Zgadzam się w 100% z powyższym, firma nie chce w żaden sposób umożliwić wypłaty zgromadzonych środków, od miesiąca powołuje się na najróżniejsze problemy techniczne, na błędy aktualizacji danych, błędy w księgowaniu przelewów, regułami skonstruowali w taki sposób żeby wydłużyć wszystko tak długo jak to możliwe, np na odpowiedz na wiadomość regulaminowo ustanowili sobie dwa dni robocze wiec komunikacja z nimi wyglada tak ze odpisują na wszystko co dwa dni, aktualizacja numeru telefonu przez ich serwis 4 dni robocze, maila? Kolejne 4 dni robocze, numer konta do wypłaty? 3 dni na zaksięgowanie przelewu od zaksiegowania 4 dni na przypisanie, próbuje je przypisać trzeci tydzień przez ich problemy techniczne, ile trwa księgowanie wpłaty środków moich i pracodawcy? Do 15 dnia kolejnego miesiąca, wpłacacie 10 września, księgują to do 15 października, jak chce ustalić jak mogę zamknąć u nich konto to co dwa dni odpowiadają nie na temat, po 6 dniach roboczych wszystko co udało się ustalić to to ze póki nie wyplace środków czego nie chcą pozwolić mi zrobić nie mogę zrezygnować z ich usług, zdecydowanie przestrzegam
Zgadzam sie bezwzglednie z opinia: obsluga klienta jest NIEISTNIEJACA: mozna do nich wysylac wiadomosci (bo przez telefon nie ma szans na kontakt, godzina z kawalkiem czekania w kolejce) ktore i tak laduja w koszu (albo czarnej dziurze). Chce od kilku dni wyplacic pieniadze z PPK i nie widze konca szarpaniny: najpierw przez dwa dodawali adres email, teraz weryfikowali konto bankowe przez kolejne dwa ale ono nie pojawia sie w systemie. Zapewne bede czekal kolejne dwa albo 4 a potem i tak nie wiaadomo czy nie bedzie jakiegos 'technicznego problemu'. Bryndza to jest pieszczotliwe okreslenie tego co funduje nam NNTFI :(
Przestrzegam wszystkich przed przystąpieniem do programu PPK w NN Investments. Portal i aplikacja i cały program jest skonstruowany tak, aby nie dało wypłacić środków zgromadzonych na koncie. Od 1.5 próbuję wyciągnąć swoje własne pieniądze i ciągle napotykam problemy. Po niezliczonych telefonach i mailach do NN Investments ostatecznie oddałam sprawę kancelarii prawnej. Zainteresowanym na priv mogę dokładnie opisać przeszkody, które napotykałam. Jeszcze raz nie polecam i przestrzegam przed nieuczciwymi praktykami!
Myślicie, że do dziś zdarzają się podobne problemy z kontaktem jak te, które jedna Pani kiedyś opisywała na forum? pracownicy mieli podobnie? Pytam, bo w tamtym roku była oferta na speca od zarzadzania ryzykiem i chciałam się zorientować w warunkach. zwłaszcza tych płacowych, bo nie zostały wprost określone. Czy ktoś teraz pracuje i by dał znać czy warto czekać na ofertę? jaka macie obecnie atmosferę na dziale?
To jest straszne na połączenie z infolinią czekam, 5h i pond 20 min im bliżej jestem połączenia tym oczekiwanie jest dłuższe. Jest to skrajne (usunięte przez administratora) Pracuję na infolinii i wiem jak to wygląda. Zgłaszam sprawę do UOKIK. Wypłacam środki i kończę współpracę z tą firmą. Mam również ubezpieczenie na życie w tej firmie i widzę, że dbanie o klienta jest poniżej 0
Zgadzam się w 100% z powyższym, firma nie chce w żaden sposób umożliwić wypłaty zgromadzonych środków, od miesiąca powołuje się na najróżniejsze problemy techniczne, na błędy aktualizacji danych, błędy w księgowaniu przelewów, regułami skonstruowali w taki sposób żeby wydłużyć wszystko tak długo jak to możliwe, np na odpowiedz na wiadomość regulaminowo ustanowili sobie dwa dni robocze wiec komunikacja z nimi wyglada tak ze odpisują na wszystko co dwa dni, aktualizacja numeru telefonu przez ich serwis 4 dni robocze, maila? Kolejne 4 dni robocze, numer konta do wypłaty? 3 dni na zaksięgowanie przelewu od zaksiegowania 4 dni na przypisanie, próbuje je przypisać trzeci tydzień przez ich problemy techniczne, ile trwa księgowanie wpłaty środków moich i pracodawcy? Do 15 dnia kolejnego miesiąca, wpłacacie 10 września, księgują to do 15 października, jak chce ustalić jak mogę zamknąć u nich konto to co dwa dni odpowiadają nie na temat, po 6 dniach roboczych wszystko co udało się ustalić to to ze póki nie wyplace środków czego nie chcą pozwolić mi zrobić nie mogę zrezygnować z ich usług, zdecydowanie przestrzegam
Szanowny Kliencie, przykro nam z powodu opisanych przez Ciebie trudności. Bardzo nam zależy na wyjaśnieniu sytuacji, które przytoczyłeś. Niestety nie możemy się do nich odnieść nie mogąc Cię zidentyfikować, z kolei forum internetowe nie jest miejscem na dzielenie się danymi osobowymi. Dlatego bylibyśmy wdzięczni, gdybyś skontaktował się z nami za pośrednictwem skrzynki kontakt@nntfi.pl, wtedy moglibyśmy wyjaśnić ewentualne nieporozumienia dotyczące realizacji zleceń. Kłaniamy się, zespół NN Investment Partners TFI
Po pierwszym logowaniu wyskakuje okno do zmiany hasła. Po wprowadzeniu nowego hasła spełniającego wszystkie wymagania (długość, znaki, itp. na zielono) Wyskakują dwa okienka, że nie można zmienić hasła i drugie, że hasło musi być inne niż sześć ostatnich haseł (?). Kurde przecież to pierwsze logowanie! Po powtórzeniu procesy parę razy konto się blokuje. Odblokowanie jest niemożliwe bo prawdopodobnie w systemie nie ma mojego nr tel. Dodzwonić się na infolinię nie można bo to wymaga godzin wolnego czasu. Na czacie pani standardowo nic nie może.... (usunięte przez administratora)
Zgadzam sie bezwzglednie z opinia: obsluga klienta jest NIEISTNIEJACA: mozna do nich wysylac wiadomosci (bo przez telefon nie ma szans na kontakt, godzina z kawalkiem czekania w kolejce) ktore i tak laduja w koszu (albo czarnej dziurze). Chce od kilku dni wyplacic pieniadze z PPK i nie widze konca szarpaniny: najpierw przez dwa dodawali adres email, teraz weryfikowali konto bankowe przez kolejne dwa ale ono nie pojawia sie w systemie. Zapewne bede czekal kolejne dwa albo 4 a potem i tak nie wiaadomo czy nie bedzie jakiegos 'technicznego problemu'. Bryndza to jest pieszczotliwe okreslenie tego co funduje nam NNTFI :(
Dotychczasowy wynik mój w całym okresie +0,40% w całym okresie tak od 2015r. - dramat, to tylko platforma zakupu różnych instrumentów bez żadnej tarczy dla Klientów bez doświadczenia. Wszyscy blogerzy internetowi zachwalali jakie to wspaniałe jest aby później informować, że z tego rezygnują całkowicie ...
Niestety ostatnio wszystko dołuje a NN Inv. Partner nic nie rekomenduje aby przynajmniej wyjść na 0 nie licząc inflacji - szczególnie dla osób, które nie mają na to czasu. Jak tak dalej pójdzie będę próbował wypłacić środki i zainwestować w nieruchomość i na kilku flipach zarobię więcej niż przez czcze gadanie jaki to NN IP jest świetny. Zawsze pierwsi, zawsze najlepsi a Klienci tracą. Podzielę się informacją ile czasu siano wyciągałem ...
Niestety to jest dramat!!! Wiszę już któryś dzień po parę godzin i nikt nie odbiera tylko wszyscy konsultanci są zajęci dramatvi rozpacz, katastrofa (usunięte przez administratora)
Nawet jest problem z uzyskaniem loginu. Kłamią ze wysłali , przychodzi błędny, potem znowu wysyłają brak śladów wysyłki , wysyłają kolejny raz..., czekam już tak miesiąc .... zero możliwości aktualizacji danych . Niby rozmowy nagrywane ale nikt nic nie wie
Witam. Jak ostatecznie udało się to rozwiązać? Był problem na obsłudze w firmie? Ile osób przy tym się zatrudnia obecnie, była rotacja może?
Przestrzegam wszystkich przed przystąpieniem do programu PPK w NN Investments. Portal i aplikacja i cały program jest skonstruowany tak, aby nie dało wypłacić środków zgromadzonych na koncie. Od 1.5 próbuję wyciągnąć swoje własne pieniądze i ciągle napotykam problemy. Po niezliczonych telefonach i mailach do NN Investments ostatecznie oddałam sprawę kancelarii prawnej. Zainteresowanym na priv mogę dokładnie opisać przeszkody, które napotykałam. Jeszcze raz nie polecam i przestrzegam przed nieuczciwymi praktykami!
a można prosić o konkrety? jeżeli przez taki czas nie wypłacają pieniędzy to jakiś powód musi być formlany/prawny czy jakiś inny. korzystam z wielu firm tego typu w swoich inwestycjach i pierwsze słyszę o takiej sytuacji.
Też przestrzegam, w związku z powyższym. Tak samo mam problemy w związku z funduszami, które były przetranferowane z poprzedniego banku, gdzie był prowadzony rachunek. Rozumiem pewne zawiłości, które się pojawiły, jednak firma nie udziela żadnych informacji, kontakt jest utrudniony. Także zacząłem zastanawiać się nad wejściem na drogę prawną.
Coś zamilkliście, ale tak czy inaczej, mam do Was sprawę. NN Investment Partners teraz rekrutuje i jednym ze stanowisk, o które można się ubiegać jest Junior Key Account. Możecie mi powiedzieć coś więcej na temat tej posady? Jaki jest tam zakres obowiązków, płaca i tego typu rzeczy. Z góry dziękuję!
Są jakieś dodatki? Wczasy pod gruszą, premia na boże narodzenie? Może się wypowiedzieć jakiś obecny pracownik?
@anonymous co masz dokładnie na myśli?
to samo co w stanch 20 lat temu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w NN Investment Partners Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy NN Investment Partners Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w NN Investment Partners Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!