Wywiad udzielony przez użytkownika Była Pracownica
Pracownik
Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?
Chcę opowiedzieć o pracy w firmie Homla.
Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega?
Byłam zastępcą kierownika sklepu. W praktyce oznacza to, że zajmowałam się wszystkim - dosłownie wszystkim, dbałam o pracę zespołu całego sklepu.
Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?
Do 3 tysięcy złotych netto.
Jak długo pracujesz w tej firmie?
Półtora roku.
Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.
Nie poleciłabym. Firma nie dba o swoich pracowników, wykorzystuje ich i nie liczy się z ludźmi. Mam tu na myśli nieprzestrzeganie czasu pracy i przekraczanie liczby godzin na etacie lub sytuację odmienną- nie dotrzymywanie słowa w kwestii liczby godzin pracy. W takich sytuacjach dostaje się bardzo mało godzin i trudno się za to utrzymać. Zakres obowiązków również wykracza poza to, co zostało ustalone w umowie.
Jak wyglądają szkolenia w Twojej firmie? Czy są zaplanowane i jak często się odbywają? Jakich obszarów/ tematyki dotyczą? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynika? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?
Firma nie oferuje szkoleń, ale w pracy wymagana jest wiedza z zakresu: sprzedaży, doradztwa, obsługi klientów, psychologii, mediacji, księgowości, administracji, informatyki, designu, aranżacji wnętrz. Należy również mieć świetną kondycję fizyczną, bo praca w tej firmie wiąże się z częstymi zmianami aranżacji, które polegają na przebudowie dużych modułów sklepowych. Są to prace wykonywane w porze nocnej (21:00-6:00). Zmienia się wtedy położenie półek na regałach, a następnie ustawia się na nich produkty. Bardzo często przenosi się też w inne miejsce całe strefy sklepu.
Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynika?
Pomiędzy mną a moimi koleżankami, z którymi na co dzień pracowałam, było świetnie, przynajmniej ja tak to oceniam. Zarząd i poszczególni kierownicy (sklepu, regionalni i naczelni) są fatalni - nie szanują sprzedawców. Bardzo często wykorzystują swoją pozycję zawodową do wywyższania się i wyzyskiwania pracowników, nie szanują ludzi.
Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzega warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodzi i co nie jest przestrzegane.
Nie przestrzegane są żadne ustalenia, zarówno pod względem czasu trwania pracy czy liczby godzin na etacie, aż po zakres obowiązków.
Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?
Sugeruję, aby zarząd i wszystkie osoby na stanowiskach kierowniczych zasięgnęły rady w kwestii tego, jak należy traktować innych ludzi według norm ogólnie przyjętych jako "kulturalne". Powinny również odbyć szkolenia dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi i celami sprzedażowymi.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Przejdź do następnego kroku. Przejdź dalejChcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy