Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 12:00:31
Odpowiedź na: [gg - 2014-07-18 20:41:47]:
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Dong Yang Electronics Sp. z o.o.
przez adamo, 2014-08-25 13:43:55
Witam , pracowałem w DY jako asystent produkcji w 2006 r, zwolniłem się sam zarabiałem wtedy 1050 zł do reki ciekawi mnie ile teraz zarabiają ludzie na tym stanowisku. Wtedy, mówię ogólnie o ludziach było ok, mniej więcej każdy zarabiał tak samo (mowa o biurze) i nikt nie najeżdżał na siebie. Było kilka spoko osób. Zawsze wspominam tę pracę z sympatią, pamiętam gdy tam pracowałem to chciałem szybko z DY uciec ale w sumie poznałem tam swoją zonę właśnie pracując w DY. Pozdrawiam wszystkich z biura na wtryskarni, i magazyniera od małych części to był dobry chłop na serio.

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Wpisy z naszego BLOGA:

W Częstochowie panuje względnie niski poziom bezrobocia rejestrowanego, zwłaszcza w porównaniu ze średnią dla całego województwa śląskiego i dla kraju. W grudniu 2016 roku stopa bezrobocia wynosiła 6,3 proc., a w województwie śląskim było to 6,6 proc. Miasto wydatnie wspiera swoich mieszkańców w procesie poszukiwania pracy w Częstochowie. Planowana...
Czytaj więcej >>
Długi mogą wynikać z wielu niezrealizowanych przez dłużnika płatności – niespłaconych rat kredytów i pożyczek, z braku uiszczania opłat za media, czy za czynsz zajmowanego mieszkania. Częstochowa zaproponowała dłużnikom zalegających z czynszem w blokach komunalnych odpracowanie swoich długów. Przy okazji mogli oni także znaleźć stałą pracę w ...
Czytaj więcej >>
Tradycją jest już organizowanie przez Politechnikę Częstochowską Akademickich targów pracy, które jednak nie są kierowane wyłącznie do studentów i absolwentów tej uczelni, ale dla wszystkich zainteresowanych znalezieniem lub zmianą pracy w Częstochowie. W tym roku targi pracy odbyły się 1 marca 2017 roku. Tłok na targach Akademickie targi pracy, kt...
Czytaj więcej >>
Reporterzy „Dziennika Zachodniego” w 2016 roku przeprowadzili terenowe badania ankietowe, których celem było wykazanie, ile tak naprawdę można zarobić w różnych zawodach w województwie śląskim. Badanie daje także odpowiedź na pytanie, jak płatna jest praca w Częstochowie i kto zarabia zdecydowanie najwięcej w tym mieście. Pensja od 1500 do 3000 zł ...
Czytaj więcej >>
W październiku 2016 roku bezrobocie rejestrowane w Częstochowie wynosiło 6,2 proc., co oznacza jego zdecydowany spadek w perspektywie ostatnich kilku lat. Częstochowianom brakuje jeszcze kilku procent do zrównania się z Katowicami, gdzie stopa bezrobocia wynosi około 3 proc., ale i tak nie można narzekać na brak pracy. Ta jest, choć często pracodaw...
Czytaj więcej >>
Jak informował Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie, pod koniec grudnia 2016 roku, liczba zarejestrowanych w całym mieście i w powiecie bezrobotnych wynosiła 11 544 osoby, a stopa bezrobocia wyniosła około 6,5 proc. Na tle całego województwa śląskiego Częstochowa wypadła bardzo dobrze. Kto w 2017 roku może liczyć na znalezienie pracy w tym mieście?...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Iga Mettler - ArchiDoc Sp. Z o.o."
ArchiDoc S.A. jest liderem na rynku nowoczesnych usług z obszaru zarządzania dokumentami i obsługi back-office. Co dokładnie oferujecie swoim klientom? Oferujemy  kompleksowe wsparcie związane z szeroko pojętym obiegiem informacji w przedsiębiorstwach. Zajmujemy się obsługą kancelarii, skanowaniem i prowadzeniem elektronicznego archiwum, rejestracją danych w systemach klienta, archiwizacją dokumentów papierowych, elektronicznym obiegiem dokumentów oraz obsługą kadr i płac. Wpisujemy się w zjawiska z obszaru cyfrowej transformacji. Swoje działania opieramy na zaawansowanych rozwiązaniach informatycznych, takich jak aplikacje kancelaryjne, elektroniczne repozytorium dokumentów (DMS), elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie procesami (BPM), system wsparcia (Helpdesk) oraz system nadzoru obsługi korespondencji. Oferujemy usługi dedykowane dla poszczególnych branż i służymy doradztwem w zakresie optymalizacji delegowanych procesów.
W jakich miastach prowadzicie działalność i ilu pracowników zatrudniacie? Jesteśmy firmą usługową. Wielkość zatrudnienia jest więc zależna od ilości i skali aktualnie prowadzonych projektów. Obecnie zatrudniamy 650 pracowników. Główna siedziba firmy mieści się w Chorzowie, oddziały w Warszawie i Lublinie. Dodatkowo prowadzimy kilkadziesiąt kancelarii w siedzibach naszych Klientów. Są to zwykle dwuosobowe zespoły pracowników ArchiDoca, którzy oprócz wykonywania standardowych prac związanych z obiegiem dokumentacji, stanowią doskonały pomost komunikacyjny między nami, a klientem. ...
"Wywiad z Paweł Bechciński - SITA Polska"
Jak dziś wygląda Grupa SITA? Grupa SITA jest liderem na polskim rynku gospodarowania odpadami. Posiadamy 25 punktów operacyjnych, z których świadczymy usługi z zakresu zbierania, transportu i zagospodarowywania odpadów komunalnych i przemysłowych (w tym niebezpiecznych). Ponadto SITA to doświadczony operator w pracach porządkowych, utrzymaniu czystości i pracach specjalistycznych typu serwis separatorów czy remediacja gleb zanieczyszczonych. Na dzień dzisiejszy zatrudniamy około 2600 pracowników. SITA należy do międzynarodowej Grupy SUEZ environnement. Co ważne, jako organizacja jesteśmy dziś u progu znaczącej zmiany: wszystkie marki Grupy łączą się pod wspólnym logo SUEZ environnement. To dla nas ważny moment, który wykorzystujemy, by zwrócić uwagę na nasze środowisko i zasoby naturalne, które nie są nieskończone. W naszym przekonaniu przyszłość to model gospodarki obiegowej, polegającej na zamkniętym obiegu zasobów, w którym szczególną rolę pełnią recykling i odzysk.
Zatem jaka jest misja Państwa firmy? W SITA stawiamy przede wszystkim na jakość usług, które świadczymy dla naszych Klientów. Ważne jest dla nas, by realizować biznes z troską o środowisko i zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju. Ponadto dążymy do tego, by zapewniać naszym pracownikom możliwie najlepsze i bezpieczne warunki pracy.  Misją firmy jest także doskonalenie procesu gospodarowania odpadami. Stąd SITA inwestuje w nowe technologie oraz doskonali swoje instalacje do zagospodarowywania odpadów na terenie kraju. Naszym sztandarowym projektem, realizowanym w ramach modelu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego, jest budowana instalacja termicznego przekształcania odpadów komunalnych w Poznaniu.    ...
"Wywiad z Paweł Grzyb - Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o."
Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia? Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncernów stworzyła potęgę biznesową na skalę globalną.
W ilu krajach jest obecna Konica Minolta? Obecnie działamy w 173 krajach na całym świecie, zatrudniając ponad 43 000 osób, a Europa jest naszym największym rynkiem zbytu. W Polsce istniejemy już od ponad 25 lat, zajmując pozycję lidera w branży. Praktycznie w ciągu kilku lat udało nam się uzyskać wiodącą pozycję na rynku.
Konica Minolta to czołowy producent rozwiązań biznesowych IT. W czym się specjalizujecie? Jesteśmy globalnym dostawcą kompleksowych usług w dziedzinie IT oraz rozwiązań optymalizujących procesy biznesowe w organizacjach. Regularnie rozszerzamy nasze portfolio, oferując szereg systemów wspierających produkcję dokumentów w firmie. W Polsce możemy się pochwalić jedną z największych sieci sprzedażowo-serwisowych, jesteśmy obecni aż w 15 lokalizacjach na terenie całego kraju. Mamy ponad 90 profesjonalnie wyszkolonych Inżynierów Serwisu oraz 70 Konsultantów Handlowych, pod których opieką w zeszłym roku było prawie 35 tysięcy urządzeń w całej Polsce.   ...