Jaka jest stawka godzinowa dla lektora? Czy konieczne jest prowadzenie działalności?
Niestety, nie polecam współpracy z Profi Online. Opieka "metodyczna" to żart - zespołami językowymi opiekują się panie po anglistyce, bardzo często są to młodziutkie osoby. Jak anglistka tuż po studiach ma rzetelnie ocenić np. lektora niemieckiego z piętnastoletnim stażem i doradzić mu w kwestii materiałów? Do tego dochodzi zerowy kontakt z administracją - aby uzyskać jakąkolwiek odpowiedź trzeba wysyłać maile po kilka razy z kopią do wszystkich ludzi z kierownictwa jakich tylko się zna. W dodatku szkoła zatrudnia wszystkich native speakerów jacy tylko mają ochotę tam pracować, niezależnie od poziomu ich przygotowania i uprawnień - mówię to jako również były kursant. Szkoda, że nie dbają o dobrych pracowników (stawka jest jedną z najniższych na jakie się natknąłem), bo znam wielu świetnych lektorów, którzy zrezygnowali z tej współpracy.
Od 2 lat jestem kursantką w szkole PROFI LINGUA i jedyne co utrzymuje mnie w tej szkole przy "życiu" to cudowna lektorka Marta S. (lektorka j. ang.- zajęcia prowadzi ONLINE) Babka indywidualnie podchodzi do umiejętności/ zdolności/wiedzy kursanta, nikogo nie wyróżnia/ nie gani, ma świetne podejście motywacyjne/pedagogiczne, zajęcia sią ciekawe, praktyczne i bardzo merytoryczne. Lektorka świetnie przygotowana do zajęć, otwarta na potrzeby kursantów, poświęca dużo czasu dla grupy i indywidualnie dla ucznia, zawsze chętna do pomocy, wsparcia. Bardzo cierpliwa, wyrozumiała, empatyczna. Z zajęć u Marty nie wynosisz książki pod pachą i kawy w brzuchu. Od Lektorki otrzymasz: ! materiał dostosowany do potrzeb grupy (gramatyka) ! ciekawe lekcje, dużo praktycznego słownictwa do wykorzystania, oryginalna tematyka lekcji ! brak nudy na zajęciach ! dużo praktycznych i ciekawych zadań domowych ! dużo praktycznych ściąg ! cudne wsparcie przy PRAWIDŁOWEJ wymowie ! Jej wkład, zaangażowanie, profesjonalizm ! pozytywne nastawienie, luz, humor, uśmiech... i ... "taki mamy klimat" ! pozytywną krytykę i bardziej pozytywną motywację ! energię do nauki, że nawet jak rano masz LENIA to i tak zjawiasz się na zajęciach :) MARTO, szkoła Ci nie dziękuje w żaden sposób... TO NA FORUM DZIĘKUJĘ CI JA... i POLECAM CIĘ KAŻDEMU NOWEMU KURSANTOWI - w tej... czy innej szkole bo... FIRMĘ TWORZĄ LUDZIE... i to nie za firmą za LUDZIEM idzie LUDŹ :) Pierwsza LEKTORA dzięki której chce mi się chcieć - nie odpuściłam żadnej lekcji (nawet złamanie kręgosłupa nie było dla mnie wymówką). Z całego serca polecam MARTĘ SKRZYPIŃSKĄ - właściwa Kobieta we właściwej roli, chociaż CHYBA nie do końca w dobrym miejscu, bo mam wrażenie, że Jej praca nie jest doceniania odpowiednio. Sama szkoła funkcjonuje w totalnym chaosie: - masz kilku opiekunów grupy (nie wiesz z kim kontaktować się w firmie w sprawie umowy, płatności; 6 osób odpowiedzialnych za kontakt z Tobą a jedno o drugim nic nie wie; ha ha), -warunki umowy przed podpisaniem zmieniane są jak w kalejdoskopie = dziś płacisz 100zł, jutro promocja na 150zł, a za tydzień zniżka na 99,50zł. I jak to śpiewa Zenuś z "disco z pola" : jak do tego doszło , nie wiem! :) - zajęcia (np. kurs roczny) zaczynasz we wrześniu a już w czerwcu/lipcu musisz zapłacić umowną część za zajęcia (czy szkoła z 2m wyprzedzeniem obraca moją forsą? czy też wrzuca kasę na NISKI % do banku?) - o odwołanych zajęciach szybciej dowiesz się od lektora niż ze szkoły - dojdziesz co jest pięć? NO NIE! Tak niewiele potrzeba by TO administracyjnie działało poprawnie. Czego mi brakuje po stronie szkoły? 1. dostępu do nagrań lekcji (nagrania zajęć po jakimś czasie są kasowane, nie przesłuchasz sobie np. 2 lekcji pod koniec trwania kursu) 2. folderu/miejsca gdzie dostępne by były materiały wysyłane od Lektora (nie ma mnie na zajęciach>zaglądam w folder>sięgam po materiały) 3. przejrzystości komunikacji po stronie FIRMA - KURSANT; właściwie to DOBREJ KOMUNIKACJI 4. konkretnego doradcy/ opiekuna grupy (kursant powinien mieć @, tel do tej osoby) 5. ludzkiego podejścia (nie rozmowy ze skryptu) po stronie pracowników firmy 6. pełnej funkcjonalności aplikacji LangLion W trakcie trwania kursu nie masz kontaktu z firmą a przed podpisaniem nowej umowy/ kontynuacji nauki pracownicy szkoły wydzwaniają jak szaleni! - biedni ewidentnie korzystają ze skryptów rozmów handlowych bo nie da się porozmawiać po ludzku (firma pewnie narzuca Standard Rozmowy Handlowej i "boroki" brzmią jak android 2G). Co kontakt z firmy to słyszysz inną kwotę za kurs, terminy rozpoczęcia zajęć też się zmieniają. Lektorzy ( w mojej subiektywnej ocenie) nie są doceniani. Pracownicy adm. są OCENIANI nie doceniani - korpo moda niszczy ludzi (nie tylko w Lingua) a tym samym samą firmę. LEKTORKA NA SUPER PLUS PRACOWNICY adm. neutralnie - mają skrypty rozmów to ocenić ich nie wolno. SZKOŁA - organizacja na minus.
To fakt dużo jest biurokracji ale gdzie teraz jej nie ma? Ja lubie to co robię i sprawia mi to przyjemność więc też nie widzę jakiś wielkich minusów. Jeśli ktoś nie lubi pracować elastycznie to nie będzie to praca dla niego. Zarobki są w moich rękach im więcej tym lepiej.
Dokładnie Ula, gdzie nie ma biurokracji? Ja pracuję na recepcji i bardzo sobie pracę chwalę. Wynagrodzenie adekwatne do obowiazków i najważniejsze ze płatne na czas.
Witajcie, ktoś pracuje może w Profi jako Specjalista ds. sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta? Jak się pracuje? :)
Dzień dobry, kilka dni temu znalazłam ofertę pracy zdalnej na stanowisku Specjalisty ds sprzedaży i telefonicznej obsługi klienta. Ktoś może napisać coś więcej? Jak się pracuje na tym stanowisku? :)
Nie polecam - dużo na głowie, presja i chora atmosfera. Zarządzanie szkołom masakra, ciagle zmiany i chaos