Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Asia
Pracownik
 Pytanie

Wiecie coś na temat stawek premii czy się zwiększyły? Bo np Sz u mnie dostała 2xwiększa a moja przyszła taka jak zawsze. Wyszło na to że pracownik ma większą premie niż kierownik.... Szkoda że nie dostajemy żadnych info z oceną naszej pracy i wysokości przyznanej premii. Dajcie znać jak to w waszych salonach wygląda

Kasia
Pracownik
@Asia

Moim zdaniem kierownicy, Ci długoletni, Ci ogarnięci, powinni dostawać na prawdę dobra premię i mieć porządna stawkę, o porządnego ks nie jest tak łatwo, są miasta gdzie ciągle nie mogą z rekrutować, albo osoby szybko uciekają.

Mała
Pracownik
 Pytanie
@Asia

ocena? to musisz poczekać jeszcze z 10 lat aż firma z postępem pójdzie.Ich niestać na to tzn.nie mają pojęcia co to takiego tam 100 lat za murzynami.Ale tak to jest jak starszyzna rządzi.

Ola
Pracownik
@Mała

Ocena na pewno jest, na jakiejś podstawie przyznają premię, tylko my tej oceny nie mamy do wglądu, tak samo ks wysyła tabelkę z oceną pracowników i też do wglądu tego nie mają pracownicy, to jest tajne i poufne, nie wszustko może być jawne. Jeżeli chcemy opinię o naszej pracy zawsze możemy poprosić przełożonego o takową.

Renia
Pracownik
@Ola

jasne wierzę bo muszę

Były pracownik
Były pracownik

Ta firma to jakaś pomyłka i (usunięte przez administratora) pracowników którzy odchodzą z własnej woli i nie tylko. Pracowałam w firmie do 17 danego miesiąca i za karę, że złożyłam wypowiedzenie to za poprzedni miesiąc nie dostałam premii mimo, że rzetelnie pracowałam do samego końca. Podłość. Już teraz wiem, że w życiu bym się tak nie poświęcała tej pracy gdybym wiedziała, że tak postępuje z ludźmi.

Były pracownik 2
Były pracownik
@Były pracownik

Mi nie zapłacili za dwa miesiące, a pracowałem również przez miesięczny okres wypowiedzenia, gdybym wiedział że sprawy tak się potoczą to odrazu poszedłbym na L4. Człowiek chce być uczciwy i wspomóc zespół a tak mu odpłaca centrala.. żałosne

Były kierownik
Były pracownik
@Były pracownik

Miałam dokładnie taka sama sytuację, odeszłam po okresie próbnym z róznych powodów. Do ostatniego dnia pracy robiłam co mogłam żeby zamknąć wszystkie sprawy, a premii również nie dostałam. To jest po prostu takie podejście firmy, którego przyczyna leży gdzieś wyżej i to po prostu czuć.

Kasia
Pracownik
@Były pracownik

Pracownik na okresie wypowiedzenia nie dostaje premii, takie są wytyczne i to nie tylko w tej firmie. Premia jest uznaniowa, czyli zależy od pracodawcy czy ją wypłaci, i tutaj nic nie zrobisz jest to zgodne z prawem.

Były kierownik
Były pracownik
@Kasia

To teraz jestem ciekawa dlaczego moja bezpośrednia przełożona mówiła mi o tym, że "jeszcze czekają nas premie" na tydzień przed moim odejściem.

Kierownik
Pracownik
@Były kierownik

Kierownikom premia jest przyznawana dopiero po okresie próbnym, za okres próbny nie należy Ci się premia.

ania
Pracownik
@Były kierownik

kierownik ma premię dopiero po okresie próbnym, czyli po 3 mc, premia jest kwartalna.

kania
Pracownik
@Były pracownik

Kochani, pamiętajcie ,że pracujecie przede wszystkim dla siebie, nie dla kierownika, i wierzcie mi, że warto zawsze warto zachować się fair wobec innych ludzi, wiele razy się spotkałam z sytuacją, że to iż byłam dobrym pracownikiem nie robiłam numerów itp sprawiło, że np gdy szukałam pracy szybko ją znajdywałam poprzez polecenie przez inną osobę, dobrą opinię itd Warto mieć dobre kontakty z rks-ami- kpv , bo tych ludzi możemy jeszcze kiedyś gdzieś spotkać w życiu, w innej firmie, i Oni również mogą wystawić nam opinię. Także szanujmy się wzajemnie, nie warto zostawiać za sobą złego wrażania, dobre relacje są bardzo ważne :)

ola
Pracownik
@Były pracownik

Osoby na okresie wypowiedzenia nie dostają premii, natomiast ks premię dostaje dopiero po okresie próbnym.

ups
Pracownik
@Były kierownik

Może nie znała dobrze regulaminu premii dla ks, wytycznych jest tak dużo, że zdarza się szczególnie nowym rks nie znać wszystkich :) czasami lepiej pytać bezpośrednio w kadrach, ten dział jest chyba najbardziej ogarnięty.

ona
Pracownik
@Były pracownik 2

Na L4 dostałbyś 80% wynagrodzenia, tak już jest i to nie tylko w tej firmie, że osoby na wypowiedzeniu nie dostają premii, przepracowałeś cały okres wypowiedzenia więc dostałeś za ten czas należne wynagrodzenie. Ja tutaj widzę bardzo dużą niedojrzałość w Twojej wypowiedzi, pracujesz przede wszystkim dla siebie, to że zachowałeś się fair wobec załogi to świadczy dobrze o tobie, ale łaski nikomu nie robisz, że pracujesz, że w ogóle przychodzisz do pracy, to nie przedszkole.

Kreatywny
Inne

Mamy pandemie a pracownicy chodzą po sklepie i obsługują klientow jakby nigdy nic coś chyba jest nie tak .Albo firma nie dba o pracownikow albo nie dba o klientów. 2 m odległości prosze aby utrzymywać

Fifarafa
Pracownik
 Pytanie
@Kreatywny

A co mają latać zamiast chodzić?

Koko
Pracownik
 Rekomendacja
@Kreatywny

Niestety ale to klienci zachowują się jakby pandemi nie było, podchodzą do pracowników i nie zachowują wskazanej odległości, jako sprzedawcy nie możemy odmówić klientowi pomocy bo to zachowanie nie sprzedażowe i nie handlowe:)

Loki
Pracownik
@Kreatywny

Mail przyszedł żeby obsługiwać bo trzeba cisnąć wynik... Wiec to nie klienci jak pisze osoba nizej, to firma uważa że ważniejsze jest obsługiwanie klientów niż ludzkie zdrowie....

Kasia
Pracownik
@Loki

W tym przypadku obowiązują wytyczne rządu, maski, dezynfekcja rąk, zachowanie odległości, to zapobiega rozprzestrzenianiu wirusa i dotyczy wszystkich.

Alicja
Pracownik
@Kasia

nie wszyscy na salonach noszą i firma nic z tym nie robi.

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Alicja

Chodzi Ci o klientów?

Deko
Pracownik
 Pytanie

Dekoratorzy dajcie znać jak wyglądają Wasze premie, czy dostajecie miesięczne czy kwartalne i jaka to jest kwota?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Vel Ks
Pracownik
 Pytanie

Dostaliście premie?

Xyxy
Pracownik
@Vel Ks

Nie

Xxx
Pracownik
@Xyxy

U mnie też brak premii......

kkkkk
Pracownik
@Vel Ks

dostałam

Ks
Pracownik
@Vel Ks

Mój zespół dostał. Ja jako kierownik nie. Trzeci kwartał z rzędu. Trzeba przyznać, że jest to "bardzo sprawiedliwe, motywujące i okazujące wdzięczność". Taka nagroda za poświęcenie, pracowitość, terminowość, trzymanie zespołu w ryzach, brak nieobecności i wiele więcej. Naprawdę dziękuję.

xxxx
Pracownik
@Ks

To świadczy tylko o tym jak głęboko nas mają ...

Vel Ks
Pracownik
@Ks

Przyszed mail że jutro będą... Zobaczymy Kierowcy mają gorzej bo dostają kwartalna. Pracownicy dostali za styczeń i luty chyba też a nam już nie dali chociaż za dwa miesiące powinni... Maj i czerwiec na pełnych obrotach bo obcięte etaty a pracy więcej też bez premii.... Odechciewa się robić cokolwiek

Vel Ks
Pracownik
@Ks

Ciekawa jestem jakie teraz są stawki premiowe bo u mnie dziewczyny dostały 2xwięcej. Może my też dostaniemy większeXD

Xxx
Pracownik
 Pytanie
@Vel Ks

Jestem osoba funkcyjną a tez nie dostałam premii i nie wiem z czego to wynika. Nie byłam na L4 nie brałam uz a kierownik przyznał mi normalnie 100%. Kolejny raz mam ochotę rzucić to wszystko, ale rynek pracy jest teraz tak nie stabilny i co tu robić ??? Brakuje mi sił na to wszystko i współczuje kierownikom bo prawda jest taka, że macie gówniane pieniądze a odpowiedzialność i oczekiwania są ogromne. Uważam, że na takim stanowisku wynagrodzenie powinno wynosić minimum 4 tys na rękę plus premie.

Kaka
Pracownik
@Vel Ks

Do kierowników na pocztę przyszła wiadomość,że realizacja premii przesunięta na 21.10 takz3 jeszcze nic straconego:)

Kaka
Pracownik
@Ks

Premia dla kierowników przesunięta na 21.10:)

Julia
Pracownik

Ciekawa jestem czy znów zrobią lockdown, bo patrząc na to że wprowadzają kolejne obostrzenia, wszystko jest możliwe. Mam nadzieje że nie obniżą nam etatów i nie będzie zwolnień. Ehhh zobaczymy

Kasia
Pracownik
@Julia

To zależy od sytuacji, ponowne zamknięcie to już ostateczność, myślę że będą starali się tego uniknąć jednak. Z czasem pewnie wprowadza limity osób na powierzchniach sklepu. Dobrze by było żeby ludzie wchodzili do sklepów za rzeczywistą potrzebą zakupów a nie spacerki z całymi rodzinami dla zabicia czasu i rozrywki..

Ola
Pracownik
@Kasia

jak będą limity to i tak ludzi nie będzie i salon traci a jak traci to cięcie etatów no i nic nie zrobisz. Wzrost zakażeń dopiero się zbliża i na pewno wesoło nie będzie bo klientów wystraszy odzież to nie pierwsza potrzeba zakupów więc bez tego klient przeżyje.

Kasia
Pracownik
@Ola

U nas jakoś się nie boją, w sobotę ruch jak w Rzymie, póki co nie odczuwamy zmiany, ludzie galerię traktują jak rozrywkę, całymi familiami przyjeżdżają z powiatu, jak im rząd siłą tego nie ukruci sami się nie poczuwają do niczego.

Alicja
Pracownik
@Kasia

no i dlatego mogą je zamknąć żeby uniknąć wzrostów ludzie lekceważą to nie czas na rozrywki bo nie zapanują nad tym.

Alicja
Pracownik
@Ola

u nas jest mniej dużo mniej klientów

Supergirl
Były pracownik

Nie polecam. Zostałam zatrudniona na 3 miesiące w tej firmie, na umowę o prace. Po czym dopiero po 3 miesiącach szanowne państwo, szef i kierowniczka powiadomili mnie iż jest za dużo pracowników i szukają na zlecenie. Od samego początku była nowa ekipa, dziewczyny bardzo się nosiły a stara pracownica była wręcz opryskliwa. Najwidoczniej nie zadowolona z pracy. Nie fajne i nie wygodne traktowanie, wykorzystywanie nowego pracownika dało się we znaki. Kierowniczka też nowa, miała bardzo lekceważący stosunek do pracowników. Ogólnie słabo to wszystko wyglądało. Przyznam, że robiłam wszystko jak należy i się nie odbijałam. Inna pracownica strasznie się leniła i wolno poruszała ale została przedłużona jej umowa. Po prostu nie polecam.

Koko
Pracownik
 Pytanie
@Supergirl

Szef? Tzn kto?

Dość!
Pracownik
 Pytanie

Masz już ułożony grafik na kolejny miesiąc wg wytycznych firmy, i co ? dostaniesz nagle maila że obniżamy normy w miesiącu na który już grafik przygotowałeś, normalnie szału można dostać, czy nie można takich informacji przekazywać SZYBCIEJ? korekta grafiku to nie jakieś hop siup i już zrobione, są salony z 1 komputerem na sklepie, życzę powodzenia w robieniu w takich warunkach grafiku pracy, testów itp normalnie co za firma, wymagają od salonów terminów, a sami co? wszystko na ostatnią chwilę, bez szacunku do cudzego czasu pracy! Takie informacje można przekazać dużo szybciej, wystarczy tylko dobra wola i szacunek do drugiej strony!

Kasia
Pracownik
@Dość!

Jestem kierownikiem robię grafiki w domu, na salonie jeden komputer, ciągle ktoś do kasy, więc skupić się nie można, pracy więcej niż możliwości przerobowych, niestety warunków do tworzenia grafików na salonie nie ma.

Me Myself And I
Pracownik
@Kasia

Rownież grafik robie w domu, oszczędność czasu i spokój w domowym zaciszu

Adam
Pracownik
 Pytanie
@Me Myself And I

i "odbierasz" sobie te godziny za home office? :)

Ola
Pracownik
@Me Myself And I

Oszczędność czasu w pracy, kosztem własnego wolnego czasu chyba tak chciałaś napisać.

bbbb
Pracownik
@Me Myself And I

u mnie za chinyyyy nie chce działać grafik w domu :P

Ola
Pracownik
@bbbb

Musisz włączyć makra, wtedy zadziała :)

nie dajcie się zwariować
Pracownik
@bbbb

no i bardzo dobrze masz wolny czas dla rodziny.Praca w pracy a po pracy wolny czas od pracy.

Ola
Pracownik
@nie dajcie się zwariować

Tak, tylko na salonie z 1 komputerem przy dużym ruchu i ilości pracy, grafiku nie zrobisz, co chwilę byś musiał się odrywać bo klient podchodzi do kasy, albo Cię o coś pyta, a jednak tutaj trzeba się skupić żeby ułożyć grafik bezbłędny. Są ksi, którzy nie mają warunków do tworzenia grafików na salonie, dlatego poświęcają swój wolny czas w domu. Smutne, ale tak jest!

Paula
Pracownik
@Ola

to źle bo pracę wykonuję się w miejscu pracy widocznie się źle organizujesz.My mamy jeden komputer i nasza kierwniczka z wszystkimi się wyrabia.

5
Ola
Pracownik
 Pytanie
@Paula

Jaka powierzchnia salonu? Jakie utargi dzienne a jakie w weekend? Jaki skład osobowy na salonie? Czy wasz ks pomaga przy dostawach, robi aranżacje vm, sprząta z Wami? Zanim kogoś osądzisz wejdź w jego buty, każdy salon jest inny, więc org pracy też, porównywać to się możemy jak zobaczę jak wyglądacie wizualnie itd :)

Królowa
Pracownik
@Paula

Jakie miasto, pewnie wam wchodzi 20 klientów na cały dzień :) , są salony, które mają tak mały ruch, że ks z nudów grafik robi, są salony, że mają taki (usunięte przez administratora) że ks nie ma czasu i możliwości do tego, także nie porównuj w taki sposób, bo salon salonowi nierówny.

Ola
Pracownik
@Królowa

to prawda we wszystkim jest nierówny więc niech każdy nie pisze że wszędzie jest tak samo bo nue jest począwszy od wynagrodzeń, ilości osób i ich obowiązków.Jeden się wyrabia z robotą drugi nie.

Były już pracownik ????
Były pracownik
@Dość!

W cywilizowanych sieciowkach kierownik ma swój komputer na zapleczu, żeby efektywnie i w spokoju wykonywał swoją pracę. A tu jeden komp do sprzedaży, maili, grafików, reklamacji, szkoleń, formularzy, konwoju.... Jaka to jest praca jak robisz grafik czy pakujesz pieniądze i co chwilę się odrywasz żeby coś sprzedać klientowi. To jest wogole brak logiki i straszna oszczędność tej pseudo firmy. I przecena bez palmtopow czy innych czytników, które w innych firmach są już od wieków i ułatwiaja pracę. W Karze (celowo napisane bo to kara a nie praca tam) wszystko się utrudnia sprzętowo, organizacyjnie a kadry i centrala to książki by można pisać do jakich absurdów tam dochodzi!

Kaaes
Pracownik
 Pytanie
@Ola

A jak włączyć sobie te makra? Ktoś pomoże?

Kierownik
Pracownik
 Rekomendacja
@Kaaes

Z tego co pamiętam instrukcja jest umieszczona na panelu.

Piter
Inne

Bardzo dobre jakościowo ubrania, modne i dobrze leżące, cenowo też przystępne. Materiał bardzo przyjemny i to już któreś udane zakupy z kolei. Panie kasjerki też bardzo miłe i pomocne.

Paprotka
Kandydat
 Pytanie

Cześć :) jakie stawki dla sprzedawcy w Wawie na pełen etat?

.
Pracownik
@Paprotka

2600 brutto

Pracownik
Pracownik
@.

Haha chyba 2600 netto ... , zależy gdzie na prawdę

Lolololol
Kandydat
@.

Dziwne, byłam na rozmowie i zaproponowali mi 2300 na reke plus premia za brak zwolnień.

m.
Pracownik
@Lolololol

to trochę dziwne że sprzedawca w większym mieście ma więcej. ja jako młodszy z-ca mam niecałe 2100 na rękę

Ola
Pracownik
 Pytanie
@m.

osoby nowe otrzymują więcej.Czemu tak jest niewiem?ale wiadomo że tutaj nic się nie dowiesz. w każdej miejscowości jest inaczej i to pewne.

Ola
Pracownik
@Lolololol

To, że ktoś w danym Mc nie ma L4 nie oznacza, że otrzyma premię, to nie jest jedyne kryterium oceny do otrzymania premii. Premia jest uznaniowa, czyli zależy od woli pracodawcy, kierownik wysyła tabele z oceną pracowników, a centrala ją weryfikuje.

Lolololol
Pracownik
@Ola

W takim razie wprowadzono mnie w błąd. Nie było powiedziane, że jest to premia uznaniowa, a właśnie za brak L4.

Ola
Pracownik
@Lolololol

W naszej sieci obowiązuje premia uznaniowa, info o premii jest dostępne do wglądu można sobie wydrukować i przeczytać.

Wiewióra
Inne
 Pytanie

cześć dziewczyna czy jeste może ktoś z was kto pracuje w Koninie w CH Ferio? Mam propozycję pracy, zastanawiam się przerażają mnie trochę dniówki po 12h

Kasia
Pracownik
@Wiewióra

Skoro Cię przerażają to nie zaczynaj tej pracy :)

Ola
Pracownik
@Wiewióra

Albo jest się czegoś pewnym, że się tego chce albo nie. Skoro nie jesteś pewna i boisz się zmian po 12h,to najwidoczniej praca nie dla Ciebie, więc nie zawracaj głowy ludziom, w twoje miejsce przyjdzie ktoś kto chce pracować i szanuje pracę.

Lolololol
Pracownik
@Wiewióra

Zmiany po 12h nie są takie złe. Dzięki temu masz później więcej wolnego. Ja np. wolę przyjść na 12h niż na 14 na 8h. Co prawda po tych 12h nogi wlażą wiadomo gdzie, zwłaszcza ze masz tylko 15min platnej przerwy, a te pół godziny musisz odrobić przychodząc wcześniej...

Gosia
Inne
@Lolololol

Jak przyjść szybciej to masz jeśli pracujesz po 12 godzin więcej dni wolnych

Bartek
Pracownik
 Pytanie

Co sądzicie o powiadomieniu swojego przełożonego, kierownika, o L4 poprzez SMS na jego prywatny telefon? Czy to już nie jest przekroczenie jakiejś granicy, brak szacunku, niedojrzałość pracownika? Moim zdaniem są sytuację gdzie wypada zadzwonić, a wysylanie SMS to taka dziecinada, jeszcze na prywatny numer....

Marla
Pracownik
@Bartek

Nie jest to przekroczenie granicy wg mnie. Ale jesli wolalbys inaczej, poinformuj o tym swoich pracowników i sprawa rozwiązana

Ola
Pracownik
@Bartek

Moim zdaniem jednak wypada zadzwonić, z SMS różnie bywa może nie dojść, ktos może późno odczytać itp jeżeli ktoś wysyła SMS to znaczy, że nie ma odwagi zadzwonić, a to świadczy o braku dojrzałości, często młode osoby tak się zachowują ale nie wszystkie. Są sytuacje gdzie powinno się dzwonić, kierownik takie zachowanie może różnie odebrać, również jako brak szacunku do niego, pracy, zespołu. Ja bym jednak zadzwoniła w takim przypadku.

Anna
Pracownik
@Bartek

Ja osobiście telefonuje w takim przypadku, moim zdaniem tak po prostu wypada, to świadczy o mojej kulturze osobistej, wysyłanie SMS jest strasznie dziecinne a co za tym idzie niedojrzałe.

abc
Pracownik
@Bartek

W takich sytuacjach dzwoni się, sms to świadczy o niedojrzałości pracownika, z takimi co smsy wysyłają zawsze są jakieś problemy, wiem to z doświadczenia. Porządny pracownik zadzwoni, poinformuje, zachowa się profesjonalnie. osobiście odradzam pisania smsów są sytuacje ,że nie dochodzą do nadawcy, a w tym przypadku należy powiadomić skutecznie.

Lucy
Pracownik
@Bartek

W takim przypadku jak L4 czy UZ, wypada zadzwonić jeśli to możliwe, wysyłanie SMS może nas postawić w złym świetle, jako osobę niedojrzałą, są sytuację Kiedy się dzwoni bo to oznaka profesjonalizmu. Kierownik to nie koleżanka z podwórka.

azle89
Pracownik
 Pytanie

Czy na waszych salonach też tak często odbywają się wizyty tajemniczych klientów? U nas w ciągu tygodnia były aż 2 wizyty ????????‍♀️

Asia
Pracownik
 Pytanie
@azle89

I jak wam poszło? Jakie są kryteria oceny? Dostajesz info na maila czy jak?

ups
Pracownik
 Pytanie
@azle89

No nie, nigdy tak nie mieliśmy, żeby tak często, a może 1 wizyta wypadła fatalnie i chcieli sprawdzić poprawę. To raczej nie jest normalne, o coś musi chodzić, że tak często? macie albo mieliście jakiś problem na Salonie?

Asia
Pracownik
@ups

Przy nawale pracy trudno jest idealnie obsługiwać klientów. Może chcą obniżyć premie kierownikom...

xxxx
Pracownik
@azle89

U nas podobnie , dla mnie ocena centrali jest nieadekwatna do tego co robimy. Sklady obniżone dostawy full vm, 2 3 osoby na zmianie fizycznie nie da zrobić sie wszystkiego

Ola
Pracownik
@xxxx

Tutaj nie da się zrobić wszystkiego na raz, to zależy od wielu czynników, dlatego też należy wybrać i ustalić priorytety. Tutaj nie jesteśmy w stanie na już zrobić wszystkiego. Oni zlecają, ale to my układamy plan pracy, ustalając co w tej chwili jest ważne. Myślę, że rks są świadomi tego i uświadamiają biuro. Jeżeli większą część sklepów się nie wyrabia to znak, że jest coś nie halo ale z org pracy centrali. Nie rozumiem też dlaczego testów np kadrowych nie zleca się w okresach martwych handlowo, w okresie przecen, zwrotów sezonowych, instr vm, każde takie działania z testami są mocno utrudniające pracę szczególnie dla sklepów z 1 komputerem.

Mia21
Pracownik
 Pytanie

Czy są u Was premie za brak L4? Jeśli tak, to ile wynoszą?

Marla
Pracownik
@Mia21

Ola
Pracownik
@Mia21

Premie nie są za brak L4, są uznaniowe a jednym z kryteriów oceny pracownika jest dyspozycyjność i brak nieplanowanych absencji. Ale to nie jedyne kryterium oceny, oceniamy zaangażowanie, pracowitość, postawę wobec pracy i klientów.

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

A propo tajemniczych klientów- jeśli takowy się pojawi, to czy zawsze dostajecie jakieś info na meila, czy tylko wtedy jak nie obsłużycie wg standardów firmy ?:) ( przy takiej ilości pracy o to nie trudno)

Hulk
Pracownik
@Ciekawa

Oczywiście, ks dostanie ankietę na maila, On ocenia ogólnie tzn nie musisz go obsługiwać, on ocenia czy bylo powitanie, co robili pracownicy, jak vm, jak strefa wejścia, jak przymierzalnia ect.

Świeżak
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy jest ktoś z Torunia? Posypały się ogłoszenia i poszukują pracowników. Możecie swoje opinie wyrazić? :)

Ilonka
Pracownik
 Pytanie

Hej, jakie miałyście dostawy w zeszłym tygodniu? Bo na południu słabo

Asia
Pracownik

Pracy nie ma końca! Obsługuj klienta, sprzątaj, przebieraj manekiny, odpisuj na maile, rób instrukcje, zdjecia, rób dostawy, dbaj o estetykę i pełne zatowatowanie itd. Itp. Klienci są różni czasem trzeba zacisnąć zęby i być miłym i uśmiechniętym. 12h żeby się ze wszystkim wyrobić to mało. Niech ktoś z centrali przyjdzie na jeden dzień i zobaczy jak to tak naprawdę wygląda. Ludzie to nie maszyny!

Magda
Pracownik
@Asia

Dokladnie. Ja miałam sytuacje kiedys, że się kompletnie nie wyrabialam. Przyszłam rano do pracy . 10 tys wiadomosci zrób to tamto sramto . Zrób konwój ,zdjecia, formularze powies plakaty, wszystko do godziny 10 itd itd . Potem zaczęły się maile, że czemu jeszcze wszystko nie zrobione . I jak latalam z tymi plakatami SAMA bo sama byłam na zmianie to klient mi powiedział że ja to chyba nie chce tu pracować bo się nim nie interesuje . Aż myślałam że się popłacze z bezsilności

Ala
Pracownik
@Magda

Tak serio, to wieszanie plakatów przez 1 osobę jest niezgodne z zasadami bhp :) Ludzie z Centeali, szczególnie Ci zza biurka, kompletnie nie mają pojęcia jak wygląda praca i sytuacja na Salonach, to wstyd że dochodzi do takich sytuacji jak piszesz.

Rak
Pracownik
@Asia

Masz rację, pracy jest więcej niż mocy przerobowych ludzi. Moim zdaniem oprócz stałego składu na umowę o pracę powinni wrócić i posiłkować się zleceniem. Zlecenia powinny być, ale jako dodatek a nie zamiast umów o pracę.

Vel Ks
Pracownik
 Pytanie

Jak kierowcy dają sobie radę z robieniem grafiku, testów, wyjmowaniem dostaw, układaniem sklepu, robieniem instrukcji i robieniem wielu innych rzeczy przy jednoczesnej obsłudze klienta? Przy wydawanych urlopach i okrojonych składach jest to bardzo trudne a centrala ciśnie i chce wszystko na już...

Kaesik
Pracownik
@Vel Ks

No lekko nie jest, ustalam priorytety, ale to jest zawsze wybór czegoś kosztem czegoś, najgorzej jak jeszcze jakieś L4 wypadnie bo teraz sezon na chorowanie. Cała załoga jest na pełnych obrotach, w tym robię wszystko, szczęście że mam doświadczenie i szybkie ruchy, inaczej byśmy byli w czarnej (usunięte przez administratora) :) ogólnie praca z mega dawka adrenaliny, cały czas na wysokich obrotach, cały czas jakieś atrakcje, praca dla mocnych ludzi, nie każdy wytrzymuje to tępo, te zmiany itd Czasami jak tak popatrzeć z boku na sytuację to niezły cyrk jest :)

Vel Ks
Pracownik
 Pytanie
@Kaesik

Też pracuje w tej firmie kilka lat jednak wymagania centrali i coraz więcej obowiązków na dłuższą metę jest wyczerpujące. Nie da się robić wszystkiego na raz! Naprawdę nie wiadomo w co ręce włożyć. Zawalają nas mailami, cisną o utargi, koszyk. Czepiają się o krzywy stosik, estetykę, myślą że my tylko siedzimy i nic nie robimy? Chciałabym tylko więcej wsparcia i wyrozumiałości od centrali ale to chyba marzenie. Czasem miłe słowo też jest potrzebne żeby motywować do pracy a nie tylko czepianie się.

Kaesik
Pracownik
@Vel Ks

No to pomyśl co musi przeżywać i jak się czuć taki nowy ks jak wchodzi w taki armagedon, miałam to szczęście, że zaczynałam pracę jak nie było promocji, normalne ceny, cisza, spokój, na spokojnie się wdrożyłam w obowiązki, jeszcze kilka lat temu było zupełnie inaczej, inna jakość produktu, inne ceny, inny klient, teraz wchodzi taka dzicz, że głowa mała.

L4
Pracownik
 Pytanie

Kochani, jak u Was na salonach wygląda sytuacja z L4, często się zdarzają? Jak są odbierane, przez ks i załogę? Jakie macie doświadczenia w tej kwestii?

Kasia
Pracownik
@L4

Każda absencja nieplanowana, to bardzo duży problem, i bez niej ciężko się wyrobić z pracą, z jej ilością. Zwolnienie lekarskie to już ostateczna ostateczność, jak ktoś szanuje swój zespół to wie o tym doskonale.

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii