Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Lidl? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
Kolko wzajemnej adoracji falszywosci i obgadywania za plecami to tak w skrocie na temat lidl Zdrojowa . Na swieczniku numerem jeden ktora obgaduja z kazdej mozliwej strony jest Pani Joanna P ,jedna wielka porazka i masakra zeby Panie menagerki obgadywaly na sluchawkach Pania kierwonik i innych pracownikow.(usunięte przez administratora) ze strony Pan biurowych to w zasadzie codziennosc
To prawda skład menagerski zostawia wiele do życzenia albo niekompetencja ,albo(usunięte przez administratora)Pani Joanna B**ska menager z kilkuletnim stażem(podobno) chyba czuję się zbyt pewnie na swoim stanowisku. Uważa tylko swoich...brak empatii do pracownika brak empatii do klienta (jak może menager wyśmiewać pracownika na sklepie przy innych klientach).zamykanie kasy przed nosem(klientowi) . Kto tą Panią uczynił menagerem układy ?? Czy brak ludzi
Jaki szef taki zespół zarządzający zbyt knąbry, zbyt wysiosły. Ludzie was widzą na sklepie brak szacunku do klienta i do pracownika jak ktoś już tu wcześniej pisał więcej kultury ma szeregowowy pracownik . Menagerka blondynka w okularach ( Joanna B ) może powinna jednak zmienić miejsce pracy totalnie się nie nadaje chamska . Wiele oponii jest na temat tej Pani i co ? Góra tego nie widzi ??
Bardzo nie kompetentna pani manager( kiedyś była chyba na zaciszna teraz próbuje siły na zdrojowej ) Uważa tylko swoje koleżanki w pracy a jak już ktoś jej nie podpasuje to się wyzywa a jej zachowanie podchodzi pod mobbing, kierownik regionalny powinien się zainteresować sprawa . Tak było fajnie dopóki do nas nie przeszła
Drogi "pracowniku". Chyba nie za bardzo znasz znaczenie słowa "mobbing". Na tym sklepie się tego nie stosuje. A jeśli praca nie odpowiada to zawsze możesz ją zmienić :)
Również mnie dotknęły nie miłe słowa uwagi od pani menager sklepu Lidl Zdrojowa - już nie wspomnę o używaniu nie kulturalnych słów na zapleczu do swoich podwładnych .
Do klientów pani menager tez jest nie kompetentna - ciężko nawet jest jej dziendobry odpowiedzieć idąc alejka - może trzeba się jej ukłonić żeby się przywitała z klientem Za to obsługa na kasie super zawsze pomocna
Nie rozumiem tej dziwnej nagonki ze strony pracowników. To że menadżer nie pozwala wychodzić na papierosa dziesięć razy w ciągu zmiany czy też zaczął wymagać więcej od was nie oznacza że jest niekompetentna wręcz przeciwnie. Pracę z nią bardzo dobrze wspominam (serdeczna, pomocna posiada ogromną wiedzę którą bez problemu się dzieli). Proponuję pracownikom zimny prysznic i przemyślenie swojego zachowania bo to co tutaj wypisujcie za brednie nie pomogą wam odzyskać poprzedniego menadżera ????
Może nie pomogły odzyskać poprzedniego menagera ale pożegnaliśmy się z fałszywą i niekompetentną panią menager ! I teraz cała na przód ! @Pracodawca
A ja podtrzymuję wypowiedź @klient Jeżeli jest kontakt wzrokowy no klient menager - warto się uśmiechnąć powiedzieć dzień dobry Jesteście widzialni na sklepie !!! Praca jak praca - brakuje wam coachingu jak zachować się w obecności klienta na sklepie Zwykła przepraszam za słowo kasjerka ma lepszy poziom obsługi niż menager Nie pozdrawiam Lidl Zdrojowa @Pracodawca
bardzo miła obsługa, pani kierwonik z moim problem spisała sie na medal polecam:)
Obsługa w sklepie słaba , pracownicy nie potrafią się uśmiechnąć i przywitać - pytając się o jakiś produkt mówią tam jest i dalej prowadzą na słuchawce prywatne rozmowy o dzieciach i szkole . Przykre , brak czasu dla klienta
To prawda , obsługa smutna chodzi po sklepie - nie witają się z klientem Przykre @Pracodawca
Czy w Lidl jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
I ja widze zmiany w zarządzaniu zmianami - kiedyś było lepiej … ach Może przeniosą panią manager z Zdrojowej np do NS
Co za bzdury wypisuje pracownik o pani manager,to zwyczajny tchórz że nie potrafi normalnie merytorycznie porozmawiać ,tylko pod wpływem emocji smaruje co ślina na język przyniesie chowając się za kotarą forum ,każdy tak potrafi . Pracowałam niejednokrotnie z managierką tego sklepu ,to mega pozytywna osoba ,bez konfliktowa,posiada ogromną wiedzę i umiejętność rozwiązywania problemów .Ale jak to w życiu bywa zawsze znajdzie się taki obrażony na cały świat pracownik ,któremu się nie chce pracować tylko zgarniać laury , za darmo brać pieniądze ,bez dystansu do samego siebie i oczernia innych bo mu się w domu nudzi ,za robotę się weź ,bo najwyraźniej kopa ci brakuje
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!