Szanowni Państwo, interesuję mnie stanowisko Content Specialist (język niemiecki) i mam kilka pytań: - czy szukaja Państwo jednej osoby czy będzie tworzony cały zespół? - czy do obowiązków należy także obsługa telefoniczna klienta/potencjalnych klientów? - orientacyjne 'widełki' wynagrodzenia, jeśli chodzi o umowę o pracę. Będę wdzięczny za odpowiedź. Z góry dziękuję.
Dowiedziałeś się już czegoś na ten temat? Też interesują mnie te kwestie, więc liczę że powiesz mi coś więcej. Jeśli od czasu dodania wpisu byłeś już na rozmowie kwalifikacyjnej w Webbiz, to koniecznie napisz jaki był jej przebieg. :)
Nie, niestety nie odezwali się do mnie, moja aplikacja wisi już od 2 miesięcy i nie zmieniła statusu, tzn. moje CV nie zostało nawet otwarte, więc powoli zaczynam się zastanawiać, czy ta oferta nie jest jakąś ściemą/czy nie zrezygnowali z otwarcia tego stanowiska. A jak u Ciebie? Odezwali się przynajmniej?
Hej, ta oferta pracy dla content specialist w Nethansie wciąż jest publikowana na ich stronie: https://www.nethansa.com/pl/kariera/content-specialist-with-german/ Zastanawiam się, czy później starałeś się jeszcze ustalić, co z Twoją aplikacją, czy np. dzwoniłeś do kadr, żeby poznać stan faktyczny?
Nie, nie dowiadywałem się, bo nie interesuje mnie pracodawca, który już na poziomie rekrutacji zachowuje się nieprofejsonalnie