Opinie o Lidl w Łódź Tomasza Zana 3/11

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Lidl. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie Lidl o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Lidl w Łódź Tomasza Zana 3/11

Klientka

Niestety obsługa na ul. Zana nie zawsze bywa przyjemna. Dzisiaj pracownik na pytanie dlaczego o godzinie 16 nie ma 90% pieczywa odpowiedział, żebym sobie poszła do Biedronki, bo on nie jest robotem. Rozumiem, że mały wybór pieczywa może być wieczorem, ale dlaczego wczesnym popołudniem były tylko pojedyncze bułki w koszach nic więcej? Szkoda, bo zawsze miałam pozytywna opinię o tym sklepie, ale widać, coraz gorzej traktuje się klientów. Trudno żeby pracownik dyktował mi do jakiego sklepu powinnam pójść. Jakieś kpiny, dodam że był to młody mężczyzna, a ja jestem starszą kobietą i jego zachowanie to ewidentny brak szacunku.

pff Nowy wpis
Inne
@Klientka

to idź sobie do piekarni po bułki. Klienci potrafią tylko przyjść i wymagać, żeby wszystko było gotowe, do wszystkiego dostęp, a jak nie ma jakiegoś towaru to afera. Nie zastanowia się jak to może wyglądać po drugiej stronie, pracownik jest z każdej strony strofowany że mało, źle, najlepiej jakby jednocześnie obsługiwal klientow, wykładał towar, wciągał palety i szykował bułki do wypieku. A przecież więcej ludzi nie zatrudnią do pracy, bo firmie szkoda pieniędzy. "Wczesnym popołudniem" nie ma bułek, skandal po prostu.

Klientka Nowy wpis
Pracownik
@pff

Pracowałam w handlu to wiem jak jest a klienci są strasznie roszczeniowi i niesympatyczni.

Zostaw merytoryczną opinię o Lidl - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Lidl
Przejdź do nowych opinii