(usunięte przez administratora)
Witam serdecznie chciałem tylko powiedzieć że Lidla na ul poprzecznej w Olsztynie nie ma najwyżej co to jest na Jagiellońskiej ale na poprzecznej nie ma w Olsztynie Lidla
Uwaga na Lidl w Olsztynie przy ul. Poprzecznej. Sytuacja z dzis 4.12.2023. - Chcialam zwrócić uwagę na skandaliczne zachowanie pani kasjerki (rude wlosy uczesane w kucyk). W sposob chamski poganiala mnie co chwila, żebym szybciej pakowała zakupy i tak się spieszyla ze skanowaniem produktów, ze gdyby nie mój refleks, rzeczy zaczęłyby spadac na podłogę. Gdy prosiłam, zeby zwolnila, odpowiedziała, ze inni klienci też czekają w kolejce. Zamiast dać mi sie spokojnie spakować, od razu kazała zapłacić. Byla przy tym chamska i agresywna, powtarzając co chwila, ze inni klienci tez chcya juz być obsłużeni. Gdy próbowałam spokojnie uświadomić jej, ze skoro tak dba o dobro innych klientow w kolejce, niech i mi pozwoli się spakowaćwac i spokojnie zapłacić - tez przeciez jestem klientem i teraz jest moja kolej, zaczela byc jeszcze bardziej slownie napastliwa. Jako klient oczekuję spokoju i skupienia w pakowaniu zakupów i płaceniu. Do mnie tez należy decyzja co do kolejnosci w którym momencie sie pakuję, a w ktorym place. I zadna pani kasjerka nie ma prawa poganiac mnie, ani nikogo innego, w pakowaniu się, ani narzucac kolejnosci, czy klient najpierw ma zaplacic czy spakować zakupy. Klient nie jest od spełniania jakiegoś widzimisię pani kasjerki! Kazdy klient powinien miec tyle czasu przy kasie, ile potrzebuje. I jedyne co klient musi przed odejsciem od kasy to zaplacic za zakupy, a czy to zrobi przed spakowaniem zakupow czy po, to juz jest indywidualna decyzja klienta. I kazda osoba pracująca na kasie ma obowiązek te prawa klienta respektować, a nie narzucać wwoje własne widzimisię, mając klienta głęboko gdzieś. Ponadto kazdy idac do sklepu, zwlaszcza w okresie przedświątecznym, liczy sie z tym, ze moze byc kolejka i duzo ludzi. I każdy klient to rozumie. I kazdy też powiniem w spokoju na swoja kolej poczekac. A zachowanie tej pani stworzylo tylko nerwowa, agresywna atmosfere, co nikomu napewno nie jest potrzebne, chyba, ze właśnie tej pani, która najwidoczniej nie umie sobie radzić z praca w kasie i wszystkie swoje frustracje wylewa na klientów. Klient nie jest od spełniania jakiegoś widzimisię pani kasjerki. Dziwie sie, ze taka firma jak Lidl zatrudnia osoby bez podstawowych predyspozycji do kontaktu klientem i bez grama kultury osobistej. Zapewne jest wielu milych , kulturalnych i majacych minimalną choc ogładę względem klientow, zamiast tej pani, ktora tylko przynosi wstyd i psuje wizerunek tak dużej szanowanej firmy jak Lidl.
Uwaga-Lidl ul. Bałtycka w Olsztynie - Radzę omijać szerokim łukiem - wyjątkowe chamstwo pracowników przy kasach, którzy wylewają wszystki swoje frustracje na klientach, a do tego niejednokrotnie splesniale owoce i warzywa. Chyba muszą stracić klientow, żeby nauczyli sie szanowac ludzi.
Ile na rękę wychodzi przy etacie 3/4?
Słyszeliście czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Chciałbym złożyć cv tylko czy jest sens?
Moja zona bardzo chwali sobie prace w Lidlu chociaz ciezko jej czasem dobija ja tylko to co wyprawia jej KOLEZANKA na kasie nie nabijajac cen dla znajomych i pana D z Gwaranta gwarantujacego BEZPIECZENSTWO
Przykre jest to ze my Polacy zawsze musimy cos zakombinowac chociaz nie musimy nie dotyczy to wszystkich-wiadomo
Pare osob w Lidlu przy Kolobrzskiej w Olsztynie jest zorientowanych w tym ze pani M siedzac na kasie nie skanuje zakupow dla pana D z firmy Gwarant jak i czasem dla swoich znajomych. Moze kogos to zainteresuje tutaj MOja zona musi pracowac z tymi ludzmi i patrzec na te oszustwa ale nie moze nic zrobic zeby jej reszta personelu nie napietnowala Pozdrawiam osobe ktora ukroci ten proceder
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.