Opinie o Walter-Fach-Kraft

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Walter-Fach-Kraft

anonim

(usunięte przez administratora)

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@madrala 16.11.2017 21:34
Wczoraj byly juz o 10 rano na kontach tych co maja niemieckie. W Polskich bankach pozniej.

Zgodnie z umową pracodawca zobowiązany jest do wypuszczenia przelewów z wynagrodzeniem do 15 dnia bankowego każdego miesiąca, ponadto w umowie jest również zapis, że firma ma 5 dni bankowych na zaksięgowanie wpłat na koncie pracowników. Osoby z kontem niemieckim otrzymują wypłaty szybciej, ze względu na płynność operacji bankowych, jeśli wynagrodzenie przelewane jest na konto polskie, czas księgowania go jest znacznie wydłużony.

Emigrant

To jest az niesamowicie kosmiczne, ze wszyscy sa zadowoleni. Dlaczego usuwane sa opinie negatywne? Z tego co wiem jest ich duzo. O niskich zarobkach, o przedmiotowym traktowaniu pracowników itp. GoWork.pl nie jest wiarygodnymi portalem. Moja opinie tez zapewne usuniecie.

Lolek

Jestem młodą osobą i szukam pracy za granicą obecnie pracuje jako serwisant kontenerów morskich . Jestem z zawodu ślusarzem i mam kurs 131 zrobiony. chcę jeszcze zrobić kurs na sownice. Znalazło coś by się tam u was ?

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@Lolek 04.11.2017 19:41
Jestem młodą osobą i szukam pracy za granicą obecnie pracuje jako serwisant kontenerów morskich . Jestem z zawodu ślusarzem i...

Bardzo prosimy o wysłanie CV na adres info@walterfachkraft.pl. Postaramy się coś znaleźć.

anonymous

Witam. Od czterech miesięcy pracuję w Niemczech dla firmy Walter Fachkraft i jak na razie , to jestem z tej firmy zadowowlony. Warunki płacowe i mieszkaniowe są dobre. Polecam tę firmę . Paweł

anonymous

Polecam ;)

Ola

Ja jestem osobiscie bardzo zadowolona ze wspolpracy z Panstwa firma...co prawda to moj taki pierwszy wyjazd ale co prawda to prawda...umowa niemiecka...wszystko mam...czekam teraz tylko na karte zdrowia..wyplata byla terminowo wiec nie wiem czemu ludzie narzekaja...warunki mieszkaniowe sa bardzo dobre...i koordynatorzy tez staraja sie nam pomoc jak umieja...Panie w biurze we Wroclawiu pomocne i konkretne kobiety...ja chcialabym teraz pojechac na oferte na komisjonowanie ksiazek????

Erwin

Bardzo żałuję, że tak mało jest wpisów dokonywanych przez osoby już pracujące lub takie które wróciły. Takie opinie są dla mnie najlepszym dowodem na prawidłowe działania agencji Walter-Fach-Kraft. Ponieważ byłby to pierwszy mój wyjazd dlatego robię to ostrożnie.

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@Erwin 19.10.2017 18:00
Bardzo żałuję, że tak mało jest wpisów dokonywanych przez osoby już pracujące lub takie które wróciły. Takie opinie są dla mnie...

Dzień dobry, jeśli chodzi o opinie pracowników to polecam śledzić naszego bloga http://walterfachkraft.de/blog_pl/2017/07/12/pracownicy-o-nas-pracownik-magazynu-coesfeld/

anonim

(usunięte przez administratora)

Walter-Fach-Kraft
pracodawca

Wypłaty zgodnie z umową przelewane są do 15. każdego miesiąca. Jeśli chodzi o wynagrodzenie w Coesfeld z tego miesiąca- wypłata została przelana w piątek, to kiedy będzie na koncie zależne jest już tylko od tego, jak dany bank księguje przelewy przychodzące.

Edyta

Czy praca w Bad Hersfel przy książkach jest opłacalna? Tak było w ofercie

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@Edyta 15.10.2017 21:21
Czy praca w Bad Hersfel przy książkach jest opłacalna? Tak było w ofercie

Pani Edyto, jeśli chodzi o pracę w Bad Hersfeld to zapewniamy niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślony, pełny socjal + mieszkanie. Jeśli chodzi o stawki to poza atrakcyjną podstawą mamy również korzystyny system premiowy, mi.in. dodatek do stawki godzinowej za obecność pracownika. Jeśli jest Pani zainteresowana ofertą, bardzo prosimy o przesłanie CV.

Emigrantka

Czy jest szansa na wzrost stawek płac za roboty w Niemczech?

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@Emigrantka 08.10.2017 10:54
Czy jest szansa na wzrost stawek płac za roboty w Niemczech?

Stawki zależne są od wielu czynników: pracodawcy, landu i klasy podatkowej. W wielu ofertach mamy stawki rosnące, które wzrastają wraz ze stażem pracy.

Emilka

Jaka jest przyczyna, że Walter-Fach-Kraft ma tak długą listę ofert pracy? Czyżby brak rąk do pracy? Może agencje zaczną podnosić wynagrodzenia pracownikom?

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@Emilka 02.10.2017 10:24
Jaka jest przyczyna, że Walter-Fach-Kraft ma tak długą listę ofert pracy? Czyżby brak rąk do pracy? Może agencje zaczną podnosi...

Długa lista ofert pracy spowodowana jest wciąż rosnącym zapotrzebowaniem na pracowników, ciągle dostajemy nowe zlecenia ze względu na duże zadowolenie z pracy naszych pracowników zatrudnianych na terenie Niemiec.

Marta

@Elwira i jak udało się agencji Walter-Fach-Kraft znaleźć dla Ciebie pracę? Możesz powiedzieć jak wszystkie etapy wyglądają w tej firmie? Na pewno zaciekawi to osoby, które oglądają ich oferty pracy (http://www.gowork.pl/praca/walter-fach-kraft;pr).

wlkp
@Walter-Fach-Kraft 14.09.2017 14:35
Pani Marto, jeśli chce Pani dowiedzieć się więcej o etapach zatrudnienia w naszej firmie, zachęcam do zapoznania się z naszym...

Witam, chciałem zapytać czy jest możliwa praca w Niemczech przez Waszą agencję bez znajomości języka niemieckiego?

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@wlkp 18.09.2017 12:01
Witam, chciałem zapytać czy jest możliwa praca w Niemczech przez Waszą agencję bez znajomości języka niemieckiego?...

Nie posiadamy ofert bez znajomości języka niemieckiego.

Opinka

Opisujecie dokładnie co Walter-Fach-Kraft obiecywał ale ja mam pytanie czy to było zapisane w umowie lub w jakimś innym dokumencie? Wydaje się, że to dorośli ludzie podpisują umowę a podstawowych spraw nie pilnujcie. Przecież każdy czyta opinie o agencjach.

Erstnings Family
@Opinka 12.09.2017 11:49
Opisujecie dokładnie co Walter-Fach-Kraft obiecywał ale ja mam pytanie czy to było zapisane w umowie lub w jakimś innym dokumen...

Nie, było opisane w ogłoszeniu na portalach, jest opisane na ich facebookowej stronie. Ogólnie odradzam firmę Walter Fach Kraft. Pięknie wszystko opisują, obiecują. Najzwyklejsza praca (usunięte przez administratora)

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@Erstnings Family 12.09.2017 23:00
Nie, było opisane w ogłoszeniu na portalach, jest opisane na ich facebookowej stronie. Ogólnie odradzam firmę Walter Fach Kra...

Witam, nie wiemy co spowodowało Pana/Pani niezadowolenie, wszyscy zatrudnieni w Erstings Family są zadowoleni ze współpracy. Jeżeli pojawiają się jakiekolwiek niedogodności rozwiązujemy je natychmiast, cały czas będąc otwartymi na potrzeby pracowników. Zachęcam do zapoznania się z listem od naszego pracownika, który zatrudniony jest w tym magazynie od ponad roku: http://walterfachkraft.de/blog_pl/2017/07/12/pracownicy-o-nas-pracownik-magazynu-coesfeld/ W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji. Pozdrawiamy serdecznie

Elwira

Szukam pracy za ich pośrednictwem i wiem, że mają opinię dobrej agencji. Działają na rynku już od 20 lat!

Marta

@Emil jedyne co mogę Ci powiedzieć o ofercie to tyle co jest w ogłoszeniu, czyli że oferują stałą niemiecką umowę o prace na czas nieokreślony, mieszkanie w dogodnej lokalizacji oraz pokrycie 60 % kosztów wynajmu, ubezpieczenie socjalne oraz zdrowotne, płatne urlopy i premie świąteczne i wiele innych. Zajrzyj tutaj http://www.gowork.pl/praca_podglad,6698333?keywords=&region=. A czy ktoś pracuje z Walter-Fach-Kraft i mógłby odpowiedzieć użytkownikowi @Emil.

Ulricht

Dlaczego tak mało wpisów na forum? Firma na urlopie czy też dobrze się pracuje i nikomu nie chce się pisać?

Emil

Widziałem fajną ofertę pracy na produkcji przy PORSCHE- wysoka pensja+premie, mieszkanie od zaraz w Zella-Mehlis. Czy może ktoś ma więcej informacji i mógłby coś podpowiedzieć? Wydaje się ciekawa i atrakcyjna. O samej agencji słyszałem sporo dobrego!

Kamil1988

Jedzie teraz ktoś w sobotę albo niedzielę do Coesfeld? Chętnie się z kimś zabiorę. Zachodnia Polska

pawzuch
@Kamil1988 07.08.2017 18:17
Jedzie teraz ktoś w sobotę albo niedzielę do Coesfeld? Chętnie się z kimś zabiorę. Zachodnia Polska

Dobra praca w Coesfeld?

Emilio

Jak przejrzałem ofertę pracy firmy Walter-Fach-Kraft to aż chce mi sie wyjechać natychmiast. Proszę o kilka wskazówek.

Netleders
@Emilio 14.07.2017 09:48
Jak przejrzałem ofertę pracy firmy Walter-Fach-Kraft to aż chce mi sie wyjechać natychmiast. Proszę o kilka wskazówek....

W Coesfeld jest fajnie przy komisjonowaniu ciuchow.

Emilia

To jest fajna agencja, zawsze mają dużo ofert ale niestety zawsze można spotkać ludzi nieszczęśliwych, oskarżających firmę za wszystko. Praca za granica nie jest lekka.

Henry

Walter-Fach-Kraft to bardzo fajna agencja, potrafią organizować pracę. Na wyjeździe można zarobić niezłą kasę, warunki mieszkaniowe są całkiem fajne. Pisanie bzdur, że nie ma gdzie prać rzeczy to taka dziecinada. Trzeba dorosnąć i dopiero wyjeżdżać do pracy!!

Lukas

Interesuje mnie praca z ostatniej oferty " ŚWIETNA PRACA! Elektryk przemysłowy-wysokie zarobki+dieta+mieszkanieStuttgart" może ktoś ma więcej informacji? Czy dodatkowo do pensji dochodzi dieta i mieszkanie bez dopłat? Jak sie pracuje z tą agencją? Słyszałem że są ok!

andrusy

Czy trzeba posiadać własne auto na wyjazd do pracy z agencją walter fach kraft? W jaki sposób sprawdzany jest poziom języka? I co z kontem w banku? Pozdrawiam

Marta

@Fachmach co takiego spowodowało Twoje niezadowolenie?

Ted

To jest super agencja a jaki wybór prac , można zawsze cos znaleźć.

nikoś
@Ted 19.02.2017 17:55
To jest super agencja a jaki wybór prac , można zawsze cos znaleźć.

Nie wiem czym się tak podniecasz.Może i mają dużo ofert,ale ja nie jestem zadowolony z ich usług.bardzo się rozczarowałem

Inż elektryk

Próbuję zostawić zapytanie, ale coś nie wchodzi

inż. Elektryk

Witam Tak sobie czytam,czytam,i czytam... Jest takie stare powiedzenie "Gdzie dwóch polaków, tam cztery zdania" I chyba tak jest w rzeczywistości... Jestem inż.elektrykiem i mam pytanie. Czy ze słabą (tak to określę) znajomością języka, i tylko mowa, są szanse na znalezienie u was pracy? dodam tylko że mam około 20 letnie doświadczenie w tej branży i uprawnienia SEP E i D do 20kV (aktualne)

Walter-Fach-Kraft
pracodawca
@inż. Elektryk 25.01.2017 19:41
Witam Tak sobie czytam,czytam,i czytam... Jest takie stare powiedzenie "Gdzie dwóch polaków, tam cztery zdania" I ch...

Szanowny Panie "inż. Elektryk", wszystkie oferty pracy, jakie mamy do zaoferowania kandydatom posiadają wymóg znajomości języka niemieckiego minimum na poziomie komunikatywnym B2. Jest to wymóg pracodawcy,który ma umożliwić pracownikom kontakt z przełożonymi i swobodne życie na terenie Niemiec. Rekomendujemy więc podszkolić język i skontaktować się z nami za jakiś czas. Trzymamy kciuki! Zespół Walter Fach Kraft

Ecik

Szukam pracy i proszę o kilka informacji na temat agencji. Ja słyszałem , że jest profesjonalista i można pracować.

Emigrantka

Ja bym chętnie wyjechała za pośrednictwem tej firmy do pracy w Bremen a słyszałam o nich dużo dobrych słów. Może ktoś wie co trzeba zrobić żeby umówić się na spotkanie? Martwię się o język , gdyż z tym mam problem. Czy mogę liczyć że organizują szybkie kursy?

gizmo
@Emigrantka 06.01.2017 10:54
Ja bym chętnie wyjechała za pośrednictwem tej firmy do pracy w Bremen a słyszałam o nich dużo dobrych słów. Może ktoś wie co tr...

Jeśli chcesz jechać do Bremy bez języka to zapomnij. Wczoraj dzwoniłem do biura, mieli ciekawą propozycję pracy w fabryce BMW w Bremen, niestety znajomość języka niemieckiego to podstawa, tego nie przeskoczysz. :))

do pracujących

Witam jak wygląda sprawdzenie języka bo tego nie jestem pewny zbytnio i jak jestem z innego miasta to muszę jechać do Wrocławia na rozmowę czy jak? z góry dzięki za odpowiedź

max

witam serdecznie . rozglądam się za praca kierowca c+e w fabryce mercedesa , bmw lun inne max po 8-10 godzin dziennie. może ktoś podpowiedzieć na dany temat.dzięki, podzrawiam

Walter Fach Kraft Personal GmbH
@max 30.12.2016 10:21
witam serdecznie . rozglądam się za praca kierowca c+e w fabryce mercedesa , bmw lun inne max po 8-10 godzin dziennie. może kt...

Dzien dobry Panu, juz po Nowym Roku bedziemy miec ciekawe oferty dla kierowcow, praca oczywiscie na niemieckiej umowie + pelen etat. Jesli jest Pan zainteresowany i chce Pan poznac wiecej szczegolow zapraszamy do wyslania swojego CV na nasz adres info@walterfachkraft.pl Pozdrawiamy Walter Fach Kraft Personal GmbH

GONZO 123

oo kurcze, jestem miło zaskoczony opiniami pisanymi przez Was. Chciałbym jechać z tej firmy jako operator wózka widłowego. No no muszę pomyśleć... dzięki za wszystkie wpisy i pozdrawiam serdecznie.

poleczka

Może wiecie czy niedługo pokażą się u nich jakieś oferty pracy? Chętnie bym się załapał, zwłaszcza, że oprócz podstawy dorzucają jeszcze jakieś premie, co jest bardzo dobrym znakiem na to sie teraz dzieje. Ważne jest to, że każdy dba o dobre relacje.

novy

Witam. Mam pytanie do osób które pracują lub pracowały przy komisjonowaniu w Bad Hersfeld. Jakie warunki w pracy, mieszkaniowe itd. Pozdrawiam.

Volkszt

ojjjjj szkoda gadac beznadziejna firma

anonim

(usunięte przez administratora)

Tomek

Nie wiem skad panu takie bzdury w glowie. Ja u nich pracuje od 3 lat jako kucharz i jestem bardzo zadowolony. Wyplata na czas, praca spoko. No chyba ze jestes hejterem- bo to w tym kraju normalne:)

Olek
@Tomek 25.08.2016 07:22
Nie wiem skad panu takie bzdury w glowie. Ja u nich pracuje od 3 lat jako kucharz i jestem bardzo zadowolony. Wyplata na czas,...

Mógłbyś coś więcej napisać o pracy. Szukam oferty właśnie na kucharza/pomoc kuchenną ale z językiem u mnie słabo. Czy mam szansę na pracę? Zdarza się że pracuje się z Polakami i jakby co to koledzy pomogą zrozumieć polecenia przełożonego?

docentator

witam wszystkich czytam wasze opinie i widzę samych szczęściarzy niestety ja nie miałem tyle szczęścia obiecywali w skrócie napisze wszystko po wyjeździe do stuttgardu zostałem sam dla siebie raz przyjechał jakiś koordynator tylko pomoc mi się zameldować i tyle z pomocy po ich stronie zlali mnie z góry twierdząc ze nie jestem jedyny wiec musze sobie radzić sam we wszystkim(usunięte przez administratora)

Kukla
@docentator 08.08.2016 12:18
witam wszystkich czytam wasze opinie i widzę samych szczęściarzy niestety ja nie miałem tyle szczęścia obiecywali w skrócie nap...

Witam Serdecznie Panie Kancik, Chetnie odniose sie do Pana Wpisu jako osoba ktora zna doskonale Pana Sytuacje. Przyjechal Pan do pracy do Stuttagrtu jako spawacz. Po 3 godzinach zadzwonil pan do mnie ze potrzebuje 200 euro zaliczki. Mimo ze nie przeporacowal pan ani jednej godziny i nie mial konta w banku nawet polskim wsiadlem w tym samym dniu do auta i pojechalem 300 km azebny pryzwiezc Panu te pieniadze- wraz z Panem poszedlem do biura meldunkowego, do banku otworzyc konto, kupilem Panu karte Telefoniczna, poszlismy jeszcze zjesc a na koniec zawiozlem do domu u usmiechen na ustach. Po tygodniu pracy poklocil sie pan z meisterm firmy DB w ktorej pan pracowal poniewaz nie odpowiadalo Panu ze musi pracowac z "nie polakami". Pana kolejnym krokiem bylo po klotni nie pryzjscie na drugi dzien do pracy. Zadzwonil pan i zazadal ponownie zaliczi po czym bez informowania kogokolwiek zostawil Pan Brudne mieszkanie i uciekl. Pozwolilem sobie na opis PANA SYTUACJI poniewaz jest pan niepowazny. Nikt z naszej firmy nic panu nie Zrobil- wrecz przeciwnie - robilsimy dla pana duzo, wraz z obietnica splaty Pana ogromnych dlugow miesiac po miesiacu do innych Pana dluznikow. !! Nie mowiac o pomocy w splacie tak ogormnego zadluzenia!! Tak Sie nie robi Panie Anonimowy :) Tak to wyglada - na portalu gowork wylac bole anonimowo jak hejter :) Z pozdrowieniami. Zycze z calego serca doroslego podejscia do zycia oraz do ludzi nie mowiac o pracodawcy.

niewidomy
@Kukla 24.08.2016 09:15
Witam Serdecznie Panie Kancik, Chetnie odniose sie do Pana Wpisu jako osoba ktora zna doskonale Pana Sytuacje. Przyjechal Pan...

dobra

mathiasssek

moge powiedziec,ze solidna firma, nie to co polskie agencje. Zaczalem z nimi praca jakies dwa miesiace temu, do tej pory nie mialem zandych problemow, pracuje na niemieckiej umowie, od czasu do czasu zjezdzam do Pl, nadgodzin jest duzo,ale przeciez po to sie tam jedzie pracowac a nie obijac sie ,polecam

kooliber79

pracowalem przz jakis czas w tej firmie, pozniej znalazłem inną prace u innego pracodawcy, ktory bezprawnie mnie wykorzystal, dlatego postanowilem zpowrtoem wrocic do walter fach kraft. Dziś pracuje na niemieckiej umowie o prace,mam ubezpieczenie i wyplate na czas. Jak ktos jest pracowity i gotowy do wyjazdu to polecam firme

jozek

Ja pracuje w tej firmie od 2 lat i jestem zadowolony. Wynagordzenie mam wypłacane na czas,na początku mojej pracy w de otrzymałem pomoc w znalezieniu mieszkania. W porównaniu z innymi niemieckimi firmami ta jest w porzo. Tak dla wiadomości zainteresowanych każda firma odciąga pracownikom kase za ubranie. dlatego najlepiej wziac ciuchy z polski.

WalterFachKraft

Jako pracownik firmy Walter-Fach- Kraft pragnę sprostować wpisy, które pojawiły się na forum. Uprzejmie wszystkich informuje,że każdy pracownik przed podjęciem pracy jest informowany o warunkach pracy, stawce godzinowej,koszcie zakwaterowaia. Wynagrodzenie jest wypłacane w terminie i wg przepracowanych godzin. Jakiekolwiek nieścisłości rozwiązywane są na bieżąco.

Oferty Pracy

Elektryk z jęz. niemieckim - atrakcyjna praca od zaraz Walter-Fach-Kraft Personal GmbH 2016-01-31 Żródło: Gowork.pl Frankfurt am Main ( ) Walter-Fach-Kraft Personal GmbH - Jesteśmy sprawdzoną niemiecką firmą z wieloletnim doświadczeniem na międzynarodowym rynku. Posiadamy 33 odziały na terenie Niemiec, rozwijamy również swoją działalność w Polsce. Dewiza Naszej firmy to rzetelność i wsparcie dla osób, które zatrudniamy. Uczciwość, obopólne zaangażowanie i zaufanie ma dla Nas ogromne znaczenie. Aby zadowolić Naszych pracowników dokładamy wszelkich

Tomek
@Oferty Pracy 01.02.2016 10:27
Elektryk z jęz. niemieckim - atrakcyjna praca od zaraz Walter-Fach-Kraft Personal GmbH...

Bzdury piszesz. Uciekles do lepszej pracy bez poinformawanie nawet kolegow z pracy i dziwisz sie ze firma tak reaguje. Sam jestes sobie winny. Ja jestem z pracy w tej firmie bardzo zadowolny wiec nie pisz bzur tylko po to zeby sie wyrzyc bo jestes klamca!!!

Adam

Mam niezwykle miłe wspomnienia związane z pracą w Niemczech przez firmę Walter Fach Kraft - Wrocław. Personel Walter ... jest bardzo zaangażowany we wszechstronną opiekę nad pracownikiem, wszystko było perfekcyjnie zorganizowane, zarobki bardzo dobre. Czy potrzeba czegoś więcej?

szumi

firma jak firma, jak ktoś pierwszy raz wyjeżdża do pracy do Niemiec spokojnie może z nimi wyjechać. Potem, gdy się czlowiek oswoi z nowym miejscem pracy i warunkami może na własną rękę szukać czegoś innego. Taka prawda

anonim

(usunięte przez administratora)

dave677

Niby Kłam i zenada?od zeszłego roku pracuje w walter fach kraft a patrząc niekture chamskie wpisy myślę ze piszą je pracownicy ktorym nie udalo sie znaleźc pracy, czy to w niemczech czy w polsce a teraz znalezli swietne miejsce do wylewania zali. Pracuje od ponad pół roku,moze i nie w swoim zawodzie, ale dostalem niemiecka umowe i przynajmniej jestem ubezpieczony. Polecam firme tylko tym osobom ktore sa ogarniete zyciowo i chca zarabiać

mareckielekriker

kto naprawde chce pracowac znajdzie prace, prosta zasada ktora sie sprawdza, pracuje juz od jakiegos czas dla wfk , zalatwianie formalnosci wygladalo normalnie, dlatego dziwia mnie co niektore opinie i widze,ze najwiecej wypowiadaja sie osoby ktore miały najmniej do czynienia z pracą

leszek

pracuje u nich juz od roku jako spawacz, na początku był kwas z wypłata bo dosta łem klase podatkową 6, po kilku telefonach sprawa się wyjaśniła. Jak na laitfirme są w ok.

nie wiem

Czy pojechał ktoś do Bremen na pakowanie płyt cd itd. Prosze napiszcie co i jak. Dziękuję

anonim

(usunięte przez administratora)

Jula

Ale to baśka widać wyżej...sama to pisalaś

Darek drugi

Do Bartka parę opinii powyżej. Bartek z tego co wiem, bo kontaktowałem się z jedną osobą, to nie pracował wtedy i nie mieszkał z wami żaden inny "trzeci" Darek, więc po co wystawiasz jakąś fałszywą opinię i podpisujesz ją imieniem Darek, sugerując w ten sposób jakoby była ona napisana przeze mnie. Chcesz w ten sposób wybielić swoją osobę i swoje jakieś tam występki, bo możesz w ten sposób opisać innego Darka, którego kosztem chcesz się pewnie wybielić. Tylko że ja o wszystkim wiem co było między wami bo dowiedziałem się. Zapomniałeś że żyjemy w 21 wieku i że ludzie mają telefony. Nie życzę sobie żebyś podszywał się pode mnie i wybielał się moim kosztem. Teraz ja wyszedłem na jakiegoś nieroba, któremu to praca nie odpowiadała a tak naprawdę to ta praca nie była przecież wcale ciężka dla kogoś kto ma zdrowe nogi i jest zaopatrzony w wygodne buty. Co do warunków mieszkaniowych to tez nie należę do ludzi jakoś specjalnie wybrednych a po drugie mieszkanie jak się komuś nie podoba to zawsze można je zmienić sobie bo zawsze ktoś się zwalnia z innego pokoju czy z innego mieszkania i można się przeprowadzić lub wynająć coś na własną rękę. Ja zwolniłem się wyłącznie z powodów finansowych i tylko to więc nie wypisuj tu jakiś bredni o warunkach mieszkaniowych i o warunkach w pracy i o paniach z Wrocławia, bo to Ty je oczerniasz w tym momencie a nie ja a one może i nie są do końca uczciwe bo pewnie też koloryzują wiele spraw przed wyjazdem ale tak postępują niestety we wszystkich agencjach pracy byle tylko zwerbować pracownika. Często panie w polskich agencjach pracy mówią co innego a w rzeczywistości jest całkiem inaczej, bo koszty mieszkań i dojazdu są o wiele wyższe a nawet i sama praca bywa całkiem inną do której się jechało. Niestety, jadąc do pracy przez agencję trzeba się z tym liczyć że nie wszystko jest do końca nam przekazane i że na miejscu nie wszystko może być dopięte na ostatni guzik. Jesteś już chyba koło 30 a zachowujesz się jak dziecko. Razem ze swą dziewczyną macie około 60 lat a zachowujecie się jakby ona miała miała około 6 lat a ty około zera, bo bo ona chyba wymyśliła ten wpis a ty nie miałeś rozumku jej się sprzeciwić.

Fabyz

No wlasnie nie wiem co mam myslec. Wyjazd mial byc na juz, a tu takie cos. Tak jak piszecie tez do mnie dzwonili i mowili, ze cos tam sie wysypalo z magazynem bo nie maja tyle zamowien. Troche to bez sensu, ale fajnie ze Waltery beda oddawac kase za podroze. Dzwonili do mnie. To fajnie, ze nas nie olali i powiedzieli co sie stalo.

Zostaw opinię o Walter-Fach-Kraft - Wrocław

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Walter-Fach-Kraft