Zostałem (usunięte przez administratora)przez vova. na ponad 100zł.Kilka towarów n ie przyszło.Reklamowałem,miałem dostać zwrot ale pieniądze nie nadeszły. Nie ma do kogo dzwonić.Vova poprosiła o numer zamówienia i odpisali że przelali tylko bank mi nie ukradł pieniądze.Skończyłem z zakupami u nich.
Teraz oprócz zakupów jest dużo gier i loterì. Pochłania dużo czasu i nic z tego nie ma. Zamówienia składam co jakiś czas. Już wyczerpały się pomysły. Nie wszystko przyszło. Dla mnie chyba koniec zakupów.
(usunięte przez administratora) Broń boże nic nie kupować! Szkoda pieniędzy, czasu i cierpliwości. Po zakupie nie odpowiadaja na mejle, przesyłka idzie o wieeele dłużej niż sugerują, a później się okazuje, że produkt totalnie niezgodny ze zdjeciami na stronie! Zwrotu nie chcą przyjąć, a pieniędzy oddać. NIE POLECAM!!!!
A ja polecam.... wszystko załatwiane zgodnie z umową.... niektóre przesyłki dochodzą z opóźnieniem lub nie docierają ale zawsze jest zwrot gotówki ....
Ja też nie polecam. Nie przyszło mi kilka rzeczy na ponad 100zł ,na profilu informują ze będzie zwrot a pieniędzy niestety nie dostałem.Przysłali tylko informację że bank musiał mi ukraść. Śmieszne.
Nie polecam. Moja paczka zostala przekazana komus innemu. A co do wyjasnien to brak zainteresowania ze strony sklepu. Wysylaja gdzie chca a nie na podany adres. To nabijanie kasy i oszukiwanie klientów. Moje sugestie dla Vova.com: (usunięte przez administratora)
Dwa razy miałam sytuację że moje zamówienie poszło gdzieś indziej... sprawę wyjaśniono dla mnie tak że dostałam zwrot pieniędzy za produkty ....a po kilku tygodniach mimo wszystko otrzymałam produkt ..... podobną sytuację miałam z dostawcą leków w kraju ,bo ktoś w magazynie źle on przesyłki.....tak się zdarza wszędzie
Są problemy ze zwrotem towaru. Niekoniecznie dostaje się to co jest zamawiane , a potem nie można tego zwrócić . To jakiś koszmar. Wymagania nie do spełnienia. UWAŻAJCIE NA TĄ FIRMĘ !!! Moje sugestie dla Vova.com: Koniecznie musi być prawdziwe zdjęcie i opis ! A jeżeli to problem , to musi być możliwość zwrotu nie odpowiedniego towaru. Takie są zasady handlu. UCZCIWEGO HANDLU !!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Poprawić komunikację . Albo dokładne zdjęcia towaru i opis , albo możliwość szybkiego zwrotu bez dodatkowych kosztów.
Nie otrzymałam zamówienia w czasie wskazanym przez firmę i nie odpowiada na moje maile z wnioskiem o zwrot pieniędzy.
Nie otrzymałem zamówionego towaru - majtki wyszczuplające w cenie około 30 złotych. Dział moje zakupy jest pusty. Proszę o przesyłkę albo zwrot pieniędzy. Inne zamówienia zostały zrealizowane. Pozdrawiam.
Ale to nie tu się prosi o zwrot.... wchodzi się w zakładkę moje zamówienia i tam w konkretną pozycję zamówienia.....zamawiam dużo produktów i powiem szczerze że nigdy nie miałam z nimi problemu .... częściej zawodzi poczta ....jeśli produkt nie dociera lub jeśli coś z nim nie tak jak w zamówieniu to zgłaszam problem i zawsze otrzymuje zwrot gotówki
Ja też wcześniej zwroty otrzymywałem bez problemu ale od lutego niestety nie zwracają. Byłem bardzo zadowolony z zakupów. W lutym jak 3 sztuki towaru nie doszly kliknąłem opcję zwrotu,przyszla odpowiedz że pieniądze przyjdą na konto /ale pomniejszone o około 40% nie wiadomo dlaczego/ ale na konto karty ani na ROR nic nie przyszło.Firma wpierw wyjaśniala że przelała a jak zażądałem potwierdzenia przelewu to zaproponowali bon na zakupy którego też nie dali.,
Stanowczo nie polecam. W przeciągu kilku miesięcy dość dużo zakupiłem u nich ale ostatnio/szczególnie większe przesyłki/ nie dotarły. Zwrotu pieniędzy niestety nie dostałem.Kiedyś można było z pracownikiem porozmawiać na czacie ale teraz nie ma tej opcji. Firma odpowiedziała wpierw że pieniądze przelała tylko może na koncie są niewidoczne/jakaś bzdura/ a potem piszę że oferują kupon na następne zakupy. Jak napisalem jakiej wartości kupon to już brak odpowiedzi. Straciłem cierpliwość i rezygnuję z dalszych zakupów u nich bo stwierdzam że oszukują. Moje sugestie dla Vova.com: Ostatnio kilka przesyłek nie dotarło do mnie i niestety nie otrzymałem zwrotu należności. Firma w mailach kombinuje obiecując jakieś kupony to znów mówiąc że przelała tylko nie zawsze wpłaty są widoczne na koncie/jakaś bzdura/ ale potem i tak nie odpowiadają dalej. Stanowczo nie polecam . Jak towar nie dojdzie to niestety nie ma zwrotu należności.
Witam jaki jest adres e-mail do vova?
Jeżeli chodzi o firmę Vova jak dotychczas jestem bardzo zadowolona zamawialam już trzy razy po kilka rzeczy wszystko przyszło super teraz zamówiłam trzeci raz też kilka rzeczy na ponad 400zl i czekam miałam jeden zwrot pieniędzy i zwrocono mi je w dwa dni więc jest super jak narazie, jeżeli przyjdzie wszystko teraz to będę zamawiała dalej☺
Czy może wie ktoś jak zrobilam przelew przez Blik to czy zwrot pieniędzy dostanę na konto?
Jutro dostarczę pismo o popełnieniu przestępstwa do prokuratury , jeśli chcecie odzyskać pieniądze zróbcie doniesienia o popełnieniu przestępstwa
Nie polecam ! Od rana nie działa mi strona a zamówiłam dość dużo paczek , pytanie co teraz z nimi !? Wyglada na to jakby strona wgl nie istniała jakby usunęli ja ! Co z moimi paczkami?!
Mam ten sam problem . Mieli mi zwrócić pieniądze za towar którego nie wysłali i do dzisiaj nie dostałam a czekam od 15.01 . Czy możliwe że mnie oszukali Dgyż jeszcze nie dostałam ani pieniędzy ani zamówionych rzeczy .
Nie dialogi poprawnie strona. Chce zrobić zwrot ale nie mogę zamieścić zdjęcia co jest warunkiem zwrotu. W jaki inny sposób mogę zrobić zwrot
Zamówiony towar nie został dostarczony .Podano nr. paczkiLM400024025CN nr ten sprawdzałam nie jest nr. mojej paczki .Paczka ta była nadana na poczte do Kcyni i została oddana odbiorcy na adres który był na tej paczce.Z tego wynika że moja paczka zagineła a nr podany mi nie był właściwy .Proszę odnależć moją paczkę albo zwrócić pieniądze za zapłacony towar
Witam wczoraj (23.02.2019) chciałam wejść na aplikacje vova i sprawdzić moje zamówienia i nagle patrze ze pisze ze mam się zalogować no to wpisałem email hasło a tu powiadomienie odśwież żeby spróbować ponownie myślałam że co aktualizuja na aplikacje to spróbowałam parę godzin później i dalej to samo dziś też próbowałam 24.02.2019 i nic nawet nie mogę przypomnieć hasła bo dalej to samo jak wchodzę na główna stronę to mi nawet produkty nie wyskakują co teraz mam zrobić nie dość że miałam tam zamówienie za które zapłaciłam to wszystkie pieniądze i bonusy chyba przypadły proszę o informację
witaj, mam ten sam problem . nie mogłam się zalogować . dziś chciałam wejść na stronę vova to w ogóle mi jej nie wyświetla. Nie dostałam jeszcze zaległych przesyłek które miały przyjść do dnia 27.01.2019. wystąpiłam o zwrot pieniędzy . i do dnia dzisiejszego nie mam ani pieniędzy ani towaru. i na dodatek brak teraz kontaktu z vova
Aga robiłam aktualizacja sciagalam na nowe i tyle ten sam problem koleżanka ma tak samo dalej nic
Do wczoraj nie mogłem się zalogować na stronie VOVQ. W dniu dzisiejszym tj. 25.02.2019r. o godz. 21.10 ponownie wpisałem link do VOVQ , pokazało się okno logowania. Po wprowadzeniu adresu e-mail i hasła nastąpiło zalogowanie bez żadnych problemów i mogłem sprawdzić swoje zamówienia. Być może naprawili problem z serwerem. Mam nadzieję, że nie będzie więcej takich problemów. Pozdrawiam i życzę powodzenia w logowaniu.
Oceniam zakupy na 9 w skali 10 stopniowej. Moje sugestie dla Vova.com: brak sortowania wg. ceny minimalnej Lubię atmosferę w Vova.com za: bez uwaga, tak jak powinno być.
Jak zrobicie aktualizacje to będzie działać
Dlaczego strona nie odpowiada? Brak strony, możliwości zalogowania się i wglądu w zamówienia? Co z paczkami? Nie można wysłać nawet maila do vova. Jak to możliwe, że z dnia na dzień wszystko znika? Moje sugestie dla Vova.com: Proszę o informację co ze stroną i zamówieniami?
U mnie też nie działa ani strona ani aplikacja. Na dodatek wczoraj ściągnęli mi z karty taką samą kwotę za jaką ostatnio zapłaciłam za zamówienie, które jeszcze nie dotarło. Na szczęście nie są to wielkie pieniądze, ale chodzi o fakt. Jak każdemu tak zrobią i zamkną działalność to nieźle się obłowią ????
Czy opłaca się kupić perfumy z tej strony ?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vova.com?
Zobacz opinie na temat firmy Vova.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vova.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!