Pomyłką jest brak rezerwacji miejsc .Co do kierowcow to fakt /(usunięte przez administratora),drobnomieszczanin /, ale jak płacą tak pracuja ,twierdza sami kierowcy w rozmowie z pasazerami.
Przytłaczający fakt jest taki, że majstry ze zlecenia mają lepiej niż pracownicy z wieloletnim stażem pracy na UoP. Do pracy przyjeżdżają autobusami kursowymi, po pracy wracają autobusami kursowymi, a ty odwalasz za nich całą czarną robotę. Już nie wspominam nawet o tym, że goście wybierają sobie najlepsze kursy, którymi jeżdżą, a ty robisz śmieciowe zmiany ;) No cóż...
Zawsze można przejść na UZ i pozbyć sie udogodnień jakie daje UoP a zyskać lepsze kursy. Coś za coś.
Wczoraj tj. 18.08.2024 r. jechałam Neobusem - kurs Sanok-Warszawa z godziny 16.20. Przed Ostrowcem Świętokrzyskim w autobusie pękła opona z głośnym hukiem, co zauważyli wszyscy pasażerowie, ale nie kierowca, który jechał dalej na kapciu, zamiast na przystanku w Ostrowcu podjąć stosowne działania. Po przejechaniu kilku kilometrów zorientował się, że jest coś nie tak, okazało się że i z hamulcami jest problem. Autobus się zatrzymał i stał 2 godziny, pasażerowie nie zostali poinformowani jaka jest sytuacja i jak zostanie rozwiązana. Kierowca był agresywny i nawet powiedział, że jak ludzie się nie uspokoją to on zostawi autobus i sobie pójdzie. Pani z Centrali Neobusa nie potrafiła udzielić żadnych sensownych informacji - widać było że firma nie procedur na wypadek takich awaryjnych sytuacji. Pasażerowie nie zostali przeproszeni za zaistniałą sytuację. Po ponad dwóch godzinach pojawił się autobus, który dotarł do Warszawy z 2 godzinnym opóźnieniem. Zdecydowałam, że już nigdy nie skorzystam z usług Neobusa i nie polecam nikomu, a przewoźnikowi sugeruję przeprowadzenie szkoleń kierowców z kultury osobistej.
Nie chodzi o kapcia, tylko o brak informacji, ignorowanie pasażerów, chamskie odzywki, kompletny brak organizacji.
Dnia 20 sierpnia 2024 roku autobus jadący drogą krajową nr 9 relacji Rzeszów - Radom wyprzedzał na podwójnej ciągłej oraz jechało z nadmiar na prędkością w obszarze zabudowanym. Taki taki sposób jazdy jest niestosowny dla samochodów osobowych a co dopiero mówić dla wielkiego autobusu przewożącego ludzi. Proszę coś z tym zrobić bo skonczy się to tragedią. 20 sierpnia 2024 około godziny 12 w okolicach Ostrowca świętokrzyskiego .
Pomyłką jest brak rezerwacji miejsc .Co do kierowcow to fakt /(usunięte przez administratora),drobnomieszczanin /, ale jak płacą tak pracuja ,twierdza sami kierowcy w rozmowie z pasazerami.
Przytłaczający fakt jest taki, że majstry ze zlecenia mają lepiej niż pracownicy z wieloletnim stażem pracy na UoP. Do pracy przyjeżdżają autobusami kursowymi, po pracy wracają autobusami kursowymi, a ty odwalasz za nich całą czarną robotę. Już nie wspominam nawet o tym, że goście wybierają sobie najlepsze kursy, którymi jeżdżą, a ty robisz śmieciowe zmiany ;) No cóż...
Zawsze można przejść na UZ i pozbyć sie udogodnień jakie daje UoP a zyskać lepsze kursy. Coś za coś.
Czy firma przyjmuje nowych kierowców?
Po czym można wnioskować, że kurs jest lepszy od innego? Ktoś pisał jakiś czas temu, że jedyni robią najlepsze kursy inni zaś nie i ciekawi mnie przy tym sposób ich kwalifikacji. Czy te wspomniane różnice wynikają z typu umowy?
Odpowiedź jest prosta ;) Jadąc do Wrocławia masz jakieś 19h w dwie strony i zatrzymujesz się na 6 przystankach i masz wszystko w 4 literach. Cały kurs robisz w 1 autobusie. Dla porównania możesz dostać zmianę na 11 h i w ciągu zmiany 3 razy skaczesz i zmieniasz autobus, a jeżdżąc po okolicy masz przystanek praktycznie w każdej wiosce.
Witam, czy ktoś z Państwa orientuje się może jak aktualnie wyglądają realne zarobki w firmie Neobus? Pozdrawiam
Kierowcy firmy Neobus są niesamowicie (usunięte przez administratora), w stosunku do klientów i pasażerów stosują (usunięte przez administratora) słowne. Absolutnie nie polecam.
Po trudnej podróży i kilku nieudanych próbach zakupu biletu online oraz bezskutecznych próbach skontaktowania się z infolinią, byłam zmuszona wejść do autobusu bez biletu. Niestety, również w autobusie nie było możliwości zakupu biletu kartą, a jedyną opcją było płacenie gotówką. Po kilku próbach uzyskania gotówki z nieczynnego bankomatu na lotnisku, próbowałem negocjować z kierowcami, sugerując zapłatę w bazie NEOBUS po przyjeździe, gdzie mają swoją główną siedzibę. Niestety, mimo że problem z dostępnością biletów leżał po ich stronie, kierowcy odmówili. Po 5 minutach negocjacji uprzedni pasażer okazał zrozumienie i zapłacił za mój bilet, nie mogąc znieść niewłaściwego traktowania ze strony kierowców. Kierowcy wykazują brak uprzejmości i profesjonalizmu. Pomimo zgłoszenia problemu z podróżą, kierowca lekceważąco odrzucił moje zmartwienia, twierdząc, że NEOBUS nie jest jego firmą (pan z brodą). Po zaznaczeniu, że jako pracownik firmy, w pewnym sensie reprezentuje ją, pan z brodą zamilkł na chwilę, lecz po sekundzie wznowił swoje nieprofesjonalne zachowanie. Brak szacunku dla klientów, zwłaszcza kobiet, szczególnie uderzający w pana kierowcę z siwymi włosami, który razem z panem z bródką prowadzili kurs tej nocy. Chamskie zachowanie, próba pozostawienia mnie w środku nocy na przystanku pomimo informacji w ich systemie, że kilkukrotnie próbowałem zakupić bilet, budzi głębokie niezadowolenie. Częste niedostępności stron internetowych dodatkowo utrudniają zakup biletu online. W autobusie brak możliwości zapłaty kary, gdyż terminale zawsze są uszkodzone. Obsługa klienta, zarówno od kierowców, jak i infolinii, jest nieakceptowalna. Takie negatywne doświadczenia z dwoma panami kierowcami podnoszą pytanie o winę i przyczynę takiego zachowania. Czy to brak szkoleń z zakresu obsługi klienta, czy może totalne lekceważenie przez pracowników zaleceń i szkoleń przez pracodawcę? "To nie moja firma...!" – czy to stanowisko pracowników czy brak adekwatnych szkoleń? Zdecydowanie nie zamierzam skorzystać ponownie z usług NeoBus i będę ostrzegać innych przed korzystaniem z tej firmy. Moją negatywną opinię opublikuję na różnych portalach społecznościowych. @Pracodawca
Na pewno ma pani rację myślę że ci kierowcy chcieliby aby w taki sam sposób traktowano ich najbliższą rodzinę;) I bardzo by byli z tego zadowoleni. niestety pomimo tego że Firma jest ok i jeździ już (usunięte przez administratora) lat zdarzają się i takie rodzynki jak ci kierowcy którzy nie potrafią się po prostu po ludzku do drugiego człowieka odezwać. Ja z reguły jak planuję podróż to jestem przygotowana finansowo lub odpowiednio wcześniej dokonują rezerwacji online. Natomiast co do infolinii to chciałabym żeby każda Firma posiadała taką która każdej porze dnia i nocy odbiera i można z kimś normalnie porozmawiać. Rozumiem panią ale wiem że niestety na tego typu portalach opisuje się tylko złe zdarzenia A jeżeli jest wszystko ok to wiadomo nikomu się nie chce pisać. Pozdrawiam Ekipę Neobus
A pomiędzy samymi kierowcami jaka może być teraz atmosfera? widzę, że opinia od pasażerki chyba teraz wpadła, ja akurat za praca a nie usługa się oglądam. Od kolejnego roku mogę zacząć, nie wiem tylko czy na wtedy będzie wolny jakiś wakat dla mnie? Ta rekrutacja na stronie jest po prostu otwarta? Po jakim czasie odpowiadają?
Atmosfera jest taka jak w każdej innej firmie wiadomo zdarzają się głupki ale takich większość omija szerokim łukiem. Ogólnie Firma ma same plusy a co najważniejsze sprzęt jest świeży i fajnie się nim jeździ.
Czy urlop w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus jest płatny 100%?
Tak za wszystko głupki płacą. Nie spotkałem takiej firmy. Jest na prawdę Ok. A ci co narzekają to chyba nigdzie wcześniej nie pracowali albo zawsze jest im za mało:)
Na jakie wynagrodzenie można liczyć? Czy pseudodyrektor D.F. Jeszcze zarządza przewozami?
7 tyś na luzie na rękę i wiadomo pełny ZUS. Nie wszystkim takie tak pasuje bo wiadomo komornik , alimenty itp. :) Kasa zawsze na czas. Grafik na cały miesiąc z góry. Mi to pasuje bo wiadomo emeryturka będzie większa a większość płaci minimum reszta pod stołem :)
Na start 7tys.to weźmiesz bez problemu, wystarczy zrobić jedyne 350 godzin w miesiącu i wszystkie weekendy. No i oczywiście nie brać urlopu i nie zarysować autobusu. Ale co tam, zrób dobre zdjęcia rodziny, bo ją będziesz wtedy oglądał tylko na zdjęciach.
Nie Rozumie tych wszystkich dziwnych Opinii jestem świeżym pracownikiem firmie Neobus i nie doświadczam tego typu sytuacji. Zasady są jasne i klarowne a warunki pracy nieporównywalne z żadną inną firmą tego typu. Myślę że niektórzy nie wiedzą jak wygląda praca w innych firmach i nie wiedza jakim taborem się jeździ :) Niejednokrotnie byłem uświadamiane przez obecnych kierowców pracujących w firmie Neobus jak to jest źle ale zadając pytanie długo pracujesz odpowiadali że pracują po 3 ,6 i więcej lat :) Ale jak już pytasz tych co zrezygnowali to mówią że było najlepiej. Dlatego nie ma co czytać opinie trzeba samemu spróbować jak to mówią wszędzie dobrze gdzie nas nie ma :)
Smutna prawda jest taka, że lizusy i (usunięte przez administratora) rządzą firmą od lat. Dopóki "rozumiesz mnie o co chodzi, to są fakty" i tego typu pracownicy pracują nie ma czego tam szukać. (usunięte przez administratora)
Otóż to, ogólnie rozumiesz mnie o co chodzi, to są fakty i z nimi się nie dyskutuje. Wystarczy wiedzieć z kim trzymać i ma się to co się chce. Można ot tak przejść ze "śmieciówek" na linie daleką, wystarczy że płacą za godziny. Po prostu trzeba czasem uklęknąć w odpowiednim miejscu i być na każde zawołanie.
Nieprzyjemne zachowanie kierowcy autobusu DSR 52048, jadącego do Rzeszowa, w dniu 29 maja 2022r. na przystanku w Krakowie, podczas wsiadania na godz. 11.45. Autobus przyjechał z Wrocławia, jeden z kierowców wysiadł, żeby zapakować do bagażnika bagaże podróżnych, natomiast drugi został i coś sobie przygotowywał, niektórzy pasażerowie też wychodzili podczas postoju, dlatego kulturalnie stałam i czekałam na słowo:" można wchodzić". Zamiast tego usłyszałam chamską odzywkę, że sobie stoję, że za chwilę odjazd autobusu, a ja sobie stoję, a że ja może nie chcę jechać itd. Było to dla mnie upokarzające. Nie wiem czemu kierowcy tak trudno było powiedzieć:" można wchodzić lub zapraszam". Zamiast tego wolał wyrzucić z siebie jakieś swoje frustracje. chcę dodać,że pasażer za darmo nie jedzie i pan kierowca łaski nie robi, a więcej kultury by się zdało.
Stawka na umowę o prace wynosi 14 zł/h na rękę Na umowę zlecenie 18 zł/h na rękę. Rotacja bardzo duża, przychodzą odchodzą.
Tak, pełny etat, ale wiadomo ile h wyrabia kierowca autobusu. 250h w miesiącu to jest miniumum. Wypłaty zawsze na czas do 10 dnia miesiąca pieniążki są na koncie.
Przejazd w dniu 01.09.2023 trasa z Wrocławia godz 22:25. Kierowca wyjątkowo orydynariy. wW godzinach wieczornych i nocnych temperatura na gorze pojazdu około 14 stopni. Po telefonach do firmy przesiedka na finiszu trasy do innego autobusu Traktowanie ludzi jak (usunięte przez administratora) tym bardziej ze awaria miała miejsce już poprzedniego dnia jak widać z komentarzy. Jeżeli możecie omijajcie z daleka . Zdecydowanie Nie polecam
Nie wiem skąd takie różne negatywne opinie wynikają bo z tego co wiem to taki który można sobie życzyć więcej i wiem co piszę bo rozmawiam z jednym kierowcą którzy też czasem zastanawiają się skąd to wynika. być może jest to taka nasza mentalność czyli jak słońce świeci to narzekamy że jest gorąco a jak deszcz pada cały czas???? pozdrawiam wszystkich fajnych kierowców z firmy Neobus A firmie dalszych sukcesów
Jako kierowca i pracownik infolinii będziesz musiał użerać się z pasażerami, który w dzisiejszych czasach są bardziej wyedukowani i nie pozwolą sobie na łamanie Praw Konsumenta przez firmę NEOBUS. Może Ty nie jesteś zły, lubisz ludzi i pracę z nimi ale uwierz mi- będziesz między młotem a kowadłem gdy firma powie Ci że nie wolno Ci wpuścić kogoś z ważnym biletem i musisz skasować kogoś podwójnie tylko dlatego że się spóźnił i chce wsiąść na następnym przystanku.... Mnie kierowca straszył nawet policją. Jeśli jeszcze raz powtórzy się taka sytuacja to mając ważny bilet zgodzę się na wezwanie policji. Obyś tym kierowca nie musiał być Ty..... Pozdrawiam i życzę powodzenia w szukaniu dobrej pracy u dobrego pracodawcy!
Jechałam ostatnio z Warszawy do Rymanowa Zdroju wszystko jak największym porządku kierowcy pomocni uprzejmi i uśmiechnięci. Tak przesiadka byłam na bazie Neobus ale wszystko to idzie bez problemu bo kolejny autobus jest zawsze podstawiany pod pasażerów i zawsze jest pomoc przy bagażach. Pozdrawiam Kierowców i do zobaczenia :)
Fajna firma zawsze otwarta na klienta. Łatwo można zmienić rezerwacje i wiem ,że bilet mi nie przepadnie. Czasami jest dopłata ale jak kupię bilet promocyjny na konkretna godzinę a na inna jest wyższa to niestety muszę się z tym zgodzić :) Tak działają ceny dynamiczne :) Widzę że niektórzy maja z tym problem :) Zawsze można przed odjazdem zwrócić i kupić kolejny tam gdzie mi pasuje godzina i cena. Polecam
Autobusy nowe , gniazdka 230V , działająca i czysta toaleta co się nie zdarza u innych przewoźników , fajni i uprzejmi kierowcy. Polecam obu takich firm więcej


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus?
+Zobacz opinie na temat firmy Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus?
+Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 3 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!