Zamówienia złożyłam już dawno temu ( płatność kartą ) wiszą przesyłki jako w OCZEKIWANIU. Proszę o pomoc. Zamówienia nr : 041065a7fb4c6ef2 09/17 09:50 W OCZEKIWANIU, 041176792a01b87e 08/08 14:07 W OCZEKIWANIU. Jaki widać kilka miesięcy już czekam na rozwój sprawy... a tu nic.
Zamówienie moje zostało niezałatwione w deklarowanym terminie co w moim przekonaniu świadczy o bezczelnym wykorzystywaniu moich pieniędzy do kredytowania działalności . Odbieram to jako jedno wielkie dziadostwo. Nigdy więcej z taką firma , ktora najprawdopodobniej stworzona jest przez cwaniaczków aby tylko oni byli zadowoleni a nie klient !!!! Moje sugestie dla Vova.com: w opisanej przeze mnie sytuacji firma powinna natychmiast zwrócić mi pieniądze a nie pisać mi żebym napisał do niej o zwrot pieniędzy. Jest to tylko gra na czas. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Niech pracodawca sam zapłaci za zatrudnienie kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, przeprowadzi profesjonalne ( odpłatne ) badania opinii konsumenckiej a nie bazuje na jak najtańszym załatwieniu sprawy.
Ja też mam problem z dostawą- zamówiłem 24.10 i miało dojść do 2 grudnia, niestety nic nie doszło
Ja miałem otrzymać przesyłkę do 5.12-niestety lipa, nr. przesyłki został odebrany na poczcie w Wawie na zupełnie inne dane po zgłoszeniu w vova zwrócili kasę w 4 dni :)
Samlis, przykro nam jeśli któreś towary nie doszły w przewidzianym terminie. W tym przypadku sugerujemy poczekać 14 dni dni gdyż paczki przychodzą czasem opóźnione a jak nie dojdą to wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
właśnie dodarła kolejna przesyłka- niestety, dopiero w poniedziałek będę miał możliwość sprawdzenia czy działa. z dłuższym ogonkiem ale dotarło wszystko Dziekuję
Witam, Bardzo proszę o podanie mi jakiegoś kontaktu do firmy Vova. Przesyłka, którą zamówiłam dotarła do mnie niekompletna tzn. dotarł dużo tańszy produkt a drugiego nie ma.
Mi zamkneli wnioskowanie o zwrot po uprzednim nie uznaniu reklamacji. Towar sie spoznil a na koniec okazalo sie ze to nie to. Wyslalam zdjecia ale pieniedzy nie zwrocili
annapustola2@wp.pl , przykro nam jeśli towar się spełnia pani wymagań, w tym przypadku sugerujemy wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi do 14 dni na konto z którego został dokonany zakup. Pozdrawiamy, zespół Vova
Dasza, Prosimy o kontakt na czacie (czat znajduje się w prawym dolnym rogu: http://prntscr.com/lqg515) lub o zostawienie tutaj swojego numeru zamówienia. Pomożemy rozwiązać problem. Pozdrawiamy, zespół Vova
To samo dotyczy zam. Nr. 04150409baee827b. Prosilabym o pozytw. roztrzygniecie bo juz ze znajomymi stracilismy nadzieje. Pozdr.
zakupiłam Perfect Breakfast Maker Non Stick Pancake Pan Flip Egg Omlet zaplacilam 8 zl41 gr przesyłki nie otrzymałam choć czekalam jeszcze miesiąc po terminie-- zwrotu dostałam 2 zl 43 gr mało 5zł 98 gr skąd taki smieszny zwrot --gdybym wczesniej zareklamowała --chodzi o termin dostarczenia-- to bym musiała reklamowc 6 produktow zamówionych a nie jeden
witam mam problem zamowilem zegarek ktory rzekomo otrzymałem 18 grudnia tak jest w aplikacji a jest 20 i nic nie mam nr zamowienia to # 040de9117c7f1488 a nr przysyłki LF589856118CN nie wiem może jest to bład w aplikacji albo przysyłka została dostarczona nie pod adres który podałem prosze pomóc mi w tej sprawie.
Na towar czekałem ponad miesiąc. Niestety nie doszedł. Czekam na zwrot kasy.
Tado, przykro nam, że towar nie doszedł w przewidzianym terminie. Po zawnioskowaniu na swoim koncie o zwrot pieniędzy, zwrot nastąpi do 14 dni roboczych na konto z którego zrobiony był zakup. Pozdrawiamy, zespół Vova.
Witam mam pytanie nie odebrałem przesyłki od kuriera bo byłem w pracy co trzeba teraz zrobić
WITAM WYSŁAŁAM ZAMÓWIENIE W LIPCU DO DZIŚ NIE OTRZYMAŁAM TOWARU ,I ZWROTU PIENIĘDZY A MAMY GRUDZIEŃ!!!!!!!!!!!!!!.NA WIADOMOŚCI TEŻ NIE ODPISUJĄ!!!!!!!!!!!
Aga, poprosimy o kontakt na czacie lub podanie tutaj swojego numeru zamówienia. Pomożemy zlokalizować zwrot. Pozdrawiamy, zespół Vova
Moje zamówione produkty zmieniły status na otrzymany a produktów nie ma. Dodam że mieszkam w Pruszkowie a śledzenie przesyłki zakończyło się w Elblągu. Co teraz?
Wigam, co zrobić jak juteo mija dzien w ktorym mialam dostac paczkę i jeszcze nie przyszlo?
michalturemko@prokonto.pl prosze anulowac moje zamowienie nr 04133d506e8a0b13 i prosilbym o zwrot piniedzy .
Witam, chciałabym zapytać zespół Vova czy będą jeszcze monety, z których dostaje się rabaty? Bardzo jest to przydatne, ale miałam to tylko raz i chciałabym wiedzieć czy te monety pojawiają się w jakimś określonym czasie czy jakoś inaczej. Pozdrawiam
Vova com.Zamówiony towar otrzymałem zgodnie z zamówieniem.Co prawda z miesięcznym opóznieniem ale jestem zadowolony bo dostałem to co chciałem.Dzięki. Będę dalej skladał zamówienia.
joz47, dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy do dalszych zakupów. Pozdrawiamy, zespół Vova
W pełni profesjonalne podejście do klientam, towar póki co dobrej jakości za naprawdę dobre pieniądze.. Moje sugestie dla Vova.com: Oby tak dalej.
AdamS, dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy do dalszych zakupów. Pozdrawiamy, zespół Vova
Kupowałem na Vova kilka produktów, w dwóch przypadkach został przekroczony termin dostawy towaru. Po zgłoszeniu tego faktu w ciągu kilku dni zwrócono mi pieniądze. W obydwu przypadkach towar przyszedł z opóźnieniem, ale nie domagano się zwrotu, więc miałem go za darmo. Myślę że ta platforma zakupowa jest warta polecenia.
witam. zamówiłam dużo rze zy które mają dotrzeć max do 8go grudnia. mamy 6 a dotarły dopiero 3 rzeczy. jak się mam z wami kontaktować. chyba jakoś sklep internetowy powinniście mieć email czy coś. nie ma chaty w żadnym rogu.
niezadowolona, kontakt do nas: Czat: czat znajduje się w prawym dolnym rogu: (usunięte przez administratora) Przykro nam jeśli któreś towary nie doszły w przewidzianym terminie. W tym przypadku sugerujemy poczekać 14 dni dni gdyż paczki przychodzą czasem opóźnione a jak nie dojdą to wypełnienie wniosku o zwrot pieniędzy. Cała operacja trwa kilka minut - wystarczy się zalogować i wejść w "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i "Wnioskuj o zwrot". Zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 3-14 dni na konto z którego został dokonany zakup.
Polecam zakupy, Zawsze otrzymuję zwrot, gdy nie otrzymam towaru, lub towar nie jest do końca taki jak zamawiałam, np. nie ten rozmiar, Nigdy nie było problemu ze zwrotem pieniędzy. Zawsze odpisują na maile. Pełna satysfakcjia z zakupów. Jak narazie wszystko bezproblemowo. Lubię atmosferę w Vova.com za: Miła i konkretna obsługa
Joanna, dziękujemy za pozytywną opinię i zapraszamy do dalszych zakupów. Pozdrawiamy, zespół Vova
Część /ze sklepu Sinder/towaru otrzymałem 2 tygodnie przed wskazanym terminem. Co do tej przesyłki nie mam uwag.Teraz oczekuję na przesyłki z innch sklepów.
Nie moge usunac nr karty kredytowe nie ma zakladki jak usunac swoje konto Moje sugestie dla Vova.com: Aplikacja zapisala moj nr konta choc niby tego nie robi. Nie wiem jak to usunac nie ma do tego zakladek. Nie ma tez nigdzie info jak usunac konto.
Zaktualizowana aplikacja po poprawkach umożliwia zaznaczenie opcji niezapisywania danych karty. Prosimy o ściągniecie nowej wersji aplikacji. W celu usunięcia danych zapisanych w starej wersji prosimy o kontakt na czacie lub zostawienie tutaj adresu email do swojego konta. Pozdrawiamy, zespół Vova
Iwa, W celu usunięcia konta prosimy o kontakt na czacie lub zostawienie tutaj adresu email do swojego konta. Pozdrawiamy, zespół Vova
Nie zwracają pieniędzy za towar pomimo,iż została uznana reklamacja
Ja każdą reklamację miałam jak do tej pory uznaną i nie ważne czy reklamacja z powodu że towar wadliwy czy inny niż zamówiłam czy to z powodu że nie dotarł w terminie wskazanym w zamówieniu....zwrot pieniędzy w czasie 2-7 dni..... jedynym mankamentem jest długi czas oczekiwania - ale to jest wiadomo już w momencie przeglądania oferty..... polecam Vova
Teresa, proszę podać adres email i nr zamówienia, sprawdzimy to dla Ciebie. Pozdrawiamy, zespół Vova
Jeśli nie dostała pani adresu do zwrotu towaru po zaakceptowaniu wniosku o zwrot pieniędzy znaczy to, że nie musi pan/pani odsyłać towaru. Pozdrawiamy Zespół Vova
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vova.com?
Zobacz opinie na temat firmy Vova.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vova.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!