Nie polecam pracy w tej firmie, chyba, że chcecie się zadłużyć i stracić ogrom nerwów. Firma od wszystkiego umywa ręce, regionalni zapewniają o maksymalnym procencie manko, na kontrakcie jest inny procent, przez co w ostatecznym rozrachunku trzymają się wersji na kontrakcie - nie dajcie się zwieść. Wieczne afery w firmie, regionalni w rolach głównych, zgłoszonych kradzieży nie uwzględniają w rozrachunku, kwoty stłuczek liczone w kwocie brutto. Afer tu ogrom, mnóstwo byłych kierowników zadłużonych na ogromne kwoty, błędy w inwentaryzacjach, wieczny bałagan. A to wszystko za marne pieniądze, bardzo marne. Nie polecam i odradzam, bardzo przykre doświadczenie.
Na co zwrócić uwagę przed podpisaniem kontraktu. Są w nim jakieś kruczki których nie ma w innych firmach? Pytanie do kierowników.
Informacje od prawnika który weryfikował po zakończeniu współpracy z tą firmą oraz problemami prawnymi: kontrakt za bardzo jednostronny(nie dla Ciebie) oraz podchodzący pod typową franczyzę. W razie jakiejś kompilacji pokrywasz wszystkie koszty. To nawet kilkadziesiąt tysięcy. Jest takich osób bardzo dużo w Polsce. Doradzam dla świętego spokoju zweryfikować kontrakt u prawnika. Ale oczywiście każdy robi jak uważa.
Zwykły dokument tylko obszerny, bo wypisane są wszystkie wymagania. Jak pracujesz a nie udajesz, że to robisz to nie masz problemów i praca jak każda inna na stanowisku kierowniczym.
Tak jak pisała Lady, zwykły dokument ale obszerny. Jakiś czas temu miałam pierwsza inwentaryzację i wyszła naprawdę dobrze, więc uważam, że wynik to kwestia naszej pracy na salonie. Duża swoboda w podejmowaniu decyzji, RKS pomocny, tak naprawdę jeszcze nigdy nie zdążyło się żeby nie otrzymać pomocy kiedy jej potrzebowałam. Co ważne...RKS nie wtrąca się w funkcjonowanie salonu, nie mówi Ci jak masz dzisiaj pracować tylko sam sobie ustalasz, ale zawsze pomoże gdy tego potrzebujesz. Dla mnie przy zmianie pracy ważne były godziny, tutaj mam elastyczny czas pracy. Wiadomo, że są okresy gdzie musisz być częściej i dłużej ale są miesiące gdzie jest luz, np tak jak teraz. Wszystko zależy od organizacji. Pracuje w HOMLA już prawie 3 lata w mniejszej miejscowości i szczerze nie wróciłabym na etat.
Tolerować to można teściową ???? kierownik regionalny ze mną współpracuje... wymaga...ale od tego jest. Będąc kierownikiem też wymagam ale i współpracuje...Jeśli robisz wszystko wg wytycznych, procedur itp to RKS nie ma powodu żeby "czepić się " czegokolwiek.
Jasne jasne...nie rozumiem dlaczego ludzie mają wiecznie o wszystko pretensje, chcą wszystko w zamian nic nie dając. Nigdzie, w żadnej firmie nie jest fajnie jeśli nie dajesz nic od siebie. Nie uważam, że jest firma idealna...ale...nie uważam też żeby była firma najgorsza. Śmieszy mnie, że jeśli daje pozytywna opinie i widzę jakieś plusy to zaraz muszę być z centrali albo ulubieńcem bądź informatykiem. Naprawdę nie mozna lubić swojej pracy i poprostu być zadowolonym z tego co się ma i gdzie się jest?
I się z tego ciesz. I życzę Ci z całego serca takich relacji i radości z pracy. Każdy z Nas też miał takie odczucia i nagle niespodziewanie bum.Tutaj szybko może się to zmienić jeżeli komuś się coś odwidzi i wszystko może obrócić się przeciwko Tobie mimo, że dajesz z siebie wszystko. I nie wszystko złoto co się świeci. I to, że Tobie się nic nie przytrafiło nie znaczy, że trzeba być zamkniętym w bańce i nie przyjąć do siebie, że może być jednak coś nie tak. Więc życzę Ci żebyś nadal był na tej drodze co jesteś. Pamiętaj tylko, że w pracy nie ma przyjaciół i uważaj tam komu ufasz. To tylko rada, której nikt mi tam wcześniej nie powiedział.
Jeszcze tak z ciekawości zapytam. Co szukałeś/aś tutaj w opiniach? Co Cię skłoniło do wejścia tutaj? Czujesz się tak pewnie w tej pracy i daje Ci tyle szczęścia, że jeszcze postanowiłeś ją próbować wybielić na tle innych ocen? Pamiętaj, że nawet mając tą firmę swoją to i tak jesteś na kontrakcie i nic nie jest Twoje. A no i zostaniesz praktycznie zastąpiony jakby co w mgnieniu oka i szybko o Tobie zapomną.
Oj mylisz się, obyś się nigdy o tym nie przekonał/przekonała na własnej skórze, bądź dalej w tej bańce, firma sprawia tylko wrażenie takiej super, pomocnej, życzliwej... Poczekaj aż tylko coś się nie spodoba to zrobią wszystko, żeby oni wyszli na plus, nie masz widać świadomości ile osób zostało (usunięte przez administratora) i jak naprawdę działa ta firma
A może warto spojrzeć na siebie? Skoro nam wszystko idzie dobrze i naprawdę współpracujemy i stosujemy się do wszystkiego i to działa to zadaj sobie pytanie czy Ty też tak robiłeś/robiłaś. Najgłośniej kraczą zawsze Ci którzy już tu nie pracują a trzeba wspomnieć, że większość jednak ma tutaj długi staż. Gdyby było tak źle jak opisujesz i straszysz to nikt by tu nie pracował.
Nie znasz sprawy, powiem ci tylko że się mylisz, nie będę wchodzić w dyskusję bo szkoda tylko moich nerwów, nie chcesz to nie słuchaj, rób jak uważasz, skoro ci odpowiada to życzę dalszej owocnej współpracy :)
I tutaj się zgodzę w jednej kwestii...w pracy nie ma przyjaciół... w przeciągu niecałych trzech lat miałam trzech regionalnych...każdy był inny, z każdym inaczej się pracowało...z jednym lepiej z innym gorzej, ale praca jest praca nie muszę kogos darzyć sympatia zeby z nim pracować, robię to co muszę i tyle. Uwierz mi, mialam problemy i to nie małe, ale firma nie odwrocila się ode mnie plecami...dostałam wsparcie i pomoc od innych regionalnych i Pani Joanny, nie zbagatelizowali problemu, pomogli. Ulubieńcem na pewno nie jestem...gwarantuje Ci to. Nie twierdzę, że są to ludzie idealni bo takich nie ma i nie będzie. Przerobiłam w swoim życiu kilka firm i to nie tylko w handlu i jeśli o mnie chodzi...jest ok. Więc niech każdy żyje w swojej bańce...mi w mojej jest dobrze.
Zwrócić uwagę na to by skonsultować ten kontrakt z prawnikiem przed podpisaniem. Mój powiedzial, że kontrakt jest za bardzo jednostronny dla firmy i to jak podpisanie cyrografu z diabłem. Masz wolną wolę, zrobisz co chcesz...Ale Błagam! Skonsultuj to z prawnikiem !
Homla Sp. z o.o. poszukuje pracownika na Kierownik Salonu. Czy stanowisko Kierownik Salonu wymaga nadgodzin?
Kierownik robi ile się da. Nawet 200-250 godzin, mile widziane. Oczywiście nie odpłatne. Jeżeli w innym okresie ma mniej godzin by odebrać niemile widziane. Słabo.
To raczej kwestia organizacji pracy, ja nie pracuję więcej niż przewiduje ilość h/mc
Wymagają nadgodzin za jakie nie płacą. Możesz odebrać godziny ale nie będzie kiedy przy stanowisku kierownika. Na koniec kariery z HOMLA zapłacisz za skradzione towary i niezgodności w dostawach na salon. Radzę omijać, same problemy, każdy kończy u prawnika.
Tak czytam te komentarze i zastanawiam się czy , aby na pewno pracujemy bądź pracowaliśmy w tej samej firmie. Wiadomo, ze zdarzają się sytuacje kiedy musisz być dodatkowo w pracy, pracownicy się rozchorują, ktoś Ci nie przyjdzie do pracy… a salon musi być otwarty, musi zarabiać, ale takich sytuacji nie masz codziennie! Nie masz umowy o prace tylko pracujesz na kontrakcie, nie masz normy godzinowej, jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się żeby ktoś miał pretensje o to, że w miesiącu nie przepracowałam Np. 160 h tylko mniej jeśli miałam taka potrzebę. Są sytuacje losowe nie zależne od Ciebie. Czasem trafi sie miesiąc gdzie faktycznie masz więcej godzin niż na etacie( ale bardzo rzadko), nie oszukujmy sie… sa tez miesiące kiedy możemy sobie troszeczkę pofolgować . Tak jak pisałam wyżej… wszystko sie może zdarzy, ale Ty jako kierownik jesteś od tego, żeby pilnować interesu, za to masz płacone. Podpisujac kontrakt godzisz sie na warunki, które stawia Ci firma. Pracuje tutaj 1.5 roku i dzwoniąc do RKS z informacja ze nie mogę być dzisiaj w pracy nigdy nie usłyszałam pretensji z tego powodu.
Podzielcie się czy firma oferuje jakieś fajne motywatory pozapłacowe? Chciałam przesłać CV na specjalistkę ds.e-commerce. Czego mogę się spodziewać jak mnie zatrudnią?
Ta oferta na specjaliste e-commerce pojawia sie co kilka tygodni. Odzewu na aplikacje ktora byla praktycznie 1:1 brak. Widelek nie podaja, wiadomosci zwrotnej nie ma, wiec domyslaj sie o co chodzi. Mamy 2024 r., firmy ktore wydaja sie byc bardzo ok nadal nie potrafia w rekrutacje, a tyle sie o tym mowi. Niestety teraz na te sklepy bede patrzec rowniez przez pryzmat rekrutacji, czyli „do omijania”.
Widzieliście nowe metki? "Cena wow" Czy one są zgodne z prawem?
Na co zwrócić uwagę przed podpisaniem kontraktu. Są w nim jakieś kruczki których nie ma w innych firmach? Pytanie do kierowników.
Informacje od prawnika który weryfikował po zakończeniu współpracy z tą firmą oraz problemami prawnymi: kontrakt za bardzo jednostronny(nie dla Ciebie) oraz podchodzący pod typową franczyzę. W razie jakiejś kompilacji pokrywasz wszystkie koszty. To nawet kilkadziesiąt tysięcy. Jest takich osób bardzo dużo w Polsce. Doradzam dla świętego spokoju zweryfikować kontrakt u prawnika. Ale oczywiście każdy robi jak uważa.
Zwykły dokument tylko obszerny, bo wypisane są wszystkie wymagania. Jak pracujesz a nie udajesz, że to robisz to nie masz problemów i praca jak każda inna na stanowisku kierowniczym.
Tak jak pisała Lady, zwykły dokument ale obszerny. Jakiś czas temu miałam pierwsza inwentaryzację i wyszła naprawdę dobrze, więc uważam, że wynik to kwestia naszej pracy na salonie. Duża swoboda w podejmowaniu decyzji, RKS pomocny, tak naprawdę jeszcze nigdy nie zdążyło się żeby nie otrzymać pomocy kiedy jej potrzebowałam. Co ważne...RKS nie wtrąca się w funkcjonowanie salonu, nie mówi Ci jak masz dzisiaj pracować tylko sam sobie ustalasz, ale zawsze pomoże gdy tego potrzebujesz. Dla mnie przy zmianie pracy ważne były godziny, tutaj mam elastyczny czas pracy. Wiadomo, że są okresy gdzie musisz być częściej i dłużej ale są miesiące gdzie jest luz, np tak jak teraz. Wszystko zależy od organizacji. Pracuje w HOMLA już prawie 3 lata w mniejszej miejscowości i szczerze nie wróciłabym na etat.
Tolerować to można teściową ???? kierownik regionalny ze mną współpracuje... wymaga...ale od tego jest. Będąc kierownikiem też wymagam ale i współpracuje...Jeśli robisz wszystko wg wytycznych, procedur itp to RKS nie ma powodu żeby "czepić się " czegokolwiek.
Jasne jasne...nie rozumiem dlaczego ludzie mają wiecznie o wszystko pretensje, chcą wszystko w zamian nic nie dając. Nigdzie, w żadnej firmie nie jest fajnie jeśli nie dajesz nic od siebie. Nie uważam, że jest firma idealna...ale...nie uważam też żeby była firma najgorsza. Śmieszy mnie, że jeśli daje pozytywna opinie i widzę jakieś plusy to zaraz muszę być z centrali albo ulubieńcem bądź informatykiem. Naprawdę nie mozna lubić swojej pracy i poprostu być zadowolonym z tego co się ma i gdzie się jest?
I się z tego ciesz. I życzę Ci z całego serca takich relacji i radości z pracy. Każdy z Nas też miał takie odczucia i nagle niespodziewanie bum.Tutaj szybko może się to zmienić jeżeli komuś się coś odwidzi i wszystko może obrócić się przeciwko Tobie mimo, że dajesz z siebie wszystko. I nie wszystko złoto co się świeci. I to, że Tobie się nic nie przytrafiło nie znaczy, że trzeba być zamkniętym w bańce i nie przyjąć do siebie, że może być jednak coś nie tak. Więc życzę Ci żebyś nadal był na tej drodze co jesteś. Pamiętaj tylko, że w pracy nie ma przyjaciół i uważaj tam komu ufasz. To tylko rada, której nikt mi tam wcześniej nie powiedział.
Jeszcze tak z ciekawości zapytam. Co szukałeś/aś tutaj w opiniach? Co Cię skłoniło do wejścia tutaj? Czujesz się tak pewnie w tej pracy i daje Ci tyle szczęścia, że jeszcze postanowiłeś ją próbować wybielić na tle innych ocen? Pamiętaj, że nawet mając tą firmę swoją to i tak jesteś na kontrakcie i nic nie jest Twoje. A no i zostaniesz praktycznie zastąpiony jakby co w mgnieniu oka i szybko o Tobie zapomną.
Oj mylisz się, obyś się nigdy o tym nie przekonał/przekonała na własnej skórze, bądź dalej w tej bańce, firma sprawia tylko wrażenie takiej super, pomocnej, życzliwej... Poczekaj aż tylko coś się nie spodoba to zrobią wszystko, żeby oni wyszli na plus, nie masz widać świadomości ile osób zostało (usunięte przez administratora) i jak naprawdę działa ta firma
A może warto spojrzeć na siebie? Skoro nam wszystko idzie dobrze i naprawdę współpracujemy i stosujemy się do wszystkiego i to działa to zadaj sobie pytanie czy Ty też tak robiłeś/robiłaś. Najgłośniej kraczą zawsze Ci którzy już tu nie pracują a trzeba wspomnieć, że większość jednak ma tutaj długi staż. Gdyby było tak źle jak opisujesz i straszysz to nikt by tu nie pracował.
Nie znasz sprawy, powiem ci tylko że się mylisz, nie będę wchodzić w dyskusję bo szkoda tylko moich nerwów, nie chcesz to nie słuchaj, rób jak uważasz, skoro ci odpowiada to życzę dalszej owocnej współpracy :)
I tutaj się zgodzę w jednej kwestii...w pracy nie ma przyjaciół... w przeciągu niecałych trzech lat miałam trzech regionalnych...każdy był inny, z każdym inaczej się pracowało...z jednym lepiej z innym gorzej, ale praca jest praca nie muszę kogos darzyć sympatia zeby z nim pracować, robię to co muszę i tyle. Uwierz mi, mialam problemy i to nie małe, ale firma nie odwrocila się ode mnie plecami...dostałam wsparcie i pomoc od innych regionalnych i Pani Joanny, nie zbagatelizowali problemu, pomogli. Ulubieńcem na pewno nie jestem...gwarantuje Ci to. Nie twierdzę, że są to ludzie idealni bo takich nie ma i nie będzie. Przerobiłam w swoim życiu kilka firm i to nie tylko w handlu i jeśli o mnie chodzi...jest ok. Więc niech każdy żyje w swojej bańce...mi w mojej jest dobrze.
Zwrócić uwagę na to by skonsultować ten kontrakt z prawnikiem przed podpisaniem. Mój powiedzial, że kontrakt jest za bardzo jednostronny dla firmy i to jak podpisanie cyrografu z diabłem. Masz wolną wolę, zrobisz co chcesz...Ale Błagam! Skonsultuj to z prawnikiem !
Wyczytałam w ofercie dla asystenta kupca że przysługują zniżki na produkty i usługi. Bardzo fajnie ale w jakim przedziale są to zniżki? Zależą od danego narzutu cen czy od stażu pracy?
Kierowniczka jednego z salonów zaprosiła mnie na rozmowę w sprawie pracy. Na początku powiedziała, że to świetna firma, taka dbająca o pracowników, że ona sama dba o swój personel, że nie pracuje się po 12 godzin, tylko 8, żeby był zachowany równoważny styl pomiędzy pracą a życiem prywatnym, itd,itp, a później zapytała mnie, czy mogę w pierwszy dzień pracy przyjść na 12 godzin.Coś tutaj się wyklucza, prawda? Nie przyjęłam tej pracy.
Czy jestem myśląca-naprawdę usłyszałam takie pytanie.Ponieważ jestem myśląca, to nie przyjęłam tej pracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Niestety pracowałam w sklepie homli. Od samego rozkładania towaru na sklepie już po sprzedaż. Zostałam wraz z drugą osobą mianowaną osobą zarządzającą ponieważ sklep nie miał kierownika. Więc na przygotowanie nas do prowadzenia sklepu przyjeżdżały dwie osoby zarządzające mające swoje sklepy.. jedna osoba zorganizowana tłumaczyła i starała się pomóc drugą po kilku dniach mówiła zupełnie co innego..chaotyczna… więc co inny kierownik zadawał pytania ; kto was tego nauczył ? I potem nowa kierownik która nas uczyła zadawała te same pytania. Ciężko dogadać się co do zmian i ciągle zmieniający się grafik nawet 4 razy w msc l. Ja rozumiem nowa firma, ale bez przesady. Kierownik zarządzająca sklepem bardzo miła :) niestety przy rekrutacji nikt nie powiedział, że są nocki a ja właśnie szukałam pracy bez nocek. Obraza że nie chce na nie przychodzić i że jestem nie odpowiedzialna, ale nikt mi przy zatrudnianiu o nich nie wspomniał. Odeszłam przez dziewczynę na sklepie, która sobie pozwalała na komentowanie pracowników do innych tylko dlatego że była zastępcą kierownika. Po napisaniu sms do osoby zarządzającej chwilowo że odchodzę ze względu na tą osobę niestety nie dostałam nawet dziękuję za współpracę. A koleżanka która była taka ,,miła,, po przyjechaniu do pracy wiedziała już o co chodzi a bezczelnie pytała czy jutro jestem w pracy :) więc no fałsz straszny. Nie wspomnę o sytuacji gdzie układałam z innymi sklep na otwarcie a po 3 tyg przyjechała pani kierownik regionalna ja podeszłam się przywitać a pani zapytała kim ja jestem z nie miłym przyjęciem … a widziała mnie przy rozkładaniu towaru i rozmawiałam z nią nie raz. Nie polecam
Możecie mi napisać coś więcej o pracy a tej firmie ? Rozmowa rekrutacyjna z mojej wizji była lekceważąca. Ale teraz pytanie jak z pracą tutaj.
Taka rada od byłego pracownika, nie trać czasu i nerwów na tą pracę, jakie podejście na rozmowie takie przez całą pracę, zarobki najniższa krajowa na premie nie ma co liczyć, jedynie co z tego wyniesiesz to straty psychicznie lub finansowe (zależy na jakie stanowisko aplikujesz)
To uciekaj stamtąd tym bardziej, nie ładuj się w to, nie ma chyba kierownika, który by wyszedł z tego bez strat finansowych z uwagi na odpowiedzialność finansową, która na tobie ciąży. Sprawa finalnie skończy się w sądzie, odradzam każdemu, wszystkie opinie tutaj to niestety czysta prawda...
Wolę nie poruszać szczegółów na forum, ponieważ sprawa się toczy, a nie chce narażać się jeszcze bardziej, na pewno poruszę ten temat i nagłośnię sprawę jak to wszystko się skończy, nikt nie jest bezkarny także wierzę w sprawiedliwość :) jedyne co mogę od siebie dodać to naprawdę nie warto się w to ładować, nie z tą firmą... Jest naprawdę spore grono osób, które zostały tak potraktowane i myślę, że wspólnymi siłami da się coś z tym zrobić. Pozdrawiam serdecznie cały filar zarządzający Homli bo na pewno skrupulatnie czytają komentarze :)
Zapraszam do napisania maila na hom.oszukani.la@onet.pl. Niech osoby z całej Polski tak potraktowane złączą siły. Pozew zbiorowy plus informacja do mediów. Sytuacja w toku. Jeżeli ktoś zna więcej takich osób i chcą się przyłączyć, zapraszam do napisania.
Zgadzam się z tobą ci kierownicy co pracują boją się odejść żeby nie brać kredytu na spłatę inwentaryzacji
Pracujemy bo inwentaryzacje co dwa lata wychodzą super i nie ma problemu. Wystarczy pilnować własnego nosa i normalnie pracować więc nie plujcie jadem.
Zdarza mi się że spotykam moich byłych pracowników :) Gdzieś tam po drodze w życiu lub na zakupach w galerii w innym sklepie. Wspominamy nie raz, nie dwa Homla. Jedyne co Oni lubili to pracę z tym towarem :) Reszty nikt nie wspomina dobrze :))) Jest to jeden z ich gorszych okresów w życiu, to samo moge powiedzieć o Moim :))) Tam nigdy nie było dobrze od samego początku i patrząc na wpisy nie będzie :))) A czemu tutaj wchodzę i to czytam? Lubię patrzeć jak inni dzielą się ze swymi przykrymi doświadczeniami pracując w tef firmie - nie żeby to mi sprawiało radość, ale sęk w tym że ja upewniam się w decyzji że odejście z tamtąd było najlepszą rzeczą w moim życiu :))) Nigdy nie doświadczyłam tak wspaniałego momentu jak pożegnanie się z HOMLA :))) Pozdrawiam wszystkich dalej tam pracujących :)) i kierowników którzy dalej tam pracują :))) Nie wierzę że tak ambnitni ludzie dają się tak wykorzystywać :))) A moglibyście zajść dalej w życiu :))) Serdecznie życzenia :)))
tu chyba by się przydała terapia skoro już tu nie pracujesz a wchodzisz na fora, czytasz, rozmawiasz z byłymi pracownikami, szukasz POtwierdzenia w przekonaniu że podjęłaś dobrą decyzje... na co to komu żyj szczęśliwie i daj żyć innym :)
witam. :) zauważyłam, że dodano ofertę dla fotografa produktowego. Komercyjnego doświadczenia w tym zakresie jeszcze nie mam, ale wszystko pewnie okaże się po rozmowie i pokazanym portfolio. Wiecie jednak jakich zarobków można oczekiwać?
Hejka, rozważam aplikację na specjalistę ds. content marketingu. warunki spełniam, mam już doświadczenie jako copywriter. Zastanawiam się jednak czemu jest tak, że wymagają 100% trybu stacjonarnego. Czy próbowano już na tym stanowisku przejść na hybrydę?
Homla, Złote Tarasy W pracy doświadczyłam (usunięte przez administratora) który odbił się negatywnie na moim zdrowiu psychicznym i życiu. Głównie za sprawą jednej pani, która była jedno stanowisko wyżej tj. osoba funkcyjna. Codziennie słyszałam że wszystko robię źle, słabo obsługuję gości, nie potrafię namówić na kupno dodatkowych produktów. Nawet kiedy główna kierowniczka salonu mnie pochwaliła, pani funkcyjna za każdym razem negowała tą opinię. W zespole głównie ukrainki, z którymi nie było możliwości nawiązania relacji, aby atmosfera w pracy była przyjemna. Codzienne niezapowiedziane wizyty regionalnej, aby tylko na czymś "przyłapać"... Przepytywanie z wiedzy o dzbanku czy talerzu, wystawianie ocen... Nasuwa się pytanie, czy pracujemy w jednym celu jako zespół, czy chcemy nawzajem robić sobie pod górkę i niepotrzebnie stresować? Omijam ten sklep szerokim łukiem, ponieważ przypomina mi o jednych z najgorszych miesięcy mojego życia.
Z gory przepraszam za formę tego wpisu ale z uwagi na charakter mojej pracy trudno mi przejsc koło niego obojętnie. Nigdy nie pracowałem w tej firmie ale wylewanie zali "byłych" pracowników na tym portalu to jakaś plaga. Proszę nie rozpatrywać mojej wypowiedzi jako tego konkretnego przypadku. Fajnie że opisałaś problemy i swoje doswiadczenia ale nic nie wspominasz co z tym problemem zrobiłaś. Idę o zakład, że nie wysłałaś powyższej wiaodmosci do tej pani ("regionalnej"). Jedyny pomysł jaki miałaś to zmienić pracodawce, pytanie czy Ci się udało? Czy trafiłaś w miejsce w którym nic się od Ciebie nie wymaga, w ktrórym nie kontroluje się postępów, w którym nie dba się o podnoszenie kwalifikacji swojego personelu? Jeśli tak to gratuluje, ale nie wierzę, że bedzie to firma która osiągnie sukces a Ty będziesz jej twarzą. Moje doswiadczenia w HR mówią mi że z takiej też ludzie odchodzą. Wiele osób jest zamkniętych na wszelką krytykę i nie wykorzytuje jej w celu podniesienia kwalifikacji zawodowych. Zawsze warto spojrzeć na siebie krytycznie i zastanowić się, czy istnieje coś, co możesz poprawić, ale to wymaga refleksji, planowania i działania. Kluczowe jest podejście do tego procesu z otwartym umysłem i determinacją do rozwoju. Obrażąnie się nic tu nie da. Daj sobie czas i dokładnie przeanalizuj krytykę, zrozum jej źródło i treść, zidentyfikuj obszary, które wymagają poprawy lub zmian. Postaraj się spojrzeć na to w tych kryteriach. To umiejętność która z pewnością pozytywnie odbił się na Twoim zdrowiu psychicznym i życiu. Życzę Ci tego w nowym miejscu, chyba że Twój rozwój jest sprawą marginalną. W takim przypadku Twoje odejscie przysłużyło się jedynie pracodawcy i było najlepsze co mogłaś dla niego zrobić a Tobie pozostanie wylewanie żali na portalach internetowych.
To nie jest wylewanie żali tylko informacja jak wiele osób w podobny sposób zostało(usunięte przez administratora)i ile jeszcze zostanie. Jako przestroga dla innych. No chyba, że chcą dołączyć do powiększającego się "Klubu inwentaryzacja". Nie wiesz o sytuacji jaka się dzieje na skalę Polski (sam piszesz, że nie pracowałeś tutaj), więc nie oceniaj. Liczymy, że jeszcze usłyszysz o tej sprawie w bardzo głośnym odezwie. I jeszcze się zdziwisz tymi gorzkimi żalami :)
Dzień dobry, wczoraj dodano ofertę dla Head Graphic Designera. Bardzo proszę o podzielenie się nią z pracy z działu i najlepiej z tego konkretnego stanowiska. widzę, że wymaga się 7 lat doświadczenia, ciekawi mnie jakie zarobki będą przy tym oferowane
Pracowałam w Homli jako doradca klienta stanowczo zbyt długo, tylko ze względu na fajny team. Początkowo mydlenie oczu premią, która z czasem zaczęła przysługiwać tylko kierownikowi, zastępcy kierownika i starszemu sprzedawcy. Szary pracownik ma zasuwać za najniższą krajową i jednocześnie wykonywać pięćdziesiąt rzeczy bez odpowiedniego przeszkolenia. Wszystkie informacje przechodzą drogą pantoflową z jednego sprzedawcy na drugiego, brak dokładnej nauki zasad VM, za to mnóstwo narzekań ze strony regionalnej kierowniczki oraz wszystkich pod nią. Kierownik obrywał razy dwa, więc odreagowywał na pracownikach. Nocki, podczas których trzeba biegać po drabinach, szarpać się z ciężkimi plakatami na całe ściany, tłumaczenie się codziennie wieczorem, czemu plan nie został zrealizowany, kiedy kwota założona z góry na dany dzień jest absurdalnie wysoka. Dramat.
No hejka, jak wygląda praca asystenta ds. obsługi marketplace? Wczoraj pojawiła się taka oferta. mam doświadczenie i widzę po opisie platformy które w tym przypadku się obsługuje, interesuje mnie przy tym również sam zespół oraz ewentualna pomoc. Czy zawsze można liczyć na wsparcie? Szukam pracy w dobrej atmosferze
Jakie są mocne strony pracodawcy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Nie ma takich stron, niestety.Poczytaj komentarze tutaj, albo spoójrz na to jak to wygląda w jakimkolwiek salonie Homla.Przykre to, bo na zewnątrz ładne wszystko, ale to tylko fasada.Nie szanują ludzi.
Jedyne ostanie komentarze dotyczą grafiku w kontekście harmonogramu? Szukałem jakiegoś zdania odnośnie pracy jako Grafik DTP, ponieważ właśnie go poszukują. Nie orientujecie się może ile zarobi osoba z prawie 4-letnim doświadczeniem?
Nie polecam pracy w salonie od tej firmy, dużo prawdy jest w poprzednich komentarzach, osoby są słabo przygotowane do stanowiska które obejmują, brak prawdomówności, jakieś nieścisłości w wynagrodzeniu, jednym mówią tak, drugim inaczej, kierownik mówi, że dobrze, że w ogóle jest jakaś premia mimo wcześniejszych informacji od kierownika regionalnego, że będzie, bo ładnie plan zrobiony. Lepiej nie mieć problemów, które można i warto rozwiązywać, inaczej traktują pracownika z góry, bo "kierownik jest wyżej od Ciebie", czyli wg mnie kierownik słabo przygotowany do pracy z zespołem. Przy naprawdę kulturalnym zwróceniu uwagi, osoby funkcyjne wkurzają i nie odzywają się. Sprawy związane z dokumentami trzeba zgłaszać komuś wyżej, aby ponaglił osobę odpowiedzialną za to. Organizacja pracy słaba, na zapleczu 3 osoby odpisują razem na maile w jednym czasie, dostawa stoi i czeka, a pracownicy na sklepie szukają zajęć i obsługują, są 3 osoby do obsługi, potem wszyscy wykładają, aby to ogarnąć i nagle nie ma obsługi. Podobno jest jakieś planowanie i delegowanie zadań, a każdy robi co chce.
ktoś jeszcze może się zgodzić z tym stwierdzeniem, że na swoich stanowiskach pracują niekompetentne osoby? co przy tym z działem marketingu? Młodszy specjalista ds. SEO jest teraz poszukiwany. tak się składa ze spełniam wymagania nie wiem tylko jak praca będzie później wynagradzana. Jak tu płacą? I co z awansem? Po jakim czasie?
Rozmowa to strata czasu, sami nie wiedzą czy szukają juniora czy mida. Zero przygotowania - do tego stopnia, że wyglądało to jakby żadna z osób nie miała przed swoją CV. Rozmowę o seo prowadzi Pani z HR, druga Pani która nawet nie przedstawiła się kim jest, odezwała się może raz. Zakładając, że to ona szuka osoby do swojego zespołu, to chyba warto okazać jakieś zainteresowanie i pomóc na prowadzeniu rozmowy Pani z HR.
To czekaj, jakie pytania zostały mimo wszystko zadane? Piszesz, że nie wiedza czy juniora czy mida szukają, na podstawie czego taki wniosek wyszedł? I czy jest tu ktoś kto jednak się dostał? Jak wdrażają, jakiego poziomu jednak oczekują już w praktyce?
Szanowny @Nic, dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Przykro nam, że Twoje doświadczenie nie spełniło oczekiwań. Przeanalizujemy temat wewnętrznie i wyciągniemy z niego wnioski na przyszłość.
Skąd masz takie porównanie? robiłeś tu i tu? I jeśli już to napiszesz wprost jak zatem tu płacą? I jak dla porównania się pracuje? nawet jeśli mniej to czy występuje mniejszy zakres obowiązków?
(usunięte przez administratora) brak planowania, czesto niekompetentni ludzie na stanowiskach, ale co sie dziwic jak sa niedoplaceni?
Dlaczego firma na posadzie Kierownik Salonu daje kontrakt b2b, a nie umowa o pracę? Nie ma wcale opcji na UoP? I czy w związku z tym, że jest taki kontrakt, to nie ma stałych godzin pracy tylko są elastyczne? Można sobie ustalać samodzielnie grafik?
Kontrakt b2b jest dla Homla wygodniejszy.Kierownik zatrudniony na podstawie takiej umowy jest zobowiązany założyć firmę, czyli podjąć działalność gospodarczą.Następnie sam zatrudnia pracowników, którym płaci wynagrodzenie -to jest pieniądze przychodzą z Homla, ale na konta pracowników wpłaca je kierownik(powinien mieć księgową, która pomoże mu wszystko wyliczyć).Grafik dla siebie i swoich pracowników ustala kierownik, ale musi być to zatwierdzone przez RKS(czyli Regionalny Kierownik Sprzedaży).Często jest tak, że jest 7 pracowników, a tylko 5 pełnych etatów, niestety... Kierownik sam boryka się z pracownikami, kampaniami sprzedażowymi, brakami po inwentaryzacjach.Przy zakończeniu współpracy jest inwentaryzacja-co jest zrozumiałe, ale jeżeli są braki, to Homla nie przeleje pieniędzy na konto kierownika, bo braki muszą być pokryte w jakiś sposób, dlatego też nie będzie na wypłaty dla pracowników.Jak powstają braki?Nie zawsze jest to skutek kradzieży, niekiedy wystarczą źle przyjęte dostawy lub przejęcie salonu po poprzednim kierowniku z błędnie zrobioną inwentaryzacją. Kierownik zawsze jest pod czujną obserwacją RKS i innych nad nim, jest to zrozumiałe, niemniej jednak pomoc jaką otrzymuje jest nikła.Są za to ciągłe pretensje w związku z małą sprzedażą, konwersją i wszystkim, co jest niewystarczające według "góry". Praca kierownika salonu w Homla to ciężki chleb, jak to się mówi. Gdybym mogła cofnąć czas, to nie podjęłabym kiedyś tam tej decyzji, jeżeli miałabym prowadzić własną firmę to nie we współpracy z Homla.
A dlaczego ten Regionalny ma wpływ na grafik/ Albo musi nad nim czuwać? Dlaczego, skoro ten kierownik jest na b2b czyli de jure nie jest tu pracownikiem? Jak praca zrobiona, to co mu do tego jak grafik wygląda? I on może zawetować grafik lub samodzielnie wprowadzić zmiany?
Kierownik salonu jest na umowie b2b, ale mimo że sam układa grafik dla swoich pracowników, to podlega firmie Homla. To znaczy-jest samozatrudniony, ale świadczy usługi dla Homla., dlatego musi przestrzegać zasad obowiązujących w tej firmie. Te zasady to: zatrudnienie odpowiedniej ilości osób o odpowiednich predyspozycjach psychicznych(muszą być uległe, nie mieć własnego zdania i pracować w taki sposób, jaki został im narzucony, czyli hasła w rodzaju:"klient twój pan" są na porządku dziennym), przestrzeganie ilości etatów w firmie(jest to bardzo trudne, bo jest np.7 pracowników a do rozdysponowania masz tylko 5 etatów, a jak każdy z tych pracowników chce zarobić i pracować na cały etat, to w tym przypadku widać, że jest to niewykonalne.Dodatkowo wynagrodzenie jest niskie(zawsze najniższa krajowa, chyba że jest sie osobą do 26 lat, to wtedy jest więcej, bo obowiązuje ustawa Pit do 26 roku życia.)Zatrudniałam wiele osób i było mi przykro patrzeć, jak rzetelnie pracujące osoby około 40 lat dostawały mniejsze pensje niż studenci 22 letni.Nie chodzi mi o to, że ci studenci pracowali gorzej, tylko dostrzegam taką niesprawiedliwość, a wynika ona tylko z polityki firmy.Ja jako franczyzobiorca Homla nie mogłam zatrudnić nikogo na umowie na wyższą stawkę, a wiel osob na to zasługiwało.) Zakończyłam współpracę z Homla, miałam drobne kłopoty przy rozliczeniu się przy inwentaryzacji końcowej, bo czegoś brakowało i musiałam to pokryć z własnych pieniędzy, to znaczy na drobną część wypłat dla pracowników Homla nie przelała mi pieniędzy-zablokowała je na poczet tych braków, czyli ja zapłaciłam pensje z własnych pieniędzy.W inwentaryzacji brała udział firma zewnętrzna.Nie jestem w stanie wykazać , czy to ta firma popełniła błą przy inwentaryzacji. Szczęśliwie to już za mną. Pracy czy współpracy z\w Homla nie polecam, zbyt duże obciążenie psychiczne, mało zysku-jest on nieadekwatny do włozonego wysiłku. Moje słowa są szczere, sama tego doświadczyłam.
@Natalia a możesz powiedzieć jakie średnio są zarobki Kierownika po odjęciu tych wszystkich kosztów? Czy np koszty typu księgowa czy kadrowa też są oddzielnie przelewane? I w jakim mieście miałaś sklep? Bo mam mieć rozmowę i po tych opisach zaczynam się zastanawiać czy jednak nie zrezygnować.
Lilith. Odpowiem w ten sposób- nie mogę i nie chcę podać nazwy miejscowość, w której miałam sklep, bo firma Homla jest szczególnie wrażliwa na negatywne słowa wypowiadane w jej kierunku, nawet a zwłaszcza wtedy gdy są to słowa prawdziwe. W kwestii opłat za księgowość wygląda to następująco: w ramach umowy po stronie franczyzobiorcy który jest na umowie B2B pozostaje zarządzanie placówką. W zależności od umowy franczyzy sprawy związane z księgowością może prowadzić franczyzodawca lub franczyzobiorca. Ja opłacałam wszystkie sprawy związane z księgowością-podpisałam umowę z biurem rachunkowym. Koszty te mogłam sobie odliczać, podobnie jak zakup środków chemicznych czy spożywczych dla pracowników-są limity do takich odliczeń, działa to podobnie jak ilość etatów do rozdysponowania a wszystko ustala Homla.
Załączona strona niestety się nie otwiera. Ja również mam problem z tą firmą, czeka mnie wizyta u prawnika. Z chęcią się skontaktuje z kimś kto także miał problem przy inwentaryzacji. Jak się jest grzecznym i przytakuje na każde słowo to jest dobrze, jeżeli wydarzy się coś nie po myśli "góry" to zaczyna się lawina. Wykorzystują co tylko mogą w kontakcie, a mogą dużo. Kary umowne, odpowiedzialność finansowa przy inwentaryzacji nawet jeśli nie jest z twojej winy. Wstrzymywanie wynagrodzenia, bo nikogo wyżej nie obchodzi co się z tobą stanie, ważne aby im się zgadzało. Do tego marne pensje, obietnice podwyżek, które nigdy nie będą miały miejsca. Naprawdę szczerze odradzam podpisywać cokolwiek z tą firmą, bo nie da się z niej wyjść bez długów (jako kierownik).
Niestety, w pracy za minimalna stawke wymagana jest praca jak robot, a nawet bardziej. Aby zadowolic kierownictwo najlepiej byloby sie potroic i miec 30 par rak, aby jednoczesnie przyjac dostawy, wykladac towar na polki, kasowac klientow i dbac o wyglad sklepu.
Piszesz o tym, w kontekście tego by kogoś zadowolić, ale to cały czas prowadzony jest jakiś nadzór nad tym czy o co chodzi? chyba ze jakieś normy masz przy tym na myśli? Jest szansa na ich określenie?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - Kielce
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Zobacz opinie na temat firmy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 52.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 35, z czego 1 to opinie pozytywne, 28 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ?
Kandydaci do pracy w N2H SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Al. Solidarności 36
25-323 Kielce - NIP: 6572924116 KRS: 0000624595
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
AGD - pozostała działalność - Kielce i okolice
- Janusz Kurtek Firma Handlowo Usługowa Pewja
- RK Studio Rafał Krawczyk
- Dalmass-Elektronik Tadeusz Witkowski-Soroczan
- Amervox Andrzej Sosnowski
- Jojo Jarosław Szybalski
- Aga Meble Agata Gręda
- Elmex PH sp.j.
- Harmonia-Meble Urządzanie i Aranżacja Wnętrz Elżbieta Ociepa
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Fenomen Joanna Masternak Stanisława Stróżyk
- Merkury Market
Popularne
- Agata S.A.
- Abra S.A.
- Hanna Skowrońska-Michalak Akord II
- Fabryka Sypialni Sp. z o.o. sp.k.
- Home Invest International (Miloo Home)
- Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Sonik sp.j. Andrzej Socha i Wojciech Niźnik
- Hurtownia Elektroniczna Lider Bogdan Maciąg sp.j.
- Roboclean
- Selene
- Womag Sp. z o.o.
- Edward Orłowski Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe Elektron
- Wiesław Machno Hurtownia Antellux
- Artur Włódarski Aw Handel
- F.H.U. Antraks Sławomir Frydryński
- Le Pukka Katarzyna Kuźma
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |