Witam, AMORTYZATOR TYLNEJ KLAPY SKODA SUPERB III KOMBI 15- /LEWY i PRAWY - DLA POJAZDÓW Z AUTOMATYCZNIE OTWIERANĄ TYLNĄ KLAPĄ. Siłowniki dotarły wciągu duch dni, zabezpieczone przed uszkodzeniem bardzo profesjonalnie. Po numerze VIN wszystko pasowało Super, a montaż trwał około 10 minut i wszystko działa bez zarzutu. Polecam sklep wszystkim zainteresowanym i potrzebującym. Dziękuję i pozdrawiam, Michał.
Szukam pracy jako Przedstawiciel Handlowy, mam doświadczenie na tym stanowisku. Posiadam wysokie umiejętności sprzedażowe I negocjacyjne, co jest bardzo ważne na tym stanowisku. Jaki jest obszar działania, czy praca polega na telefonicznym pozyskiwaniu klientów, czy jednak jest niezbędne prawo jazdy, aby móc jeździć osobiście do potencjalnych klientów?
Jaka jest kultura pracy w Andrzej Król Moto-Net?
Brak jakiejkolwiek kultury. Brak organizacji pracy, nie mówiąc już o zarządzaniu. Pracownicy przychodzą jak chcą, brak grafików, oraz systemu do zgłaszania nieobecności i urlopów. Praca w stresie, i bardzo często ponad normy godzinowe. Brak umów na czas. Kierownictwo bez odpowednich kompetencji. W miejscu pracy notorycznie pojawiają się obelgi, wyzwiska, wylgaryzmy, od czasu do czasu nawet używki :)
Zdecydowanie nie polecam. Zero kontaktu, kompletne ignorowanie klienta. Reklamacja rozpatrywana przez blisko dwa miesiące.
A reklamacja jak była zgłaszana? Właśnie próbowałam się dowiedzieć wcześniej czy ktoś tutaj w ogóle pracuje w obsłudze klienta ale nie uzyskałam odpowiedzi
Tragedia, mega nieprofesjonalna firma. Konsultant w oparciu o nr VIN dobral niewlasciwe czesci. Nie odbieraja telefonow pomimo podjetych wielokrotnie prob. Problem ze zwrotem. Brak kontaktu. Na maile odpisuja wklejona formulka. Szkoda nerwow. Motonet - nigdy wiecej. Radze sie dobrze zastanowic przed zakupem.
Tam w ogóle pracuje ktoś w obsłudze klienta telefonicznej czy mailowej? Bo widzę same opinie tutaj o braku kontaktu
zerowy kontakt z firma, na meile, telefony nie odpowiadja. towar zakupiony, problem ze zwrotem pieniędzy , brak kontaktu. omijac z daleka tego janusza biznesu
Omijac dalekim lukiem Tarcze kupilem niby dobrej firmy a po 3 tyg bily ze sachochodu mozna bylo wyleciec .Oczywiscie reklamacji nie uznali twierdzac ze producent nie stwierdzil wady.Oszustwo bo amator by stwierdzil wade chyba ze nie maja pojecia o tej dziedzinie.Sa inne sklepy ten to dno I dodzwonic sie tez nie mozna No chyba ze cos chce sie kupic Jest ze oddzwonia za godz smiechu warte Nie poleca i odradzam sprzedawce i jego towar
No w KRS jest, że firma działa. A na ich stronie / sklepie z częściami do aut, piszą o sobie, że działają od 2008 r. oferując oryginały i zamienniki do wszystkich marek aut. trudno odszukać, jakiekolwiek ogłoszenie tej firmy z ofertą pracy. Ktoś tu pracuje, przy obsłudze sklepu i magazynu? I czy dużo roboty przypada na człowieka?
Predzej idzie w totka 6 strzelić, niż tam sie dodzwonic
ODRADZAM TĘ FIRMĘ !!!!!! Towar zamówiony i opłacony z góry . Tydzień nie przygotowana paczka , infolinia czy telefony nie odbierane, zupełny brak kontaktu , olewanie klienta . Po zakupie oferty od razu znikają . CZY TA FIRMA JESZCZE ISTNIEJE !!! Proponuję unikać szerokim łukiem tę firmę
Zgadzam się bo chciałem skonsultować zamówienie na stronie i w żaden sposób nie można się z nimi skontaktować.
czyli tak naprawdę dochodzi do tych zgłoszeń na policję jak pisali? pytam, bo ciekawa jestem czy pracownikom również mogłyby grozić jakieś konsekwencje z tego tytułu, wiadomo?
Nie polecam zwodzą klijenta czekam ponad 3 tygodnie i cisza z częściami i trzeba zgłosić na Policję.
w opiniach google też widziałam parę negatywnych opinii, które niedawno wpadły ale ktoś w jednej chwalił fachową obsługę i napisał, że są tutaj odpowiedni ludzie. Czyli ile tak naprawdę osób przy tym wszystkim pracuje? Nie widziałam chyba opinii od pracownika i się zastanawiam jak pracę mają tu zorganizowaną, że do takich opisywanych nieścisłości może dochodzić
Nie polecam tej firmy omijac szerokim lukiem naprawde porazka !!!!!!!!!!1 Telefonow nikt nieodbiera i nieodzwaniaja !!!!!!
Nie polecam, problemy z zakupionym produktem z Allegro, sprzedający unika kontaktu, mimo stwierdzenia przez ASO ze produkt jest zamiennikiem i działa wadliwie, sprzedający nie chce uznać gwarancji i zwrotu.
części uszkodzone i używane, sytuacja niejednokrotna.
Nie polecam nie odpisują na @ nie wysyłają w porę towaru, brak jakiego kolwiek kontaktu z klijetem. Ciekawe jak właściciel by się poczuł jak by wpłacił 200zl na coś i musiał się dopytywać po tygodniu gdzie towar.
Zgadzam sie. Okropni ludzie. Oszuści,nie powinni miec pozwolenia na sprzedawanie takiego badziewia
Nie spodziewałem się tu tyle i tak jednoznacznych komentarzy. Ja tu jestem, by sprawdzić potencjalnego pracodawcę. Zastanawiam się, jakie stwarza warunki zatrudnienia i z czego wynika brak dostaw zamówionego towaru do klienta? Kto się orientuje, czy za mało rąk do pracy?
Tak nierzetelnej firmy jeszcze nie spotkałem . Firma która nie tylko wszelkimi sposobami próbuje oszukać klienta , ale także nie dopuszcza do jakiegokolwiek kontaktu ze sobą. Na maile nie odpowiada. Pieniądze częściowo mi zwrócili. Przesłali nawet wiadomość sms z numeru 732120009 , że przelew został wykonany. Jak próbuje zadzwonić na ten numer aby zapytać o resztę kwoty , zapowiedź : NIE MA TAKIEGO NUMERU !!! CZY TA FIRMA I JEJ WŁAŚCICIEL SĄ NORMALNI ??? CHYBA NIE!
Moja opinia na temat tej firmy mimo zwrotu pieniędzy za zwrócony towar , który przez tych super fachowców w tej firmie został źle dobrany (mieli numer vin) jest niezmieniona . Firma wyjątkowo nierzetelna !!!! Rotacja pracowników chyba bardzo duża . Pani która przyjmowała reklamację i obiecywała zwrot za opłatę przesyłki zwrotnej , bo to ich wina , już nie pracuje ( pewnie nie chciała (usunięte przez administratora) ludzi) . Mam wykupiony smart i mogłem odesłać za darmo ale , ta "super " firma tak namieszała z dostawą , że nie mogłem uruchomić przesyłki smart. Postraszeni groźbą zgłoszenia sprawy do prokuratury i Allegro , po prawie miesiącu wzięli się do pracy i przyjęli na magazyn zwrot. Tylko gratulować "szybkości". Pan , nowy pracownik od reklamacji zadał mi pytanie : co to znaczy odwrotne przekazanie pieniędzy na konto ? Odwrotnie tzn. NATYCHMIAST panie od reklamacji. Szkoda słów raz i nigdy więcej !!! Nie kupujcie nic u nich , nie są też najtańsi , jak się reklamują.
Żałuję że dopiero teraz przeczytałem opinie o tej dziadoskiej firmie , a nie przed złożeniem zamówienia . Nie polecam nikomu tej firmy. Te wszystkie złe opinie o firmie to PRAWDA !!! Prawie miesiąc temu odesłałem im części . Do dziś dnia ani faktury korygującej ani zwrotu pieniędzy. Dodzwonić się do nich nie można , jaj oddzwaniają to tak żeby nie zdążyć odebrać. Rozłączają się i nazywa się , że przecież oddzwanialiśmy.(usunięte przez administratora)
Absolutnie pozytywna opinia o firmie! Zakupiliśmy w sklepie internetowym Moto-Net sprężyny przedniego zawieszenia auta. Na infolinii podczas rozmowy zostaliśmy profesjonalnie obsłużeni przez pracownika. Zamówienie zostało złożone przed weekendem, a zaraz po nim przesyłka została dostarczona. Wszystko odbyło się bez zbędnej zwłoki. Należy przy tym zwrócić uwagę na bardzo dokładny, krok po kroku, opis transakcji, który jest dostępny na stronie sklepu Moto-Net. Nie ma potrzeby telefonowania, przypominania się – cała trasa zamówienia i przesyłki jest dokładnie opisywana. Niestety, ale w naszym przypadku okazało się, że warsztat samochodowy źle ocenił przyczynę awarii samochodu i postawił złą diagnozę zlecając nam nabycie tych części zawieszenia samochodu, w tym zakupionych od firmy sprężyn zwieszenia. Dopiero jak wstawił samochód na podnośnik i rozpoczął naprawę okazało się, że akurat zmówione sprężyny są w dobrym stanie i nie wymagają wymiany… Na dodatek właściciel warsztatu czekał z naprawą auta i w momencie jak okazało się, że sprężyny nie są już potrzebne to minął czasokres 14 dni na zwrot części do sklepu… Mimo wszystko skontaktowaliśmy się telefonicznie z firmą. Pracownicy Moto-Net podeszli do sprawy ze zrozumieniem i uzyskaliśmy zgodę na zwrot niepotrzebnych nam części. Z uwagi na powyższe zdecydowanie polecam wszystkim tę firmę, nie tylko za fachowość i profesjonalizm, ale również za ludzkie podejście do transakcji.
Uzyskaliście zgodę na zwrot, a czy odzyskaliście pieniądze? Ja po reklamacji i wysłaniu przez nich faktury korygującej, niestety na tym koniec , pieniędzy nie oddadzą. To są (usunięte przez administratora) i mówię to ze świadomością oszukanego kupującego. Nie kupujcie tu, bo uznają jak coś reklamację, wyślę fakturę korygującą, ale kasy nie oddadzą., Tak zachowują się tylko (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora)
Andrzej,piszesz straszną propagandę w postaci takich historyjek jak powyższe. Firma Moto-Net faktycznie w swoim sposobie działania ma zasadę odsuwania od siebie klienta ,który potrzebuje np.wymiany zakupionego towaru.Infolinia też jest sposobem na różnego rodzaju wymówki w sprawie kontaktu.Odradzam zakupu w tej firmie.A Ty Andrzej przestań kłamać.
Może po prostu rotacja w firmie jest spora, i miales do czynienia z innymi pracownikami? :) Albo ktos po prostu mial gorszy dzien :D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Andrzej Król Moto-Net?
Zobacz opinie na temat firmy Andrzej Król Moto-Net tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Andrzej Król Moto-Net?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!