Opinie o Lidl w Zielona Góra Zdrojowa 2a

Poniżej przeczytasz opinie aktualnych i byłych pracowników o pracodawcy Lidl. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Lidl na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Zielona Góra Zdrojowa 2a

Pytanie
 Pytanie

Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z Lidl? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?

Pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Kolko wzajemnej adoracji falszywosci i obgadywania za plecami to tak w skrocie na temat lidl Zdrojowa . Na swieczniku numerem jeden ktora obgaduja z kazdej mozliwej strony jest Pani Joanna P ,jedna wielka porazka i masakra zeby Panie menagerki obgadywaly na sluchawkach Pania kierwonik i innych pracownikow.(usunięte przez administratora) ze strony Pan biurowych to w zasadzie codziennosc

1
Osiedlowy Nowy wpis
Inne
 Pytanie
@Pracownik

To prawda skład menagerski zostawia wiele do życzenia albo niekompetencja ,albo(usunięte przez administratora)Pani Joanna B**ska menager z kilkuletnim stażem(podobno) chyba czuję się zbyt pewnie na swoim stanowisku. Uważa tylko swoich...brak empatii do pracownika brak empatii do klienta (jak może menager wyśmiewać pracownika na sklepie przy innych klientach).zamykanie kasy przed nosem(klientowi) . Kto tą Panią uczynił menagerem układy ?? Czy brak ludzi

4
Osiedlowy Nowy wpis
Inne
 Pytanie

Jaki szef taki zespół zarządzający zbyt knąbry, zbyt wysiosły. Ludzie was widzą na sklepie brak szacunku do klienta i do pracownika jak ktoś już tu wcześniej pisał więcej kultury ma szeregowowy pracownik . Menagerka blondynka w okularach ( Joanna B ) może powinna jednak zmienić miejsce pracy totalnie się nie nadaje chamska . Wiele oponii jest na temat tej Pani i co ? Góra tego nie widzi ??

2
Pracownik
Pracownik

Bardzo nie kompetentna pani manager( kiedyś była chyba na zaciszna teraz próbuje siły na zdrojowej ) Uważa tylko swoje koleżanki w pracy a jak już ktoś jej nie podpasuje to się wyzywa a jej zachowanie podchodzi pod mobbing, kierownik regionalny powinien się zainteresować sprawa . Tak było fajnie dopóki do nas nie przeszła

6
Ja
Pracownik
@Pracownik

Drogi "pracowniku". Chyba nie za bardzo znasz znaczenie słowa "mobbing". Na tym sklepie się tego nie stosuje. A jeśli praca nie odpowiada to zawsze możesz ją zmienić :)

A.
Pracownik
@Pracownik

Również mnie dotknęły nie miłe słowa uwagi od pani menager sklepu Lidl Zdrojowa - już nie wspomnę o używaniu nie kulturalnych słów na zapleczu do swoich podwładnych .

2
Ja
Inne
@Pracownik

Do klientów pani menager tez jest nie kompetentna - ciężko nawet jest jej dziendobry odpowiedzieć idąc alejka - może trzeba się jej ukłonić żeby się przywitała z klientem Za to obsługa na kasie super zawsze pomocna

2
O.k
Pracownik
@Pracownik

Nie rozumiem tej dziwnej nagonki ze strony pracowników. To że menadżer nie pozwala wychodzić na papierosa dziesięć razy w ciągu zmiany czy też zaczął wymagać więcej od was nie oznacza że jest niekompetentna wręcz przeciwnie. Pracę z nią bardzo dobrze wspominam (serdeczna, pomocna posiada ogromną wiedzę którą bez problemu się dzieli). Proponuję pracownikom zimny prysznic i przemyślenie swojego zachowania bo to co tutaj wypisujcie za brednie nie pomogą wam odzyskać poprzedniego menadżera ????

Pracownik
Pracownik
@O.k

Może nie pomogły odzyskać poprzedniego menagera ale pożegnaliśmy się z fałszywą i niekompetentną panią menager ! I teraz cała na przód ! @Pracodawca

Osiedlowy Nowy wpis
Pracownik

A ja podtrzymuję wypowiedź @klient Jeżeli jest kontakt wzrokowy no klient menager - warto się uśmiechnąć powiedzieć dzień dobry Jesteście widzialni na sklepie !!! Praca jak praca - brakuje wam coachingu jak zachować się w obecności klienta na sklepie Zwykła przepraszam za słowo kasjerka ma lepszy poziom obsługi niż menager Nie pozdrawiam Lidl Zdrojowa @Pracodawca

klient
Inne

bardzo miła obsługa, pani kierwonik z moim problem spisała sie na medal polecam:)

1
Klient osiedlowy
Inne
@klient

Obsługa w sklepie słaba , pracownicy nie potrafią się uśmiechnąć i przywitać - pytając się o jakiś produkt mówią tam jest i dalej prowadzą na słuchawce prywatne rozmowy o dzieciach i szkole . Przykre , brak czasu dla klienta

1
Zakupowicz
Pracownik
@Klient osiedlowy

To prawda , obsługa smutna chodzi po sklepie - nie witają się z klientem Przykre @Pracodawca

Pytanie
 Pytanie

Czy w Lidl jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna nie musi być stresująca. Czy ta w Lidl spełniła Twoje oczekiwania? Które pytania podobały Ci się najbardziej? Twoje doświadczenia mogą pomóc innym!
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Zielona Góra
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Zielona Góra
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MIG MAG TIG
Zielona Góra
TEKTRUM Sp. z o.o. Sp. k.
(74 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Likwidator szkód rolnych i majątkowych
Zielona Góra
MWJ Rzeczoznawcy Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ja.
Pracownik

I ja widze zmiany w zarządzaniu zmianami - kiedyś było lepiej … ach Może przeniosą panią manager z Zdrojowej np do NS

2
Inna
Pracownik

Co za bzdury wypisuje pracownik o pani manager,to zwyczajny tchórz że nie potrafi normalnie merytorycznie porozmawiać ,tylko pod wpływem emocji smaruje co ślina na język przyniesie chowając się za kotarą forum ,każdy tak potrafi . Pracowałam niejednokrotnie z managierką tego sklepu ,to mega pozytywna osoba ,bez konfliktowa,posiada ogromną wiedzę i umiejętność rozwiązywania problemów .Ale jak to w życiu bywa zawsze znajdzie się taki obrażony na cały świat pracownik ,któremu się nie chce pracować tylko zgarniać laury , za darmo brać pieniądze ,bez dystansu do samego siebie i oczernia innych bo mu się w domu nudzi ,za robotę się weź ,bo najwyraźniej kopa ci brakuje

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Zielona Góra

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Lidl?

    Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 3, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl
Przejdź do nowych opinii