SKLEP NIE MA SZCZĘŚCIA DO PERSONELU. NABURMUSZONE NIEPRZYJAZNE PANIE. AROGANCKIE WOBEC KLIENTÓW. PRZYKLAD - NOWY NARYBEK - BLONDYNKA. SZCZYT AROGANCJI I BEZCZELNOSCI WOBEC KLIENTA. ROTACJA PERSONELU NIE POMAGA. SIEĆ NIE PANUJE NAD DOBOREM PERSONELU I NADZOREM.WSTYD DLA MIEDZYNARODOWEJ SIECI.
Czy firma Lidl udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?
Są to ostatnie moje zakupy w tym sklepie, kasy pozamykane, czynne tylko samoobsługowe(a my pełen koszyk zakupów) starsi ludzie tez nie wiedza jak się obsługiwać kasa samoobsługową i nie każdy tez płaci gotówka, ale jak widać pani nie jest tym jakoś bardzo przejęta, kiedy poprosiliśmy Panią, aby podeszła do normalniej kasy powiedziała „jest tylko czynna kasa samoobsługowa” i poleciała zadowolona, jednak później otworzyła kasę z wielka łaska, ze względu na to, że poprosiła ją koleżanka, bo stworzył się już za duży raban. Pani okazała jednak brak kultury i szacunku do klienta. Mam nadzieję, że zainteresuje się ktoś wyżej postawiony tą Panią, bo byłam stała klientką i małych pieniędzy nie wydawałam, a teraz moja noga tam więcej nie powstanie.
Ciągle zepsute czytniki ręczne przy kasach samoobslugowych
pisze tutaj,poniewaz infolinia nieczynna .nie widze innej formy kontaktu.dlaczego olej kujawski ,który jest po 7.49.na paragonie jest 9.99.