Byliśmy z żoną w telewizji N, potem w NC+ i teraz w Canal+ od około 10 lat. Kończy nam się umowa, więc piszę na jaką opcję chcielibyśmy się zdecydować. Mija miesiąc i totalny brak odzewu. Jesteś starym klientem? No to nic nie znaczysz bo liczą się tylko nowi dla których są promocje. Jeśli dla Canal+ jestem małowartościowym klientem to ten operator jest dla mnie też bez żadnej wartości i NIE POLECAM.
Proszę o informacje jak wygląda praca w działach innych niż call center i księgowość. Z opisu warunków pracy w warszawskim biurze jakie znajdują się tu w kilku opiniach wynika, że były kiepskie - czy coś się poprawiło w tym zakresie? Czy podczas pracy zdalnej wymagana jest praca w określonych godzinach czy podejście jest bardziej elastyczne? Poza tym strasznie dużo tutaj opinii niezadowolonych Klientów oraz reklam produkcji CANAL +, a to jest portal, który z założenia powinien służyć do zupełnie innych celów.
Macie najgorsza infolinie 25 min czekania i nadal czekam !!!!!!!
Pracował ktoś jako Operator Magazynu (Magazyn Sprzętu Elektronicznego) w magazynie w Mosznej Parcela i mógłby się podzielić opinia na temat pracy zarobków i atmosfery.
Chaotyczny. Pytania były zadawane bez czekania na odpowiedź. Rekrutatorka Irmina Rokita spieszyła się i średnio była zainteresowana tym co mam do powiedzenia.
Jak widzę siebie za 10 lat. Czy jestem w stanie podzielić się tajemnicami mojej obecnej firmy? (pracowałam dla konkurencji) Czy jestem skłonna pracować po godzinach bez roszczenia praw do nadgodzin. Czy pasuje mi pracowanie w zespole, gdzie procesy nie są jeszcze wypracowane, bo nowa szefowa działu nie jest specjalistką w tej branży (sic!). Jakimi benefitami jestem zainteresowana, bo nie ma ich zbyt dużo w firmie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nie traktują poważnie ani pracowników ani klientów, zdecydowanie nie polecam tego miejsca
Ostatnio ogłaszają się na popularnym serwisie na o. Praca zdalna, konsultant ds. przedłużania umów abonenckich. Ktoś pracował?
Witam ja pracuję i nie polecam. Na szkoleniu wszystko pięknie, ładnie. Później do umowy wkrada się zapis o karach pieniężnych, o których wcześniej nie było mowy. Jeśli ktoś się nie zgodzi to oczywiście później oczerniają tą osobę i piszą maile do pozostałych członków grupy, żeby nie słuchać tej osoby bo wprowadza zamęt. Oczerniają pracownika przed całą grupą tylko dlatego, że nie podoba mu się podejście do pracownika. Traktują pracowników jak (usunięte przez administratora) i bez szacunku.
Z jakich powodów pracownicy kończą współpracę z CANAL+ Polska S.A.? Czy sami rezygnują ze współpracy, czy są zwalniani?
A jak długo pracowałeś w CANAL+? Co należy do zadań pracowników w tej firmie i na jaką pensję może tu liczyć nowo przyjęta osoba? Powiecie coś o Waszych początkach w firmie?
Pracowałem 8 lat jako specjalista da obsługi klienta. O podwyżkach czy awansie w tej firmie zapomnij jeśli nie wlazisz w cztery litery przełożonym. Szacunek do pracownika? Żaden , stąd po tylu latach została podjęta decyzja o zmianie pracodawcy.
Hej, i przez te 8 lat nie udało Ci się uzyskać podwyżki czy awansu w CANAL+? :P Tak to zrozumiałam.. Czy jakieś inne warunki zatrudnienia zmieniały się na przestrzeni lat gdy pracowałeś?
Głównie sami odchodzą, po co pracować w firmie, która wymaga (nikt głośno nie powie) dyspozycyjności po godzinach i robienia nadgodzin z wypłatą poniżej stawki rynkowej dla danego stanowiska. Smutna rzeczywistość, gdzie na koniec dnia się słyszy "dlaczego tak mało zrobiłeś".
Okropna praca kłamstwo na kłamstwie brak szacunku do zdrowia fizycznego jak i psychicznego pracownika częste awantury i krzyki liderów ciągła presją (usunięte przez administratora) co do premi i możliwości pracy zdalnej
Zaczęła się kolejna fala pandemii a oni kazali wrócić do biura. Widać kompletny brak szacunku dla pracowników
Już tak nie przesadzaj. Na razie jest niewiele zachorowań i nie wiadomo, czy to się bardziej rozwinie. Nie można przejść u ciebie na system hybrydowy, żeby prace podzielić między dom, a biuro? Może warto o tym pogadać z szefem.
Dokładnie tak samo w przypadku gdy chorowałam i miałam 39 gorączki i zwolnienie lekarskie była awantura że mam być w biurze i pracować
Aplikowałam na "Infolinia przychodząca Canal+ " wstępna rozmowa kwealifikacyjna odbyła się na mniej niż dobę przed rozpoczęciem obowiązkowego, 9 dniowego szkolenia, za które wypłacane jest 900brutto (czyli jakieś 660 za 9 dni po 8h) i to pod warunkiem, że ukończy się wewnętrzny test oraz przepracuje 120h, dopiero po tym czasie następuje wypłata, czyli po 1,5 miesiąca. Żenującym jest fakt, że na śmieciowej umowie firma wprowadza jeszcze dwie różne stawki w zależności od tego czy pracuje się te minimalne wymagane 120h czy 160h. Czyli w przypadku gdy człowiek zachoruje (a mamy okres jesienno/zimowy więc to często tylko kwestia czasu) i nie będzie w stanie prowadzić rozmów 8h dziennie bo musi np wyleczyć gardło, jego stawka za pozostałe przepracowane godziny zostanie pomniejszona. Czyli nie zarabiasz bo jesteś chory a to co zarobiłeś jeszcze uszczuplą, bo byłeś chory. CHORE. A najśmieszniejsze jest powtarzanie o "traktowaniu pracy poważnie". Może najpierw sami zacznijcie nieco poważniej traktować osoby, które stanowią poniekąd wizytówkę firmy. Żenada.
Czy w CANAL+ Polska S.A. odbywają się wewnętrzne rekrutacje?
Teraz chyba szukają. Ja dostałam się chwile temu do grupy przedłużania umów, tam najlepiej szukać. Miałam trochę obaw na początku, ale teraz bardzo mi się podoba. Można dobrze zarobić jak się przedłuża umowy, trzeba się starać, ale warto. Mają dużo konkursów i dodatków. Ja się ciesze że w tym dziale gdzie trafiłam są jasne zasady, wiadomo o chodzi i nie ma niedomówień. Różnie bywało jak porównam do innych cc gdzie pracowałam.
a na jakie stanowisko aplikowales i udalo ci sie tam dostac? miales jakies duze dosiwadczenie, czy patrza wogole na nie? wiem, ze szukaja teraz konsultantow w sumie w każdej placówte też jest inaczej czy aplikowaleś może do Warszawy? ciekawe jakie warunki firnansowe oferuja?
Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.
Aplikowałem na stanowisko Konsultand Ds.Utrzymania Klienta (infolinia) ale nie do Warszawy.Zostałem przyjęty.Rozmowa rekrutacyjna do łatwych nie należała ale się udało. Nie patrzę na te negatywne oceny tutaj bo uważam że najlepszy sposób to wysłać cv i na własnej skórze przekonać się jak tam jest.
Jestem wieloletnim abonentem Canal+ . Kiedy chciałem wymienić dekoder na nowszy, żeby oglądać programy w systemie 4K, poinformowano mnie, że jest to niemożliwe. Chwalą się jakością 4K, ale tylko dla nowych klientów. Stary głupi niech płaci i siedzi cicho. Po prostu żenada. Z końcem umowy nie przedłużę z nimi współpracy. Chyba, że zaczną traktować nas poważnie.
Witam wszystkich abonentów Canal+. Dziś tzn. 12.04.2021 r. próbowałem wyjaśnić 3 sprawy ; Kiedy zadzwoniłem do Canal + na wstępie lektor potraktował mnie jak chłystka .Forma zwrotu do abonenta brzmiała prostacko i poniżająco jak zauważyłem .Jednocześnie rozkazująco bym wprowadził pesel swój a kiedy to zrobiłem konsultant próbował wyciągnąć resztę danych osobowych jakby, nie wystarczył nr abonenta. GDZIE RODO W takim razie? Po drugie na ekranie TV pojawiła się plansza z napisem {TV RACHUNEK } ZASTANAWIAM SIĘ CZ TO NA ZŁOŚĆ CZY ABONĘCI SĄ TAK TEMPI , ŻE TRZEBA I NĘKAĆ TAKIMI PLANSZAMI .W ten oto sposób zamiast film dokumentalny nagrałem przypomnienie o nowym rachunku...Od trzech m-cy czeka na HBO GO w aplikacji smarta i laptopa a gdy dzwonię konsultanci z pogardliwym tonem bezradnie nie wiedząc co się dzieje każą czekać .Od kilkunastu lat jestem Canal+ i uważam ,że jest to CANAŁ ale ściekowy. Wszystkie inowacje i zmiany niosą gorszą obsługę i system operacyjny zarządu. Czy Francuzi jako właściciele Canal+ zaczną poważnie traktować swoich dobroczyńców? Nigdy nie zalegałem z rachunkami , a tak nędznie traktują swoich klientów TO MAJA OSTATNIA UMOWA NIE BĘDĘ DOKŁADAŁ SIĘ DO TEJ PATOLOGII
Cześć! Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Komentarz jest bardzo ogólny i zawiera dla nas zbyt mało szczegółów. Poprosimy o kontakt mailowy na skrzynkę: rekrutacja.krakow@canalplus.pl Pozdrawiamy.
Mam te same odczucia. Mają w nosie swoich wieloletnich klientów. Mili i pomocni są tylko gdy jest czas przedłużania umowy. Cena za usługę mocno wygórowana, a filmy w kółko się powtarzają.
Czy aktualnie trwają nabory do pracy, i czy jest możliwość pracować w pełni zdalnie , bo nie jestem z Krakowa a chciałbym aplikować na stanowisko młodszego konsultanta d/s sprzedaży. Pozdrawiam.
Czym CANAL+ Polska S.A. zachęcają? Jakie mają dodatki?
No widać od razu jakim marnym pracodawcą jest (c)anal minus ;) W krakowie podobno zwolniono kilkanaście ludzi z obsługi (potwierdzony fakt) z powodu redukcji stanowiska a prawda jest taka że tak jak to mają francuziki w zwyczaju przenieść najniższe działy na firmy zewnętrzne bo im się to opłaci w kwestii finansowej ale nie obsługowej ;)
Skandal we francuskiej armii! Aż 75 proc. caracali uziemionych tak samo będzie z TV Canal minus a nie plus
firma canal + to najgorsza organizacja farmcuska z jaka mialem do czynienie. z duza przyjemnoscia wypowiedzialem umowe i namawiam wszystkich abonentow to tego samego. Bylem osoba zwiazana 10 lat po powrocie z zagranicy z nimi. Ostanio chcieli 68 x w ciągu miesiąca przedłużyć umowe. dostali na koncu to na co zasuzyli czyli rozwiazanie umowy. Jesli nie zrozumia iz w ciagu pandemii trzeba odpuscic pakiety to tam dobrze nie bedzie. pakiet max. powinien kosztowac w granicach 70-90 zlotych a nie jak teraz ponad 120 pln miesiecznie. potrafia tylko podnosic ceny pakietow nie dajac nic w zamian. Merci i do widzenia bylu juz klienta z ulga.
Generalnie canal+ oczekuje niemożliwych do zrealizowania wyników finansowych mimo pandemii i widocznych obostrzeń, nacisk z góry , praca za najniższą krajową po 12h, pierdzelenie się ze sprzętem i pełno roszczeniowych klientów - nie warte zachodu. Nie przedłużyli ze mną umowy bo " mało klientów podpisało umowy" , super że jest pandemia plan na 60 umów w miesiącu, a ludzi chętnych może była 1/3 tego :D Najlepiej żebym na siebie podpisał chyba tą resztę. Każą polecać ich beznadziejny internet chociaż w salonie nawet nie działa :P Pracownik o każdej zmianie dowiaduje się ostatni. Na dłuższą metę nie polecam, są ciekawsze propozycje.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CANAL+ Polska S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy CANAL+ Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 56.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CANAL+ Polska S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 6 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CANAL+ Polska S.A.?
Kandydaci do pracy w CANAL+ Polska S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.