Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus

Niebylec

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 21 ocen.

Opinie o Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus

Lidia
użytkownik zarejestrowany

Pytam wcześniej o obowiązujące dla kierowców trasy i stawki, niestety nie otrzymałam odpowiedzi, a wypowiedzi w tym tonie jest na forum bardzo mało. Musimy pamiętać, że wchodzą tutaj również osoby, które poszukują pracy w Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus. Czy ktoś mógłby im w takim razie pomóc?

batonik132

właśnie jadę NEOBUSEM bilety wykupiłem na tydzień do przodu zrezygnowałem z PKP które na trasie RZESZÖW - WARSZAWA oraz WARSZAWA RZESZÖW spöźnia się i to niemało NEOBUS TO REWELACJA A OBECNIE NIC LEPSZEGO NIE MA NA TEJ TRASIE I NIE BĘDZIE A PANOWIE KIEROWCY MAJĄ WSPANIAŁĄ KULTURĘ OSOBISTĄ W PRZECIWIEŃSTWIE DO KONKURENCJI GDZIE SIEDZENIA CIASNE I CHAMSKIE TRAKTOWANIE PASAŻERA NIECH NAM ŻYJE NEOBUS REWELACJA !!! POZDRAWIAM PRZEMEK B

Lidia
użytkownik zarejestrowany

Wszystkie opinie - zarówno pracowników, jak i klientów firmy są z perspektywy potencjalnego pracownika bardzo ważne. Czy ktoś może wypowiedzieć się rownież na temat warunków pracy kierowców? Czy maja zapewnione niezbędne środowisko pracy?

Ania

Korzystam z usług Neobusa od 8 lat i oczywiście zdarzają się jakieś drobiazgi raz nawet zadzwoniłam poprosić by kierowcy czasem pomogli z bagażem starszym osobom i muszę powiedzieć że od tego czasu zawsze widze że w miarę możliwości są pomocni. Od taka zwykła ludzka kultura ale to miłe. Kierowcy jeżdżą bardzo pewnie i z dużym rozsądkiem nigdy mi nie odmówili możliwości siedzenia na przednim fotelu mimo chwilowych trudności z przekladaniem wody za to dziękuję bo fatalnie znoszę jazdę autobusem. Pani na infolinii super kiedyś pomogła mi zmienić termin wyjazdu a bilet był już oplacony. Autobusy wygodne choć w tych nowych dziwnie się chodzi bo fotele są na tej samej wysokości co przejście ale to subiektywne odczucie z racji wzrostu. Bardzo dobrze ze nie zatrzymują się na poza planowych przystankach bo nigdybym na czas nie dojechała do Sanoka. Pozdrawiam wszystkich panów na trasie Warszawa - Sanok

Krzysztof

Do kierowcy Z kucykiem Wielki szacun jechałem z tobą 2x well done niezle zamiatasz Też jestem kierowcą ☺

Am
użytkownik zarejestrowany

Oczywiście, że bezpodstawne, to nie powinno nikogo dziwić, często ktoś firmę atakuje

zeroNeobus

Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie czytając wcześniej opinii o firmie i to był błąd , który mnie dużo nauczył ... 1. Nie można pobrać biletu z linka w mailu ,dopiero po kontakcie z infolinią uzyskałem bilety ,ale niekompetentny operator na infolinii kilkakrotnie przysyłał mi te kilka biletów bo się ciągle mylił... 2. Sama jazda to nieprzyjemny kierowca , przy informacji ,że chcę wysiąść wcześniej (myślałem że to nie problem , bo zmieniły mi się plany miejsca wypoczynku), chciał wymusić abym zakupił całkowicie nowy bilet ,a można tylko dopłacić w Niebylcu n a dalszą trasę , o czym nie raczył mnie poinformować 3. Brak poczęstunku . 4. Nie działał dostęp do internetu 5. Brak napięcia w gniazdkach przy siedzeniach ( opryskliwa odpowiedź zapytanego kierowcy , że "jest awaria" ) Ogólnie Wielka porażka i już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy

Adam
@zeroNeobus 01.09.2016, 00:35
Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie...

To po jaki h--j jeździsz człeku takim busem jak ći nie pasuje ogarnij śię.

batonik132
@zeroNeobus 01.09.2016, 00:35
Przejazdów w Neobus szczerze nie polecam. Zakupiłem bilet w promocji dużo wcześniej ,zachęcony promocją biletów za złotówkę nie...

Mistrzu może Ty się zapomniałeś NIE JESTEŚ W RESTAURACJI MOŻE CI SIĘ COŚ POMYLIŁO A TAK APROPO JADŁEŚ KIEDYŚ OBIAD ZA ZŁOTÓWKĘ PODAJ ADRES CHĘTNIE SKORZYSTAM

Czarny Olek

Kobiety pracowały za kółkiem, ale zmieniły pracodawcę. Papiery możesz wysłać-oddzwonia.

Przemysław

Neobus= chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Serdecznie współczuję pasażerom którzy są zmuszeni korzystać z usług tej okropnej firmy. Nie piszę tego żeby trolować ani na podstawie jednej sytuacji. Osobiście miałem cztery zajścia z ta godną pożałowania firmą. Również od innych osób słyszę podobne opinie. Infolinia to żenada- nie liczcie na jakąkolwiek pomoc. Nie ma też co liczyć na uprzejmość czy choćby śladową wyrozumiałość. Tej jednak oczekuję się od pasażerów, kiedy to kierowca postanawia urządzić sobie 45 minutową dyskusję z pasażerem od którego rzekomo poczuł alkohol. Zero poszanowania dla pasażerów. Odradzam. Jeżeli tylko jest jakaś inna alternatywa polecam z niej skorzystać.

Marek
@Przemysław 31.07.2016, 20:35
Neobus= chamstwo, chamstwo i jeszcze raz chamstwo. Serdecznie współczuję pasażerom którzy są zmuszeni korzystać z usług tej ok...

Łatwo jest oskarżać anonimowo innych.A co do alkoholu to lepiej stracić jednego pijanego pasażera niż pięćdziesięciu normalnych trzezwych ludzi.

elka

2016.o7.11 wyjazd z warszawy o godz.15:00 jechałam do ostrowca,na miejscu spostrzegłam brak kolczyka(wartość sentymentalna,prezent od bliskiej osoby) nie bylam pewna czy nie wypadł gdzies po drodze.postanowiłam zadzwonić na infolinie by się upewnić.przedstawilam swój problem i pani która odebrala telefon od razu zadzwonila do kierowcy,zguba się znalazła-odesłano mi go następnego dnia ,odebrałam bez problemu.wszyscy byli uprzejmi i mili.dziekuję

żal

Takich chamow jak w neobusie to już tylko w PKSie szukać

Turystka

Wracałam Neobusem 1.1o.15 z Ustrzyk D. do Warszawy.I jestem bardzo zadowolona.Pozdrawiam panów kierowców i dziękuję za super miłą i komfortową podróż.

iza

Do Bolka!!! Nie jestem żadną konkurencją dla neobusa, byłam pasażerem jak wielu innych. Jeśli nie wierzysz to twoja sprawa. Tak jak napisałeś wydaje Ci się, a jeżeli chcesz się upewnić-zadzwoń to się dowiesz.Oczywiście dzwoniłam do dyrektora firmy ale to nic nie wniosło do mojej sprawy. Nie wylewam też żalu jak napisałeś, chce tylko ostrzec innych. I jeszcze na marginesie, pieniędzy za podwójnie zakupiony bilet też nie odzyskałam. Pozdrawiam

iza

Kupiłam bilet do Warszawy i z powrotem. W tamtą stronę nie pojechałam ponieważ pan kierowca nie zatrzymał się na przystanku. Zadzwoniłam do firmy i wtedy dowiedziałam się że jeśli kupuję bilet przez internet to dodatkowo muszę dzwonić i informować na którym przystanku będę wsiadać.Zapłaconych pieniędzy nie odzyskałam i byłam zmuszona kupić drugi bilet na następny kurs dwie godziny póżniej. Wracając z powrotem powtórzyła się ta sama sytuacja.Chciałam wysiąść w Łoniowie ale wielce szanowny pan kierowca powiedział że mam bilet do Nowej Dęby i dopiero tam wysiądę. I niestety tak zrobił wysiadłam w w/w miejscowości o godz. 21,05 gdzie czekałam pod gołym niebem do następnego dnia do rana ponieważ nie miałam możliwości dojazdu do domu.Moje prośby nic nie pomogły bo kierowca OSIOŁ uparł się i tak zrobił.I to był mój ostatni przejaz Neobusem.Trzymajcie się z daleka od tego przewożnika!!!!!!!

Krystian
@iza 29.06.2015, 19:24
Kupiłam bilet do Warszawy i z powrotem. W tamtą stronę nie pojechałam ponieważ pan kierowca nie zatrzymał się na przystanku. Za...

Za zatrzymanie się na pozarozkladowym przystanku grozi karą 3000zl. Oczywiście dla kierowcy. Takie rzeczy ustala się przed podróżą. Typowa opinia z zemsty. Choć zupełnie bezpodstawne.

Laura 1

Firma schodzi na psy! Pracownicy coraz bardziej chamscy, a o klienta dbają do chwili otrzymania zapłaty. Już długo czekam na zwrot środków za bilet, który przelałam na ich konto, a bilet anulowano bez powiadomienia mnie o tym (rzekomo nie został przelew na czas zaksięgowany) i pomimo dowodu w postaci wydruku o transakcji firma kazała sobie zapłacić drugi raz u kierowcy. Teraz nie spieszą się do załatwienia sprawy, że o przeproszeniu klienta nie wspomnę. Tak się traci klientów i opinie. NIE POLECAM!

aga

Jeżdżę neo busem od ponad roku, kierowcy - jak ludzie,jedni bo trzeba gdzieś zarobić na chleb a inni ( i tych jest więcej) nigdy nie odmówili pomocy czy też. Faktem jest, że to oni - kierowcy tworzą wizerunek firmy.

Małgorzata

Moje zdanie brak ludzkości i człowieczeństwa w kierowcach, a i warto wspomnieć o pani z infolinii jak jest bardzo miła kiedy odbiera telefon a gdy informujesz ją o niezadowoleniu nagle staje się opryskliwa i mało urocza. No i przy okazji wsparłam firmę kwotą 45 zł aby przewiozła powietrze z Warszawy do Rzeszowa! Gratuluję takich pracowników i dbania o pasażerów oraz potencjalnych klientów. Jednego mniej już macie.

Adam
@Małgorzata 21.03.2014, 17:43
Moje zdanie brak ludzkości i człowieczeństwa w kierowcach, a i warto wspomnieć o pani z infolinii jak jest bardzo miła kiedy od...

Pasażerko neobusa jak tobie nie pasuje taki przewoźnik to zmien go, teraz jest przewoźników od groma do wyboru do koloru,trzeba najpierw zpojrzeć na śiebie, a potem oceniać kogoś. Ja jeżdzę tą firmą i jestem zadowolony z obsługi NEOBUS, jak by wszyscy kierowcy jeździli tak jak w NEOBUSIE to nie było by wypadków na naszych Polskich drogach. Wspaniała jazda panowie z NEOBUSA pozdrawiam was kierowcy.

ja kierowca

opinię łatwo napisać lub się poskarżyć takie prawo konsumenta , lecz większość ludzi nadużywa cierpliwości (Kierowca przystąpił do działania )po co takie posty w przedszkolu dzieci też idą do opiekunki mówiąc on (ona) mi nie da !

to ja

do wstrząśniętej!!! Też jechałem tym autobusem co ty i siedziałaś 2 rzędy za mną. Nie napisałaś tylko, że ta kobieta kilka razy prosiła cię o podniesienie oparcia a ty nie reagowałaś. Kierowca przystąpił do działania dopiero podczas przerwy w Ostrowcu. Na jego pierwszą prośbę też nie zareagowałaś to powtórzył polecenie bardziej dosadnie. Pominę fakt, że gdy poprosiłaś kierowcę o nazwisko zostałaś wyśmiana przez ludzi siedzących z tyłu autobusu.

wstrzasnieta

Zgadzam się z wypowiedzią Pasażera. Jechałam "luksusowym" autokarem firmy Neobus z Warszawy do Sanoka. Długa, męcząca jazda w godzinach wieczornych. Gdy rozłożyłam fotel, monstrualnie otyła kobieta siedząca za mną dostała białej gorączki. Pobiegła na skargę do kierowcy który wrzeszcząc na mnie kazał mi go złożyć pod groźbą opuszczenia pojazdu (!?) Gdy poprosiłam żeby nie krzyczał na mnie i poprosiłam o nazwisko wyszedł z autobusu krzycząc , że zaraz mnie wyrzuci. Skazał mie na kilkugodzinną jazdę w pozycji siedzącej pod kątem 90 stopni. Nikt z obsługi nie chciał mi podać nazwiska kierowcy chroniąc jego tyłek. Kiedyś to była super firma dbająca o jakość teraz niestety zatrudniają łebków oderwanych od pługa: " Czy pani rozumi?" - :)

pasażer

Być może autobusem można jechać komfortowo, ale busem, to totalna porażka. Miałem okazję jechać niedawno na trasie do Warszawy i nigdy więcej. Firma montuje w busach rozkładane fotele, tylko po to, żeby chyba wnerwiać pasażerów między sobą. Wysiedzieć normalnie jest ciężko, a co dopiero jak ktoś się rozłoży. Porażka. Jedynym plusem był dobry kierowca, który jechał poprawnie i bezpiecznie.

m arek

Korzystałem z usług tej przez rok na trasie Radom -Krosno Polecam obsługa bardzo dobra , kierowcy zawodowi z nienaganną kulturą. Bardzo dobry transport do przewozu Polecam do korzystania z obsługi tej firmy !!!!!! Tak trzymać Panowie Właściciele Pozdrawiam

Piotrek

Dziś jechałem godz. 17:00 Warszawa-Ostrowiec i jestem zadowolony na maxa. Kierowca jechał sprawnie i bardzo bezpiecznie. Polecam i wolę zapłacić normalną cenę niż jeździć za złotówkę nie wiadomo z jakim "fachowcem" za kierownicą.

niko

Firma neobus oszukuje pasazerow, zawyza ceny. zamiast zaplacic 26 zl zaplacilam 36 zl Warsz-Rzeszow. Nie polecam, a moj przypadek zglosilam do Rzecznika Praw Konsumenckich. podobno nie jestem pirwsza.

Zostaw opinię o Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus - Niebylec

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus