Miałem zarezerwowany pobyt w październiku. Tydzień przed terminem zadzwonił do mnie pracownik infolinii, że niestety nie mogę jechać w tym terminie , poniewaź od października obiekt jest nieczynny ( generalnie zamknięty na okres zimowy). Zaproponowano, że mogę jechać na wiosnę, więc zrezygnowałem. Zapewniano mnie, ze w ciągu 14 dni zostaną mi zwrócone pieniądze (kaucja + opłata). Czekam już dwa miesiące, jestem zbywany i lekceważony. Nie wiem co robić? Może ktoś coś podpowie, coś poradzi.
Dziwne bo 3 obiekty cały czas działają. Kolejna bzdura na tym forum. Wystarczy zadzwonić na infolinię
Według regulaminu : 5. Usługodawca posiada Ośrodki z dostępem całorocznym (z systemem grzewczym) lub sezonowym. Z uwagi na powyższe Usługodawca zastrzega sobie brak dostępności poszczególnych Ośrodków w niektórych okresach roku kalendarzowego. Informacja na temat dostępności poszczególnych ośrodków znajduje się w Serwisie Usługodawcy w Systemie Rezerwacyjnym. 11. Z ważnych przyczyn (w szczególności zagrażających zdrowiu lub życiu Gości, takich jak: pożar, zalanie, awaria oświetlenia/ogrzewania/sieci wodnej/sieci kanalizacyjnej / sieci gazowej / wentylacji, przerwa w dostawie mediów) oraz innych - związanych z optymalizacją działalności Ośrodka, Usługodawca zastrzega sobie prawo do możliwości zmiany zarezerwowanego przez Gościa Domku lub Apartamentu na inny o tym samym lub zbliżonym standardzie. W takim wypadku Gość zrzeka się jakichkolwiek roszczeń względem Usługodawcy. 7. W sytuacjach nadzwyczajnych, niezależnych od Usługodawcy, w szczególności wynikających z siły wyższej, wydania aktu prawnego, decyzji, zarządzenia, postanowienia lub innego rozstrzygnięcia uniemożliwiających korzystanie z danego Ośrodka w określonym terminie, Usługodawca zastrzega sobie prawo zaproponowania innego Ośrodka Wypoczynkowego lub terminu rezerwacji na kolejny rok kalendarzowy bądź inny dostępny termin - w zależności od dostępności miejsc w danym Ośrodku Wypoczynkowym lub innym Ośrodku znajdującym się w ofercie Usługodawcy. Wpłacona przez Gościa Kaucja lub inna dokonana płatność zostanie w takim wypadku przypisana do nowej rezerwacji. Zaproponowanie zmiany terminu lub Ośrodka będzie traktowane jako umożliwienie skorzystania z świadczonych przez Usługodawcę usług.
Nie bzdura tylko najprawdziwsza prawda. UWAGA!!! Po dwóch miesiącach czekania dostałem tylko zwrot kaucji, a opłata za pobyt? Dlaczego oddajecie tylko kaucję a opłaty za pobyt nie chcecie oddać? To (usunięte przez administratora) Podkreślam, że pobyt nie doszedł do skutku z waszej winy i podkreślam, że pracownik infolinii informował mnie, że zostanie mi zwrócona cała wpłacona kwota , a nie tylko kaucja!!!
Widzę, że piszecie tutaj o samym właścicielu, ale mnie ciekawi praca. Kilka miesięcy temu było ogłoszenie na Kierownika Recepcji. Wiecie jak wygląda rekrutacja na to stanowisko? Ile ma etapów i czy jest konieczny jakiś dzień próbny na recepcji?
No właśnie to forum o pracy, dla kandydatów, a nie o wszystkim innym. Ile mogę zarobić jako dyrektor resortu?
Gdzie moge kupić pobyt na długi weekend w listopadzie? chcę pojechać w góry?
Chcę pracować w całorocznie, czy to możliwe? Nie ma problemu moge się przemieszczać. Interesuje mnie praca w recepcji. Mam doświadczenie. Dostane tu jakiś bezpośredni kontakt do dyrekcji, zeby bylo szybciej. Firma ma zawsze tlumy gosci i wiem, ze placą grubo.
Kiedy będą otwarte te Cieplice? Chcę zgłosić się do pracy
Słyszałam, że od września startują, na wielu portalach są już oferty pracy z tego co widziałam i można się zgłosić
To najbardziej (usunięte przez administratora)firma jaką spotkaliśmy. Nie kupujcie voucherów!!! Niby wartość 2700 w rzeczywistosci 1800. Plus wszystkie dopłaty których jest bez liku. 170 za sprzątanie, 20 doba za parking. Wszystkie media płatne dodatkowo!!! Doba hotelowa od 16 do 10. Jak chcesz przedłużyć troch to płatne. Wybór domku płatny. Nie polecamy. Takie miejsca powinny upaść.
Jestem zdziwiona jak można aktywnie zabiegać o klienta ale tylko do momentu uregulowania zapłaty za pakiet promocyjny. Dzisiaj na infolinii dowiedziałam się iż osobą,która sprzedaje pakiet ma za zadanie informować o promocjach w celu wykorzystania voucherów poza sezonem . Niestety w Śremie tego zabrakło. Przykre wrażenie i pozostaje niesmak.
Wpitam potrzebuję wpis do centralnej ewidencji albo PKWiU
Pracuje się tu fajnie, jestem drugi sezon. Mega zadowolona. Wystarczy zerknąć na oponie gości, wszyscy zadowoleni.
Ja też zadowolona i to już 2 rok zleciał. Praca jak praca. Ludzie spoko. Fajne resorty. Zarobić można dobrze. Czubki wiadomo, że wszendzie się znajdą.
Jaka jest umowa w firmie Holiday Park & Resort Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Kierownik Recepcji Hotelu zatrudniają na umowę zlecenie?
Czy to prawda, że zapewniają zakwaterowanie lub dodatek za to, że załatwiasz sobie nocleg na własną rekę?
zakwaterowanie poniżej wszelkiej krytyki - brud, smród i robactwo! załatw sobie sama, dostaniesz na to jakieś grosze ale to lepsze niż to co oni dają, jak cie zakwaterują to w pokoju z 3, 4 osobami, obcymi, nie znasz ich ani oni nie znaja, zdarza się że ludzie sie okradaja itd.
Prawda, lepiej samemu zapewnić sobie nocleg bo dostajesz za to dodatkowe 3zł za godz więcej, a śpisz gdzie chcesz i z kim chcesz :)
Tak, prawda. Za stawkę, którą oferują sama coś znajdziesz. Wiadomka, ze łatwiej znaleźć jednej osobie niż hurtem.
Witam serdecznie, jestem stałym klientem Holiday Park &Resort, jeżdżę tam odkąd te ośrodki powstały, jestem bardzo zadowolona z obsługi klienta na wysokim poziomie jak również z samych pobytów. Co prawda moje dzieci już trochę wyrosły i postanowiliśmy jechać z mężem we dwójkę było cudownie prawdziwy reset. Wszystkie sprawy na terenie ośrodka zawsze do dogadania, polecam z całego serca:) Chciałam z Tego miejsca serdecznie podziękować Specjalistce ds. Obsługi klientów Kluczowych pani Patrycji Świętek za profesjonalizm , za życzliwość ,wyrozumiałość oraz idealne podejście do klienta. Serdecznie dziękuję raz jeszcze, oby więcej takich ludzi. Pozdrawiam serdecznie cały zespół H.P&R. Za parę dni znowu się widzimy tym razem w innym obiekcie .....
Może jeśli o vipy to jest ok, ale jeśli chodzi o zwykłych klientów to jakaś kpina. Najpierw wysyłają info o możliwości skorzystania z pakietów w sezonie letnim i wskazują nr na infolinię a następnie chyba wyłączają infolinie. Niestety po kilkukrotnych próbach skontaktowania się i oczekiwania na Lini po ponad godzinie, w momencie gdy już jesteś pierwszą osobą w kolejce nagle cię rozłącza. Nie tylko ja próbowałam się tak dodzwonić i to kilka dni z rzędu, za każdym razem taka sama sytuacja. Na maile też nikt nie odpowiada. Dla mnie te pakiety to tylko zamrożone pieniądze, nie możesz z nich skorzystać bo rzekomo na 3 lata na przód wszystko jest porezerowane, masz ograniczone terminy kiedy możesz je zrealizować, a jak już jakaś " promocja" się trafi to nawet nie masz jak spróbować zarezerwować domek. Piszę że rzekomo bo jak loguje się na innym urządzeniu to chwilowo jednak jakis termin jes wolny, ale to tylko chwilowo, bo w momencie rezerwacji wyskakuje informacja ze termin skara się do 2 dni. Generalnie z pobytu na którym byłam było super ale boję się że na tym jednym pobycie się skończy i że nie zdąży wykorzystać wykupionych pakietow
Dzień dobry! Widziałam ofertę pracy na stanowisko Specjalisty ds. zakupu. Czy ktoś może powiedzieć coś więcej na temat chociażby panującej atmosfery w tym dziale czy też zasad i zarobków? Z góry dziękuję!
To dość nowy dział. Atmosfera oceniając po rekrutacji luźna i przyjazna. Nie wymagają doświadczenia w danej kategorii produktowej, szukają kogoś od kwietnia, praca w Poznaniu w biurze.
Jak nowy jak mam tam koleżankę co 17 lat pracuje? To ile mają stare działy? :) Ile bzdur na tym forum. Atmosfera musi być super bo inaczej nikt w firmie 17 lat by nie spędził.
Holiday powstał niecałe 7 lat temu, więc jak ktoś może pracować 17 lat. W Grupie spółek są obecnie 2 działy zakupów, ten Holiday'owy powstał kilkanaście miesięcy temu...
Pobierowo jest the best!!! Pracowałam w zeszłym roku i bardzo mi się podobało, ekipa zgrana, atmosfera rodzinna, ludzie i do tańca i do różańca a Pani kierownik równa babka. Zawsze znajdzie się ktoś komu coś nie pasuje i to jest normalne, zwłaszcza jak ktoś* ma przerost formy ponad treścią i pomylą się mu stanowiska. Dlatego nie ma co wierzyć niektórym jak się samemu nie spróbuje. Miejsce godne polecenia dla przyszłych kandydatów :-)
Chyba sama Pani Kierownik Sobie pisze te komentarze ???? nigdy nie udzielam się na takich forach, ale zrobię wyjątek. Bylam, pracowałam rok temu. Wytrzymałam cały sezon. Ale tak jak ktoś już niżej napisał, kolejny wracam do holidaya, ale do innego resortu. Nienjest tak różowo w Pobierowie jak to opisujesz. Od nikogo nie usłyszysz tam dobrego słowa, nawet jak dajesz z siebie 100% pracując po 15 godzin dziennie. Najgorsza jest jednak szefowa i ten cały Pan Operacyjny. Miałam wielu szefów, zawodowo jestem czynna od ponad 20 lat, ale ta dwójka była najmniej kompetentna. Przede wszystkim w relacjach z innymi ludźmi.
Pan Łukasz, Operacyjny to najlepszy dyrektor jakiego spotkałam a pracowałam w 3 tego typu miejscach. Sprawia, że chce się pracować i szanuje ludzi. Każdy kto powie inaczej chyba nie zna specyfiki szefów w tej branży.
Intetesuje mnie atmosfera pracy w Poznaniu dział kadr, administracja.Można liczyć na przyjaznych ludzi.
Pracuję w Soltex CUW, praca ok. Ludzie są największą wartością tej firmy, pracują tu latami to chyba samo za siebie mówi. Polecam każdemu kto chce pracować uczciwie i wiele się uczyć. Trzeba lubić zmiany bo tu firma każdego dnia wprowadza coś nowego.
Piszę opinie, bo myślę, że warto znać perspektywę osób pracujących aktualnie w firmie. Moim zdaniem pracy jest dużo i jest ona wymagająca, ale dzięki temu można naprawdę wiele się nauczyć, a atmosfera i ludzie, z którymi ma się styczność w codziennych obowiązkach, naprawdę sprawiają, że jest łatwiej. Myślę, że warto samemu zobaczyć, jak jest naprawdę i ocenić :)
Jakiego doświadczenia wymaga się od kierownika gastronomii? Oferują jakieś benefity? Słyszałem że są grube premie?
Jakieś opinie na temat stanowiska młodszy specjalista ds rozliczania sprzedaży, albo na stanowisko młodszej księgowej w Poznaniu na Kopaninie ?
Pracuje od niedawna i jest naprawę super, zespół w którym jestem jest bardzo pozytywny, tak samo kierownictwo
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.?
Zobacz opinie na temat firmy Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 144.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 96, z czego 43 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!