Klienci sklepu Lidl są coraz gorzej traktowani. Czekałem na zatwierdzenie zakupów kilka minut, nie było nikogo z obsługi . Musiałem szukać obsługi po całym sklepie żeby zatwierdził mi zakupy. Zwróciłem uwagę pani z obsługi dostałem krótką odpowiedz jak się nie podoba to mogę iść do innego sklepu.
Jakosc towaru ok ale obsluga masakra,zwlaszcza jedna Pani w kasie która z pogarda patrzy jak wczytujesz aplikacje komentujac nieodpowiednio, no nie tutaj,słabe,jak pracuje za kare wiele jest chętnych na jej miejsce
Obsługa jest coraz gorsza, zapytałam Pana przy kasie czy na dany produkt jest promocja z aplikacja czy bez? Spotkałam się z tym ze promocja nie została naliczona dlatego chciałam uniknąć zwrotów. O trzymałam w odpowiedzi dostałam info: a tak bylo napisane?, a co tsm pisze? skąd pani to wie ?bardzo bardzo niemiły Pan który wzrokiem mało mnie nie zabił, zreszta jest kilka kasjerek które są miłe A reszta myśląc ze klienci nie słyszą obgadują ludzi na sklepie, jest to naprawdę żenujące. Lidl ospiastow63
Pani pracjąca na kasie obrażona że klient płaci gotówką a nie kartą płatniczą.