(usunięte przez administratora)
????obsługa tego sklepu powinna być całkowicie wymieniona tylko jedna osoba jest miła inni mając słuchawki ignorują klientów ponieważ mają ważniejsze sprawy rozmowy przez słuchawki na prywatne tematy ,a co do kas to nie chcą obsługiwać ponieważ są kasy samoobsługowe i zmuszają w bezczelny sposób do korzystania z nich ale nie byłoby problemu gdyby chociaż jedna osoba z obsługi była na kasach tam stała ponieważ my klienci nie mamy obowiązku pracować za pracowników lidla oni mają za to płacone a nie my jeśli do mnie przychodzi klient to ja nie karze mu samemu pracować a do tego zapłacić mu za to że on sam sobie zrobił pracę która należy do mnie większość klientów nie jest kasjerami a kasjerzy z lidla w rokitnicy są bezczelny i zmuszają nas do pojęcia do kas samoobsługowych oni nie po proszą nas o to tylko w bezczelny sposób zmuszają a najgorszy jest taki młody głąb który myśli że ma słuchawkę w uchu to czuję się chyba jak agent specjalny to jest jedyny sklep który staram się omijać szerokim łukiem z powodu obsługi która sprawia wrażenie że chodzą do pracy z przymusu i robią wszystko aby uprzykrzać klientom życie
A macie perspektywę, że u was je wstawią? :D to w ogóle wpływa na zatrudnienie, są redukcje czy po prostu znajdzie się tu w markecie zawsze coś innego do roboty jak już na kasie nie trzeba tylu osób?
Panie które tam pracują -zero kultury osobistej.
TRAGEDIA EKSPEDIENTKI KRZYCZĄ NA KLIENTÓW OBRAŻAJĄ MOJA NOGA NIGDY TAM NIE STANIE