cztery miesiące temu dokonałam zakupu kilku rzeczy, dokonałam wpłaty przelewem i do tej pory nic nie otrzymałam ((( ani towaru ani żadnego maila co z tym sie dzieje. Jestem zawiedziona i odradzam zakupy w te firmie
Ewa, informacje o zamówieniu znajdują się na Twoim koncie na stronie Vova. Wystarczy się zalogować. Email zapewne wpadł do spamu. Jeśli towary nie doszły proszę wnioskować o zwrot pieniędzy. Środki będą w ciągu 14 dni na koncie z którego został dokonany zakup.
Nie rozumiem ludzi - jesli kupujesz w sklepie internetowym , to wiadomo , że płacisz w ciemno - i albo dostaniesz to co zamówiłes , albo nie .Ja zrobiłam zamówienie licząc się z tym , że moge stracić to , co wpłaciłam - no i jestem bardzo mile zaskoczona - może nie wszystko jest takie jak na zdjeciach , ale niektóre produkty są nawet lepsze niz myslałam . Piszecie , że nie dostaliście czegoś - jak koń pisze na stronie - wnioskuj o zwrot - ja też nie dostałam towaru i kliknęłam , i odpisano mi że zwrot nastąpi w terminie 7 do 14 dni a kiedy nie był osiągalny zamówiony produkt od razu mi napisano , że zwrócą pieniądze i tak sie stało - w wyciągu bankowym mam - zwrot z Vova . Napewno w dalszym ciągu będę korzystała z tej strony by zamówić to co mi się spodoba . Pozdrawiam wszystkich - zarówno sceptyków jak i zadowolonych . Dodam jeszcze , że obsługa na czacie jest miła i bardzo pomocna - szkoda tylko , ze nie można z nimi porozmawiac telefonicznie .
Witam wszystkich ! Po przeczytaniu Waszych opinii ogarnęło mnie przerazenie, ze tak niesolidna firma jeszcze istnieje. 18 dni temu zamowiłam 14 roznych rzeczy na sumę ponad 500 zł. Otrzymałam dopiero JEDNĄ bluzkę ....paskudnie uszyta i wykończona, dlugość rękawow z koronki prawie do kolan !!!!!. No cóż, poczekam jeszcze na tych 13 artykułów i sprawdzę ich stan. *** Gdzie się odsyła niesatysfakcjonujący towar ????????? *** Co zrobić gdy reszta towaru nie dojdzie do 1.Wrzesnia, do mojego wyjazdu na kilka tygodni ????? Serdecznie pozdrawiam i zyczę miłego dnia !
Bacara, o wszystkich wątpliwościach można porozmawiać z pracownikami na czacie na stronie vova.com. Pozdrawiamy
Ja zamówiłam,zapłaciłam i zamówienie zostało anulowane.Nadal nie wiem dlaczego?
Prawdopodobnie towar nie mógł być wysłany do Polski lub go zabrakło. Prosimy o kontakt na czacie na stronie Vova.com.
Dwa m-ce temu zamowilam 5 rzeczy doszly 2 i to te najtansze.Gdzie sa pozostale?.Naciagacze nic wiecej. W zyciu juz nic u nich nie zamowie bo to tak jak bym wyrzucila pieniadze do smieci. Nie polecam!!!!!!!!!!Do tego zero kontaktu co rowniez jest nienormalne.
W celu kontaktu zapraszamy na czat na stronie Vova.com. Jeśli chodzi o towary, które nie przyszły - przysługuje pani/panu zwrot pieniędzy. W tym celu proszę zalogować się i przejść do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknąć "Szczegóły" i tam kliknąć "Wnioskuj o zwrot" i wypełnić wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Zamowilam towar 1.07 i do tej pory go nie otrzymalam.Nie moglam tez wyslac pytania dlaczego czekam tak dlugo a za towar zaplacilam!!!!!!!
Ja zapłaciłam za zakupy 10.07 (wczoraj). Sklep działa chyba na stronie aliexpress. Tam na przesyłkę jak dobrze idzie czeka się miesiąc na VOVa tez o tym piszą ze czas dostawy to 10-45 dni. Będę cierpliwie do września czekać i Wam też radze, bądźcie cierpliwi ;)
Jestem zdumiony jak firma Vova jest sumiennie dla klientów .Zamówiłam towar nie przyszedł w terminie więc napisałam że nie ma towaru firma oddała pieniądze a kilka dni później dostałam towar . Napisałam że nie chce już pieniędzy lecz firma z powodu opóźnienia przeprosiła i oddała pieniądze Super
zamowilem trzy artykuly i za trzy zaplacilem. dostalem dwa ! nia ma mozliwosci kontaktu telefonicznego. chyba nr zamowienia to uh152481835tr
Ja zamówiłam pięć artykułów za wszystko zapłaciłam .Dostałam trzy.W opcji śledzenia przesyłek te pozostałe nie istnieją na stronie przewoznika,chociaż na moim profilu w sekcji status zamówienia to owszem jest informacja że przesyłki przybyły do Polski kiedy zadzwoniłam to placówki w której rzekomo miały sie znajdować pozostałe przesyłki pani odpowiedziała że przesyłek o takich nr. nie było i nie ma .Podejrzewam że nigdy ich nie otrzymam .Mam czekać do 25.08 .Zobaczymy-Poczekamy
Maciek47 - Jeśli nie minęło 45 dni to prosimy cierpliwie czekać, paczki idą oddzielnie gdyż wysyłają je bezpośrednio producenci. Prosimy o kontakt na czacie na stronie w razie dalszych pytań.
Trochę długo to trwało ale wszystko co zamówiłam otrzymałam . co do ubrań to mam zastrzeżenia do jakości materiału ale reszta jest o,k.
Jestem załamana i krytycznie rozczarowana tym co otrzymałam w zamówieniu!!! :/// Rozmiar absolutnie nawet nie zbliżony do europejskiego (L), materiały z których są wykonane ubrania tandetne, jakieś sztuczne. Odzież dramatycznie różni się od wzorów przedstawionych w internetowym sklepie zarówno pod względem kolorystycznym jak i fasonu. Przesyłka składała się z kilku listów, które docierały w różnych dniach (każda rzecz w osobnym liście). Nawet nie ma gdzie zareklamować towaru. Szok! Ogólnie odradzam pod każdym względem.
Baye, Oczywiście, że można zareklamować towar. Mamy nadzieję, że nasi klienci będą zadowoleni z zakupu. Jednak w niektórych przypadkach zamówiony przedmiot może Ci się nie spodobać lub zamówiony rozmiar może okazać się nieprawidłowy. Jeśli tak się stanie, możesz ubiegać się o zwrot w ciągu 30 dni od daty dostarczenia zamówienia. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych. Paczki dochodzą oddzielnie ponieważ wysyłane sa bezpośrednio przez producentów.
od miesiąca czekam na sukienkę ,miał być to prezent na urodziny, odezwaliście się raz aby podziękować za wpłatę a teraz cisza. Czuję się oszukana, pozostawiliście tylko niesmak nie będę używać wulgaryzmów, które teraz nasuwają mi się
Tak jak w każdym sklepie internetowym także w Vova można śledzić trasę przesyłki na swoim koncie. Wystarczy zalogować się i wejść w "Moje Zamówienia" i "Szczegóły": http://prntscr.com/k4pot9. Czas dostawy to 15-45 dni.
Z tego vo pamiętam zamawiałem 2 produkty i otrxymałem 1 dopiero . A ten 2 to nie wiem pozatym nie dokońca jestem zadoeolony z tej słuhawki którą zamówiłem odbiór jest niezbyt zadowalający ale czasem może być natomiast ten drugi jeszcze poczekam trochę ale chyba więcej nic nie kupię No pozdrawiam
jestem zadowolona z przesyłek towar bardzo szybko mi dostarczano, mało tego jedna przesyłka mi nie odpowiadała po zgłoszeniu otrzymałam zwrot pieniędzy na konto w ciągu 2 dni obsługa na czacie bardzo miła pomagają w razie problemów pozdrawiam, a tak w ogóle ludzie nie można się spodziewać cudów za grosze
Otrzymałam letnią sukienkę jest super dostawca solidny i bardzo uprzejmy polecam
Przyłonczam się do opinii poprzedników mam pytanie czy Ktoś z Was ma adres do Vova.com Proszę o odpowiedź na email jarmuta@wppl
Pracownicy Vova są do dyspozycji na czacie na stronie vova.com. Jest to najlepsza droga komunikacji.
Ostrzegam przed zakupem a szczegolnie sandalow !!!!! Numer obuwia nie ma nic wspolnego z numerami europejskimi - nie bylo zadnej informacji przy konkretnym modelu, oczywiscie sandaly nadaja sie wylacznie do wyrzucenia. Podeszwa smierdzaca, chyba z jakichs starych opon, reszta z obrzydliwego sztucznego tworzyuwa, zgadza sie tylko fason. Nie dajcie sie naciagac !
Przy każdym produkcie znajduje się tabela rozmiarów, którą prosimy się sugerować. Przykro nam jeśli otrzymany towar okazał się słabej jakości. Prosimy w tym wypadku wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
witam wszystkich oszukanych bo ja tez nie otrzymałam towaru szkoda że wcześniej nie przeczytałam waszych opinii
Przykro nam jeśli towar nie doszedł, prosimy w tym wypadku wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Zamówiłam dwie bluzki , chustę, torebkę i leginsy. Po dwóch tygodniach (więc szybko) trzymałam bluzki i chustę. Wszystko dosłownie - szmaty, nic nie warte dziadostwo. Zamówiłam XL a przyszło coś w rozmiarze M albo jeszcze mniejsze. Gatunkowo to jedno wielkie ZERO. Nigdy więcej nic nie zamówię i Wam też nie radzę. Nie dajcie się zwieść tym ładnym obrazkom, bo to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
Przykro nam jeśli towar nie doszedł lub okazał się złej jakości. Prosimy w tym wypadku wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Właśnie ja również zostałem oszukany.Zamówiłem koszulę ,która jest po prostu szmatą.Jest za mała.Zamówiłem kilka par slipek,których nie otrzymałem a kasę zapłaciłem.
Przykro nam jeśli towar nie doszedł lub okazał się złej jakości. Prosimy w tym wypadku wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Zamowilam towar i nie dostalam go Zaplacilam prosze odp i podac nr telefonu
Przykro nam jeśli towar nie doszedł, prosimy wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Witam przesyłka miała być do 12 lipca zrealizowana jest 19 a część zamówionych rzeczy nie dotarła.
Ja też nie otrzymałam większości artykułów. A czy próbowałaś odzyskać nie dostarczone artykuły?
Przykro nam jeśli towar nie doszedł, prosimy wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Zamówiłam trzy rzeczy ...dwie dotarły bardzo szybko,ale na trzecia czekam już ponad dwa miesiące
Przykro nam jeśli towar nie doszedł, prosimy wnioskować o zwrot pieniędzy. W celu dokonania zwrotu, zaloguj się i przejdź do strony "Moje Zamówienia", następnie kliknij "Szczegóły" i tam kliknij "Wnioskuj o zwrot" i wypełnij wszystkie wymagane informacje. Nasz zespół rozpatrzy Twój wniosek tak szybko, jak będzie to możliwe. Środki zostaną zwrócone na konto z którego dokonano zapłaty za przedmioty od 7 do 14 dni roboczych.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Vova.com?
Zobacz opinie na temat firmy Vova.com tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Vova.com?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!