Opinie o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Początki działalności Lidl sięgają lat 30-tych, kiedy to w Szwabii zostało założone przedsiębiorstwo Lebensmittel-Sortimentsgroßhandlung. Obecnie Lidl zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce największych sklepów spożywczych w Europie. Jako międzynarodowa grupa przedsiębiorstw posiadamy niezależne spółki za granicą prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl Polska Sp. z o.o. w Tarnowo Podgórne

Pracownik
Pracownik

Ludzie nie dajcie się nagrywajcie na dyktafony menadżerów i zastępców.

Katarzyna
Kandydat
 Pytanie

Czy pracownicy lidla mogą parkować na parkingu?

Matis
Pracownik
@Katarzyna

Tak

koleś
Pracownik
@Katarzyna

tak ale najlepiej to pod innym ,marketem by dla klientów lidla nie zabrakło miejsca, u nas to najlepiej obok rampy albo pod innymi sklepami czy w blokowisku

Tom
Pracownik
@koleś

A u nas normalnie

Pit2021
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie ja odebrać tego pita? Co to wogole za hasło?

Pracownik
Pracownik
@Pit2021

Musisz najpierw pobrać na telefon/komputer i dopiero otworzyć. Wtedy musisz podać hasło składające się z pierwszej litery imienia, pierwszej litery nazwiska, znaku * i peselu.

Były pracownik CAŁE SZCZĘŚCIE!
Pracownik

Najgorsi są klienci trują chodzą czytać nie potrafią np promocji z cenowek. Są daremni

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja to jakiś mało śmieszny żart. (niby) poważna firma szuka kogoś od zaraz, ale rekrutacja trwa.. miesiąc i tutaj przez 'rekrutacja' rozumiem czas od wysłania zgłoszenia do ustalonego spotkania z Kierownikiem Sklepu. U mnie proces wyglądał tak: 1) wysłanie zgłoszenia 2) tydzień później telefon z pytaniem czy jestem zainteresowana i umówienie spotkania z Kierownikiem Sklepu na za 2 tygodnie 3)Spotkanie z kierownikiem i informacja, że odpowiedź pojawi się za tydzień. Teraz krótko opiszę szczegóły wg etapów opisanych powyżej: 1) Rozumiem telefon w ciągu tygodnia od przesłania CV, zapewne zgłoszeń było mnóstwo, ale Pani rozmawiająca ze mną sprawiała wrażenie, jakby nie widziała na oczy mojego CV. Na koniec zaproponowała spotkanie w sklepie z kierownikiem w cztery oczy za dwa tygodnie 2) Spotkanie wcale nie było w 4 oczy, bo było nas 10 osób :) Musieliśmy czekać pod drzwiami zaplecza przez 20 minut (z naszych rozmów wynikało, że każdy ma umówioną konkretną godzinę), a ostatecznie wszyscy weszliśmy razem. Pominę tutaj fakt kłamstwa i braku słowności odnośnie konkretnej godziny (ja byłam umówiona na 15 a weszłam o 16 razem ze wszystkimi). Obejrzeliśmy razem filmik a później z powrotem pod drzwi, bo Pani zapraszała na 5-minutowe rozmowy indywidualne. Generalnie- żenada. Zero indywidualnego podejścia, raczej jak jakieś numerki. Nie wierzcie w nic co piszą- musicie mieć duże doświadczenie i książeczkę- ja miałam wieloletnie doświadczenie jako sprzedawca, ale nie posiadałam książeczki, więc pomimo zapewnień, że dostanę skierowanie na badania- okazało się to przeszkodą. Kiedy usłyszałam wyliczenia kierowniczki, że wyrobienie książeczki zajmie mi 10 dni, a oni dni otwarte mają 2 razy w miesiącu, więc później muszę czekać 3 tygodnie- wiedziałam, że tej pracy nie dostanę i miałam ochotę powiedzieć "może gdyby ktoś zadzwonił do mnie wcześniej niż po tygodniu i gdybym nie czekała 2 tygodnie na termin rozmowy w sklepie, to miałabym już książeczkę?'. Generalnie rekrutacja tam to żart i szkoda na to czasu, a odzew który miał być po tygodnia- pojawił się po 2 tygodniach kiedy już dostałam inną pracę. Pomijając to wszystko- warunki premiowania przez pracodawcę są beznadziejne. proponuję "górze" zaoszczędzić na własnych premiach i doceniać pracowników, bo nie wiem czy chcecie wykończyć pracowników czy mieć deficyty w wyniku chorób zakaźnych, ale obcinanie 50% premii za pierwszy dzień chorobowego i później 10% za każdy dzień to chyba jakiś żart. Ludzie, ogarnijcie się zacznijcie liczyć premię uczciwie w stosunku do przepracowanych w miesiącu godzin.

Pytania

Dlaczego chcesz pracować w Lidlu?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant Rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(838 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kasia
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś wie jak wygląda dzień rozwoju na stanowisku Menagera sklepu?

PRACOWNIK
Pracownik

Tegoroczne podwyżki to jąkać farsa !! Dzielenie ludzi na lepszych i gorszych . Przez ubiegłe lata podwyżki były równe a obecnie doszło do segregacji na lepszy i gorszy sort różnice są nawet 3 krotne , mowa tu o pracownikach na pierwszej linii frontu , policzek dla wieloletnich pracowników Najgorzej zostali potraktowani pracujący cały czas na nocki jak również w niedziele i święta . Brawo LIDL zasługujecie na nagrodę miano przyjaznego pracodawcy - obłuda ,

Monika
Pracownik
 Pytanie
@PRACOWNIK

A jaka wysokość jest podwyżki? Bo u nas na razie nikt nic mówi

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@PRACOWNIK

Nie zrozumiałam nic. Kompletnie nic. Co ma podwyżka do pracy na nockach? I od kiedy pracuje się w niedzielę i święta. Chyba że mowa o magazynie jednak "pracownicy na pierwszej linii frontu" sugeruje co innego. Z tego co ja wiem podwyżki różnią się tylko zależnie od stanowiska co jest chyba uczciwe. Wiadomo, że PS nie będzie zarabiał tyle samo co MS

Niko
Pracownik
@Pracownik

Gościu chyba nie jest z naszej firmy, bo w żadnym dziale, sklepie nie ma takich hitów jak pisze.

Ania
Pracownik
@PRACOWNIK

No tutaj się zgodzę jak na ogrom pracy i mała ilość osób na zmianach to (usunięte przez administratora) nie podwyżka

Hania
Były pracownik

Po 4 latach zdecydowałam się odejść. Kasa to nie wszystko. Chodziłam chora do pracy by nie stracić premi. Wiele łez wylałam. Każdy narzekał mimo, że ludzie byli fajni ale oczywiście był podział na lepszych i gorszych. Piekarnia to piekło. Współczuję wszystkim którzy tam zostali. Ja obecnie zmieniłam prace i na start dostałam tyle co w Lidlu po 4 latach. W końcu mogę "wyglądać" nie użeram się z klientami, odpiekiem, kasami sco które są fatalne. Jestem szczęśliwa!

Klient
Inne
 Pytanie

Witam, jestem wieloletnim klientem waszej sieci, nie fanem. Jednak to co ostatnio widzę w tv chodzi o reklamę jestem zdumiony. Obniżacie produkty o VAT i co? Np.Pepsi po obniżce a w tej samej cenie w której nie raz kupowałem w cenie którą teraz nam konsumentom po obniżce proponujecie. Pewnie i tak tanio ale czy wy klientów macie za ........no właśnie za kogo nas macie nas klientów. Oczywiście to jeden z wielu przykładów nikt nie zmusza do zakupu, jednak to my klienci tworzymy i utrzymujemy was.

krzywy
Inne
@Klient

Tak samo zrobiła bierdronka np: bulka w piątek kosztowala 85 gr,w sobotę podnieśli cenę do 96 gr aby we wtorek rano po wielkiej obniżce Vat kosztowała 87 gr,tak Polaczków robią w ciula

Jeremy
Pracownik
@Klient

Kolego tak jest aktualnie we wszystkich marketach i to nie ich wina tylko mistyfikacja rządu

yulla
Inne
@Klient

obniżka w ramach "polskiego wału", nie obejmuje napojów słodzonych.

Kandydat
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś pracuje w Centrali? Jakieś opinie? Czy też są tam 3 sztufy wynagrodzeń?

Niki
Pracownik
@Kandydat

Tak sa

Ciekawska
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś tutaj może pracował w magazynie centralnym i opowiedziałby mi jak to wygląda?

Pracownik Lidl
Pracownik
 Pytanie

@klient to jest przykre jak ludzie obwiniają nas. Proszę się postawić w naszej sytuacji. My tez kończymy prace i idziemy na zakupy. Myśli Pan, że nam odpowiada robić zakupy i płacić wysokie rachunki pomimo rzekomych obniżek? My dostajemy odgórnie cenówki i jestsesmy niczym pionki, które wykonują tylko prace. A wzrost cen wiąże się, z podwyżka wszystskiego wokół.(usunięte przez administratora)

klient
Inne
 Pytanie

Byłem dzisiaj na zakupach w lidlu w łodzi al politechniki godz około 15:30 i zwróciłem uwagę na to ,iż obsługiwane są osoby bez maseczek. Po zapytaniu o taki stan rzeczy pracownika w kasie ,stwierdził on , iż nic z tym nie może zrobić ,a jak bardzo mnie to boli to"dzwoń se pan na straż " ,oni tu przychodzą zawsze i my ich znamy i tyle. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem i.....to samo nic nie możemy zrobić . Pojawiła się menedżerka (tak się przedstawiła) i powiedziała ,że to jest klient i ma prawo robić zakupy jak chce. "Odbiłem się od ściany" i tylko jeszcze pożegnało mnie cyniczne spojrzenie pana z kasy . Żadnego przepraszam,zero refleksji. Na drzwiach informacja o konieczności zakładania maseczek ,w trosce o nasze zdrowie.....PO CO TA OBŁUDA ??? Czy w lidlu zysk .....ponad zdrowie klienta ???

Gość
Pracownik
@klient

Jestem pracownikiem Lidla. Niestety taka jest rzeczywistość. Jeśli zwracaliśmy uwagę i tak nie reagowali. Wśród nawału pracy nie mamy czasu biegać za każdym bez maski. Jeśli ktoś czuje się zagrożony proszę zadzwonić na policję. My naprawdę nie mamy czasu na to a i tak ludzie nie słuchają. No niestety tak jest.

Edyta
Pracownik
@Gość

Zacznijmy od tego że my nie mamy podstawy prawnej do nie obsłużenia takiego klienta bez maski i nie jest to problem lidla, biedronki czy innych większych marketów a w każdym małym sklepie osiedlowym czy aptece są klienci bez maseczek

Pracownik Lidla
Pracownik
@klient

Proszę pamiętać o jednym jak u Pana w pracy jak i w sklepach u nas decydujący głos ma kadra zarządzająca czyli prezes , dyrektor rejonu , KRS . My mamy z góry powiedziane można zwrócić uwagę klientowi aby założył maseczkę i tylko tyle czy ja założy czy nie musimy obsłużyć i skasować produkty takiemu klientowi , takie zasady wprowadza zarząd a nie kierownik czy pracownik sklepu . Krotko mówiąc ma Pan pretensje proszę dzwonić na infolinię a nie pretensje do kasjera bo to nie kasjer ustala zasady panujące w sklepie !

Ochroniarz
Pracownik
@klient

Ta maseczka nie daje żadnej ochrony przed (usunięte przez administratora) a po 30 minutach maseczka staje się siedliskiem bakterii i zarazków zobaczymy jak zaczniecie chorować na płuca od masek...

Kasia
Pracownik
@klient

Ja prawie dostałam w twarz od osoby której zwróciłam uwagę o maseczkę wiec trochę zrozumienia dla pracowników mamy tego serdecznie dość a jak Panu nie pasuje to proszę stanąć przed lidlem i zwracać ludziom uwagę droga wolna a jak noe to zmień Pan sklep i tyle Proste jak budowa cepa !!!!!!!!!!!!!!!

Kasia
Pracownik
@Pracownik Lidla

Dokładnie a jak nie pasuje to glovo.pl i noe wychodzić poza schronem domowym

Mateusz
Pracownik
@klient

Niestety musi Pan sobie z tym sam poradzić najlepiej stań sobie Pan przed lidlem i upominaj ludzi My mamy swoich obowiązków nadmiar i nie ma czasu nawet się obrócić a Pan jakieś pierdoły wypisuje Nie pasuje to do biedry albo osiedlaka!!!!! ????

ZMS
Pracownik
 Pytanie
@klient

Słuchaj kretynie , a za co mieli Cię przepraszać ? Za to , że jakis klient był bez maseczki i Ci nie powiedzieli tego czego bys oczekiwał ? Informacja na drzwiach wisi bo taki jest obowiązek by ta kartka wisiała. Bucu

Nick
Inne
@klient

Odkryłeś Amerykę...w sklepie,w którym kasjerka patrząc Ci w oczy obgaduje innych klientów przez słuchawkę w uchu,to chyba nie spodziewasz się standardów jakiś

Desp85
Pracownik
@klient

Nie rób zakupów, zamuruj się w piwnicy tylko nie zapomnij telewizora wstawić

jacol95
Inne
@Mateusz

...pracownik z klasą.....

Andrzej
Inne
@klient

Dzwoń na milicję jak ci się nie podoba albo wystartuj do tych klientów co cię tak bolą, a nie do Bogu winnych pracowników.

Łukasz
Inne

Witam od ponad 3 miesięcy czekam na rozpatrzenie reklamacji. Kontakt mailowy ponad tydzień temu - zero odzewu. List polecony odebrany przez lidl polska 22.11.2021- zero odzewu. Infolinia kilkanascie telefonów - zero pomocy. Telefon do poznania -nikt nie odbiera. Totalna olewka nigdy więcej nie kupię tam sprzętu i każdemu odradzę zakupów

1
Miś
Pracownik
@Łukasz

Sprzęt reklamujesz door to door, Lidl Ci do tego niepotrzebny. Dzwonisz do serwisu od sprzętu, przyjeżdża kurier do Ciebie, zabiera i odwozi naprawiony lub wymieniony na nowy. I to wszystko prosto pod Twoje drzwi

jacol95
Inne
@Łukasz

standart

Klient Kędzierzyn
Inne

Dzień dobry wszystkim chciałem ostrzec wszystkich tu czytających opinie z Kędzierzyna-Koźla przed sklepem na ul.Kozielskiej 8 nie radzę tam robić zakupów zero szacunku dla klienta obrażanie klientów wyzwiska i pan który ciągle klnie na tyłach piekarni i na sklepie zero pomocy chcesz się coś dowiedzieć nawet nie pytaj bo zjadą z góry na dół że nie są od tego że trzeba umieć czytać że wszyscy klienci są ślepi tragedia zero słowa przepraszam jak jadą z paleta lepiej omijać ten sklep

Adus
Inne
@Klient Kędzierzyn

Potwierdzam tragedia tam jest lepiej jest na ul.Gazowej i na ul. Jana Pawła zawsze pomogą i pokażą gdzie co leży tak powinno być wszędzie

jacol95
Inne
@Klient Kędzierzyn

To powoli standart w tej sieci

Roman z Wszywki małej
Inne

Słuchajta mnie pany i panie nie czesto jeste w tym internete ale kurka znalazlem kupon na 75 zł na zakupy w lidlu zawsze cos tu zostawie linka nie dziekujta tylko bierta poki jest! https://bit.ly/34rjAju

1
Administrator

Lidl Polska Sp. z o.o. poszukuje kandydatów na stanowiska Pracownik Sklepu. Czy ktoś z Was orientuje się co wchodzi w skład obowiązków na tych stanowiskach?

....
Pracownik
@Administrator

Wszystko

Gość
Pracownik
@Administrator

Wszystko od rozkładania towaru, przez odpiek do kasy. I o czystość w całym sklepie tez dbają pracownicy.

M@rk
Inne
 Pytanie

Witam, taka dziwna sytuacja z którą się spotkałem w kilku już sklepach w całym kraju, pracujące tam kobiety bardzo narzekały na ból stop i jakość obuwia, czy tych butów nie da się zastąpić jakimiś innymi zapewniającymi normy, czy o co chodzi? pytanie czysta ciekawość... Pozdrawiam

Aga. N
Pracownik
@M@rk

Zgadzam się. Ból śródstopia tylko od tych butów.

zms
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś słyszał już o podwyżce?

Gosc
Pracownik
@zms

Nie, za wcześnie jeszcze

Stryków
Pracownik
@zms

U nas dzisiaj była informacja - 5% dają podwyżki. Pracownik 150-200, zms 300, ms 350

Olo
Pracownik
@Stryków

5%to chyba kpina z pracowników

CD
Pracownik
@zms

Te podwyzki nawet na połowę inflacji nie starczą. Ja dostanę aż 4.5 proc.

Marek
Pracownik
@CD

(usunięte przez administratora)pare dni temu obiecał, że nikt w kraju nie straci. Więc pewnie wyrówna Ci w rocznym picie.

Iwona
Inne
@Stryków

Mówisz o kwotach netto czy brutto? I tak fajnie ze będzie cokolwiek. Inne firmy wcale nie dają podwyżek

RWWW
Pracownik
 Pytanie

Witam w dniu 7.09 miałem konfrontacje z zastępca sklepu prowadzącym zmianę mianowicie . Przyszedłem na 4 rano do pracy i miałem 8 palet warzyw do rozłożenia plus piec wypiec na szybki start, Pani zastępca przyszła o 6 rano i zostały mi nie całe dwie palety warzyw powiedziała ze mam 20 minut na paletę i ze już dawno powinny być rozłożone, nie jestem bardzo powolnym pracownikiem daje z siebie wszystko i powiedziałem ze bolą mnie plecy wiec troszkę wolniej pracuje ale zaraz to ogarnę. Później pod koniec zmiany zostały mi resztki z mopro i 3 palety dostawy z mopro, zazwyczaj robimy to we dwójkę lecz tym razem robiłem to sam, zrobiłem 2 palety resztek o godzinie 10:40 i wziąłem się za mopro, gdy nagle usłyszałem na słuchawce od zastępczyni że czemu jeszcze nie zostało całe mopro i ze się lenie. Na początku po prostu to olałem nie obchodzi mnie co ona sobie myśli , lecz po chwili usłyszałem ze mam zostać dwie godziny dłużej bo wgl z niczym się nie wyrabiam i ze zawsze będę zostawał aż się nauczę wyrabiać , dodam tylko ze zawsze byłem chwalony i ze w miarę sobie radze (moim zdaniem ). Ja pół żartem powiedziałem ze okej nie ma problemu najwyżej innym jeszcze pomogę w czymś. I się zaczęło , ze nie nadaje się do tej pracy ze jestem wolny ze nic dziś nie zrobiłem ze raczej powinienem złożyć wypowiedzenie ze dziewczyny lepiej ode mnie pracują ( ogólnie przechodzę na innym sklep od 1.10) ze nie dam sobie rady na nowym sklepie ze tam maja być tylko 3 do 4 osób na zmianie i ze będę kulą u nogi. I to wszystko się działo na słuchawkach gdzie wszyscy sobie tego słuchali. I pytanie do was co byście zrobili w takiej sytuacji ?

Gość
Pracownik
@RWWW

Niestety niektórzy ZMS-i kompletnie nie nadają się na to stanowisko. Z Twojej opinii wynika że w większości sklepów ZMS poniża pracownika na słuchawkach, mam wrażenie że tak chcą się czuć górą. Na Twoim miejscu, powiedziałabym że jeżeli ma do Ciebie uwagi to prosisz by przekazywano Ci je w cztery oczy a nie przez słuchawki i jeżeli nadal uważa że dzisiaj nic nie zrobiłeś to przypomnij że jest monitoring i może sobie sprawdzić że się nie obijałeś. Jeżeli to nie pomoże to poproś MS o rozmowę przy której ma być obecny ten właśnie ZMS i wyjaśnij wszystko. Ja od zawsze mówię że kadra kierownicza powinna przechodzić szkolenia odnośnie podejścia do pracownika by odpowiednio się zwracać się do pracowników, bo w chwili obecnej zamiast motywować do pracy tylko zniechęcają i ludzie w ostatnim czasie odchodzą masowo z Lidla!

Ola
Były pracownik
@Gość

Oni przechodA szkolenia z gnojenia ludzi. Wytrzymałam na MŚ pół roku i podziękowałam jak na szkoleniu słyszałam że mam mówić pracownikom że mają robić wszystko szybciej, nawet jeśli ktoś pracuje dobrze to pochwlay nie dostanie

Misia
Pracownik
@RWWW

To jest (usunięte przez administratora) tyle że wojna dawno już minęła. Gdyby managerowie stanęli w obronie swoich pracowników byłoby inaczej ale oni wolą gnoić pracowników.

Julek
Pracownik
 Pytanie
@RWWW

Po prostu jakbys opisywal moja sytuacje. Wszystko zle najgorzej i jestem leniem a daje z siebie 200 proc. Tak samo mialen 8 palet ow i sam i jak moge sie nie wyrobic. Ciagle zostawanie komentarze ze sie nie nadaje myslalem ze dostane na leb. Ale tu ganili i pracowników i zsm tez . Jaki to sklep 1911 ? Powiedzialemm dosc wzzystko co nie ruszylem bylo zle. Kazde slowo czyn jak chcialem na przerwe to foch . Obgadywanie dziewczyn i zmiany popoludniowej na sluchawkach na porzadku dziennym chore. Nie mozesz miec swojego zdania, nie mozesz chciec wolnej soboty bo masz urodziny. Wszystko za wolno zle beznadziejnie. Normalnie jakbym u siebie w pracy slyszal.

Zzz
Były pracownik
@RWWW

Zgłosiła do perso ,nikt nie na prawa w raki sposób mówić do innych na sklepie

Misia
Pracownik
@Zzz

Ty chyba nie wiesz jaki (usunięte przez administratora) jest stosowany na lidlach

Gosc
Inne
 Pytanie
@RWWW

Albo zgłoś to do personalnej albo jak człowiek do człowieka pójdź do kierowniczki i powiedz milego dnia dziekuje za dzisiejsza prace. Nie widzisz jak ona zostaje po godzinach słucha za wszystkich i też jest człowiekiem. NIE BYŁO TO FAJNE ZGADZAM SIE ale wcale nie musiała myśleć tego co ci powiedziała jestes częścią ekipy a i w ekipe sa złe i dobre dni ale zawsze za Soba stajemy.A co do twojej pracy najpierw robisz szybki start a po tem idziesz do warzyw i nawet jak zostanie Ci 4 palety na otwarcie bo nie zdążyłes to świat sie nie zawali uwierz tak czy siak sie je rozłoży .I dystans jeżeli tak sie zestresowalaes tym wszystkim chodź nie byla to fajna sytulacja to jak poradzisz sobie z klientem który zacznie Cie obrażać np.bez powodu ? Trzeba ćwiczyć cierpliwość i nie brać wszystkiego do serducha ;) jesteś dobrym pracownikiem i Sam musisz w to najpierw uwierzyć pamiętaj gdyby faktycznie było tak źle to nie dostal bys umowy. Czasem dobro slowo jak rano cieszę się ze już jesteś lub dziękuję za dzisiejszą prace fajnie bylo sprawia cuda i z automatu sprowadza na ziemie i wyłącza tryb z robota na człowieka;)

RWWW
Były pracownik
@Gosc

@Gosc Ogólnie zgłosiłem to do KRS nie tylko ja miałem z nią problem ale to później zaczęło wychodzić lecz KRS totalnie mnie olał przecież ide na inny sklep i jej tam nie będzie .. nigdy nie usłyszałem takich miłych slow jak dzięki za dzisiejsza pracę nie w tej firmie. Byłem na kasie już nie raz w różnych sklepach i zbulwersowany klient który mnie wyzywa nie rusza mnie . Ale za to przełożony który ocenia cię na forum innych pracowników to nie jest normalne to (usunięte przez administratora) Nie wiem czy pracowałeś/łaś w Lidlu ale to co ty mówisz w tej firmie nie istnieje jest tylko wyzysk mnóstwo pracy i traktowanie jak ostatnie (usunięte przez administratora)

Gość
Pracownik
@RWWW

Niestety KRS ma gdzieś czy ZMS się pastwią nad pracownikami czy nie. Miałam podobną sytuację, jedna ZMS zatruwa wszystkim życie i czuje się bezkarna. Każdego nowego czy "starego" pracownika dojeżdża jak tylko może i to w sposób podlegający pod (usunięte przez administratora) Wiem że niektórzy pracownicy ja nagrywają. Przenoszona ze sklepu na sklep jak ksiądz z parafii do parafii jak coś zrobi. Ludzie nie chcą już pracować w Lidlu ze względu na kierownictwo które po awansie zapomniało jak to jest po drugiej stronie. Na moim byłym sklepie ZMS- nic nie robili praktycznie a jak wizytacja była na sklepie to chwytali za palety i darli się na pracowników żeby tylko zrobić duży szum. Jak tylko wizytacja wyjeżdżała to na zaplecze na kawkę. W Lidlu dzieje się bardzo źle, ludzie odchodzą masowo lub biorą L4 i UŻ by trochę odpocząć od tego wszystkiego. Jeżeli "góra" się nie weźmie za szkolenia kierownictwa by potrafili naprawdę zarządzać a nie odzywać się do ludzi jak pod monopolowym to lada moment nie będzie ludzi do pracy i wtedy kierownictwo będzie musiało się wziąć do roboty (zachęcam dyrektorów przy wizytacjach by ukradkiem założyli słuchawki, dopiero zobaczą co tam się dzieje). Ja od pół roku już jestem wolna i to była najlepsza decyzja w moim życiu.

Pele
Kandydat
@RWWW

Z mojego punktu widzenia masz rację a z tego co widzę starasz się i nie jesteś wolny. Nie przejmuj się. Istnieje rozmowa z KRS. Dużo obowiązków, lecz zachętę do pracy to przełożona ma na poziomie 0.Motywacje masz. Ja Cie doceniam.

ja
Pracownik
 Pytanie
@RWWW

typowe chamskie i mobbingowe zachowanie praktykowane w Lidlu. Ty się nie liczysz tylko "machanie łapkami" nie było więcej ludzi do rozłożenia palet , wypieku i obsługi kasy? Nie ważne to się nie liczy - tylko jak by nikogo nie było nie można by na nikogo zwalić. Zrozumcie że dla niemieckiego koncernu te wypłaty które Wy uważanie za niezłe są za to co wymusza lidl na polskich pracownikach i innych z Europy Wschodniej (czytaj: "człowiek gorszego sortu" ) niczym. To są grosze - zrozumiecie to jak zniszczycie sobie kręgosłup od dźwigania w akordzie. Oni mają obroty na b wysokim poziomie - dlatego co rusz się rozrastają - zatrudniają na zmianie minimalną ilość ludzi i dociążają ich jak się tylko da - biegasz między jedną czynnością a drugą - redukują sobie koszty utrzymania dając wypłatę na którą Niemiec by nie splunął i wyprowadzając podatki do siebie. Moja rada - szukaj innej pracy -będą takie które docenią że jesteś pracowity i zaangażowany. Nie trzeba futrować Niemca i (usunięte przez administratora) - i zaczadzone menedżerstwo jeżdżące firmowym bmw - zachowajmy trochę godności i pomyślmy o własnym zdrowiu (tu jest szansa je stracić w miarę upływu lat) - nie warto

Ola
Były pracownik
@ja

ZGADZAM SIĘ W 110% Te grosze co my dostajemy to w pl starcza na jakieś tam godne przewegetowanie od 10-10go Coś się stanie jakiś losowy wypadek (usunięte przez administratora) po premi i co hehe dostajesz już w ogóle ochłapy a firma się bogaci ruch coraz mniejszy ludzi na zmianach mniej lub tyle samo jak towaru dowalą to niewiadoma gdzie ręce włożyć ! I te niedziele porażka ośmieszyli się tymi 3zl dodatku mam nadzieje ze ludzie zaczną się szanować i masowo odchodzić z tego (usunięte przez administratora) !!!!

Kinga M.
Były pracownik
 Pytanie
@RWWW

Szczerze? Szanuj się i szukaj innego pracodawcy.

MałaMiii
Były pracownik

Cześć, pracowałam w lidlu 3.5 lata. Pierwszy rok był naprawdę fajny. Potem już tylko gorzej. Od roku pracuje juz w innej firmie w której mam totalny spokój. W lidlu Ms I KRS to czysta porażka. Brak zrozumienia drugiej osoby. Obrażanie pracownika przez sluchawki lub wytykanie mu osobistych błędów. Takie sytuacje wyjaśnia się w 4 oczy jeśli wgl powinny mieć miejsce . Naprawdę współczuję każdemu kto pracuje w tej firmie. Nikomu nie polecam . Ekipo trzymam za was kciuki ???????? Najlepsze są oceny roczne i wytykanie przez Ms charakteru PS. Ale sądzę ze karma wraca z potrójna siłą. Pozdrawiam

Aldona
Pracownik
@MałaMiii

Ja jako zms mam podobnie. Ms nie szanuje swojego personelu, bluźni na słuchawkach na swoich zastępców a urlop planowany to fikcja. Mam dużo zaległego bo Pani Ms kilka razy mi zabierała ten który sama zaplanowała. Porażka totalna. Na początku lutego składam wypowiedzenie. Podro dla pracowników Lidl Wrocław

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl Polska Sp. z o.o. - Tarnowo Podgórne

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 700.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 584, z czego 50 to opinie pozytywne, 212 to opinie negatywne, a 322 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sp. z o.o. napisali 24 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Lidl Polska Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 963 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii