Szukają pracowników często a gdy wysyłasz CV to nawet nie odpisują. Po komentarzach widać dlaczego nie mają pracowników. Opinie po OSTROWIE szybko się rozchodzą i nie należą do pozytywnych, lepiej zastanówcie się zanim przyjdziecie do tego miejsca
no to jest niestety częste podejście, sam czekałem na odpowiedź z rozmowy prawie 4 tygodnie i już zdenerwowany zadzwoniłem do nich
Wiecie czy jest możliwość pracy zdalnej, ewentualnie hybrydowej?
Szukają pracowników często a gdy wysyłasz CV to nawet nie odpisują. Po komentarzach widać dlaczego nie mają pracowników. Opinie po OSTROWIE szybko się rozchodzą i nie należą do pozytywnych, lepiej zastanówcie się zanim przyjdziecie do tego miejsca
no to jest niestety częste podejście, sam czekałem na odpowiedź z rozmowy prawie 4 tygodnie i już zdenerwowany zadzwoniłem do nich
(usunięte przez administratora)
Nie znam firmy w której zwalnia się osoby które realizują określone cele , jeśli została zwolniona to może właśnie dlatego że ich nie realizowała? Najpierw dopytaj później pisz . P.S czytając czasami te wasze wpisy zastanawiam się czy wy prowadząc firmę trzymalibyście pracownika z którego nie mielibyście zysku , który nie realizowałby swoich celów . Z tego co ja słyszałam na mieście to jak odszedł ten ich dyrektor arab to bardzo fajnie się tam pracuję .
Mam takie pytanie w sprawie ogłoszenia, MM Trade dało ofertę na stanowisko Sprzedawca telefoniczny i zastanawiam się, czy jest opcja pracy z domu, skoro to praca przez telefon? Czy raczej odpada?
Żenada, żenada i jeszcze raz żenada. Szkolenia to chyba dla inżynierów a nie dla pracowników którzy nigdy nie mieli styczności ze sprzedażą tylko dopiero w to wchodzą. Wszystko wychodzi w praktyce a oni zadają na 3 dni nauki jak w liceum przed maturą, dramat. Żadna firma tak nie robi a tym bardziej nie powinna robić ta firma o bardzo niskiej rozpoznawalności. Odradzam !!!
-
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Gdzie można aplikować do państwa firmy
Witaj, aplikować można do nas bezpośrednio poprzez adres praca@polkurier.pl lub poprzez ogłoszenia, które wystawiane są na portalu OLX.
A ja tam jestem zadowolona z pracy w polkurier, bardzo fajna atmosfera, wszyscy zawsze zadowoleni, praca w młodym zespole. godziny pracy extra od 8 do 16 a jak wiemy w dzisiejszych czasach bardzo ciężko o prace w tak fajnych godzinach z wolnymi weekendami. Wiadomo jak w każdej pracy trzeba spełniać swoje obowiązki a ambitni ludzie mogą tutaj zarobić naprawdę duży hajs. :D:)
Jaki duży hajs?! Jakbyście nigdy na oczy pieniędzy nie widzieli. Za taką atmosferę i stres dziękuję. Kasa to nie wszystko. Najważniejsze że pracują tam ludzie którzy wiedzą jak tą kasę zdobyć, jakim kosztem i czyim. Trzeba mieć szczególny charakter i twardą (usunięte przez administratora) aby tam pracować...a i najdłuższe hybrydy ????
Co fajne ? Ze z młodymi ? A starsi tez sa często fajni i sieniorzy. A jak widac tam dyskryminacja na rzecz młodych wahadełek. 80 latki już potrafią nawet opanować smartfona.
Witam. Na początek wspomnę że jak reszta czuję się w społecznym obowiązku przedstawić sytuację pracownika zatrudnionego w Polkurier,(usunięte przez administratora)net, mm trasę i innych spółeczkach.. O tej pracy można by napisać artykuł dla Uwagi, ale postaram się streszczać. Praca w dziale sprzedaży, (a tak właściwie to każda praca tam bo wszystkie stanowiska wiążą się z pozyskiwaniem klientów "na słuchawce") to ciągła upokarzająca kontrola działań na zasadzie stania za pracownikiem na podsłuchu. Każde najmniejsze potknięcie w rozmowie z klientem krytykowane głośno przy reszcie pracowników. Wymagania dla nowych osób są takie same jak dla starych pracowników. Codziennie musicie mieć podpisana co najmniej jedną umowę inaczej grożą zwolnieniem... Poziom kultury ludzi zatrudnionych tam na tz wyższych szczeblach - bez komentarza. Każą mówić do siebie per Pań dyrektor itp choć są to często młodsze osoby... Chore. Każde słowo krytyki w ich stronę lub choćby mówienie nie chce mi się, źle się czuje jest traktowane jako tzw. "kwaszenie" wtf??? Pracownik nie może mieć swojej opinii na żaden temat. Chaotyczne szkolenia, mówią jedno egzekwują drugie.. Kompletny brak poszanowania czasu pracownika, każą przychodzić 15min wcześniej do pracy, dzwonić masz do 16:00 nawet gdy jest 15:59 musisz wykonać jeszcze jeden telefon. Po skończonej pracy trzeba zdać listę z czasem pracy przełożonemu, oczywiście trzeba poczekać na to w kolejce (usunięte przez administratora) Przy wejściu do pracy musisz oddać telefon do specjalnie na to przygotowanej szafki, odbierasz na przerwie (o ile zdarzysz) no i przed wyjściem do domu. Czy to aby nie jest niezgodne z prawem (art.49 Konstytucji)? Pierwszy raz spotykam się z takimi praktykami w pracy. Ludzie apeluje są lepsze warunki pracy w CC nie trzeba się męczyć ;)
Dziękujemy za Twoją wypowiedź i poświęcony na jej napisanie czas. Jeśli chodzi o szkolenia na dziale sprzedaży to tak, każdy z naszych pracowników przechodzi takie szkolenie, ponieważ dbamy o naszych klientów i chcemy zapewniać im najwyższą jakość świadczonych usług. Wspominasz, że „Każde najmniejsze potknięcie w rozmowie z klientem krytykowane głośno przy reszcie pracowników” – zdecydowanie nie możemy się z tym zgodzić. Nigdy taka sytuacja nie miała miejsca i mieć nigdy nie będzie. Jako firma posiadamy jasną strukturę organizacji, która daje nam bezpośredni dostęp do każdego z przełożonych, regularnie prowadzimy audyt wykonywanych przez kierownictwo działań. Kadra kierownicza regularnie przechodzi szkolenia managerskie, aby podnosić również swoje umiejętności. W celu zapewnienia nie tylko wysokiej jakości usług świadczonych przez firmę, ale i komfort pracy uzyskujemy certyfikacje, takie jak Rzetelna Firma. A jeśli chodzi o formę pracy, o której wspominasz – „CC” czyli Call Center – my nie jesteśmy Call Center, jedyne co mamy wspólnego z Call Center to fakt, że do rozmów telefonicznych używamy słuchawek, a nie rozmawiamy przez zwykłą słuchawkę telefoniczną. Tak, dla wygody ;-)
Dzien dobry. Zainteresowala mnie opinia uzytkownika xyz. Czy moga sie Panstwo odnies do tego fragmentu: "Przy wejściu do pracy musisz oddać telefon do specjalnie na to przygotowanej szafki, odbierasz na przerwie (o ile zdarzysz) no i przed wyjściem do domu." Prosze wziasc pod uwage art. 8 k.p., art. 11 k.p.
Widzę ze ktoś tu nie ma swojego życia prywatnego i bardzo się nudzi . Nie chcesz nie pracuj . Nikt cię do tego nie zmusza ale nie zniechęcaj osób które chcą spróbować i przez takiego głupka jak Ty ( który pewnie nawet nigdy nie pracował w tej firmie ) nie spróbuje .
A ty przychodzisz do pracy czy bawić się telefonem nie do pomyślenia. Praca z wrazliwymi danymi jest dla ludzi odpowiedzialnych.
Hahahaha dobre . Nigdy jeszcze nie widziałam żeby szafki były zamykane na kluczyk . Po prostu każdy wkłada telefon i idzie na swoją sale pracować . Szczerze ? Przy obecnych czasach uzależnienia od telefonów dla mnie to nawet na plus ! W końcu na przerwach czy w trakcie łączenia się z klientem porozmawiasz z koleżanka obok a nie siedzisz znowu w telefonie ! A jeśli potrzebuje gdzieś zadzwonić to biorę telefon wychodzę na korytarz i dzwonię . Poza tym o zostawianiu telefonów w szafkach wie się już od rozmowy rekrutacyjnej wiec skoro komuś te zasady nie odpowiadają to po co podejmuje się pracy . Takie maja zasady i tyle wiec nie rozumiem tego całego hejtu i czepiania się o takie „ (usunięte przez administratora)„
Ta szafki zamykane na klucz a klucz wurzucany do rzeki
Szkoda, że nie mam możliwości dodania zdjęcia, bo co niektórym pewnie nie będzie się chciało szukać, albo po prostu celowo umknie im wpis pracodawcy, w którym sami się przyznali że zamykają szafki na klucz hahahaha (wpis z 14.11.2019 08:27). Pewnie po moim komentarzu cudownie zniknie xd
I tu Cię zaskoczę :D Wyszukałam ten wpis :D No zgadza się, była odpowiedź o tym, że telefony są CHOWANE do szafki ZAMYKANEJ na klucz, a nie, że ktoś te szafki zamyka, a to jest znacząca różnica i przede wszystkim jest to z Twojej strony bardzo duża nadinterpretacja hahaha xD wyżej już była udzielona odpowiedź niejednokrotnie i na prawdę nudne są te opinie z tymi telefonami. Jakby ten telefon był nie wiem czym? Tlenem, bez którego nie da się w pracy funkcjonować?
Dużo tu informacji na temat pracy telesprzedawcy, a może ktoś wie jak wyglada praca na stanowisku pracownika biurowego? Kojarzę, ze firma kilka razy wystawiała ogłoszenie, ze szuka właśnie takiego pracownika :) Jak ogólnie warunki i zarobki? Warto aplikować? PS czy w ogole znajdę gdzieś otwarta rekrutację do biura?
Pewnie pracownik biura obsługi klienta - odbierasz telefony od pozyskanych klientów. Gdy nie ma połączeń przychodzących dzwonisz do klientów nieaktywnych żeby wymusić na nich nadawanie paczek. Do tego grupowe odsłuchy wraz z uwagami do twojej pracy. Nie warto
A na takich odsłuchach wiadomo czyja to rozmowa? Bo zawstydzanie to chyba nie jest dobra motywacja stąd moje pytanie. Chyba że to tak nie działa.
Cześć Helena! Jeśli chodzi o otwartą rekrutację ogłoszenia zawsze publikujemy na portalu OLX. Natomiast jeśli chodzi o pracę na innym stanowisku niż sprzedawca, to oczywiście pojawiają się takie ogłoszenia. Jesteśmy firmą, która zajmuje się świadczeniem usług dla klientów portalu, zatem na każdym ze stanowisk w zakres obowiązków będzie wchodził kontakt telefoniczny z klientem. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej możesz się z nami skontaktować bezpośrednio pod adresem praca@polkurier.pl, chętnie odpowiemy na wszystkie pytania :)
Odsłuchy mają na celu podnoszenie kompetencji pracownika. Prowadzone są w taki sposób, aby każdy czuł się podczas nich komfortowo. Mają je raczej określić jako burzę mózgów lub dyskusję, zazwyczaj analizujemy wspólnie rozmowę i dajemy sobie wzajemnie wskazówki, co można następnym razem zrobić inaczej, aby osiągnąć konkretny efekt. W firmie pracujemy w kilkuosobowych zespołach, zatem odsłuchy również odbywają się w gronie zespołu, w którym pracownicy się znają lub 1:1 z trenerem.
Czy obowiązki na stanowisku specjalisty transportów spedycyjnych są takie sam jak na stanowisku specjalisty sprzedaży?
Cześć! Nie, są to inne stanowiska. Na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży pracownicy zajmują się przygotowywaniem ofert handlowych dla potencjalnych klientów i pozyskiwaniem nowych klientów na przesyłki kurierskie. W dziale transportów spedycyjnych (wyceny indywidualne) pracownicy zajmują się wyceną wszystkich transportów, których nie można zrealizować poprzez zwykłą firmę kurierską, czyli przesyłki przekraczające wymiary określone przez firmy kurierskie, transporty całopojazdowe, wymagające np. temperatury kontrolowanej, towary ADR (wyłączone z przewozu w firmach kurierskich) czy np. sprowadzenie przesyłek/palet z zagranicy do Polski :)
Dzień dobry, na jakie wynagrodzenie na początku można liczyć na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży i czy są wypłacane premie za pozyskanie klientów? Dziękuję.
Wynagrodzenie początkowe na tym stanowisku to 20 zł netto/h. Premie są wypłacane za przesyłki nadane przez pozyskanych klientów po zrealizowaniu wyznaczonego przez przełożonego celu w danym miesiącu.
Czy warto składać CV do tej firmy? Czy lepiej odpuścić ? I jak wygląda praca w polkurier?
To jest jakaś oferta na to stanowisko? Podpowiesz gdzie ją znajdę? Ciekawa jestem jakie mają wymagania
Co jeśli nie zda się testu po szkoleniu ?
Jest się na zawsze skreślonym czy powtórka?
Dziwne trochę to że od razu pierwsze co mi powiedzieli na uwaga rozmowie o pracę to fakt że mam schować telefon do jakiejś szafki, ok na czas pracy ale serio na 15 minutową rozmowę? I jako kandydat jestem ciekaw czym kierują się przy wyborze osób Kwestia szkolenia też jest taka dziwna dla mnie, wcześniej się z tym nie spotkałem Zarobki podobno fajne, ale żebym mógł to potwierdzić to najpierw trzeba dostać tą pracę, bo dużo można mówić a prawda się sama obroni Ładnie tam macie, i pracownicy faktycznie uśmiechnięci i pozytywni Pierwszy raz tam byłem, bo mieszkam na drugim końcu Ostrowa i jestem pozytywnie zaskoczony Narazie neutralnie jestem nastawiony po rozmowie która miała miejsce kilka dni temu
Cieszymy się, że odniosłeś pozytywne wrażenia :) Jeśli chodzi o szkolenia to zawsze nakreślamy, ze są one koniecznie aby móc swobodnie porozmawiać z klientami. Jeśli kontaktujesz się z kimś, kto w branży działa (w naszym przypadku wysyła przesyłki kurierskie) to przecież aby móc z taką osobą porozmawiać konieczna jest znajomość podstawowych zasad przewozu przesyłek kurierskich. Nie wyobrażamy sobie pozostawić pracownika bez wiedzy podstawowej. Mam nadzieję, że te informację nieco rozjaśnią kwestię szkoleń :) Miłego dnia!
Uśmiechnięci bo tak musza. Skoro tam się w koło przewija tyle osób do rekrutacji trzeba robić wrażenie
Czy szkolenia wstępne są płatne ?
Pani pytała czy płacicie za udział w szkoleniu:-D Bo wtedy kandydat już poświęca wam swój czas więc zapłata się należy. To raczej oczywiste że za szkolenie wdrażające nie płaci osoba która bierze w nim udział. Można zapłacić za szkolenie stylizacji paznokci, za szkolenie BHP lub na wózki widłowe, ale nie za przyuczenie do pracy. Zabawni jesteście. ps. Byłam na rozmowie o pracę u was, ale zorientowałam się o co tu chodzi więc odpuściłam sobie.
Kandydat poświęca swój czas? A pracodawca nie poświęca? Stylizacja paznokci to szkolenie do pracy, a przygotowanie do sprzedaży to nie szkolenie? No tak to logiczne - inaczej.
Dziękujemy za kontakt :) Evo, jeśli chodzi o szkolenie to przed przystąpieniem do pracy nasi pracownicy odbywają szkolenie z podstawowej wiedzy, która potrzebna jest do pracy aby w ogóle usiąść przy komputerze i wiedzieć, o czym z klientem porozmawiać. Trzeba powiedzieć sobie wprost - jeśli ktoś nie ma doświadczenia w branży to dla tej osoby jest to po prostu nauka nowego zawodu od podstaw. Szkolenie wstępne trwa tylko 3 dni po kilka godzin. Dalsze szkolenia są już po podpisaniu umowy zatem są w pełni płatne. Po to właśnie mamy 3 miesięczny okres próbny, w którym pracownik się przede wszystkim uczy pracy i nie jest rozliczany z pracy w taki sposób, jak pracownicy stali. Wiedza logistyczna, którą przekazujemy na szkoleniu jest wiedzą uniwersalną, zatem ze szkolenia wychodzisz z nowymi umiejętnościami i doświadczeniem ;) Rozumiemy, że Tobie ta branża lub forma pracy nie odpowiada - każdy z nas ma inne predyspozycje zawodowe, są jednak osoby, które lubią taką pracę. Mamy nadzieję, że znalazłaś pracę, która spełnia wszystkie Twoje oczekiwania.
Dobre sobie-,,nowy pracownik nie jest rozliczany z pracy w taki sposób, jak pracownicy stali", właśnie, że jest. Wymagania od nowych pracowników są takie same jak dla tych którzy pracują tam rok czy 5 lat. Nieważne, że pracujesz tylko tydzień czy dwa i jeszcze nie zdążyłeś sie wdrożyć ,jesteś tak samo traktowany jak reszta. Ta firma to jakiś chory żart....
Aniu, przykro nam, że tak o nas sądzisz natomiast prosimy o nie rozsiewanie nieprawdziwych informacji. Pracownicy od początku poinformowani są jakie będą cele i do nich dążą - fakt, natomiast w pierwszym okresie uczą się kolejnych etapów stopniowo. Nie wymagamy od osób, które pracują tydzień albo dwa tego samego, co od stałych pracowników.
Też byłem na rozmowie i faktycznie dziwna firma i dziwne praktyki, nie wiem czy dostanę robotę, nawet nie wiem czym się kierują przy wyborze
Mam pytanie odnośnie rekrutacji Po rozmowie są szkolenia przed praca czy to oznacza już zatrudnienie czy trzeba bezbłędnie zdać testy po szkoleniu
Czy można w firmie awansować Np z działu sprzedaży na obsługę lub reklamacje i w jakim czasie?
Oczywiście, że można awansować, np. jeśli pracujesz jako sprzedawca możesz awansować na stanowisko kierownicze. Jeśli chodzi o czas nie można tego jednoznacznie określić ponieważ każdy z pracowników ma swoje indywidualne tempo rozwoju i podnoszenia umiejętności.
Co wchodzi w socjal MM Trade Sp. z o.o.?
Dofinansowujemy kartę Multisport, zapewniamy naszym pracownikom prywatną opiekę medyczną, organizujemy też wyjścia i imprezy integracyjne typu ogniska, kajaki, wyjścia do restauracji. Pozdrawiamy! ;)
Pracowałam tam na szczęście tylko parę dni.... Praca niezależnie od stanowiska "specjalista ds uruchomień", "praca biurowa" itp. polega na sprzedaży telefonicznej usług. 8 godz. przy telefonie i dodatkowo trzeba mieć "ciągłość połączenia", czyli zanim zakończysz jedną rozmowę wykręcasz następny numer.... brak sekundy przerwy żeby "nie marnować czasu"... Atmosfera bardzo dziwna, wręcz grobowa... młode dziewczyny ale wszystkie zwracają się do siebie na Pani, niektórzy chodzą z przyklejonym, sztucznym uśmiechem.... Na początku dziwne szkolenia, bez ładu i składu... Szukają głównie młodych osób którymi można manipulować.... Bardzo duża rotacja pracowników sama za siebie mówi....Strata czasu, absolutnie nie polecam!!!!!
Nic dziwnego, że tak na prawdę każdy nowy pracownik zaczyna u nas od działu sprzedaży chociażby na kilka dni, aby w ogóle zrozumieć na czym bazuje nasza firma - dział handlowy to fundament tego czym się zajmujemy :). Przychodzimy do pracy aby pracować, więc nic dziwnego, że musimy mieć ciągłość połączeń - łącząc się z klientem też można napić się kawy czy rozmawiać, tego nikt przecież nie zabrania :D. "młode dziewczyny ale wszystkie zwracają się do siebie na Pani" - skoro ktoś ma wyższe stanowisko niż ja (akurat jestem starszym specjalistą/handlowcem) to dla mnie logiczne jest, że nie zwracam się do niego na TY. Mamy też osoby w różnym wieku, to że pracujemy razem nie zwalnia nas z okazywania szacunku :). Rotacja pracowników jest wszędzie, mamy taki rynek pracy, że teraz to firma walczy o pracownika, a nie odwrotnie :). "Na początku dziwne szkolenia, bez ładu i składu" - dopóki ktoś się w tę branżę nie wdroży to tak to może wyglądać, natomiast po jakimś czasie wszystko zacznie się układać w całość.
@Joanna, dla wiekszosci jest logiczne ze w pracy zwraca sie do drugiej osoby na "ty". Poszedlem po was do korporacji i nawet dyrektor wyzszego szczebla byl w szoku jak powiedzialem do niego na "pan". I to samo obserwuje w innych firmach, z reguly mowienie do kogos na "pan/pani" konczy sie po etapie rekrutacji a czesto w jego trakcie. Wyjdzcie troche na swiat i zobaczcie jak funkcjonuja inne firmy.
Jesli twoim najwiekszym problemem jest ze musisz komus powiedziec na pan to musisz byc szczesliwym czlowiekiem gratulacje
Nie to jest największym problemem, ale odbijanie piłeczki w taki sposób, żeby tylko zmienić temat jest bardzo słabe z Twojej strony @Abc, ale no czego się spodziewać? :)
Przypominam, że portal GoWork nie służy do propagowania nienawiści i szerokorozumianego hejtu. Wyrażenie opinii często jest subiektywne i nie jest zweryfikowane. Każdy do pewnego momentu może być niewidoczny w sieci. Chyba, że narusza on bezpośrednio personalnie dobro psychiczne pracownika wtedy zgodnie z warunkami regulaminu Pracodawca ma inne możliwości o których poinformowaliśmy Państwa w mailu.
@Xyz jest podsłuch w pracy ?
Witaj :) Jak znaczna część firm, które prowadzą sprzedaż przez telefon mamy możliwość wsparcia pracownika poprzez tzw. nasłuch. W sytuacji, w której dana osoba potrzebuje pomocy lub dopiero się uczy i nie wie co w danej sytuacji powiedzieć klientowi starszy stażem pracownik może wejść na nasłuch i podpowiadać, tak aby pracownik wiedział jak poprowadzić rozmowę. Pozwala to na zakończenie rozmowy sukcesem oraz pokazuje pracownikowi jakich zwrotów na przyszłość użyć. Polega to na tym, że osoba rozmawiająca po prostu powtarza zwroty podane przez osobę na nasłuchu. Odpowiadając na pytanie o podsłuchy w pracy - nie stosujemy ich, nie mamy takiej potrzeby. Pozdrawiam!
Ty weź się w głowę walnij L(usunięte przez administratora) i przestań spamować te opinie ja też tam nie pracuje, ale mam swoją godność i swoje zycie. Mniejsza kasa ale mniejszy stres do kogo te pretensje masz....
hahahahah gratuluje mega wyobraźni . Jesteś taki/taka zabawna/y ze boki zrywać . Przyjdź do nas chętnie cię po szpiegujemy hahahaha . W sumie dobre motto na reklamę :D
Podsluch... Bo na pewno jest co podsłuchiwać mhm zastanow sie zanim powiesz
Jakie narzędzia pracy zapewnia MM Trade Sp. z o.o.? Można liczyć na służbowe auto? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Nie rozumiem po co samochód służbowy skoro praca jest na miejscu w biurze ????
No jasne i służbowy apartament w ratuszu.
Wuluzuj te pytania widac ze zadaje automat...
Ja pracowałam w Polkurier prawie 6 miesięcy jako specjalista do spraw sprzedaży usług logistycznych. Muszę przyznać że mimo tego że miałam już doświadczenie w sprzedaży to dużo nowego nauczyłam się w firmie. Miałam prawie codziennie szkolenia, uczyli mnie technik sprzedaży telefonicznej. Nie mówię że praca była łatwa, sprzedaż była jest i będzie stresujące szczególnie dla osób które jeszcze nie mają doświadczenie w tej dziedzinie. W całości pozytywnie oceniam atmosferę w pracy, ja od swojego koordynatora, od trenera i dyrektora zawsze miałam wsparcie, oni byli pomocny i zawsze mogłam z nimi rozmawiać otwarcie na wszystkie tematy a dobra komunikacja to podstawa żeby czuć bezpiecznie w pracy. Koleżanki z pracy są bardzo miłe, po pracy zawszę chętnie można z nimi "imprezować", w pracy też zawsze znajdzie się chwilę żeby się zintegrować :D np "sushi terapie " itd, więc oprócz tego że możecie się nauczyć umiejętności sprzedażowych i komunikacji będziecie mieli jeszcze inne benefity. Ja akurat miałam wsparcie finansowe od firmy nawet po zmianie pracy, biorąc pod uwagę to że nie pracowałam przez ostatni cały miesiąc nie musieli mi zapłacić pensji w całości a ja otrzymałam przelew z premią. Ja jako cudzoziemka miałam różne trudne sytuację po pracy prywatnie, koleżanki z pracy, moja koordynatorka, trener, czy dyrektor interesowali się tym, zawsze pomagali nawet w sprawach nie dotyczących pracy. Początki są trudne wszędzie więc polecam pracować co najmniej rok, późnej sami stwierdzicie że nauczyliście się dużo. Ja żałuję że nie pracowałam w firmie co najmniej rok, po prostu miałam zmiany i musiałam przeprowadzić się i zrezygnować z pracy.
Dziękujemy za opinię! Cieszymy się, że tak miło wspominasz pracę u nas! Życzymy samych sukcesów no i wpadaj na kawkę, gdy będziesz w okolicy! ;)
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MM Trade Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy MM Trade Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MM Trade Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MM Trade Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w MM Trade Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.