Zamówiłem części w czwartek około godz.11. Na stronie sklepu jest informacja że, jeżeli zamówienie złożone jest przed godz.13 to wysyłka jest w ten sam dzięń . Dzisiaj jest środa a przesyłka dalej nie jest wysłana.(Podróż przesyłki jeszcze nie rozpoczęła się -INPOST}. Wysłałem Oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Gratuluję firmie podejścia do klienta.
Czas oczekiwania na kupiony towar to około 3 tygodnie, stracony czas i nerwy, infolinia to zwykły blef.
Wszystko gra
Kupiłem lampę przednią w której odpadł odbłyśnik. Na prośbę o wymianę na produkt wolny od wad, otrzymałem następującą odpowiedź: "Reklamowane towary należy odesłać na adres na adres Moto-net ul. Makuszyńskiego 22a 31-752 Kraków wraz wypełnionym protokołem reklamacyjnym oraz oryginałem paragonu fiskalnego lub kserokopią faktury VAT. Czas rozpatrzenia reklamacji +/- 14-30 dni - w międzyczasie trwania wykonywania ekspertyzy gwarancyjnej przez gwaranta prosimy o "poskładanie" pojazdu na innych częściach by się nie denerwować i nie czekać na wynik ekspertyzy tylko użytkować pojazd. Jeśli reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona zwrócimy pieniądze lub przyznamy nowe części - jak sobie Państwo zażyczą. Części należy dostarczyć na własny koszt." Po prostu porażka, zdecydowanie nie polecam!
![logo firmy](http://www.gowork.pl/media/cache/company_logo_profile_square_80/uploads/company_profile_image/1/3/7/1375e6e49f94c84dff0c665c94f19ef9.png)
Ten sklep to jakaś porażka, trzeci i ostatni raz zamówiłem części i jak zwykłe opóźnienie, ostatnio 7 dni ciekawe ile teraz.
Ostrzegam wszystkich przed tym sprzedawcą.Zakupiłem od nich z allegro pompe wody w cenie promocyjnej.Po dwóch dniach oświadczyli że pompy nie przyślą bo się wyprzedały ,chociaż były wystawione w innej ofercie Motonet na allegro w wyższej cenie,gdy zbiłem te argumenty na następny dzień napisali że serwery pomyliły cenę i stanowczo odmówili przysłania towaru za który zapłaciłem.Mogę co najwyżej złożyć pozew o wydanie rzeczy .(usunięte przez administratora)
Zakupiłem u nich elektrozawór zmiennych faz rozrządu i niestety nie wytrzymał próby czasu. Po zgłoszeniu problemu do firmy reklamacja została załatwiona od ręki. Tak, że polecam ten sklep ze względu na bardzo profesjonalną obsługę. Zaznaczę ,że towar był w okresie gwarancji.
Miesiadz temu kupiłem dwie lampy jedna z nich z pękniętym uchwytem przesłali mi na email wniosek reklamacyjny do dpd i bez odzewu nie polecam.
Nie uznano mi reklamacji wadliwego zacisku, trwało to 2 miesiące tragedia, nie polecam ktoś orientuje sie co można z tym zrobić
Czy Moto-Net uregulował już swoje zaległości za wadliwy towar? Koniecznie daj znać!
Witam, mam ten sam problem ze zwrotem pieniędzy. Po pół roku wystawili wreszcie korektę faktury, ale nie zwrócili pieniędzy. Korekta jest z 8.07.2019.
Oczywiście, że nie. Chyba sprawę oddam do sądu, bo windykacja nie wiem czy coś wskóra. W sądzie dodatkowo przedstawię f-ry za demontaż i montaż, z tego co wiem muszą muszą za to oddać.
Oczywiście zwrot przyjęty po upływie ponad 2 miesięcy zwrot pieniędzy w tym samym dniu moja ocena to 6 na 6 Pozdrawiam Pana Łukasza który się zajmował moją sprawą.
Firma godna polecenia robiłem zakupy na allegro dokonali wymiany tarcz prawie po miesiącu podchodzą do klienta ze zrozumieniem gorąco polecam. pozdrawiam
Kupiłem zaciski hamulcowe tylne. Prawy nie pasował do mojego typu auta. Poprosiłem o przyjęcie zwrotu zacisku po upływie 14 regulaminowych dni. Pracownicy potwierdzili przyjęcie zwrotu. Miła i profesjonalna obsługa. polecam.
Tragedia. Od pół roku staram się o zwrot gotówki za zakupiony wadliwy towar.Nie wspomnę o kosztach jakie poniosłem. Pomimo rozmów telefonicznych pracownicy mają to delikatnie mówiąc gdzieś. Sprawę oddaję do Rzecznika Praw Konsumenta.
Dobra obsługa i szybka wysyłka rozrząd ina i pompa wody z darmową wysyłką za 355 zł .Polecam.
No to jesteście do odstrzału. Bierzecie pieniadze a towary nie wysyłacie i dodzwonić się do Was normalnie nie można. Jak łaskawie ktoś wreszcie odbierze to sprawdza nie wiadomo gdzie , obiecuje oddzwonic i nic.Panowie zapewniam Was że to już koniec. Walenie w (usunięte przez administratora) z klientami to jest coś co kwalifikuje Was do odstrzału.
Ludzie nie kupujcie nic z tej firmy. (usunięte przez administratora) Żeby części idące niby na pierwszy montaż rozsypywały się po kilku tys kilometrów? Absurd...(usunięte przez administratora)
Przelałem 430 zł w czwartek do dzisiaj nie ma czesci .Jutro powiadamiam służby o(usunięte przez administratora) a może i (usunięte przez administratora)DPD nie otrzymało paczki od tej firmy .
Nie potrafią czytać co się do nich piszę w języku polskim
Czy poszukiwani są obecnie pracownicy sprzedaży? Wie ktoś?
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!!! Kupiłem od tego sprzedawcy zestaw koła dwumasowego niby oryginalne firmy Sahs... takie części idą niby na pierwszy montaż a po upływie miesiąca i przejechaniu 5 tys kilometrów kolo się rozpadło....... BRAK kontaktu z kompetentna osoba na infolinii .( Niby nie ma takiej osoby która się zajmuje reklamacjami) jednym slowem maja klienta w nosie.... Sam szef tej firmy nie chce rozmawiać z klientem w sprawie reklamacji i blokuje numer telefonu klienta.. brak jakiegokolwiek kontaktu....
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Andrzej Król Moto-Net?
Zobacz opinie na temat firmy Andrzej Król Moto-Net tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Andrzej Król Moto-Net?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!