Stanowczo przestrzegam przed zakupem sprzętu AGD w Lidl. Ja zakupiłam, w tym sklepie robota kuchennego tzw.lidlomiksa, którego byłam zmuszona reklamować po awarii.W tym momencie rozpoczęła się gehenna.Towar przyjęto do reklamacji I poinformowano mnie, że w terminie 2 tygodni reklamacja będzie rozpatrzona o czym zostanę poinformowana. Po upływie w/w terminu nie dosc, iz nie otrzymalam zadnej informacji I sama kilku krotnie kontaktowalam się z kierownictwem sklepu, w którym kupiłam opisywany sprzet ioeaz kilku krotnie z infolinią Lidla, do dziś (będzie miesiąc) nie mam ani sprzętu ani jakiejkolwiek informacji kiedy cokolwiek będzie wiadomo w sprawie. Czuję się zawiedziona i oszukana.Odradzam i przestrzegam
Dlatego nigdy nie kupuję podróbek! Używam bezawaryjnie praktycznie codziennie termomiksa który ma już 15 lat! "lidlomiks" jest podróbą termomiksa, jest zrobiony z gorszych materiałów. Termomiks ma serwis we Wrocławiu.
Co jaki czas w Lidl można ubiegać się o podwyżkę?
Jak wygląda ścieżka kariery w Lidl? Czy trudno jest zdobyć awans?
temat aktualny jak w sentencji . Nic się nie zmieniło . Przykro patrzeć przy porannych zakupach jak palety z towarem tarasują przejście i przejazd dla wózków inwalidzkich - może na prawdę ktoś powinien zrobić z tym trochę porządku . Są nowi pracownicy ale zasady pozostały bez zmian
towar wiecznie w przejściach dla klientów jest pozostawiony . Ciężko przejść pomiędzy stertami kartonów . Kartony z towarami do zamrażarek leżą na podłogach długo Gdzie jest Sanepid Na kasach jak są panowie to jest wszystko ok Najgorsze są kobiety - te starszej daty - Omijam sklep z daleka
Omijaj, masz rację. Towaru nie ma - źle, towar jest - też źle. Zastanów się czy ta opinia na forum dla pracowników jest komukolwiek potrzebna. A jak masz jakieś aluzje co do czystości to to zgłoś do sanepidu, a nie pytaj gdzie on jest.
towar zalega na podłodze w przejściach dla klientów , panie ubrane a słuchawki snują prywatne opowieści zamiast rozłożyć towar na półki . Wiecznie burczą pod nosem do klientów
Ale przynajmniej towar dojechał! Trzeba szukać plusów w każdej sytuacji. Nawet jeśli nie ma komu go rozłożyć :D A może sam spróbujesz sił w takim sklepie?
Dramat ................. rano wchodząc po pieczywo musisz przeciskać się pomiędzy BABAMI w hełmofonach burczącymi do ciebie , że im przeszkadzasz w pracy . Zrezygnowałem z zakupów w tym miejscu Paweł K
Od początku powstania sklepu robiłem w nim zakupy obecnie nie ma sensu coraz częściej kupuje towar z 1 dyniową gwarancja spożycia lub po terminie przydatności .Masa promocji starych produktów ,np.pasta do zębów jedna z najdroższych nadająca się do śmieci tak stara że jej nie wycisniesz z tubki ,składki po terminie its poradziła kasy samoobsługowe bez specjalisty nie podchoć bo nie zamkniesz transakcji ,bramka wyjściowa nie reaguje na kod kreskowy ,czy ktoś panuje nad organizacją w tym sklepie ? Najgorszy sklep w Oleśnicy
Półki puste , towar leży w magazynie . No ile można czekać aż towar będzie na sklepie ?
To prawda kasy praktycznie nie działają nie czytają kodu ,zawieszają się praktycznie na wszystkich towarach miały nam ułatwić pracę a jest odwrotnie
Zapomniałem dodać jeśli masz doświadczenie w zakupach na kasach samo obsługowych przyjdź do Lidl Oleśnica bo nie wiem czy tylko tu czy w każdym Lidlu są takie problemy np.chcąc kupić co kolejek w zgrzewkach trzeba szarpać i rozrywać opakowanie aby dostać się do kodu z butelki bo z opakowania zatwierdza jako błąd .parodja producent pięknie pakuje jest nawet uchwyt do niesienia towaru ale trzeba wszystko rozpieprzyć bo Lidl nie potrafi zaprogramować odpowiednio skaner
Lidl market podobny jak inne ale kasy samo obsługowe poradziła prawie nikomu nie udaje się dokonać zakupu bez wsparcia specjalisty który raz po raz odblokowuje fatalnie działające kasy.Warto było by nagrać film do śmiechu warte ,Lidl ośmiesza się takim sprzętem a skaner na bramce wyjściowej fajna zabawka działa jak te kasy ,przepraszam złamałem bije na głowę kasy otwiera się jak chce i kiedy chce ludziska boją się podchodzić w to miejsce bo wiedzą że samo obsługa będzie trwać o wiele dłużej jak stanie w kolejce .Totalna poradziła i brak poszanowania kupujących
Nie polecam Pani kasjerki "Izy", która arogancko odzywa sie wobec mnie. Jako klient wymagam odrobinę szacunku. Po zakończeniu transakcji odrzuciła we mnie resztą. Nie polecam!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 0 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!