

Firma po raz kolejny nie wypłaciła nam w centrali w Poznaniu wynagrodzeń na czas. Nie jest to pierwsza taka sytuacja.
Są wysokie premie miesięczne + bonusy za wysoki wynik + premie za konkursy miesięczne, konkursy kwartalne, półroczne i roczny. Wszystkie premie się łączą i nie wykluczają. Bez problemu handlowcy w dziale sprzedaży wyciągają 7-11 tys. zł podstawowej premii miesięcznej, plus dochodzi do tego gadzinówka no i konkursy. Jak ktoś chce zarobić w 3-4 miesiące tyle, co przeciętny Kowalski w rok to jest to idealne miejsce. Można zarabiać i inwestować w dalszy swój rozwój, nie trzeba tu siedzieć latami. A jak ktoś chce ponarzekać, że trzeba pracować to najwidoczniej nie jest to praca dla niego.
Długo zwlekałem z tą opinią, ale powinna ona ujrzeć światło dzienne. Podczas rozmowy rekrutacyjnej zaprzeczono istnieniu minimalnych progów sprzedażowych, jednak rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Każdy pracownik musi „wyrabiać” sprzedaż na poziomie minimum 500 zł na godzinę – jeśli nie osiągasz tego wyniku, natychmiast czujesz presję ze strony zespołu i przełożonej. Atmosfera jest stresująca, a ciągłe wypowiedzenia to norma – ludzi zwalnia się z dnia na dzień bez ostrzeżenia. Ponadto większość pracowników nie mówi tego głośno, ale szuka nowej pracy, abym móc odejść z tego nieetycznego, toksycznego przepełnionego mobbingiem miejsca pracy. Wszelkie problemy z systemem czy bazą klientów są zrzucane na pracowników, mimo że ewidentnie wynikają z błędów technicznych i złej organizacji. Do tego dochodzi silna presja na „naciąganie” klientów – sprzedaje się pakiety pobytowe, które są niemal niemożliwe do wykorzystania w bieżącym roku, bo brakuje wolnych terminów, chyba że klient zdecyduje się dopłacić. Liczy się tylko zysk – za wszelką cenę. Pracownicy są stale inwigilowani, nie mają prawa do przerwy w pierwszej i ostatniej godzinie pracy, nawet do toalety,a każda próba wyjścia jest źle widziana i pretensjonalnie komentowana. Panujące oczekiwania są często zupełnie nierealne, co prowadzi do psychicznego wypalenia i silnego stresu. Co ważne, firma zatrudnia tylko na wysoki sezon – nikt nie mówi tego otwarcie, ale nie jest tajemnicą, że we wrześniu większość zespołu zostanie po prostu zwolniona, niezależnie od wyników. Rotacja jest ogromna, a stabilizacji brak. Jeśli cenisz swoje zdrowie psychiczne, uczciwość i szukasz pracy na dłużej – omijaj szerokim łukiem.
Tak źle nie było nigdy. I ciagle tylko jest gorzej. Niekompetentna liderka, a jej przełożeni to porażka. Atmosfera fatalna, odzywki przełożonych poniżej pasa, ciągle zwolnienia, brak pomocy,tylko wymagania ponad możliwości. Zero kompetencji. Nie polecam. Wszystko oparte na ściemie.Nabijanie w butelkę pracowników na śmieciowych umowach i klientów. Brak pieniędzy, złe zarządżanie, straszenie ludzi. Trzymajcie się z daleka.
Moi drodzy, bardzo uważajcie zanim podejmiecie współpracę z tą "firmą" na b2b. Nie płacą wynagrodzenia na czas. :-( niektórzy nie mają zapłacone od lutego nawet grosza, więc jak chcecie użerać się o coś, co wam się po prostu należy, czyli wynagrodzenie za WYKONANĄ PRACĘ i żyć w strachu czy kiedykolwiek odzyskacie pieniądze to śmiało. Podsumowując: omijać szerokim łukiem!!! chyba że chcecie tyrać za darmo
Firma nie uczciwa nie zwraca pieniążków za niewykorzystane media
Niestety ,odradzam i nie polecam, koordynator totalnie odklejona ,zero profesjonalizmu i doświadczenia w zarządzaniu grupą, vouchery temat beznadziejny, brak terminów na najbliższe 2 lata ,brak chętnych firm do sprzedaży a te które już zakupiły....same reklamacje ,koordynatorki i dyrektor (usunięte przez administratora) klika .(usunięte przez administratora)
Czemu uważasz, że na dziale sprzedaży jest toksycznie i o co konkretnie się rywalizuje? Potencjalni kandydaci woleliby mieć pewność, bo wiadomo, że łatwo zhejtować bez wyjaśnień. :/
Było toksycznie, to fakt, natomiast odkąd zmieniło się kierownictwo na nowe, jest o niebo lepiej!!! Środowisko jest wspierające i pomagające sobie. Szukające rozwiązań i szczerze podchodzące do każdego pracownika. Kiedyś był fałsz i mydlenie oczu, teraz świetna współpraca!
wyplaty na czas??????????????? napewno nie w holidayu
wyplaty nie wysylaja na czas
Ja mam na koncie. A jakies anonimy sie zmowily i robia zamieszanie. Moze warto pisac pod nazwiskiem a nie hejt anonimowy.
A to już w grudniu np były tutaj opinie na ten temat :) co miesiąc by ktoś tak wymyślał? Może to jest tak że niektórzy mają tą wypłatę na czas a inni mają z opóźnieniem
Zawierałem rezerwacje podzieloną na pół czyli 4 - 3 dni pracownik powiedział że mogę zawrzeć w jednym miesiącu wszystkie łykendy a póżniej przenieś kiedy chcę do 30 dni a teraz się okazuje że za wszystko muszę płacić po 200 zł. Po rozmowie z innym pracownikiem napisali mi że muszą odsłuchać rozmowę . Napisałem im żeby wszystkie rozmowy odsłuchali bo takie kity wszystkim wciskacie. A pużniej telefonicznie z nimi dowiedziałem się że pracownicę zwolnili powiedziałem im że mnie to nie interesuje i tak mnie oszukali.Druga sprawa proszę uważać na zwrot kaucji nie zawsze przelewają .Po prostu nagrywać rozmowy bo to (usunięte przez administratora) jak menadżer osobna firma i jak ekperci od telefonów
Firma ma siedzibę w Śremie. Obiekty wypoczynkowe mieszczą się w Pobierowie, Niechorzu, Grzybowie, Ustroniu Morskim, Mielnie i Rowach. A teraz coś o pracy... Otrzymasz stanowisko managera ale bez realnego prawa podejmowania decyzji. Będziesz zwykłym (usunięte przez administratora) które dało złapać się na piękne słowa opisujące firmę w samych superlatywach. W zezonie praca ponad siły. Po sezonie pracy jest dużo mniej. Managerów zwalnia się po sezonie w celu redukcji kosztów. Zostawiają +/- 2 managerów, którzy następnie nadzorują zamknięte obiekty w zakresie wpuszczania ekip remontowych itp. ... Zatwierdzisz fakturę za np. serwis basenu a sam właściciel firmy, osobiście zmiesza ciebie z błotem i stwierdzi, że zapłacisz za to z własnej kieszeni. Mimo, że usterka powstała w wyniku błędów budowy basenu lub błędu eksploatacji ze strony ukraińskiego konserwatora, który tylko przytakuje, że rozumie co się do niego mówi i udaje, że wie co robi. Nie rozliczają się z firmami, które wykonują usługi w trakcie sezonu a ty tłumacz się tym firmom i dbaj o to aby dalej ślepo realizowały zlecenia. Rozumiem, że firma jest młoda i uczy się dosłownie wszystkiego. Zaczyna jednak w zły sposób. Gnębienie pracowników i brak uczciwości to nie biznes... Pozdrawiam Krystiana, który pisał wyżej. Poznaliśmy się w Rowach. Odradzam wszystkim prace i współpracę z tą firmą. Może za kilka lat będzie tam normalnie. Trzymam za to kciuki :)
Nie polecam i przestrzegam... przed sugerowaniem się zerojedynkowymi opiniami anonimowych hejterów. Nic nie jest czarne ani białe, ja jestem zadowolona kilkuletnią współpracą z resortami, choć pracy w szczycie sezonu (wakacje) jest sporo, co jest dobre dla tych, którzy lubią zarobić :)
Witam mam problem z reklamacją pobytu dokładnie rezerwacją zlewają nas już od kilku miesięcy zbliża się termin rezerwacji a my dalej nie mamy odpowiedzi co możemy zrobić?
Jeśli lubisz być traktowany jak maszynka do robienia pieniędzy i monitorowany na każdym kroku to jest to idealne miejsce dla ciebie. Pracownicy traktowani bez szacunku, najpierw wymaga się od ciebie wyników na poziomie osób z kilkuletnim stażem, a potem nie otrzymujesz nawet wynagrodzenia na czas.
Regularnie spóźniające się wypłaty ostatnio nawet do tygodnia, atmosfera strachu. Sam się zwolniłem polecam unikać. Szkoda czasu i nerw
Trochę narzekania na warunki się zebrało od osób, które średnio sobie radziły. Ale jeśli nadajesz się do tej roboty to nie ma spin z liderem i można dobrze zarobić?
Jestem osobą która zwolnili w lipcu zeszłego roku. Wyrabiałam premię większą niż osoby starsze stażem, pracowałam po 10-12h dziennie. To bzdura. Zwalniali ludzi po wysokim sezonie, a od prawie pół roku co miesiąc słyszę od znajomych, że nie dostali wypłaty na czas.
Nie polecam pracy nikomu, jeżeli chcecie być szanowani i traktowani faktycznie jak pracownik a nie maszyna do robienia pieniędzy. Koordynatorka problemowa, wyżywa się na pracownikach co źle wpływa na naszą pracę oraz zaangażowanie Na spotkaniach z liderem ciągle jesteśmy oczerniani w oczach innych. Po zatrudnieniu i jednym dniu ,, szkolenia” wymagają by dzwonić po klientach i przedstawiać tak dobrze ofertę jak osoby które pracują 3/4 lata. A jeżeli w pierwszych dniach zdarzy się komu coś pomylić w rozmowie, to odrazu lider się oburza i krzyczy Nie polecam !!!
Niestety, praca tutaj to ogromne rozczarowanie. Aktualny Zespół zarządzający wykazuje się rażącą niekompetencją i kompletnym brakiem empatii w stosunku do pracowników. Nie można liczyć na żadne zrozumienie czy wsparcie. Wypłaty są notorycznie opóźnione i zdarzają się błędy w ich naliczaniu, co świadczy o nieodpowiedzialnym podejściu do podstawowych obowiązków pracodawcy. Próba zgłoszenia problemów lub wyrażenia swojego zdania, nawet w konstruktywny sposób, kończy się często zwolnieniem. Atmosfera strachu i braku szacunku jest tutaj normą. Liderzy i pracodawca nie liczą się z pracownikami, traktując ich jak “zło konieczne”. Brak dialogu, zero możliwości rozwoju i nieprofesjonalne podejście sprawiają, że praca tutaj to jedynie źródło frustracji i stresu. Zdecydowanie odradzam pracę w tej firmie każdemu, kto szuka miejsca, gdzie będzie traktowany z szacunkiem i profesjonalizmem.
Wcześniej już ktoś wspominał o kilkudniowych opóźnieniach. Mam nadzieję, że dłuższe się nie zdarzają. Firma tłumaczy jakoś notoryczne spóźnienia w wypłatach?
Jeżeli lubisz, gdy pracodawca jest zorientowany tylko na liczby, a pracowników traktuje jak maszynka do robienia pieniędzy, to na pewno będzie to praca dla Ciebie. Zostało mi wręczone wypowiedzenie po niecałych 3 tygodniach pracy od podpisania umowy, ponieważ nie robiłam odpowiednich wyników tuż po szkoleniach wdrożeniowych. Jednego dnia miałam rozmowę o polepszeniu efektywności mojej pracy, a drugiego dnia przygotowywane były wypowiedzenia. Motywacja w dziale sprzedaży mocno negatywna na zasadzie "rankingu" i porównywania z innymi pracownikami. Osoby z końca listy wypadają, a obecne liderki nie dają przestrzeni na poprawę wyników. Firma woli zatrudnić kolejnych 20-stu nowych, niż przejmować się tymi z poprzedniej rekrutacji. Rotacja pracowników jest bardzo duża. Aktualne budowanie team'u jest zwykłą eliminacją kto szybciej zacznie zarabiać dla firmy, zero empatii dla nowych osób, które potrzebują więcej czasu, aby całkowicie samodzielnie pracować. Czytając komentarze sprzed miesięcy, widać gołym okiem, że sytuacja w tej firmie od dłuższego czasu jest nieciekawa i się nie polepsza. Z mojej strony polecam szeroko omijać.
Nie polecam tutaj pracy nikomu Pracuje już sporo czasu I to co zauważyłem Traktują Cie jak (usunięte przez administratora) Masz być maszynka do robienia pieniędzy Zero dziękuję Zero proszę (usunięte przez administratora) Nadgodzin nie płacą a jak jakieś zrobisz to robią problem żebyś je wykorzystał Nie mają szacunku do pracownika Pracownika z długim stażem traktują jak zło konieczne Lepiej im zatrudniać mlodych i głupich bo łatwiej ich obrobić Sama idea tego ośrodka to jedna wielka piramida finansowa Na siłę dają Ci chore targety których i tak nie zrobisz a potem wyciągają konsekwencje Mydła Ci oczy non stop a sytuacja firmy jest licha Nie mają kasy i mówią już o tym otwarcie Wypłaty się spóźniają tak samo i premie Pracujesz miesiąc żeby dostać wypłatę po 40 dniach (usunięte przez administratora) z tej firmy jak najszybciej I nie zatrudniajcie się tutaj Chyba ze masz 18 lat i brak lepszych perspektyw dla siebie
Jakie konsekwencje wyciągają, jeżeli ktoś nie wyrobi targetu? Mam nadzieję, że ktoś rozwinie ten temat.
Fatalna i opryskliwa telefoniczna obsługa klienta, jeśli klient czegoś oczekuje. Naciąganie na wszystkie możliwe sposoby. Przetrzymywanie pieniędzy przez wiele miesięcy. Generalnie standard spada z miesiąca na miesiąc. To już zdecydowanie nie ten standard sprzed dwóch lat. A szkoda :-( "Bocianie" praktyki finansowe :-( Nie polecam. Jest mnóstwo innych ciekawszych domków w tym standardzie, ale z duuuużo lepszą obsługą
(usunięte przez administratora)
Esencja ludzi którzy tam pracują to jest właśnie ta odpowiedź. Może to też zacytujesz? Przepis art. 282 § 1 k.p., który kwalifikuje niewypłacanie w ustalonym terminie wynagrodzenia za pracę lub innego przysługującego pracownikowi świadczenia ze stosunku pracy jako wykroczenie przeciwko prawom pracownika, zagrożone karą grzywny od 1000 do 30 000 zł. Zachęcam wszystkich Was do mobilizacji, bo to kolejny raz gdy nie dostaliście pieniędzy.
Bardzo proszę o opinię o pracy w terenie na stanowisku sprzedawcy ds klientów kluczowych? Jaka flota jeżdżą przedstawiciele? Czy umowy są przyjazne , a prowizje wypłacane?
W jaki sposób rozumiecie to stwierdzenie, że umowy są przyjazne? Może dlatego nie ma jeszcze odpowiedzi na zapytanie, bo nie dla każdego to takie jednoznaczne?
Na zwrot kaucji czekam 3 tydzień, a na infolinię (jak się dodzwonisz oczywiście) powtarzają że dziś pewnie będzie, (usunięte przez administratora) i tyle.
Podobnie trzeci tydzień mija odkąd ta opinia o oczekiwaniu na zwrot kaucji została napisana. :/ Udało się już rozliczyć?


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.?
+