X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-22 13:41:55
@totri ogólnie sprawa zarobków wygląda o wiele lepiej niż te wyssane z palca informacje wyżej. Oczywiście wszystko zależy od twojego zaangażowania w pracę, im więcej sprzedasz tym więcej zarobisz :) Nie było pytań o doświadczenie, po samej rozmowie z drugim człowiekiem łatwo jest wywnioskować czy ma tzw "gadane" czy nie. Wiadomo każda rozmowa wygląda inaczej. Wydaję mi się że Pan Michał jest człowiekiem, który zna się na tym co robi, więc rozmowa może trwać 5 min a równie dobrze i godzinę. Jeśli komuś zależy na pracy i wie że da sobie radę, bo nie jest osobą zamkniętą w sobie i wstydliwą oraz ma wiedzę IT to z czystym sumieniem mogę mu polecić aby aplikował do X-KOM. :)

Pozdrawiam.

Arcona transport ponadnormatywny
przez jajo123, 2014-09-29 15:10:04
Witaj kolego z tego co wiem to wystarcza prawo jazdy C+E a zarobki z tego co słyszałem to dobre, na pewno lepsze niż na wywrotce!! Pozdrawiam

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Alina Kubowicz - Alior Bank"
Rok 2008. Na polskim rynku pojawia się Alior Bank, który szturmem podbija serca klientów. Jaka jest Państwa recepta na sukces? W przypadku Alior Banku o sukcesie zdecydowała nasza innowacyjność i przełamanie schematów, które towarzyszyły branży bankowej od wielu lat. Wprowadziliśmy na rynek powiew świeżości, którego potrzebowali polscy klienci. Jesteśmy również pierwszym bankiem w Polsce, który udostępnił wszystkim klientom produkty wysokiej jakości, dostępne dotychczas wyłącznie dla segmentu premium. Nasz sukces zawdzięczamy także wysokiemu standardowi obsługi, który jest wyjątkowo ważnym czynnikiem w budowaniu zaufania i długofalowych relacji. 
Walka o klientów bywa zacięta? Branża bankowa jest bardzo konkurencyjna, każdy stara się zabiegać o uwagę klientów. Alior Bank poza oferowaniem atrakcyjnych produktów, podejmuje działania skupiające się na dywersyfikacji sieci oddziałów. Dzięki temu liczba naszych klientów wciąż wzrasta i niebawem osiągnie 3 mln. Jest to możliwe m.in. dzięki dokonanej przez Alior Bank transakcji kupna większościowego pakietu akcji Meritum Banku. Po połączeniu sieć naszych placówek wzrośnie do ponad tysiąca. Warto również wspomnieć o włączeniu produktów Alior Banku do oferty T-Mobile, które są dostępne w 783 punktach sprzedaży operatora. Bank wykorzystuje także kanały dystrybucji oparte na nowoczesnej platformie informatycznej, obejmującej: bankowość online, bankowość wirtualną, centra obsługi telefonicznej, a także bankowość mobilną. ...
"Wywiad z Jakub Imosa - Grupa Kotrak"
Ponad 25 lat doświadczenia. Zaczynaliście po transformacji ustrojowej w Polsce i działacie od ponad dwóch dekad. Można chyba powiedzieć, że udało się uzyskać niejeden sukces? To prawda. Dziś jesteśmy firmą rodzinną z siedmioma oddziałami, w tym także w Londynie. Wszystko zaczęło się jednak w 1991 roku w Katowicach od sprzedaży drobnej elektroniki i późniejszej koncentracji na urządzeniach fiskalnych. Z czasem jednak zauważyliśmy zmiany na rynku, do których należało się elastycznie dostosowywać i szukać nowych rynków zbytu. Dzięki posiadanemu już doświadczeniu we współpracy z polskim biznesem, zaczęliśmy współpracować z jednym z największych w Polsce producentów systemów ERP, a także tworzyć oprogramowanie dedykowane. W Katowicach działa wyspecjalizowany software house zatrudniający blisko 100 wysoko wykwalifikowanych specjalistów.  
Państwa firma podzielona jest na pięć dużych zespołów. Jakie są ich zadania? Zespół developerski tworzy indywidualne, innowacyjne rozwiązania dopasowane do modeli biznesowych klientów. Pracuje w metodyce agile/SCRUM i przy użyciu najnowszych technologii. Sprawia to, że osiągamy lepsze rezultaty przy większym zadowoleniu pracowników. Drugi zespół zajmuje się systemami ERP dla dużych firm, które znacznie ułatwiają prowadzenie biznesu. Kolejny zespół dostarcza rozwiązania sektorowi małych i średnich firm. Oferuje kompleksowe skomputeryzowanie i wyposażenie w zależności od branży i potrzeb klienta. Zespół zajmujący się oprogramowaniem medycznym współpracuje na co dzień ze szpitalami, przychodniami i gabinetami lekarskimi. Ostatni z zespołów tworzą pracownicy administracji i marketingu. Wszystkie zespoły otaczają klientów stałą opieką, co pozwala nam dotrzymać kroku ich potrzebom i rozwojowi. Service desk w naszej firmie działa w oparciu o najlepsze praktyki tj. metodykę ITILa. ...
"Wywiad z Anna Strutyńska - Eniro Polska Sp. z o.o."
Eniro działa na polskim rynku już 25 lat. To dość długi czas, czy może Pani wskazać kluczowy moment dla rozwoju firmy? Z pewnością była to decyzja o transformacji z mediów drukowanych do cyfrowych. Stopniowe wychodzenie z biznesu katalogów teleadresowych, miało wpływ na wszystko co dzieje się w firmie. Przemianie musiały ulec wszystkie nasze wewnętrzne procesy, po to, abyśmy mogli odpowiadać na wymagania nowoczesnych mediów. W erze cyfrowej zmiany w produkcie dokonywane są online każdego dnia, a wcześniej będąc wydawcą katalogu drukowanego, mogliśmy aktualizować informacje o firmach raz do roku. Kontakt z klientami jest dzisiaj dużo częstszy, bazy danych są codziennie aktualizowane poprzez kilkuset osobowy dział sprzedaży, a także poprzez dedykowany dział, który zajmuje się pozyskiwaniem nowych danych. Wyszukiwarka lokalna Panorama Firm jest w tej chwili produktem w 100% cyfrowym, dostępnym dla wszystkich urządzeń: z poziomu laptopa, tabletu czy smartfonu. Zmiany dotyczyły także obszaru kompetencji: zarówno wśród obecnych pracowników, a także tych, których pozyskujemy z rynku. Marketing cyfrowy wymaga ciągłego pogłębiania wiedzy, co wymagało znaczących zmian w procesach wdrażania do pracy i stałego rozwoju pracowników i managerów. W trakcie transformacji do mediów cyfrowych dostarczyliśmy także pracownikom wiele nowoczesnych narzędzi wspierających ich codzienną pracę. ...

Praca Częstochowa:

Rynek pracy w Częstochowie

Miniony rok bez dwóch zdań był dla rynku pracy w Częstochowie bardzo dobry. Bezrobocie w grudniu wyniosło 6,3 proc., przy 6,6 proc. całego województwa i 8,3 proc. w kraju. To najlepszy wynik miasta w całej dekadzie. Gorzej wygląda jednak sytuacja w powiecie częstochowskim, gdzie wskaźnik ten przekraczał 10 proc. i wynosił 11,2 proc., ale nawet taki wynik okazał się najlepszym od 2008 roku. W Powiatowym Urzędzie Pracy jako bezrobotni zarejestrowali byli 11 544 osoby, z czego 6766 pochodziło z samej Częstochowy, a 4778 z okalającego ją powiatu.

Pracy nie brakuje

Spadek bezrobocia w mieście i powiecie nie wynika jednak z emigracji zarobkowych mieszkańców, a z ożywienia jakie nastąpiło na rynku. Co więcej, nic nie wskazuje na to by ta sytuacja miała się zmienić. W okolicy realizowane są kolejne inwestycje, które spowodują, że już wkrótce powstaną nowe miejsca pracy.
Wiele firm już rozpoczęło rekrutacje nowych pracowników. Tak jest w ISD Huta Częstochowa, która dzięki ożywieniu na rynku stali i wzrostowi zamówień rozpoczęła poszukiwania nowych pracowników. Jeszcze 3 lata temu istnienie zakładu stanęło pod znakiem zapytania. Teraz prace mają ruszyć pełną parą w trybie czterobrygadowym, a nie jak dotychczas trzyzmianowym. Po otwarciu nowej siedziby pracowników szuka także ZF TRW, międzynarodowy koncern motoryzacyjny, będący największym pracodawcą w mieście. A to tylko

PUP nie próżnuje

O tym, że to przedsiębiorcy pobudzają rynki zdają sobie sprawę urzędnicy. PUP przeznaczył w 2016 roku ok. 38 mln zł na aktywizację bezrobotnych oraz szkolenia i dotację związane z rozpoczęciem działalności gospodarczej. Utworzono również 634 refundowane stanowiska pracy. Ponadto częstochowscy pracodawcy mają możliwość podpisania dwuletniej umowy z Powiatowym Urzędem Pracy, na mocy której zobowiązują się zatrudnić osoby do 30 roku życia. W zamian przez 12 miesięcy urząd wypłaca na rzecz przyjętego pracownika 1800 zł. W drugim roku koszty ponosi już jednak firma, ale jeśli wywiąże się ona z warunków umowy otrzymuje jednorazową premię w wysokości 1500 zł. Z takiej formy skorzystały w 2016 roku 294 osoby.
Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie działa prężnie i to właśnie to miejsce powinno być pierwszym, do którego udadzą się osoby zainteresowane podjęciem pracy w mieście i okolicy. Z racji na szereg realizowanych inwestycji z czasem będzie pojawiać się coraz więcej ofert pracy. Warto zatem śledzić również ogłoszenia zamieszczane na portalach rekrutacyjnych.