Opinie o Manor Hotel

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Manor Hotel

Weronika

@xyz czemu nie polecasz? Powiedz coś więcej na ten temat. @Pracująca powiesz coś o dobrych stronach pracy w Manor Hotel? Na jakim stanowisku pracujesz? Każda informacja jest istotna dla osób, które zastanawiają się nad pracą w tej firmie w przyszłości.

xyz

Nie polecam!!! Szkoda słów na to by opisać to miejsce pracy

Weronika

@Pracująca dziękuję za informację. A za co jeszcze cenisz pracę w Manor Hotel?

Pracująca

Jest tak jak pisze Bartosz, pracuję już ponad rok i z wypłata problemów nie ma, jeżeli nie ma całości tygodniówki w piątek - zaraz po niedzieli wyrównanie, polecam, fajne miejsce :)

Weronika

@Bartosz to dobra wiadomość. Pracujesz tam nadal?

45t6y

@Bartosz to dobrze czytac takie pozytywne komenatrze na temat jakies firmy.. nie kazda moze sie takimi pochwalic..ciekaw jestem czy beda tu jakies oferty pracy

Bartosz

Polecam pracodawcę, wypłaty co tydzień wszystko w porządku nie miałem żadnych problemów w razie jak nie było pieniędzy w piątek w poniedziałek były już wypłacane.

Zainteresowana

Czyli nie warto iść do pracy w tym hotelu , czy już sie zmieniło i jest spoko ?

dex

hmmm a moze mi ktos powie jak ma na imie obecna mani menagerka?chyba ja znam ,dzieki za info

Tanto

Masz rację - jeżeli nie ma się pewności, że dostanie się kasę, którą się wypracowało to chyba lista rzeczy które mogłyby zachęcić do pracy nie jest zbyt długa. Podejrzewam, że nie jest to tylko moje zdanie i nawet jeżeli atmosfera byłaby super to są rzeczy, których się nie przeskoczy - a szkoda, potencjał na pewno mają.

Jola

Szukam pracy od maja i chciałam zawieśc CV tylko nie wiem czy warto...Może ktoś mi coś podpowie bo słyszałam że tam nie jest zbyt ciekawie, pracownicy są źle traktowani.

Zostaw opinię o Manor Hotel - Olsztyn

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Manor Hotel