Homla Sp. z o.o.

Adres: Al. Solidarności 36, 25-323 Kielce

NIP: 6572924116 KRS: 0000624595

Homla Sp. z o.o.
2 23 62 5 1

Opinie o Homla Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

była

Firma, która kompletnie nie szanuje swoich pracowników. Praca za najniższą krajową, premii tyle co nic. Jedynym benefitem jest zniżka pracownicza, z której skorzystać możesz tylko w 2 dni w miesiącu, w dodatku produkty w promocyjnej cenie nie łączą się nią. Pracy jest bardzo dużo. Często jest tak że masz dostawę do przyjęcia, zmianę cen i jeszcze zmiany vm w jednym czasie. Oczywiście przy tym wszystkim musisz obsługiwać klientów, bo homla stawia na to bardzo duży nacisk. Żeby obsługa i wskaźniki nie cierpiały przez natłok pracy, raz na 3 tygodnie wymuszają żeby przyjść na nocke. Piszę ze wymuszaja, bo instrukcje zdjęciowe przychodzą o godzinie 18. Często jest tak ze zmieniają zdanie i przesuwają te nocki z dnia na dzień. Czasem o jeden dzień czasem o tydzień. Zmieniając tym samym wszystkim nam grafiki. Ciągłe pretensje ze strony centrali, wieczne sugestie że stoimy i nic nie robimy, albo że za wolno pracujemy, gdzie sami nie widzą ile na nas zrzucają. Oczywiście, to że jakas promocja nie chwyci to też nasza wina. Praca bardzo fizyczna, to nie tylko stanie 8h na nogach, ale rozpakowywanie ciężkich dostaw, w których często są krzesła, fotele, stoliki, huśtawki. Wszystko trzeba samemu skręcić. Najlepiej gdyby robiła to jedna osoba, bo druga ma stać z przodu, witać klientów i informować o promocjach. Nie tak dawno dostaliśmy na witryne rower, który tez trzeba było samemu skręcić! Zmiana banerów na witrynie też do najprostszych nie należy. 2 wiekie plakaty należy przyczepić szpileczkami do ściany. Organizacja pracy leży kwiczy. Wieczny chaos komunikacyjny. Polecam 2 razy się zastanowić zanim ktoś przyniesie tam cv

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Kazimierz
@była

Rozumiem, że pracy jest dużo, ale podejmując zatrudnienie podpisywałaś umowę, w której zawarte były Twoje obowiązki. Czy miałaś ich więcej niż było to zapisane w kontrakcie? Jeśli chodzi o grafik to czy był na tyle elastyczny, że można było pracować na jakąś część etatu i łączyć ze sobą inne obowiązki na przykład naukę? Liczę, że mi odpiszesz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ma
Nazwa działu: Handlowy
@była

Na umówie nic takiego nie było. Zmiany witryn są chyba najgorsze. Normalnie takie rzeczy robią wykwalifikowane firmy. (A to zdarzyło się tylko raz przez cały okres mojej pracy w Homla - dodatkowo trzeba było poprawiać bo duży plakat spadł). Praca na drabinach - czesto dwu, trzypoziomowych. To nie jest praca dla zwykłego pracownika. Zadań za dużo w ciągu dnia dla tak liczebnie ograniczonego zespołu. Ciągle pretensje, że coś jest nie zrobione. A nam po prostu brakuje czasu na zrobienie tych zadań. Moim zdaniem jeśli Homla chce się utrzymać na rynku powinna zainwestować w pracownika.(Nie tylko finansowo) bo w głównej mierze brakuje nam wsparcia. Chodzimy sfrustrowani i zmęczeni i bez satysfakcji z pracy - co też przekłada się na klientów. Pracuję w Homli już długo, przez ten czas dużo się zmieniło. Niestety w negatywną stronę. Jeśli nie chcecie natracic nerwów to omijajcie Homle szerokim łukiem :)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś1
Kazimierz
@Ma

Skoro uważasz, że pracodawca powinien zainwestować w pracownika to według Ciebie, co w pierwszej kolejności powinno zmienić się w tej firmie, aby praca stała się w Twojej ocenie bardziej satysfakcjonująca? Chciałbym poznać Twoje zdanie na ten temat.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Karo
@była

Jako klientka chciałam zapytać, co mam zrobić w przypadku problemu z zamówieniem. Pieniądze z konta ściągnięto, zamówienia brak, nikt nie odpisuje na maile. Infolinii brak. Co mam zrobić ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
banana
Nazwa działu: Handlowy

Praca w sklepie z dodatkami do wnętrz. Jak każda praca w tym zawodzie jest wymagająca. Trzeba przyjąć dostawę, wypakować ją i ładnie ułożyć na półkach tak aby produkt był atrakcyjny dla klienta. Trzeba również produkt zaprezentować klientowi i użyć swojego doświadczenia w obsłudze klienta aby zastosować pewne techniki sprzedaży. Nigdy nie spotkałam się w swoim zawodzie z sytuacją gdzie sprzedawca "stoi i pachnie". Wybierając ten zawód i tą pracą wiedziałam na co się piszę. Uważam że wiele z tego wyniosłam. Potrafię pracować pod wpływem czasu i stresu, potrafię zrobić rzeczy o których nie miałabym pojęcia że sobie poradzę dopóki bym nie spróbowała. Idąc dalej wiem że poradzę sobie ze wszystkim a po tej firmie mam bardzo wysoko podniesione EGO i wiem na co mnie stać. Nie jestem pracownikiem który stoi i cięgle narzeka "znowu ta dostawa". Tak znowu. Bez tego nie było by towaru na półce. Nie rozumiem ludzi którzy wypisują tutaj takie głupoty. 14,70 brutto na zleceniu. Ok. Ale stawka dla osób którzy co dwa miesiące mają w CV inna pracę. gdybym była pracodawcą sama bym się zastanowiła na co mi osoba która skacze z kwiatka na kwiatek. Mało jest ludzi szanujących dobrą pracę i doświadczenie jakie w niej nabywa. Studenci ? Ciągła sraczka i sorry mnie dziś nie będzie. Tak robią pracownicy ale (usunięte przez administratora) wylewa się na firmę. Wspomniane zmiany VM? Tylko dlatego pracuje w takiej branży. Możliwości później jest wiele w zakresie designu i wyposażenia wnętrz. Jestem otwarta na naukę a dekorowanie salonu produktami jest dla mnie najmocniejszą i najlepszą pracą w tej firmie. Zdobywam dużo doświadczenia pod każdym względem. Żadna inna praca Ci tego nie zapewni. Jeżeli ktoś uważa że jest inaczej to po prostu Otwórz Firmę bo to takie proste i pokaż na co Cię stać ;) !!! Idź się ucz a nie płacz całe życie że robisz za 14 złotych bo nie masz żadnych ambicji w życiu oprócz narzekania ;)

Pomocna?
Tak1Nie15
Zgłoś2
Karolina
Nazwa działu: Handlowy
@banana

Widać ze to pisał kierownik salonu. Oj dziewczyno lepiej się zastanów zanim coś napiszesz, bo Jako kierownik lepszego przykładu dziewczyną nie dawałaś. Same na zmianie zostawiałaś na pare godzin i ciągle tylko kamery były sprawdzane . Zero poszanowania pracownikiem , tylko umiałaś obgadywać i się wyśmiewać . Twoje błędy aż raziły w oczy dlatego wszyscy pracownicy Cię zostawiają

Pomocna?
Tak15Nie4
Zgłoś
Zdegustowana
Nazwa działu: Handlowy
@banana

Praca, jak praca... gdyby była dobra atmosfera, to nawet za najniższą krajową chciałoby się pracować, bo nie zaprzeczę, rzeczy nie raz są ładne i przyjemnie się z nimi pracuje. Ale... za tak psie pieniądze nikt nie będzie pracował w atmosferze fałszu, obłudy i wiecznych pretensji, że coś jest zrobione inaczej, bo kierownikowi nagle zmieniła się wizja. Nikt nie zostanie w firmie, gdzie kierownik wydzwania na wolnym, pisze smsy w środku nocy, co chwilę "jest chory" i koniecznie musi wyjść wcześniej, a nie ma składu. Czasem wystarczyłaby odrobina SZACUNKU i z przyjemnością pracowałoby się za te 14 złotych.

Pomocna?
Tak13Nie3
Zgłoś
Elima
@banana

Czyżby Kraków M1? Znajome hasła... szkoda , że tylko na papierze i to nie do końca. (usunięte przez administratora) Brak jakiegokolwiek fair podejscia . (usunięte przez administratora) Jak jest źle , to robiły dziewczyny i(usunięte przez administratora) Finalnie zespół nie robi nic "stoi i pachnie" , bo przecież wszyscy sa robocikami mogą dawac z siebie 100% przez 12h, (usunięte przez administratora) To dlaczego jest taka rotacja w skladzie? Dlaczego dziewczyny po dniu próbnym maja dość? Nie , problem nie leży w zespole , (usunięte przez administratora), ktory jednak nie jest nieomylny, ale nie umie przyznac sie do błędu. No ale cóż ... dopoki to sie nie zmieni , to rotacja w zespole dalej bedzie taka wielka , bo wina zawsze jest po stronie pracownika.

Pomocna?
Tak13Nie3
Zgłoś
Kazimierz
@Elima

Rozumiem, że złe relacje z przełożonym wpływają na pracę całego zespołu. Czy jednak nie ma żadnej możliwości, żeby się porozumieć i pracować w bardziej przyjaznym otoczeniu, bo takie relacje wpływają też negatywnie na motywację pracowników i wyniki w pracy. Myślałeś jak można by to zmienić lub poprawić? Chętnie o tym posłucham.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Elima
@Kazimierz

Jedyną moją sugestią, byłaby wymiana kierownika i reakcja Kierownika regionalnego na rotację w zespole. Może warto by się zainteresować, dlaczego zespół się zwalnia? Słuchanie tylko jednej strony (kierownika salonu) sprowadzi całą sieć na manowce z takimi opiniami.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
homla

najgorsza firma, do jakiej można trafić

Pomocna?
Tak7Nie3
Zgłoś
Aneta
@homla

Super, że dodałeś coś od siebie na temat tego pracodawcy, ale jest to bardzo lakoniczne stwierdzenie i nic nam ono o nim nie mówi. Nie jest nawet jasne, czy wypowiadasz się z perspektywy klienta czy też pracownika firmy Homla. Zechcesz nam to zatem na początek wyjaśnić? Pozostałych również namawiam do dyskusji o firmie Homla jako pracodawcy.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kalina

Kierownik czyt.wlascicielka franczyzy nie zglosila mnie do zusu przez 2 tygodnie -dziwne tłumaczenia. Dodam ze pierwsze kilka dni wogole bylam bez umowy bo podobno lepiej bylo zacząć od 1.-go. Mysle ze to staly proceder aby oszczedzic bo ciągła rekrutacja. Nowi ludzie przychodza i odchodza. Praca za najnizsza krajowa chyba na akord. Dostawy,palety, obsługa klienta, vm, porzadki i wiele innych musisz robic na raz jak w jakims (usunięte przez administratora) za 14.70 brutto. Glupie komentarze ze jak sie przez bramke przeszlo i przypadkowo "klikło" to musisz cos kupic z wlasnych pieniadzy bo efektywnosc spada ! Totalny brak szacunku do pracownikow bo jakas "Grażyna" jest wielka panią prezes na ktora masz zapieprzac. Nie polecam. Nigdy!

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Dominika

Czy na pewno nie ma żadnych benefitów? W ofercie pracy opublikowanej na stronie pracuj.pl pracodawca pisze, że oferuje możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej, programu OK System, ubezpieczenia grupowego oraz kartę zniżkową na swoje produkty. Potwierdzasz tę informacje?

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zawiedziona
@Dominika

Jedynym benefitem jest zniżka pracownicza (ktora i tak jest żartem, bo wiele produktów nie łączy sie ze zniżka a zakupy można robić tylko w określone dni miesiąca) reszta wymienionych przysługuje jedynie pracownikom centrali, sprzedawcom nie

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Hehe
@Dominika

Owszem, są te "benefity", ale każdy pracownik musi sobie za nie sam zapłacić ;).

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Franciszek
@Hehe

Masz na myśli, że nie są w całości finansowane przez pracodawcę? Benefity jak sama nazwa wskazuje powinny być formą gratyfikacji dla pracownika za dobrą pracę, a także dodatkiem, który ma zadanie motywacyjne, więc samodzielne ich finansowanie jest co najmniej dziwne. Może napisałbyś jakiego rodzaju umowy pracodawca podpisuje z nowymi pracownikami. Są stabilne i długoterminowe, czy raczej zlecenie?

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
A.

O co chodzi z tymi umowami o poufności ? Co to za nowe zasady ? I skad takie cisnienie w temacie?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Kasia

HOMLA to jedna wielka porażka!!! Zero szacunku do pracowników w sklepach stacjonarnych, centrala ciągle ma pretensje o coś, VM tak samo, chociaż sami nic nie robią, na zwykłą reklamację trzeba czekać ponad miesiąc bo pracownicy centrali widocznie tylko kawę piją i nie mają czasu odpowiadać na maile, VM nie robiąc żadnych szkoleń a wymagają nie wiadomo czego, jak już raz na pół roku się pojawią w salonie to nic nie robią tylko 4 godziny chodzą po zakupach lub kawę piją z kierownikiem na zapleczu. Kierownik regionalny to temat oddzielny...kiedy nie udawało się wyrobić plan jeden dzień z całego miesiąca, to menadżer krajowy potrafiła napisać o 2 w nocy maile z pytaniami dla czego pracownicy się nie starają i że to jest niemożliwe nie wyrobić targetu ????‍♀️regionalny też ciągle z pretensjami, zawsze trzeba było się tłumaczyć dla czego konwersja jest poniżej 18%...robienie raportów, obsługa klienta, dostawy, VM wszystko to trzeba było robić w jednym czasie, a wynagrodzenie to jakieś marne grosze, 1800 zł za cały etat, gdzie nie raz zostajesz po godzinach i nikt za to nie dopłaca. Samemu trzeba było skręcac łóżka, stoły, fotele, zawieszac plakaty, dźwigać pudła ponad 30 kg... I to wszystko robi zwykły sprzedawca, a Pan Prezes jeszcze wymaga przy tym wszystkim chronić uśmiech bo przecież liczy się tylko wizerunek firmy, a nie zdrowie psychiczne i fizyczne pracowników. Wstyd!!! O premiach nawet szkoda gadać, 40 zł to jest premia w tej firmie. Stracony czas w tej firmie, żadnych szkoleń - same wymagania. Jeśli już wybierać między Homla a home&you to polecam home&you, zniżka jest większa, centrala jest lojalna, mniej obowiązków a pensja ta sama!

Pomocna?
Tak18Nie1
Zgłoś
Pracująca
@Kasia

No cóż. Po regionalnej bym sie wiecej nie spodziewała. Nam nie pomaga wcale. Lans i tyle. I robienie szumu byle pokazać ze cos sie robi. Zero szkoleń z jej strony. A wymądrza sie jakby handlowała od 30 lat. Smutne to bardzo.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Pracuje w Homla bo lubię
Nazwa działu: Handlowy
@Pracująca

Jak Ci jest tak ciężko, to po co pracujesz ? Zauważ, że ludzie tez maja swoją prace a nie prowadzenie innych za rękę. Jakie ty chcesz szkolenia ? Może krzesło za kasą ? Odkurzacz co sam odkurza ? Jak przyszłaś na rozmowę mówili ze będzie luz ? Ze nic nie trzeba robić? Stać i pachnieć ? Ludzie ogarnijcie się. Wszędzie jest ciężko. Ile pracujesz ? Miesiąc, dwa ? Narzekać jest naprawdę łatwo. Tak naprawdę praca w Homla nie różni się od pracy w podobnym sklepie tej samej branży. Po prostu i w jednym i drugim trzeba pracować.

Pomocna?
Tak4Nie10
Zgłoś
Były pracownik

Bardzo nie polecam. Zarząd firmy jest na mega słabym poziomie, w centrali siedzą nieodpowiedzialne osoby które uważają że zwykły pracownik sklepu nie jest nic warty... Niestety, ale w homli trzeba bardzo ciężko pracować za najniższą krajową, za nadgodziny często nikt nie dopłaca, wiecznie są pretensje i niezadowolenie że strony kierownika, ciągły monitoring i sprawdzanie, brak jakichkolwiek szkoleń, brak szacunku, zmiany po 12 a czasem i po 14 godzin, presja z każdej strony, totalny stres!!! Oprócz tego fizycznie trzeba bardzo ciężko pracować, zawieszanie banerów, robienie dostaw, układanie towarów na magazynie zarówno jak i na salonie. W ciągu dnia jeden raz można coś na szybko zjeść, bo przerwa to 20 min. Sprzątanie sklepu również należy do obowiązków. Obsługa klienta to jakis cyrk, zawsze ktoś musi stać na przodzie i atakować każdego kto wchodzi bo kierowniczka wymaga podchodzić do wszystkich klientów, mało powiedzieć że to odstrasza ludzi do tego nie wpływa to korzystnie na wyniki, bo klienci zazwyczaj nie wracają ponieważ czują się obserwowane przez cały czas. Codziennie jakieś zmiany VM, co jest mega wkurzające, dział VM nic nie robi oprócz wysyłania instrukcji które są bez sensu bo każdy salon jest inny. W tej firmie liczy się tylko robienie targetu i nic więcej, zwykły pracownik przebywa w ciągłym stresie psychicznym i fizycznym. A kierownik regionalny myśli tylko o imprezach integracyjnych z młodymi kierowniczkami... Uciekajcie stąd - jedyna moja rada!!!

Pomocna?
Tak17Nie3
Zgłoś
Kris

Homla to miejsce pracy które jest dobre niestety tylko w przypadku maturzysty, na chwilę, żeby zarobić jakiś marny grosz przed studiami i nabrać pierwszego doświadczenia zawodowego. I na to nastawia się też góra... oby ktoś przyszedł, zrobił swoje i poszedł. Nie ten, to następny, ważne żeby biznes się kręcił. Rotacja jest ogromna, jak w większości sieciówek, ale co się dziwić... firma nie robi nic żeby uatrakcyjnić swoją ofertę pracy, zachęcając przy tym do lojalnej i długotrwałej współpracy. Patrząc na dzisiejsze realia i rynek pracy, Homla pozostaje daleko w tyle, a przecież jest dosyć świeżym pracodawcą. Najniższa krajowa dla pracowników, 1900zł pensji dla ZASTĘPCY KIEROWNIKA to w ogóle mało śmieszny żart, plany do zrealizowania, które mają się nijak do rzeczywistych realiów, brak benefitów pozapłacowych czy możliwości awansu. To tak w wielkim skrócie, o stresie, ciągłych mailach z poprawkami i pretensjami z góry nie wspomnę. Jako były pracownik Homli, mam sugestię dla osób na górze: wstańcie od swoich biurek, odłóżcie analizy i formuły z Excela na bok, pojedźcie do salonów, ale nie na godzinę czy dwie żeby wylać na pracowników wiadro pomyj, a na większość zmiany, żeby zobaczyć jak ta praca wygląda i jaki jest realny wpływ pracownika na sprzedaż po przekroczeniu przez klienta progu salonu. Wtedy może odnajdziecie odpowiedni wzór na podwyższenie planu sprzedażowego czy wzrost konwersji. Niestety, ale same formuły w Excelu to trochę za mało, żeby móc wymagać od innych. Wielka szkoda, bo zapowiadało się że będzie o wiele lepiej niż u największej, dobrze już rozwiniętej, konkurencji. Na tę chwilę wychodzi, że stawki są podobne, a tam pracownik chociaż może z lepszej zniżki skorzystać. Wstyd, Homla, wielki wstyd.

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś
Pracująca

A ja wam powiem tak: narzekać każdy umie. Ja pracuje w homla i jest ok. A nie należę do żadnej z opisanej niżej grup czy opcji. Nie jestem lizusem. Nie biegam za szefem. Po prostu robię to co do mnie należy. Praca jak praca.

Pomocna?
Tak7Nie25
Zgłoś
obiektywny

@hellohomla mam pytania. Gdzie są wartości, które były tak pięknie przedstawiane podczas zatrudniania? Gdzie wzajemny szacunek, równe traktowanie i zasady współpracy na poziome pracowników biura i sklepów? Gdzie „nie przenoszenie złych nawyków i praktyk z poprzednich firm”? To smutne, że projekt, który był pięknie sprzedany panu(usunięte przez administratora), został totalnie przewartościowany. Pracownicy są jak błądzący we mgle. Nie ma strategii, brak pomysłu na firmę. Wszystko na ostatnią chwilę, chaos i błędy w komunikacji. W spółce zatrudniane są osoby głównie z jednej firmy z nazwą na „cztery”, które są obsadzane na najwyższych stanowiskach, po to, żeby mieć kontrolę(usunięte przez administratora)Niestety same nie reprezentują sobą za wiele. (usunięte przez administratora) Jeśli ktoś się złamie psychicznie to sam odejdzie,(usunięte przez administratora) Awans graniczy z cudem, chyba, że ktoś postawi sprawę na ostrzu noża to może dostanie ochłapy i obietnice na lepsze jutro. Niestety mydlenie oczu obietnicami z czasem przestaje działać. Sam koncept super sprawa. Miał być sklep, jakich jeszcze nie było. Jest kopia innego polskiego wnętrzarskiego gracza, w trochę innej odsłonie - co raz brzydszej. (usunięte przez administratora) Wcześniejsze wychodzenie w piątki to z pewnością duży plus! Można odespać, po tym jak zaczyna schodzić stres z całego tygodnia. Benefity - super - tylko sam musisz za nie zapłacić. W innych firmach ubezpieczenie, opieka medyczna i karty fitness za grosze. Dla kogo: - młodych, początkujących - po to, żeby później docenić pracę w innej firmie, - karierowiczy jak trawa na wietrze - idealna plastelina do ugniatania dla managementu (te wszystkie ochy i achy tutaj to z pewnością z ich doświadczenia), - cierpliwych, szukających przygód z poczuciem humoru i dystansem, - mile widziani pracownicy konkurencji.

Pomocna?
Tak38Nie5
Zgłoś
były pracownikKRAKÓW
Nazwa działu: Handlowy

Nie polecam. Kraków Zero poszanowania pracownika. Wyzysk za najniższą krajową. (usunięte przez administratora) Centrala nie odbiera telefonów a piszą ze są zawsze do dyspozycji. Promocje wprowadzane to jakaś kpina i żal. Gdy pracownik ma nadgodziny to odbija mu się od kolejnego miesiąca bądz w końcu są mu zapłacone stawka godzin nadliczbowych to 10,50zł. Gdy jest zmiana witryny i jest nocka żadnej dodatkowej kasy za to nie ma. A VM i tak się zawsze coś nie podoba. Gorzej mają Zastępca kierownika i Osoba Funkcyjna. Wykonują swoją prace i wyręczaja we wszelkich czynnościach (usunięte przez administratora) Pracownik ma być dyspozycyjny 24h na dobę. Cyrk na kułkach Zastępca kieronika zarabia na rękę 1900zł to nie żart. Premię za zrobiony miesięczny plan to 380zł na rękę kpina. W kolejnym miesiącu tak wywyższony plan by nie dawać premi pracowniką. Kartę zniżkową ma tylko Kierownik Salonu i trzeba się prosić raz w miesiącu by kupił coś na swoją kartę. (usunięte przez administratora). Między osobą funkcyjną a Zastępcą jest różnica w pensji w wysokości 80 zł !!!!!!! Kierownik siedzi non stop na kamerach i sprawdza co się dzieje. Byłam świadkiem jak Kierownik opierdzielił pracownika przy Kliencie ( wiele sytuacji takich jest) . Kierownik jest nieodpowiedzialny, zostawia nowe dziewczyny na zmianie same i jedzie do domu (mieszka niedaleko). Wyżywa się na pracownikach, krzyczy , nie szkanuje powieżonego mienia sklepu.Rzuca rzeczami po całym magazynie. Wychodzi kiedy chce a wpisuje sobie 8h lub 12h w grafik. Grafik zmienia 5 razy w ciągu miesiąca. Kierownik czepia się ubioru pracownika a sama przychodzi do pracy w niestosownym stroju . Na pytania pracowników o produkt odsyła zawsze do Procedur- sama ich do końca nie zna. Myli się w odpowiedziach. Pracownicy są w ciągłym strachu, boją się co ich czeka po przyjsciu do pracy. (usunięte przez administratora)zmienia się humor co chwile nigdy nie wiadomo kiedy wybuchnie. Wszyscy uciekaja po miesiącu bo nie da się wytrzymać psychicznie. Zasady bhp to jakiś żart. NIEPOLECAM Moje sugestie dla Homla Sp. z o.o.: (usunięte przez administratora) Większe pensję Karty Pracownicze Słuchanie pracowników

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Nie polecam. Praca w ciągłym stresie. Zmiany po 12h. Ciągle kontrolę i sprawdzanie na monitoringu. O ile kierownik jest super to osoby, które są nad nim już takie nie są. Dostawy to koszmar - dźwiganie ciężkich kartonów, czasami ponad normę dla kobiety. Zwykle nie ma czasu by poprosić kogoś o pomoc bo ktoś musi być ciągle na przodzie sklepu. Brak jakichkolwiek benefitów a zarobki śmiesznie niskie. Pracy ogrom, nie ma w co rąk włożyć. Zwykle musisz wypakować dostawę, obsłużyć klienta, do tego zmiany vm i cen a najlepiej wszystko robić jednocześnie. Do tego gdy przychodzi zmiana witryny trzeba zawieszać ogromne banery, gdzie powinny robić to wykwalifikowane firmy. C Może z perspektywy centrali praca jest spełnieniem marzeń, ale dla pracownika, który tak naprawdę najwięcej znaczy - jest najbliżej klienta jest to jedna wielka porażka. Plany sprzedażowe czasami z kosmosu i mimo świetnej skuteczności nie jesteśmy w stanie ich wyrobić co równa się brakiem premii. Chociaż w tym temacie akurat zauważyłam małą poprawę. Łatwo oceniać zza biurka ale niestety, praca w sklepie w Homli jest naprawdę ciężka. Jeden wielki stres. Z plusów: *Wypłata na czas *Można nabrać doświadczenia *Zniżka na zakupy *Elastyczny grafik

Pomocna?
Tak8Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia
Nazwa działu: Handlowy
@Pracownik

ze wszystkim się zgadzam w 100% ! . Wybujałe plany , małe zarobki , oczekiwania firmy bardzo na wyrost ..

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niemiły .

Upolować!!! Poluje na jedłanie. Ale to żadkość. A lania tak wkórwio na hehe ale za to poekna :)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca w sklepie
Nazwa działu: Handlowy

Szkoda , że praca w firmie Homla zachwycają się tylko osoby z centrali .. Pakiety socjalnego żadnego nie ma .. Karty rabatowe do salonów ? Może ludzie z centrali tak , ale szaraki pracujące w salonach dostaja dwa razy w miesiącu zniżkę pracownicza opiewająca na mały procent .. Wiekszos akcji promocyjnych które są w sieci nie łącza się ze żnizkami pracowniczymi , a pewnie dużo osób pracujących by skorzystało . Wymagania ludzi z centrali co do salonów ni jak równają się z wynagrodzeniem , które się otrzymuje . Dziennie kilka meili sprzecznych , jedni piszą to drudzy za chwile co innego .. zero komunikacji w firmie . Ogólnie raczej nie polecam .

Pomocna?
Tak13Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kita
@pracująca w sklepie

hmm o ile wiem, to sklepy i biuro mają dokładnie taki sam rabat

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracująca w sklepie
Nazwa działu: Handlowy
@Kita

i czy tez tylko dwa razy w miesiącu mogą z tego korzystać ?

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Sprzedawca
@Kita

No dokładnie taki sam. Do tego jak jestes pracownikiem salonu, to masz przewagę-bo mozesz szybko upolować towar, który ci sie podoba.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolona :)

Jestem w centrali homla juz ponad rok. Praca stabilna. Wypłata zawsze dwa dni przed czasem. Dużo sie robi, ale nie ma złej atmosfery. Nie ma presji. Wręcz przeciwnie - każdy pomysl jest dyskutowany. Niewazne, czy jestes kierownikiem, czy asystentem. Od pol roku widać duży postęp. Mega rozwój. Inny styl. Nowy ale fajny. Info o benefitach prawdziwe - nawet na święta był miły upominek i kolacja wigilijna dla pracowników. Jestem w biurze zwykle około 7.30. To super rozwiazanie, bo bez problemu wychodzę wczesniej. To praca dla tych, którym sie chce. Lubię atmosferę w Homla Sp. z o.o. za: Zaplecze socjalne. Atmosfera. Ludzie. Karta rabatowa do salonów

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Agata

Dziwie sie negatywnym opiniom. Firma jest bardzo ok. Duży pakiet socjalny. Super biuro. Karta rabatowa do salonów. Ciagle wyprzedaże w centrali za dosłownie grosze. Super ludzie. Super atmosfera. W piątki kończymy Max o godz 14. Narzekać lubi każdy. Ważne, ze jest lepiej, niż mówią malkontenci. Pracuje w biurze juz ponad dwa lata. Cenie sobie te prace bardzo.

Pomocna?
Tak3Nie8
Zgłoś
zawiedziona

Przepracowałam w tej firmie prawie rok. Od pierwszych miesięcy założyłam sobie że chciałabym wytrzymać przynajmniej rok, no ale cóż nie dało się. Pracowałam na stanowisku zastępcy kierownika, a raczej niby funkcji która się tak nazywała. Zastępca był - kierownikiem, doradcą,kasjerem, magazynierem, sprzątaczem wszystkim w jednym. Zmiany po 12 godzin za kasę która ledwo wystarcza na życie. Kontakt z centralą to jakiś żart, milion akcji promocyjnych których człowiek nie jest w stanie zapamiętać. Częste inwigilowanie przez Pana Prezesa który wprowadza atmosferę nerwówki. Z centrali jedna informacja wychodzi taka za 2 godziny od kogoś innego inna po czym przyjeżdża regionalna i każe wszystko zmieniać, oczywiście z pretensjami do Ciebie że czemu jest tak zrobione a nie jak ona chce. Zmiany w grafiku po kilkanaście razy w miesiącu, a gdzie szacunek do czasu pracownika? wieczne telefony od kierownika, smsy nawet po nocy że trzeba zrobić tak i tak. Dziewczyny w sklepie toczą wiecznie jad między sobą, a nie dziwie się przy najniższej krajowej i takim zapieprzu człowiek może być mocno sfrustrowany. Wieczne obietnice że będzie lepiej, przez rok słuchania tego to nawet śmieszne było. Ogólnie nie polecam nawet na chwilę

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dominika
@zawiedziona

Staram się zrozumieć, że możesz nie mieć dobrych doświadczeń, związanych z pracą w firmie Homla. Ale chyba powinnaś dostrzec też jakieś bardziej pozytywne strony tego pracodawcy, które na pewno posiada. Jeśli będziesz miała z tym problem, to chociaż podpowiedz innym użytkownikom: czy w chwili obecnej poszukują tam nowych pracowników?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona
@Dominika

Nie mam. Jedyne co pamiętam to zmęczenie fizyczne i psychiczne. Bóle pleców, spuchnięte stopy i łydki. Wstawanie do pracy o 7 rano i powrót o 22. Przez pierwsze miesiące zarabiałam 1700 zł będąc zastępcą kierownika, potem całe 300 zł więcej. Więc ponownie piszę że nie, nic dobrego nie pamiętam z tej pracy. Czy szukają pracowników ? Na pewno, bo rotacja jest ciągła. Nikt tam nie wytrzymuje zbyt długo

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kb

Opinia dotyczy pracy na stanowisku sprzedawcy. Wystarczy jeden dzień w tej pracy a ma się ochotę wiać na koniec świata. To, co razi najbardziej to zarobki i system pracy. Za totalną harówkę (bycie sprzedawcą, doradcą klienta, kasjerem, rozładowującym towar i sprzątającym w jednej sobie)dostaje się przysłowiową miskę ryżu (aż nie chce się wierzyć,że można dostawać tak w mało w tych czasach). Absolutny brak zasad BHP-w magazynie dziewczyny wspinają się po niezabezpieczonych półkach, z której w każdej chwili może spaść na głowę np. ciężki szklany dzban lub lampa etc. Nie ma obuwia BHP a niektóre przedmioty mogą poważnie skaleczyć stopę. Nie ma również rękawiczek, które powinny być np przy rozładunku towaru. Kierownik regionalny widać ślepy na to wszystko. Ale przecież nie ważne zdrowie pracownika, ważny zysk. Za uszkodzony przedmiot przy układaniu towaru 50% jego wartości płaci pracownik (czyli jeśli niechcący rozbije coś za 129zł to właściwie już traci swoją dniówkę). Praca jest pod ciągłą presją monitoringu centrali i narzuconych planów sprzedażowych. Dziewczyny są znerwicowane, obgadujące się nawzajem. Atmosfera nie do zniesienia. Jednym słowem: porażka.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

Brawo!Nareszcie ktoś zebrał się na odwagę i wyraził swoją opinię o pracy w centrali. Firma sprawiała wrażenie naprawdę fajnej, pierwszy zachwyt minął po pierwszych tygodniach, gdzie wyszła na jaw brzydka prawda. (usunięte przez administratora) racować - wykańcza psychicznie kolejne osoby. Telefony w weekendy i wieczne niezadowolenie to normalność, co chwile pracownicy wysłuchują nowych obietnic, że przyjdą inne, lepsze czasy - otóż nie przyjdą, firma jest źle zarządzana, zarząd nie ma pomysłu na poprawę sprzedaży, a to odbija się na salonach i centrali. Zarobki są marne, benefity nie istnieją, ale praca tutaj to "wielka szansa". Każdy chce stamtąd uciec, oczywiście oprócz osób na wyższych stanowiskach, którzy są znajomkami Pana (usunięte przez administratora)z innej firmy i przy okazji donosicielami. Przydałaby się zbiorowa wycieczka do (usunięte przez administratora), bo jeśli tak dalej pójdzie to posypią się pozwy o(usunięte przez administratora) i nadużycia.

Pomocna?
Tak15Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Źle się dzieje

Pracuję w tej firmie . Praca w centrali jest nie do zniesienia pod względem traktowania pracowników i zarobków . Jest coraz gorzej .(usunięte przez administratora). Firma traci pracowników zostają tylko osoby które nie maja innego wyjścia ale większość z nich cały czas szuka innego zatrudnienia w tym również ja . Coraz więcej osób idzie na zwolnienia lekarskie (wystawione przez lekarza psychiatrę), bo nie dają już rady psychicznie . Witam w klubie . Brak możliwości rozwoju, obietnice, które nigdy nie zostają spełnione . Duza cześć osób na stanowiskach kierowniczych to osoby które są tak prostolinijne, puste, ze aż śmieszne . Większość osób czeka tylko na moment w którym (usunięte przez administratora)zorientuje się ze firma jest w złych rękach . Firma nie otwiera nowych sklepów . Zle się dzieje .

Pomocna?
Tak34Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

@Gość Taka sugestia na pewno przyda się użytkownikowi @Beata - dlatego Ci za nią dziękuję. Jak ogólnie oceniłabyś obsługę firmy Homla? Potrzebujemy opinii, które opisywałyby tę firmę w kontekście tego, jakim jest pracodawcą. Jeśli ktoś z Was jest w posiadaniu informacji o warunkach pracy, jakie tam obowiązują, to niech się nimi podzieli. Może potrzebują teraz nowych pracowników?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beata

A ja szczerze odradzam zakupy w sklepie internetowym Homli. Stacjonarne są super. Online brak kontaktu telefonicznego, na przesyłkę czekam już pięć dni, nie odpisali na e-maila.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gość
@Beata

Warto do nich napisać na fb ja tak zrobiłam bo na maile faktycznie nie odp i jeszcze tego samego dnia nadali przesyłkę ponoć w pon ma być

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

@Beata Współczuję takich doświadczeń. A próbowałaś kontaktować się z nimi telefonicznie. Może w ten sposób byłoby najlepiej - jak myślisz? Jak na chwilę obecną przedstawiają się warunki zatrudnienia w Homla? Atmosfera jest na tyle dobra, że nie przeszkadza w efektywnej pracy? Proszę, powiedzcie w komentarzach, co sądzicie o tym pracodawcy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

@Szczerze Narzekasz głównie na zarobki, jakie oferują w firmie Homla. Trzeba jednak pamiętać, iż jest to raczej już kwestia uzależniona od potrzeb i wymagań danego człowieka. Jak sama piszesz - pracowałaś tam tylko miesiąc. Może po pewnym czasie pracodawca zwiększyłby wynagrodzenie - nie uważasz? @Zainteresowany Masz odmienne zdanie od @Szczerze - dobrze jest przecież poznać inne punkty widzenia. Jak z własnej perspektywy ocenisz tego pracodawcę?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolona

Nikomu nie polecam, skostniala struktura korporacyjna, sprzedawcy sa tanią siłą roboczą, chore plany sprzedażowe, z centrala nie da sie dogadac. Szkoda nerwow i czasu.

Pomocna?
Tak20Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
żart
@Niezadowolona

2 100 zł brutto??

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Szczerze

Wysokość wynagrodzenia śmiech, odeszłam po miesiącu, trzeba nie mieć żadnej godności, żeby zgadzać się na takie warunki. Kierownicy i ludzie w centrali to desperaci, którzy nie mogli znaleźć pracy w lepszej firmie i wylewają swoje frustracje na sprzedawcy. Totalne dno, uciekajcie stamtąd.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zainteresowany
@Szczerze

@szczerze w jaki sposób kierownicy i pracownicy centrali wylewaja swoje frustracje na sprzedawcach? Możesz podać jakiś przykład?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mariusz

@maja Widzę, że jesteś zainteresowana pracą w księgowości w firmie Homla. Pamiętaj, iż jeśli jednak nie uda Ci się tutaj uzyskać potrzebnych Ci informacji, to z takimi pytaniami zawsze się możesz zwrócić do nich bezpośrednio https://homla.com.pl/kontakt @Niezadowolona Dziękuje Ci za Twoje zdanie o tym pracodawcy. Nadmieniasz, że nie wypłaca ona nadgodzin - czy w ogóle są one obowiązkowe?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
maja

Kasiu, a czy wiesz jak pracuje się ksiegowosci?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kasia

Opowiem o Homli, z doświadczenia własnego i krakowskiego. Zastępca kierownika (odpowiedzialny materialnie) otrzymuje 1700 zł na rękę (dosłownie, nie żartuję). Wyzysk ogromny, zmiany są po 12 godz. na nogach. Obiecują premie, ale po wyrobieniu planu - które są specjalnie zawyżone tak bardzo, żeby nie płacić premii:) Kierownik sklepu jest zobowiązany przez centralę do założenia własnej działalności i udawania, że to niby jego sklep (okłamują w taki legalny sposób urząd skarbowy i omijają płacenie podatków - wszystko płaci zatrudniony kierownik sklepu ze swojej kieszeni). Benefity? Nie róbcie jaj - od czasu do czasu można kupić coś do 200 zł ze zniżką 30% - i to całe ich benefity.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Niezadowolona
@Kasia

Dokładnie ... pracowałam. Chwile i podziękowałam. Kierowniczka wiecznie na kamerach, ciagle pytania dlaczego tamten klient nic nie kupił... Pani regionalna niby najmądrzejsza „każdemu klientowi coś wciśnie bo taka jest dobra” a jak przyjechała to przez godzinę na sklepie nic nie sprzedała ... taka z niej specjalistka, tylko w gębie dobra. Nie ma szans na premie która obiecują ... plany sprzedażowe bez podatku wiec wychodzi dużo więcej do zrobienia niż się wydaje na początku. Towar droższy 100% niż taki sam w innych sklepach. Poprostu nabijanie ludzi w butelkę nowa niby drogą wnętrzarską marką. Zastępca kierownika obowiązków mnóstwo , liczenie kasy, odpowiedzialność a zarobki dwieście więcej od najniższej krajowej. Nie wypłacają nadgodzin, trzeba wybrać.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o Homla Sp. z o.o. - Kielce

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Homla Sp. z o.o.