Czy w Lidl są szkolenia zewnętrzne?
Czy w sklepach Lidl obowiązuje umowa na okres próbny, jeśli tak to jak to aktualnie wygląda, jak z godzinami i całym etatem? W reklamach jest mowa o umowie o pracę od razu na rok, czy tak jest rzeczywiście?
Brak słów kolejka długa uginająca się przy wyjściu kończąca się przy pieczywie. Oczywiście czynna tylko jedna kasa. Kasy samoobsługowe nie ważą takich produktów jak zupki typu gorący kubek. Brak personelu powoduje napięcie jak u klientów tak samo u pracowników tego sklepu. Sam czekałem z żoną aby ktoś pomógł ponieważ kasa samoobsługowa nie ważyła malutkich produktów, poza tym że ma zbyt mało miejsca aby załadować więcej towaru. Panie nie miłe bo nerwowe. Tak więc coraz więcej ludzi zostawia koszyk z zakupami i decyduje zakup w innym sklepie. Jest za mało personelu co powoduje, taką sytuację. Bardzo dużo ludzi już o tym mówi. Będąc już u fryzjera czy u dentysty można dowiedzieć się opinii o bezczelnych pracownicach tego sklepu. Tylko kto na tym traci.
Robiąc ostatnimi czasy zakupy zostaliśmy miło zaskoczeni przez Panie które pomagają klientom na kasach samoobsługowych szacunek i pomoc jakiej udzielają klientom jest czymś mało spotykanym nie lubimy tych kas ciągle się zawieszają ale te Panie cały czas były pomocne i pomimo dużych zakupów wszystko poszło gładko dziękuję za miłą obsługę i pomoc jeżeli te Panie będą stały na tych kasach zawsze będę tam podchodził i płacił za zakupy
W sklepie panuje atmosfera że klient jak coś chce niech szuka sam bo pytając kogoś z obsługi niemożna uzyskać żadnej informacji nie można powiedziec tego o wszystkich ale są osoby które uważają ze pytając je o coś przeszkadzasz im w pracy i rozmowie z koleżankami ja już wolę czegoś nie kupi niż być zdanym na byle jaka odpowiedź iarogancje niektórych osób z waszej obsługi
Robiąc zakupy 28.09.21 doświadczyłam upkorzenia i zażenowania zachowaniem Pani Barbary która zamiast mi pomóc wrzeszczała na mnie i na Panią która obsługiwała w tym dniu kasy samoobsługowe. Zrobiłam zakupy za 180 zł zapomniałam jak się później okazało po zapłaceniu o owocu lub warzywie by odebrać pieczątki Pani na samoobsługowej kasie powiedziała że żeby je dostać musiała by nastąpić anulacja paragonu i musiała bym dokupić owoc lub warzywo chciałam tak zrobić bo zabrakło mi właśnie tyle pieczątek by móc odebrać maskotke przyszła Pani poproszona o podejście by rozwiązać mój problem i się zaczęły krzyki że mam myśleć jak robię zakupy mam czytać regulamin bo nie będzie teraz siedziała i 20 minut mi robiła anulacji bym mogła odebrać pieczątki a do pracownicy zaczęła mówić że jest niedoinformowanym i niekompetentnym pracownikiem szok i wstyd że nie dosyć iż obrażała mnie to jeszcze poniżyła przedemna i pozostałymi klientami ta biedna kasjerka poczym odeszła śmiejąc się i dyskutując że swoimi koleżanka przez słuchawkę która ma chyba właśnie po to założona
Chodzę często na zakupy ale postanowiłam to zmienić brak szacunku do klientów jak również do przełożonych przez tzw. Zastępcę menagera sklepu wrzaski do słuchawek i krzyki przy klientach na kasjerów lub osobę będąca przy kasach samoobsługowych które mają pomagać nam klientom upadlanie pracowników przez te osoby jest czymś wręcz niepojętym bedac swiadkiem takiego zachowania postanawiam nie robić zakupów w waszych sklepach dajcie jeszcze bat do ręki i będzie dobrze bo sami na takie zachowania pozwalacie szok sklep na ul Nakielskiej to istny (usunięte przez administratora) w którym ma się gdzieś klientów i pracowników
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.