Jak się pracuje w ARTIS**** Hotel Zamość Zamość? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w ARTIS**** Hotel Zamość Zamość, jak wygląda praca, jak kształtują się zarobki. Sprawdź czy praca w ARTIS**** Hotel Zamość jest dla Ciebie odpowiednia! 


Branże: Usługi hotelarskie dla firm

Najnowsze pytania nt. pracy w ARTIS**** Hotel Zamość w Zamość

Sati
Inne
 Pytanie

Byłem klientem od 9 lat. Zawsze od tyłu lat karnet open, kilka razy zorganizowane grupy, imprezy prywatne i służbowe itd. , itd. Przez te lata współpraca układała się bardzo dobrze i miło, a i przez te lata nazbierała się niezła kwota, którą u Was zostawiliśmy. Od jakiegoś czasu poziom obsługi klienta znacząco się obniżył, a już to co mnie ostatnio spotkało zakrawa o film Barei, a nie o 4 gwiazdkowy hotel. Już od jakiegoś czasu dało się słyszeć głosy niezadowolenia znajomych klientów z powodu atmosfery, która panuje w spa. Widać to również po liczbie klientów. Jakiś czas temu mając aktywny karnet miesięczny, zakupiłem karnet dla córki, która jak od razu zaznaczyłem, może chodzić na basen raz w tygodniu. Otrzymałem informację ze strony pracownika, przedstawiciela hotelu, że pomimo, iż generalnie karnet ma miesiąc ważności to w tym przypadku nie będzie wpisywania data ważności, a córka wykorzysta karnet w dłuższym terminie i pod tym warunkiem go kupiłem - zawarłem umowę cywilno - prawną. Niestety córka nie mogła chodzić była jeden raz, więc po skończeniu własnego karnetu, przepisałem go na siebie i podczas drugiej wizyty przy wyjściu otrzymałem pocięty karnet z adnotacją nieunieważniającą i informacją o anulowaniu (został on pocięty i animowany bez mojej obecności). Udałem się zatem do menadżerki i oprócz kupy bzdur i porównań do wymyślonych z sufitu zasad notabene nie będących zgodnych z prawem konsumenckim ani dobrymi obyczajami, otrzymałem informacje o zwolnieniu pracownika, który wystawił karnet, tylko co to ma do rzeczy ? Umowa to umowa i została zawarta, a jedna ze stron się z niej nie wywiązała. Poczułem się jak (usunięte przez administratora) który chce coś wyłudzić ("korzystaliście z karnetów po pół roku" - to też usłyszałem no cóż nie przechodziłem z Panią na Ty ale cóż kultura to nie jest mocna strona hotelu) - lojalny wieloletni klient, zawsze płacący i korzystający ze spa 4 razy w tygodniu przez 9 lat, czuje się jak (usunięte przez administratora) Pani manager zaproponowała wypisanie nowego karnetu, jednak nie chodzi tu bynajmniej o te marne 5 pozostałych wejść, lecz o zasadę. Mogę odczucia pod nowymi rządami w spa nie są bynajmniej odosobnione - kilkunastu znajomych, którzy mieli karnety grupowe, również poczuło się oburzonych i nie chcą mieć nic wspólnego z hotelem.. Gratuluję zarządowi tak doskonale wypracowanej strategii i dalszych sukcesów w odstraszaniu stałych klientów. I jeszcze jedno - jeśli kupujemy 40 karnetów na 25 wejść na którym nie ma terminu ważności, to naprawdę nie widzę problemu żeby ktoś wykorzystał go w dłuższym okresie czasu, tym bardziej, że takie były zasady. I proponuję odświeżyć starą zasadę - klient nasz Pan, a nie potencjalny (usunięte przez administratora)

3

Zostaw merytoryczną opinię o ARTIS**** Hotel Zamość - Zamość

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
ARTIS**** Hotel Zamość
3.2/5 Na podstawie 41 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
ARTIS**** Hotel Zamość
Przejdź do nowych opinii