu znajduje się w prawym, dolnym rogu) lub podanie tutaj swojego maila i nr zamówienia. Wyślemy do pana maila z instrukcjami co robić w tym przypadku. Pozdrawiamy Zespół Vova
Proszę po raz kolejny o pomoc. Zamówienie nr 0411d17ace58cf7b z 2018-10-20 Otrzymałem 2018 – 11 – 06 U Disk srebrny, który po umieszczeniu w komputerze wyświetla komunikat i nie działa. Fotografia w załączeniu. Otrzymałem 2018-11-15 U Disk gold 2 sztuki, które po wgraniu w nie informacji i wyjęciu z komputera znikają. Dwa U Disk są zepsute. Proszę o zwrot pieniędzy w kwocie 111,46 zł. Stanisław Krzypkowski
Panie Stanisławie, przykro nam jeśli towar się spełnia pana wymagań, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Pozdrawiamy Zespół Vova
witam mam pytanie dotyczące wysyłki która przyszła z opóźnieniem a wcześniej został zaakceptowany zwrot pieniężny za towar. W jakis sposób można ponownie opłacić towar?
Pieniądze można zwrócić poprzez Paypal na email: payment@vova.com w tytule podając nr przesyłki. Dziękujemy. Pozdrawiamy, zespół Vova
Zamówiłam kilka drobiazgów z początkiem października, dostawa miała mieć miejsce najpóźniej do 17 listopada. W przypadku braku dostawy we wskazanym terminie można było zawnioskować o zwrot pieniędzy. Dziś jest 19 listopada a przesyłki jak nie było tak nie ma. Chciałam poprosić o zwrot kosztów ale okazało się że moje zamówienie zniknęło z mojego profilu, jakbym nigdy niczego nie zamawiała. Nie polecam. Jak dla mnie to jedno wielkie (usunięte przez administratora)
Magdalena, być może masz 2 konta albo zamówienie jest na drugiej stronie. Poprosimy o kontakt na czacie, pomożemy się zalagować i wnioskować o zwrot pieniędzy. Pozdrawiamy, zespół Vova.
vova to oszuści, zamówiłam towar za nie małe pieniądze, nie doszło nic, zwrotu pieniędzy też nie otrzymałam, oszuści, oszuści i jeszcze raz oszuści.
Moje sugestie dla Vova.com: Bardzo nie solidna firma , od miesiąca sierpnia prowadzę korespondencję o zwrot pieniędzy i "od bijam się jak od sciany". Piszą mi , że dokonali zwrotu pieniędzy a prawda jest zgoła inna. Pieniędzy jak nie było tak nie ma. Jedne wielkie kłamstwo i oszustwo.
75184898199005137181 , poprosimy o numer zamowienia i adres email, sprawdzimy to dla Ciebie. Pozdrawiamy, zespół Vova
W moim przypadku było podobnie-zamówiłam towar za 17 zł tak żeby sie przekonać czy warto .Czekałam ponad miesiąc aż w końcu doczekałam sie,ale tylko jednej rzeczy chociaż zamówiłam dwie,do dziś nie dojechało :-(
Też miałam taki przypadek,zamówiłam towar ,część już dotarła ale pozostałych rzeczy nie ma(które miały być już na początku listopada).Pisałam,meilowalam niestety bez odzewu,nie polecam
Wartesa i 0904, Przykro nam jeśli towary nie doszły w przewidzianym terminie, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Pozdrawiamy, zespół Vova
brak towaru pomimo czekania paru miesiecy i to najdrozszych brak kontaktu
Mam dokładnie to samo 2miesiace czekam na towar pieniądze (usunięte przez administratora) z karty ściągnęli wchodzisz w aplikacje nie ma nawet kontaktu żeby napisać im jakimi są śmieciami. (usunięte przez administratora) ! NIE POLECAM !! Zamawiałam z różnych chińskich badziewi ale takie numeru na wyłudzenie kasy na żadnym nie było. Oby wam te pare funtów w (usunięte przez administratora) kołkiem stanęło !!!
Sabik, Przykro nam jeśli towary nie doszły w przewidzianym terminie, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Pozdrawiamy, zespół Vova
Minęło 2 miesiące odkąd złożyłam zamówienie pieniądze wzięliście ale towaru nie ma ! Nie ma nawet możliwości kontaktu !! Raz wyskoczył jakiś czat jak napisałam ze niedostalam towaru czat znikł i noe ma w ogóle. Jesteście oszustami i teraz na każdym możliwym portalu będę ostrzegać przed wami ludzi !
Monia, Przykro nam jeśli towary nie doszły w przewidzianym terminie, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy, cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Pozdrawiamy, zespół Vova
Dnia 29 09 18 złożyłam zamówienie i do tej pory nie otrzymałam.
Ja złożyłam 5.10.2018 tez nie otrzymałam już się pogodziłam ze strata paru funtów ale powinno się pisać o tych oszustach na wszystkich możliwych portalach żeby ludzie nie dali się nabierać !
Wyłałam wniski o zwrot zakuiponego towaru ale nie podano mi adresu gdzie wysłać zwracający towar
basia68, jeśli nie dostałaś informacji o zwrocie towaru znaczy to, że nie trzeba odsyłać przedmiotów. Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni roboczych po zatwierdzeniu przez dział reklamacji. Pozdrawiamy, zespół Vova.
A ja mam inny problem co zrobić jeśli miesiąc temu dostałam zwrot pieniędzy bo paczka nie dotarła a teraz się pojawiła mam to odesłać czy co ?
VOVA to masa firm zarejestrowanych w UK. https://beta.companieshouse.gov.uk/search?q=W1B3HH Zdecydowanie odradzam ta firmę krzak. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Uczciwość wobec klientów.
To jest firma krzak. Nie ma firmy VOVA zarejestrowanej pod adresem: Third Floor, 207 Regent Street, London, W1B3HH email: service@vova.com
Lubię atmosferę w Vova.com za: Wszystko
Towar niezgodny z opisem i zdjęciami, do tego nie mam możliwości zwrotu gdyż usunęli moje konto, mój e-mail widnieje jako niezarejestrowany a przecież kupowałem z niego a teraz nie mogę się zalogować. Nie polecam!!!
Na temat Vova.com nie wypowiadam się. W dniu17. 09. 2018r zamówilem kurtkę skórzaną za 149zł z terminem dostawy 22. 10. 2018 r. Po minięciu terminu dostawy poprosiłem o zwrot pieniędzy.Na zamuwieniu ukazała się informacja ze zwrot pieniędzy otrzymam między 7 a14 dniem. Dzisiaj mija 21 dzien a pieniędzy na koncie brak.
Polecam zakupy na vova. Zamówiłam kilka rzeczy głównie niemowęcych za kwotę ponad 300zł. Towwar otrzymałam w ratach tzn kilka paczuszek . Brakuje mi jeszcze jednej ale czas oczekiwania naprawdę nie był długi. Mało tego jedna sukienusia okazała się w ogóle nie trafiona jeśli chodzi o rozmiar (zamawiałam rozm 100 a przyszedł ok 68 ) i otrzymałam zwrot pieniążków a sukienki nie musiałam oddawać. Polecam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vova.com?
Zobacz opinie na temat firmy Vova.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vova.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!